Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 07, 2020 7:16 am    Θέμα δημοσίευσης: ΠΡΟΣΟΧΗ, ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΠΡΟΣΟΧΗ, ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ
Από Παναγιώτη Χούπα



Το ερώτημα απευθύνεται πρωτίστως προς τους ηγέτες τού πατριωτικού χώρου. Νυν και εν δυνάμει.
Φυσικά απευθύνεται και προς οποιονδήποτε συνετό πατριώτη.


Το ερώτημα είναι:

Χρειάζεται η πατρίδα τούς συνωμοσιολόγους, κοινώς «ψεκασμένους»;


Σημειώστε ότι δεν αναφέρομαι σε αγνά λαϊκά παιδιά που θα με φυλάξουν από τον Τούρκο, αν χρειαστεί. Τον άκρατο ενθουσιασμό τους, άγουρο και ακατέργαστο, κατανοώ. Στο κάτω κάτω η παιδεία τους είναι αρμοδιότητας άλλων.

Αναφέρομαι στον συρφετό ιδεοληπτικών, ακαταλόγιστων και παρανοϊκών «ειδικών» και «αναλυτών» του πληκτρολογίου.


Ας μην κρυβόμαστε, παρακαλώ.

Στην τρέχουσα πανδημία, μέρος του πατριωτικού χώρου έβγαλε τον φασίστα από μέσα του. Μιλάμε για άρνηση πραγματικότητας, ολομέτωπη επίθεση στις επιστήμες και άξεστη φανατίλα. Μιλάμε για σπίλωση υγιών αγωνιστών, κατασυκοφάντηση σοβαρών πατριωτών και προσπάθεια εκφοβισμού λογικών φωνών.

Στο κλασικό «η ισχύς εν τη ενώσει» ζητώ διευκρίνηση. Πείτε μου ποιοι είναι αυτοί που θα ενωθούν, για να υπολογίσω την ισχύ τους.

Με ποιους καλούμαστε
(ΑΝ καλούμαστε) να είμαστε «όλοι μαζί ενωμένοι»; Με όσους δεν διαθέτουν ίχνος λογικής και κριτικής σκέψης; Με φελλούς και μπουρδολόγους; Με ψευτοεπιστήμονες και κομπλεξικούς;

Μα, όλοι αυτοί δεν διαθέτουν ούτε τα στοιχειώδη για έναν οργανωμένο συλλογισμό. Το μόνο που διαθέτουν είναι η πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Κι αν ορισμένα κόμματα και κινήματα τού χώρου τούς χρειάζονται για μπούγιο και, ενδεχομένως, για ψηφαλάκια αργότερα …

… τι καλό μπορεί να περιμένει η πατρίδα από δαύτους;

ΠΗΓΗ:
https://www.facebook.com/panagiotis.houpas/posts/900695463756834

Επιστροφή στην κορυφή
Παλαίμαχος



Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 976

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Αύγ 07, 2020 4:58 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο φασισμός της μικροαστικής παρακμής και αυθάδειας…



Οι μεγάλες ιστορικές ήττες των λαϊκών κινημάτων ρίχνουν τη σκέψη πολύ πίσω σε στάδια προ πολλού ξεπερασμένα: στον πρωτογονισμό, στην αστυνομική θεώρηση των πραγμάτων και στη δεισιδαιμονία…

Η ενσωμάτωση της παραδοσιακής αριστεράς στους μηχανισμούς της παγκοσμιοποίησης, αποτελεί γιγάντια ιστορική ήττα, τραγωδία οπισθοδρόμησης και αποσάθρωσης της σκέψης.

Το μεγάλο δράμα της εποχής μας είναι ακριβώς αυτή η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΗΤΤΑ της ΣΚΕΨΗΣ και των ΙΔΕΩΝ: Η πλήρης αποσάθρωση και κατεδάφιση της ιστορικής και κοινωνικής ΓΝΩΣΗΣ, η ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ της πολιτικής σκέψης.

Ζούμε μια τραγωδία Βαβυλωνίας ανοησιών και τερατώδους σύγχυσης: τη Βαβυλωνία της τρομοκρατικής κυριαρχίας της επαρμένης μικροαστικής παρακμής…

Ο παρακμιακός ατομικισμός, δηλαδή η έπαρση της μικροαστικής αυθάδειας και αμάθειας κατακλύζει τα πάντα και ισοπεδώνει κάθε θεωρητική και επιστημονική κατάκτηση: Έχει σαλπίσει το θάνατο της Ιστορικής ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗΣ, της Επαναστατικής Θεωρίας και όλων των επιστημών…

Το διαδίκτυο προσέδωσε σΆ αυτή τη μικροαστική αυθάδεια μορφές φρενοβλάβειας και τερατώδους παραλογισμού: Ζούμε το ΦΑΣΙΣΜΟ της μικροαστικής παράνοιας στο επίπεδο των Ιδεών και της Σκέψης.

Ζούμε αυτό που έχει επισημάνει, πολύ παραστατικά, ο Στάθης: «Φασισμός δεν είναι μόνο η λογική να σκοτώνεις, είναι κυρίως να σκοτώνεις της λογική…».

Ένα τέτοιο φασισμό βιώνουμε σπαρακτικά και με την Πανδημία του Κορονοϊού.

Κάθε μικροαστική νοσηρότητα παραλογισμού και αυθάδειας ξεπετιέται με έπαρση στο διαδίκτυο και πελεκίζει την Πραγματικότητα, την Επιστημονική Γνώση, τη Διαλεκτική της Ιστορίας και κάθε θεωρητικό και επιστημονικό αξίωμα, προβάλλοντας αυθαίρετα και κατηγορηματικά (αφοριστικά) το δικό της κλειδί ερμηνείας των μυστηρίων του Κόσμου: Το «κλειδί» μιας δεισιδαιμονίας, μιας «συνωμοσίας» ή ενός αστυνομικού μυστηρίου…

Η νοσηρότητα
αυτής της παρακμιακής μικροαστικής αυθάδειας θεοποιεί την ΑΜΑΘΕΙΑ, την επαρμένη ΑΡΝΗΣΗ της Πραγματικότητας, θεοποιεί τη δολοφονία της ιστορικής διαλεκτικής και της Επιστήμης.

Η πραγματικότητα αφανίζεται, η Ιστορία αντικαθίσταται με την αστυνομική θεώρηση των πραγμάτων, και οι Επιστήμες πετιούνται στον κάδο των απορριμμάτων, σαν «φερέφωνα» του καθεστώτος.

Το μόνο που απομένει, σαν «έγκυρο» και «αληθινό», είναι η ΑΜΑΘΕΙΑ της μικροαστικής «παντογνωσίας», η αυθάδεια των ασυνάρτητων και νοσηρών παραληρημάτων της μικροαστικής παράνοιας…

Γι αυτήν την παράνοια της ιστορικής, κοινωνικής και πολιτικής ΑΜΑΘΕΙΑΣ, δεν υπάρχουν «αντιφάσεις» και «νόμοι» που κινούν τις Κοινωνίες, δεν υπάρχει η Διαλεκτική της Ιστορίας, ούτε η Διαλεκτική Κίνηση του πολιτικού εποικοδομήματος, οι ταξικές συγκρούσεις κ.λ.π.: ΟΛΑ αυτά είναι «στημένα» και έργο «συνωμοτών»…

Αυτό που υπάρχει για τους «παντογνώστες» της μικροαστικής ΑΜΑΘΕΙΑΣ, είναι μόνο κάποιος «δάκτυλος» ΥΠΕΡΑΝΩ της ιστορικής και κοινωνικής διαλεκτικής, που κινεί τα πράγματα…

Και επειδή πιστεύουν μόνο σε «διαβόλους» του υπερπέραν δεν μπορεί να καταλάβουν ούτε το «αξίωμα» της απλής ΛΟΓΙΚΗΣ: Ότι δηλαδή δεν μπορεί ο «δάκτυλος» που κινεί τα πράγματα να είναι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΣ από το Κοινωνικό και Ιστορικό γίγνεσθαι και μάλιστα να θέλει να καταστρέψει την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και το καθεστώς που τον έχει θρέψει, τον συντηρεί και του εξασφαλίζει κέρδη και εξουσία.

Ακόμα λοιπόν και αν δεχτούμε τον ακραίο παραλογισμό ότι υπάρχει κάποια «δεισιδαιμονική» δύναμη, αυτή δεν είναι δεισιδαιμονική, αλλά βγαλμένη μέσα από τα σπλάχνα του συστήματος, της παγκοσμιοποίησης, μια δύναμη που δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ, απολύτως κανένα, συμφέρον να καταστρέψει το σύστημα που τη γέννησε και της εξασφαλίζει την κυριαρχία…

Η πανδημία υπονομεύει την παγκοσμιοποίηση, δημιουργεί μεγάλους κινδύνους για τον παγκόσμιο καπιταλισμό, μεγάλες καταστροφές, συνακόλουθα δεν μπορεί να συνωμοτούν εναντίον του οι ελίτ αυτού του συστήματος…

Αυτά φυσικά είναι ψιλά γράμματα για τους αμαθείς, γι αυτούς που βλέπουν την Κοινωνία και την Ιστορία με τη λογική των αστυνομικών μυθιστορημάτων, με την λογική των «συνωμοσιών»…

Η παρακμιακή μικροαστική μυθοπλασία, βεβαίως, δεν μπορεί να αντιληφτεί ούτε τους κανόνες της απλής ΛΟΓΙΚΗΣ.

Και ποιοι είναι αυτοί οι κανόνες της απλής λογικής;


Ότι δεν μπορεί να συνωμοτεί ΟΛΟΣ ο κόσμος με την πανδημία. Όλα τα κράτη και όλες οι ανταγωνιστικές ελίτ της πλανητικής εξουσίας.

Συνωμοτούν σε μια «φόλα» πανδημία ΟΛΑ τα κράτη, ακόμα και η Κούβα, η Βενεζουέλα, η Κορέα, η Ρωσία κ.λπ.

Μια τέτοια άποψη δεν είναι ακραίος ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ;

Ακραίος παραλογισμός δεν είναι να συνωμοτούν και ΟΛΟΙ οι γιατροί του κόσμου;

Ακραίος παραλογισμός δεν είναι να συνωμοτεί και η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ των εκατοντάδων χιλιάδων νεκρών;

ΟΥΤΕ αυτούς τους ακραίους παραλογισμούς
δεν είναι σε θέση να αντιληφτούν οι υστερικοί της μικροαστικής νοσηρότητας και αμάθειας, οι οποίοι επιβεβαιώνουν την ύπαρξή τους μόνο μέσα από την άρνηση της πραγματικότητας και τη δολοφονία της Ιστορίας, της Κοινωνίας και των Επιστημών…

Γι αυτό και η ακροδεξιά δημαγωγία επενδύει πάνω σΆ αυτή την υστερική ΑΡΝΗΣΗ της πανδημίας…

Πολλοί είναι σήμερα εκείνοι που επιχειρούν να κτίσουν πολιτικές καριέρες πάνω στη Βαβυλωνία των ανοησιών και της τερατώδους σύγχυσης που σκορπούν στο διαδίκτυο οι «παντογνώστες» της μικροαστικής αμάθειας και του νοσηρού ατομικισμού.

Τέλος, ας το πούμε κι αυτό. Η πανδημία έκανε και ένα καλό. Ξεκαθάρισε, στο πλατύ πατριωτικό νεφέλωμα, την ήρα από το στάρι…

Συγκεντρωμένα κείμενα για τον κορονοϊό και την πανδημία θα βρείτε εδώ:
http://resaltomag.blogspot.com/search?q=%CE%9A%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CF%82


_________________
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
αλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Αύγ 11, 2020 7:03 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ώστε έχετε και «άποψη» μωρά μου;
Του Παναγιώτη Χούπα, γιατρού παθολόγου
Δημοσιευμένο σε 2 μέρη στο facebook



ΠΡΟΣΟΧΗ! ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΚΛΗΡΟ ΚΕΙΜΕΝΟ! ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ!

Απευθύνομαι σε σας καραγκιόζηδες αρνητές τής πανδημίας και στους συνωμοσιολόγους γενικότερα.

Θα σας τσιτώσω τα νεύρα μέχρι εκεί που δεν παίρνει, με σκοπό να σας τα σπάσω, γιΆ αυτό καλό είναι να ΅χετε και κανέναν γιατρό δίπλα σας, κατά προτίμηση κανέναν ομοϊδεάτη σας με πτυχίο Ιατρικής (από κείνους που «περάσανε αλλά δεν κολλήσανε» από την Ιατρική). Σε κάθε περίπτωση, εάν αισθανθείτε αδιαθεσία, μη διστάσετε να εγκαταλείψετε αμέσως την ανάγνωση. Δεν είναι ντροπή. Ντροπή είναι οι ηλιθιότητες που γράφετε στο διαδίκτυο.


Αν σας ενοχλήσει το ύφος της γραφής (γεμάτο προσβολές, μαγκιές, ειρωνείες και «εξυπνάδες»), να ζητήσετε τα ρέστα από το είδωλό σας στον καθρέφτη. Εσείς αρχίσατε πρώτοι και συνεχίζετε. Να προσβάλλετε την επιστήμη βάζοντας την πανδημία σε εισαγωγικά, να πουλάτε μαγκιά, ειρωνεία και εξυπνάδα αποκαλώντας τον ιό «κοροϊδοϊό».

(Μέρος ΑΆ)

Λοιπόν μωρά μου (μωρός = ανόητος, άμυαλος – Μπαμπινιώτης σελίδα 1160), σας έχω άσχημα νέα: ΕΣΕΙΣ είστε τα κορόιδα!

Σας κοροϊδέψανε. Σας πουλήσανε πανάκριβο συμβόλαιο γεμάτο «ψιλά γράμματα». Αναλφάβητοι καθώς είστε, μωροφιλόδοξοι και επιδειξίες, τσιμπήσατε και το αγοράσατε. Και τώρα ΔΕΝ μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε. ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι μπορείτε, αλλά οι «όροι και οι προϋποθέσεις» στα ψιλά γράμματα (που ΔΕΝ διαβάσατε) σας το απαγορεύουν. Έτσι κι αλλιώς, λογική και κρίση είναι για σας ... «ψιλά γράμματα»!

Νομίζετε ότι αγοράσατε και κατέχετε κάποιο «δικαίωμα στην άποψη», γενικό και αόριστο και προπάντων «απεριόριστο». Πόσο ηλίθιοι!

Τίποτε σΆ αυτή τη ζωή δεν είναι απεριόριστο.
Ειδικά στα συμβόλαια, οι «όροι» και οι «προϋποθέσεις» προβλέπουν ΣΥΝΕΤΗ ΚΑΙ ΛΕΛΟΓΙΣΜΕΝΗ ΧΡΗΣΗ. Αυτό σημαίνει ότι ΔΕΝ μπορείτε να αφήσετε το κινητό σας ανοιχτό σε μόνιμη (24/7) σύνδεση με το κινητό τής γκόμενας/τού γκόμενου κι ας έχετε «απεριόριστο χρόνο ομιλίας». Σημαίνει επίσης ότι ο χειρουργός που σας χειρούργησε σε ιδιωτικό νοσοκομείο ΔΕΝ μπορεί να ζητήσει αμοιβή ενός εκατομμυρίου ευρώ κι ας έχετε ασφαλιστική κάλυψη με «απεριόριστες αμοιβές γιατρών».

Εν προκειμένω, σημαίνει ότι ΔΕΝ μπορείτε να έχετε απεριόριστο δικαίωμα στην άποψη, επί απεριόριστων θεμάτων. Για την ακρίβεια, ΔΕΝ μπορείτε να έχετε ΚΑΝΕΝΑ δικαίωμα στην άποψη, χωρίς να κάνετε συνετή και λελογισμένη χρήση.

Ο όρος, η προϋπόθεση γιΆ αυτό, είναι Η ΓΝΩΣΗ.


Μάλιστα μωρά μου (Μπαμπινιώτης σελ. 1160), το «δικαίωμά σας» στην άποψη, ΕΠΕΤΑΙ της υποχρέωσής σας για γνώση.

Αν πάτε σε τηλεπαιχνίδι και σας ρωτήσουν «ποια είναι η πρωτεύουσα της Αυστραλίας», ΔΕΝ μπορείτε να απαντήσετε «το Σίδνεϋ» έχοντας την απαίτηση να θεωρηθεί αυτή σας η απάντηση σωστή επειδή είναι η «άποψή σας» και έχετε «απεριόριστο δικαίωμα άποψης».

Αν εκεί, μπροστά στον παρουσιαστή, στους συμπαίκτες και στο κοινό, μπροστά στις κάμερες και στους τηλεθεατές, συνεχίσετε να επιμένετε στην «άποψή σας» και να επισείετε το «δικαίωμά σας» σΆ αυτήν, το μόνο που θα καταφέρετε θα είναι να γίνετε ρόμπα. Ξεκούμπωτη.

ΣΆ ένα παιχνίδι γνώσεων, όπως είναι η επιστήμη, η λανθασμένη «άποψή σας» γίνεται περίγελος και το «δικαίωμά σας στην άποψη» δεν πιάνει μία.

Ασφαλώς μπορείτε να υποστηρίξετε ότι και την προϋπόθεση της υποχρέωσης γνώσης γνωρίζετε (κούνια) και γνώση έχετε (που σας κούναγε). Προτείνω όμως αυτό το παραμύθι να μην το σερβίρετε, γιατί θα επιβαρύνετε τη θέση σας.

Η καραμέλα που πιπιλάτε συνεχώς, είναι ότι την «άποψή σας» τη σχηματίσατε διαβάζοντας/ακούγοντας «ειδικούς», «επιστήμονες», «γιατρούς», «επιδημιολόγους» και άλλους τέτοιους φοβερούς και τρομερούς φωστήρες «διεθνώς γνωστούς», «καταξιωμένους», «βραβευμένους», «αντισυστημικούς» και «αντικομφορμιστές», «ψαγμένους» και «αμφισβητίες».

Θα σας τη χαλάσω, αλλά αυτοί οι απίθανοι τύποι είναι του ίδιου φυράματος με σας: μωροφιλόδοξοι και επιδειξίες. Εμμονικοί, ανοϊκοί ή ψυχωτικοί (όσοι δεν είναι κοινοί απατεώνες). «Κοινό» ψάχνουνε να βρούνε και … μαντέψτε … το βρήκανε σε σας (όμοιος ομοίω).

Να πουλήσουνε αμφισβήτηση θέλουνε, σε όποιον «γουστάρει τρελά» αμφισβήτηση, σε όποιον τρέφεται με μ@λ@κίες για «ένοχα μυστικά», «κρυφές ατζέντες» και «συνωμοσίες». Καμιά γνώση δεν έχουνε, παρά μόνο την «άποψή τους». Εσείς, άσχετοι και προκατειλημμένοι, έχοντας προσχηματισμένη «άποψη» χωρίς γνώση, εκλαμβάνετε τη δική τους «άποψη» για «γνώση» επειδή σας συμφέρει, και η μ@λ@κία ανακυκλώνεται.

Και αυτοί, βέβαια, τη δουλειά τους κάνουνε. Αμφισβήτηση πουλάνε, σε όποιον ζητά απεγνωσμένα να αγοράσει για να δικαιολογήσει την ασημαντότητά του. Είτε ψώνια είναι, είτε κομπογιαννίτες, μικρή σημασία έχει. Είναι λίγοι. Το πρόβλημα είστε εσείς. Οι πολλοί. Εσείς, όχι μόνο πιστεύετε τις αναπόδεικτες μπουρδολογίες, εικασίες και μαντεψιές τού κάθε μασκαρά (και η κοπριά στα λάχανα), αλλά και ξημεροβραδιάζεστε σε τοίχους, σάιτ και κανάλια τού κώλου για να ψαρέψετε την παραμικρή αστοχία, το παραμικρό γλωσσικό σφάλμα, τον παραμικρό δισταγμό ή προβληματισμό, την παραμικρή αισιόδοξη και καλόπιστη δήλωση κάθε σοβαρού επιστήμονα και να τα σερβίρετε μετά ως «αδιάσειστα στοιχεία».

Πόσο παρανοϊκοί!

Τι σας πέρασε από το μυαλό (λέμε τώρα) μωρά μου (Μπαμπινιώτης σελ. 160); Ότι αν εμφανιστούνε 5-10 πυροβολημένοι με πτυχία ή/και πανεπιστημιακές έδρες και υποστηρίξουνε (ο καθένας για λογαριασμό του και όλοι μαζί για το συμφέρον τους, της ματαιοδοξίας συμπεριλαμβανομένης) ότι η πρωτεύουσα της Αυστραλίας είναι το Σίδνεϋ, εμείς θα πρέπει να το δεχτούμε; Ότι αν ισάριθμοι «ειδικοί» που έχουν το ακαταλόγιστο, που έχουν σαλέψει ή ραμολίρει, γνωμοδοτήσουν ότι ο ήλιος κάθε πρωί ξεπροβάλλει από τη Δύση, εμείς θα πρέπει να δεχτούμε ότι η επιστημονική κοινότητα είναι διχασμένη; Ότι οι ελάχιστοι και ολίγιστοι «επαγγελματίες της αμφισβήτησης» που πέρδονται ανά την υφήλιο σχετικά με τον ιό, κόντρα σε σύσσωμη την υγιή επιστημονική κοινότητα, δικαιώνουν την «άποψή σας» και κατοχυρώνουν το «δικαίωμά σας στην άποψη»; Πόσο γελοίοι!

Δια ταύτα:

μωρά μου (Μπαμπινιώτης σελ. 1160), δεν έχουμε καμία ηθική υποχρέωση να σεβαστούμε ούτε την «άποψή» σας, ούτε τα ανύπαρκτα δικαιώματά σας, από τη στιγμή μάλιστα που παραπληροφορείτε και θέτετε την ανθρώπινη ζωή σε κίνδυνο.

Υ.Γ Η πρωτεύουσα της Αυστραλίας είναι η Καμπέρα

(Μέρος ΒΆ)

Λοιπόν πού είχαμε μείνει;

Α, ναι! Στο ότι δεν έχετε κανένα «δικαίωμα στην άποψη» αν δεν εξοφλήσετε πρώτα την υποχρέωσή σας στη γνώση. Κι αν επικαλείστε (καταχρηστικά) ένα τέτοιο δικαίωμα, εμείς δεν έχουμε καμία ηθική υποχρέωση να σεβαστούμε την «άποψή σας».

Μια από τις πιο βάρβαρες επιθέσεις σας, από τις πολλές που κάνετε με τον φανατισμό που σας διακρίνει, είναι έναντι της πανδημίας. Όλων των πτυχών της, αλλά πρωτίστως και κυρίως του ίδιου του ορισμού της.

Ξερόλες εσείς, με μόνο όπλο τη διαδικτυακή μαγκιά σας, βάζετε τον όρο σε εισαγωγικά ή/και αμφισβητείτε περιφραστικά ότι πρόκειται πράγματι για πανδημία. Έχετε «άποψη».

Λοιπόν θα σας λυπήσω. Η αποψάρα σας ούτε εδώ πιάνει μία.

Που λέτε, στην επιστήμη υπάρχουν ορισμοί, μέτρα, σταθμά, κριτήρια κ.α. Όλα αυτά είναι εργαλεία των επιστημόνων, προς όφελος της επιστήμης και εντέλει, άμεσα ή έμμεσα, προς όφελος του ανθρώπου.

Οι επιστημονικοί όροι και οι ορισμοί που εκπροσωπούν, είναι αναντικατάστατα εργαλεία:

1)Είναι συντομεύσεις. Για να μη χρειάζεται να ξαναλέει κανείς από την αρχή κάτι πολύπλοκο ή εκτενές. Αν π.χ με ρωτήσει ο τουρίστας πόσο απέχει το Παναθηναϊκό Στάδιο από το σημείο της συνομιλίας μας, ΔΕΝ θα ήταν καλή ιδέα να του απαντήσω «πεντακόσιες φορές την απόσταση που διατρέχει το φως στο κενό σε χρονικό διάστημα ίσο με το 1/299.792.458 του δευτερολέπτου». Καλό θα ήταν να του πω «500 μέτρα».

2) Είναι κοινής αποδοχής. Είναι προϊόντα κοινής συναίνεσης των επιστημόνων, για να μπορούν να συνεννοηθούν μεταξύ τους (και για να μπορούμε εμείς να συνεννοηθούμε μεταξύ μας, όταν περνάνε στην καθημερινότητα). Αν δεν υπάρχει συναίνεση, δεν υπάρχει συνεννόηση. Αν ο τουρίστας έχει την «άποψη» ότι το 1 μέτρο είναι η απόσταση που διατρέχει το φως στο κενό σε χρονικό διάστημα ίσο με 1/2.997.924.580 του δευτερολέπτου, ΔΕΝ μπορεί να στήσει καυγά μαζί μου αν του απαντήσω περιφραστικά (με το 1/299.792.458 μέσα στην απάντηση), ΟΥΤΕ να περιμένει να δει το Καλλιμάρμαρο στα 50 (πραγματικά) μέτρα.

3) Δεν προσθέτουν κάτι στην ήδη υπάρχουσα γνώση, στην πραγματικότητα, στον τρόπο που είναι δομημένος ο κόσμος, αλλά ούτε και αφαιρούν κάτι απΆ αυτά. Η απόσταση του Καλλιμάρμαρου θα ήταν η ίδια, ανεξάρτητα από τον επιστημονικό ορισμό της μονάδας μήκους «μέτρο» και τον υπολογισμό της απόστασης σε «μέτρα».
Ας δούμε λοιπόν τι είναι η πανδημία (υποθέτω ότι έχετε κάποιου είδους επαφή με την πραγματικότητα και τουλάχιστον δεν αμφισβητείτε τον ορισμό της επιδημίας), ενδεικτικά:

«Η επιδημία που επηρεάζει τον πληθυσμό μιας ευρείας γεωγραφικής περιοχής»
(Ιατρικό Λεξικό τσέπης Melloni, εκδόσεις Parthenon 2004).
«Μια επιδημική νόσος που επηρεάζει πολλά μέρη τού κόσμου» (Λεξικό Ιατρικών Όρων, εκδόσεις A & C Black 2005).

Μάλιστα! Ο ορισμός της πανδημίας ουδέποτε περιείχε το παραμικρό νούμερο!

Μάλιστα! Οποιαδήποτε προσπάθεια, επιστημονική, με καλή πίστη και αγνές προθέσεις προς όφελος της επιστήμης και της κοινωνίας, να εισαχθούν άλλα επιδημιολογικά δεδομένα, ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΞΑΠΛΩΣΗΣ, στον ορισμό της πανδημίας, δεν οδήγησε πουθενά. Καμία σημασία δεν έχει ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ της πανδημίας, ο ρυθμός προσβολής του πληθυσμού, το πόσοι τελικά θα προσβληθούν, το πόσοι θα πεθάνουν κτλ. Οποιαδήποτε νόσος (συνήθως λοιμώδης απειλητική) εξαπλώνεται σε μεγάλες γεωγραφικές περιοχές αποκτώντας επιδημιολογικό ενδιαφέρον, μπορεί να ενταχθεί στον ορισμό.

Μάλιστα! Ούτε ο Μπαμπινιώτης δεν σας σώζει! (συγγνώμη καθηγητά μου, στο μέρος Α΄ τους παρέπεμψα κατΆ επανάληψη στο λεξικό σας, μήπως «τσιμπήσει» κανείς και επιχειρήσει να επικαλεστεί το λήμμα πανδημία όπως το αναφέρετε εκεί).

Ο «ελληνοπρεπής» ορισμός που αναφέρει (κατάλληλος, ίσως, για γενικό λεξικό) για την Επιδημιολογία είναι παντελώς λανθασμένος και για τη Δημόσια Υγεία δεν έχει καμία αξία:

Το κατΆ εξοχήν παράδειγμα μιας πανδημίας ΣΕ ΟΛΑ τα ιατρικά συγγράμματα, η ισπανική γρίπη του 1918, προσέβαλε μόνο το 1/3 του παγκόσμιου πληθυσμού και ασφαλώς ΟΧΙ «ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΝ»!

Η μάστιγα των τελευταίων δεκαετιών, το AIDS, χαρακτηρίζεται ΣΕ ΟΛΗ την ιατρική βιβλιογραφία ως πανδημία. ΔΕΝ εξαπλώθηκε πολύ γρήγορα και βεβαίως δεν έχει προσβάλει «ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΝ»!

Το «Λεξικό Επιδημιολογίας» (με την επιμέλεια της Διεθνούς Επιδημιολογικής ΅Ενωσης, Εκδόσεις Πανεπιστημίου Οξφόρδης, 6η έκδοση 2014) είναι σαφές:

«Πανδημία: Μια επιδημία που λαμβάνει χώρα σε πολύ ευρεία γεωγραφική περιοχή, περνά διεθνή σύνορα και συνήθως επηρεάζει μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Μερικές μόνο πανδημίες προκαλούν σοβαρή νόσο σε κάποια άτομα ή σε επίπεδο πληθυσμού. Τα χαρακτηριστικά ενός λοιμώδους παράγοντα που μπορούν να επηρεάσουν την πρόκληση πανδημίας περιλαμβάνουν: ο παράγοντας θα πρέπει να μπορεί να μολύνει τον άνθρωπο, να προκαλεί νόσο στον άνθρωπο και να μεταδίδεται εύκολα από άνθρωπο σε άνθρωπο».

Πανδημία είναι μια μεγάλη γεωγραφικά επιδημία.

Έχουμε πανδημία. Τέλος.


Σε κάθε περίπτωση σταματήστε να ξεσπαθώνετε στο διαδίκτυο με στυλάκι-υφάκι του τύπου «με 0,16% θνησιμότητα δεν είναι πανδημία!» (αυτό το έγραψε κάποιος κατά δήλωσή του γιατρός, ο οποίος ούτε τη διαφορά θνησιμότητας και θνητότητας είναι σε θέση να διακρίνει!).

Το μόνο που καταφέρνετε είναι να πάρετε λάικ από τους υπόλοιπους άσχετους του μικρόκοσμού σας στο facebook και να γίνετε γελοίοι στον υπόλοιπο κόσμο (αν όχι εξοργιστικοί). Σταματήστε τα εισαγωγικά στη λέξη για τον ίδιο λόγο.

Η «άποψή σας» και το υποτιθέμενο «δικαίωμά σας» επί αυτής δεν απασχολούν κανέναν. Πολύ περισσότερο δεν μας απασχολούν οι ψευτομαγκιές σας, τα κόμπλεξ σας, τα κολλήματά σας, ο ναρκισσισμός σας, η αλαζονεία της άγνοιάς σας, το θράσος της αμάθειάς σας, η αναίδεια της γλώσσας σας και, γενικότερα, η ασημαντότητα τού «είναι» σας.

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες