Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
«Ιερή Συμμαχία»: Ανδριανόπουλος-«Ιοί» και ΣΙΑ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΝΤΑΒΕΛΗΣ



Ένταξη: 28 Ιαν 2007
Δημοσιεύσεις: 283
Τόπος: Στύρα Ευβοίας

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 02, 2009 6:34 pm    Θέμα δημοσίευσης: «Ιερή Συμμαχία»: Ανδριανόπουλος-«Ιοί» και ΣΙΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

«Ιερή Συμμαχία»: Ανδριανόπουλος-«Ιοί» και ΣΙΑ


Η ιστοσελίδα του Ανδριανόπουλου προβάλλει ένα κείμενο του γνωστού Τάκη Μίχα. Στο κείμενο του Μίχα επαινούνται οι απόψεις του γνωστού των «Ιών», Κωστόπουλου.
Οι πραγματικές ιδεολογικές συγγένειες, οι πραγματικές πολιτικές διασυνδέσεις, αλλά και ο «υπόγειος» συντονισμός στη δράση, γίνονται ορατά και δια γυμνού οφθαλμού.
Ο Ανδριανόπουλος (ο ακραιφνής νεοφιλελεύθερος), ο «Ιός» (η αριστερίζουσα μάσκα) και ο έτερος νεοφιλελεύθερος, Τάκης Μίχας: Το «ίδιο συνδικάτο»!!!
Επιμειξίες, φαινομενικά, «ανώμαλες», αλλά ουσιαστικά «ομαλές»: Η «ομαλότητα» του αυτοκρατορικού πολτού και των κυρίαρχων νεοταξικών ιδεολογημάτων και πρακτικών. Κοινή η ιδεολογία τους, κοινός ο αγώνας τους, κοινές οι πρακτικές τους.


Το υμνολογικό προς «Ιούς»κείμενο, εδώ:
http://www.andrianopoulos.gr/0000000000




ΕΠΕΤΕΙΑΚΟΙ ΜΥΘΟΙ

Ένα σημείωμα του Τάκη Μίχα

Εξαιρετικά ενδιαφέρουσα εκδήλωση προόσφατα για τους μύθους της εθνικής επετείου. με συμμετεχοντες τον δημοσιογράφο Τάσο Κωστόπουλο και τον πανεπιστημιακό Σπύρο Καράβα.

Επιστολές - ντοκουμέντα του Καποδίστρια, όπου ομολογούν ότι ούτε καν η νοτιότερη της θεσσαλικής γραμμής Ελλάδα υπήρξε ποτέ εθνικά συμπαγής, ανέγνωσε ο καθηγητής Καράβας.

Καταπέλτης όμως ήτανε βασικά ο Κωστόπουλος, με τεκμηριωμένη σε βιβλιογραφία επιχειρηματολογία για τον καθένα από τους εθνικούς μύθους ξεχωριστά.

Πρώτα κατέρριψε το μύθο της... "μακραίωνης αντίστασης", επισημαίνοντας όχι μόνο τη σποραδικότητα αλλά και τη ΜΗ εθνική συνειδητότητα των σκόρπιων τοπικών εξεγέρσεων που λάμβαναν χώρα ΠΡΙΝ από το 19ο αιώνα, ανατρέποντας έτσι την κυριαρχη αποψη που μιλάει "για επί αιώνες δοκιμαζόμενο και διαρκώς αγωνιζόμενο έθνος".

Υστερα μίλησε για τη ΜΙΚΤΗ εθνολογική σύνθεση των επαναστατών, επισημαίνοντας ότι ο ναύαρχος Κουντουριώτης συμμετείχε σε όλες τις συνεδριάσεις της εποχής... συνοδευόμενος από τον επίσημο μεταφραστή του, αφού δεν ήξερε να μιλάει παρά μόνο αρβανίτικα (όπως και το 30% των επαναστατών). Η εξόντωση της αρβανίτικης γλώσσας ξεκίνησε ΑΜΕΣΩΣ μετά την ίδρυση του ελληνικού κράτους, με εγκυκλίους του υπουργείου Παιδείας από το 1830. Τα ελληνικά σώματα του οθωμανικού στρατού που τάχθηκαν με την αντεπανάσταση ήταν τα περίφημα "καπάκια", ενώ πολυάριθμοι μουσουλμάνοι με φιλελεύθερες ιδέες συντάσσονταν με τους επαναστάτες.

Η θρησκευτική ελευθερία ήταν απόλυτη στο οθωμανικό καθεστώς. Βεβαίως, διώξεις Ελλήνων από το οθωμανικό καθεστώς (και κρεμάλες) υπήρξαν πολλές, αλλά ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ήταν ΚΑΤΟΠΙΝ ΥΠΟΔΕΙΞΕΩΝ των τοπικών ελληνικών αρχών, που έλυναν και έδεναν στις περιοχές τους.

Έλεγαν δηλαδή οι προύχοντες στους Οθωμανούς "πιάστε τον τάδε, διότι είναι επικίνδυνο ταραχοποιό στοιχείο και απειλεί την εξουσία". Πάντοτε δηλαδή υπήρχε ΕΓΚΡΙΣΗ και ΠΡΟΤΡΟΠΗ εκ μέρους Ελλήνων ιθυνόντων.

Ο Κωστοπουλος υποστηριξε οτι ΚΙΝΗΤΡΑ πολλών συμμετεχόντων στην εξεγερση του 21 ήταν ιδιοτελή, και έφερε ως παράδειγμα τους κλέφτες και αρματολούς . Οι κλέφτες συγκρούονταν για ίδιον όφελος με την εξουσία, έβγαιναν για ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ στο βουνό, και αμέσως διαπραγματεύονταν με τους Οθωμανούς το "αρματολίκι"(αστυνομια). Στόχος τους δηλαδή ήταν να διοριστούν από τους Οθωμανούς στα χωριά και να γίνουν αρματολοί. Αν δεν τους κάνανε το χατίρι, αυτοί συνεχίζανε το "αντάρτικο" έως ότου η οθωμανικη εξουσία βαρεθεί και ...αποδεχτεί να τους διορίσει ως αστυνομικους .

Τέτοιου είδους ιδιοτελή άτομα στρατολογήθηκαν ΚΑΤΑ ΚΟΡΟΝ από τους επαναστάτες (προφανώς και εξ ανάγκης, αφού ήξεραν τα όπλα, κλπ). ¶λλη απόδειξη της ιδιοτέλειας (πέρα από τα λάφυρα και το πλιάτσικο στις μάχες) είναι και ο εντοπισμός, πειρατεία, σφαγή και ληστεία στο Κρητικό πέλαγος ενός πλοίου που μετέφερε κορυφαίο Αιγύπτιο μουσουλμάνο θρησκευτικό ηγέτη που πήγαινε στη Μέκκα με την οικογένεια του, φορτωμένος με πολύ πλούτο και χρυσά αφιερώματα. Οι επαναστάτες τους έσφαξαν όλους και άρπαξαν τη λεία, χωρίς να τους έχουν φταίξει σε τίποτε οι συγκεκριμένοι άνθρωποι.

Παντως σε γενικες γραμμες οι επαναστάτες είχαν μια προτίμηση στο να σφάζουν κυρίως ΑΜΑΧΟΥΣ και ΦΤΩΧΟΥΣ Τούρκους, ενώ αντίθετα (απλώς) φυλάκιζαν και είχαν στα όπα - όπα τους ισχυρούς μπέηδες και προύχοντες, προκειμένου να τους ανταλλάξουν με αιχμαλώτους ή να ζητήσουν λύτρα από το σουλτάνο.

Εξήγησε με μεγάλη ΣΑΦΗΝΕΙΑ το γιατί ορίστηκε ως επέτειος η 25η Μαρτίου. Αυτό που ήθελε να αποφύγει ο ελληνικός εθνικισμός ήτανε το να βγει στο φως Η ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ εθνικής σύμπνοιας και συναντίληψης σχετικά με το αν πρέπει ή όχι να υπάρξει επανάσταση. Δηλαδή ο περίφημος μύθος της εθνικής ενότητας. Τέτοια ενότητα δεν υπήρξε, και ούτε ήταν δυνατό να υπάρξει, διότι απλούστατα οι διαφωνίες είχαν έντονο ταξικό στίγμα. Οι προεστοί των περισσότερων περιοχών ήταν αντίθετοι στην προοπτική της εξέγερσης, είτε για λόγους συμφέροντος είτε γιατί θεωρούσαν ότι είναι ανώριμες οι συνθήκες.

Αυτές τις απαντήσεις δίνανε στους Φιλικούς και στον απεσταλμένο τους τον παπα- Φλέσσα ήδη από το Γενάρη του 2009. Όταν όμως ξέσπασαν εξεγέρσεις σε Μολδοβλαχία το Φλεβάρη, κάποιοι έλληνες "από τα κάτω" ξεκίνησαν μόνοι τους τις αυθόρμητες επιθέσεις εναντια στις οθωμανικές αρχές, με πρωτεργάτη το σχετικά άγνωστο Παναγιώτη Καρατζά. Καλαμάτα και Καλάβρυτα έπεσαν στις 21 και 24 Μαρτίου. Κανένα λάβαρο ΔΕΝ υψώθηκε στις 25 Μαρτίου, όπως αποδεικνύεται και από τα απομνημονεύματα του Π.Π. Γερμανού. Απλώς ευλογήθηκε η εξέγερση, που ομως είχε ΗΔΗ ξεκινήσει πολλές εβδομάδες πριν (με επιθυμία των "απο κάτω" και με δισταγμό των "από πάνω").

Από άποψη ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΕΩΝ και παραβιάσεων κάθε ηθικής και κάθε άγραφου δικαίου πολέμου, συγκλονιστική (εκτός από την Τριπολιτσά) υπήρξε η σφαγή Εβραίων στο Αγρίνιο, καθώς και η τοποθέτηση εκατοντάδων γυναικοπαίδων μουσουλμάνων σε πλωτή εξέδρα στο Ναυαρίνο όπου δια του "παιχνιδιού" της σκοποβολής εξοντώθηκαν όλοι τους . Υπάρχουν και στοιχεία για το μεθοδικό πνιγμό 600 αμάχων μέσα σε ποτάμι.

Πολλές φορές οι επαναστάτες διέπρατταν και αναίτιες σφαγές, με αποκλειστικό στόχο να ΠΟΛΩΣΟΥΝ το κλίμα και να δημιουργησουν τετελεσμένα κι εμπόλεμη ατμόσφαιρα. Σκοτώνοντας κάποιους Τούρκους χωροφύλακες π.χ. κόβονταν οι γέφυρες συνύπαρξης Ελλήνων και Τούρκων σε μια περιοχή, και έτσι εμπεδωνόταν το συγκρουσιακό κλίμα. Η τρομοκρατία που είχε εξαπολύσει ο Κολοκοτρώνης στην ύπαιθρο της Πελοπονήσου ήταν άνευ προηγούμενου, και συναγωνιζόταν σε αγριότητα τον οθωμανικό στρατό.
Οι χιλιάδες δύσμοιροι και αγράμματοι χωριανοί πολλών περιοχών που δεν είχαν ακόμη ενημερωθεί πλήρως ώστε μετά λόγου γνώσεως να κατασταλάξουν στο αν θα συμμετάσχουν ή όχι στο εγχείρημα, δηλαδή ήταν ΟΥΔΕΤΕΡΟΙ και αναποφάσιστοι, απειλήθηκαν ΚΑΙ από τις δύο πλευρές με μαχαίρι, φωτιά και τσεκούρι. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα. "Αν δεν έρθετε μαζί μας , θα σας σφάξουμε όλους και θα σας κάψουμε τα χωράφια", έλεγε ο σουλτάνος, και ΤΟΝ ΙΔΙΟ εκβιασμό έκανε και ο Κολοκοτρώνης.

Επισης αναφερθηκε και στην εθελοντική αποχώρηση (μετανάστευση) ΧΙΛΙΑΔΩΝ Ελλήνων αμέσως ΜΕΤΑ την ίδρυση ελληνικού κράτους. Οι άνθρωποι αυτοί ήταν συνηθισμένοι στον οθωμανικό τρόπο διαβίωσης, και αισθάνονταν άβολα με το να τεθούν ξαφνικά υπό μια διοικητική διάρθρωση Βαυαρών βασιλιάδων, με άλλη κουλτούρα, κλπ. Οπότε σηκώθηκαν κι έφυγαν και πήγαν στις οθωμανικές περιοχές.

Τέλος, αναφέρθηκε στην υπόθεση του Ζαλόγγου. ¶λλος ένας εθνικός μύθος, κατασκευασμένος εκ των υστέρων. Ούτε χορός υπήρξε, ούτε αποκλειστική συμμετοχή γυναικών στο εγχείρημα. Ποιο ήταν το εγχείρημα ? Βασικά πέταξαν τα παιδιά στο γκρεμό για να μην τα πιάσουν οι διώκτες, και στη συνέχεια έδωσαν (άντρες και γυναίκες) απέλπιδα μάχη (χαμένη από χέρι) κανονικά "σώμα με σώμα".

_________________
Φωτιά και τσεκούρι όχι μόνο στους
προσκυνημένους, αλλά και στους
πράκτορες και προβοκάτορες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Καχύποπτος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 03, 2009 9:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι νέο-δοσίλογοι-μπούληδες από τις αναπαυτικές επιδοτούμενες πολυθρόνες τους επιχειρούν να σπιλώσουν μια Επανάσταση, με το δόλιο τέχνασμα των μικροαστικών εξισώσεων: Η βία είναι βία.
Με αυτή τη λογική των προσκυνημένων η ανθρωπότητα θα είχε μείνει στην εποχή των σπηλαίων. Γιατί κάθε Επανάσταση συνθέτεται από άπειρα επεισόδια αντί-βίας. Δεν θα μπορούσε να κάνει ούτε ένα βήμα μπροστά εάν δεν απαντούσε στη βία του κατεστημένου και των κατακτητών με τη βία των εξεγερμένων. Το να απομονώνουμε κάποια επεισόδια για να ταυτίζουμε τους θύτες με τα θύματα, τους δυνάστες κατακτητές με τις εξεγερμένες λαϊκές μάζες, αυτό μόνο οι λακέδες του διεθνούς κατεστημένου και οι δωσίλογοι το κάνουν.
Φυσικά οι νεοδοσίλογοι αλλοιώνουν βάναυσα όχι μόνο την ουσία της Επανάστασης του ’21, αλλά και τα συγκεκριμένα γεγονότα, για να τα προσαρμόσουν στη νέα «θεώρηση» που προστάζει η αυτοκρατορική Νέα Τάξη: στην αποδόμηση της Ιστορίας, των κοινωνιών και των εθνικών συγκροτήσεων. Θέλουν να ξαναγράψουν την ιστορία ρίχνοντας στον κάλαθο των αχρήστων την ιστορική επιστήμη.
Οι οικότροφοι αυτοί Ναιναίκοι, ΠΑΝΤΑ υμνολογούν τα εγκλήματα της κτηνώδους βίας της αυτοκρατορίας, και λοιδορούν και στιγματίζουν, σαν βία και τρομοκρατία, κάθε αντίσταση στη βία και τρομοκρατία του διεθνούς ιμπεριαλισμού και των δυναστών κατακτητών.
¶ξιος ο μισθός τους.
Τα παρακάτω λόγια του Γέρου του Μωριά έχουν μεγαλύτερη αξία από όλα τα κατεβατά των επιδοτούμενων και των ποικίλων «αναλυτών» της πολυθρόνας


http://klasikoperiptosi.blogspot.com/


«Η επανάστασις η εδική μας δεν ομοιάζει με καμμιάν απ΄ όσες γίνονται σήμερον εις την Ευρώπην. Της Ευρώπης οι επαναστάσεις εναντίον των διοικήσεών των είναι εμφύλιος πόλεμος. Ο ειδικός μας πόλεμος ήταν ο πλέον δίκαιος, ήτον έθνος με άλλο έθνος, ήτον με έναν λαόν, όπου ποτέ δεν ηθέλησε να αναγνωρισθεί ως τοιτούτος, ούτε να ορκισθεί, παρά μόνο ό,τι έκαμε με τη βία. Ούτε ο Σουλτάνος ηθέλησε ποτέ να θεωρήσει τον ελληνικόν λαον ως λαόν, αλλ΄ ως σκλάβους. Μιαν φοράν, όταν επήραμε το Ναύπλιο, ήλθε ο ¶μιλτον να με ιδεί. Μου είπε: « Πρέπει οι Έλληνες να ζητήσουν συμβιβασμό και η Αγγλία να μεσιτεύσει». Εγώ του αποκρίθηκα, ότι: «Αυτό δεν γίνεται ποτέ, ελευθερία ή θάντος. Εμείς, καπετάν ¶μιλτον, ποτέ συμβιβασμό δεν εκάμαμε με τους Τούρκους. ¶λλους έκοψε, άλλους εσκλάβωσε με το σπαθί εις γενεάς. Ο βασιλεύς μας εσκοτώθη, καμμία συνθήκη δεν έκαμε, η φρουρά του είχε παντοτινό πόλεμο με τους Τούρκους και δύο φρούρια ήτον πάντοτε ανυπότακτα». Με είπε: «Ποια είναι η βασιλική φρουρά του, ποια είναι τα φρούρια;» -« Η φρουρά του βασιλέως μας είναι οι λεγόμενοι Κλέφται, τα φρούρια η Μάνη και το Σούλι και τα βουνά». Έτσι δεν με ομίλησε πλέον.»


Θεόδωρος Κολοκοτρώνης
Επιστροφή στην κορυφή
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 03, 2009 9:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αυτά που ΔΕΝ Λέχθηκαν
Του Κώστα Μαυρίδη*

Στον απόηχο των εθνικών επετείων, οι δηλώσεις και ομιλίες επισήμων (ιδίως κάποιων Υπουργών) με σκοπό να αναδειχθεί το νόημά τους στη σύγχρονη εποχή, κρίνονται απογοητευτικές. Χωρίς ουσιαστική σύνδεση με το παρόν. Χωρίς στοχασμό. Χωρίς έμπνευση. Για κάποιους φαινόταν αγγαρεία παρά οτιδήποτε άλλο.

Αντί για ομιλία, θα μπορούσαν να απαγγείλουν το κορυφαίο ποίημα του Δ. Σολωμού, τον Ύμνο προς την Ελευθερία. Στις 158 τετράστιχες στροφές του «Ύμνου» συμπυκνώνεται το ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΛΗΜΜΑ των Ελλήνων.
Εκείνο που συγκλόνισε τις ψυχές των επαναστατών του αγώνα του 21 και πυρπόλησε τις ψυχές των ανταρτών της ΕΟΚΑ χρόνια αργότερα: "Ελευθερία ή Θάνατος".

Το δίλημμα αυτό εμπερικλείει το διαχρονικό νόημα του ελληνικού τρόπου. Και η επιλογή ξεκάθαρη και πεντασύλλαβη: Ε-ΛΕΥ-ΘΕ-ΡΙ-Α. Αφενός, με την επιλογή για Ελευθερία πληρούται η από αιώνων πίστη στην ανεξάντλητη δύναμη του έθνους κι επιβεβαιώνεται η αναλλοίωτη ιστορική συνέχεια καθώς λυτρώνονται όσοι πίστεψαν και πιστεύουν στον ελληνισμό, όχι ως πολιτική ταυτότητα αλλά ως ιστορική εθνική οντότητα πολιτισμού και αξιών. Από την άλλη, χάνονται στα τάρταρα οι ριψάσπιδες της εκάστοτε εποχής, όποιοι κι αν είναι αυτοί. Από τους μηδίζοντες Αμαθούσιους, στους τουρκοπροσκυνημένους του 1821, ως στους «επαναπροσεγγιστές» της τουρκικής κατοχής και τους ψευδο-εκσυγχρονιστές του σήμερα.

Το εννοούμενο για μας όμως είναι αδυσώπητο. Δεν νοείται ελληνισμός χωρίς ξεκάθαρη επιλογή. Δεν λογίζονται πατριώτες όσοι κατατάσσουν την Ελευθερία σε δεύτερη ή τρίτη μοίρα ή την εξαφανίζουν τελείως ή νοθεύουν τις λέξεις για να βολέψουν τις αβαρίες τους. Ούτε ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα πως «ΟΛΟΙ οι πολιτικοί είναι το ίδιο πατριώτες». Δεν ήταν ποτέ έτσι τα πράγματα. Γιατί να είναι διαφορετικά σήμερα;
Για πάνω από 400 χρόνια, ο καλόγερος με το φως του καντηλιού στο κρυφό σχολειό να συντηρεί τη μνήμη. Ο αρματολός κι ο κλέφτης με το καριοφίλι και τα σκουριασμένα σπαθιά στις απάτητες βουνοκορφές του Ολύμπου να καρτερά. Ο καραβοκύρης ν΄ αρμενίζει το πέλαγος με την προσμονή στα πανιά του. Οι γέροντες με τους θρύλους και τις παραδόσεις γεμάτες από νοήματα για εγκαρτέρηση. Αυτοί κράτησαν ζωντανή την ψυχή του έθνους όταν τα πάντα πλάκωνε η Τουρκιά, με τη βεβαιότητα ότι το πλήρωμα του χρόνου θα έρθει. Κι όταν ήρθε, επιβεβαιώθηκε πως τίποτε δεν πήγε χαμένο.

ΤΙΠΟΤΕ. Και σήμερα, τίποτα δεν πάει χαμένο που βάζει λάδι στο καντήλι της αντοχής στον αγώνα ενάντια στην κατοχή.

Η αξία των επετείων μας, δεν περιορίζεται μόνο στο να αποτίουμε φόρο ευγνωμοσύνης σε όσους προσέτρεξαν στο κάλεσμα της πατρίδας και πρόσφεραν με ανιδιοτέλεια. Υπάρχει και το κατά πόσον θα φανούμε εμείς αντάξιοι της Ιστορίας μας. Σήμερα, η διολίσθηση του κυπριακού από την ουσία του ως πρόβλημα εισβολής και κατοχής, το μετατρέπει σταδιακά σε μια δικοινοτική διαφορά, πράγμα που άρχισε ήδη να διαβρώνει τις απόψεις πολλών εντός του στρατοπέδου μας.

Η ιστορική απάντηση είναι απλή όσο και το διαχρονικό δίλημμα. Και δεν υπάρχει εγκόσμια δύναμη που να μπορεί να καθυποτάξει την απόφαση μας ως λαού να κρατήσουμε την αξιοπρέπειά μας. Τα πιο πάνω δυστυχώς δεν λέχθηκαν όπως έπρεπε.

*Ο Κώστας Μαυρίδης είναι ακαδημαϊκός.
Επιστροφή στην κορυφή
Κωνσταντίνος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 03, 2009 2:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Οι "Ιοι" και οι στόχοι τους Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Προσωπικά, διαπιστώνω την αγωνιώδη προσπάθεια των μελών του "Ιου" να διαγράψουν την ιστορία και τους αγώνες για ελευθερία και δικαιώματα που έχουν δοθεί μέσα από αυτήν.
Οι συντονισμένες τους ενέργειες προς αυτόν τον σκοπό, ουσιαστικά είναι ένας αγώνας επιβίωσης για τους ίδιους. Γνωρίζουν πολύ καλά πως εάν δεν διαστρεβλώσουν ή δεν διαγράψουν την ιστορία, τότε θα διαγραφούν οι ίδιοι από αυτήν. Και μάλιστα με τον χειρότερο τρόπο, που δεν είναι η ανυπαρξία αλλά η απόδοση των ευθυνών και των εξυπηρετούμενων σκοπών.
Ο βασικός σκοπός είναι η αλλοίωση των πάντων προκειμένου να μην υπάρχουν "παραδείγματα" λαϊκών αγώνων. Έτσι στηρίζεται η Νέα Τάξη Πραγμάτων, ενισχύονται τα αφεντικά τους και οι ίδιοι δικαιώνουν τον μισθό τους. Οι αντιλαϊκές τους αντιλήψεις πολύ εύκολα γίνονται αντεθνικές.
Εξάλλου, είναι (νομίζω) ιστορικά αποδεδειγμένο πως η κοινή ιστορική συνείδηση και γνώση υπήρξε ο κρίκος συνοχής για τις λαϊκές μάζες, αλλά ταυτόχρονα λειτούργησε και ως μοχλός δυναμικής "εκτίναξης" για την πραγματοποίηση δυναμικών κινητοποιήσεων, εξεγέρσεων και επαναστάσεων.
Αυτό (νομίζω) πως φοβούνται οι "Ιοι"... την κοινή συνείδηση ενός έθνους που θα επαναστατήσει εναντίον των συμφερόντων που καπηλεύονται-εκμεταλλεύονται τους πάντες. Την επανάσταση εναντίον τους φοβούνται... γνωρίζουν πως θα παραδοθούν στην ιστορία ως υποτακτικοί του κεφαλαίου και γυμνοί θα παραδοθούν στην χλεύη και στην λήθη (περισσότερο όμως ενδιαφέρονται για την λήθη)
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 03, 2009 2:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ είναι Κωνσταντίνε.
Το διατύπωσες εύστοχα...

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Λη Όσβαλντ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 07, 2009 8:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Γιατί όμως τα... φοβούνται όλα αυτά οι Ιοί;Δεν είναι μόνο το κυρίαρχο ερώτημα που τίθεται. Είναι και η διασαφήνιση του κινήτρου τους. Σε κάθε πράξη, το κίνητρο είναι η πρωταρχική ερώτηση που τίθεται για τους δρώντες-ή δράστες- (συγχωρείστε με δεν μιλώ καλά ελληνικά) ακολουθεί η μέθοδος δράσης που και αυτή διερευνάται όταν κάποιος πράττει προκαλώντας ανεξήγητα και με μη εξηγήσιμη ένταση και πάθος και ακολουθεί το πλαίσιο αναφοράς.Όπου κάθε ένας δρων, ανήκει σε ένα "πλαίσιο αναφοράς" στο οποίο αναπτύσσει αξίες, διασυνδέσεις, υποχρεώσεις,προσδοκίες, επιβεβαιώσεις.

π.χ. Γιατί να υποστηρίξεις με κείμενα σου και όχι μόνον,έναν αλλοδαπό ως "επαναστάτη" για τον οποίο η Βουλή της πατρίδας του αλλά και συνοδά κείμενα σχετικών ερευνητών-και δημοσιεύματα από το coogle εκεί-τον συνδέουν με ενέργειες οργανώσεων όπως η Γκλάντιο;
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες