Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
«Αριστερά» αναχώματα στις κοινωνικές εθνικές διεργασίες

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΥΜΙΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 21, 2010 10:48 am    Θέμα δημοσίευσης: «Αριστερά» αναχώματα στις κοινωνικές εθνικές διεργασίες Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
«Αριστερά» αναχώματα στις κοινωνικές εθνικές διεργασίες
ή
κίβδηλες φόρμες για νέο ΕΑΜ





Στα πενήντα χρόνια της πολιτικής μου δράσης έχω ζήσει πολλά πολιτικά παράδοξα και αλλόκοτα, άπειρες καιροσκοπικές προσμίξεις ετερόκλητων πολιτικών καταστάσεων και σχιζοειδείς σεχταριστικές εκτρώσεις.

Η σημερινή περίοδος δεν συγκρίνεται με καμία του παρελθόντος. Υπάρχουν καταστάσεις που με κάνουν να σηκώνω τα χέρια ψηλά. Τόσο σάπιες, μίζερες και εκτρωματικές είναι…

Έζησα ένα αμείλικτο και εξοντωτικό διωγμό επαγγελματικό από όλες τις κυβερνητικές καταστάσεις και από τα δημοσιογραφικά ιερατεία.

Αυτό το καταλάβαινα και το έβρισκα φυσιολογικό, αλλά και ενθαρρυντικό: Έδειχνε ότι βαδίζω σωστά…

Αυτό που κατάλαβα με καθυστέρηση ήταν ο άλλος διωγμός: Ο τρομοκρατικός διωγμός και τραμπουκισμός από τους «αριστερούς» και όχι μόνο τους σταλινογενείς (ήταν και αυτό κατανοητό), αλλά από τους παλιούς συντρόφους…

Αυτό άρχισε να εκδηλώνεται στη δεκαετία του 1990 όταν εναντιώθηκα στις Νατοϊκές επιθέσεις ισοπέδωσης της Γιουγκοσλαβίας και όταν άρχισα να συνειδητοποιώ τον εφιάλτη της Νέας Τάξης και το μέγιστο πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης.

ΟΤΑΝ άρχισα να θέτω τα «εθνικά ζητήματα», τη μυθολογία της κατασκευασμένης τρομοκρατίας, την αλλοδαπή εισβολή και τις καταστροφικές της συνέπειες και το ζήτημα της υπεράσπισης της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

ΤΟΤΕ από «αγωνιστής» και «επαναστάτης» έγινα «εθνικιστής», «φασίστας» κλπ…

Και με άλλοθι αυτούς τους αφορισμούς και στιγματισμούς κάψανε το ΡΕΣΑΛΤΟ…


Την τελευταία, ωστόσο, δεκαετία παρατηρεί κανείς φαινόμενα ακραίας και ολοκληρωτικής αποσύνθεσης. Η νεοταξική ισοπέδωση και σήψη των πάντων αφήνει ένα ΠΕΛΩΡΙΟ πολιτικό κενό σε ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ και ΕΘΝΙΚΟ επίπεδο.

Και όσο οι εθνικές ζυμώσεις και διεργασίες αναπτύσσονται μέσα στα σπλάχνα της ελληνικής κοινωνίας τόσο και το ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΕΝΟ διευρύνεται και βαθαίνει, αφήνοντας χώρο στα κατασκευασμένα από το καθεστώς «ακροδεξιά σκιάχτρα» και στους ποικίλους τυχοδιώκτες τσαρλατάνους «εθνικής σωτηρίας» με στόχο τον εγκλωβισμό και τη συκοφάντηση των πατριωτικών κοινωνικών διεργασιών και ζυμώσεων.

ΟΜΩΣ, ούτε αυτά τα δόλια καθεστωτικά τεχνάσματα πέτυχαν. Οι εθνικές κοινωνικές διεργασίες έχουν προσλάβει εκρηκτικό χαρακτήρα και τα όπλα των «ακροδεξιών σκιάχτρων» δεν έχουν πλέον καμία αποτελεσματικότητα.

ΟΥΤΕ μπορεί να έχουν επιτυχία κάλπικοι «πατριωτισμοί», «πατριωτισμοί» χωρίς κοινωνικό υπόβαθρο, δηλαδή «πατριωτισμοί» που σε επίπεδο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ αποδέχονται και στηρίζουν το κοινωνικό και πολιτικό καθεστώς που αναιρεί το «εθνικό» και «πατριωτικό».

Τέτοιοι «πατριωτισμοί» είναι πατριδοκαπηλίες, εμπορία της πατρίδας και σήμερα τάχιστα ξεσκεπάζεται η ΑΠΑΤΗ…

ΣΥΝΕΠΩΣ το πελώριο πολιτικό κενό πάνω στα εθνικά και κοινωνικά ζητήματα (αυτά είναι άρρηκτα συνδεδεμένα) ΟΧΙ μόνο δεν μπορεί να καλυφτεί από την ακροδεξιά δημαγωγία και τους τυχοδιώκτες τσαρλατάνους, αλλά βαθαίνει ακόμα πιο πολύ.

Το καθεστώς το γνωρίζει γι’ αυτό δεν κάθεται με σταυρωμένα τα χέρια. Βάζει σε κίνηση και αξιοποιεί τις μεγάλες πολιτικές εφεδρείες του: Την «αριστερά» με το τεράστιο ιστορικό κοινωνικό της κύρος…

Αρχίζουν, λοιπόν και μέσα στο χώρο της «αριστεράς» και «ακροαριστεράς» να αναπτύσσονται πρωτοβουλίες εγκλωβισμού, ελέγχου και εκπόρνευσης των εθνικών λαϊκών διεργασιών.

Φυσικά έχει «γονιμοποιηθεί» και το έδαφος: Πολλοί αγνοί αγωνιστές που βρίσκονται στους χώρους και τα περίχωρα της «αριστεράς» βιώνουν, μέρα με την ημέρα και πιο σπαρακτικά, τα οξύτατα εθνικά και κοινωνικά ζητήματα και τον εφιάλτη της αλλοδαπής εισβολής και κατοχής της χώρας μας.

ΠΡΕΠΕΙ, λοιπόν, να στηθούν οι ξόβεργες και οι φακοπαγίδες, ώστε να καναλιζαριστούν οι εθνικές διεργασίες σε στόχους ανώδυνους και ακίνδυνους για το καθεστώς…


Αυτά ως γενική πολιτική τοποθέτηση που απορρέει από τις εμπειρίες μου και από την ανάλυση της σημερινής θολής και «περίεργης» κατάστασης.

ΤΩΡΑ θα καταθέσω την τελευταία εμπειρία μου:
Μαρτυρία και καταγγελία και τα συμπεράσματα τα αφήνω στους πολιτικά σκεπτόμενους.

Πριν από μερικούς μήνες, το Μάιο, υπήρξε μια πρωτοβουλία κάποιων ανθρώπων από την «αριστερά», «Συγκρότησης Μετώπου για τη Σωτηρία του λαού».

Από το Μάιο ακόμα είχε προσδιοριστεί ανοικτό κάλεσμα και συνάντηση στον κινηματογράφο Ααβόρα για την Κυριακή που μας πέρασε, 17Οκτωβρίου 2010 …


Η «Πρωτοβουλία» μίλαγε για νέο ΕΑΜ, για μία νέα «Φιλική Εταιρεία» για «Σωτηρία της χώρας» κλπ:



«Όλοι εμείς που υπογράφουμε το παρόν κείμενο πιστεύουμε πώς τώρα είναι η ώρα για να οικοδομηθεί ένα νέο ΕΑΜ, μια νέα Φιλική Εταιρεία, μια νέα Επιτροπή Κοινής Σωτηρίας. Μόνο με τη δημιουργία ενός μεγάλου κοινωνικοπολιτικού μετώπου ολόκληρου του λαού για τη διάσωση και την αναγέννηση της χώρας μπορούμε να ξεφύγουμε από τον καταθλιπτικό μονόδρομο της καταστροφής, της λεηλασίας και της υπερχρέωσης. Αυτό είναι σήμερα το κυρίαρχο εθνικό, πατριωτικό και συνάμα ταξικό καθήκον για τον εργάτη, τον αγρότη, τον μικρομεσαίο».

Το πρώτο που εντυπωσιάζει είναι τούτο: ΟΛΟ το κείμενο του «Μετώπου» μένει αποκλειστικά και πεισματικά στο οικονομικό ζήτημα, στο δημόσιο χρέος και στην άρνηση της πληρωμής του.


Χρησιμοποιεί ακραίες εθνικές φόρμες «νέο ΕΑΜ», «Φιλική Εταιρεία», «εθνικό», «πατριωτικό» καθήκον κλπ και δεν υπάρχει ούτε ένα ΑΙΤΗΜΑ ΑΙΧΜΗΣ ΕΘΝΙΚΟ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ.

Φλυαρεί το κείμενο περί ΚΑΤΟΧΗΣ και δεν προσδιορίζει ΤΙΠΟΤΑ ΕΘΝΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ούτε τους ΕΦΙΑΛΤΕΣ και τα «ΕΡΓΑΛΕΙΑ» της κατοχής μας, της ισοπέδωσης και του διαμελισμού του ελληνικού έθνους…

ΜΙΛΑΕΙ για νέο ΕΑΜ (Εθνικό-Απελευθερωτικό Μέτωπο) και περιορίζεται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στο οικονομικό ζήτημα του δημόσιου χρέους.


Η δεύτερη έκπληξη ήταν τα πρόσωπα που υπέγραφαν το κείμενο: Ένας αχταρμάς με κυρίαρχο ΔΟΜΙΚΟ στοιχείο γνωστοί και παλιοί «ακροαριστεροί», δορυφόροι οι περισσότεροι του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ.

Συγκεκριμένα:


α) Ο Δημήτρης Καζάκης, Οικονομολόγος, που φαίνεται να είναι και το κέντρο της πρωτοβουλίας. Παλιά στο ΚΚΕ.

β). «Κομμουνιστική Ανανέωση». Στην ομάδα αυτή ήμουν και εγώ το 2000. Τότε συνεργαζόταν με το ΚΚΕ και μάλιστα είχαμε και εμείς κατεβεί ως υποψήφιοι στις εκλογές. Εκεί γνωριστήκαμε και με τον Καζάκη, ΚΚΕ τότε.

Σημείωση: Στην ομάδα αυτή όταν έθεσα, τότε, ως προτεραιότητα τα «εθνικά θέματα» και τη λαθρομετανάστευση την έπιασε αλλεργική υστερία: Ήταν η τελευταία μου επαφή με «ακροαριστερές» ομάδες.

Μετά την αποτυχημένη συνεργασία με το ΚΚΕ η «Κομμουνιστική Ανανέωση» έγινε δορυφόρος του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ!!!

γ). Τροτσκιστές που παλιά έκαναν εισοδισμό μέσα στο ΠΑΣΟΚ!!!
Πίστευαν οι άμοιροι ότι το ΠΑΣΟΚ είναι ένα κεντριστικό αριστερό κόμμα που θα μπορούσε να μετεξελιχτεί σε επαναστατικό!!!

δ). Διάφοροι του ΣΥΝ…

ε). Και κάποιες υπογραφές «πατριωτών» τουριστών…

Η Σύνθεση αυτής της Επιτροπής Πρωτοβουλίας σε αποθάρρυνε γιατί σηματοδοτούσε καιροσκοπικές επιμειξίες και ακόμα χειρότερα ΟΧΙ καθαρές ΙΔΕΕΣ και επιδιώξεις, ΟΥΤΕ και καλές προθέσεις.

Επίσης σημειολογικά σε προβλημάτιζε και το γεγονός ότι οι «επαγγελματίες» αντιρατσιστές ΟΧΙ μόνο δεν της άσκησαν κριτική, παρά τις ακραίες «εθνικές» και «πατριωτικές» φόρμες, αλλά πρόβαλαν και το κείμενο!!!


Σκέφτηκα ότι μπορεί να είμαι πολύ δύσπιστος και αυστηρός στην κρίση μου και ότι οι άνθρωποι αλλάζουν.

Βεβαίως
οι άνθρωποι αλλάζουν, αλλά τα δουκάτα- σέχτες δεν αλλάζουν. Αλλά αυτό το παράβλεψα…

Η ψυχρολουσία ήρθε την Κυριακή της συγκέντρωσης, μόλις πάτησα το πόδι μου στην πόρτα του Ααβόρα.

Με πλησίασε αμέσως παλιός γνωστός, το έπαιζε ο «μπράβος» της «Επιτροπής» και μου είπε:

«Εσύ ο εθνικιστής τι θέλεις εδώ. Να φύγεις δεν σε δεχόμαστε»!!!

Του είπα ήρεμα:

«Αν δεν κάνω λάθος είναι κλήση ανοικτής συγκέντρωσης για τη συγκρότηση ενός νέου ΕΑΜ».

Απάντησε επιθετικότατα:

«Εμείς κανονίζουμε ποιους δεχόμαστε και εμείς καθορίζουμε το περιεχόμενο των εννοιών που χρησιμοποιούμε»!!!

«Ούτε ο Ιωσήφ (Στάλιν) δεν μίλαγε τόσο ωμά», του είπα και του γύρισα την πλάτη…


Μετά πήγα και κάθισα με κάποιους φίλους στα καθίσματα του κινηματογράφου.

Μετά την εισαγωγική ομιλία του Καζάκη ζήτησα αμέσως το λόγο.

Αφού χαιρέτισα την πρωτοβουλία ανέλυσα επιγραμματικά κάποια ζητήματα, υπογραμμίζοντας:

α). Ένα παλλαϊκό εθνικό Μέτωπο (νέο ΕΑΜ) δεν μπορεί να περιορίζεται στενά και αποκλειστικά στο δημόσιο χρέος.

β). Όταν κλείνουμε σε όλες τις πτώσεις τη λέξη «κατοχή» δεν είναι δυνατόν να μη θέτουμε τις αιχμές των κοινωνικών και εθνικών ζητημάτων, ζητήματα εθνικής ανεξαρτησίας, ζητήματα τεμαχισμού και διάλυσης του έθνους, ζητήματα αλλοίωσης και υπονόμευσης της κοινωνικής και ΕΘΝΙΚΗΣ υπόστασης της χώρας, τον εφιάλτη της ανεργίας κ.λπ.

γ). Όταν μιλάμε για ΚΑΤΟΧΗ δεν μπορεί να παρακάμπτουμε και να παρασιωπούμε και τη ΦΥΣΙΚΗ μας ΚΑΤΟΧΗ από την αλλοδαπή εισβολή και εποικισμό.

Η λαθρομετανάστευση αποτελεί το ΚΕΝΤΡΙΚΟ κοινωνικό και ΕΘΝΙΚΟ ζήτημα, το «εργαλείο» ισοπέδωσης των πάντων.

Δεν είναι δυνατόν, συνεπώς, σε ένα «νέο ΕΑΜ» να μη θέτουμε το ζήτημα αυτό, καθώς και τις καθεστωτικές νόρμες του νόμου της Ιθαγένειας και του Καλλικράτη, ΝΟΜΟΙ-ΟΧΗΜΑΤΑ τεμαχισμού και διάλυσης του ελληνικού έθνους.

δ). Τέλος δεν μπορούμε να παρακάμπτουμε και να παρασιωπούμε τα τρομοκρατικά ιδεολογήματα του κράτους, των κομμάτων, των ΜΜΕ και των δομών εκπαίδευσης: Αυτά του αντιεθνικισμού, του αντιρατσισμού και της πολυπολιτισμικότητας με τα οποία συκοφαντείται και στιγματίζεται κάθε λαϊκή εκδήλωση και διαμαρτυρία εναντίον της Νέας Τάξης.


ΑΜΕΣΩΣ μετά έτρεξε το «μαντρόσκυλο», που μου γαύγισε στην είσοδο, στο βήμα, λέγοντας τα εξής αποκαλυπτικά:

«Ο Θύμιος, ο παλιός σύντροφος, είναι εθνικιστής και δεν έχει καμία δουλειά εδώ μέσα. ΕΜΕΙΣ δεν τον δεχόμαστε, να σηκωθεί να φύγει…».

Φυσικά κάθε «μπράβος» μπορεί να θεωρεί ιδιοκτησία του τις ανοικτές συζητήσεις και να διαλαλεί το σταλινισμό του καθορίζοντας αυτός τα πλαίσια και τα όρια μέσα στα οποία πρέπει να κινηθείς και τις «κόκκινες γραμμές» που δεν πρέπει να πατήσεις.

Το ζήτημα όμως δεν είναι ζήτημα ενός ηλίθιου «μπράβου».


Είναι το πώς αντιμετώπισε ο διευθύνων τη συζήτηση Καζάκης και οι λοιποί του «τραπεζιού» αυτόν τον ωμό σταλινικό αφορισμό.

Καμία παρέμβαση. Βάλανε την ουρά τους στα σκέλια σηματοδοτώντας έτσι ΚΑΘΑΡΑ ότι υιοθετούν τους αφορισμούς και τις αντιλήψεις του «μπράβου» της Επιτροπής…


Και αυτό έλαμψε αμέσως μετά όταν προσπάθησε να θέσει το μεταναστευτικό ο Δημήτρης Ντούσας, συγγραφέας του βιβλίου: "Μαρξισμός και Σύγχρονη Μετανάστευση".

Του αφαίρεσαν αμέσως το λόγο…

Τα περαιτέρω σχόλια και αναλύσεις περιττεύουν.

Ο καθένας πλέον μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του…

Επιστροφή στην κορυφή
AΝΏΝΥΜΟΣ ΕΛΛΗΝ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 21, 2010 5:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: μια λεπτομερεια Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η Κομμυνιστική Ανανέωση συμμετέχει στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ και οχι στον ΣΥΡΙΖΑ
Επιστροφή στην κορυφή
Κουφός Βασίλης



Ένταξη: 23 Δεκ 2008
Δημοσιεύσεις: 21

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Οκτ 21, 2010 6:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Απλά το βρίσκω πολύ ταιριαστό!

ΔΙΑΝΟΙΞΗ ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΗΣ ΖΩΝΗΣ. Η διάνοιξη αντιπυρικής ζώνης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος καταπολέμησης των δασικών πυρκαγιών. Η αντιπυρική ζώνη μπορεί να ανοίγεται στην παρυφή της πυρκαγιάς όταν οι συνθήκες το επιτρέπουν διαφορετικά αυτή ανοίγεται σε κατάλληλη θέση. Για τη διάνοιξη μιας αντιπυρικής ζώνης μπροστά προχωρεί μια ομάδα με αλυσοπρίονα η οποία κόπτει τα δένδρα και τα απομακρύνει και πίσω ακολουθεί μια δεύτερη η οποία με χειροπρίονα, τσάπες, τσουγκράνες κ.α. εργαλεία χειρός καθαρίζει τη σχηματιζόμενη αντιπυρική ζώνη. Πολλές φορές, όταν οι εδαφικές συνθήκες το επιτρέπουν, μετά την ομάδα με τα αλυσοπρίονα ακολουθεί μπουλντόζα ή άλλο μηχανικό μέσο.

Στο ίδιο πλαίσιο εντάσσεται και το αντι-πύρ, το οποίο είναι δημιουργία αντιπυρικής ζώνης μετά από μελέτη της μορφολογίας του εδάφους και των μετεωρολογικών συνθηκών με την χρήση φωτιάς.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Σίμος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2010 12:18 am    Θέμα δημοσίευσης: χμμμμμμ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Πολύ ενδιαφέρον θέμα.


Η προσπάθεια για "νέα" μέτωπα επιχειρείται και στον πατριωτικό χώρο της αριστεράς.

Αυτή η επιδημία δείχνει την κατάρευση του παλιού....
από τη προσπάθεια της Ντόρας στη ΝΔ
τη προσπάθεια του Κουβέλη στο Συν
κλπ αποτυχιμένες προσπάθειες διάσπασης στις όποιες "αντιπολιτεύσεις"


Τώρα επιχειρείται η άλωση του χώρου με τις πιο ολοκληρωμένες προσπάθειες
...ίσως αυτή η κίνηση να είναι και το τελευταίο χαρτί τους.
Επιστροφή στην κορυφή
Γιάννης Μαύρος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2010 5:47 pm    Θέμα δημοσίευσης: Νεο ΕΑΜ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Θύμιο, προφανώς έχεις προηγούμενα με τον Θέμη, τον οποίο γνώρισα την Κυριακή στην Ααβόρα. Συμφωνώ με το σκεπτικό σου αλλά όχι με το εριστικό ύφος αν και βεβαίως διαφωνώ περισσότερο με τη συμπεριφορά (και το σκεπτικό) του Θέμη, πράγμα που του επεσήμανα δημόσια. Δεν έχουμε περιθώρια για τέτοιες πολυτέλειες πλέον. Καιρός να αναλάβουμε τις ευθύνες μας και να χτίσουμε το νέο ΕΑΜ όχι ως "αριστερό" μέτωπο αλλά ως εθνικό και λαϊκό μέτωπο.
Φτάνει πιά ο Εμφύλιος!
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2010 7:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Φίλε Γιάννη Μαύρο.

Το ζήτημα είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ και όχι ύφους, το οποίο δεν ήταν και «εριστικό», όπως το χαρακτηρίζεις.

Παραθέσαμε νηφάλια όλο το ΙΣΤΟΡΙΚΟ της συγκέντρωσης και το αναλύσαμε ΠΟΛΙΤΙΚΑ. Αν υπάρχουν διαφωνίες στο ΠΟΛΙΤΙΚΟ ζήτημα ΚΑΙ άστοχες κινήσεις μας (και αυτές πολιτικές είναι) ευχαρίστως να τις συζητήσουμε.

Αν ήσουν εκεί θα πρέπει να διαπίστωσες την ήρεμη και πολύ φιλική, και όχι «εμφυλιοπολεμική», αντιμετώπιση της «Πρωτοβουλίας» εκ μέρους μας. Μάλιστα είπαμε ότι θέτουμε τις δυνάμεις μας στην πρακτική δράση της επιτροπής.

ΠΑΡΑ το γεγονός ότι από την πρώτη στιγμή ο Θέμης «τραμπούκισε» στην πόρτα, πριν από τη συζήτηση, το Θύμιο…

Αν έχει προσωπικά ο Θέμης αυτό δεν το γνωρίζουμε. Εμείς δεν έχουμε με ΚΑΝΕΝΑΝ.

ΟΥΤΕ με το Θέμη είχαμε ΚΑΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ή ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΠΟΤΕ για να έχουμε προσωπικά. Αυτά περί «προσωπικών» ή περί «τρελών» είναι απλώς φτηνές δικαιολογίες ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ.

Αυτό αποδεικνύεται και από τούτο: Καλά ο Θέμης, αλλά οι άλλοι οι συντονιστές της συζήτησης και κυρίως ο Καζάκης, ΓΙΑΤΙ δεν βγάλανε άχνα στο βάρβαρο, σταλινικότατο αφορισμό που μας έγινε από το Θέμη, μέλος της Επιτροπής πρωτοβουλίας;

Τα ΜΕΣΑ που χρησιμοποιεί ο καθένας σε ένα διάλογο ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ.

Το ίδιο και η ΣΙΩΠΗ πάνω σε τέτοια αφοριστικά και φιμωτικά μέσα.


ΜΗΠΩΣ
σου διαφεύγει το τι είπε και το τι έπραξε ο Θέμης;

ΛΕΣ ότι διαφωνείς με τη συμπεριφορά του, αλλά δεν την τοποθετείς ΠΟΛΙΤΙΚΑ και ΣΥΝΟΛΙΚΑ.
Όταν αθωώνεις τέτοιες σταλινικές ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ δεν μπορεί να οικοδομήσεις ΤΙΠΟΤΑ!!!

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΑΡΑΓΕ να κτίσουμε «Εθνικό και Λαϊκό Μέτωπο» με αφορισμούς εναντίον τοποθετήσεων που θέτουν τις ΑΙΧΜΕΣ των ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ και ΕΘΝΙΚΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ;

Μπορεί να διαφωνήσουμε στα «αιτήματα» και να χρειαστεί να τα συζητήσουμε, ΑΛΛΑ με αφορισμούς και «κόκκινες γραμμές» που τα ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ δεν προχωράει ΤΙΠΟΤΑ…

Ένα άλλο δείγμα της ίδιας νοοτροπίας και της φιλοσοφίας είναι το παρακάτω απόσπασμα:

«Οι πληροφορίες μου λένε ότι την προηγούμενη Κυριακή βρέθηκε στο πλατύ ΚΑΛΕΣΜΑ: ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΜΕΤΩΠΟΥ στον κινηματογράφο Ααβόρα και τόπαιξαν ψευτόμαγκες (Θ. Παπανικολάου) κλπ. Χωρίς σεβασμό να ακούσουν αυτούς που καλούσαν ζήτησαν – και ευγενικά τους δόθηκε στην αρχή ο λόγος- ζήτησαν τα ρέστα γιατί δεν είχαν έτοιμες θέσεις περί παντός επιστητού από την αρχή στο κάλεσμα (π. χ. μετανάστες, αλλά δεν έθεσαν θέμα Ορθοδοξίας…), έκαναν φασαρία, προκάλεσαν, νευρίασαν έναν από τους καλούντες και αποχώρησαν περήφανοι».

Αυτά γράφτηκαν εδώ:
http://manitaritoubounou.wordpress.com/2010/10/23/empodia-metwpou-apokatw/


Θαυμάστε έντιμη ενημέρωση:

α) «Οι πληροφορίες μου λένε»!!!

ΟΥΤΕ άμεση εικόνα δεν έχει και μιλάει ο άνθρωπος κατηγορηματικά και υβριστικά: «ψευτομάγκες»!!!

β). Πότε εμείς ζητήσαμε τα «ρέστα» και πότε κάναμε «επεισόδια» και αποχωρήσαμε «περήφανοι».
Επεισόδια προκλήθηκαν όταν αφαιρέθηκε ο λόγος από τον Δημ. Ντούσα και από τα τελευταία καθίσματα των συγκεντρωθέντων.

ΕΜΕΙΣ δεν συμμετείχαμε σε αυτά τα επεισόδια και καθόμασταν στις πρώτες θέσεις του κινηματογράφου.

Με ασύστολα ψεύδη επιχειρείται να προβοκαριστούν αυτά που είπαμε και η καλόπιστη στάση μας…

Το ίδιο ιστολόγιο μας κατηγορεί, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ, ότι «έχουμε καβαλήσει καλάμι» και ότι «ανακατεύουμε αλήθειες και ψέματα».

ΔΙΧΩΣ να είναι εκεί, από «πληροφορίες»(!) μας ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙ!!!
Τέτοιοι εραστές της αλήθειας είναι.


Δεν είναι και αυτή η «πρακτική» της Ενημέρωσης ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ και μάλιστα από τα πλέον άθλια της αστικής δημοσιογραφίας;

ΠΟΤΕ, ΠΟΥ και σε ΤΙ είπαμε ψέματα.


Θα περιμένουμε, χωρίς μάσκες στο πρόσωπο, να μας το πούνε…

ΑΥΤΑ είναι ΣΟΒΑΡΑ πολιτικά ζητήματα και δεν μπορεί να τα παρακάμπτει κανείς με ταχυδακτυλουργίες περί «προσωπικών» ή «εριστικού ύφους».

Και είναι σοβαρά, σοβαρότατα ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ γιατί:

«Οι μέθοδοι της συζήτησης είναι απλώς μια μορφή των οργανωτικών μεθόδων γενικά. Οι οργανωτικές μέθοδοι είναι ανάλογες κάθε φορά με τις πολιτικές ΙΔΕΕΣ που πρόκειται να βάλουν σε πρακτική εφαρμογή. Οι μέθοδοι επομένως της συζήτησης θα αντιστοιχούν κατά γενικό τρόπο στο είδος των ιδεών που θέλουμε να υπερασπίσουμε» (Παντελής Πουλιόπουλος).


Με βρώμικα και σταλινικά μέσα δεν μπορεί να υπερασπίζεσαι, ούτε και να έχεις, ΚΑΘΑΡΕΣ ΙΔΕΕΣ…

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Κλεοξάνθη
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2010 7:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Προσοχή στο δηλητήριο Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Περιορίζομαι στην ατάκα από το "μανιτάρι του βουνού" την εντός παρενθέσεως. Εκεί που λέει "π.χ μετανάστες αλλά δεν έθεσαν θέμα ορθοδοξίας..." Ατάκα που μου έβγαλε κυριολεκτικώς το μάτι.
Τι εννοεί το μανιτάρι του βουνού και πού απευθύνεται; Στους ορθοδόξους; Για να τους πει, μή νομίζετε ότι ο Θύμιος υπερασπίστηκε την ορθοδοξία, μόνον για τους μετανάστες μίλησε.
Μας το παίζει ορθόδοξο το "μανιτάρι του βουνού"; Ενοχλήθηκε μήπως, που δεν τέθηκε θέμα ορθοδοξίας; Γιατί αν είναι ορθόδοξο θα ήξερε ότι τέτοια θέματα τίθενται μόνο όταν υπάρχουν πρόσφορες συνθήκες. Αλλιώς ισχύει το "μην περιμένεις τον κουλό να σου δώσει το χέρι του".
Ευτυχώς που κατάλαβα γρήγορα, πριν μπω καν στο ιστολόγιο ότι πρόκειται για δηλητηριώδες...
Επιστροφή στην κορυφή
Περαστικός
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2010 8:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το «μανιτάρι» είναι και κουτοπόνηρο για να μην πούμε λίαν προβοκατόρικο. Πετάει πονηρά τούτο «…αλλά δεν έθεσαν θέμα Ορθοδοξίας…».
Δόλιο και πολύ «ορθόδοξο» κόλπο. Με ποια σκοπιμότητα πετάει αυτή την ατάκα;
Μπορεί να μας εξηγήσει;
Και κάτι άλλο στον κύριο αυτό: Τους «ψευτομάγκες» του ΡΕΣΑΛΤΟ κάψανε τα «τάγματα» των αντιεθνικιστών …
Επιστροφή στην κορυφή
περαστικιά
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2010 8:36 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΟΙ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟΓΑΜΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΓΙΑ ΝΑ ΦΡΕΣΚΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΑΣ

ΟΙ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ

ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΥΠΤΟΓΑΜΑ






Εκ του ασφαλούς κι από το ιντερνέτ λέμε ό,τι θέλουμε
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2010 9:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το «Ορθόδοξο» «Μανιτάρι» συνεχίζει να ψευδολογεί.
Γράφει: «Η επιμονή να μιλήσει πρώτος, ; να προκαλέσει; Να φύγει και να μην ακούσει άλλες και άλλους;»
Μα τέτοια αθλιότητα;
ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΜΕ…
ΟΥΤΕ ΦΥΓΑΜΕ ΑΜΕΣΩΣ: Ο Θύμιος έφυγε προς το ΤΕΛΟΣ γιατί δεν άντεχε λόγω ενός κρυολογήματος που είχε.
ΑΛΛΟΙ ΤΟΥ ΡΕΣΑΛΤΟ καθίσανε μέχρι το ΤΕΛΟΣ
ΑΚΟΥΣΑΜΕ και τους άλλους.
ΤΟ «Μανιτάρι» που δεν ήταν ΕΚΕΙ γνωρίζει τις …κινήσεις μας!!!
Είναι προβοκατοράκι ή όχι…
Ας το κρίνετε εσείς…

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 23, 2010 11:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο ολοκληρωτισμός της αθλιότητας



Από την ημέρα που εκδώσαμε το ΡΕΣΑΛΤΟ δεχόμαστε ποταμούς συκοφαντιών και προσωπικών διαβολών.
Από το τρίτο τεύχος του περιοδικού δείξαμε την «αθλιότητα» αυτών των αφοριστικών στιγματισμών.
ΓΙΝΕΤΑΙ και τώρα αυτό το κείμενο της Σύνταξης,πολύ επίκαιρο…



Ο Αντόνιο Γκράμσι σε ένα κειμενάκι του, «ηθική και πολιτική», γράφει μεταξύ άλλων: «Εάν θέλει κανείς να μειώσει ή να εκμηδενίσει την πολιτική επιρροή μιας προσωπικότητας ή ενός κόμματος, δεν προσπαθεί να δείξει ότι η πολιτική τους είναι ανίκανη και βλαβερή, αλλά ότι ορισμένα πρόσωπα είναι καθάρματα, κλπ…
Αυτή η νοοτροπία είναι απόδειξη της απλοϊκότητας της πολιτικής λογικής, του πιο χαμηλού επιπέδου της εθνικής ζωής. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι υπάρχει πραγματικά ένα τεράστιο στρώμα που ‘’ζει’’ την πολιτική με ‘’κακοπιστία’’, δηλαδή χωρίς να έχει πεποιθήσεις…»


Αυτή η αθλιότητα αποτελεί σήμερα το κυρίαρχο στοιχείο της πολιτικής ζωής: το εφιαλτικό στοιχείο του ολοκληρωτισμού!

Το στοιχείο ταυτότητας των ολοκληρωτικών σχημάτων και των ολοκληρωτικής νοοτροπίας ανθρώπων:
Να μην απαντάνε στις απόψεις και στην επιχειρηματολογία ενός κειμένου, μόνο να μάχονται και να διαβάλλουν τον γράφοντα. Να θέλουν να αποδείξουν ότι αυτός που εκφράζει τις τάδε απόψεις είναι οπωσδήποτε ανυπόληπτος, εθνικιστής, ρατσιστής κλπ...


Οι θέσεις και τα επιχειρήματα του γράφοντος παρακάμπτονται και αγνοούνται. Αυτό που ενδιαφέρει είναι να σπιλωθεί με κάθε τρόπο ο γράφων, να εξοντωθεί ηθικά, να διασυρθεί με ερμηνείες φαντασιώδεις των προθέσεων και κινήτρων, με έντεχνα υπονοούμενα και διφορούμενους υπαινιγμούς για ό,τι προσφέρεται ως ομιχλώδες, αλλά γόνιμο για υποψίες…

Κοινό σύμπτωμα σε όλα τα ολοκληρωτικά περιβάλλοντα ή στα άτομα ολοκληρωτικής αντίληψης και νοοτροπίας είναι ότι, ενώ φωνασκούν για «ελευθερία σκέψης και έκφρασης», για «διάλογο», για «ανεμπόδιστη γνώμη», όταν τους γίνεται κριτική οργίζονται και απαντούν βάναυσα, αλλά ποτέ στις θέσεις και τα επιχειρήματα της κριτικής. Η απάντησή τους εντοπίζεται στον κριτή τους: Να εξουδετερωθεί ο κριτής, όχι να αναιρεθούν τα λεγόμενά του.

Γίνεται σαφές ότι με ανθρώπους παγιδευμένους σε ολοκληρωτική νοοτροπία είναι αδύνατος ο διάλογος, η τεκμηρίωση, το επιχείρημα, η επίκληση της λογικής.

Οι άνθρωποι αυτοί κυριαρχούνται από τα αντανακλαστικά της άμυνας, μόνο. Δεν υπερασπίζονται θέσεις, πεποιθήσεις, αρχές, αλλά την ψυχολογική τους εγκύστωση στην πολιτική τους μιζέρια και στη συμπλεγματική αυτασφάλιση.

Άλλα θέτουν τα κείμενα και σε άλλα απαντούν.
Κανένα επιχείρημα δεν αντιτάσσεται. Απλώς περιθωριοποιείται και διασύρεται όποιος τολμήσει να θέσει κάποια ζητήματα για προβληματισμό, ανάλυση και συζήτηση.

Είναι η αποτελεσματικότερη μέθοδος των «γενναίων» της υποταγής στο κατεστημένο. Είναι η υποταγή στην αθλιότητα του νεοταξικού ολοκληρωτισμού και η αναπαραγωγή αυτής της αθλιότητας με «αριστερές» ή «επαναστατικές» φράσεις…

Τους ευχαριστούμε για τους μειωτικούς χαρακτηρισμούς και τις χυδαιότητες που ξεστομίζουν εναντίον μας. Αποτελούν τα πιο ισχυρά επιχειρήματα των απόψεών μας…

Ο καθείς και τα όπλα του! Οι «γενναίοι» της υποταγής παρέδωσαν τα δικά τους στους σταυροφόρους του κοσμοπολιτισμού. Νεόπλουτοι και νεοφώτιστοι του «εκσυγχρονιστικού» παραδείσου της πολυ-πολιτισμικότητας.
Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 24, 2010 12:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο αντιφασιστικός φασισμός

Συμβαίνει δυστυχώς παντού : οι έχοντες διαφορετικές απόψεις να μην επιχειρηματολογούν αλλά να προτιμούν να βάζουν ταμπέλες.

Σε όλους τους χώρους το βλέπει κανείς αυτό, στους πολιτικούς, στους εκκλησιαστικούς, πανεπιστημιακούς κλπ.

Μας έγινε συνήθεια, επειδή αυτό φρόντισαν να μας μάθουν : Να βάζουμε εύκολα τις ταμπέλες και τα υπόλοιπα "ασ΄ τα να πάνε". Το IQ να βρίσκεται πάντα χαμηλά για να μη κινδυνεύουμε. Θέλετε παράδειγμα; Διετέλεσε φίλος μου επίτροπος σε ναό και εκεί έμαθε, εντελώς ευκαιριακά - από "σπόντα" καθώς λέμε - το απίστευτο "ιερό καθήκον" που εκαλείτο να υπηρετήσει ο εκάστοτε προϊστάμενος του ναού. Η συμβουλή που έδιδε ο μητροπολίτης ήταν : "... και προσέξετε, μη τυχόν και κάνετε επιτρόπους άτομα με υπερβάλλοντα ζήλο, με ενδιαφέροντα πέραν των κοινά αποδεκτών (σημ. εννοούσε τα δογματικά που ο ίδιος παρεβίαζε) και γνώσεις κάτω από το μέτριο (σημείωση δεύτερη, το επιθυμητό μέτριο)".

Ο φίλος μου τα παράτησε, σηκώθηκε κι έφυγε αφού υπηρέτησε ευπειθώς επί μιαν πενταετία. Δεν είπε σε κανένα τους λόγους, ούτε και σε μένα. Με κύτταξε μόνο επίμονα στα μάτια και αυτή ήταν η απάντηση που μου έδωσε.

Τα πιστά μέλη της Εκκλησίας που κόπτωνται για την Ορθοδοξία, αλλά μπλέκονται και με την πολιτική, ας φροντίσουν πρώτα να μάθουν καλά τη θρησκεία τους, την πίστη τους, και όταν τη μάθουν, το αρχαϊκό ασυνείδητο της θρησκείας, που όλοι κρύβουμε μέσα μας και εκδηλώνεται με τις ποικίλες εκφάνσεις της συμπεριφοράς του καθενός, κι αναφέρομαι σε συμπεριφορές με έκδηλα τα κακοήθη συμπτώματα σαν αυτά του ολοκληρωτισμού, της απολυταρχίας και γενικότερα αυτό που είναι σήμερα της μόδας και ακούει στο όνομα "φασισμός", θα φωτιστεί πληρέστατα. Μόνο έτσι θα χαθεί για πάντα : Όταν το αδυνείδητο γίνει συνειδητό.

Αλλά, βέβαια, φροντίσαμε (σημ. άλλοι φρόντισαν) να απαλλαγούμε από τη αρρώστια της θρησκείας. Ωστόσο, το αρχετυπικό συναισθηματικό πρότυπο (θρησκεία) παραμένει αφανές, άδηλο, αλλά λίαν ενεργό κι έτσι, γνοιαζόμαστε για την Ορθοδοξία δηλώνοντας όμως παράλληλα την αποστροφή μας για νοοτροπίες και συμπεριφορές φασιστικές. Οπότε, μας προκύπτουν και οι παραλλαγές των αντιφασιστών ενίοτε και συνηθέστερα με δημοκρατικά πιστοποιητικά. Τα οποία άλλοτε επιδοτούν οι πολιτικοί και πότε πριμοδοτούν οι εκκλησιαστικοί, για να έχουμε και τον, υποτίθεται, υγιή "αντιφασιστικό φασισμό" των ιερατικών διδασκαλίων του παπισμού, του προτεσταντισμού και της, κατά το όνομα, Ορθοδοξίας.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες