Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Η χούντα του ’67 και η πλανητική χούντα

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Παλαίμαχος



Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 926

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 21, 2013 9:47 am    Θέμα δημοσίευσης: Η χούντα του ’67 και η πλανητική χούντα Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η χούντα του ’67 και η πλανητική χούντα



Το έχουμε γράψει πολλές φορές: «Η χούντα της 21ης Απριλίου μπροστά στην πλανητική χούντα που ζούμε σήμερα φαντάζει σαν αποκριάτικος καίσαρας».

Σήμερα ζούμε μια κοινοβουλευτική χούντα δωσίλογων ανδρεικέλων του πλανητικού ΦΑΣΙΣΜΟΥ.

Ακριβέστερα: Ζούμε τη χούντα μιας νέας δουλείας, τη χούντα των νέων αποικιοκρατών, τη χούντα της διεθνούς μαφιόζικης τοκογλυφικής κακουργίας, που μέσω των εγχώριων δωσίλογων εντολοδόχων τους, εκτελούν, εν ψυχρώ και με μοχθηρία ασυνήθιστη, την ελληνική κοινωνία και το λαό της.

Η εκτέλεσή μας σήμερα είναι πολυπλόκαμη και πολυεδρική. Εκτέλεση μεσαιωνικού χαρακτήρα και βασανιστηρίων, δουλοκτητικών εποχών:


α). Άγρια και διαρκής καταλήστευση μισθών, συντάξεων, λαϊκών εισοδημάτων: Η κτηνωδία της κερδοσκοπικής απληστίας των κεφαλαιοκρατών ληστών σε μορφές παράνοιας…

β). Βάναυση κατάργηση του κοινωνικού κράτους και κάθε οικονομικής και κοινωνικής κατάκτησης των εργαζομένων, αδίστακτη λεηλασία των Ασφαλιστικών Ταμείων και της λαϊκής αποταμίευσης.

Έχουν στα σκαριά και την κλοπή των τραπεζικών καταθέσεων, και αρχίζουν να προωθούν και να υλοποιούν και τις κατασχέσεις των κατοικιών.

Η «δημιοκρατία» του ευρω-φασισμού στις πιο μακάβριες γκριμάτσες της…

γ). Μεσαιωνικά χαράτσια, με συνεχόμενες ριπές.

Εδώ τα σχόλια περιττεύουν…

δ). Καταλήστευση του εθνικού πλούτου της χώρας και μαζικό ξεπούλημα κάθε δημόσιας επιχείρησης. Τα πάντα ιδιωτικοποιούνται και «δωρίζονται» στους μαφιόζους της διεθνούς επιχειρηματικής και χρηματιστηριακής μαφίας: Στην πλανητική χούντα του κεφαλαίου…

ε). Κατακρεούργηση, καταστροφική ισοπέδωση και εξαθλίωση της «μεσαίας τάξης», ιστορικών διαστάσεων: Εκατοντάδες μικρομεσαίες, αλλά και μεγάλες επιχειρήσεις έχουν βάλει λουκέτο…

στ). Αλματώδης διόγκωση των «στρατοπέδων ανεργίας». Οι άνεργοι έχουν εκτοξευθεί σε δυσθεώρητα ύψη. Προσεγγίζουν το εφιαλτικό ποσοστό του 30%...

Αυτά και μόνο δείχνουν ότι η σύγχρονη χούντα του ευρω-φασισμού έχει μετατρέψει την Ελλάδα σε «καπνίζοντα ερείπια», σε ΑΠΟΙΚΙΑ της τοκογλυφικής και χρηματιστηριακής ασέλγειας, σε ένα καθεστώς σύγχρονης δουλείας…



Η τραγωδία, όμως, δεν έχει τέλος,
δεν περιορίζεται μόνο στην οικονομική και κοινωνική ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΗ αυθάδεια του φασισμού του 4ου Ράιχ και των δωσίλογων ανδρεικέλων της.

Επεκτείνεται και στη σφαίρα των ΙΔΕΩΝ, σε κάθε πτυχή της Πολιτικής και της Ηθικής, σε κάθε επίπεδο της πνευματικής ζωής.

Ζούμε τη χούντα ενός νέου σκοταδισμού: Τον ακραίο και μοχθηρό ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟ του σύγχρονου πλανητικού φασισμού.

Το μίσος για τη σκέψη, τις Ιδέες και τη Βούληση έχουν πάρει αποτρόπαιες μορφές.

Σε ένα παλιότερο άρθρο μας, «Η Χούντα του 1967 και ο σύγχρονος φασισμός», συνοψίζαμε τα «ιδεώδη» αυτού του πλανητικού φασισμού:


«Το ιδεώδες της παγκοσμιοποιημένης κοινωνίας μας είναι η υπνωτική αρμονία, η μηχανοποίηση της σκέψης, ο λήθαργος του υποκειμένου. Γι αυτό οι μηχανισμοί της πλανητικής Χούντας στοχεύουν:

1). Στην αποδόμηση της ιστορίας, της συλλογικής συνείδησης και των αγωνιστικών παραδόσεων. Κατακερματίζουν τον «παλαιό» κοινωνικό ιστό, με πρόσχημα την ενημέρωση και τον προβληματισμό. Κατακερματίζουν τον «ιστό» της σκέψης και της Έκφρασης με πρόσχημα την ελευθερία της σκέψης και της έκφρασης.

2). Στην παράλυση της σκέψης και της βούλησης. Υποσκάπτουν τη λογική αποδομώντας κάθε αυτονόητο και κάθε κοινωνικό κριτήριο. Η «νέα λογική» θεωρεί κάθε άποψη εξ ίσου έγκυρη, γιατί ο καθένας είναι φορέας της δικής του αλήθειας.
Καταργούν στην πράξη τη λογική, όταν υποβιβάζουν σύνθετες έννοιες στο επίπεδο των αγοραίων απλουστευτικών εξισώσεων.
Καταστρέφουν τη σκέψη με τις σούπες των κοινοτοπιών και την ασυδοσία της «ατομικής άποψης».
Παραλύουν τη λογική διαμέσου της τυπικής και της «δημοκρατικής» τήρησης ίσων αποστάσεων μεταξύ δικαίου και αδίκου, θύματος και θύτη, καταπιεσμένων και καταπιεστών, βίας και αντι-βίας, καλού και κακού κλπ.
Καταστρέφουν, τέλος, κάθε κοινωνικό, ταξικό, πνευματικό, ηθικό, εθνικό, θρησκευτικό έρεισμα του ανθρώπου με το δογματικό πλουραλισμό.

3). Στην κατασκευή πραγμάτων και ανθρώπων χωρίς σύνορα, χωρίς όρια, χωρίς περιορισμούς: «Ανοικτά σύνορα», πολύ-πολιτισμικός πολτός, ανοχή χωρίς όρια, πάθη και ένστικτα χωρίς όρια, δηλαδή άνθρωποι χωρίς αναστολές, χωρίς δισταγμούς, χωρίς ενοχές, νοσηρά ατομικιστές, εν δυνάμει απατεώνες και που θα είναι περήφανοι για το ρεαλισμό τους και τον κυνισμό τους…

…Με δύο λόγια η σύγχρονη δικτατορία της Νέας Τάξεις έχει ως έμβλημά της το μίσος για τη σκέψη και τη βούληση και στοχεύει στην κατασκευή ανθρώπων δειλών, μοιραίων και άβουλων οι οποίοι θα ανέχονται τα πάντα και θα παρακολουθούν, δίχως να το αντιλαμβάνονται, την αποσάθρωση και αποτέφρωση του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος…

Με τη Χούντα των συνταγματαρχών είχαμε να κάνουμε με συμβατικό πόλεμο. Αυτή μας δίωκε, μας φυλάκιζε, μας βασάνιζε, αλλά διατηρούσαμε πλήρη διαύγεια του πνεύματός μας, είχαμε επίγνωση της ήττας μας. Γνωρίζαμε δηλαδή ότι η εξωτερική ελευθερία μας είχε αλωθεί, αλλά η ελευθερία της σκέψης και της βούλησής μας, συνακόλουθα και της δράσης μας, παρέμενε αλώβητη. Συνεπώς η υποδούλωσή μας ήταν προσωρινή.
Με τη σημερινή Χούντα της Νέας Τάξης ο πόλεμος είναι αόρατος, δραματικά πιο επικίνδυνος και καταστροφικός από ένα συμβατικό πόλεμο. Σήμερα ο εχθρός (η πλανητική Χούντα) στρέφεται επιπλέον και κατά της λογικής, για να την απορρυθμίσει, στρέφεται και κατά της βούλησης, για να την αλώσει.

Η Νέα Χούντα εξοντώνει δηλαδή και τη σκέψη και τη βούληση, με τα παραπλανητικά δολώματα της «ελευθερίας χωρίς όρια, χωρίς σύνορα, χωρίς περιορισμούς». Γεννά ηττημένους χωρίς διαύγεια πνεύματος ώστε να έχουν επίγνωση της ήττας τους, ηττημένους υπερήφανους για την ήττα τους…».


Το άρθρο μαζί με πολλά άλλα κείμενα για την 21η Απριλίου θα τα βρείτε ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3297
Επίσης και άλλα σχετικά κείμενα για την 21η Απριλίου (το θέμα το έχουμε εξαντλήσει από όλες τις πλευρές του), θα τα βρείτε ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4404

Να γιατί λέμε ότι η χούντα των συνταγματαρχών φαντάζει σαν αποκριάτικος Καίσαρας μπροστά σ’ αυτά που ζούμε σήμερα από τη χούντα της Νέας Τάξης και τα εγχώρια ανδρείκελά της.

Το πιο αποκρουστικό, και αυτό αποτελεί ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του δωσίλογου ελληνικού καθεστώτος, ΣΥΝΟΛΙΚΑ, είναι η αυθάδεια της δολιότητα και ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ των δωσίλογων ανδρεικέλων: Χρησιμοποιούν τη χούντα της 21ης Απριλίου του ’67 για να «ξεπλυθούν», για να εξωραΐσουν τον σημερινό ευρω-φασισμό και να επικαλύψουν το δικό τους αλαζονικό δωσιλογισμό, τα δικά τους θηριώδη εγκλήματα…

Γι αυτό, όλο αυτό το πλήθος των ανδρεικέλων δολοφόνων μας θα «συνωστιστεί» πάλι στις τηλεοπτικές πασαρέλες για να πουλήσει όλα τα αντιδικτατορικά «κουρέλια και τους σπάγκους του παζαριού του»…


_________________
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
αλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Απρ 21, 2013 9:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΛΟΓΙΑ και ΣΚΕΨΕΙΣ:
http://logiakaiskepseis.blogspot.gr/2013/04/blog-post_2303.html


Παρθένι Λέρου. Εκεί που οι Αγιοι δεν είχαν φωτοστέφανο




Η χούντα των συνταγματαρχών,ένας εφιάλτης της σύγχρονης Ελλάδας που τα τελευταία χρόνια μας ξαναχτυπά την πόρτα, με διαφορετική μορφή αλλά με την ίδια αγριότητα.

Μία περίοδος που κάποιοι δεν θέλουν να θυμούνται και κάποιοι άλλοι νοσταλγούν!

Η εποχή του "αποφασίζομεν και διατάσσομεν" μας κλείνει πονηρά το μάτι και επανέρχεται οργανωμένη, συστηματική και αγριότερη αλλά δημοκρατική και κοινοβουλευτική.

Οι διαφορές του τότε και του τώρα στην επιβολή και στον εκφοβισμό, ελάχιστες.

Θα μου πείτε τότε υπήρχαν βασανιστήρια, στρατόπεδα συγκέντρωσης , εξορίες και φόβος!

Ναι αλλά υπήρχε και αντίσταση. Αντίσταση σε ότι συνέβαινε και με όποιο κόστος!

Τώρα εξαγγέλλεται η δημιουργία στρατοπέδων χωρίς να υπάρχει αντίσταση!

Η τρομοκρατία της εξουσίας, ο φόβος της εξορίας, της φυλακής, της ανεργίας, της απόλυτης φτώχειας, ο έλεγχος της τροφής μέσω των συσσιτίων, ο έλεγχος της ενέργειας και της ζωής μας έκαναν άβουλους παρατηρητές της δίωξης και εκτέλεσης μας!

[b]Στο νού έρχονται τοποθεσίες φορτωμένες μνήμες. Μνήμες αντίστασης ακόμα και μέσα στα στρατόπεδα.Φυλάκιζαν τους αγωνιστές αλλά όχι την αντίσταση. [/b]

Ενας τέτοιος τόπος είναι το στρατόπεδο στο Παρθένι της Λέρου με τα δύο κτίρια για τους εξορίστους και το αρχιφυλακείο, οπου από τον Ιούλιο του 1967 και μέχρι το 1971 "φιλοξενήθηκαν" περίπου 4000 άτομα. Ανάμεσα σ' αυτούς ο Ρίτσος , ο Γλέζος.

Κοντά στο στρατόπεδο βρίσκεται το εκκλησάκι της Αγίας Κιουράς ή Ματρώνας, ένα μιρό εκκλησάκι του 18ου αιώνα.

Εκεί όπου, όπως είπε ο Θεσσαλονικιός Αντώνης Καραγιάννης, συναντιούνται η παράδοση με τους αγώνες του λαού μας.

Εκεί όπου ο «Μυστικός Δείπνος» είναι η τραπεζαρία των εξόριστων ,ο «Αϊ-Γιάννης ο Βαφτιστής» είναι ο Χωροφύλακας, ο «Χριστός» είναι ο νεότερος εξόριστος Σταμάτης Κοιλάκος.

Εκεί όπου οι άγιοι δεν είχαν φωτοστέφανο!

Η Αγιά Κιουρά αγιογραφήθηκε το 69-70 από τους εξόριστους Αντώνη Καραγιάννη, Τάκη Τζανετέα και Κυριάκο Τσακίρη.

Με την βοήθεια και άλλων κρατουμένων αποθανάτισαν τα συναισθήματα τους στα πρόσωπα των Αγίων.




Η Παναγία ήταν η μάνα που περίμενε το γυρισμό τους η προσμονή και ο πόνος αποτυπώθηκαν στο πρόσωπο της.


Στα μάτια του Χριστού, βλέπεις θυμό, αδικία αλλά και ελπίδα.

Ζωγράφισαν τα όνειρα τους, την ελπίδα και την προσμονή για ένα καλύτερο αύριο.




Ήταν η αντίσταση τους σε ότι συνέβαινε αλλά και ένας τρόπος να βγαίνουν από το "σύρμα" του στρατοπέδου, να συναναστρέφονται με τους κατοίκους να επικοινωνούν, να ζούν για λίγο ελεύθεροι!



Επιστροφή στην κορυφή
Αντώνης Κακαράς
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 22, 2013 8:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αιτίες για τη δικτατορία της 21ης Απρίλη 1967
Γράφει: Ο Αντώνης Κακαράς



Δεν πήγαν χαμένες οι επενδύσεις των Αμερικανών στα στελέχη των ελληνικών ενόπλων δυνάμεων (ΕΔ) μεταπολεμικά. Αποδείχθηκε πως σύντομα θα ανταποδίδονταν από μια μικρή έστω μερίδα τους.

Από τις αρχές ήδη της δεκαετίας του 1960 είχε φανεί πως τα πράγματα δεν πήγαιναν στην Ελλάδα όπως θα ήθελαν οι υπερατλαντικοί σύμμαχοί μας οπότε και σχεδίασαν την εξόφληση.

Η κάλυψη τμήματος
του ιδεολογικο- πολιτικού χώρου της αριστεράς από αντίστοιχο της Ενώσεως Κέντρου υπό τον Ανδρέα Παπανδρέου (με ανάλογη φρασεολογία και ικανότητα συνέγερσης), προκάλεσε τον πανικό της άρχουσας τάξης στην Ελλάδα. Οι επεμβάσεις του βασιλιά Κωνσταντίνου και ο εξαναγκασμός σε παραίτηση του Πρωθυπουργού Γεωργίου Παπανδρέου, δεν αποσόβησαν τον ΄΄κίνδυνο΄΄ η ριζοσπαστικοποίηση μεγάλου τμήματος του λαού να εκφραστεί ανάλογα και στις εκλογές.

Δεν ήταν πάντως η μόνη αιτία της επιβολής δικτατορίας.
Εξίσου ως ΄΄κίνδυνο΄΄ θεωρούσαν την απώλεια του μονοπωλίου της εξουσίας από τη Δεξιά.

Ρεαλιστική όμως είναι και η άποψη, σύμφωνα με την οποία διαφαινόταν και ΄΄κίνδυνος΄΄ της αναβάθμισης του ρόλου της Βουλής. Πιο κάτω θα δούμε και πρόσθετες αιτίες, πάντως ως κυρίαρχο λόγο πρόβαλαν από την πρώτη στιγμή τον κίνδυνο του κομμουνισμού.

Το σχέδιο που εφάρμοσαν στις 21 Απριλίου ήταν εκείνο που ονομαζόταν ΄΄ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ΄΄ αλλά τροποποιημένο για την εν λόγω επέμβαση. Άλλοι όμως σχεδίαζαν (η ανώτατη ηγεσία του στρατού ξηράς) και άλλοι το υλοποίησαν. Αυτοί που το συνέτασσαν με εντολή του Αρχηγού του Γενικού Επιτελείου Στρατού (Α/ΓΕΣ), δηλαδή οι πραξικοπηματίες οι οποίοι και χρησιμοποίησαν στην κρίσιμη στιγμή τους πλέον απαραίτητους από τους στρατηγούς. Γι’ αυτό και το ονόμασαν ΄΄ πραξικόπημα των συνταγματαρχών΄΄.

Ποτέ δεν θα μάθουμε εάν ο Α/ΓΕΣ Σπαντιδάκης (που είχε και την εξουσιοδότηση του Ανωτάτου Στρατιωτικού Συμβουλίου -ΑΣΣ) θα προέβαινε στην υλοποίηση του πραξικοπήματος με την έγκριση του βασιλιά ο οποίος, ήταν συνεχώς ενήμερος και ενέκρινε την κάθε φάση του σχεδίου που του προσκόμιζε ο Α/ΓΕΣ.

Αυτοί που επενέβησαν το 1967 δεν ήταν άσχετοι με τα συμβαίνοντα στη χώρα. Γνώριζαν άριστα, εάν κινδύνευε η Ελλάδα από τον κομμουνισμό. Όπως και ήταν σε θέση να εκτιμήσουν, και πάλι σωστά, τους κινδύνους από την πιθανή άσκηση της εξουσίας μετά τις εκλογές από την κεντροαριστερά υπό τον Ανδρέα Παπανδρέου.

Δεν ήταν όμως αυτοί οι κίνδυνοι που τους ανησυχούσαν. Εξ άλλου γρήγορα φάνηκαν και οι ριζοσπαστικοί μέσα στην ομάδα εξουσίας των συνταγματαρχών. Οι θέσεις των ΄΄Κανταφικών΄΄ ή και των ΄΄Νασερικών΄΄, (όπως διάφοροι αρέσκονταν να αυτοαποκαλούνται), σε αρκετά σημεία ήσαν κοντά στις απόψεις του Ανδρέα Παπανδρέου. Ο τελευταίος εξάλλου κάθε άλλο παρά επικίνδυνος αποδείχθηκε για την άρχουσα τάξη και τις ΗΠΑ, όταν πήρε από το 1981 την εξουσία.

Δεν είναι μόνον το σχέδιο ΄΄ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ΄΄ που προκαλεί την απορία, σε όσους δε γνωρίζουν τη μεθοδολογία των σχεδίων των ΕΔ. Είναι σωστό να υπάρχουν σχέδια έτοιμα που θα υλοποιηθούν για αντιμετώπιση εχθρού, σεισμών, πυρκαγιών και γενικά χρησιμοποίησης των ΕΔ για παροχή βοήθειας σε περιπτώσεις θεομηνίας, καταστροφών κ.ο.κ. Το θέμα δεν είναι αυτά τα σχέδια, αλλά τα άλλα που δίνουν τη δυνατότητα στους χειριστές και γνώστες τους να τα προσαρμόζουν έτσι, όπως βολεύει τους ίδιους και τους σκοπούς τους.

Τέτοια σχέδια έχουν
εφαρμοστεί μεταπολεμικά στην Ελλάδα και πάντα από τις ΕΔ ή συνδυασμό των ΕΔ με τα Σώματα Ασφαλείας (ΣΑ) και άλλους φορείς. Όπως π.χ. στις εκλογές του 1961 με την εφαρμογή του σχεδίου (δήθεν άσκηση) ΠΕΡΙΚΛΗΣ. Αργότερα ήρθε το ΠΡΟΜΗΘΕΥΣ της 21ης Απριλίου 1967, το ΘΕΜΙΣ του Πολυτεχνείου, του πραξικοπήματος στην Κύπρο.

Ως κύρια αιτία της επέμβασης της χούντας το 1967 μπορούμε να δούμε την ανάγκη υλοποίησης μέτρων, στα οποία οι πάτρωνες πίστευαν πως δεν μπορούσε να προχωρήσει μια κοινοβουλευτική κυβέρνηση. Ιδιαίτερα εάν επρόκειτο για τέτοια κεντροαριστερής απόκλισης, όπως διαφαινόταν ότι θα προκύψει από τις επερχόμενες εκλογές του Μαΐου 1967. Δηλαδή:

• -η ένταξη με κάθε τρόπο της Κύπρου στο Δυτικό στρατόπεδο,
• -η παροχή διευκολύνσεων στις αμερικανικές δυνάμεις του 6ου στόλου της Μεσογείου,
• -η υπογραφή νέων συμφωνιών για βάσεις των ΗΠΑ και τέλος
• -η διευκόλυνση των επιχειρήσεων στην επερχόμενη σύγκρουση Ισραήλ- Αράβων.


Παρατηρείται πως δεν αναφέρονται ως αίτια του πραξικοπήματος λόγοι επαγγελματικοί και συμφερόντων των σχεδιαστών του. Ο γράφων έχει την τάση να συμφωνήσει με την άποψη, πως πεποίθηση των στελεχών των ΕΔ είναι, ότι έχουν ως αποστολή την ΄΄φρούρηση του καθεστώτος΄΄. Η οποία ερμηνεύεται από τους στρατιωτικούς ως ΄΄φύλαξη του Έθνους΄΄. Το έθνος όμως πιστεύουν, πως υπηρετείται από ένα κράτος δομημένο σύμφωνα με τις δικές τους αντιλήψεις περί εθνικοφροσύνης, που προστατεύουν και φυλάγουν οι ίδιοι. Εάν λοιπόν θεωρούν πως κινδυνεύει να καταλυθεί το κράτος, τότε κινδυνεύει το έθνος, επομένως οφείλουν να παρέμβουν.

Έχουν ενστερνισθεί/ αποδεχτεί την πρακτική ενός κράτους, που υπηρετεί όχι την τάξη απ’ την οποία προέρχονται (αγρότες, μικροαστοί, ελεύθεροι επαγγελματίες, υπάλληλοι), αλλά την αστική και μεγαλοαστική τάξη. Που δεν εκπροσωπείται στο σώμα των στελεχών των ΕΔ, αλλά δεν το θεωρούν οι ίδιοι απαραίτητο, και τους περισσότερους δεν τους απασχολεί ή ακόμα μπορεί και να το αγνοούν.
Ως επιχειρήματα των συνωμοτών στελεχών των ΕΔ που επενέβησαν στις 21 Απριλίου 1967 αρκούσαν:

• ο κομμουνιστικός κίνδυνος που θα επέφερε (όπως έλεγαν) τη δικτατορία του ΚΚΕ και πιθανή απώλεια ελληνικών εδαφών ,
• η πολιτική αναταραχή και τα φαινόμενα μη υγιούς πολιτικού βίου (΄΄φαυλοκρατία΄΄ κατά τους πραξικοπηματίες),
• η επίλυση των εθνικών θεμάτων και ιδιαίτερα του Κυπριακού ΄΄εδώ και τώρα΄΄, με την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα.


Επέτυχαν και επέβαλλαν εκείνα ακριβώς που διακήρυσσαν πως ήρθαν να προλάβουν, δηλαδή:

• μία δικτατορία στρατιωτική,
• ένα δημόσιο βίο χαμηλού πολιτιστικού και ανύπαρκτου πολιτικού επιπέδου, από τις πλέον ντροπιασμένες περιόδους της φυλής μας,
• την γέννηση νέων θεμάτων και την απώλεια εδάφους στην Κύπρο, μετά το πραξικόπημα, και τη συνακόλουθη εισβολή των Τούρκων. Δεν γίνεται να μη μιλήσει κανείς και για στρατιωτική ήττα ανάλογη του 1897 ανεξάρτητα των συνθηκών. Οι Τούρκοι δε θα περίμεναν να ανασυνταχθούν οι διαλυμένες ελληνικές και ελληνοκυπριακές δυνάμεις στο νησί για να είναι καθαρή η στρατιωτική σύγκρουση.

Η δικτατορία 1967-1974 είχε και μία ακόμα συνέπεια που γίνεται αντιληπτή πλέον στον περισσότερο κόσμο.


Την απαξίωση των μονίμων στελεχών (αξιωματικών και υπαξιωματικών) από σημαντικές μερίδες της ελληνικής κοινωνίας, κυρίως όμως από τους κυβερνώντες. Το φαινόμενο είναι κραυγαλέο την παρούσα περίοδο της κρίσης και προκαλεί πικρία αφού από τους υπηρετούντες τα τελευταία χρόνια στις ΕΔ ελάχιστοι είναι που ήταν σε ενεργό υπηρεσία τα χρόνια μετά το 1967, και μάλιστα ως σπουδαστές. Ούτε είχαν καταλάβει τι γινόταν στη χώρα ούτε το έζησαν. Κανείς απ’ αυτούς δεν φέρει ευθύνη για ότι έγινε τότε. Το Σώμα των αξιωματικών και υπαξιωματικών πρέπει να μένει αλώβητο από συνέπειες απαξίωσης εξ αιτίας της δικτατορίας. Στο τέλος τέλος σημαντική μερίδα απ’ αυτούς αντιστάθηκε στη χούντα με επιπτώσεις πολύ δυσμενείς για τους ίδιους.

Διαβάστε και άλλα σχετικά κείμενα του συγγραφέα ΕΔΩ:
http://kakaras.wordpress.com/

Επίσης έχουμε διμοσιεύσει κείμενό του με τίτλο «ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ 67-74 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ», ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4404

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

Ο Αντώνης Κακαράς γεννήθηκε στη Γραβιά Φωκίδας το 1945. Αποφοίτησε της Σχολής Ναυτικών Δοκίμων το 1966 και σταδιοδρόμησε στο ΠΝ μέχρι το 1990, αφού το 1972 καταδικάστηκε σε φυλάκιση από το στρατιωτικό καθεστώς, και παρέμεινε για δέκα πέντε μήνες σε φυλακές.
Διδάσκει από το 2000 ως επιστημονικός συνεργάτης (ΠΔ 407) στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ενώ το 2004 γίνεται δεκτός ως Διδάκτωρ Νεότερης Ιστορίας και Πολιτικών Επιστημών.
Το 1995 εκδίδεται από τη Γνώση η εργασία του Το Πολεμικό Ναυτικό στη Δικτατορία 1967-1974, και το 2006 από τον Παπαζήση Οι Έλληνες Στρατιωτικοί, (τρίτομο).
Το 2008 εκδίδεται το βιβλίο του Όξω απ’ τ’ Αμπέλια ρεε, και αργότερα την ίδια χρονιά το Off Shore αγάπη μου, ενώ το 2009 το Αλιώρι το κονάκι των χοίρων, επίσης από τον Παπαζήση.
Είναι μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών, έγγαμος από το 1974 και πατέρας δύο τέκνων.

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες