Συγγραφέας Μήνυμα
κολλητήρι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 22, 2010 11:10 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Χολιγουντιανά σόου ανοησίας και απάτης



Το υπερθέαμα της κακογουστιάς και της πολιτικής «πορνείας»
κολλητήρι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 22, 2010 10:49 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Υστερικές μάσκες



Τράγκας: Η αυθάδεια της υποκριτικής θρασύτητας, των άναρθρων κραυγών και των τρομοκρατικών ουρλιαχτών.

Τα κενά δοχεία κάνουν πολύ θόρυβο. Αυτό είναι το ευαγγέλιο του Τράγκα. Με το θόρυβο και την εμπορία του τρομοκρατικού πανικού προσπαθεί να σωθεί και να αρπάξει και καμία διαφήμιση…

Κάκιστος ηθοποιός.

Τόσο κακός που οδηγεί και τον Χατζηνικολάου στην καταδίκη του κακού ηθοποιού: στην απώλεια του υποκριτικού του ταλέντου, στο κομμάτιασμα της «μάσκας» του…




Ο Άδωνις είναι και αυτός ένας από τους κακούς ηθοποιούς. Αντισταθμίζει τις «ατέλειες» με την τηλεοπτική «πορνογραφία» και τα γαργαλιστικά «θεάματα» των μεσημεριανών τηλεπαραθύρων.

Συνταγή πετυχημένη: «Χρήμα-σεξ-εξουσία-θέαμα»…

Αυτός, λοιπόν της ερωτικό-πολιτικής σκανδαλοθηρίας, κατακεραυνώνει, τσιρίζοντας, τις κινητοποιήσεις των εργαζόμενων, των συνταξιούχων, των απεργών.

Αναμασάει τις συναινετικές ατάκες του κλόουν αφεντικού του (Καρατζαφέρης), με υστερικά γαυγίσματα…

Ταυτόχρονα: εκθειάζει το ΔΝΤ, το ΠΑΣΟΚ και τα νέα μέτρα!
Ροβεσπιέρος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 22, 2010 9:35 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Οι βλοσυρές μάσκες της Συναίνεσης»
Η συναίνεση προϋποθέτει την τρομοκρατική υστερία και το ανάλογο μελόδραμα.
Το ρόλο αυτό τον παίζουν τα ΜΜΕ: οι κατασκευαστές της συναίνεσης και του τρομοκρατικού πολεμικού κλίματος της «έκτακτης ανάγκης».
Τα «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ υποδύονται τους θεατρικούς ρόλους και φοράνε την ανάλογε μάσκες.

Οι πλέον πειστικές μάσκες είναι αυτές που περιγράφει παραστατικότατα ο «Τρελογιάννης»:
http://trelogiannis.blogspot.com/2010/04/mega.html




MEGA- ΛΟ ΨΥΧΟΠΛΑΚΩΜΑ
Οι μουτσούνες όλες σοβαρές. Σαν να πήγαιναν σε πραγματική κηδεία. Ο καλός δημοσιογράφος πρέπει να είναι και καλός ηθοποιός! Αυτό...επιβάλλουν τα ρολάκια. Να ζει, δηλαδή, το δράμα που ζει η κοινωνία. Πως τους βλέπετε όλους; Ελαφρώς στενοχωρημένους. Ζουν το (ψεύτικο) δράμα τους...
ΘΑΛΕΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 22, 2010 9:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΟΧΙ στη συναίνεση

ΟΧΙ στη συναίνεση

Οι ληστές και οι πολιτικοί απατεώνες μας ζητούν, ακριβέστερα ΑΠΑΙΤΟΥΝ, να συναινέσουμε στο θάνατό μας και να πληρώσουμε και προκαταβολικά τα έξοδα της κηδείας μας.

ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ, αυτό το ντροπαλό ψευδώνυμο της «έκτακτης ανάγκης» σημαίνει: Δικτατορία του χρήματος που κερδοσκοπεί, με τοκογλυφικά επιτόκια, πάνω στο θάνατο των λαών, προεισπράττοντας και τα έξοδα της ταφής…

Ένα εύστοχο κείμενο από το «Σαντορινιό»:
http://santo-rinios.blogspot.com/2010/04/blog-post_6131.html




Η πολλή συναίνεση βλάπτει. Βαλτώνεις.

Οι συγκρούσεις παράγουν ενέργεια.


Πάρτε για παράδειγμα τις διαφημιστικές καμπάνιες των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Μέχρι πρότινος δεν βλέπαμε πολλές.

Αφενός έχουμε την οικονομική κρίση. Αφετέρου υπάρχει ο προγραμματισμός εν όψει της θερινής περιόδου, όπου "φορτσάρουν" οι εν λόγω εταιρείες στις προσπάθειές τους να προσελκύσουν κοινό.

Ωστόσο, τώρα διαπιστώνουμε μια "έκρηξη" επικοινωνίας.

Τα σποτάκια στην τηλεόραση και το ραδιόφωνο διαδέχονται το ένα το άλλο, σε πυκνή τάξη! Γιατί συνέβη αυτό το ευχάριστο για τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ;
Για τον απλούστατο λόγο ότι μία από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας αποφάσισε να "φλερτάρει" με πελάτες των υπολοίπων βγάζοντας στην κυκλοφορία ένα διαφημιστικό σποτ όπου σύγκρινε τιμές και προσφερόμενες παροχές.

Φυσικά σ' αυτό το σποτ "νικήτρια", ήτοι πιο συμφέρουσα για τον καταναλωτή, αναδεικνυόταν η πολυεθνική που κυκλοφόρησε το σποτ.

Οι άλλες εταιρείες δεν άφησαν την "πρόκληση" αναπάντητη και γέμισαν κι εκείνες τα αδειανά διαφημιστικά slots των καναλιών με σποτάκια όπου "νικούσαν" εκείνες και όχι η πολυεθνική που έριξε την πρώτη… τηλεβολή.

Πέρα από τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ κερδισμένο θα βγει και το κοινό από αυτή την αντιπαράθεση.

Πρώτα και κύρια επειδή θα θυμηθεί να ελέγξει εκ νέου ποια εταιρεία, ποιο συμβόλαιο και ποια "καρτοκινητά" είναι πιο φτηνά, αξιόπιστα και ταιριαστά στις ανάγκες του.

Οι καταναλωτές, θα βάλουν χαρτί και μολύβι κάτω, θα κάνουν τις προσθαφαιρέσεις και τους υπολογισμούς τους και θα λάβουν τις αποφάσεις τους.
Αν δεν έπεφτε η πρώτη "τουφεκιά" δεν θα γινόταν τίποτα από τα παραπάνω.

Ό,τι συμβαίνει στον χώρο του εμπορίου και της διαφήμισης έχει εφαρμογή και στον χώρο της πολιτικής.

Η συναίνεση δεν είναι αυτοσκοπός στην δημοκρατία. Απόλυτη συναίνεση και τάξη υπάρχει στα νεκροταφεία και στις απολυταρχίες.

Όσοι δεν ενθουσιάζονται ούτε με τα νεκροταφεία ούτε με τις απολυταρχίες, συγκρούονται, διαφωνούν.


Καλό είναι να το θυμόμαστε αυτό…

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group