< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > |
ΘΑΛΕΙΑ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 04, 2008 7:21 am Θέμα δημοσίευσης: ΟΧΙ στην "γκέι κουλτούρα" |
|
|
|
Εχουμε αναλύσει διεξοδικά τους πολιτικούς λόγους νομιμοποίησης και κατοχύρωσης των κοινωνικών και ψυχολογκών διαστροφών. Όταν θέλεις να διαλύσεις τη συνοχή μιας κοινωνίας τη μετατρέπεις σε μια πολιτική και ηθική ζούγκλα. Υψώνεις τη σήψη και τις κοινωνικές διαστροφές, τα "κόπρανα" αυτής της σήψης σε "ατομικό δικαίωμα", σε "πολιτικό αίτημα διεκδίκησης". Αυτό επιχειρείται και με τους γάμους των ομοφιλόφιλων.
Προβάλλεται σαν "πολιτικό αίτημα" το προϊόν της καπιταλιστικής παρακμής, από τα πολιτικά υποπροϊόντα αυτής της παρακμής: ΣΥΡΙΖΑ και λοιποί κλόουν...
Γιατί ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ τα λαϊκά ΚΙΝΗΜΑΤΑ δεν το ΕΘΕΣΑΝ!!!
ΑΝΤΙΘΕΤΑ, όλοι οι οραματιστές μιας άλλης προοδευτικής κοινωνίας καυτηρίασαν τέτοιου είδους "διεκδικήσεις".
Αναδημοσιεύουμε ένα εύστχο κείμενο από την "Κόκκινη Πατρίδα".
http://kokkinipatrida.blogspot.com/2008/06/oxi.html
OXI στην "γκέι κουλτούρα"!
Από την Έλλη
Βασική μας θέση είναι ότι οι ερωτικές προτιμήσεις του καθενός και της καθεμιάς είναι αποκλειστικά ιδιωτική του/της υπόθεση και σε καμιά περίπτωση δεν ενδιαφέρει την κοινωνία το τι κάνει ο διπλανός της στο κρεβάτι (και πώς το κάνει…). Συνεπώς, καταδικάζουμε οποιαδήποτε προσβλητική προκατάληψη ή αναφορά απέναντι σε συνάνθρωπό μας διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού (π.χ. ομοφυλοφιλία), ανεξάρτητα αν θεωρούμε τέτοιου είδους παρεκκλίσεις ως μερικά ακόμη συμπτώματα της καπιταλιστικής σήψης…
Η εποχή όμως που άνθρωποι οδηγούνταν στα στρατόπεδα συγκέντρωσης με ένα ροζ αστεράκι στο πέτο, ανήκει ανεπιστρεπτί στα πιο μαύρα κατάστιχα της Ιστορίας.
Μέχρι εδώ καλά.
Από την άλλη όμως, είμαστε σφόδρα αντίθετοι στην νομική κατοχύρωση γάμων μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών. Όχι από πουριτανισμό ή κάποια φαρισαϊκή «κοινωνική ηθική» (η ηθική των αστών βρίσκεται στα μπορντέλα της οδού Φυλής και στα κορμιά των ανήλικων μεταναστριών) αλλά από τη σκοπιμότητα του χρόνου που επιλέγεται και του τρόπου με τον οποίο πλασάρεται.
Ως γνωστόν, ένας τέτοιος γάμος αναμένεται –παρά μάλιστα την εισαγγελική απαγόρευση- να τελεστεί στο νησί Τήλος απ’ τον εκεί δήμαρχο. Η πρόθεση αυτή έχει προκαλέσει σάλο και έχει διχάσει την τοπική κοινωνία, με άλλους μεν να φρονούν πως ο συγκεκριμένος «γάμος» είναι ντροπή για τον τόπο τους, άλλους δε να θεωρούν πως ο κάτι τέτοιο θα προκαλέσει τουριστική έκρηξη στο νησί.
Πιστεύουμε πως η χρονική περίοδος που επιλέχτηκε για τον πρώτο «γκέι γάμο» στην Ελλάδα δεν είναι τυχαία. Έρχεται σε μια καμπή μαζικού σφυροκοπήματος της ελληνικής κοινωνίας από την «γκέι κουλτούρα», που έχει ήδη καταλάβει τα ΜΜΕ, κυρίως τα μεσημεριανά. Πρόκειται για ένα πρότυπο ελεεινής αισθητικής –που δεν έχει την παραμικρή σχέση με την προβαλλόμενη «αγάπη μεταξύ δύο ανθρώπων ανεξαρτήτως φύλου». Σύμφωνα με αυτό το «πρότυπο», για να «επιτύχεις» και να «προοδεύσεις», οφείλεις να αποβάλεις από πάνω σου κάθε χαρακτηριστικό του φύλου σου που σου προσέδωσε η Φύση, και να φερθείς «κουνιστά» (λαϊκώς «κραγμένα»), με την ανάλογη εξωτερική εμφάνιση βέβαια…
Όλοι αυτοί οι «κύριοι» της… πούδρας, βεβαίως και δεν έχουν σχέση με τους πραγματικούς ομοφυλόφιλους, που παραμένουν άνθρωποι αξιοπρεπείς. Μπορεί να μην είναι καν ομοφυλόφιλοι, αλλά κάτι χειρότερο: «διαφημιστές της ομοφυλοφιλίας»! Και καλώς ή κακώς, η ομοφυλοφιλική διαφήμιση είναι μια υπόθεση με πολύ χρήμα…
Φυσικά και δεν είναι τυχαία η επιλογή της ημερομηνίας, αν αναλογιστούμε ότι στα τέλη Μαΐου ο κινηματογράφος «Τριανόν» αφιέρωσε τέσσερις ολόκληρες ημέρες στην προβολή «ομοφυλοφιλικών ταινιών», ενώ μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Ιούνη έπεται το «φεστιβάλ ομοφυλοφιλικής υπερηφάνειας» (“Gay parade”) που θα διεξαχθεί για τέταρτη φορά στην Αθήνα.
Ο λαός οφείλει να αντιδράσει σε όλα αυτά τα σχέδια «Ολλανδοποίησης» της χώρας. Όχι με στάση πουριτανιστική, σεξιστική και ρατσιστική, αλλά με κριτήριο πολιτικό και πράξεις εναντίωσης στην εκμαυλιστική υποκουλτούρα της καπιταλιστικής Παγκοσμιοποίησης.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 04, 2008 7:29 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
ΑΠΟ Σκίνιους:
http://skinious.blogspot.com/2008/06/blog-post_03.html
ΟΙ ΓΑΜΟΙ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΣΤΗΝ ΤΗΛΟ
Επειδή οι ομοφυλόφιλοι κι ο Δήμαρχος στην Τήλο πόνταραν στην ανυπαρξία του Ελληνικού Κράτους και βέβαια στην υποστήριξη όλης της ροζ και νεοταξικής ψευτοδιανόησης και έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια τον κ. Σανιδά, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΜΠΑΝΙΑ στη ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ. Πάσα ιδέα δεκτή.
Διώκεται ο δήμαρχος Τήλου για τους πολιτικούς γάμους ομοφύλων
Τον ασκό του Αιόλου ανοίγουν οι δύο πρώτοι πολιτικοί γάμοι μεταξύ ομοφύλων που τέλεσε το πρωί της Τρίτης στην Τήλο ο δήμαρχος του νησιού.
Παρά την προειδοποίηση του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γιώργου Σανιδά ότι θα κινήσει εναντίον του όλες τις νόμιμες ενέργειες, επικαλούμενος το άρθρο 21 του Συντάγματος για την οικογένεια και το γάμο, ο κ. Τάσος Αλιφέρης προχώρησε στη διαδικασία με δύο άνδρες και δύο γυναίκες.
Λίγη ώρα μετά, ωστόσο, ο δήμαρχος Τήλου έλαβε την εντολή από τον εισαγγελέα της Ροδου να διαγράψει ως άκυρους τους γάμους, ενώ με εντολή του κ. Σανιδά σχηματίζεται σε βάρος του δικογραφία για παράβαση καθήκοντος. Παράλληλα, ο εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ζητά εγγράφως από τους εισαγγελείς πρωτοδικών της χώρας να κινηθούν εναντίον όσων δημάρχων και ληξιάρχων δεχθούν να παντρέψουν ομόφυλους.
"Διεκδικούμε να κατατασσόμεθα στην ομάδα εκείνη των ανθρώπων που χαίρεται μόνον όταν συμβάλλει στην ευτυχία των άλλων" δήλωσε ο ίδιος ο δήμαρχος εξηγώντας τη θέση του, ενώ ο δικηγόρος του Φώτης Κωστόπουλος σχολίασε πως "τα αστυνομικού τύπου μέτρα δεν δίνουν απαντήσεις στα κοινωνικα προβλήματα" και υπογράμμισε πως "ο νόμος στον αστικό κώδικα που αναφέρεται στον γάμο δεν προσδιορίζει το φύλο των μελλονύμφων".
Αμεση ήταν και η αντίδραση του υπουργού Δικαιοσύνης. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε, ο κ. Χατζηγάκης σημειώνει πως "δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο το οποίο να επιτρέπει την τέλεση τέτιων γάμων στην Ελλάδα" και τονίζει πως "οι απόπειρες τέλεσης πολιτικών γάμων σε ομόφυλα ζευγάρια είναι παράνομες και οι σχετικοί 'γάμοι' ανυπόστατοι".
Σε ανακοίνωσή του, ο Συνασπισμός καλεί την πολιτεία να καταδικάσει έμπρακτα τα συντηρητικά αντανακλαστικά και τις διακρίσεις και σημειώνει: "Η κίνηση του δημάρχου της Τήλου και των δύο ζευγαριών χρειάζεται να βρει συμπαραστάτες και μιμητές. Εμείς θα είμαστε πάντα στο πλάι εκείνων που αγωνίζονται για αυτονόητα δικαιώματα και πιστεύουμε ότι στο τέλος της ημέρας η κοινή λογική θα επικρατήσει".
"Το είδαμε και αυτό. Το επόμενο βήμα είναι να καταργηθεί ως ρατσιστικός ο γάμος ετερόφυλων, ως προϊόν καταπίεσης του ενός φύλου από το άλλο εδώ και 30 αιώνες" σχολίασε από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ Γιώργος Καρατζαφέρης.
Ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν θέλησε να σχολιάσει τους πρώτους γάμους μεταξύ ομοφύλων στη χώρα μας. Την αντίθεσή του, πάντως, έσπευσε να εκφράσει -μέσω της προσωπικής του ιστοσελίδας- ο μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος, σημειώνοντας: "Φρενοκομείον η Ελλάς. Η επίκληση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων είναι το ισχυρό επιχείρημα όλων των παρανομούντων".
ΕΓΡΑΨΕ ΠΑΛΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ: "...και μιμητές" !!!!!
Αμίμητο!! _________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΓΙΑΝΝΗΣΜ
Ένταξη: 03 Ιούλ 2006 Δημοσιεύσεις: 463
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 04, 2008 7:35 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Πάντως, στην περίπτωση της Τήλου είναι προφανές ότι ο Δήμαρχος της απελπισμένος από την απομόνωση και την τουριστική υπανάπτυξη του νησιού του αποφάσισε να στρέψει, έστω και με τον τρόπο τούτο, τα φώτα της δημοσιότητας στο φτωχό νησάκι του ελπίζοντας να αυξηθεί εφέτος η τουριστική κίνηση.
Είναι κατανοητή η κίνηση του. Ο δρόμος της επαρχιακής απομόνωσης και ερήμωσης που έχει επιλέξει συνειδητά, θαρρώ, το ελληνικό κράτος θα οδηγήσει όσους ντόπιους επιμένουν να παραμένουν στην γενέθλια γη τους σε τέτοιου είδους κινήσεις (κινήσεις απελπισίας) για να κερδίσουν λίγη ώρα δημοσιότητας οι τόποι τους και τα χωριά τους και ενδεχομένως να προσελκύσουν μερικές εκατοντάδες τουρίστες παραπάνω. Σημειωτέον δε ότι ο "γκέϋ" τουρισμός είναι ιδιαίτερα προσοδοφόρος.
Ο ψόγος λοιπόν ανήκει στην διαχρονική πολιτική, μάλλον μη πολιτική των κυβερνήσεων για την ανάπτυξη της επαρχίας. _________________ "Εάν δεν αφαιρέσεις από την αστική ηγεσία την υπεράσπιση του εθνισμού και την περάσεις στα χέρια της Αριστεράς, είσαι τελείως χαμένος σε οποιοδήποτε επαναστατικό σου παιχνίδι." Μιχάλης "Πάμπλο" Ράπτης.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 04, 2008 9:59 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Γραμμένο το Νοέμβριο του 2005 και
δημοσιευμένο στο ΡΕΣΑΛΤΟ, τεύχος-3
Ομοφυλοφιλία και ο «αριστερός» ερμαφροδιτισμός
Γράφει: Η Θάλεια Βεργή
Η ελληνική αριστερά ακολουθώντας τα αχνάρια της ευρωπαϊκής αριστεράς αρχίζει να εκτοπίζει και από το λεξιλόγιό της τα βασικά ταξικά ζητήματα και να περιστρέφεται γύρω από περιθωριακά ζητήματα μικρομεταρρυθμίσεων και «μειονοτικών ευαισθησιών». Εδώ ο κόσμος καίγεται και οι «αριστερές» ηγεσίες το μόνο «προοδευτικό» που έχουν να πούνε είναι γύρω από το χωρισμό της Εκκλησίας από το κράτος, για τον πολιτικό γάμο, τα «δικαιώματα των μειονοτήτων», το γάμο των ομοφυλοφίλων και τα παρόμοια: ευθυγραμμίζονται πλήρως με όλα τα ιδεολογικά κόπρανα του «εκσυγχρονιστικού νεοφιλελευθερισμού». Τα προϊόντα του κοσμοπολιτισμού και τα πολύ-πολιτισμικά ιδεολογήματα τα πλασάρουν σαν πρόοδο και τα καθιστούν «επίκαιρα» πολιτικά ζητήματα.
Το πλέον θλιβερό είναι ότι οι καθεστωτικές αριστερές ηγεσίες με σημαιοφόρο τον κ. Αλαβάνο, φιλοδοξούν να «εμπλουτίσουν» το σοσιαλιστικό κίνημα με τη διεκδίκηση της «χειραφέτησης» των ομοφυλοφίλων. Ουσιαστικά προβάλουν την απαίτηση να αναγνωρίσει το σοσιαλιστικό κίνημα την ύπαρξη κάποιου «τρίτου φύλου» που η φύση τάχα δημιούργησε, πλάι στη γυναίκα και τον άνδρα. Ζητούν να παρέμβουμε σε εντελώς προσωπικά ζητήματα και να υιοθετήσουμε μια εντελώς ανόητη και αντεπιστημονική άποψη: Ότι δηλαδή η ομοφυλοφιλία είναι πολιτικό δικαίωμα και διεκδίκηση! Μια κοινωνική και ψυχολογική διαστροφή την ανάγουν σε διεκδικητικό πολιτικό αίτημα!
Κοινωνική διαστροφή
Οι ιδρυτές του επιστημονικού σοσιαλισμού βεβαίως ασχολήθηκαν ελάχιστα με το θέμα και αυτό δεν οφείλεται στα συντηρητικά ήθη της εποχής τους. Τους απασχολούσαν σοβαρότερα ζητήματα. Στο βαθμό πάντως που ασχολήθηκαν χαρακτήρισαν την ομοφυλοφιλία διαστροφή. Αυτή την άποψη διατυπώνει ο Ένγκελς στην περίφημη μελέτη του για την «καταγωγή της οικογένειας». Θεωρεί μάλιστα ότι οι αρχαίοι Έλληνες τιμωρήθηκαν με τη «διαστροφή της ομοφυλοφιλίας» για την καταπίεση που επέβαλαν στη γυναίκα.
Ξέρουμε τι λένε για τον Ένγκελς κάποιες τραυματικές περιπτώσεις φιλελευθέρων μικροαστών: ότι είναι ένα «σεξιστικό γουρούνι»! Οι αντιδράσεις τους έχουν την κατανόησή μας. «Διαστροφή» επίσης χαρακτηρίζει την ομοφυλοφιλία ένα άλλο «σεξιστικό γουρούνι», ο Λένιν, σε μια δημοσιευμένη συνομιλία του με την Κλάρα Τσέτκιν, το 1920.
Μήπως όμως οι μεγάλοι δάσκαλοι του επιστημονικού σοσιαλισμού λάθευαν;
Η επιστήμη έχει αποδείξει ότι τα αίτια της ομοφυλοφιλίας πρέπει να αναζητηθούν όχι στη φύση, αλλά μόνο στο πεδίο της ψυχολογίας και σε τελική ανάλυση στο πεδίο της κοινωνικής μας ύπαρξης. Ο καπιταλιστικός «πολιτισμός», που έχει αναπτύξει τεράστιο κοινωνικό πλούτο, όσο κανένας άλλος πολιτισμός πριν από αυτόν, έχει πληρωθεί με πανάκριβο ψυχικό τίμημα: την παραμόρφωση και εξαθλίωση της ανθρώπινης ευαισθησίας, τον κατακερματισμό των ενστίκτων, την καταστροφή της ψυχοσεξουαλικής ικανότητας για ποιοτική ικανοποίηση των αναγκών, την επιβολή διεστραμμένων κοινωνικών και ερωτικών σχέσεων. Ο σύγχρονος εφιάλτης έχει τα χαρακτηριστικά του δυτικού ατομικισμού: Νευρώσεις, ψυχώσεις, ψυχοσεξουαλικές διαστροφές…
Ζήτημα επιλογής;
Βεβαίως ο προσανατολισμός της σκέψης προς την κατεύθυνση του κοινωνικού καθορισμού των ψυχολογικών διαστροφών ενοχλεί μερικούς. Διατείνονται ότι η ομοφυλοφιλία και η ετεροφυλία είναι απλά ζητήματα «επιλογής»!!! Οι «θεωρητικοί» των ομοφυλόφιλων στο ερώτημα «το πώς γίνεται ένας ομοφυλόφιλος» αντιτείνουν το ερώτημα «το πώς γίνεται ένας ετερόφυλος»! Δηλαδή αρνούνται κάθε αιτιατή σχέση. Η ομοφυλοφιλία ή ετεροφυλία είναι απλά θέματα ατομικής επιλογής.
Για τους βαγιανάτους και τους λοιπούς «θεωρητικούς» της ομοφυλοφιλίας τα καταλαβαίνουμε τέτοιου είδους «επιχειρήματα». Κάθε άνθρωπος χρειάζεται μια θεωρία που να δικαιολογεί και να δικαιώνει την πράξη του. Το κατά πόσο ανταποκρίνεται στα πράγματα είναι άλλο ζήτημα. Τι να πούμε όμως για κάποιους αυτό-καλούμενους μαρξιστές που αποδέχονται την άποψη της «επιλογής»; Πώς είναι δυνατόν μια λειτουργία με πυρήνα την αναπαραγωγή της ζωής να είναι ζήτημα υποκειμενικής επιλογής; Αφήνουμε το γεγονός ότι κάθε «υποκειμενική επιλογή» είναι κοινωνικά καθορισμένη.
Η αναπαραγωγή μαζί με τη διατροφή-αφοτερίωση, είναι φαινόμενα ταυτόσημα με τη έννοια της ζωής. Δεν θα υπήρχε ζωή χωρίς τη διαρκή αυτό-ανανέωσή της. Κι αυτό στον άνθρωπο και στους άλλους ανώτερους οργανισμούς γίνεται με τη συνεύρεση θηλυκού-αρσενικού. Επομένως η συνεύρεση θηλυκού-αρσενικού είναι νόμος της ζωής και όχι τυχαία επιλογή. Δεν είναι λοιπόν ο φυσικός νόμος που χρειάζεται αιτιολόγηση ( «πώς γίνεσαι ετερόφυλος»), αλλά η παρέκκλιση από αυτόν. Δεν μας φαίνεται παράδοξη η στροφή της πυξίδας στο Βορά. Οπωσδήποτε όμως θα μας προβλημάτιζε η στροφή της νοτιοανατολικά.
Λένε κάποιοι ότι η σεξουαλική επαφή γίνεται για την ευχαρίστηση και όχι για την αναπαραγωγή. Αν έτσι έχουν τα πράγματα θα πρέπει να δεχτούμε ότι και η διατροφή επίσης γίνεται για την ικανοποίηση της γεύσης και όχι για την επιβίωση. Η ηδονή είναι το επακόλουθο των υλικών λειτουργιών και ενστικτωδών δομών του ανθρώπου που υπόκεινται στις παραμορφώσεις και αλλοιώσεις των πολλαπλών κοινωνικών καταπιέσεων. Είναι άλλο πράγμα οι νόμοι της φύσης και της ζωής και άλλο πράγμα η συνείδηση ή οι παραμορφώσεις και ακρωτηριασμοί της φύσης, των ενστίκτων του ανθρώπου και των φυσικών λειτουργιών του. Οι «αριστεροί» που επιμένουν στο αντίθετο πρέπει να αφαιρέσουν από τα εμβλήματά τους το πορτρέτο του Μαρξ και να βάλουν το Χότζα και το γάιδαρό του. Και ο Χότζας πίστευε ότι το να ταΐζεις ή όχι το γάιδαρό σου είναι ζήτημα επιλογής…
Ο «πολιτισμός» του ανταγωνισμού
Κάθε παρέκκλιση από τη φυσική συμπεριφορά έχει να κάνει με το βιασμό του ανθρώπινου ψυχισμού, της ανθρώπινης φύσης: κακοποιούνται εξίσου βάναυσα με το φυσικό περιβάλλον. Ο άνθρωπος έχει καταδικαστεί μέσα στις ταξικές κοινωνίες να επιβιώνει σε ανταγωνισμό (συχνά θανάσιμο) με τα άλλα μέλη της κοινωνίας και επομένως να διαμορφώνει μια επίκτητη ψυχολογία που αντιφάσκει προς το φυσιολογικό της υπόβαθρο. Όλες οι πλευρές της ζωής, μαζί και ο έρωτας, αντικρίζονται υπό το πρίσμα μιας ανταγωνιστικής ψυχολογικής διάθεσης, η οποία είναι εντονότερη στον αγώνα για οικονομική και κοινωνική υπεροχή. Γι αυτό οι άνθρωποι μπορούν να μιλούν όχι μόνο για τις αντιλήψεις της μιας ή της άλλης εποχής στα θέματα της ζωής και του έρωτα, αλλά και για διαφορετικές ταξικές αντιλήψεις. Τις διαφορετικές αντιλήψεις για τον έρωτα από κοινωνία σε κοινωνία και από τάξη σε τάξη, δεν παρέλειψε να σημειώσει ο Ένγκελς: «Ερωτικοί δεσμοί, με τη σύγχρονη έννοια, παρουσιάζονται μονάχα έξω από την επίσημη κοινωνία. Οι βοσκοί που τις χαρές και τους καημούς του έρωτά τους μας τους τραγουδούν ο Θεόκριτος και ο Μόσχος, ο Δάφνης και η Χλόη του Λόγγου, είναι αποκλειστικά όλοι δούλοι που δεν συμμετέχουν καθόλου στο κράτος, στη σφαίρα της ζωής του ελεύθερου πολίτη. Εκτός όμως από τους δούλους, μονάχα στα προϊόντα αποσύνθεσης του κόσμου που έδυε, βρίσκομε ερωτικές περιπέτειες, και με γυναίκες που επίσης βρίσκονται έξω από την επίσημη κοινωνία, με εταίρες, δηλ. με ξένες ή απελεύθερες.»
Ο Φρόιντ, μολονότι οι αστικές του προλήψεις τον εμποδίζουν να βγάλει τα αναγκαία συμπεράσματα, παρατηρεί, επίσης, ότι το προλεταριάτο στα θέματα του έρωτα έχει διαφορετική στάση από τις ιδιοκτήτριες τάξεις, τις «καλλιεργημένες», όπως τις ονομάζει. Αυτό το αποδίδει με ένα φανταστικό παράδειγμα: Δύο κοριτσάκια 5-6 χρόνων, το ένα του ιδιοκτήτη μιας πολυκατοικίας, το άλλο κόρη του θυρωρού, παίζουν. Ανάμεσα στα άλλα παιχνίδια παριστάνουν και το αντρόγυνο. Στη συνέχεια η κόρη του ιδιοκτήτη εξελίσσεται σε νευρωτική και σεξουαλικά ανώμαλη, η κόρη του θυρωρού εξελίσσεται νορμάλ από όλες τις απόψεις. Γιατί;
Γιατί το «ανεπτυγμένο Εγώ» παρουσιάζει ψυχο-σεξουαλικές διαταραχές; Φταίει η «καλλιέργεια» και ο «πολιτισμός», μας λέει ο Φρόιντ. Είναι το τίμημα που πληρώνει η ανθρωπότητα για την πρόοδο! Αυτό είναι το γενικό συμπέρασμα. Ενώ σωστά διαπιστώνει την αλληλεξάρτηση του χαρακτήρα και της σεξουαλικότητας, δεν περνάει από το μυαλό του, ούτε αναρωτιέται, τι είδους «καλλιέργεια» είναι αυτή και τι «πολιτισμός» διαμόρφωσε την κόρη του ιδιοκτήτη;
«Καλλιεργημένος» θεωρείται στη σύγχρονη κοινωνία όποιος έχει αφομοιώσει την αστική παιδεία. Με άλλα λόγια αυτός που με τη διδασκαλία και την πρακτική ζωή έχει αφομοιώσει όχι μόνο κάποιες θετικές γνώσεις, αλλά και την αστική ιδεολογία. Τις αντιλήψεις και την ηθική που δικαιώνουν το νόμο της ζούγκλας – τον θεμελιωμένο στην οικονομία της αγοράς. Είναι μια παιδεία που αποδίδει κεντρική σημασία στην προσωπική αξία, το προσωπικό συμφέρον, σε ανταγωνισμό με την αξία και το συμφέρον των άλλων.
Ατομισμός
Αναμφίβολα αυτός ο ατομισμός γεννήθηκε και αναπτύχθηκε μαζί με τον πολιτισμό. Είναι το αποτέλεσμα της βαθμιαίας απόσπασης του ανθρώπου από τη φύση. Επειδή όμως αυτή συντελείται, μέχρι σήμερα, δια μέσου ταξικών κοινωνιών και ταξικών ανταγωνισμών, συνοδευόταν και από μια αναπτυσσόμενη απόσπαση του ανθρώπου από την ίδια του τη φύση. Η ομοφυλοφιλία δεν είναι παρά η απόσπαση του ανθρώπου από την ίδια του τη φύση. Στην πρωτόγονη κομμουνιστική κοινωνία, η οποία χαρακτηριζόταν από την ενότητα συμφερόντων των μελών της ομάδας και αποκλειόταν ο ατομισμός, η ομοφυλοφιλία ήταν εντελώς άγνωστη. Στη βάση της συντροφικότητας και της αγάπης η ψυχρότητα και η σεξουαλική ανικανότητα ήταν επίσης φαινόμενα άγνωστα.
Σε αντίθεση με τη συντροφικότητα που χαρακτήριζε τον πρωτόγονο κομμουνισμό οι ταξικές κοινωνίες και ιδιαίτερα ο καπιταλισμός ανέπτυξαν τον ατομισμό σε θεότητα. Η θεοποίηση του ατόμου είναι η αρχή των μαρτυρίων του και της μοιραίας πτώσης του. Αναπόφευκτα ορισμένα άτομα εξελίχθηκαν σε μάστιγες των συνανθρώπων τους και ολόκληρης της κοινωνίας. Η κοινωνία του ατομισμού είναι η κοινωνία του εξευτελισμού της ανθρώπινης προσωπικότητας: « Η ανώτερη ανάπτυξη της ατομικότητας πληρώνεται με μια ιστορική διαδικασία που κάνει τα άτομα θύματά της» (Μαρξ).
Και αυτή η προσωπικότητα νιώθει τόσο πιο εξευτελισμένη, πιο πληγωμένη και πιο μανιασμένη, όσο περισσότερο αυτάρεσκα και ματαιόδοξα στρέφεται στον εαυτό της. Αυτή η προσωπικότητα βρίσκεται μονίμως σε αναμέτρηση με κάθε άλλη. Αγωνίζεται να ανέλθει όσο γίνεται ψηλότερα. Και όταν δεν τα καταφέρνει παρηγορείται υποβιβάζοντας τους διπλανούς της. Τα παθήματα των άλλων, η δυστυχία τους, είναι μια δική της επιτυχία και ευχαρίστηση.
Στην πραγματικότητα κανείς μας δεν είναι εντελώς απαλλαγμένος από τις ψυχολογικές επιρροές της κοινωνίας που ζούμε, έστω και αν τις καταδικάζουμε και τις πολεμάμε. Σε κάποιες περιπτώσεις όμως ο βαθμός κάνει τη διαφορά.
Όπως για τον έμπορο το έπαθλο του πετυχημένου ανταγωνισμού είναι ο πελάτης, έτσι για τους επίδοξους εραστές (άντρες και γυναίκες) η προσωπική τους αξία επιβεβαιώνεται στην προτίμηση του άλλου φύλου. Και όταν αντί αυτής έρχεται η απόρριψη, η ψυχολογική καταβαράθρωση είναι τόσο πιο βαθιά και τόσο πιο τραυματική, όσο πιο μεγάλο είναι το πάθος για προσωπική αναγνώριση, κοινωνική υπεροχή και καταξίωση. Με άλλα λόγια είναι τόσο πιο οδυνηρή, όσο περισσότερη σημασία δίνουν τα άτομα στις κυρίαρχες αξίες.
Η μαρξιστική οπτική
Εάν λοιπόν οι ανταγωνιστικές σχέσεις και η ανταγωνιστική ψυχολογία που διαμορφώνουν, είναι το κρυμμένο μυστικό των ψυχο-σεξουαλικών παρεκκλίσεων, μπορεί να αντιμετωπίζουμε τους ομοφυλόφιλους με κατανόηση και ανοχή, αλλά δεν καθαγιάζουμε την κατάστασή τους. Τους θεωρούμε θύματα ενός απάνθρωπου καθεστώτος που πρέπει να ανατραπεί. Για τους μαρξιστές λοιπόν το ζήτημα μπαίνει διαφορετικά: Αγώνας για τη διάλυση ή την εξασθένιση του αστικού Εγώ (πηγή όλων των διαστροφών), αγώνας για μια νέα, συλλογική δομή του Εγώ, ένα είδος ομαδικού Εγώ που αποτελεί την προϋπόθεση για μια νέα συνεργατική δομή των ενστίκτων, που θα είναι το ψυχοσεξουαλικό ισοδύναμο στη συλλογική ιδιοποίηση της παραγωγής.
Αν παρόλα αυτά κάποια μικροαστικά στοιχεία επιμένουν να ανάγουν την ομοφυλοφιλία σχεδόν σε αρετή, δεν μας παραξενεύει καθόλου. Ούτε μας παραξενεύει ότι οι «αριστερές» ηγεσίες και ο μικροαστικός επαναστατισμός θέλουν να «εμπλουτίσουν» το σοσιαλιστικό πρόγραμμα με τα «δικαιώματα» των ομοφυλοφίλων. Ο ταξικός και πολιτικός ερμαφροδιτισμός πάει πακέτο με κάθε λογής ερμαφροδιτισμό!
Πολιτικά ερμαφρόδιτους και όλους ομοφυλόφιλους θέλει να μας κάνει ο κοσμοπολιτισμός της Νέας Τάξης…
_________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΣΑΟΣ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 04, 2008 10:23 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Ο μόνος λόγος που γίνονται όλα αυτά στην Τήλο είναι για να εξευτελίσουν τον θεσμό του Γάμου και της Οικογένειας. Ο Γάμος ως τελετή έχει στόχο να ενώσει δύο ετερόφυλα άτομα με σκοπό την δημιουργία οικογένειας. Οι gay πως θα την κάνουν την οικογένεια; Με υιοθεσία; Και με πιο δικαίωμα θα έκαναν κάτι τέτοιο στα άμοιρα παιδιά; Πιο πατρικό ή μητρικό πρότυπο θα αποκτούσαν από τους "γονείς" ιδίου φύλου;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Δημήτριος
Ένταξη: 17 Φεβ 2008 Δημοσιεύσεις: 40 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τετ Ιούν 04, 2008 8:07 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Πέραν των όσων γράφτηκαν για το θέμα γιατί έχω την εντύπωση ότι ο δήμαρχος πέραν των όσων "ηθικών" υποστηρίζει τέλεσε τους γάμους και για την προβολή του νησιού όχι μόνο πανελλαδικά αλλά και διεθνώς;
Επειδή το κουτοπόνηρο ελληνικό δαιμόνιο, μας είναι γνωστό δεν θα εκπλαγώ αν το φετινό καλοκαίρι δω το μικρό και "ξεχασμένο νησάκι" της Τήλου φίσκα στους τουρίστες, όποιοι και αν είναι αυτοί, και με πελατεία εξασφαλισμένη για τα επόμενα 20-25 χρόνια. _________________ Δημήτριος Ν
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΕΝΓΚΕΛΣ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 05, 2008 8:04 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
O ENΓΚΕΛΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ
(Επιστολή του Ένγκελs στον Μαρξ 22 Ιουνίου 1869)
Μάντσεστερ 22 Ιουνίου 1869
Αγαπητέ Μαυριτανέ (Dear Moor),
Δεν ξέρω αν ο καιρός σε εσάς είναι τόσο καλός όσο εδώ,αλλά η ημέρα έχει μικρύνει τόσο που πρέπει να ανάβουμε το γκάζι από τις 4 το απόγευμα.Και είναι εκνευριστικό να διαβάζεις και να γράφεις όταν δεν ξέρεις αν είναι μέρα ή νύχτα.
Η Τάσι [Ελέανορ Ένγκελς]είναι πολύ ευδιάθετη.Σήμερα το πρωί όλη η οικογένεια πήγε για ψώνια και αύριο το απόγευμα θέλουν να πάνε στο θέατρο.Διάβασε το Χέρμαν και Δορωθέα[Γκαίτε]με κάποια δυσκολία εξ αιτίας της φλυαρίας αυτού του ειδυλιακού φιλισταίου.Τώρα τις έδωσα την νεότερη Εντα που περιέχει μερικές κάλές ιστορίες.Από την παλιότερη μπορεί να διαβάσει τα τραγούδια του Σίγκουρντ και της Γκαντρούν.Επίσης παίζει πιάνο με ενεργητικότητα.Μαζί ξαναδιαβάσαμε αυτόν τον Δανό τον Kjämpeviser.
Ωστε αυτή είναι η επιτυχία του Γουλιέλμου.Η σερνικοθήλυκη και η εντελώς θηλυκή πλευρά των Λασσαλλιστών ενώθηκαν!Πραγματικά πέτυχε κάτι σημαντικό.Ο Σβάϊτσερ φυσικά θα επανεκλεγεί αν σκεφτεί κανείς την βιασύνη με την οποία έγινε η δουλειά -και για μια ακόμα φορά θα είναι ο εκλεκτός της γενικής προσπάθειας για απελευθέρωση.Ο Γουλιέλμος κρατάει μια έντονη σιωπή γιαυτό το γεγονός.
Το Ουρανιοειδές βιβλίο [λογοπαίγνιο Uranus/Your anus] που μου έστειλες είναι ένα πολύ περίεργο κατασκεύασμα.Περιέχει πολύ ανώμαλες αποκαλύψεις.Οι παιδεραστές έχουν αρχίσει να μετριούνται μεταξύ τους και ανακάλυψαν ότι είναι δύναμη στο κράτος.Το μόνο που τους λείπει είναι η οργάνωση αλλά σύμφωνα με αυτή τη πηγή υπάρχει ήδη κρυφά.Και φυσικά μιας που έχουν ανθρώπους σε όλα τα παλιά και ακόμα και στα καινούργια κόμματα,από τον Ρόσινγκ ως τον Σβάϊτσερ,δεν μπορεί παρα να νικήσουν.Το σύνθημα θα είναι τώρα Guerre aux cons,paix aus trous-de-cul [πόλεμος στα αιδοία, ειρήνη στις κωλοτρυπίδες].Εσύ και εγώ είμαστε τυχεροί που, λόγω ηλικίας,δεν έχουμε φόβο να πληρώσουμε “σε είδος” τους νικητές.Αλλά οι νέοι;Παρεπιπτόντως μονάχα στην Γερμανία ένας τύπος σαν αυτόν θα μπορούσε να εμφανιστεί δημόσια,να κάνει αυτές τις αισχρότητες θεωρία και να πει “περάστε”. Δυστυχώς ακόμα δεν έχει βρει το θάρρος να δηλώσει δημόσια ότι είναι “τοιούτος” και για τα μάτια του κόσμου πρέπει να λειτουργεί “από μπροστά” αν όχι “να μπαίνει από μπροστά” όπως είπε κάποτε κατά λάθος.Περιμένει μέχρι να ισχύσει ο νέος Ποινικός Κώδικας της Βόρειας Γερμανίας που αναγνωρίζει τα droits du cul[δικαιώματα της κωλοτρυπίδας]για να λειτουργήσει ανοιχτά.Τότε τα πράγματα θα γίνουν δύσκολα για τους φουκαριάρηδες σαν εμάς, που πάμε “από μπροστά” και έχουμε μια παιδιάστικη μανία με τις γυναίκες.Αν μπορεί να χρησιμεύσει για κάτι ο Σβάιτσερ θα ήταν να μάθει από τον συγκεκριμένο κύριο λεπτομέρειες για τους παιδεραστές σε υψηλές θέσεις.Κάτι που δεν πρέπει να είναι δύσκολο μια που είναι δικός τους.
Στο τέλος της βδομάδας ο Σόρλεμμερ θα πάει στην Γερμανία μέσω Γκρίμσμπυ και Ρόττερνταμ.
Οι απεργίες στα εργοστάσια βαμβακιού σταμάτησαν σήμερα το πρωί όταν έφυγαν οι τύποι του Ολντχαμ.Έτσι η υπερπαραγωγή δεν συναντάει πια εμπόδιο.
Τέλος.Χαιρετισμούς
Δικός σου
Φρίντριχ Ένγκελς
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΣΤΕΦΑΝΟΣ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 05, 2008 2:04 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Δεν έχω τις γνώσεις της Θάλειας αλλά ήθελα να τη ρωτήσω το εξής:Ομοφυλοφιλία και κάθε είδους διαστροφές ψυχοσεξουαλικές υήρχαν και στη φεουδαρχική αλλά και στη δουλοκτητική κοινωνία(Ελλάδα/Ρώμη). Γιατί οπωςσδήποτε πρέπει να συνδέεται η ομοφυλοφιλία με κάποιο κοινωνικοοικονιμικό καθεστώς όπως ο νεοφιλελευθερισμός/καπιταλισμός?
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 05, 2008 2:30 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Στον καπιταλισμό, απλώς, πήρε μεγαλύτερες διαστάσεις, λόγω και των πιο έντονων και πολύμορφων καταπιέσων και ακρωτηριασμών των ανθρώπινων ενστίκτων.
Σε όλες τις καταπιεστικές κοινωνίες υπήρξε.
Αυτά από μένα... _________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΘΑΛΕΙΑ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 05, 2008 5:49 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Στην πρωτόγονη εποχή, όταν οι άνθρωποι ζούσαν φυσικά ομοφυλοφιλία δεν υπήρχε.
Το φύλο είναι η «φύση» του κάθε ατόμου, μια «φύση» που δεν την «επιλέγει» το άτομο. Οι σχέσεις των φύλων, όταν δεν επιδρούν παράγοντες που να τις αλλοιώνουν είναι απλές και καθαρές, είναι αυτό που καθορίζει η «φύση».
Με το πέρασμα από την πρωτόγονη εποχή στην εποχή των «κοινωνιών» δημιουργήθηκαν και οι «όροι» που άρχισαν να επιδρούν καταλυτικά και στις φυσικές σχέσεις των ανθρώπων. Μπήκαμε πλέον σε περιόδους κοινωνικών εξαρτήσεων, ανταγωνισμού των ανθρώπων, εξουσιαστικών σχέσεων. Αυτά προκάλεσαν και απόσπαση του ανθρώπου από τη «φύση» του, ποικίλες παρεκκλίσεις στην ερωτική και σεξουαλική ζωή.
Η ομοφυλοφιλία, όπως και άλλες σεξουαλικές «επιλογές» (είναι πάρα πολλές) αναπτύχθηκε ως συνέπεια αυτών των κοινωνικών εξουσιαστικών σχέσεων. Ένα βιβλίο που ερμηνεύει όλη αυτή την ιστορική πορεία είναι του Ένγκελς: «Η καταγωγή της οικογένειας, της ιδιοκτησίας και του κράτους».
Οι παρεκκλίσεις, συνεπώς από τη «φύση» αποτελούν κοινωνικό προϊόν και όχι ζήτημα «ελεύθερης επιλογής».
Τα φαινόμενα αυτά αναπτύχθηκαν ασφαλώς και στην αρχαιότητα, όπως και στη φεουδαρχία: κοινωνίες ταξικές και ανταγωνιστικές ήταν κι αυτές. Ο καπιταλισμός που ανήγαγε το άτομο σε θεότητα και προωθεί τη ζούγκλα, «όλοι εναντίον όλων», τα γιγάντωσε.
Και τα φαινόμενα αυτά της αλλοτρίωσής μας από τη φύση μας (σωματική και ψυχική), «άνθιζαν» επιδημικά σε εποχές παρακμής των εκάστοτε κοινωνιών: Αρχαιότητα, φεουδαρχία. Η παρακμή των καθεστώτων πολλαπλασιάζει την έγκληση ηθών, το αχαλίνωτη έκρηξη της καταπίεσης των ενστίκτων κ.λπ.
Σήμερα, που ζούμε στο απόγειο της παρακμής και της σήψης του καπιταλιστικού καθεστώτος, δεν έρχονται απλώς στην επιφάνεια σαν χείμαρρος, αλλά το ίδιο το καθεστώς της πλανητικής τάξης πραγμάτων επιχειρεί να τα επιβάλλει σαν πολιτικό, «προοδευτικό» αίτημα και να τα κατοχυρώσει νομικά. Δηλαδή να κατοχυρώσει την κοινωνική παρακμή και τη διάλυση των πάντων.
Δεν αντιδρούμε, συνεπώς από ηθικό πουριτανισμό. Αλλά ΠΟΛΙΤΙΚΑ.
Πιστεύουμε ότι αυτά τα ζητήματα είναι «ιδιωτικά». Δεν αρνούμαστε σε κανέναν το δικαίωμα των σεξουαλικών του ιδιαιτεροτήτων.
Αρνούμαστε, όμως, στο πλανητικό κράτος και τις παραφυάδες του, να κατοχυρώσουν νομικά και πολιτικά τις κοινωνικές και ψυχολογικές «διαστροφές» του συστήματός τους και τις «προσωπικές» σεξουαλικές συμπεριφορές.
Εξάλλου, τα ζητήματα αυτά ούτε η κοινωνία τα έχει θέσει, ούτε τα λαϊκά κινήματα. Τα θέτουν μόνο τα «έμμισθα γκέτο» των ιμπεριαλιστικών, νεοταξικών μηχανισμών: Τα πολιτικά φερέφωνα του κεφαλαίου…
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Πεπεισμενος Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Ιούν 05, 2008 11:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Thaleia... sigoura i antidrasi sou den einai apo pouritanismo!!! O, Nai!
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Θύμιος
Ένταξη: 19 Μάρ 2006 Δημοσιεύσεις: 283
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 09, 2008 5:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Η καπιταλιστική μυθολογία της παρακμής
αναπαράγεται από κάποιους θλιβερούς
«αριστερούς», σαν «ανθρώπινο δικαίωμα»!!!
Η ιδεολογική καθίζηση της εποχής μας, η πτώση και ρουτινοποίηση της σκέψης, η απουσία αγωνιστικού ήθους και η νοσηρή παθητικότητα μοιραία αναπαλαίωσαν όλα τα αστικά ηθικά αξιώματα της σκλαβιάς και υποταγής και εδραίωσαν την ιμπεριαλιστική, νεοταξική μυθολογία των «ανθρώπινων δικαιωμάτων» και της «ατομικής ελευθερίας»: Μυθολογία που τοποθετεί την πραγματικότητα με το κεφάλι προς τα κάτω.
Το θλιβερό της ιστορίας είναι ότι οι «προφήτες» αυτής της παρακμιακής μυθολογίας είναι τα «ναυάγια» και τα «ρετάλια» της αριστεράς: Από τον ΣΥΡΙΖΑ μέχρι τις «ακροαριστερές» σέχτες που ορκίζονται στο όνομα του Μαρξισμού. «Μαρξιστές» που καρατομούν και δολοφονούν καθημερινά τον Μαρξ.
Το αλφάβητο του μαρξισμού
Αν είχαν, όλοι αυτοί, στοιχειώδη επαφή με την μαρξιστική θεωρία θα γνώριζαν τα εξής απλά:
α). Ο σύγχρονος άνθρωπος και η συνείδησή του αιωρούνται μεταξύ ευρύτατων φιλοσοφικών, πολιτικών και νομικών μύθων: καπιταλιστικοί μύθοι που αποκρύπτονται επιμελώς πίσω από ηθικές αφαιρέσεις και αξιώματα ή από κείνο το νόθο πλάσμα, που λέγεται «κοινή λογική».
β). Ο άνθρωπος στον καπιταλισμό τοποθετείται στην κορυφή, θεωρείται κυρίαρχος, αλλά στην πραγματικότητα αυτός ο άνθρωπος δεν είναι παρά ένα άτομο απωλεσμένο, αλλοτριωμένο και παραδομένο στην κυριαρχία απάνθρωπων, κτηνωδών όρων και συνθηκών.
γ). Τα περιβόητα δικαιώματα του ανθρώπου για ελευθερία «δεν βασίζονται στον δεσμό ανθρώπου με άνθρωπο, αλλά στον διαχωρισμό ανθρώπου από άνθρωπο». Είναι τα δικαιώματα του εγωιστικού συμφέροντος που οδηγούν στο να μη βρίσκει ο καθένας στον άλλον την πραγματοποίηση, αλλά τον περιορισμό της ελευθερίας του.
δ). Η χρηστικότητα των αστικών μύθων αποσκοπεί: στην ιδεολογική θεοποίηση του αστικού ατομισμού, στην εξάλειψη των κοινωνικών (ταξικών) οριοθετήσεων και στον πολιτικό αποχρωματισμό της συνείδησης: Στην ισοπέδωση κάθε συλλογικής, κοινωνικής συνείδησης και στη Ζούγκλα του «όλοι εναντίον όλων»!
Αυτά αποτελούν το φιλοσοφικό-ηθικό αλφάβητο της μαρξιστικής θεωρίας.
Η μυθολογία των «δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων»
Σαν υστερικές ύαινες οι μαρξίζοντες και ροζ αριστερούληδες φωνασκούν για τα «δικαιώματα των ομοφυλόφιλων». Φωνασκούν για «το δικαίωμα του ανθρώπου να καθορίζει ο ίδιος τη σεξουαλική του ζωή».
Οι άμοιροι αυτοί μαρξίζοντες δεν έχουν κατανοήσει ούτε το κοινωνικό αλφάβητο του μαρξισμού. Γιατί ποτέ το άτομο δεν καθορίζει το ίδιο τη ζωή του σε επίπεδο ατομικό!!! Η συμπεριφορά και οι «επιλογές» του ατόμου καθορίζονται από τους φυσικούς και κοινωνικούς νόμους: τους ιστορικούς όρους και τις κοινωνικές συνθήκες μέσα στις οποίες ζει και λειτουργεί.
Οι άνθρωποι-έλεγε ο Μαρξ- κάνουν την ιστορία τους, αλλά την κάνουν σε συνθήκες που καθορίζουν τη δράση τους, σε συνθήκες που δεν έχουν επιλέξει οι ίδιοι, αλλά τους έχουν κληροδοτηθεί από τις προηγούμενες γενεές. Επομένως οι επιλογές και οι ενέργειές τους δεσμεύονται από τις προϋπάρχουσες συνθήκες, φυσικές και κοινωνικές.
Σεξουαλικά οι άνθρωποι δεσμεύονται από το ίδιο τους το φύλο το οποίο επίσης δεν επιλέγουν και από τους κοινωνικούς νόμους που και αυτούς δεν επιλέγουν.
Το «ατομικό δικαίωμα», λοιπόν της «ελεύθερης επιλογής», είναι από μόνο του μια αντί-επιστημονική μπαρούφα που αναιρεί την ιστορική διαλεκτική, συνακόλουθα την ίδια λογική της μαρξιστικής θεωρίας.
Αποτελεί, ακόμη και ένα σόφισμα σύνθετης απάτης.
Α. Η απάτη του «ατομικού δικαιώματος».
Οι αφαιρέσεις συγχωρούν τις αμαρτίες. Η έκκληση στο «ατομικό δικαίωμα» των ομοφυλοφίλων ταχυδακτυλουργικά μετατοπίζει το «κοινωνικό» σε «ατομικό», ταυτίζοντας ιστορικές-κοινωνικές φόρμες με το «ατομικό δικαίωμα». Εξισώνει, πιο απλά, τις φυσικές και κοινωνικές σχέσεις με τις «ατομικές», το «δικαίωμα» των ετερόφυλων με το «δικαίωμα» των ομοφυλόφιλων.
Σοφιστεία καραμπινάτη. Κανένα «ατομικό δικαίωμα» ετερόφυλων δεν υπάρχει για να αντιπαρατίθεται με το «δικαίωμα των ομοφυλόφιλων». Η ετεροφυλία δεν κατοχυρώθηκε πολιτικά και νομικά. Ήταν η φύση που την καθόρισε και όχι το οποιοδήποτε πολιτικό και νομικό καθεστώς.
Ούτε η οικογένεια αποτελεί «ατομικό δικαίωμα». Ήταν ιστορικό κοινωνικό αίτημα που στηρίχτηκε στο φυσικό νόμο της αναπαραγωγής και διαιώνισης της ζωής και κατοχύρωσε κοινωνικά (ταξικά) τα συμφέροντα της αναπαραγωγής και διαιώνισης της φυσικής και κοινωνικής ζωής.
Ούτε το κράτος είναι «ατομικό δικαίωμα». Αποτέλεσε την πολιτική δομή κατοχύρωσης των κοινωνικών συμφερόντων της οικογένειας, του κοινωνικού αυτού κυττάρου της «φυσικής» αναπαραγωγής της ζωής.
Είναι ταχυδακτυλουργία, συνεπώς, να μιλάμε για τα «ατομικά δικαιώματα» των ομοφυλόφιλων, «δικαιώματα» που τα προωθεί η καπιταλιστική βαρβαρότητα για να τινάξει στον αέρα και τους φυσικούς και κοινωνικούς νόμους, για να ισοπεδώσει ολοκληρωτικά την κοινωνία των ανθρώπων και να μεταλλάξει τη «φύση» σε «παραφύση»!!!
Β. Η παρακμή δεν μπορεί να αποτελέσει κατοχυρωμένο πολιτικό δικαίωμα.
Η άλλη σοφιστική απάτη είναι ότι η προώθηση τέτοιων «ατομικών δικαιωμάτων» νομιμοποιεί και εδραιώνει πολιτικά, συνακόλουθα και νομικά τη σήψη και τις «διαστροφές» ενός συστήματος το οποίο, αυτό και μόνο παράγει και αναπαράγει αυτές τις «διαστροφές».
Οι ομοφυλόφιλοι, όπως και κάθε άνθρωπος (ακόμα και ο χειρότερος εγκληματίας» έχει τα ίδια ατομικά δικαιώματα με τους άλλους. Κανένας νόμος δεν απαγορεύει τις ομοφυλοφιλικές ή άλλου είδους «αλλόκοτες» σχέσεις. Δεν υπάρχει καμία απαγόρευση στο πώς θα χρησιμοποιήσει ο καθένας το σώμα του και την «ψυχή» του.
Ωστόσο, είναι εντελώς διαφορετικό την «ατομική συμπεριφορά» να την ανάγουμε σε πολιτικό και νομικό αίτημα διεκδίκησης, να την ανυψώνουμε υπεράνω της «φύσης» και του κοινωνικού συλλογικού «εγώ»: υπεράνω των νόμων της κοινωνίας και των συλλογικών κοινωνικών σχέσεων.
Όλοι γνωρίζουμε ότι εκτός από την ομοφυλοφιλία υπάρχει ακόμα πλήθος σεξουαλικών «επιλογών». Παραλλαγές υποκατάστατων της φυσιολογικής μεταξύ των φύλων σχέσης, ψυχολογικά νοσήματα των κοινωνικών διαστροφών της καπιταλιστικής ζούγκλας: Η κτηνοβασία είναι κι αυτή φαινόμενο της σεξουαλικής ζωής, η κοπρολαγνεία, η νεκροφιλία, ο σαδομαζοχισμός και πολλά άλλα.
Στη σοφιστική βάση των «ατομικών δικαιωμάτων» των ομοφυλόφιλων, γιατί να μην κατοχυρωθούν και αυτά τα δικαιώματα;
Σήμερα έχουμε τους ομοφυλόφιλους. Αύριο θα αρχίσουν τις «παρελάσεις» (αυτές τις χειροκροτεί η «αριστερά») των άλλων: Όλων των «κοπράνων» της καπιταλιστικής σήψης.
Φτάσαμε στο σημείο το παγκόσμιο κράτος και όλα τα ΜΜΕ, μαζί με τους θλιβερούς «αριστερούς», να προσπαθούν ανοικτά να νομιμοποιήσουν στην «κοινή γνώμη» την ομοφυλοφιλία και κάθε άλλη «αλλόκοτη» συμπεριφορά. Αυτό και μόνο αποδεικνύει ότι η σύγχρονη κοινωνία έχει φτάσει στο τελευταίο σκαλοπάτι της παρακμής, όπως είχε συμβεί με την πλήρη έκκληση των ηθών, λίγο πριν την κατάρρευση, της Αρχαίας Ρώμης και αργότερα των φεουδαρχικών καθεστώτων…
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Μπρακούλιας Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 09, 2008 5:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Σωστός ο Θύμιος!
Άντε τώρα, στο όνομα της "Αριστεράς" και των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων", να κατοχυρώσουμε νομικά το δικαίωμα στην κοπρολαγνεία, την ουρολαγνεία, την κτηνοβασία, την παιδεραστία, τη νεκροφιλία, τη χοντροφιλία και εγώ δεν ξέρω τι ακόμη!
Και την ίδια στιγμή, πάλι στο όνομα της "Αριστεράς" να κλείνουμε τα μάτια στον εργασιακό μεσαίωνα, τη σύγχρονη αλλοτρίωση των ανθρώπων, την απώλεια της πολιτισμικής μας ιδιοπροσωπείας και την εισβολή εκατομμυρίων ταξικά ασυνείδητων μεταναστών...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Misha
Ένταξη: 18 Ιούν 2007 Δημοσιεύσεις: 137
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 09, 2008 8:14 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
φίλοι μου
δεν πιστεύω πως η ιστορία με τους συμπαθεστατους ομοφυλόφιλους είναι απλά ζήτημα ανθρωπίνων δικαιωμάτων.
νομίζω πως είναι οργανωμένη επίθεση στις παραδοσιακές κοινωνικές δομές,ακριβώς οπως συμβαινει με την κατευθυνόμενη μετανάστευση,τα μεταλλαγμένα προϊοντα και τις αλλες δράσεις της παγκοσμιοποίησης.
το κόλπο είναι γκρόσσο και στοχεύει την ίδια την ανθρώπινη φύση με κρυφή προσδοκία την μετα-ανθρώπινη κοινωνία,που θα παράγει υπάκουους εργάτες χωρίς οικογενειακούς και κατα συνέπεια κοινωνικούς, δεσμούς.
δεν ειναι τυχαίο πως,την τελευταια 30ετία,υπό την επιδραση των χημικών που μάς περιβάλλουν,το ανδρικό φυλο θηλεοποιειται και το γυναικείο στειρώνεται!!!!
Κώδικας: | http://misha.pblogs.gr/2008/06/pws-prowthoyn-thn-omofylofilia-oi-neotaxites.html |
Κώδικας: | http://misha.pblogs.gr/2008/06/enas-yperohos-hhmikos-kosmos-poy-thhleopoiei-toys-andres.html |
επειδή η επίθεση της ...ουστιάς γινεται ...ούστικα,με προκάλυμμα τα «ανθρωπινα δικαιώματα» και προπαγανδίζεται ασυστολα ολημερίς από τα ΜΜΕ-δεν υπαρχει σηριαλ ή συζητηση χωρις την παρουσία καποιου γκέη-ας τους απαντησουμε με την ίδια επιθετικότητα με την οποία προσπαθούν να μάς επιβάλλουν την unisex κοινωνία των αφεντικών τους. _________________ «Ως πότε θα είναι παντοδύναμο το χρήμα, η αγχόνη των ψυχών, το αγκίστρι του θανάτου, το δόλωμα της αμαρτίας; Ως πότε θα κυβερνά ο πλούτος, η αιτία των πολέμων για τον οποίο κατασκευάζονται όπλα και ακονίζονται ξίφη;»Μ.Βασίλειος
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Καχύποπτος Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Ιούν 09, 2008 8:23 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Δεν κομίζεις τίποτα καινούργιο!
ΟΛΑ τα κείμενα μιλάνε για τη νεοταξική στρατηγική άλωσης και μετάλλαξης των πάντων!!!
Απλώς γκρεμίζουν και τους μύθους-οχήματα αυτής της νεοταξικής στρατηγικής, όπως τα "ανθρώπινα δικαιώματα".
Αν δεν κατεδαφίσεις τους συγκεκριμένους πλανητικούς, νεοταξικούς μύθους και ιδεολογήματα δεν μπορείς και να αποδείξεις και τη "λογική" της κοινωνικής και ηθικής αποσάθρωσης της κοινωνίας.
Υπάρχει μια σιδερένια λογική στην "εξέλιξη" της παγκοσμιοποίσησης και της καπιταλιστικής σήψης και ΟΧΙ κάποια "συνωμοσία" κάποιων αρρωστημένων εγκεφάλων...
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες |
|
|
|
|