Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
«Καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται»

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΜΟΥΡΑΛΩΦ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 23, 2012 9:31 am    Θέμα δημοσίευσης: «Καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται» Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
«Καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται»
Γράφει: Ο Νίκος Μπογιόπουλος


(5): "Προλεταριακή επανάσταση και ο αποστάτης Κάουτσκι"

Ο πιο «κομψός» τρόπος για να υπονομεύσεις το δίκιο του αγώνα των καταπιεσμένων είναι να παίρνεις «ίσες» αποστάσεις ανάμεσα στο «δίκιο», στις «ελευθερίες» και στο «δικαίωμα» του καταπιεστή να καταπιέζει, και στο δίκιο, στις ελευθερίες και στο δικαίωμα του καταπιεσμένου να αντιδρά, να αντιστέκεται αλλά και να επιτίθεται ενάντια στην καταπίεση και στον καταπιεστή.

Ο ακόμα «κομψότερος» τρόπος για να αποκηρύξεις τον αγώνα του καταπιεσμένου ενάντια στον τύραννο και εκμεταλλευτή του, είναι να βαφτίζεις «βία» την αντίσταση και τη διαμαρτυρία του, την οποία βέβαια σπεύδεις μετά να την αντιπαραβάλεις με τη βία του εκμεταλλευτή ώστε με την ευπρέπεια που αρμόζει στον κόσμο των εστέτ του ανθρωπισμού, να αποφανθείς:

«Καταδικάζω τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται»...

Τον παραπάνω λυρικό «πασιφισμό», της καταδίκης της βίας «απ' όπου κι αν προέρχεται», ένα σχήμα που αποτελεί σήμα κατατεθέν των προπαγανδιστικών μηχανισμών των καθεστώτων της βίας και της εκμετάλλευσης, τον ακούσαμε προχτές να διατυπώνεται και από την κυρία Ρένα Δούρου, στέλεχος και βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ.
*
Φυσικά δεν είναι της ώρας να κάνουμε μαθήματα (πολύ περισσότερο σε μια αριστερή...).

Αλλά, προς δόξαν της πραγματικότητας, τη βία - συστατικό στοιχείο της ύπαρξης των κοινωνιών όπου αντιπαρατίθενται αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα - είτε την καταδικάζεις, είτε δεν την καταδικάζεις, αυτή υπάρχει. Ερήμην των ηθικοπλαστικών κηρυγμάτων.

Είναι σαν να καταδικάζεις το θάνατο. Οσο κι αν τον καταδικάσεις, αυτός υπάρχει και θα υπάρχει (μέχρι τη δευτέρα παρουσία, τουλάχιστον...). Και η αναγνώριση ότι υπάρχει, μόνο ως παραλογισμός θα μπορούσε να εκληφθεί ως εκδήλωση «αγάπης» προς το θάνατο ή ως δήλωση «δικαίωσης» της ύπαρξής του.

Το ίδιο συμβαίνει, για παράδειγμα, με το θέμα του πολέμου. Η στάση μας απέναντί του δεν τελειώνει (ούτε καν αρχίζει) με την έκφραση της καταδίκης του. Αλλά με τον προσδιορισμό του χαρακτήρα του πολέμου. Δηλαδή αν είναι δίκαιος ή άδικος ο πόλεμος, από πλευράς εκείνων που είτε ως αμυνόμενοι, είτε ως επιτιθέμενοι, συμμετέχουν σε αυτόν.

Εκτός αν καταλήξουμε ότι κάθε πόλεμος είναι άδικος. Ως εκ τούτου εξίσου «άδικο» με τους Τούρκους το '21 είχαν και οι επαναστατημένοι Ελληνες. Αλλά τότε, αν κάθε πόλεμος είναι «άδικος», και η αδικία επιμερίζεται εξίσου σε όλους όσους συμμετέχουν ή εξαναγκάζονται να συμμετάσχουν σε αυτόν, τότε η δικαίωση του «αδικητή» είναι εξασφαλισμένη.
*
Το ζητούμενο, λοιπόν, όταν μιλάμε για βία, δεν είναι να αραδιάσουμε επίθετα και προσδιορισμούς για να αποδείξουμε πόσο απεχθής μας είναι, μη και δεν πάρουμε μέρος στο γενικό μεθύσι κάποιας αταξικής, απολίτικης και αντι-ιστορικής «συναδέλφωσης».

Υποχρέωση του καθενός - εφόσον σέβεται τον εαυτό του - είναι να προσδιορίζει το χαρακτήρα της βίας. Αν μάλιστα είναι αριστερός, πρώτη του υποχρέωση είναι να μην επιτρέπει να συκοφαντούνται οι κοινωνικοί αγώνες μέσα από τη χυδαία επιχείρηση να διασυνδεθούν, να παραλληλιστούν ή πολύ περισσότερο να ταυτιστούν με το φασιστικό λιντσάρισμα, την ατομική τρομοκρατία, την κρατική καταστολή, την παρα-κρατική δράση κοκ.

Είναι να αποδεικνύει και όχι να τροφοδοτεί τη χυδαιότητα πως η λαϊκή αντίσταση αποτελεί τάχα τη «δικαίωση», τη «νομιμοποίηση» ή ακόμα και τον «γεννήτορα» (!) της τραμπούκικης, της υποκοσμιακής, της ναζιστικής και κάθε μορφής καθεστωτικής βίας. Ισχύει ακριβώς το αντίθετο: Οι λαϊκοί αγώνες και οι μορφές τους, ως έκφραση αυτών των λαϊκών αγώνων, δεν αποτελούν την «κατάφαση», αλλά την εκκωφαντική άρνηση - μέχρι του σημείου της κατάργησης - της βίας που ασκείται πάνω στον καταπιεσμένο και που αυτή είναι που γεννά όχι απλώς το δικαίωμα, αλλά το καθήκον της αντίστασης.

Υποχρέωση, τελικά, του καθενός - εφόσον σέβεται τον εαυτό του - δεν είναι να εξαντλείται στην «καταδίκη της βίας απ' όπου κι αν προέρχεται». Είναι η καταδίκη και αντίσταση στη βία, αλλά από εκεί που πραγματικά προέρχεται. Και αυτή η στάση δεν καθιστά ούτε αντιμετωπίζει τη βία ως κάτι το επιθυμητό. Την αντιμετωπίζει υπό το πρίσμα την μόνης ελεύθερης προσέγγισης που μπορεί να υπάρξει. Και η μόνη ελεύθερη προσέγγιση είναι εκείνη που έχει επίγνωση της αναγκαιότητας.
*
Αν πάλι δεν ισχύουν όλα αυτά, τότε δεν έχουμε παρά να ζητήσουμε «συγγνώμη» τόσο από την κυρία Δούρου όσο και από τους υπόλοιπους.

«Συγγνώμη» για λογαριασμό του Αρη και του αντάρτη του ΕΛΑΣ και του ΔΣΕ. «Συγγνώμη» για λογαριασμό του Τσε. «Συγγνώμη» για λογαριασμό του Καραϊσκάκη και του Κολοκοτρώνη. «Συγγνώμη» για λογαριασμό του στρατιώτη του Κόκκινου Στρατού στο Ράιχσταγκ. «Συγγνώμη» για λογαριασμό εκείνων που γκρέμισαν τη Βαστίλη και των άλλων που παρέδωσαν στο λαό τα Χειμερινά Ανάκτορα. «Συγγνώμη» για λογαριασμό και του πιτσιρικά της «Ιντιφάντα» που πετούσε τόσο βίαια τις πέτρες του στα τανκς των Ισραηλινών...


Είναι;

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία:

α) Το ποσοστό του ελληνικού πληθυσμού που ζει κάτω από το όριο της φτώχειας έφτασε το 21,4%. Δηλαδή, 2,3 εκατομμύρια άνθρωποι. Σημειωτέον ότι όριο φτώχειας θεωρείται το ετήσιο ατομικό εισόδημα των 6.591 ευρώ, ενώ για μία οικογένεια με δύο παιδιά το ποσό ορίζεται στα 13.842 ευρώ. Ποιος, λοιπόν, διαφωνεί ότι η πραγματική φτώχεια είναι υπερπολλαπλάσια;
β) Στην Ελλάδα των σκληρών πλην «δίκαιων» μέτρων, το πλουσιότερο 20% του πληθυσμού έχει τουλάχιστον έξι φορές μεγαλύτερο εισόδημα από το φτωχότερο 20%.
γ) Τα προηγούμενα στοιχεία αφορούν στο έτος 2010. Δηλαδή, όταν ακόμα η ανεργία δεν είχε ξεπεράσει το 15%, από 30% που είναι σήμερα. Οταν ακόμα βρισκόμασταν στο πρώτο μνημόνιο και όχι στο τρίτο μνημόνιο που έχουμε φτάσει σήμερα. Οταν ακόμα δεν είχαν μπει τα χαράτσια στη ΔΕΗ και οι διακοπές ρεύματος δεν είχαν φτάσει τα χίλια νοικοκυριά τη μέρα, όπως σήμερα.

Ερώτηση:
Αυτά είναι βία;...

ΠΗΓΗ:

http://www1.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=23/11/2012&columnId=1821

Επιστροφή στην κορυφή
Aπορων
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 23, 2012 10:58 am    Θέμα δημοσίευσης: απορια Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1438917
Συγνωμη αλλα αυτο παλι τι ειναι; Συνεχιζεται η σπεκουλα με το ονομα σας;
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 23, 2012 11:39 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Όπως επισημαίνουμε στην πρώτη σελίδα του σάιτ (άνω αριστερά)Το περιοδικό ΡΕΣΑΛΤΟ δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το αναρχικό του Κερατσινίου που σφετερίζεται τον τίτλο.
Αναλυτικότερα ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3953

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 23, 2012 8:09 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η καθεστωτική μυθολογία περί βίας…



Με αφορμή το άρθρο «Καταδικάζουμε τη βία απ' όπου κι αν προέρχεται» θα συγκεντρώσουμε, επιλεκτικά, κάποια παλιά μας κείμενα.

Θα αρχίσουμε με ένα απόσπασμα από άρθρο μας που γράφτηκε τον Ιούλιο το 2011, με τίτλο: «Η λαϊκή ΟΡΓΗ τρομοκρατεί τους τρομοκράτες!»


Το «αξίωμα» των καθεστωτικών πνιγηρών αναθυμιάσεων συνοψίζεται σε τούτο: «Η βία είναι βία» και «όχι βία κατά της βίας»!!!

Είναι γνωστό ότι η ευνοούμενη μέθοδος ενός ηθικολόγου Φιλισταίου είναι η συνταύτιση μιας αγωνιστικής συμπεριφοράς με τη συμπεριφορά της αντίδρασης. Και το πετυχαίνει αυτό με το τέχνασμα των τυπικών αναλογιών. «Η βία είναι βία» - μας λένε, ή «όχι βία κατά της βίας». Έτσι με το τέχνασμα αυτό της γενικής και αφηρημένης καταδίκης της βίας ταυτίζεται ο θάνατος ενός τυράννου με το θάνατο ενός επαναστάτη, ο θάνατος ενός αγωνιστή με το θάνατο του δημίου του.

Όλα αυτά τα ηθικά, αλγεβρικά αξιώματα της «Μη -Βίας», τα οποία ακτινοβολούνε όλα τα χρώματα της μικροαστικής ίριδας, δεν είναι παρά δεσμά σκλαβιάς και υποταγής: Όχι μόνο δεν εμποδίζουν την αντίδραση να σπάει τα κόκαλα των διαδηλωτών, αλλά ρίχνουν και το λαό σε μια ραγιάδικη παθητικότητα εντελώς ασυμβίβαστη με την αναγκαιότητα του αγώνα του.

Τα κύρια χαρακτηριστικά όλων αυτών των υποκριτών ηθικολόγων είναι η αποξένωσή τους από τα μεγάλα ιστορικά κινήματα.

Ενώ είναι υποχωρητικοί, βολικοί και συμφιλιωτικοί απέναντι στην κτηνωδία και τον κυνισμό της κρατικής βίας και τρομοκρατίας, είναι κακόβουλοι, δόλιοι και συκοφαντικοί απέναντι σε πρακτικές βίας των μαζών.

Όλοι αυτοί οι κύριοι ενώ κλείνουν πεισματικά τα μάτια στα εγκλήματα της εξουσίας, ξεχωρίζουν κάποιες αντικειμενικά αναπόφευκτες πράξεις της λαϊκής οργής και ξεχύνουν όλο το ηθικό δηλητήριο κατά των κινημάτων. Βεβαίως ποτέ όλοι αυτοί δεν αναρωτήθηκαν εάν είναι το ίδιο η βία των καταπιεστών και η βία των καταπιεσμένων, εάν θα υπήρχε η δεύτερη χωρίς την πρώτη.

Ωρύονται οι πολιτικές, δημοσιογραφικές και ακαδημαϊκές «γλίτσες» για τον «τραμπουκισμό» των απελπισμένων θυμάτων της κυβερνητικής κακουργίας, ληστείας και απάτης.

Το δικό τους κανιβαλισμό εναντίον της ελληνικής κοινωνίας, τη λέπρα της δουλικότητάς τους στην εξουσία του χρήματος, την αποτρόπαια, κακουργηματικά συκοφαντική δυσφήμιση κάθε λαϊκού αγώνα που κάνουν σε καθημερινή βάση, την παρασιτική τους αχρειότητα και τους χείμαρρους του ψεύδους και της παραπληροφόρησης που χύνουν καθημερινά κατακλύζοντας τα πάντα, αυτή τη θηριώδη δική τους ιδεολογική και πολιτική βία και ανανδρία δεν τη βλέπουν: Αυτά είναι, γι’ αυτούς που γλείφουν τις κατουρημένες ποδιές των «νταβάδων» τους, «ενημέρωση», «ανδρεία» και «ήθος»…

Το επαχθές και δωσίλογο ΕΓΚΛΗΜΑ της κυβέρνησης δεν το βλέπουν ή περνάει στη σκιά. Αυτό που φωτίζεται είναι η «αντι-βία» των κολασμένων εναντίον των κακούργων και δωσίλογων δικτατόρων.

Είναι σκανδαλωδώς προκλητικό να παραδίδουν, στους κολασμένους, μαθήματα «δημοκρατίας», «ήθους» και «μη βίας» τα παράσιτα του καθεστώτος και τα κυβερνητικά ανδρείκελα: Αυτά και η κουστωδία τους που έχουν κηρύξει έναν κτηνώδη και εξοντωτικό πόλεμο κατά του ελληνικού λαού και της εθνικής μας υπόστασης.

Όταν επιβάλλεις τα φασιστικά ηλεκτροσόκ της ΚΑΤΟΧΗΣ και της δικτατορίας της τρόικας (Μνημόνια, Μεσοπρόθεσμα κ.λπ), πάει πολύ να αναθεματίζεις και να συκοφαντείς τις ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ του λαού, οποιασδήποτε μορφής….

Μόνο οι κυβερνητικοί «εγκάθετοι», οι πολύχρωμοι καθεστωτικοί «μπράβοι» και τα ποικίλα έμμισθα παράσιτα επιτελούν αυτό το ελεεινό έργο…


Αυτά που συμβαίνουν ακόμα εκ μέρους του λαού είναι χάδια και αβρότητες…


Εδώ έχει κηρυχθεί από τις μαφίες του χρήματος και τα καθεστωτικά τους ανδρείκελα ένα άγριος, ολοκληρωτικός και εξοντωτικός πόλεμος εναντίον της Ελλάδας και του λαού της και τα παράσιτα του καθεστώτος μιλούν για κάποιες πράξεις «βίας» των απελπισμένων!!!



ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ κύριοι…

Από τη μια βρίσκεται η δικτατορία των διεθνών και εγχώριων «νταβάδων», με τους λακέδες των ΜΜΕ, το κράτος και παρακράτος, με τα χημικά, τα δακρυγόνα και τους ροπαλοφόρους και από την άλλη αμύνεται ο ελληνικός λαός.

Μέσα σε ένα τέτοιο πόλεμο οι «καλοί τρόποι» και οι «ευγένειες» ΜΟΝΟ από το λαό, ισοδυναμούν με την ΥΠΟΤΑΓΗ, άνευ όρων, στο καθεστώς, στην «ηθική» του κρατικού ροπάλου και στο βούρδουλα της τρομοκρατίας των ΜΜΕ…



Ολόκληρο το κείμενο βρίσκεται ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5809
Επιστροφή στην κορυφή
ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 24, 2012 10:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Θα συνεχίσουμε το μίνι αφιέρωμα «περί βίας» με ένα κείμενο γραμμένο τον Ιανουάριο του 2009



Η απάτη των «ίσων αποστάσεων»

Όσοι δεν μπορούν να υποστηρίξουν ανοικτά την ιμπεριαλιστική βαρβαρότητα του Ισραήλ καταφεύγουν στο γνωστό τέχνασμα των «ίσων αποστάσεων». Αυτό δεν έκαναν όταν η μιλιταριστική θηριωδία του ΝΑΤΟ ισοπέδωνε τη Σερβία και το Ιράκ;
Με τη θεωρία των «ίσων αποστάσεων» επιχειρούν να εξωραΐσουν το κτηνώδες έγκλημα που διαπράττεται σε βάρος των Παλαιστινίων. Η δήθεν αμεροληψία τους είναι σκανδαλωδώς μεροληπτική υπέρ του Ισραήλ. Πρακτικά αποβαίνει υπέρ της ιμπεριαλιστικής βαρβαρότητας. Το να ακροβατείς ανάμεσα στη βαρβαρότητα του Ισραήλ και τις απελπισμένες πράξεις βίας των Παλαιστινίων δεν δικαιολογείς μόνο και καθαγιάζεις το σιωνιστικό έγκλημα, αλλά αναπαράγεις και όλα τα ύπουλα ιδεολογήματα του νόμου και της «τάξεως» που είναι επενδυμένα με τη μικροαστική ηθική της «μη βίας».
Αυτή η μικροαστική ηθική ρητορική απλοποιεί τον κόσμου υπό μορφή εξίσωσης καταλύοντας έτσι κάθε διαλεκτική, ταχυδακτυλουργικά αναστρέφοντας την πραγματικότητα. Στη σφαίρα της πολιτικής ενισχύει και νομιμοποιείται το status. Η θεωρία αυτή της Μη-Βίας εκφράζεται με τις εξισώσεις: «Η βία είναι βία», «οι σφαίρες είναι σφαίρες», «ο πόλεμος είναι πόλεμος»
Τι σημαίνουν αυτές οι απλοποιήσεις; Ότι εξισώνεται η καθεστωτική βία εκείνων που θέλουν να διατηρήσουν τις απάνθρωπες σχέσεις του καπιταλισμού με τη βία της επανάστασης που τείνει να καταργήσει αυτές τις σχέσεις. Εξισώνεται η ιμπεριαλιστική βία με τη βία της αντίστασης, η βία του κράτους με τη βία των λαϊκών εξεγέρσεων, η βία της αστυνομίας με τη βία των απεργών και διαδηλωτών. Εξισώνεται ο θάνατος ενός τυράννου με το θάνατο ενός εξεγερμένου σκλάβου, ο θάνατος ενός αγωνιστή με το θάνατο του δημίου του.
Ιδεολογικά, αναπαράγουμε τον πιο γλυκερό ταξικό πατσιφισμό. Είναι σαν να λέμε στους καταπιεσμένους όταν εξεγείρονται: Όχι βία! Δηλαδή όχι βία κατά της βίας! Που σημαίνει αποδοχή της νόμιμης καθεστωτικής βίας. Η θεωρία, λοιπόν, της μη-βίας ενώ δεν εμποδίζει την ιμπεριαλιστική θηριωδία να σκορπάει το θάνατο και τα όργανα καταστολής να σπάνε τα κεφάλια των διαδηλωτών ρίχνει τους πολίτες σε μια παθητικότητα εντελώς ασυμβίβαστη με την αναγκαιότητα του αγώνα τους. Έτσι πρακτικά η γενική και αφηρημένη καταδίκη της βίας αποβαίνει αποκλειστικά κατά της επαναστατικής βίας -δηλαδή του μοναδικού μέσου που μπορεί να ανατρέψει ριζικά όλες της υφιστάμενες μορφές βίας.
Ευτυχώς βεβαίως που η ιστορία δεν ακολουθεί τις σπαραξικάρδιες ηθικολογίες και τους υποκριτικούς θρήνους των «ανθρωπιστών», γιατί θα είχαμε μείνει στην εποχή των σπηλαίων...
Την ίδια απλουστευτική μέθοδο ακολουθούν και οι «ντροπαλοί», αλλά φανεροί υποστηρικτές της ιμπεριαλιστικής θηριωδίας του Ισραήλ. Έτσι με το τέχνασμα αυτό των τυπικών αναλογιών αφαιρείται η ουσία και εξισώνονται τα πρωτεύοντα με τα δευτερεύοντα στοιχεία της πραγματικότητας. Αυτό οδηγεί σε μια στάση «ουδετερότητας» που εκφράζεται με το σύνθημα «να σταματήσει ο πόλεμος». Σύνθημα που εξισώνει την αυτοάμυνα ενός λαού με τη θηριώδη ιμπεριαλιστική επίθεση του αφανισμού του.
Όταν το ιμπεριαλιστικό Ισραήλ επιτίθεται με θηριώδη τρόπο κατά του Παλαιστινιακού λαού, αυτός ο λαός δεν έχει την πολυτέλεια της ουδετερότητας. Θα αμυνθεί με κάθε μέσον και με κομάντος αυτοκτονίας. Και όταν εξισώνεις τη βία αυτή των θυμάτων της ιμπεριαλιστικής βαρβαρότητας με την βία και τρομοκρατία του Ισραήλ τότε είσαι (ανεξάρτητα από τις ανθρωπιστικές σου ρητορείες) με το ιμπεριαλιστικό Ισραήλ.
Εδώ διώκεται βάναυσα και δολοφονείται ένας λαός και τα τσιράκια του σιωνισμού μας πιπιλίζουν με τις γλυκερές ανθρωπιστικές ηθικολογίες.


Το κείμενο βρίσκεται ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=19432#19432

Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Νοέ 24, 2012 4:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Θα κλείσουμε τα «περί βίας» με ένα επίσης παλιό μας κείμενο: Γραμμένο τον Απρίλιο του 2009:



«Η Βία είναι η μαμή της Ιστορίας»

Το σκηνικό που παίχτηκε με την «κοτσάνα» του Αλαβάνου μοιάζει σαν να ήταν προσχεδιασμένο, με αποκλειστικό σκοπό να αναθεματιστεί η Βία γενικά, από όλους τους πολιτικούς απατεώνες και ηθικολόγους Φιλισταίους.
Οι νεοταξικοί «αριστεροί πολυτελείας», κατά κανόνα επιδοτούμενοι, έσπευσαν να καταδικάσουν τη «βία» της Επανάστασης του 1821, συνακόλουθα και το καλλιτεχνικό αποτύπωμα αυτής της βίας στους στίχους της «ακραίας βίας» του Σολωμού, ταυτίζοντας μάλιστα αυτή τη βία της Επανάστασης με τη βία της κουκούλας και της τυφλής καταστροφής.
Το παράδοξο εδώ βρίσκεται όχι στη δεδηλωμένη υποταγή όλων αυτών των «αριστερών» Φιλισταίων στην καθεστωτική, αυτοκρατορική Βία που εμφανίζεται σαν «ειρηνοφιλία», αλλά στην ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ αναισχυντία: Παρέχουν το ιδεολογικό στοιχείο της κουκούλας και της ωμής, καταστροφικής βίας των καθεστωτικών συμμοριών και χαρακτηρίζουν την Επανάσταση του ’21 και την ποίησή της «ακραία βία»!!!

Στον αντίποδα, αυτοί που αντέδρασαν στην «κοτσάνα» Αλαβάνου ΙΣΟΠΕΔΩΣΑΝ κυριολεκτικά την ουσία της ποίησης του Σολωμού: «Την κόψη του σπαθιού την τρομερή», δηλαδή τη Βία, ως μαμή της Ιστορίας, της κοινωνικής απελευθέρωσης και της Ελευθερίας.
Έμειναν σε μια φιλολογούσα δημαγωγική ερμηνεία της Βίας και της βιάς!
Μια ποίηση που καταγράφει τη «διαλεκτική» της επαναστατικής και κοινωνικά απελευθερωτικής βίας, μια ποίηση που αποτελεί την «ποίηση» της Βίας ως «μαμή της ιστορίας» ισοπεδώνεται και χρησιμοποιείται ανάλογα με τις ιδεοληψίες και τις μικροκομματικές σκοπιμότητες των θεατρίνων πολιτικών και λοιπών απατεώνων.
Η ίδια βοούσα ανοησία, λοιπόν και από τους επικριτές της «κοτσάνας» Αλαβάνου.
Ο στόχος κοινός: η αφυδάτωση της ποίησης του Σολωμού, συνακόλουθα και της Επανάστασης, από την ουσία της: Την Επαναστατική, δημιουργική και απελευθερωτική βία…
Το παράδοξο των επικριτών του Αλαβάνου βρίσκεται και αυτό στη θηριώδη υποκρισία τους: Υμνητές της ιστορικής καθεστωτικής βίας και του ισχυρού κράτους εμφανίζονται σαν «επικριτές» της βίας!!!
Όλος αυτός ο θόρυβος έμοιαζε σαν μια θεατρική παράσταση των πολιτικών απατεώνων και Φιλισταίων με κύριους πρωταγωνιστές δύο «ακραίους», (ΣΥΡΙΖΑ-ΛΑ.Ο.Σ.) φαινομενικά ανήκοντες σε εχθρικά στρατόπεδα, ουσιαστικά όμως, δίδυμους αδελφούς: «τσόντες» και δεκανίκια του καθεστώτος.
Στο ίδιο καθεστωτικό, νεοταξικό έργο παίζουν…

\ Ας το δούμε πιο συγκεκριμένα αυτό το έργο.


Οι δόλιες απλουστεύσεις

Τα απλουστευτικά εξισωτικά σχήματα υπακούουν στους νόμους της τυπικής λογικής και στην εξίσου τυπική μέθοδο των αφαιρέσεων. Με την αφαίρεση του περιεχομένου των πραγμάτων, των ποιοτικών χαρακτηριστικών, της Ιστορίας και της κίνησης φθάνουμε σε σχήματα λογικών κατηγοριών, στον καθαρό λόγο, σε ακίνητες ηθικές φόρμουλες, σε μεταφυσικά απόλυτα.
Με την εξάτμιση της ουσίας των πραγμάτων και των ποιοτικών χαρακτηριστικών οδηγούμαστε στην στατική των ισοτήτων. Δηλαδή στη μέθοδο του λόγου που συνίσταται στο να ορίζει το ίδιο με το ίδιο (ταυτολογία): Το έγκλημα είναι έγκλημα, η απανθρωπιά είναι απανθρωπιά, οι σφαίρες είναι σφαίρες, η βία είναι βία κ.λπ
Έτσι σκοτώνουμε τη διαλεκτική επειδή μας αντιστέκεται και θεμελιώνουμε ένα κόσμο νεκρό, έναν κόσμο ακίνητο και μια μορφή «τρίτης ιδεολογίας» οποία ακροβατεί ανάμεσα στα αντιμαχόμενα κοινωνικά ή εθνικά στρατόπεδα.
Με αυτή τη μικροαστική ρητορική της απλοποίησης του κόσμου υπό μορφή εξίσωσης καταλύεται κάθε διαλεκτική, ταχυδακτυλουργικά αναστρέφεται η πραγματικότητα και στη σφαίρα της πολιτικής ενισχύεται το κατεστημένο.
Η θεωρία «της Μη Βίας» που πλασάρεται, με ποικίλες αποχρώσεις σε αυτό ακριβώς αποσκοπεί: Στην εξίσωση της καθεστωτικής βίας εκείνων που θέλουν να διατηρήσουν τις κτηνώδεις σχέσεις της καπιταλιστικής βαρβαρότητας με τη βία της Επανάστασης που τείνει να καταργήσει αυτές τις σχέσεις. Εξισώνεται η πλανητική, ιμπεριαλιστική βία με τη βία της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, η βία του κράτους και των συμμοριών του με τη βία των λαϊκών εξεγέρσεων, η βία των κουκουλοφόρικων «ταγμάτων» με τη βία απεργών και διαδηλωτών. Εξισώνεται ο θάνατος ενός τυράννου με το θάνατο ενός εξεγερμένου σκλάβου, ο θάνατος ενός αγωνιστή με το θάνατο του δημίου του.
Όταν, συνεπώς, λέμε ότι η βία είναι απαράδεκτη γενικά δεν κάνουμε τίποτε άλλο από το να αφαιρούμε το κοινωνικό ή «εθνικό» περιεχόμενο της βίας, τις ποιοτικές διακρίσεις και να τη μετατρέπουμε σε ηθική φόρμουλα.
Ιδεολογικά αναπαράγουμε, σήμερα, τη νεοταξική, αυτοκρατορική φιλοσοφία και τον πιο γλυκερό πατσιφισμό. Κηρύττουμε τα ιδεολογήματα της Νέας Τάξης (να καθίσουμε στα αυγά μας) και συμβουλεύουμε τις καταπιεσμένες λαϊκές μάζες που εξεγείρονται: ΟΧΙ ΒΙΑ!!! Δηλαδή όχι βία κατά της βίας! Που σημαίνει ΔΟΥΛΕΙΑ, αποδοχή της «νόμιμης» καθεστωτικής βίας.

Η θεωρία, συνεπώς, της «Μη Βίας» ενώ δεν εμποδίζει την ιμπεριαλιστική θηριωδία να σκορπάει το θάνατο και την καταστροφή, ενώ δεν εμποδίζει τα όργανα της καταστολής να σπάνε τα κεφάλια των διαδηλωτών, ενώ δεν εμποδίζει τις κατευθυνόμενες συμμορίες των μυστικών υπηρεσιών να καίνε, να καταστρέφουν και να τρομοκρατούν, ΡΙΧΝΕΙ τους λαούς σε μια παθητικότητα εντελώς ασυμβίβαστη με την αναγκαιότητα του αγώνα τους.
Έτσι πρακτικά η γενική και αφηρημένη καταδίκη της βίας αποβαίνει αποκλειστικά κατά της λαϊκής επαναστατικής βίας – δηλαδή του μοναδικού μέσου που μπορεί να ανατρέψει ριζικά όλες τις υφιστάμενες μορφές βίας…
Ευτυχώς βεβαίως που η ιστορία δεν ακολουθεί τα καθεστωτικά ιδεολογήματα και τις σπαραξικάρδιες ηθικολογίες και υποκριτικούς θρήνους των «ανθρωπιστών» απατεώνων, γιατί θα είχαμε μείνει στην εποχή των σπηλαίων.

Τα σημερινά παραδείγματα

Με αυτά τα δόλια τεχνάσματα των εξισωτικών αφαιρέσεων, σήμερα, η Νέα Τάξη ισοπεδώνει τον κόσμο, αιματοκυλεί τους λαούς, σπέρνει το θάνατο, αποδομεί τα εθνικά κράτη, δημιουργεί προτεκτοράτα, καταστρέφει και αφανίζει τα πάντα.
Όλος ο καθεστωτικός κόσμος, τα κόμματά του και οι μηχανισμοί προπαγάνδας τους αναπαράγουν και προωθούν αυτά τα μικροαστικά ιδεολογήματα της ρητορικής των εξισωτικών απλοποιήσεων. Στην πρωτοπορία αυτής της προπαγάνδας και πρακτικής βρίσκονται οι ενσωματωμένες δυνάμεις της «αριστεράς» και οι ποικίλες επιδοτούμενες» εστίες της: Από τους Συριζέους, τους «Ιούς» μέχρι τις πολύχρωμες «αριστερίστικες» ποικιλίες.
ΟΙ σύγχρονοι ροπαλοφόροι της καπιταλιστικής βαρβαρότητας πρέπει να είναι μακιγιαρισμένοι με νέα χρώματα. Τα παλιά ξεθώριασαν…
Τα παλιά χρώματα στο ίδιο θέατρο παίζουν. Τα ίδια, επί της ουσίας, λένε. Απλώς χρησιμοποιούνται σαν κομπάρσοι και κυρίως σαν «σκιάχτρα» για την αποτελεσματικότερη λειτουργία των νέων χρωμάτων…
Ας δούμε, όμως, συγκεκριμένα, τα κυρίαρχα ιδεολογήματα του καθεστώτος, των οποίων η νεοταξική «αριστερά» αποτελεί απλώς την αιχμή .

Πρώτον. Ο αγώνας για την ιστορική, εθνική και κοινωνική μας αποδόμηση προωθείται από όλες τις δυνάμεις του νεοταξικού κόσμου, από όλα τα κόμματα και τους μηχανισμούς προπαγάνδας. Οι επιδοτούμενες «αριστερές» εστίες και οι ποικίλοι Αλαβάνοι είναι οι «λαγοί», το «αριστερό» άλλοθι και τεκμήριο.
Η αποκαθήλωση της Επανάστασης του ’21, ο στιγματισμός της για «ακραία βία», ο ευτελισμός των ιστορικών συμβόλων και εθνικών επετείων, της Ορθοδοξίας και του Πολιτισμού έχει συστηματικά προωθηθεί από τις κυβερνήσεις και κυρίως από τον «εκσυγχρονισμό». Τα «αριστερά» δεκανίκια δεν ήταν το ακόντιο, αλλά η αιχμή του ακοντίου…

Δεύτερον. Η θεωρία της «Μη Βίας» είναι η κυρίαρχη ιδεολογία του καθεστώτος. Οι «αριστεροί» κομισάριοι είναι και εδώ οι «λαγοί».
ΣΗΜΕΡΑ «δοκιμάζουν» την εξισωτική ταύτιση της Επαναστατικής βίας του ’21 και της ποίησής της, με τη Βία του οθωμανικού δυνάστη και κατακτητή.
Γι’ αυτό και παίζουν με την «κοτσάνα» του Αλαβάνου πάνω σε κλισέ της «Μη Βίας». Γι’ αυτό δεν βγάζουν τσιμουδιά για την «ποίηση» της Επαναστατικής βίας του Σολωμού: Για τη βία που είναι η μαμή της ιστορίας.

Τρίτον. Όλες οι δυνάμεις του καθεστώτος ακολουθούν την ευνοούμενη μέθοδο των ηθικολόγων Φιλισταίων της Νέας Τάξης, μια μέθοδο που ταυτίζει τη συμπεριφορά της Επανάστασης με τη συμπεριφορά της ιμπεριαλιστικής κακουργίας.
Να θυμηθούμε:
α). Την εξομοίωση της ΝΑΤΟϊκής πολεμικής επίθεσης με τα «εγκλήματα» του Μιλόσεβιτς. Μια εξομοίωση μεροληπτικής, υπέρ του ΝΑΤΟ, ουδετερότητας, που επέτρεψε στην Αυτοκρατορία να μετατρέψει τη Γιουγκοσλαβία σε καπνίζοντα ερείπια.
β). Ίδια μέθοδο και ίδια φιλοαμερικανική στάση και στη ΝΑΤΟϊκή θηριωδία κατά του Ιράκ.
γ). Τα ίδια δόλια τεχνάσματα των «ίσων αποστάσεων» και απέναντι στη θηριώδη, αποτρόπαια επιθετικότητα του Ισραήλ κατά των Παλαιστινίων.
δ). Τα ίδια δόλια τεχνάσματα εναντίον κάθε λαού που αγωνίζεται εναντίον των πλανητικών δυναστών. Οι αγώνες και οι αντιστάσεις στιγματίζονται σαν τρομοκρατικές πράξεις…
ε). Τέλος οι αγώνες και οι αντιστάσεις του ελληνικού λαού ενάντια στην ισοπέδωσή του και τον αφανισμό του στιγματίζονται, με τη μέθοδο των αφαιρετικών απλουστεύσεων, ως «εθνικιστικοί» και «ρατσιστικοί»!

Σε όλα αυτά η νεοταξική «αριστερά» απλώς είναι η αιχμή (η ακριβοπληρωμένη είναι αλήθεια) του δόρατος και όχι το δόρυ. Το δόρυ είναι το καθεστώς στο σύνολό του, με τα κόμματά του και τους μηχανισμούς του.
Οι «λαγοί» πρέπει ασφαλώς να «τουφεκίζονται», αλλά ας μη χάνουμε και το δάσος πίσω από τους λαγούς…


Βρίσκεται ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3274


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες