Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Corpus Christi: Μια επιχείρηση επιδοτούμενη και στημένη...

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Παλαίμαχος



Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 976

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 13, 2012 8:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Corpus Christi: Μια επιχείρηση επιδοτούμενη και στημένη... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Corpus Christi: Μια επιχείρηση επιδοτούμενη και στημένη…



Όλες οι ύαινες του νεοταξικού φασισμού ουρλιάζουν υστερικά για τη «φασιστική βία» που ασκείται εναντίον μιας «καλλιτεχνικής» χυδαιότητας: Το θεατρικό έργο Corpus Christi…

Εδώ πλέον έχουμε μια ολοκληρωτική και τερατουργηματική αναστροφή των πραγμάτων: Οι στρατιές του σύγχρονου ΦΑΣΙΣΜΟΥ, του ΦΑΣΙΣΜΟΥ της νεοταξικής φρενοβλάβειας, όλοι αυτοί που έχουν υπογράψει το θάνατο της Ελλάδας και δολοφονούν ανελέητα και καθημερινά τον ελληνικό λαό, στιγματίζουν σαν «φασιστική βία» κάποιες διαμαρτυρίες, έστω πρόχειρες και σπασμωδικές, Ελλήνων πολιτών εναντίον ενός θεάματος που προσβάλλει βάναυσα το θρησκευτικό αίσθημα ενός ολόκληρου λαού, ΚΑΙ το οποίο, τυγχάνει σκανδαλώδους χορηγίας του καθεστώτος (για τέτοιες χυδαιότητες δεν υπάρχει κρίση, επιδοτούνται πολύπλευρα και αφηνιασμένα…).

Στην πρωτοπορία, φυσικά, αυτής της ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ, «αντιφασιστικής» φρενίτιδας είναι οι επίλεκτες στρατιές της Νέας Τάξης, οι επαγγελματίες του είδους:
Όλοι αυτοί που φοράνε κόκκινα γιλέκα για να ΕΞΑΠΑΤΟΥΝ πιο αποτελεσματικά…

Στο χορό μπήκε και η ηγεσία του ΚΚΕ για να υποβάλλει και αυτή τα διαπιστευτήριά της στον επελαύνοντα πλανητικό φασισμό…

Αν παρατηρήσει κανείς προσεκτικά και έξω από τις οργισμένες συναισθηματικές φορτίσεις που προκαλούν οι θηριώδεις, τελετουργικοί κανιβαλισμοί των μίσθαρνων οργάνων του καθεστώτος (ΜΜΕ και το δημοσιογραφικό, ανεγκέφαλο σκυλολόι τους) καθώς και οι «επαγγελματίες» της Νέας Τάξης με τα κόκκινα γιλέκα, θα διακρίνει καθαρά τούτο: Ότι ΟΛΗ αυτή η επιχείρηση είναι από την αρχή στημένη, οργανωμένη, καθοδηγούμενη και ενορχηστρωμένη.

Μια επιχείρηση στημένη από την πρώτη στιγμή: από το κοπρώδες και επιχορηγούμενο έργο (Corpus Christi), τη λυσσαλέα στήριξή του από τις «αριστερές» μαγκούρες, τις θορυβώδεις βροντές και αστραπές των γενιτσάρων των ΜΜΕ, μέχρι τα ΜΑΤ, τις αχαλίνωτες προβοκάτσιες με τη Χρυσή Αυγή και κάποιες, ίσως, «φανατικές» και «ελεγχόμενες» παραθρησκευτικές σέχτες…

Από την αρχή υπήρξε σχεδιασμός. Τα επιτελεία του καθεστώτος γνώριζαν πολύ καλά ότι ένα τέτοιο έργο σκανδαλώδους και εμπορεύσιμης βλασφημίας, αχαλίνωτα προβεβλημένης, θα προκαλούσε το θρησκευτικό αίσθημα, θα προκαλούσε αντιδράσεις και θα «λίπανε» το έδαφος για να στηθούν ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΕΣ εναντίον ΣΥΝΟΛΙΚΑ της Ορθοδοξίας, από τους επαγγελματίες «φωταδιστές» (τους σύγχρονους φασίστες της Νέας Τάξης) και τα μεγάλα προπαγανδιστικά λαρύγγια του ΦΑΣΙΣΜΟΥ που ζούμε (ΜΜΕ).

Πριν από λίγες ημέρες είχαμε υπογραμμίσει:

«Οι επίλεκτες, λοιπόν, στρατιές της Νέας Τάξης με τις «αριστερές» πανοπλίες, έχοντας στοιχισμένες πίσω τους ΟΛΕΣ τις δωσίλογες καθεστωτικές δυνάμεις με τα βυθοκορήματά τους και τη σκουριά τους, επιτίθενται κατά κύματα και με μανία ασυνήθιστη εναντίον της Ορθοδοξίας, επιχειρώντας να υποσκάψουν, να ευτελίσουν και να αφορίσουν το θρησκευτικό συναίσθημα του ελληνικού λαού, με τα χυδαία, ταπεινά και φασιστικά «όπλα» του χλευασμού, της βλασφημίας και του κανιβαλισμού…"
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6942

Ένα από τα στρατηγικά τεχνάσματα της Νέας Τάξης εναντίον των κινημάτων και όλων εκείνων που θέλει να κτυπήσει, είναι το κλασσικό όπλο της ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑΣ.

Γίνεται αντιληπτό ότι η ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ αποτελεί προνομιούχο μέσον και εναντίον της Ορθοδοξίας και του θρησκευτικού αισθήματος των Ελλήνων που, σήμερα, τα καθεστωτικά «τάγματα», πάση θυσία, θέλουν να ευτελίσουν και να κατεδαφίσουν .

Το φασιστικό, νεοταξικό καθεστώς έχει κατασκευάσει και γιγαντώσει και τα απαραίτητα παρακρατικά «εργαλεία»: Τη Χρυσή Αυγή και ποικίλες παραθρησκευτικές σέχτες…

Έτσι βλέπουμε ότι ΠΑΝΤΟΥ εμφανίζεται η Χρυσή Αυγή για να δώσει το στίγμα και να στρώσει το έδαφος στους δίδυμους, «αριστερούς» αδελφούς και στους γενίτσαρους των «νταβάδων», έτσι ώστε να ταυτίζεται και να μαγαρίζεται κάθε διαμαρτυρία εναντίον του καθεστώτος, να στιγματίζεται σαν «φασιστική», να λειτουργεί ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΑ και να στρώνει το έδαφος στη ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ τρομοκρατία της Νέας Εποχής…

Τα πρόσφατα επεισόδια στο θέατρο «Χυτήριο», ήταν προσχεδιασμένα και καθοδηγούμενα, προκειμένου να δοθεί ένα νέο κτύπημα εναντίον του Ορθόδοξου φρονήματος των Ελλήνων και της Ορθόδοξης Εκκλησίας…

Τα «δολώματα» ήταν οι παραθρησκευτικές σέχτες και κυρίως η Χρυσή Αυγή, η παρακρατική αυτή «ομάδα κρούσης» του καθεστώτος…

Γι αυτό ΠΡΕΠΕΙ να είμαστε πολύ προσεκτικοί, διότι τα «δολώματα» που θα μας ρίξουν θα είναι πολλά, σήμερα, στον ανελέητο και ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟ πόλεμο που μας έχουν κηρύξει οι πλανητικές στρατιές του ΦΑΣΙΣΜΟΥ: Του κανιβαλικού και κατοχικού ΦΑΣΙΣΜΟΥ που ζούμε..
Διαβάστε και το άρθρο:
Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ είναι δω, επελαύνει…

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6973

Και λίγα λόγια για τη θλιβερή ηγεσία του ΚΚΕ.

Ωρύεται και η ηγεσία του ΚΚΕ για τις «καλλιτεχνικές ελευθερίες».

Παρατήρηση πρώτη:

Είναι να γελάς με τις «δημοκρατικές ευαισθησίες» αυτού του σταλινικού απολιθώματος. Ενώ πέρναγε από φαλτσέτα κάθε κριτική εναντίον του Στάλιν (δεν μιλάμε για χλευασμό), καρατόμησε κάθε ίχνος «καλλιτεχνικής ελευθερίας» (την κλείδωσε στις προσταγές του κόμματος) ΚΑΙ τώρα, μπροστά σε ένα χυδαίο «έργο» βλασφημίας, μιλάει για «καλλιτεχνική ελευθερία»…

Παρατήρηση δεύτερη:

Η Ηγεσία του ΚΚΕ βλέπει μόνο τις «φασιστικές» διαμαρτυρίες και τη «Χρυσή Αυγή», αλλά δεν διακρίνει καθόλου τη θεατρική τελετουργική και προβοκατόρικη φιέστα του καθεστώτος που στήθηκε πάνω στο εμετικό και διεστραμμένο αυτό « θεατρικό έργο».

ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΗ φιέστα που υψώθηκε σε κεντρικό ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ και πήρε ψυχωτική διάσταση ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΟΝΤΑΣ τα πάντα, τη ΣΦΑΓΗ μας και λειτουργώντας σκανδαλωδώς ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΤΙΚΑ, προς όφελος των δωσίλογων κατοχικών δυνάμεων…

Εδώ η ηγεσία του ΚΚΕ δεν μας ΕΞΑΠΑΤΑ συνειδητά, αλλά και αυτό-αναιρείται.

Όταν λέει ότι η Χρυσή Αυγή είναι παρακρατικό κομμάτι του καθεστώτος, θα έπρεπε ΛΟΓΙΚΑ να καταγγείλει την προβοκατόρικη λειτουργία της Χρυσής Αυγής στα γεγονότα, σαν καθοδηγούμενη από το κράτος και το παρακράτος, δηλαδή από το ΚΑΘΕΣΤΩΣ, καθώς και να αναρωτηθεί: ΓΙΑΤΙ στήθηκε αυτή η προβοκάτσια και τι επιδίωκε;

Η ηγεσία, όμως, του ΚΚΕ τάσσεται ανοικτά ΥΠΕΡ του ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥ, από το καθεστώς, έργου: Ένα αισχρό έργο σκανδαλολάγνης βλασφημίας και διεστραμμένης ΕΜΠΟΡΙΑΣ της βλασφημίας…


Τρίτη παρατήρηση:

Η ηγεσία κλείνει εντελώς τα μάτια και στη σκοπιμότητα του έργου, καθώς και στα καλλιτεχνικά κριτήρια.

α). Εδώ ο κόσμος καίγεται, η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή, ο ελληνικός λαός λεηλατείται και δολοφονείται ανελέητα και κτηνωδώς και οι «καλλιτέχνες» της καθεστωτικής ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ, «εμπνεύστηκαν» για τις ανωμαλίες του Corpus Christi!!!

Δεν λένε τίποτα στην ηγεσία του ΚΚΕ, αλλά και σε όλους τους «προοδευτικούς» και «αριστερούς» αυτά τα παρακμιακά και άκρως νοσηρά «ερείσματα» της καλλιτεχνικής «έμπνευσης» και «δημιουργίας»; ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ αυτά ΚΡΙΤΗΡΙΑ καλλιτεχνικά ή νοσηρό, σκανδαλολογικό εμπόριο της σήψης, της παρακμής και των ΔΙΑΣΤΡΟΦΩΝ της πλανητικής καπιταλιστικής ισοπέδωσης του μυαλού και των συναισθημάτων;

β). Η Ηγεσία του ΚΚΕ νομιμοποιεί και προβάλλει και αυτή τα «καλλιτεχνικά κριτήρια» των διαστροφών του χρηματιστηριακού κεφαλαίου: «Κριτήρια» που δολοφονούν ανελέητα τον ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ χαρακτήρα της Τέχνης, που μετατρέπουν την Τέχνη σε ένα νοσηρό κατασκεύασμα των «νονών» του χρήματος, ΕΞΩ , ΠΕΡΑΝ και ΜΑΚΡΙΑ από την κοινωνία, τις αγωνίες, τους πόνους, τους πόθους και τα αγωνιστικά ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ των λαών: ΕΞΩ και ΠΕΡΑΝ από το ιστορικό ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ…

Πιο αναλυτικά παραπέμπουμε στα άρθρο:
Η σκανδαλοθηρία δεν είναι Τέχνη, είναι φασιστική χυδαιότητα
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5907
Και στο:
Στο στόχαστρο και η θεατρική μας παράδοση
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=6778

Θα κλείσουμε με μια υπογράμμιση από το πρώτο άρθρο:

«Αυτοί που το παίζουν «καλλιτέχνες», «συνωστίζονται» στις αυλές της Νέας Τάξης και σιτίζονται στο παχνί τους: Είναι το «τάγμα» των σύγχρονων, ακριβοπληρωμένων, ιδεολογικών «μπράβων» του καθεστώτος, μια «εστία» παχύσαρκων επιδοτούμενων, οι οποίοι έχουν αναγάγει σε Τέχνη τη φαιά είδηση (κατά κανόνα κατασκευασμένη) και ιδιαίτερα τη χυδαία σκανδαλοθηρία: Το δηλητηριώδες «όπλο» της φασιστικής νεοταξικής προπαγάνδας…».


_________________
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
αλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΙΩΑΝΝΗΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 14, 2012 6:59 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΠΟΝΤΕΣ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΙΣΤΟΙ, ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΝΤΑΒΑΔΕΣ

Δεν χωρά καμμία αμφιβολία πως η διεθνής μασονία και τα εγχώρια όργανά της πέτυχαν, κυρίως μετά το Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, κάτι πολύ σπουδαίο στην -πάλαι ποτέ- Ορθόδοξη χώρα μας: κατόρθωσαν (αργά, μεθοδικά και με συνέπεια) να διασπάσουν την βάση (ως προς το Ορθόδοξο φρόνημα), και να ενώσουν την ηγεσία (ως προς τη μασονική ιδεολογία). Τα γεγονότα έξω από το "Χυτήριο" το επιβεβαίωσαν πλήρως. Στο κάλεσμα για διαμαρτυρία που απεύθυναν Ορθόδοξα αγωνιστικά ιστολόγια, σε μια πόλη 4 εκατομμυρίων, υποτίθεται βαπτισμένων Ορθοδόξων Χριστιανών, ανταποκρίθηκε μια χούφτα εξ αυτών, καθώς και αυτοί που αναλαμβάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις να καλύψουν το κενό ...οι χρυσαυγίτες. Έτσι στην Ελλάς του 2012, με τους δεξιούς και αριστερούς δοσίλογους αρχι-τέκτονες να συναγωνίζονται στους μνημονιακούς τεμενάδες, και με την ηγεσία της διοικούσας εκκλησίας να κοιμάται τον μακάριο ύπνο (εξαίρεση αποτελεί ο λεβέντης και καθ' όλα άξιος Μητροπολίτης Πειραιώς, Σεραφείμ), το είδαμε κι αυτό: κάποιοι νεοπαγανιστές και κρυπτοσατανιστές να υπερασπίζονται την Ορθοδοξία!!! Τέτοιο κατάντημα δεν έχει ξαναγίνει, να υβρίζεται και να βλασφημείται χυδαία δηλαδή η Κεφαλή της Εκκλησίας, που είναι ο Χριστός, και οι ακόλουθοί Του, οι λεγόμενοι "πιστοί", να απέχουν κατά προκλητικό τρόπο από τους αγώνες της Πίστεως και να εκχωρούν αυτό το προνόμιο στους γνησιότερους προβοκάτορες του Ν/Τ Συστήματος (μαζί με τους καθεστωτικούς αριστερούς), τους ακροδεξιούς νταβάδες! Με συνέπεια τραγική μια (δημοκρατική και συνταγματικά κατοχυρωμένη στο κάτω-κάτω) εκδήλωση διαμαρτυρίας, να "καπελώνεται" από ακραία στοιχεία, και έτσι να δίδεται η αφορμή στους εκκλησιομάχους της εγχώριας τρόϊκας, αλλά και της παρακμιακής-πεζοδρομιακής Αριστεράς, να τη κηρύττουν "παράνομη", με το πρόσχημα του "φασισμού", του "ρατσισμού" και του "θρησκευτικού φονταμενταλισμού".

Πλέον γίνεται ξεκάθαρο, πως εν μεσω οξύτατης οικονομικής κρίσης, ο Ν/Τ ολοκληρωτισμός δείχνει να κυριαρχεί κατά κράτος, έχοντας προωθήσει με "δημοκρατικό μανδύα" εκείνες τις ακραίες δυνάμεις, που του προσφέρουν πολύτιμες υπηρεσίες. Όσοι έχουν το σθένος από δω και στο εξής να αντιστέκονται σε αυτή την αντιχριστιανική λάιλαπα θα διώκονται και θα απομονώνονται ως "ταλιμπάν" ή στην καλύτερη περίπτωση ως "γραφικοί". Όπως όμως έλεγε και ο γέρο-Παϊσιος "τώρα θα ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι". Τώρα είναι η ώρα να ξαναφανούν οι νέοι αγωνιστές και ομολογητές της Ορθοδοξίας στην πρώτη γραμμη του μετώπου. Αυτοί οι λίγοι, που στους σημερινούς καιρούς των θλίψεων καλούνται να αγωνιστούν με θάρρος και να νικήσουν τις ακροδεξιές και αριστερές προβιές του Ν/Τ Συστήματος. Και θα το πετύχουν, διότι, διαχρονικά, τους το έχει υποσχεθεί ο αψευδής λόγος του Κυρίου: «Εν τω κόσμω θλίψιν έξετε. αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον» (Ιω. 16:33).
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 14, 2012 11:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Απόσπασμα από παλιό μας άρθρο (Μάρτιος 2009)
Η δολοφονία της ιστορίας και της αισθητικής




Ο μεγαλύτερος κίνδυνος που μας απειλεί σήμερα είναι ότι μας δολοφονούν το μυαλό και την «ψυχή» χωρίς να έχουμε επίγνωση: Ο πλανητικός φασιστικός οδοστρωτήρας της Νέας Τάξης καταστρέφει τη λογική, απορυθμίζει τις «αρθρώσεις» των αισθημάτων, ισοπεδώνει τη μνήμη και εξοντώνει τη βούληση.
Η πλανητική «Χούντα» εξοντώνει δηλαδή τη σκέψη, τη βούληση, το συναίσθημα και την μνήμη με τα παραπλανητικά δολώματα της «ελευθερίας χωρίς όρια, χωρίς σύνορα, χωρίς περιορισμούς». Γεννά ηττημένους χωρίς διαύγεια πνεύματος, ώστε να μην έχουν επίγνωση της ήττας τους, ηττημένους υπερήφανους για την ήττα τους…
Και όπως οι επιδοτούμενοι «ιστορικοί» (Λιάκος, Ρεπούση και Σία) αποσαθρώνουν την Ιστορία και τη «συνέχεια» του ιστορικού γίγνεσθαι, έτσι και στην τέχνη επιδοτούνται διάφοροι «καλλιτέχνες» για να επιτελέσουν το ίδιο έργο: Να καταστρέψουν το περιεχόμενο και τη μορφή των ιστορικών επιτευγμάτων της Τέχνης.
Και αυτό συχνά επιτυγχάνεται μέσα από την πολτοποίηση των πάντων. Με το ανακάτεμα διαφορετικών καλλιτεχνικών έργων, τα οποία εκφράζουν το δράμα και το μεγαλείο της εποχής που τα γέννησε: ένα αυθαίρετο κράμα υποταγμένο στις σημερινές ισοπεδωτικές καταναλωτικές μορφές του θεάματος, του κιτσαριού, ή «πρωτοπόρων» δήθεν ανησυχιών που δεν υπακούουν σε κανένα αισθητικό κριτήριο.

Το αισθητικό κριτήριο έχει υποβιβαστεί στην ατομική αυθαιρεσία και τις διαστροφές του καθενός!!
!

Τα ΜΜΕ και εδώ αποτελούν τη χοάνη της αλλοίωσης, της μετάλλαξης και της ισοπέδωσης των πάντων: Της ιστορίας, της πολιτικής, της τέχνης, των ιδεών και των πραγμάτων.

Η φιλοσοφία του πλανητικού ολοκληρωτισμού

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του καπιταλισμού είναι ο καταμερισμός της εργασίας και η υπέρ-ειδίκευση, χαρακτηριστικά που οδηγούν στην αλλοτριωμένη σκέψη. Δηλαδή στο κομμάτιασμα των γνώσεων και στον τεμαχισμό της σκέψης σε διάφορα «κουτάκια» ειδικοτήτων.
Αυτός ο κερματισμένος τρόπος σκέψης, δηλαδή η αστική φιλοσοφία, μετατρέπει αδιάκοπα τα προϊόντα της ιστορίας σε τύπους, σε ταριχευμένα σώματα. Αφαιρεί δηλαδή από τα προϊόντα της ιστορίας το περιεχόμενό τους, την κίνησή τους και την «ψυχή» τους. Με άλλα λόγια, αυτή η αστική φιλοσοφία κατασκευάζει ένα κόσμο άκαμπτα και ύπουλα ακίνητο, καταλύοντας κάθε διαλεκτική της εξέλιξης, αδειάζοντας το «πραγματικό» και εξανεμίζοντας την ιστορία: έναν κόσμο με τύπους «ουσιών» χωρίς «ζωή», δηλαδή χωρίς περιεχόμενο, χωρίς κίνηση και εξατμισμένο από ιστορία και παράδοση.

Σήμερα, αυτή η φιλοσοφία της ισοπέδωσης της κοινωνίας και της ιστορίας της, της εξάτμισης και του αφανισμού της «ψυχής» των ιστορικών κατακτήσεων και δημιουργημάτων, έχει πάρει τη μορφή του αυθάδους ολοκληρωτισμού. Αυτή η κατεύθυνση αποτελεί, φυσικά, προϊόν της αχαλίνωτης πλανητικής εμπορευματοποίησης των πάντων και του ολοκληρωτισμού της αγοράς, αλλά και συνειδητή στρατηγική των πλανητικών μηχανισμών εξουσίας: Της Νέας Τάξης.

Υπάρχει, συνεπώς και σχεδιασμός για την κατάλυση των κοινωνιών, των εθνών, της ιστορίας και του πολιτισμού. Αυτά που ζούμε σε κοινωνικό και εθνικό επίπεδο (τα έχουμε αναλύσει διεξοδικά) προωθούνται και στο επίπεδο του εποικοδομήματος: Της επιστήμης, της ιστορίας, της τέχνης, της αισθητικής, της ηθικής, του πνεύματος γενικότερα. Αυτό που προωθείται στην κοινωνική πραγματικότητα αντανακλάται και εδραιώνεται και στα νεοταξικά ιδεολογήματα.
Η επίθεση που γίνεται στην ιστορία μας, μέσω των επιδοτούμενων «νέων ιστορικών» δεν είναι αποσπασματική πράξη. Σε όλες τις μορφές του εποικοδομήματος επιτίθενται οι ιδεολογικοί γενίτσαροι (οι «οργανικοί διανοούμενοι», επιδοτούμενοι) της πλανητικής εξουσίας.
Τα ΜΜΕ, οι μεγάλες αυτές βιομηχανίες προπαγάνδας του καθεστώτος, αποτελούν τα σύγχρονα εφιαλτικά πυροβόλα αυτής της επίθεσης…

Οι στόχοι

Οι στόχοι είναι προφανείς και κουραστικά αναλυμένοι από το ΡΕΣΑΛΤΟ: Η αποσάθρωση και η διάλυση των κοινωνιών. Αυτό επιτυγχάνεται πιο εύκολα και ομαλά όταν καταλυθούν οι ιστορικοί, πνευματικοί και πολιτισμικοί ιστοί των κοινωνιών, όταν ακρωτηριαστεί και αποξηρανθεί η κοινωνική και εθνική συνείδηση, όταν αλωθεί η σκέψη και η βούληση. Η ιστορία ενός λαού, ο πολιτισμός του, τα επιτεύγματα της τέχνης, τα αγωνιστικά και εθνικά του σύμβολα και πρόσωπα και πολλά άλλα αποτελούν συνεκτικούς ιστούς συλλογικής συνείδησης και ερείσματα αγωνιστικής αντίστασης και εξέλιξης.
Δεν διαλύεται μια κοινωνία εάν δεν καταλυθεί η συλλογική της σκέψη και συνείδηση. Και οι αγωνιστικές μνήμες, τα εθνικά σύμβολα, όπως και η Τέχνη αποτελούν μορφές συλλογικής συνείδησης, θεμέλια για τους αυριανούς αγώνες.
Αυτά τα θεμέλια θέλουν να «ξηλώσουν»…
Δεν είναι τυχαίες οι λυσσώδεις επιθέσεις εναντίον των εθνικών επετείων, της ελληνικής σημαίας, της Ορθοδοξίας, των ιστορικών μνημείων και των μεγάλων μυστών του πνεύματος και της τέχνης…




Η ασέλγεια


Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που τα μεγάλα καλλιτεχνικά δημιουργήματα ακρωτηριάζονται και ισοπεδώνονται κυριολεκτικά από ποικίλες επιδοτούμενες μηδαμινότητες εμπόρων και σπονσόρων των «νέων ιδεών».
Το επεισόδιο της Λυρικής Σκηνής, στη γαλλική παραγωγή της όπερας του Ντβόρζακ, «Ρούσαλκα», είναι αποκαλυπτικό. Το επεισόδιο αναλύεται σε άλλο άρθρο μας.
Εδώ απλώς θα υπογραμμίσουμε τούτο: Ότι στην Τέχνη προωθείται, επιπλέον, σχεδιασμένα, από τα επιδοτούμενα φερέφωνα του πνευματικού αυνανισμού, η αποδόμηση των αισθητικών κριτηρίων.
Το καθολικό κοινωνικό και αισθητικό κριτήριο εξαφανίζεται και αντικαθίσταται από το φασισμό του «ιδιαίτερου». Το συλλογικό «είναι» αντικαθίσταται από τον παρακμασμένο ατομικισμό…
Ο δημιουργός του έργου κατασπαράσσεται από τους πλαστογράφους εμπόρους του κεφαλαίου, από τους δολοφόνους των ιστορικών έργων…
Η τέχνη από κοινωνική λειτουργία μεταλλάσσεται σε αυθαίρετη αυθάδεια των οικότροφων νοσηρών ατόμων…
Ακριβώς, αυτή την κοινωνική λειτουργία της τέχνης θέλουν να αποσαθρώσουν και να καταλύσουν. Η τέχνη αποτυπώνει την κοινωνική ψυχολογία κάθε εποχής, συνεπώς αποτυπώνει και τις κοινωνικές σχέσεις της εποχής της. Εκφράζει πάντα τις δυναμικές τάσεις της εποχής της, τη διαλεκτική των κοινωνικών συγκρούσεων και των ιδεών. Δηλαδή αποτελεί ένα συλλογικό οργανωτή της ιστορικής συνείδησης και έναν δυναμικό συντελεστή που οργώνει και κινεί την κοινωνική συνείδηση. Τα μεγάλα ανθρώπινα δημιουργήματα είναι «φωνές» αφύπνισης και αγώνα, «φωνές» που συνδέουν το χθες με το σήμερα, που θεμελιώνουν τη συνέχεια της δυναμικής εξέλιξης και την συνέχεια των ιστορικών αγώνων. Αυτή την επαναστατική λειτουργία της Τέχνης θέλουν να αποστειρώσουν και να αφυδατώσουν. Γι’ αυτό ασελγούν τόσο πρόστυχα και ωμά πάνω στα έργα των μεγάλων δημιουργών.
Η ασέλγεια αυτή, ισοπεδώνει και τα αισθητικά κριτήρια. Οδηγεί, δηλαδή, στην κηδεία της θεωρίας της Τέχνης. Δεν μπορεί πλέον να υπάρξει η κοινωνική βάση αξιολόγησης ενός καλλιτεχνικού δημιουργήματος. Δεν μπορεί να μεταφραστεί ένα καλλιτεχνικό έργο στην κοινωνική γλώσσα, συνακόλουθα και στο αισθητικό ισοδύναμο αυτής της γλώσσας. Έτσι το «ατομικό», το «υποκειμενικό» θεοποιούνται και υψώνονται, σαν αυθύπαρκτες «οντότητες» πάνω από το κοινωνικά συλλογικό, πάνω από το «αντικειμενικό» που αποτελεί και τη βάση της καλλιτεχνικής συνείδησης, συνακόλουθα της δημιουργίας.

Θέλουν να μας μεταβάλουν σε μια ζούγκλα Βαβυλωνίας που ο καθένας να μη μπορεί να συνεννοηθεί με τον άλλο.
Θέλουν να αφανίσουν τα αισθήματα και τα συναισθήματα, ώστε ο ένας να είναι εχθρός του άλλου. Και η Τέχνη είναι εχθρός για τη Νέα Τάξη και πρέπει να γίνει «πολτός», ακριβώς γιατί είναι φορέας κοινωνικής συνείδησης, κοινών αισθημάτων και συγκινήσεων. Είναι μια δυναμική κοινωνική λειτουργία που ενώνει τους ανθρώπους, οργώνει και οργανώνει τις συγκινήσεις τους. Μια τέτοια λειτουργία είναι ριζικά αντίθετη και θανάσιμα εχθρική στον πλανητικό ολοκληρωτισμό που κηρύσσει το «όλοι εναντίον όλων»…

Ολόκληρο το άρθρο ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=20107#20107

Ένα ακόμα σχετικό άρθρο.
Διαβάστε εδώ:


http://www.resaltomag.gr/220.mag

Το Πνεύμα της παρακμής
και πώς η «αριστερή» διανόηση έγινε
Το «πνεύμα» της Νέας Εποχής




_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 15, 2012 8:39 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το υπερεθνικό, «αριστερό» χρώμα του νέου φασισμού



Σήμερα ζούμε, όπως έχουμε τονίσει επανειλημμένα, μια από τις μεγαλύτερες και πιο δραματικές ιστορικές ΑΠΑΤΕΣ: Τον πλανητικό ΦΑΣΙΣΜΟ να επελεύνει με φορεσιές και υστερικές κραυγές «αντιφασιστικές»: Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ του «αντιφασισμού»…

Έχουμε γράψει πάρα πολλά κείμενα πάνω σε αυτήν την ιστορική απάτη που επικαλύπτει το φασισμό της εποχής μας, το φασισμό της Νέας Τάξης, με τα σκιάχτρα (κατασκευασμένα κατά κανόνα) των υπολειμμάτων του φασισμού των εθνικών ιμπεριαλισμών.

Θα επανέλθουμε όμως εκ νέου, μια και βιώσαμε, αυτές τις ημέρες, με αφορμή το Corpus Christi (την επιχορηγούμενη, αισχρή, «καλλιτεχνική» βλασφημία) ένα άγριο και πομπώδες φασιστικό ΑΜΟΚ όλων των δυνάμεων του κατοχικού καθεστώτος, έναν ολοκληρωτικό φασιστικό καταιγισμό στο όνομα του «αντιφασισμού»…


Θα αναδημοσιεύσουμε ένα απόσπασμα από παλιότερο άρθρο μας (Ιανουάριος 2011).


Ολόκληρο το κείμενο βρίσκεται ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=26190#26190


Ο «εκπολιτισμός του κοπαδιού»



«…Ο συγκεκριμένος φασισμός, αυτός που πέρασε από μια ορισμένη στιγμή της ιστορίας, δεν πρόκειται να ξαναφανεί ποτέ πια με το ίδιο ακριβώς πρόσωπο. Το δράμα συνεχίζεται αλλά οι μάσκες που χρησιμοποιήθηκαν πετάχτηκαν στην αποθήκη του θεάτρου ή κατέληξαν στραπατσαρισμένες στα χέρια των παιδιών που θέλουν να παίξουν το δικό τους ρόλο με ξένα προσωπεία. Ο φασισμός που θα έλθει δεν θα λέγεται πια φασισμός».

Αυτά τα έγραψε ο Γεράσιμος Λυκιαρδόπουλος το 1977!

Πράγματι, ο φασισμός που ζούμε σήμερα δεν λέγεται φασισμός. Λέγεται «εκσυγχρονισμός» της κοινωνίας, λέγεται «πολυπολιτισμική πρόοδος», λέγεται «αριστερά». Φοράει άλλες μάσκες και έχει άλλα χρώματα.

Όπως κάθε φασισμός, έτσι και ο σημερινός της Νέας Τάξης, με τα «αριστερά» και «προοδευτικά» προσωπεία, έχει κάποιες ιστορικές συνιστώσες ΑΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ.

Μπορεί να μεταλλάσσονται οι φόρμες, αλλά παραμένουν αμετάβλητα τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του φασισμού: Το συνεκτικό ιδεολόγημα της βαρβαρότητας και της επιθετικότητας και οι αποδιοπομπαίοι τράγοι. Η σύνθεση αυτών των χαρακτηριστικών είναι ο φρενοβλαβής ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.

Ο παλιός φασισμός είχε σφυρηλατήσει τον φρενοβλαβή αυτό ρατσισμό με φυλετικά, αλλά και πολιτικά κριτήρια. Οι αποδιοπομπαίοι τράγοι ήταν οι «Εβραίοι», οι «νέγροι», οι «κίτρινοι», οι «κόκκινοι», οι «αναρχικοί», τα «κουμμούνια» κ.λπ…

Το συνεκτικό ιδεολόγημα ήταν η «εθνική αξιοπρέπεια», η ιδεολογία του εθνικού κεφαλαίου (εθνικισμός) και τα εκτρωματικά του παράγωγα: «Εθνικό-σοσιαλισμός» κ.λπ…

Το σημερινό, συνεκτικό ιδεολόγημα του νεοταξικού φασισμού, που δεν λέγεται φασισμός, αλλά έχει άλλες «προοδευτικές» και «αριστερές» μεταμφιέσεις, είναι το «παγκόσμιο χωριό» (παγκοσμιοποίηση), η «πολυπολιτισμικότητα», η κατάργηση των εθνών, με δύο λόγια το «πλανητικό» και όχι «εθνικό» σύμπαν.

Δηλαδή ο φρενοβλαβής ρατσισμός (η φασιστική ουσία) διαστέλλεται από το «εθνικό» στο «πλανητικό».

ΣΗΜΕΡΑ οι αποδιοπομπαίοι τράγοι του πλανητικού, φρενοβλαβούς ρατσισμού είναι οι λαοί, τα έθνη και κάθε ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στο καθεστώς της Νέας Τάξης.

Ο σημερινός νεοταξικός φασισμός κατηγορεί του λαούς και τους συνεκτικούς ιστούς των κοινωνιών σαν φασισμό και ρατσισμό!!!!

Ένα άλλο αμετάβλητο στοιχείο του φασισμού είναι οι ιδιαίτερες αλυσίδες που κατασκευάζει από τις στρεβλωμένες ή προδομένες αξίες της κοινωνίας.
‘Ο,τι χάνεται σε ανθρώπινο επίπεδο, σε ιστορική γνώση, σε ιδέες σε Πολιτική και Ηθική, ΓΙΝΕΤΑΙ το κέρδος του φασιστικού «εκπολιτισμού»: Ο «εκπολιτισμός του κοπαδιού».

Ο ολοκληρωτισμός του πλανητικού καπιταλισμού κατασκευάζει με τα νέα φασιστικά ιδεολογήματα και με τη συντριβή των λαών, των εθνών και των συνεκτικών κοινωνικών ιστών (αυτά που προωθούν όλα τα καθεστωτικά κόμματα με την «αριστερή» τους εμπροσθοφυλακή), τα «εκπολιτισμένα κοπάδια»…




Τα ΜΜΕ αποτελούν την κεντρική φασιστική μήτρα αυτής της φρίκης.
Επιστροφή στην κορυφή
ΜΟΥΡΑΛΩΦ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 17, 2012 6:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Χρυσή Αυγή: Παρέχει άλλοθι σε ΟΛΟΥΣ…



Το παιχνίδι με τη Χρυσή Αυγή παίζεται πολύ καλά και σκανδαλωδώς απροκάλυπτα…

Η Χρυσή Αυγή, αυτό «εργαλείο-μπαμπούλας» του νεοταξικού φασισμού, δίνει άλλοθι σε ΟΛΟΥΣ:

α). Πρώτα απ’ όλα στους χορηγούς, στους σπόνσορες και στους προπαγανδιστές της Νέας Τάξης και της ευρω-κατοχής μας.

ΟΛΟΙ αυτοί οι μακιγιαρισμένοι Ιάγοι του δωσιλογισμού ΣΥΓΚΑΛΥΠΤΟΥΝ και ΕΠΙΚΑΛΥΠΤΟΥΝ τη νεοταξική «ΜΗΧΑΝΗ» του ΦΑΣΙΣΜΟΥ με ένα από τα «γρανάζια» της. Υποκαθιστούν, δηλαδή τη φασιστική «μηχανή» με ένα από τα «γρανάζια» της…

Το χειρότερο: Εμφανίζουν τη νεοταξική αυτή φασιστική «μηχανή», την κεντρική, δηλαδή, εστία του σύγχρονου και ΥΠΑΡΚΤΟΥ φασισμού σαν «αντιφασιστική», σαν τον άσπονδο «ΕΧΘΡΟ» του «φασισμού»: Το «γρανάζι» ξεπλένει τη φασιστική «μηχανή». Το «γρανάζι» γίνεται η «φασιστική απειλή» και η φασιστική «μηχανή» ο «δημοκρατικός» και «άσπονδος εχθρός» του φασισμού. Τέτοια δόλια αναστροφή της πραγματικότητας…

β). Το δεύτερο σημαντικό άλλοθι που παρέχει η Χρυσή Αυγή είναι στους «δίδυμους αδελφούς»: Στις πολυεδρικές εστίες της πονηρής «προοδευτικότητας» και της «αριστερής» ΑΠΑΤΗΣ (από τους επαγγελματίες «αντιρατσιστές» και τα Συριζαία νεφελώματα μέχρι το ΚΚΕ.

Και εδώ έχουμε το «άλλοθι» ενός περιφερειακού «γραναζιού» (Χρυσή Αυγή) προς τα κεντρικά «γρανάζια» της νεοταξικής, φασιστικής «μηχανής»: τους ροπαλοφόρους με τα κόκκινα γιλέκα…

Οι ηγεμονικές δυνάμεις του σύγχρονου πλανητικού φασισμού είναι οι «αριστεροί πολυτελείας», οι μεταλλαγμένοι αυτοί γενίτσαροι της παγκοσμιοποίησης και του χρηματιστηριακού «διεθνισμού»: Αυτοί αποτελούν το κεντρικό «γρανάζι» του σημερινού νεοταξικού ΦΑΣΙΣΜΟΥ…

Η Χρυσή Αυγή παρέχει το ακλόνητο άλλοθι και στις ηγεμονικές δυνάμεις του φασισμού. «Λιπαίνει» το κεντρικό «γρανάζι», έτσι ώστε να λειτουργεί πιο αποτελεσματικά…

γ). Το τρίτο άλλοθι: Για το μαγάρισμα και τη συκοφάντηση κάθε λαϊκής διαμαρτυρίας και κινητοποίησης.

• Άλλοθι στα κυβερνητικά κόμματα και στις φασιστικές εστίες προπαγάνδας (ΜΜΕ) να συκοφαντούν κάθε λαϊκή διαμαρτυρία και κάθε αγώνα, σαν «φασισμό» κ.λπ…
• Άλλοθι στα κόμματα της καθεστωτικής «αριστεράς» και τους συνδικαλιστικούς τους μηχανισμούς να δικαιολογούν τις προδοσίες τους, την αδράνειά τους και την ενσωμάτωσή τους στο σύστημα.
• Ξεχωριστό άλλοθι στην ηγεσία του ΚΚΕ να συκοφαντεί και να στιγματίζει σαν «ακροδεξιά» ή «φασιστική απειλή» κάθε αγωνιστική εκδήλωση που δεν ελέγχει…


δ).
Άλλοθι στη νεοταξική εκκλησιαστική γραφειοκρατία.

Τα γεγονότα με το σκανδαλώδες και προκλητικά βλάσφημο κατασκεύασμα του Corpus Christi έδειξαν ότι η ηγεσία ης Εκκλησίας έχει αντιγράψει τις χειρότερες πλευρές του πολιτικαντισμού και το χειρότερο: Αποτελεί και αυτή ένα από τα λειτουργικά γρανάζια της καθεστωτικής, νεοταξικής μηχανής.

Χρησιμοποίησε και αυτή σαν άλλοθι τη Χρυσή Αυγή για να καλύψει την προδοτική της αδράνεια και την εξουσιαστική της λειτουργία εντός του καθεστωτικού, κατοχικού πλαισίου…

Πολύ χρήσιμος, λοιπόν, ο ρόλος της Χρυσής Αυγής: Ένα «γρανάζι» απαραίτητο για να «λιπαίνει» όλα τα άλλα και να δίνει το άλλοθι και το τεκμήριο στους πάντες και τα πάντα…

Για το «εκκλησιαστικό άλλοθι» διαβάστε το παρακάτω κείμενο που πήραμε από το «Σαντορινιό»:
http://santo-rinios.blogspot.gr/2012/10/blog-post_9149.html


Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ; ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΩΝ ΒΛΑΣΦΗΜΩΝ



Έκπληκτοι διαβάσαμε την παρέμβαση-κριτική του Μητροπολίτη Σιατίστης, Παύλου, για τα όσα συνέβησαν στο θέατρο Χυτήριο τις τελευταίες ημέρες.

Μία κριτική που επιβεβαίωσε τα περί ανάγκης πιέσεως προς την Εκκλησία και η οποία μάλλον αποτέλεσε και την επίσημη τοποθέτησή της επί του θέματος. Η Εκκλησία, η οποία ανέμενε την ανάμειξη πολιτικών κομμάτων, για να δικαιολογήσει την απουσία της από τα τεκταινόμενα.

Αφού είδαν πως ο κόσμος εξεγείροταν, ανέμεναν την παρέμβαση της πανταχού παρούσας Χρυσής Αυγής, ώστε οι ίδιοι να νίψουν τας χείρας τους και να αποσυρθούν στους θρόνους τους. Να μας πουν δηλαδή οτι η “αντίχριστη” Χρυσή Αυγή ήταν που δεν επέτρεψε στην Εκκλησία ν’ ασχοληθεί με το θέμα. Οτι η “σατανιστική” Χρυσή Αυγή, η οποία επενέβη μετά από μια εβδομάδα αφότου ξεκίνησε το ζήτημα, φταίει που οι ίδιοι ήταν διαρκώς απώντες από τις πρώτες μέρες (πλην φυσικά κάποιων εξαιρέσεων).

Τι μεσολάβησε μέχρι την δεύτερη συγκέντρωση στο χυτήριο;

Γιατί μαζεύτηκαν όλα τα τηλεοπτικά κανάλια έξω από το θέατρο στο Γκάζι; Γιατί δόθηκε τέτοια έκταση στο ζήτημα, μία εβδομάδα μετά τις πρώτες αντιδράσεις; Γιατί εμφανίστηκε η Χρυσή Αυγή, μαζί με εκπροσώπους της αριστεράς, μία εβδομάδα μετά την πρώτη συγκέντρωση; Υπήρξαν παρασκηνιακές επαφές της Εκκλησίας με τη Χρυσή Αυγή, τα κόμματα της αριστεράς ή με άλλους παράγοντες της πολιτικής, μέσα σε αυτό το διάστημα; Επικοινώνησε η Χρυσή Αυγή με εκπροσώπους της εκκλησίας;

Γιατί ρωτάμε; Διότι διαπιστώνουμε οτι κόμματα και επίσημοι εκπρόσωποι της εκκλησίας, έβαλαν στη μέση τα “κορόιδα”, δηλαδή τους πιστούς και τους άφησαν εύκολη λεία στα ΜΜΕ και… τα δακρυγόνα των ΜΑΤ. Οι διαμαρτυρόμενοι έτρωγαν ξύλο και χημικά από τα ΜΑΤ, διότι η επίσημη εκκλησία κοιμόταν. Ήρθαν λοιπόν, μέσω του Μητροπολίτη, κατόπιν εορτής, για να μας πουν πως κακώς έγιναν όλα αυτά, έχοντας εξασφαλίσει την “αθοώτητά τους”, χρησιμοποιώντας ως “δικαιολογία” την παρέμβασης της Χρυσής Αυγής και γενικώς την πολιτικοποίησης του θέματος.

Με δυο λόγια, φτάσαμε να δούμε τη συνηθισμένη παράσταση, τη Χρυσή Αυγή να τσακώνεται με τους αριστερούς στα κανάλια και με κάποιους ιερομένους να καταδικάζουν εντελώς “τυχαία” τη Χρυσή Αυγή για το ήθος της. Ποιοι λοιπόν κατηύθυναν την κατάσταση εκεί;

Μήπως κάποιοι φοβήθηκαν οτι η εκκλησία θ’αναγκαζόταν να παρέμβει επί του θέματος, λόγω της απήχησης που είχαν οι συγκεντρώσεις; Μήπως φοβήθηκαν μην κερδίσει τη μάχη η Ορθοδοξία, μόνο και μόνο από κάποιες αυθόρμητες αντιδράσεις στο διαδίκτυο;

Αναρωτιέται όμως κανείς.Τι Εκκλησία είναι αυτή; Δειλών; Φοβάται ο Αρχιεπίσκοπος; Δέχονται εντολές;

Είναι δυνατόν, τεχνάσματα που τα γνωρίζουμε ως πολιτικά παιχνίδια, από αυτά που μας έχουν συνηθίσει τα βρωμόσκυκλα οι πολιτικάντηδες, να τα μηχανεύονται και να τα εφαρμόζουν και στους κόλπους της εκκλησίας, ειδικότερα σ’ένα θέμα με υπολογίσιμη συμμετοχή των πιστών; Η εκκλησία αφήνει τον λαό στην τύχη του, σε μία περίοδο που ο λαός την έχει περισσότερο ανάγκη από ποτέ. Πως θα σωθεί άραγε η πατρίδα; Περιμένοντας τα μηχανάκια των οικονομολόγων να δουλέψουν; Μήπως πρέπει και η εκκλησία να πάρει πιο σοβαρά τον ρόλο της, να βοηθήσει τους πιστούς και να τους δώσει δύναμη;

Απαιτείται λοιπόν όχι απλά σκληρή κριτική αλλά και αντίστοιχη δράση, χωρίς ψευτοπεριορισμούς και δισταγμούς, από την πλευρά των Χριστιανών και από την πλευρά την Εκκλησίας.

Επιστροφή στην κορυφή
ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Οκτ 17, 2012 9:36 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΝΑΦΟΡΑ Σ’ ΕΝΑ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΟ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ
ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΑΛΛΑ ΜΗΝΥΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ «ΑΓΙΑ»ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΣ





Προχθές, ὁ μητρ. Σιατίστης Παῦλος, βγῆκε χθὲς νὰ δικαιολογήσει μ’ ἕνα βαρύγδουπο κείμενο τὴν ἀπραξία τῆς Ἱ. Συνόδου ὡς πρὸς τὴν θεατρική παράσταση Corpus Christi, καὶ νὰ πεῖ πὼς ἡ ἀνύπαρκτη Σύνοδος «ὄντως ἀπασχολήθηκε μὲ τὸ θέμα, τὸ συζήτησε ...καὶ ἀποφάσισε νὰ ἀντιδράσει μὲ σύνεση», δηλαδὴ νὰ μὴν ἀντιδράσει γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσει τοὺς ἐργοδότες της, ἐγχώριους μισθο-φόρους καὶ ξένους νταβατζῆδες!

Καὶ συνέχισε: «Περιμένω νὰ μὲ ρωτήσετε: Μὰ δὲν πρέπει νὰ ὑπερασπίσουμε τὴν πίστη μας, τὸν ὑβριζόμενο Χριστό μας; Ναί, ἀλλὰ πῶς; Ὁ Χριστὸς ἀποδοκιμάζει τὴ μέθοδό τους. Θὰ μποροῦσε ὁ Χριστὸς νὰ ὑπερασπισθεῖ τὸν ἑαυτό Του μόνος Του. Μὲ τὶς λεγεῶνες τῶν Ἀγγέλων Του. Θὰ μποροῦσε νὰ ρίξει φωτιὰ καὶ νὰ τοὺς κάψει. Ἀμφιβάλλετε;».

Ἀσφαλῶς κι ἀμφιβάλλουμε, Σεβασμιώτατε. Γατὶ ὁ Χριστὸς δὲν ἐπεμβαίνει, ὅταν μποροῦμε νὰ ἐνεργήσουμε ἐμεῖς, ὅταν εἶναι καιρὸς νὰ τὸν ὁμολογήσουμε, ὅταν εἶναι καιρὸς νὰ δείξουμε ὅτι τὸν ἀγαπᾶμε μὲ πράξεις κι ὄχι μὲ στομφώδη λόγια, πάνω στὴν ἀσφάλεια τῶν δεσποτικῶν θρόνων, μέσα στὴν κούφια λάμψη χρυσοποίκιλτης στολῆς καὶ λαμπιρίζουσας μίτρας! Γιατὶ καὶ ἡ μία καὶ ἄλλη, ἔτσι ὅπως χρησιμοποιεῖται, ἀντὶ νὰ προσελκύει τὴ Θ. Χάρη, τὴν ἀποκρούει!

Ἂν ὅμως, πιστεύετε, ὅτι πρέπει νὰ ἀφήνουμε μὲ ἐμπιστοσύνη τὰ πάντα στὸ Θεό, τότε, γιατί οἱ Ἐπίσκοποι δὲν περιμένετε ἐν ὑπομονῇ τὴν ἐπέμβαση τοῦ Θεοῦ ἢ τῶν Ἀγγέλων του, ὅταν συκοφαντοῦν τὰ τίμια πρόσωπά σας; Γιατί δὲν μιμεῖσθε τὸν Χριστό, δίδοντας καὶ σὲ μᾶς τὸ παράδειγμα, ὁ ὁποῖος «λοιδωρούμενος οὐκ ἀντελοιδώρει, πάσχων οὐκ ἠπείλει»; Γιατί προβαίνουν οι Επίσκοποι σὲ μηνύσεις ἢ ἀγωγές, γιὰ τὴν ὑπεράσπιση ΟΧΙ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τοῦ ἑαυτοῦ τους; Νὰ σᾶς θυμίσω μερικὰ τέτοια παραδείγματα συνεπισκόπων σας, τὴν νοοτροπία τῶν ὁποίων κι ἐσεῖς ἀκολουθεῖτε.

Ὁ Ἀρχιεπ. Ιερώνυμος (ὡς Θηβῶν) μήνυσε τέσσερις Ἐπισκόπους τὸ 2004 γιὰ ἀνάμιξη τοῦ ὀνόματός του σὲ οἰκονομικὰ σκάνδαλα καὶ γιὰ συκοφαντία. Τοὺς μητροπολίτες, δηλαδή, Καρυστίας Σεραφείμ, Νικοπόλεως Μελέτιο, Θεσσαλονίκης Ἄνθιμο καὶ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο.
Ὁ μητρ. Λαρίσης Ἰγνάτιος ἔχει ὑποβάλει δεκάδες μηνύσεις καὶ ἀγωγὲς κατὰ τῶν Ἀγωνιζομένων Λαρισαίων Χριστιανῶν, φορτώνοντάς του μὲ τὴν καταβολὴ ἑκατοντάδων χιλιάδων εὐρώ.

Ὁ μητρ. Ν. Ἰωνίας Κωνσταντῖνος ὑπέβαλε μήνυση κατὰ ἱερέως καὶ τοῦ ὁδηγοῦ του γιὰ συκοφαντία.

Ὁ μητρ. Ναυπάκτου Ἱερόθεος κατὰ ἡγουμένου Ἱ. Μονῆς.

Ὁ μητροπ. Πειραιώς κατέθεσε μήνυση κατά διαφόρων.

Ὁ μητροπ. Σύρου Δωρόθεος Β΄ κατὰ ἐκδότη.

Ὁ μητροπ. Μεσσηνίας ἀπείλησε (στὶς τελευταῖες Ἀρχιεπισκοπικὲς ἐκλογὲς) γιὰ προσφυγὴ στὴ Δικαιοσύνη τὸν μητροπ. Σπάρτης, καὶ ἐπίσης τὸν Κυθήρων.

Ὁ πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομος ἔκανε τρεῖς τουλάχιστον μηνύσεις ἐναντίον δημοσιογράφου, ἐκδότη καὶ ἀρχιμανδρίτη.

Ὁ μητρ. Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος κατήγγειλε στὸ Ἐθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης δημοσιογράφους γιὰ ὑβριστικὲς ἐκφράσεις, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ τοὺς ἐπιβληθεῖ ὡς ποινή, ἡ ἐπιβολὴ 15.000 εὐρώ.

Ὁ πρ. Πειραιῶς Καλλίνικος κατέθεσε μήνυση γιὰ συκοφαντικὰ δημοσιεύματα καὶ συκοφαντικὸ βιβλίο.

Ὁ μητρ. Βεροίας Παντελεήμων κατέθεσε ἀσφαλιστικά μέτρα γιὰ συκοφαντία καὶ κατεδίκασε δικηγόρο, κ.λπ.

Καὶ τέλος, ἐσεῖς προσωπικά, κ. Παῦλε, ἀπειλήσατε μὲ μήνυση τὸν πρόεδρο τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”», καὶ μόνο στὴν ὑποψία ὅτι... σᾶς κατηγόρησε ὡς Οἰκουμενιστή! (στὴν Ἡμερίδα γιὰ τὴ μετάφραση τῶν λειτουργικῶν κειμένων στὴν Θεολογικὴ Ἀκαδημία Βόλου). Θὰ σᾶς θυμίσουμε τὸ γεγονός:

Ὅταν ἄρχισε ἡ συζήτηση, ἕνας ἀκροατὴς (ὁ κ. Ντετζιόρτζιο, πρόεδρος τῆς ΦΕΚΦ) ἔκανε μιὰ καίρια ἐπισήμανση. Εἶπε:

«Βλέπω ὅτι τὸ ζήτημα τῆς μεταφράσεως τῶν λειτουργικῶν κειμένων, τὸ ἀντιμετωπίζουμε σὰν ἕνα αὐτόνομο ζήτημα. Ἀλλὰ δὲν πρόκειται γιὰ ἕνα αὐτόνομο ζήτημα... Τὸ ζήτημα τῆς μεταφράσεως ἔχει εἰσαχθεῖ στὰ πλαίσια τῆς κατεύθυνσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ ὑποστηρίζεται ἀπὸ ἐκείνους ποὺ προωθοῦν τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ».

Κι ἐσεῖς, τότε, κ. Παῦλε, ἀπὸ αὐτὸ καὶ μόνο τὸν λόγο πειραχτήκατε, καὶ εἴπατε: «Ἡ πρόθεσή μου δὲν εἶχε καμία σχέση μὲ ὅσα εἶπε προηγουμένως ὁ κ. Ντετζιόρτζιο σχετικά, ὅτι αὐτὸ τὸ θέμα ἔχει σχέση μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, μ’ ὅλα αὐτά. Γιὰ νὰ καταλάβετε πόσο μ’ ἐνοχλεῖ, ἂν αὐτὸ δὲν ἦταν στὰ ὅρια τῆς συζήτησης, ἀλλὰ ἦταν μιὰ κουβέντα ἐκτός, θὰ τοῦ ἔκανα ἀγωγή...

Ντετζιόρτζιο: Ἀντὶ νὰ μὲ πείσετε Σεβασμιώτατε, ...σὰν ποιμένας καὶ πατέρας θὰ μὲ πηγαίνατε στὰ δικαστήρια; Σᾶς εὐχαριστῶ πολύ, πατέρα».

Εἴπατε καὶ κάτι ἄλλο Σεβασμιώτατε:

«Εἶναι θλιβερὸ ὅτι κάποιοι “χριστιανοὶ ἀγωνιστὲς” ταυτίστηκαν μὲ τὴ χρυσῆ αὐγὴ γιὰ νὰ ὑπερασπιστοῦν τὸν Χριστό»!

Πολὺ θλιβερότερο Σεβασμιώτατε εἶναι τὸ γεγονός, ὅτι οἱ Ἐπίσκοποι ἄφησαν ἀνυπεράσπιστο τὸ Χριστό, στὴν διάθεση τῶν ἀντιχρίστως ἐμπευσμένων κουλτουριάρηδων καὶ τῶν Χρυσαυγιτῶν. Ἀλλὰ καὶ τὸ σημαδιακό, ἐπίσης, εἶναι, ὅτι πρὶν χρησιμοποιήσουν οἱ νεοταξικοὶ .................. τὴ «Χρυσῆ Αὐγὴ» γιὰ τὰ ὅποια ἄλλοθί τους τὴν χρησιμοποιεῖτε ἐσεῖς!

Τρίκαλα, 17 Ὀκτωβρίου 2012
«ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ “ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ”»

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες