< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > |
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 31, 2013 8:41 pm Θέμα δημοσίευσης: ΤΟ αγοραίο «ξύσιμο» του «ερωτικού ενστίκτου». |
|
|
|
ΤΟ αγοραίο «ξύσιμο» του «ερωτικού ενστίκτου».
Έχουμε τονίσει κουραστικά ότι, σήμερα, τα τοξικά δηλητήρια και κάθε μολυσματική διαστροφή στοχεύουν τη νεολαία, από τα πρώτα, αδιαμόρφωτα, χρόνια της ζωής της: Με τα ΜΜΕ και με τα «νέα» σχολικά εγχειρίδια.
Κοινός παρανομαστής και των δύο αυτών δομών («νέο σχολείο» - ΜΜΕ) της μόλυνσης, της διαστροφικής κακοήθειας και των ποικίλων δηλητηρίων είναι ο αγοραίος, καταναλωτικός σκανδαλισμός, του «ερωτικού ενστίκτου».
Στοχεύουν στο ευαίσθητο αυτό «σημείο» του άγουρου παιδικού ερωτισμού για να εντοιχίσουν τη νεολαία, από τα πρώτα ερωτικά της ξυπνήματα, μέσα στις πορνογραφικές «καθηλώσεις» της εμπορευματοποίησης του σεξ, μέσα στις φόρμες μια κεκαλυμμένης, έμμεσης και «κουλτουριάκικης» ΠΑΡΤΟΥΖΑΣ.
Η παρτούζα και τα συνακόλουθά της, οι παρά φύση επιμειξίες, είναι η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ της Νέας Εποχής, σε όλα τα πεδία: Πολιτικό, κοινωνικό, ψυχολογικό, σεξουαλικό...
Και είναι αυτή η φιλοσοφία που γεννάει η φρενοβλαβής θεοποίησης της «ελεύθερης αγοράς» και στοχεύει στη ΔΙΑΛΥΣΗ των πάντων και στην υποταγή των ΠΑΝΤΩΝ στην αγελαία κατάσταση του καταναλωτή: Καταναλωτής προϊόντων, ανθρώπων, του σεξ, των «ψυχών» και των ιδεών…
Σε αυτήν την κατάσταση του αφηνιασμένου καταναλωτή θέλουν να «εκπαιδεύσουν» τη νεολαία από τα πρώτα βήματά της στη ζωή.
Το κείμενο της Ρούλας Κακλαμανάκη (γνήσιο τέκνο της πασοκικής «κουλτούρας» των διαστροφών), στο αναγνωστικό της Πρώτης Δημοτικού είναι απροκάλυπτα κείμενο «οφθαλμοπορνικών καθηλώσεων» και σκανδαλολογικής «σεξολαγνείας».
[b]Ο στόχος του είναι ένας και μοναδικός: Να αφυδατώσει κάθε αληθινό ερωτικό συναίσθημα, να ξύσει τα «ένστικτα» και να τα φορμάρει στις αγοραίες απαιτήσεις του καταναλωτικού σεξ: Στις «φόρμες» της σκανδαλιστικής, αγοραίας πορνείας…[/b]
Διαβάστε το κείμενο:
«Βιβλίο της Α΄ γυμνασίου (προς 13χρονα), παρουσιάζει δεσμό 15χρονης με 25χρονο ηλεκτρολόγο, ως «πρώτο έρωτα» με ρομαντική διάθεση!!!!!!!»
Κυκλοφορεί σε πολλά ιστολόγια. Εμείς το διαβάσαμε ΕΔΩ:
http://greki-gr.blogspot.gr/2013/05/13-15-25.html
Ο Δημήτρης Νατσιός έχει γράψει για το περιστατικό από το Σεπτέμβριο του 2009.
Τίτλος άρθρου: Η μαστροπεία σε σχολικά βιβλία
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=21429#21429
Μεταφέρουμε ένα απόσπασμα:
Επανέρχομαι στον… «ιό» των βιβλίων. Το πρόβλημα δεν εντοπίζεται μόνον στα βιβλία του Δημοτικού. Διαπέρασε και την όχθη του Γυμνασίου, που μάλλον τα πράγματα χειροτερεύουν. Τα βιβλία του Γυμνασίου – της γλώσσας – συνιστούν κι αυτά κακέκτυπα της τηλοψίας, προβάλλουν λανθασμένα πρότυπα, αποϊεροποιούν εδραίες αξίες, προωθούν τον πρόωρο ερωτισμό, την άκαιρη σεξουαλικότητα. Αποαθωοποιούν, με έναν λόγο τα παιδιά, σε μια ηλικία που μονάχη έγνοια τους πρέπει να είναι η σπουδή και η μόρφωση.
Για του λόγου το αληθές, παρεμβάλλω ένα κείμενο, το οποίο περιέχεται στο «τετράδιο εργασιών» του μαθήματος «Νεοελληνική Γλώσσα», Α’ Γυμνασίου (σελ. 16). Δηλαδή απευθύνεται σε παιδιά 12-13 ετών, που μόλις εγκατέλειψαν το δημοτικό σχολείο. Τίτλος του «Οσάκις» . Επαναλαμβάνω αποσκοπεί στην γλωσσική και πνευματική καλλιέργεια μαθητών Α’ Γυμνασίου:
«Ο καθηγητής της φιλολογίας έριχνε κάθε μέρα το μπαλάκι. Όλη η τάξη το έπιανε σαν ένα γαργαλιστικό μήνυμα. Το πετούσε ο ένας στον άλλον. Χαράς ευαγγέλια. «Οσάκις…» άρχισε τη φράση του ο φιλόλογος.
«Ναι. Ναι. Ο Σάκης! Ο Σάκης!» φώναζαν όλες μαζί οι μαθήτριες γελώντας. Κι ο καθηγητής τρελαινόταν. «Οσάκις…» επαναλάμβανε τονίζοντας τη λέξη σαν να έλεγε «σκάστε».«Ο Σάκης! Ο Σάκης!» ακουγόταν πάλι από κάτω και το γέλιο έδινε κι έπαιρνε. Ο καθηγητής δεν μπορούσε να ξεχωρίσει ποιες από τις μαθήτριες ήταν οι δράστες. Η λέξη – μπαλάκι κυλούσε ακαριαία σε κλάσμα δευτερολέπτου μέσα από τα χείλια τους που ήταν κρυμμένα στο κάτω μέρος του σκυμμένου τους κεφαλιού. Νόμιζε πως απλώς επαναλάμβαναν τη λέξη. Πως τις ερέθιζε αυτή η λέξη. Δεν ήταν όμως έτσι. Άλλο πράγμα το «Οσάκις» κι άλλος άνθρωπος «Ο Σάκης».
Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους, 20 με 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα. Μια από τις μαθήτριες της τάξης. Ψηλή κι αδύνατη, με κοντά ξανθά μαλλιά και μεγάλα καστανά μάτια, μακρύ λαιμό και μακριά χέρια και πόδια, κάπως ξερακιανή, αλλά ζόρικη. Στα 15-16, όπως όλες τους. Η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην άλλη γωνία κι οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης.
Ο καθηγητής φώναξε την πρώτη μαθήτρια, τη Μαρία, στο γραφείο του και τη ρώτησε. «Τι συμβαίνει με το «Οσάκις»; Γιατί αυτή η αντίδραση;»
«Δεν ξέρω, κύριε. Στο δικό μου θρανίο δεν ξέρουμε τίποτα. Το πήραν έτσι φαίνεται και το διασκεδάζουν» του απάντησε. Ρώτησε κι άλλες μαθήτριες. Μερικές δεν κρατήθηκαν και γελούσαν. Ο καθηγητής προσπάθησε να βγάλει από το λεξιλόγιό του τη λέξη «Οσάκις». Αυτή όμως αντιστεκόταν. Του έβγαινε αυθόρμητα, έστω και με κάποια καθυστέρηση. Τότε, όμως, γινόταν πανζουρλισμός. Σαν να την είχε στερηθεί η τάξη και ξεσπούσε «Ο Σάκης! Ο Σάκης!», φώναζαν ακόμα πιο δυνατά και γελούσαν με την καρδιά τους. Γιατί ήταν υπόθεση καρδιάς και όχι γραμματικής».
Ερωτώ: Τι διαβάζουμε εδώ; Περιγράφει ή δεν περιγράφει το κείμενο μια αποπλάνηση ανηλίκου;.
Ερωτώ: Όπως παρουσιάζει το κείμενο αυτήν την σχέση, σαν κάτι το φυσιολογικό, το ακίνδυνο, δεν αποτελεί έμμεση παρότρυνση για επιδίωξη τέτοιων καταστρεπτικών σχέσεων; Ποιος γονέας θα ανεχόταν η κόρη του «να βγαίνει ραντεβού» με εικοσιπεντάχρονο; Εδώ πρόκειται για εξύμνηση της παιδεραστίας, του βδελυρού αυτού εγκλήματος, για το οποίο ανατριχιάζουμε όλοι και στο άκουσμά του.
Κάτω από το κείμενο «καμαρώνει», για εμπέδωση προφανώς, η εξής κρανιοκενής ερώτηση: «γιατί γελούσε η τάξη, όταν ακουγόταν η λέξη Οσάκις στο κείμενο». Τι θα απαντήσει το παιδί σε μια τέτοια «παραλυμένη» ερώτηση; Όπως έγραφε σε ένα εξαιρετικό του κείμενο ο αγαπητός μου φίλος, γιατρός Φώτης Μιχαήλ:
[b] [color=red]«Αντί να διδάσκεται η αρμονική συζυγία, έχουμε πρόωρη σεξουαλική καθοδήγηση. Το πρώτο θα μας εξασφαλίσει ευτυχισμένα νιάτα, ενώ το δεύτερο, θα μας φορτώσει με σοβαρά σωματικά και ψυχικά τραύματα, όπως είναι οι ακριβοπληρωμένες επιπόλαιες σχέσεις οι βαριές καταθλίψεις και οι απόπειρες αυτοχειρίας».
_________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Έχει επεξεργασθεί από τον/την Ροβεσπιέρος στις Σαβ Ιούν 01, 2013 4:35 pm, 1 φορά
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κωνσταντίνος Βέρρος Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 12:47 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Ξεχνάς εύκολα φίλε μου Θύμιο! Αυτά τα λέγαμε από το 2008! Θυμάσαι το άρθρο μου που δημοσίευσες τον Φεβρούριο του 2008; Τα "Γκρίζα μηνύματα των σχολικών βιβλίων";; Θα μπορούσες να το ανασύρεις.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 1:01 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Για να δούμε και λίγο τις εφημερίδες για το θέμα της 13χρονης:
ΕΘΝΟΣ: " "Χάπι εντ" στο ερωτικό θρίλερ " (!!!)
δηλαδή η όποια σχέση ενήλικα με παιδί 13 ετών χαρακτηρίζεται ως "ερωτική"!!
Καθημερινή: "από αναρτήσεις στο προφίλ τους στο Facebook προκύπτει ότι η 13χρονη ήταν ερωτευμένη με τον 23χρονο και ότι η φυγή της.." κτλ κτλ
δηλαδή θεωρείται δεδομένα φυσιολογικό ότι ένα 13χρονο παιδί ερωτεύεται έναν ενήλικα..
Δημοκρατία: "Αίσιο τέλος στο θρίλερ με τη Χριστίνα και τον 23χρονο Αλβανό"
σαν να λέμε πχ. τη γειτόνισσα τη Χριστίνα που ξενυχτάει στα μπουζούκια και είναι και μάγκισσα άμα λάχει..
Espresso: "H 13χρονη "κλέφτηκε" με τον κατά 10 χρόνια μεγαλύτερο της που γνώρισε στον facebook"
ειλικρινά δεν θέλω να το σχολιάσω, γιατί θα σπάσω τον υπολογιστή..
Με τέτοια υποβολιμαία πλύση εγκεφάλου, μετά φταίει ο λαός που δεν έχει τη σωστή παιδεία..
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 8:20 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Φίλε Βέρρο γράφεις σαν να το έκανα σκόπιμα.
Δεν με γνώρισες ΠΟΤΕ…
Απλώς δεν το θυμήθηκα το άρθρο. Από ένα πρώτο ψάξιμο που έκανα βρήκα μόνο του Νατσιού.
Παραγνωρίζεις και την ηλικία μου: Είμαι κοντά στα 70…
Θα ψάξω , θα το βρω και θα το αναρτήσω.
Εάν το έχεις πρόχειρο στείλτε μου…
Να είσαι καλά _________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 8:47 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Βρήκαμε αυτό το σχόλιο του φίλου Βέρρου: Δεκέμβριος 2007!
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=14721#14721
Σε αυτό που αναφέρεται, «Γκρίζα μηνύματα των σχολικών βιβλίων» (Φεβρουάριος 2008) δεν το βρίσκουμε. Θα τον παρακαλούσαμε να μας το στείλει…
ΑΠΟ το PRESS-GR
Σχολικά βιβλία της "Νέας Τάξης"...
Άλλα δύο παραδείγματα μετά το βιβλίο Ιστορίας
Του Κωνσταντίνου Βέρρου
Αγαπητοί φίλοι του Press-GR,
Και για όσους δεν έχουν πεισθεί ακόμα ότι το Ρεπουσιανό κατασκεύασμα και τα "μεταλλαγμένα" της Γ' Γυμνασίου είναι η κορυφή του παγόβουνου, παραθέτω άλλα 2 παραδείγματα για το πώς οι Παιδαγωγοί της Νέας Τάξης προσπαθούν να διαβρώσουν εκτός από την ιστορία μας και άλλες δομές και θεσμούς.
Πρόκειται για ένα "κείμενο" που διδάσκονται οι μαθητές της Α' Γυμνασίου στα Νέα Ελληνικά και ένα "αθώο" απόσπασμα από την Οικιακή Οικονομία (Κοινωνιολογία στην ουσία). Στο πρώτο, θαυμάστε τα μηνύματα που περνάνε στα 12χρονα παιδιά (γκομενιλίκια από τα 13-14 χρόνια τους κλπ). Στο 2ο με έκπληξη μαθαίνουμε και οι γονείς ότι ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ : "ανύπαντρες γυναίκες με παιδιά" και "ζευγάρια που συζούν χωρίς παιδιά" !!!!!! Δεν λέω φυσικά και υπάρχουν αυτά και δεν έχω κανένα άλλο πρόβλημα, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΥΤΑ; Ας τα αναφέρουν, αλλά όχι σαν είδος οικογένειας! Μην τρελλαθούμε κιόλας!
Σε 2-3 χρόνια προβλέπω ότι και ένα άλλο είδος "οικογένειας" θα διδάσκεται: η ομοφυλόφιλη. Και μακράν εμού οι "ρατσιστικές" κατηγορίες.
Ξανά μπράβο λοιπόν στους Στυλιανίδη-Λυκουρέντζο που ξήλωσαν τους Παιδαγωγούς, αρκεί βέβαια να μην τοποθετηθούν σε αυτές τις τόσο σημαντικές θέσεις Νεοταξίτες ΝεοΔημοκρατικής προέλευσης! _________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 9:14 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Το ανακαλύψαμε το κείμενο του φίλου Βέρρου: Είναι δημοσιευμένο στο περιοδικό, Τεύχος-25!
Περιεχόμενα τεύχους, εδώ:
http://www.resaltomag.gr/208.mag
Δυστυχώς δεν μπορούμε να το δημοσιεύσουμε άμεσα, είμαστε εκτός έδρας…
_________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 12:30 pm Θέμα δημοσίευσης: ΜΠΗΚΑΝ ΟΛΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ |
|
|
|
ΑΡΑ, ΦΙΛΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ, ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟ ΡΕΣΑΛΤΟ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΡΕΣΑΛΤΟ ΚΑΙ
ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΧΕ
ΕΠΙΣΗΜΑΝΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΣΑΛΤΟ (ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΕΣΟΥ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ) ΑΠΟ ΤΟΣΟ ΠΑΛΑΙΑ (ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2008)!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Ιούν 01, 2013 4:34 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Γιατί η τάξη γελούσε όταν ακουγόταν η λέξη «οσάκις»;
ΣΤο περιοδικό ΡΕΣΑΛΤΟ, στο τεύχος-25, Φεβρουάριος του 2008, είχε δημοσιευτεί το κείμενο του Κωνσταντίνου Βέρρου: «Το Έντεχνα “Δυσνόητον” των Σχολικών Βιβλίων και
τα «Γκρίζα» Μηνύματά τους».
Αναδημοσιεύουμε το απόσπασμα το σχετικό με το «λογοτεχνικό» εύρημα της Ρούλας Κακλαμανάκη: «Οσάκις»
Προχωρώντας στο βιβλίο ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ της Α’ Γυμνασίου ας δούμε την ποιότητα των λογοτεχνικών κειμένων που οι μικροί μαθητές καλούνται να αναλύσουν. Παραθέτω και εδώ μια φωτοτυπία ενός τέτοιου κειμένου (οι υπογραμμίσεις δικιές μου πάνω στο κείμενο). Δείτε ολόκληρο το κείμενο, διότι πρέπει η εξαγωγή συμπερασμάτων να μην είναι αποσπασματική:
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς σε αυτό το διδακτικότατο κείμενο! (Από τον Καβάφη που έκανε στην Στ’ Δημοτικού, ξεπέσαμε στον Σάκη τον ηλεκτρολόγο!). Το ότι παιδιά 11-12 ετών μαθαίνουν ότι στα 15-16 τους θα πρέπει να βρουν τον πρώτο τους έρωτα; Ότι «μήνες τώρα» όπως λέει το κείμενο η 15άρα Αλέκα με τα μακριά πόδια και όντας «ζόρικη» τάχε φτιάξει με τον Σάκη τον ηλεκτρολόγο; (Ούτε καν για ένα ενδοσχολικό φλερτάκι δεν κάνει λόγο!) Τι μηνύματα παίρνουν τα παιδιά με αυτό το κείμενο; Προσέξτε επίσης και το σκιτσάκι με το οποίο διακοσμείται η σελίδα: Ένας μαυροπίνακας με καρδούλες και βέλη και όλη η τάξη να χαχανίζει ακούγοντας τον ταλαίπωρο φιλόλογο να λέει «οσάκις». Τάξη-μπουρδέλο δηλαδή, για να τα λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.
Τώρα κάποιοι θα μας πούνε ότι είμαστε φασίστες, συντηρητικοί, εθνικιστές, ότι δεν λαμβάνουμε τα μηνύματα της (νέας) εποχής και ότι τα παιδιά θα πρέπει να ΞΕΡΟΥΝ τα πάντα.
Δυστυχώς δεν μπορούν να δεχθούν ότι υπάρχουν και σοσιαλιστές με ΑΡΧΕΣ και ΑΞΙΕΣ. Σοσιαλιστές που δεν ανεχόμαστε την «πολτοποίηση» όλων αυτών των αξιών στο μίξερ της πολυπολιτισμικότητας. Που λέμε ότι ναι, τα παιδιά μας να ξέρουν, αλλά με τον σωστό τρόπο ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΧΡΟΝΟ (το παραπάνω κείμενο, λιγότερο κακό θα έκανε αν το δίδασκαν στο Λύκειο). Που λέμε ότι το σύστημα της Παιδείας θα πρέπει να ξηλωθεί εκ βάθρων και να ξαναφτιαχτεί από την αρχή. Στο Δημοτικό θα πρέπει να δίνουμε αρχές και αξίες στα παιδιά μας. Θα πρέπει να τα κάνουμε να νοιώσουνε περήφανα που είναι Έλληνες και να μην ντρέπονται που είναι Χριστιανοί. Αλλά εκεί φτάσαμε. Να μη τολμάμε να ψελλίσουμε ότι είμαστε πατριώτες και ότι πάμε καμιά φορά και στο Άγιο Όρος να αναπαυθούμε και αμέσως να η ταμπέλα: εθνικιστές και φασίστες!
Το ψάρι εδώ για να πούμε την αλήθεια, βρωμάει όχι από το κεφάλι, αλλά από τα σπλάγχνα. Και τα σπλάγχνα είναι η Παιδεία. Όταν νοσεί το εκπαιδευτικό σύστημα, νοσούν τα πάντα: η υγεία, το περιβάλλον, οι οικογενειακές και κοινωνικές σχέσεις, η πολιτική, οι θεσμοί, η εκκλησία, τα ΠΑΝΤΑ. Εδώ είναι που πρέπει να μπει το μαχαίρι. Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να ξυπνήσουν από τον λήθαργό τους (όσοι συνειδητά δεν είναι ταγμένοι στους ..Νέους σκοπούς) και να αναλάβουν τις ευθύνες τους. Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί με τεράστια ευκολία (και όχι μόνο βέβαια η τάξη των εκπαιδευτικών) κατεβαίνουν για 50 Ευρώ στους δρόμους και δεν απεργούν για την κακή ποιότητα των βιβλίων ή γιατί δεν κατεβάζουν στους δρόμους τους μαθητές για το Σκοπιανό πχ ζήτημα. Μήπως έχει δίκιο ο Δραγούμης όταν λέει ότι αν δεν μάθεις να αισθάνεσαι Ελληνικά, δεν θα μάθεις και να σκέφτεσαι;
_________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες |
|
|
|
|