Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Παρέμβαση Λαλιώτη για τον πλουτισμό των πολιτικών

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 09, 2010 8:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Παρέμβαση Λαλιώτη για τον πλουτισμό των πολιτικών Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Παρέμβαση Λαλιώτη για τον πλουτισμό των πολιτικών
Μέσω του Στέφανου Ληναίου ο Κώστας Λαλιώτης μας αποστέλλει την παρέμβασή του στο «ΤΡΩΚΤΙΚΟ».



Αγαπητέ Στέφανε,

στο διαδίκτυο ένα blog με τίτλο "troktiko.gr" αποπειράθηκε να κάνει εις βάρος μου μια άθλια επίθεση με συκοφαντίες και ψέματα, με προφανείς σκοπιμότητες.
Η απάντησή μου ήταν άμεση και κατηγορηματική καταγγέλοντας με αδιαμφισβήτητα στοιχεία την αθλιότητα των "ανώνυμων" συκοφαντών.

Για να έχεις μία πλήρη ενημέρωση σου αποστέλλω :
α. το συκοφαντικό κείμενο που αναρτήθηκε στο ιστολόγιο του troktiko.gr στις 2/6/2010 και
β. την απάντησή μου, που και αυτή αναρτήθηκε στο ιστολόγιο του troktiko.gr στις 3/6/2010

Φιλικά

Κώστας Λαλιώτης




Troktiko.gr
Τετάρτη, 02 Ιουνίου 2010


"Που χάθηκε αυτός βρε;"


"Υπαρχει ενας πολιτικος ο οποιος τον τελευταιο καιρο εχει ΧΑΘΕΙ απο προσωπου γης....Δεν εμφανιζετε ΠΟΥΘΕΝΑ ενω τα ΜΜΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ αναφερονται σ`αυτον....υπηρξε υπουργος στο ΥΠ.ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΡΓΩΝ για ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ (αραγε επειδη ηταν "καλος" στη δουλεια του η επειδη ειχε "κολλησει" το χερι του στο βαζο με το "μελι" ?????) και ως ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ....Γιατι "κυριε" Παπανδρεου δεν καλειτε στην εξεταστικη επιτροπη και τον "κυριο" ΛΑΛΙΩΤΗ????????? ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ? ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ???? ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΟΥ "κυριου" ΤΣΟΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΥ?????? ΜΗΠΩΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ "ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ" ΠΟΥ ΖΗΤΑΤΕ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ??????
ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΦΟΒΗΘΕΙ (!!!!!!!) ΓΙΑΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ "ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΣΤΡΑΠΕΣ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΑΙ..."


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

-------------------------------------------------------------------------------------

Αναρτήθηκε από troktiko στις 7:20 μ.μ.


Troktiko.gr
Πέμπτη, 03 Ιουνίου 2010


Η απάντηση του Λαλιώτη - Τι λέει για τις μίζες και την siemens, τον πλουτισμό των πολιτικών



ΑΠΑΝΤΗΣΗ Κ.ΛΑΛΙΩΤΗ ΣΤΟ TROKTIKO

"Ανώνυμοι Κύριοι η Δημοκρατία, η Διαφάνεια, ο Διάλογος και η αντιπαράθεση απαιτούν, οι Πολίτες που αρθρογραφούν, σχολιάζουν και απαντούν να έχουν Λόγο και Ταυτότητα, πρόσωπο και όνομα. Στο Διαδίκτυο, ως σύγχρονο μέσο Επικοινωνίας, άλλοι επιλέγουν να οργανώνουν το Διάλογο, και να συμμετέχουν στις αποκαλύψεις και στις αντιπαραθέσεις με το όνομά τους και την υπογραφή τους. ¶λλοι κρυπτόμενοι πίσω από την ανωνυμία τους χρησιμοποιούν το μέσο για να πλήξουν και να συκοφαντήσουν Δημόσια Πρόσωπα και Πολίτες.


Την Τετάρτη 2/6/2010 στο «Troktiko.gr» έχετε αναρτήσει τη φωτογραφία μου κάτω από τον τίτλο «Πού χάθηκε αυτός βρε;».

Το σχόλιο του ανώνυμου συντάκτη σας όπως και οι συνεπακόλουθες παρεμβάσεις των ανώνυμων αναγνωστών και συνεργατών σας, δεν έχουν διαχρονικά ουδεμία απολύτως σχέση με την αλήθεια και την πραγματικότητα της πολιτικής και της κοινωνικής μου διαδρομής, τόσο τη δική μου όσο και της οικογένειάς μου.

Οι δήθεν «πληροφορίες», τα υπονοούμενα, τα ερωτήματα αποτελούν ψέματα, συκοφαντίες και λάσπη γιατί σύμφωνα με το δόγμα του Γκέμπελς «λέγε, λέγε» «γράψε, γράψε» στο τέλος κάτι θα μείνει.

Σε όλες τις αθλιότητές σας απαντώ ουσιαστικά και επιθετικά παραθέτοντας στοιχεία αδιαμφισβήτητα και αλήθειες αδιαμφισβήτητες.

1. Ανώνυμοι Κύριοι, ψεύτες και συκοφάντες, δεν «χάθηκα», δεν έφυγα ποτέ και δε φυγομάχησα ποτέ γιατί δε φοβάμαι κανέναν και γιατί πάντα πίστευα και πιστεύω στο τετράπτυχο:
«Διαφάνεια παντού,
Διαφάνεια για πάντα,
Διαφάνεια για τους πάντες,
Διαφάνεια για τα πάντα».

Με πίστη σε αυτές τις αρχές έχω δώσει και δίνω μάχες, με αντιπαραθέσεις και με συγκρούσεις, για την υπεράσπιση του Δημόσιου Συμφέροντος, για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων και των ελευθεριών των πολιτών.
Θα σας αναφέρω απλά και ενδεικτικά μόνο ορισμένα παραδείγματα με αφορμή την επικαιρότητα της σημερινής εποχής.

(α.) Σήμερα όλοι μιλούν για το «μαύρο και αδήλωτο πολιτικό χρήμα», για τη διαπλοκή πολιτικής, συμφερόντων και ΜΜΕ, για τις OFF SHORE εταιρείες.

Στη μάχη για τη Διαφάνεια είμαι από τους πρωτοπόρους και τους πρωταγωνιστές γιατί όπως ασφαλώς θυμάστε εδώ και 20 περίπου χρόνια οι συγκρούσεις μου με τον κύριο Μητσοτάκη και τις ηγεσίες της Ν.Δ. είχαν διάρκεια, κλιμάκωση και κορύφωση για όλες τις πτυχές της Δημόσιας Ζωής, με αιχμή πάντα τις αποκαλύψεις μου στοιχειοθετημένες και εκ των υστέρων απολύτως δικαιωμένες, για την ύπαρξη της MAYO, της OFF SHORE Λιβεριανής Εταιρείας, για τους διαχρονικούς δεσμούς της με την Ν.Δ., με τη διαρκή ροή μαύρου και αδήλωτου πολιτικού χρήματος από τους «γνωστούς - άγνωστους» χρηματοδότες της MAYO προς τα ταμεία της Ν.Δ.

Προφανώς θυμάστε ή οφείλετε να ξέρετε ότι υπήρχαν πρόσφατα αποκαλυπτικά και εμπεριστατωμένα δημοσιεύματα στην "ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ" (Δημοσιογράφος Αριστέα Μπουγάτσου), στο "ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ" (Δημοσιογράφος Γ.Δημητρομανωλάκης), στα "ΝΕΑ" (Δημοσιογράφος Γιώργος Παπαχρήστος), στο "ΠΟΝΤΙΚΙ" και σε πολλά άλλα Μέσα Ενημέρωσης, που συσχετίζουν το σκάνδαλο της SIEMENS με τη MAYO.

Εύχομαι και ελπίζω τόσο οι Βουλευτές, Μέλη της Εξεταστικής Επιτροπής όσο και οι Έλληνες Δικαστές να ερευνήσουν σε βάθος αυτές τις υποθέσεις και αυτό το σκάνδαλο και να αποδώσουν στους υπεύθυνους τις πολιτικές και ποινικές ευθύνες και την παραδειγματική τιμωρία τους ανεξάρτητα από τις κομματικές αναφορές τους.

(β.) Σήμερα όλοι μιλούν για το «Πόθεν Έσχες» των Υπουργών, των Βουλευτών και όλων των Λειτουργών Αξιωματούχων της Δημόσιας Ζωής.

Εδώ και πολλά χρόνια με δημόσιες παρεμβάσεις μου έχω διατυπώσει τη θέση ότι, τα «Πόθεν Έσχες» για να έχουν νόημα και αξία επαλήθευσης είναι αναγκαίο να συνδεθούν άρρηκτα, με τις ετήσιες Φορολογικές Δηλώσεις των Εισοδημάτων, με τις αποδείξεις για κάθε αγορο-πωλησία σύμφωνα με τις πραγματικές αξίες και όχι τις αντικειμενικές, με τον ουσιαστικό και ενδελεχή έλεγχο κάθε πράξης και εμπορικής συναλλαγής, με την οφειλόμενη δημοσίευσή τους εν σειρά για κάθε πρόσωπο, για κάθε χρόνο και για όλα τα χρόνια με ευθύνη του κάθε θεσμικού φορέα.

Μόνο με αυτό τον τρόπο το «Πόθεν Έσχες» και οι «Φορολογικές Δηλώσεις» θα μπορούσε να είναι ο καθρέφτης της ζωής και ο καθρέφτης της διαδρομής του κάθε Βουλευτή, του κάθε Υπουργού, του κάθε Δημόσιου Λειτουργού, του κάθε Δημοσιογράφου, του κάθε Δικαστή με την υποχρέωση της Βουλής, της ΕΣΗΕΑ και της Δικαιοσύνης να εκδίδουν κάθε χρόνο και για όλα τα χρόνια Ειδικό ΤΕΥΧΟΣ και να αναρτούν τα πάντα για τους πάντες και για πάντα στο Διαδίκτυο.

(γ.) Για όλα τα καίρια θέματα που απασχολούν τη χώρα, την κοινωνία, την οικονομία, τους θεσμούς και την πολιτική, οι διαχρονικές θέσεις και οι προτάσεις μου έχουν αποτυπωθεί στο Βιβλίο μου «Η ΠΥΞΙΔΑ».

Για πολλά θέματα επικαιρότητας υπάρχουν συγκεκριμένες δημόσιες δηλώσεις μου για τη Διαφάνεια, για τη Λιβεριανή Εταιρεία MAYO και το πολιτικό χρήμα, για τη SIEMENS, το Βατοπέδι, κ.λ.π., σε όλη τη χρονική περίοδο 2007 - 2010.

2. Ανώνυμοι Κύριοι, ψεύτες και συκοφάντες, δεν «χάθηκα» και δεν έφυγα ποτέ γιατί δεν έχω να κρύψω τίποτα, γιατί δεν έχω φοβηθεί ποτέ και κανέναν, γιατί η πολιτική και η κοινωνική μου διαδρομή ήταν και είναι διαυγής και κρυστάλλινη.

Ανώνυμοι Κύριοι, ψεύτες και συκοφάντες, στα ψέματα, τις συκοφαντίες και τις αθλιότητές σας για την «περιουσιακή μου κατάσταση» σας απαντώ κατηγορηματικά και με αδιάσειστα στοιχεία όπως αυτά προκύπτουν από τα ετήσια «Πόθεν Έσχες» και τις ετήσιες Φορολογικές Δηλώσεις μας των τελευταίων 20 ετών.

(α.) Όλα τα περιουσιακά μου στοιχεία έχουν ως σημείο αναφοράς την Αρκαδία και τη Μεσσηνία (δηλαδή τους τόπους καταγωγής τους δικούς μου και της συζύγου μου) και προέρχονται βασικά από οικογενειακές κληρονομιές.

Ένα γραφείο (80 τ.μ.) που είχα στο κέντρο της Αθήνας είχε αγορασθεί το 1995 καθΆ ολοκληρία με δανειακή κάλυψη από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων με αναγραφή της πραγματικής εμπορικής (και όχι της αντικειμενικής) αξίας.

Επωλήθη το 2007 με αναγραφή και πάλι της πραγματικής εμπορικής (και όχι αντικειμενικής) αξίας του. (Όλες οι αναγραφές περιγράφονται στα αντίστοιχα Συμβόλαια).

Ένα διαμέρισμα (140 τ.μ.) στο Μαρούσι που είχε κληρονομήσει από τους γονείς της κατά το ½ η σύζυγός μου (με έτος κτήσης 1980) επωλήθη το 2009 με αναγραφή της πραγματικής αξίας του.

Τέλος για ένα διαμέρισμα 130 τ.μ. (συν μία αποθήκη 20 τ.μ.) που απέκτησε η κόρη μου το 2007 (σε πολυκατοικία του 1970 στην περιοχή ¶γιος Νικόλαος - Πευκάκια - Νεάπολη) το καταβληθέν ποσό της πραγματικής του αξίας καλύφθηκε κατά το μεγαλύτερο ποσό του με δάνειο από την Εθνική Τράπεζα.

(Όλα τα παραστατικά στοιχεία έχουν περιγραφεί στα αντίστοιχα Συμβόλαια και στο Ε9. Επίσης στην Εφορία κατατίθενται, εδώ και αρκετά χρόνια, οι ξεχωριστές Φορολογικές Δηλώσεις για τα ετήσια εισοδήματά της από την εργασία της).

Μετά τις προηγούμενες συγκεκριμένες αναφορές είναι σαφές και αδιαμφισβήτητο ότι διαχρονικά δεν έχω αποκτήσει ποτέ και πουθενά είτε εντός είτε εκτός Ελλάδας οποιοδήποτε άλλο περιουσιακό στοιχείο.

(β.) Είναι αδιαμφισβήτητο και γνωστό στους πάντες ότι τα τελευταία 25 χρόνια διαμένω με την οικογένειά μου με ενοίκιο στο ίδιο διαμέρισμα (120 τ.μ.) στην ίδια οδό και στην ίδια περιοχή, στον Λυκαβηττό.

(γ.) Τα οικογενειακά εισοδήματα της οικογένειάς μου (τα δικά μου, της συζύγου μου και της κόρης μου) προέρχονται αποκλειστικά και μόνον από την επαγγελματική μας δραστηριότητα και την εργασία μας και αποτυπώνονται (μαζί με τις Τραπεζικές καταθέσεις μας) με κάθε λεπτομέρεια κάθε χρόνο στις Φορολογικές Δηλώσεις μας και στο «Πόθεν Έσχες» που κατέθετα και καταθέτω (κάθε χρόνο αδιαλείπτως από το 1992 έως σήμερα), ως Βουλευτής και πρώην Βουλευτής στη Βουλή και στον ¶ρειο Πάγο ως μέλος της Ένωσης Περιοδικού Τύπου.

3. Θεώρησα ηθικό, πολιτικό και κοινωνικό χρέος μου να απαντήσω ως Δημόσιο Πρόσωπο και ως Πολίτης, αναλυτικά και τεκμηριωμένα σε ένα άθλιο και συκοφαντικό ανώνυμο δημοσίευμα που, προφανώς υπηρετεί σκοπιμότητες.

Αποτελεί κοινή παραδοχή
ότι ο κάθε Πολίτης όπως και ο κάθε Πολιτικός, έχει το δικό του αδιαπραγμάτευτο ηθικό κώδικα αρχών και αξιών.

Όμως, όπως στη ζωή έτσι και στην Πολιτική και τα Κόμματα ΔΕΝ Είμαστε όλοι ΙΔΙΟΙ, ευτυχώς είμαστε διαφορετικοί. Το ίδιο συμβαίνει και στο χώρο της Δημοσιογραφίας και των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, το ίδιο συμβαίνει στη Δικαιοσύνη και στο Κράτος, το ίδιο συμβαίνει σε κάθε κοινωνικό και επαγγελματικό χώρο.

4. Πιστεύω ότι οι ανώνυμοι σχολιογράφοι στο «Troktiko.gr» έχουν υποχρέωση να βγάλουν τις «μάσκες» της ανωνυμίας και της δειλίας τους και να εμφανιστούν τα πρόσωπά τους και τα ονόματά τους.

Σε κάθε περίπτωση οι ανώνυμοι έχουν το στίγμα του ψεύτη και του συκοφάντη και εάν εμφανιστούν θα κληθούν να λογοδοτήσουν στη Δικαιοσύνη.

Προκαλώ τους ανώνυμους συκοφάντες εάν είναι γενναίοι και «μάγκες» να το πράξουν.

Υ/Γ. Οι υπεύθυνοι για το Μέσο Δικτυακής Επικοινωνίας «Troktiko.gr» έχουν υποχρέωση να αναρτήσουν κατΆ αντιστοιχία, την απάντησή μου ολόκληρη, χωρίς καμμία περικοπή, με την ίδια φωτογραφία μου και με τίτλο «Η απάντηση του Κ.Λαλιώτη στους συκοφάντες του».

Επίσης, έχουν υποχρέωση εάν γνωρίζουν ή μπορεί να γνωρίζουν τους ανώνυμους συκοφάντες για να μην είναι συνένοχοι σε αθλιότητες, να αποκαλύψουν τα ονόματά τους για να αναλάβουν την ευθύνη των λόγων και των πράξεών τους."
Κ.Λαλιώτης

Αναρτήθηκε από troktiko στις 8:33 μ.μ.
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 10, 2010 1:20 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο Λαλιώτης δεν θα έπρεπε να ζητά τη φίμωση των ανώνυμων



Ο Κώστας Λαλιώτης, ο παλιός ο φίλος, θα έπρεπε να γνωρίζει τούτο: Δεν αρκεί να έχεις δίκιο πρέπει να αγωνίζεσαι για τις μεθόδους που οδηγούν στην κριτική επαλήθευση του δικαίου.

Αυτό σημαίνει ότι σε καμία περίπτωση και με κανένα πρόσχημα δεν μπορείς να ζητάς τη φίμωση των ιστολογίων, παρΆ όλες τις υπερβολές τους και τα φαιά ολισθήματα κάποιων «φωνών».

Και είναι φίμωση όταν θεοποιείς την «επωνυμία» και ρίχνεις στην πυρά την «ανωνυμία».

Η ανωνυμία είναι που απελευθερώνει τις φιμωμένες κραυγές της κοινωνίας, που απελευθερώνει άπειρες κριτικές φωνές οι οποίες δεν μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα μέσα σε ένα καθεστώς τρομοκρατίας των εξουσιών, εκβιασμών και φακελώματος…

Αυτές οι ανώνυμες φωνές έχουν πολύ μεγαλύτερη αξία από τις κριτικές των επωνύμων οι οποίοι άλλα λένε και άλλα εννοούνε, υποκείμενοι σε χίλιες δύο διαπλοκές και πολυεδρικές εξαρτήσεις…

Συνεπώς όποια διαφωνία και αν έχει κανείς με οποιοδήποτε ιστολόγιο, όποια γνώμη και αν έχει και όσο και αν κατρακύλησε σε υπερβολές, ακόμα και απαράδεκτους χαρακτηρισμούς δεν μπορεί να προτάσσεις ως επιχείρημα κριτικής, ή «επιχείρημα» του δίκιου σου, ότι κρύβεται πίσω από την ανωνυμία…

Υπάρχουν όπλα ΠΟΛΙΤΙΚΑ που πρέπει πρώτα να εξαντληθούν…

Κάθε απειλή, ωστόσο, εναντίον της ανωνυμίας είναι απαράδεκτη και δείχνει εξουσιαστική λογική: Τρομοκράτηση και φίμωση της ανώνυμης άποψης…

ΟΙ «ασθένειες» του ιντερνέτ είναι γνωστές, αποτύπωμα της γενικότερης νοσηρής κοινωνικής, πολιτικής και δημοσιογραφικής κατάστασης.

Δεν είναι χειρότεροι κάποιοι ακραίοι «άρρωστοι» και «προβοκάτορες» του διαδικτύου από τους πολιτικούς, τους αρουραίους σταρ της δημοσιογραφίας και τους ποικίλους «επώνυμους».

Αντίθετα αν δεν υπήρχαν οι «ανώνυμοι» του διαδικτύου η ενημέρωση, η ελεύθερη άποψη και κριτική, οι ανομίες και η διαφθορά της εξουσίες, καθώς και οι αποκαλύψεις τις σαπίλας θα έμεναν επτασφράγιστο βιβλίο…

Υπάρχουν άλλα μέσα να δώσεις τη μάχη και στο ιντερνετ και όχι οι απειλές των επώνυμων εναντίον ανώνυμων…

Οι απειλές υποδηλώνουν φόβο και όχι δύναμη και καθαρότητα, εκφράζουν τη φιλοσοφία της εξουσίας των «επωνύμων» η οποία δεν θέλει να χάσει τα εξουσιαστικά της μονοπώλια και αποζητά ΠΑΝΤΑ τη ΦΙΜΩΣΗ κάθε ενοχλητικής φωνής.

Και μια γενικότερη πολιτική ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Πολιτικά Κώστα Λαλιώτη είσαι ένοχος διότι στήριξες και από κυβερνητικές θέσεις το καθεστώς (και τις πολιτικές του) της σαπίλας και της λαμογιάς.

Αυτή είναι μεγαλύτερη ευθύνη και ΟΧΙ αν έχουν παραμείνει τα χέρια σου καθαρά.

Και όταν σου λέει ο «αναγνώστης» ότι χάθηκες, την πολιτική σου ευθύνη επικαλείται, έστω κατά τρόπο αδέξιο και (θα το δεχτώ) συκοφαντικό…


Παραπέμπουμε και στο παρακάτω λινκ που αναλύουμε διεξοδικά όλα τα νοσήματα, αλλά και τη δυναμική των ιστολογίων:

Οι θρήνοι για την μπλογκόσφαιρα
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3607





Θα παραθέσουμε ένα κείμενό μας για την ανωνυμία.


Η συζήτηση για την ΑΝΩΝΥΜΙΑ

Ξαφνικά κάποιοι άρχισαν να μας παραδίδουν ηθικά μαθήματα για το «κακό» της «ανωνυμίας».

Η συζήτηση γιΆ αυτό το ζήτημα έχει αρχίσει εδώ και χρόνια στα ελληνικά ιστολόγια, αλλά κάποιοι «ξύπνησαν» τώρα για ηθική κατήχηση, παρακάμπτοντας την πλούσια συζήτηση που έχει αναπτυχθεί, καθώς και τα σοβαρά επιχειρήματα..

Έτσι γίνεται πάντα με όσους σαν μόνη πραγματικότητα αναγνωρίζουν το εγώ τους…

Πλην λίγες μέρες αναδημοσιεύσαμε κάποιες απόψεις μας γιΆ αυτό το ζήτημα.
Δύο παλιά κείμενά μας:

α). «Η Ανωνυμία απελευθερώνει τις ιδέες και δεν αποτελεί μέσον τρομοκρατίας των ιδεών»

β). «ΟΧΙ στη θεοποίηση των Μπλόγκερς. Μια εικονική πραγματικότητα που παίζονται πολλά παιχνίδια».


Περιέχονται, ήδη σε αυτή τη συζήτηση.
ΕΔΩ:


http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=21281#21281

Θα αναδημοσιεύσουμε άλλα δύο.
Γραμμένα το Φεβρουάριο του 2008.
ΕΔΩ:


http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=15570#15570




Ελευθερία της έκφρασης
και η ανωνυμία


Στο όνομα της «ελευθερίας» έχουν διαπραχτεί τα μεγαλύτερα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας. Στο όνομα της «ελευθερίας της «έκφρασης» επιβλήθηκε το «τέρας» τα σημερινής πληροφορικής παραπληροφόρησης. Στο όνομα της «ελευθερίας της έκφρασης» χειραγωγούνται σήμερα τα πάντα και επιβάλλεται ο αυτοκρατορικός ιμπεριαλιστικός εφιάλτης που απειλεί με αποδόμηση τη συνοχή της σκέψης, και αυτούς ακόμα τους μηχανισμούς της λογικής.
Δεν αποτελεί, συνεπώς, αυτή η έννοια μαγική πανάκεια. Είναι ένα αφηρημένο σχήμα που μέσα σε αυτό χωράνε τα πάντα και το περιεχόμενό του γεμίζει από τις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ κοινωνικές σχέσεις που κυριαρχούν. Η «ελευθερία της έκφρασης» σήμερα αποτελεί το συνώνυμο της «ελευθερίας της αγοράς». Είναι «ελευθερία» των τιμών και των συναλλαγών, είναι η «ελευθερία» για την «ανελευθερία» των κοινωνιών, για την ΥΠΟΤΑΓΗ των λαών στη «φιλοσοφία» και τα πρότυπα της ασύδοτης αγοράς.
Και είναι γνωστό ότι όσο πιο «ελεύθερη» είναι αγορά τόσο περισσότερο σκλάβοι είναι οι άνθρωποι. Όσο πιο «ελεύθερη» είναι η αγοραία «ελευθερία έκφρασης» τόσο χειραγωγούμενες είναι οι Ιδέες και η έκφρασή τους.

Η τεχνολογική πρόοδος οδηγεί προς δύο αντίθετες κατευθύνσεις: ή στην υποταγή του ανθρώπου στα πράγματα και στην τεχνολογία ή στην απελευθέρωσή του από τα πράγματα και την τεχνολογία. Εξαρτάται από ΠΟΙΟΥΣ και ΠΩΣ χρησιμοποιούνται τα επιτεύγματα της επιστήμης.
Και εδώ φτάνουμε στο κρίσιμο ερώτημα. Από ποιους και πώς χρησιμοποιείται σήμερα η πληροφορική και το ΙΝΤΕΡΝΕΤ; Η απάντηση είναι εύκολη, αλλά δεν την κατανοούμε πάντα σε όλο το βάθος. Τα επιτεύγματα της επιστήμης και της πληροφορικής χρησιμοποιούνται σήμερα για την πλήρη καθυπόταξη και τον ολοκληρωτικό έλεγχο και αλλοτρίωση του ανθρώπου.
Ο διαδυκτιακός «διάλογος» είναι υποταγμένος πλήρως στις δυνάμεις της κυρίαρχης αγοράς και ψυχολογίας. Γι αυτό και οι σοβαροί πολιτικοί ή πνευματικοί διάλογοι δεν έχουν «ακροαματικότητα» και δεν είναι ελκυστικοί στην αγοραία ψυχολογία. Αυτό που ελκύει είναι η «μονομαχία» και η ναρκισσιστική «άποψη» και «νεύρωση» των ατομικοτήτων, ο πνευματικός χουλιγκανισμός. Ο διαδυκτιακός χώρος είναι πλήρως προσαρμοσμένος και αναπαράγει τη «φιλοσοφία» και τα «πρότυπα» του τηλεθεάματος. Ελέγχεται και χειραγωγείται από αυτή την
«τηλεοπτική ιδεολογία


Φυσικά το ΙΝΤΕΡΝΕΤ, όπως και κάθε τεχνολογικό επίτευγμα πρέπει να χρησιμοποιηθούν και από οργανωμένες συλλογικότητας για την προαγωγή της σκέψης, για την σωστή ενημέρωση, ΚΟΝΤΡΑ στον οδοστρωτήρα της ισοπέδωσης. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει με τους όρους και τους κανόνες του παιχνιδιού των κυρίαρχων δομών εξουσίας. Δεν μπορεί να γίνει με την ΥΠΟΤΑΓΗ στο κατώτατο παρανομαστή της συνείδησης, στα κλισέ της διασπασμένης και αλλοτριωμένης σκέψης που μας επιβάλλουν. Δεν μπορεί να γίνει με την πολτοποίηση των ιδεών και του διαλόγου, στο όνομα μιας ψεύτικης και εικονικής ελευθερίας του λόγου. Οι διαδυκτιακοί χώροι κατά κανόνα δολοφονούν τη σκέψη, αποδομούν τους μηχανισμούς της, κατασκευάζουν μια νεολαία που ικανοποιείται με την «ατάκα» και τους «εξυπνακισμούς» και απωθείται από τη μελέτη και την πειθαρχεία που απαιτείται για να σκέφτεσαι. Γι αυτό και οι χώροι αυτοί έχουν γεμίσει προβοκάτορες και έμμισθους. Ο ρόλος τους είναι να μην επιτρέπουν συλλογισμούς, να ερεθίζουν την ποδοσφαιροποίηση του «διαλόγου, να καταστρέφουν τη διαλεκτική της σκέψης.
Πρέπει να αντισταθούμε σε όλα αυτά, όχι όμως με το να υποκλιθούμε στη λογική τους.
Μια σημαντική μορφή αντίστασης είναι το «κίνημα των Μπλόκερς»!!!!
Ανεξάρτητα από τις ατέλειες της «παιδικής αρρώστιας» αυτού του κινήματος και τα αναπόφευκτα κρούσματα της διαστροφής ορισμένων, το «κίνημα των μπλόκερς» είναι η μόνη βάση ιντερνετικής αντίστασης στον αυτοκρατορικό ολοκληρωτισμό, το θεμέλιο για μια πραγματική εναλλακτική ενημέρωση, η μαγιά οικοδόμησης λαϊκών, εναλλακτικών, αμεσοδημοκρατικών μορφών εξουσίας.
Βρισκόμαστε ακόμα στην αρχή, σε σπαργανώδη κατάσταση. Από δω απορρέουν και οι «παιδικές ασθένειες», οι συγχύσεις και κυρίως οι «αντιγραφές» μεθόδων της εξουσίας. Είναι αναπόφευκτο να αναπαράγουμε αυτό που υπάρχει και κυριαρχεί, αυτό που πρέπει να κτυπηθεί και να κατεδαφιστεί. Και πάνω σε αυτή τη σύγχυση πρέπει οι Μπολόκερς να δώσουν μεγάλη μάχη. Πρέπει να επιβάλλουν οι ίδιοι (το κίνημα μπλόγκερς) το ήθος της ανατρεπτικής λογικής και των μεγάλων ανθρώπινων αξιών. Να επιβάλλουν τους όρους του πραγματικού διαλόγου, τις πρακτικές αφύπνισης της ανθρώπινης προσωπικότητας και απελευθέρωσής της από τα ιδεολογικά και ηθικά δεσμά του συστήματος.

ΣΥΣΤΑΤΙΚΟ στοιχείο αυτού του «Κινήματος» είναι η ανωνυμία!!!

Οι καπιταλιστικές κοινωνικές σχέσεις αιχμαλωτίζουν σε τέτοιο βαθμό τον άνθρωπο που δεν είναι ελεύθερος να εκφραστεί. Δέχεται ποικίλους εκβιασμούς στην καθημερινή του ζωή, βρίσκεται εγκλωβισμένος σε πολυεδρικές μορφές ομηριών που δεν μπορεί επώνυμα να εκφραστεί στο ελάχιστο. Είναι ελάχιστοι εκείνοι που διαλέγουν το δρόμο του «επαγγελματία επαναστάτης», το δρόμο των ρήξεων χωρίς να φοβούνται το προσωπικό κόστος. Οι μεγάλες στρατιές των ανθρώπων δεν είναι ΠΟΤΕ δυνατόν να επιλέξουν το δρόμο του «μοναχικού καβαλάρη». Και είναι αυτές οι «στρατιές» που πρέπει να μπουν στο δρόμο του αγώνα και να συμμετάσχουν ενεργά στη διαμόρφωση της συλλογικής δράσης. Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ είναι το μέσον γι αυτή τη μαζική απελευθερωτική λειτουργία.
ΚΑΙ σε αυτή την ανωνυμία βρίσκεται η μεγάλη δύναμη του κινήματος των μπλόγκερ…






Περί ανωνυμίας

Αναμφίβολα η ανωνυμία γίνεται και η «κουκούλα» διαστροφικών μορφών βίας και σήψης. Αυτά όμως δεν οφείλονται στην ανωνυμία, αλλά στο σύστημα που τα παράγει και κυριαρχούν στην κοινωνική ζωή με τις λεπτοδουλεμένες «μάσκες» της εξουσιαστικής «νομιμότητας» και καθεστωτικής ιεραρχίας.
Τέτοιου είδους «κουκουλοφόροι» πρέπει ασφαλώς να καταπολεμούνται ανελέητα. Και όσο η σήψη ενός συστήματος θα βαθαίνει τόσο και θα πολλαπλασιάζονται αυτά τα κρούσματα των «διαστροφών» είτε ανώνυμα, είτε καλυμμένα με δομές και πρόσωπα (επώνυμα) της εξουσίας.
Εξάλλου, όταν μιλούμε για ανωνυμία, δεν εννοούμε τη Βαβυλωνία της «ανωνυμίας», αλλά την αντιπαράθεση ιδεών και απόψεων, την Ενημέρωση εκ των κάτω. Και αυτά έχουν ιδεολογική και πολιτική ταυτότητα. Η αστυνομική ταυτότητα αποκρύπτεται. Η ιδεολογική και πολιτική ταυτότητα (η αντίληψη και η άποψη) αποτελούν συστατικό στοιχείο και της Ενημέρωσης και του διαλόγου. Αποτελούν την «εξουσία» των ιδεών και όχι την εξουσία των «εκλεκτών» (επώνυμων). Και είναι βασικό αυτό γιατί ΠΟΤΕ δεν μπορεί να γίνει «επώνυμος» εκείνος που συγκρούεται ανελέητα με τις δομές της κυρίαρχης εξουσίας. Γνωρίζουμε ότι οι ενοχλητικές και ανατρεπτικές ιδέες εξορίζονται από τους καθεστωτικούς μηχανισμούς. Σήμερα φιμώνονται κυριολεκτικά. Η διαλεκτική συνεπώς της ανωνυμίας με ταυτότητα (ιδεολογική και πολιτική) υπονομεύει τη δικτατορία της ιεραρχίας των επώνυμων, δηλαδή τη δικτατορία των «εκλεκτών» του συστήματος.
Θα μπορούσαμε, συνεπώς, να σχηματοποιήσουμε την επαναστατική πράξη της ανωνυμίας ως εξής:

Αντικαθιστώ την κοινωνική μελαγχολία με το θάρρος της άποψης, την αμφιβολία με τη βεβαιότητα της σύγκρουσης Ιδεών, την απελπισία του σήμερα με την ελπίδα του αύριο, τις διαστροφές της «κουκούλας» με το ΗΘΟΣ, το σκεπτικισμό με την πίστη σε οράματα, τις σοφιστείες με την ψυχρότητα της ηρεμίας, τα κλαψιάρικα ουρλιαχτά με τη νηφάλια τεκμηρίωση, την έπαρση με την ταπεινοφροσύνη…

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες