Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης
Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Αρχική σελίδα
Προτάσεις
Τεύχη
Αρθρα
Αναζήτηση διαλόγου
Αναζήτηση - άρθρα/τεύχη
Σύνδεσμοι
Πληροφορίες
Ρεσάλτο Blog
Αναζήτηση
::
Κατάλογος Μελών
Εγγραφή
::
Σύνδεση
::
Προφίλ
MME - Τρομοκρατία - Μ.Κ.Ο.
Δημοσίευση απάντησης
Όνομα μέλους
Θέμα
Περιεχόμενο
Emoticons
Περισσότερα Emoticons
Χρώμα γραμματοσειράς:
Προεπιλογή
Βαθύ Κόκκινο
Κόκκινο
Πορτοκαλί
Καφέ
Κίτρινο
Πράσινο
Λαδί
Κυανό
Μπλέ
Βαθύ Μπλέ
Λουλακί
Βιολετί
Λευκό
Μαύρο
Μέγεθος γραμματοσειράς:
Μικροσκοπικό
Μικρό
Κανονικό
Μεγάλο
Τεράστιο
Να κλείσουν τα Tags
[quote="Περαστική"]Συνειδητοποιεί κανείς όμως ένα: Εάν όλα αυτά τα "δημόσια πρόσωπα" είχαν ζήσει σε άλλες εποχές, π.χ καμμιά 30ρια χρόνια πριν, θα είχε πέσει ντομάτα και κλούβιο αυγό, σύννεφο. Φαίνεται όμως ότι αυτή είναι η νέα έκφανση της σύγχρονης "προοδευμένης" μας δημοκρατίας.[/quote]
Επιλογές
HTML
Ενεργό
BBCode
Ενεργό
Smilies
Ενεργά
Απενεργοποίηση HTML σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση BBCode σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση Smilies σ' αυτή τη δημοσίευση
*** Αυτή η Δημοσίευση θα εξετασθεί και θα μείνει κρυφή μέχρι την έγκρισή της. ***
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη:
Επιλέξτε μια Δημόσια Συζήτηση
----------------
Πολιτική Δημοσίευσης
Ανακοινώσεις
Ευρετήριο
----------------
Ειδήσεις
Πολιτική - Oικονομία
Εθνικό - Μεταναστευτικό
Ορθοδοξία - Κοινωνία
Πολιτισμός-Παιδεία-Γλώσσα
Ιστορία - Φιλοσοφία
MME - Τρομοκρατία - Μ.Κ.Ο.
Οικολογία - Περιβάλλον
Γεωπολιτική - Επιστήμη
Καταγγελίες
Χιούμορ - Σάτιρα
Γενικές Συζητήσεις
Ανασκόπηση Θέματος
Συγγραφέας
Μήνυμα
ΤΡΩΚΤΙΚΟ
Δημοσιεύθηκε: Παρ Νοέ 07, 2008 5:57 pm
Θέμα δημοσίευσης:
http://troktiko.blogspot.com/2008/11/blog-post_2808.html
Πιο κάτω από τον πάτο του βαρελιού δεν γίνεται
Είναι ο πάτος του βαρελιού
! Δεν πάει παρακάτω. Και λέμε για την Μάρα. Η σύζυγος του βουλευτή που εκπροσωπεί τον πολιτισμό παρουσιάζει το χειρότερο παιχνίδι στην ιστορία της τηλεόρασης! Το δήθεν παιχνίδι "Η στιγμή της αλήθειας" που από την Πέμπτη έχει συγκεντρώσει μέσα σε 3 μήνες 889 νέες αιτήσεις Παράνοια και τρέλα!
Ερωτήσεις του τύπου:
-Έχει πάει πάνω από 10 fορές one nihgt stand; ΝΑΙ και το κορόιδο ο φίλος κοίταξε και η αδερφή της γέλαγες γιατί τα ήξερε.
- Έχετε κερατώσει ποτέ τον Νίκ(φίλος της; ΝΑΙ και ο Νίκος ακούει και έχει φρίξει. Να τον λυπάται κανείς. Είναι ολίγον τι αδιανόητο Θέλουν τον εξευτελισμό και δεν τους απσχολεί. Ξέρουν γιατί...
πάνε και είναι έτοιμοι για όλα. Για τα χρήματα πιάνουν πάτο. Δεν πάει πιο κάτω.
Και η σύζυγος του βουλευτή προκαλεί και λέει: Το ήξερες το ένα, το ήξερες το άλλο;
Δεν πάει πιο χαμηλά.
Σοφιστής
Δημοσιεύθηκε: Δευ Νοέ 03, 2008 8:54 pm
Θέμα δημοσίευσης:
http://sofistis.wordpress.com/2008/11/02/021108/
Ο αληθινός εξευτελισμός της παρουσιάστριας
Δεν είναι ότι οι «παίχτες» αποκαλύπτουν «μια στιγμή της αλήθειας» και αυτοεξευτελίζονται. Είναι ότι αναγκάζονται να πουν ακόμα και ψέματα, να παραδεχτούν ότι δήθεν έκαναν ακόμα και αυτά που δεν έκαναν, προκειμένου οι ίδιοι να επιτύχουν μια εμφάνιση στην τηλεόραση και μια χοντρή αμοιβή, η δε τηλεόραση να πουλήσει το θέαμα του αυτοεξευτελισμού τους..
Ο τηλεοπτικός εξευτελισμός της αλήθειας είναι στο κάτω-κάτω μια δημόσια παραδοχή ενός κενού και ματαιόδοξου ατόμου που ο εαυτός του, προκειμένου να υπάρξει στην τηλεόραση, δεν διαθέτει τίποτα άλλο να «πουλήσει» εκτός από τα ίδια, τα αυστηρώς προσωπικά του δεδομένα. Χωρίς αυτά δεν θα υπήρχε. Κορυφαίο παράδειγμα η Ρούλα Βροχοπούλου και τόσοι άλλοι που αναπαράγει ο Λαζόπουλος.. Συνηθισμένα πράγματα.
Η αυτοεξευτελιζόμενη που νομίζει ότι ξεφτιλίζει μόνο τούς άλλους..
Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με κάτι ακόμα χειρότερο. Τα προσωπικά δεδομένα ανασκευάζονται, μυθοποιούνται και σεναριοποιούνται αναλόγως τις απαιτήσεις της τηλεοπτικής παραγωγής που το μόνο που την ενδιαφέρει είναι να πουλήσει το θέαμα του δημόσιου εξευτελισμού των «παιχτών» ανεξαρτήτως αν αυτός ο εξευτελισμός προέρχεται από κάτι αληθινό ή ψευδές.. Αν συμβεί να προκύψει και από την αλήθεια ακόμα καλύτερα γιατί έτσι γίνεται και περισσότερο πιστευτός.. Η αλήθεια δεν είναι το ζητούμενο. Είναι το σκηνικό. Όλα είναι σκηνοθετημένα για να φαίνονται αληθινά και τα άτομα που συμμετέχουν, αν και υποκριτικά είναι ερασιτέχνες, εντούτοις παίζουν περίφημα το ρόλο τους. Όταν πρέπει και στην κατάλληλη στιγμή της «αλήθειας» σκοτεινιάζει το πρόσωπο τους και ένας κόμπος φαίνεται να πνίγει το λαιμό τους.. Άλλοι με κάποιον δισταγμό και άλλοι με κάποιο θάρρος είναι ικανοί να «ομολογήσουν» ακόμα και το πλέον απίστευτο ψέμα.. Και θα αμειφθούν γι αυτό.. Για πολλούς από δαύτους δεν υπάρχει ούτε καν το άλλοθι της αλήθειας για τον δημόσιο εξευτελισμό τους και την αυτόβουλη καταπάτηση της αξιοπρέπειας τους. Κανείς δεν τους παραπλανά, όπως κάποιοι υπουργοί παραπλανήθηκαν από τον δαίμονα Εφραίμ..(λέμε τώρα..) Γνωρίζουν και συμμετέχουν κανονικά στο παιχνίδι της τηλεοπτικής παραγωγής και διεκπεραιώνουν απίστευτα πειστικά τον ρόλο τους. Είναι το ίδιο ακριβώς παιχνίδι στο οποίο συμμετέχουμε ως τηλεθεατές και πολλοί από εμάς.. Δεν χρειάζεται να πιστεύουμε τις «αλήθειες» που βλέπουμε. Άλλωστε είπαμε, το ζητούμενο δεν είναι η αλήθεια. Απλώς παρακολουθούμε σενάρια εξευτελισμού των συνανθρώπων μας όπως βλέπουμε μια ταινία και μάλιστα δωρεάν από τον καναπέ μας..
Κι όμως. Υπάρχει και κάτι ακόμα χειρότερο.. Πρόκειται για την παρουσιάστρια Ευγενία Μανωλίδου.
Σπουδαία μουσικός που διηύθυνε την ορχήστρα της Όπερας της Κίνας στους Ολυμπιακούς! Και όμως.. Αποδείχτηκε ότι ακόμα και μια τέτοια μεγάλη καταξίωση και αυτοεπιβεβαίωση δεν ήταν αρκετή για το συγκεκριμένο άτομο που αναζήτησε και βρήκε την τηλεοπτική.. Εντάξει οι παίχτες του ριάλιτι. Αλλά και αυτή κοτζάμ αναγνωρισμένη μαέστρος; Αποδείχτηκε δηλαδή για πολλοστή φορά αυτό που πλέον έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να επαναλαμβάνω.
Ότι εκείνο που καθορίζει την ανθρώπινη προσωπικότητα και συμπεριφορά δεν είναι η μόρφωση και τα εκατοντάδες πτυχία, μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Είναι ο τρόπος καταξίωσης και αυτοεπιβεβαίωσης του ατόμου. Και φυσικά στην σύγχρονη κοινωνία του θεάματος που ζούμε η υπέρτατη προσφερόμενη καταξίωση είναι η τηλεοπτική! Η συγκεκριμένη παρουσιάστρια αποκάλυψε την δική της στιγμή της αλήθειας. Τόσο απλά..
Βεβαίως η εν λόγω ξευτιλισμένη πλέον παρουσιάστρια νομίζει ότι ξεπλένει την ντροπή της δηλώνοντας με απύθμενο κυνισμό ότι η ίδια θα προτιμούσε να είναι καθαρίστρια παρά να κάνει τον παίχτη στο ριάλιτι που η ίδια παρουσιάζει.. Εντάξει.. Θα μου πείτε και οι ναζί βασάνιζαν και έκαιγαν ανθρώπους στους φούρνους με τους ήχους της κλασικής μουσικής.. Ορισμένοι ήταν και μαέστροι.. Και αυτοί φυσικά δεν θα δέχονταν να μπουν στο φούρνο, ακόμα και αν έπρεπε να γίνουν σκουπιδιάρηδες..
Τρωκτικό
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 24, 2008 12:26 pm
Θέμα δημοσίευσης:
http://troktiko.blogspot.com/2008/10/reality_24.html
Ο εξευτελισμός της ανθρώπινης αξιοπρέπειας το reality "Στιγμή της αλήθειας"
Πολύ καλά πάει το απαράδεκτο το reality "Η στιγμή της αλήθειας" με την Ευγενία Μανωλίδου που εξευτελίζει την ανθρώπινη αξιοπρέπεια. Έκανε μέχρι 26,7% και με παρουσιάστρια μια συμπαθέστατη διευθύντρια ορχήστρας τείνει να γίνει το...
χειρότερο παιχνίδι για τον άνθρωπο που έχει παίξει στην ελληνική τηλεόραση. Δεν θα μπλέξουμε άλλα θέματα με τον ΑΝΤ1 που θα μπορούσαμε λόγω του θεσμικού ρόλου που έχει ο πρόεδρος της ΕΟΕ αλλά αυτό ρε παιδιά είναι ΝΤΡΟΠΗ.
Ρωτούσαν χθες έναν παίχτη αν έχει απατήσει την κοπέλα του! Και... απάντησε: "Ναι, έχω άλλη παράλληλη σχέση". Και το ακούει η κοπέλα του!!! Και παίζουμε τέτοια πράγματα με διαφημίσεις και εκατομμύρια.
Βγαίνει ο ανιχνευτής ψεύδους και λέει ότι είναι αλήθεια.
Και ξεσηκώνεται η Ευγενία Μανωλίδου και λέει το αμίμητο:
"Συγχαρητήρια κερδίσατε"!!!
Να του πούμε και μπράβο που την κεράτωνε. Να πούμε μπράβο για την αναξιοπρέπεια και τον ευτελισμό της ανθρώπινης ζωή
κολλητήρι
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 20, 2008 12:22 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Ξετσίπωτοι Ελλαδέμποροι κήρυκες ηθικής και αρχαιοπρέπειας
ΑΓΓΕΛΙΑ - ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ζητήται έλλην βουλευτής και σύζυγος βουλευτού, με μακράν παράδοσιν εις φροντιστήριον ελληνομαθείας και ελληνοπρεπείας αμφότεροι, κεκηρυγμένοι εχθροί των σκοτεινών ανθελληνικών δυνάμεων και του αφελληνισμού της κοινωνίας και δή της νεολαίας, όπως συμμετάσχουν σε τηλεοπτικά καραγκιοζιλίκια και παράθυρα ίνα συμβάλλουν τοιουτοτρόπως εις το μεγαλειώδες έργον της μαλακύνσεως των συνανθρώπων - "συνελλήνων" - αγοραστών "ελληνισμού"...
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΙ: Μαφιοζοκάναλα Νταβατζήδων, Χαριλάου Τρικούπη, Κουμουνδούρου, εν γένει όλοι όσοι ιδρώσαμε για να μπει το Λάος, η καπηλεία, ο αμοραλισμός και το ελλαδεμποριστάν στην Βουλή.
Από το τσοντοκάναλο του "αθάνατου" Κυριακού πηγάζουν τα πανανθρώπινα ερωτήματα-διδάγματα του παθιασμένου "ελληνισμού" τους...:
1)
Έχετε ποτέ κάνει αποτρίχωση σε αποκρυφα σημεία σας;
2)
Έχετε ποτέ χρησιμοποιήσει μεζούρα για να μετρήσετε το μόριό σας;
Εύγε Αδώνιδα! Η "στιγμή της αλήθειας" όντως έφτασε. Όχι στις εννιά το βράδυ της Παρασκευής στο τσοντακάναλο του Κυριακού από σύζυγο ελληνοπρεπούς βουλευτού. Αλλά για να μπεί επιτέλους κάθε κατεργάρης στον πάγκο του.
Ο λαϊκισμός της τσόντας που αποκαλείτε "κόμμα", εκεί στον Καρατζαφέρη, που αν δεν υπήρχαν τα κανάλια του Λαλιώτη και τα παράθυρα δίπλα-δίπλα με τον Αλαβάνο και τον Στρατούλη δεν θα σας ήξερε και ως κε τούτου δεν θα σας ψήφιζε ούτε η μήτηρ σας, κατά το κοινώς λεγόμενον,
καθώς και τα κηρύγματα ηθικής και ελληνοπρέπειας και "αντιαμερικανισμού" και "αντιπολυπολιτισμού"
ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΟΥΝ
με τα ξημεροβραδιάσματα στα τσοντοκάναλα και τα ρηάλιτυ τσοντοπαίχνιδα με τις αποτριχώσεις και τις "πιτσικουλιές"-"τσουτσουνομετρήματα"...
Έχει γράψει ο Πλάτων, ώ Αδώνιδα, περί του "τσουτσουνομετρήματος";;
Φρονώ, πώς "Ού", ώ, Αδώνιδα...
Ο Πλωτίνος μήπως;
Ομοίως φρονώ, ώ Αδώνιδα...
Εύγε, επομένως, ώ, Αδώνιδα...
Και εις ανώτερα, ώ, Αδώνιδα...
Ομοίως και εις την βολευτικήν αποζημίωσίν σου, ώ, Αδώνιδα, εύχομαι εκ βάθους καρδίας και κοιλίας, και εις ανώτερα, εις δυσθεώρητα ύψη, να τα χιλιάσετε εκεί εις το κυνοβούλιον,
την στιγμή που ο κόσμος πεινά
για να θυμηθούμεν και τον λαϊκισμόν σας
εκεί στο Λάος ή στην Βιρμανία (δεν ενθυμούμεν καλώς).
Να ζήσετε λοιπόν και να υγιαίνετε
με βολευτικές αποζημιώσεις και ευαγή, ελληνοπρεπέστατα "ψωλομετρήματα".
Ή μήπως έγινα χυδαίος; ώ, μοντιέ!
Υπάρχουν χυδαιότεροι από τους ανανίψαντες καπήλους αρχαιοκαπήλους βράχους-κατσάβραχους ηθικής;;;
ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 19, 2008 5:52 pm
Θέμα δημοσίευσης:
http://apergospastis.pblogs.gr/2008/10/h-stigmh-ths-alhtheias-anakrish-en-eidh-paihnidioy.html
"Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ":
ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΕΝ ΕΙΔΗ "ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ"
Πέρα για πέρα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ τηλεπαιχνίδι για το οποίο είμαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι έχει διαταράξει ή θα διαταράξει τις οικογενειακές σχέσεις των παικτών. Θα σας εξηγήσω.
Η υπόθεση του παιχνιδιού είναι απλοϊκή: ένας παίχτης που του υποβάλλονται ερωτήσεις προσωπικού επιπέδου από την παρουσιάστρια, τρεις συγγενείς ή/και φίλοι του παίκτη, όπου συνήθως τους αφορούν οι ερωτήσεις, και το κοινό που παρακολουθεί και μένει πολλές φορές άναυδο από τις ΤΟΣΟ προσωπικές ερωτήσεις που υποβάλλονται.
Στο επεισόδιο που αναφέρομαι, μαζί με τον... ανακρινόμενο έχουν καλέσει τον πατέρα του, την αδελφή του και τον ξαδερφό του. Πάμε να δούμε μερικές από τις ερωτήσεις:
Παρουσιάστρια: Πιστεύεις οτι η αδερφή σου είναι ωραία γυναίκα;
Παίκτης: Όχι
Εν τω μεταξύ παρούσα η αδερφή και τον πατέρα να θέλει να ανοίξει η γη να τον καταπιεί...
Παρουσιάστρια: Πιστεύεις οτι είσαι πιο ωραίος από τον ξαδερφό σου;
Παίκτης: Ναι
Θυμίζω οτι ο ξάδερφος είναι παρών. Ο πατέρας να μη μπορεί να σταθεί πουθενά...
Παρουσιάστρια ακάθεκτη: Πιστεύεις οτι είσαι ανώτερου κοινωνικού επιπέδου από τον ξάδερφό σου;
Εκεί ο πατέρας δεν μπορεί και πατάει το μπουτόν που ορίζουν οι κανονισμοί για αλλαγή ερώτησης, προφανώς γιατί δεν θα άντεχε ψυχολογικά το άκουσμα της απάντησης.
Το παιχνίδι είναι η αποθέωση του unfair και της κλειδαρότρυπας. Όπως είπα πρίν πιστεύω οτι θα χαλάσουν ή θα διαταραχθούν οι οικογενειακές ή ορισμένες από τις φιλικές σχέσεις των παικτών. Αυτό γιατί η ομαλότητα στην οικογένεια ή στις σχέσεις και κατ' επέκταση στην κοινωνία βασίζονται σε κάποιες αμοιβαίες υποχωρίσεις και συμβιβασμούς. Το παιχνίδι μέσω των ερωτήσεων αναμοχλεύει ορισμένα οικογενειακά ζητήματα των παικτών για τα οποία οι ίδιοι έχουν συμβιβαστεί ή που δεν έκριναν σωστό ή αναγκαίο να τα θίξουν.
Όπως καταλαβαίνεται, ενώ σε άλλα παιχνίδια ο βαθμός δυσκολίας μετράται με την αντικειμενική δυσκολία των ερωτήσεων (πχ ιστορία, γεωγραφία κλπ), στο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ παιχνίδι ο βαθμός δυσκολίας μετράται με το πόσο προσωπική είναι η ερώτηση και σε πόσο δύσκολη θέση θα φέρει τον παίκτη.
Γι' αυτές τις περιπρώσεις είναι το ΕΣΡ! Αλλά προτιμά να ακολουθεί τις χαζοαμερικανιές και να κόβει τον ''Μπόμπ Σφουγγαράκη''... Ο Θεός και η ψυχή τους...
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 19, 2008 4:57 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Από το Πρέζα Tv και το Τρωκτικό:
"Το πρεζα τv,σας παρουσιάζει με υπερηφάνεια μια συνέντευξη γεμάτη μαργαριτάρια... Της απόλυτης star Ευγενίας Μανωλίδου!!!"
"-Αλήθεια, στην τηλεόραση πρωτοβγήκατε μαζί;
«Εβγαινα στην τηλεόραση και πριν από τον Αδωνιν κι έκανα πολύ ωραίες συνεντεύξεις για τη δουλειά μου, αλλά δεν τις έβλεπε κανένας».
-Εμφανιστήκατε και σε μεσημεριανές εκπομπές. Το αποφασίσατε αυτό εύκολα ή έπρεπε να προσπαθήσει για να σας πείσει;
«Χρειάστηκε να προσπαθήσει πολύ, αλλά το ζητούμενο ήταν να δείξει ότι είναι ένας πολιτικός με ανθρώπινη πλευρά».
-Μήπως ο Αδωνις Γεωργιάδης, σκεπτόμενος ότι έχετε ικανότητες στην επικοινωνία, θέλησε να σας προωθήσει, ώστε να διεισδύσετε στο χώρο της τηλεόρασης;
«Μα ο λόγος που δέχτηκα να κάνω
τη "Στιγμή της αλήθειας" ήταν
η επιμονή του Αδώνιδος.
Εγώ δεν ήθελα καθόλου αυτό το παιχνίδι.
Ημουν πολύ αρνητική.
Εκείνος μου είπε:
"Ξεκίνα και, αν δεν σου αρέσει, όταν τελειώσει ο κύκλος σταματάς"».
-Η παρουσία στην TV σημαίνει ότι ολοκληρώσατε τον κύκλο σας στη μουσική;
«Φυσικά και όχι. Απλώς κάνω ένα διάλειμμα. Αλλωστε, όπου να 'ναι θα κυκλοφορήσει και η κασετίνα με το cd και το dvd μου».
-Το cd σας θα το πουλήσει ο σύζυγός σας μαζί με τα βιβλία;
«Ναι. Του το οφείλω. Θέλω να το βγάλει εκείνος. Θέλω να τον βοηθήσω, γιατί κι εκείνος μ' έχει βοηθήσει στη ζωή μου πάρα πολύ. Παρόλο που είναι δουλειά που μπορεί πολύ εύκολα να κυκλοφορήσει από μια εταιρεία».
-Ενημερώσατε και τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ ότι θα αναλάβετε αυτό το κόνσεπτ;
«Εγώ προσωπικά δεν τον ενημέρωσα,
αλλά είπα στον Αδωνιν μήπως θα έπρεπε να το κάνουμε.
Εκείνος μου είπε ότι ήταν σίγουρος
πως ο πρόεδρος δεν θα είχε αντίρρηση και,
πράγματι, απ' όσο έμαθα
ο Γιώργος Καρατζαφέρης μου ευχήθηκε καλή επιτυχία».-Τι ψηφίζατε πριν παντρευτείτε;
«Ψήφιζα Νέα Δημοκρατία.
Τώρα ψηφίζω τον άντρα μου».
-Είστε οργανωμένη στο ΛΑΟΣ;
«Οχι, δεν ήμουν ποτέ οργανωμένη».
-Ωστόσο, συζητάτε τα του κόμματος.
«Οχι. Ο,τι ακούω από τα τηλέφωνα».
-Και τι ακούτε στα τηλέφωνα;
Θα συνεργαστούν ΛΑΟΣ και Ν.Δ.;
«Ο Αδωνις λέει ότι επειδή δεν πρόκειται η Ν.Δ.
να έχει... πώς το λένε, να δείτε...»
-Αυτοδυναμία;
«Ναι, αυτοδυναμία...
Τότε ίσως να πρέπει να συγκυβερνήσουν, αν συμφωνήσουν για το Σκοπιανό ή για το Κυπριακό, δεν θυμάμαι.
Πρέπει να τα βρουν στα εθνικά, τέλος πάντων».
-Θα γίνει υπουργός τότε;
«Ελπίζω να μη γίνει ποτέ υπουργός,
γιατί εγώ θα χάσω τη δουλειά μου.
Θα μου λέει να μην κάνω τίποτε.
Και, αλήθεια, ελπίζω πολύ να μη γίνει υπουργός».
-Την τηλεόραση θα χάσετε, δηλαδή;
«Οχι, και τη μουσική.
Αν πάρει κάποια θέση στον πολιτισμό
-γιατί, αν το δούμε λογικά,
δεν θα πάρουν οι του ΛΑΟΣ
υπουργείο Οικονομίας ή Εξωτερικών,
που είναι πολύ βαριά υπουργεία,
κανένα Παιδείας ή κανένα Πολιτισμού θα πάρουν-
πώς εγώ θα χρηματοδοτηθώ
για κάποια καλλιτεχνική μου δραστηριότητα;»
-Είναι ο Α. Γεωργιάδης μπουμπούκος,
όπως τον αποκαλέσατε σε μια εκπομπή;
«Μπουμπούκος και πολύ γλυκό παιδί».-Οταν γίνεται έξαλλος στην τηλεόραση τι κάνετε;
«Αλλάζω κανάλι»
-Είναι και στην προσωπική του ζωή έτσι;
«Οχι, καθόλου. Ισα ίσα, το αντίθετο».
-Το τραβάει λίγο στην τηλεόραση, για εμπορικούς λόγους, δηλαδή;
«Ενδεχομένως, ναι. Εξαρτάται απ' το τι λέει».
-Το τραβάει κυρίως όταν πουλάει βιβλία;
«Ναι».
-Είδα ότι έχετε βγάλει και τα ανήλικα παιδιά σας στην τηλεόραση. Αλλοι προσπαθούν με νύχια και με δόντια να τα προστατέψουν από τις κάμερες.
«Μόνα τους θέλανε να βγουν, γιατί είδαν το συνεργείο μέσα στο σπίτι και ήθελαν να πουν μια καλή κουβέντα για τη μαμά τους».
Συμπερασματικα, οπως πολυ καλα διαβασατε παραπανω... η κυρια Ευγενια Μανωλιδου,
δεν θεωρει το Υπ.Παιδειας, ενα τοσο σοβαρο Υπουργειο... ενω σε περιπτωση μη αυτοδυναμιας
της Νεας Δημοκρατιας στην επομενες εκλογες, οποτε και αν ειναι αυτες... η συνεργασια ΛΑΟΣ κα Νεας Δημοπρασιας, ειναι δεδομενη για τον αντρα της Αδωνη Γεωργιαδη....
Βλεπω σε λιγο καιρο ο Αδωνης να παραταει τα βιβλια και να αρχιζει να πουλαει
παδικα Cd's της γυναικας του... στα οποια θα απαγγελει παραμυθια... (Και θα το κανει!!!)"
Η συνέντευξη είναι από τη σημερινή Ελευθεροτυπία, την πήρε η δημοσιογράφος Κα Γκόρο
Misha
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 17, 2008 3:55 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Θαλεια, εύγε για το νο2 σχόλιο!
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 17, 2008 3:28 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Eξαιρετικό από το Τρωκτικό.
Το πως τα ακροδεξιά κόπρανα είναι συγκοινωνούντα δοχεία με τα τηλεοπτικά σκουπίδια...
Η σύζυγος του Γεωργιάδη παρουσιάζει την εκπομπή που σκηνοθετεί ο αδερφός του Μ.Βορίδη
ΑΝΑΝΕΩΜΕΝΟ
Ο...ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΣ
Διαβάστε να δείτε τώρα τι προχωρημένη ανάλυση θα σας κάνουμε. Η Ευγενία Μανωλίδου είναι η σύζυγος του Άδωνι Γεωργιάδη και έχει αναλάβει να παρουσιάζει ένα reality. Στο παιχνίδι αυτό είναι σκηοθέτης ο γνωστός Κώστας Βορίδης που είναι αδερφός του Μάκη Βορίδη Βουλευτή του ΛΑΟΣ
Στον γάμο του σκηνοθέτη, κουμπάρος ήταν ο αντιπρόεδρος του γαλλικού Εθνικού Μετώπου, Carl Lang, ενώ είχε παραστεί και ο Πρόεδρος του κόμματος αυτού Jean Marie Le Pen.
Καλά τώρα...χαζέψατε με τις πληροφορίες μας; Και τι έγινε; Τίποτα. Απλά το λέμε πως μπορεί να...
προέκυψε ως παρουσιάστρια η γυναίκα του Άδωνι Γεωργιάδη, Αλλά να τις πούνε τις γυναίκα ότι μην απαξιώνει το προϊόν της. Αν δεν το θέλει ας φύγει αφού το concept το ήξερε από την αρχή. Τι βγήκε πάλι στον Παπαδάκη και είπε ότι δεν θα πήγαινε ποτέ να παίξει; Προσβάλει τους παίχτες του παιχνιδιού. Ούτε εμείς θα θέλαμε να μας λένε οι γυναίκες μας...μπουμπούκους στην τηλεόραση όπως έκανε η κ.Μανωλίδου στον Άδωνι.
Προσοχή δεν λέμε ότι είναι διαπλοκή ή φασισμός ή αριστερισμός! Απλά γφράφουμε κάποια που δεν τα ξέρατε όχι ότι είναι κάτι μεμπτό. Το λέμε γιατί κάποιος φίλος του ΛΑΟΣ λέει ότι κάνουμε επίθεση στο κόμμα του. Όχι και αν θέλετε την άποψη μας η Ευγενία Μανωλίδου είναι καλύτερη να αναλάβει την κοινωνική εκπομπή του ΑΝΤ1 που παρουσιάζει η Μαρί Κυριακού. Είναι πολύ σεμνή και τις ταιριάζει ενώ η Μαρί δεν μπορεί να πείσει επειδή απλά είναι σύζυγος του Κυριακού που έχει το κανάλι. Σημαντική εκπομπή της αλλά έπρεπε να είναι άλλη η παρουσιάστρια για τυπικούς λόγους.
κολλητήρι
Δημοσιεύθηκε: Παρ Οκτ 17, 2008 2:11 pm
Θέμα δημοσίευσης:
http://tsak-giorgis.blogspot.com/2008/10/blog-post_17.html
Να τα βλέπουν τα συνασπιστήρια
Μπράβο στον δημοσιογράφο Παναγιώτη Χατζηστεφάνου για την στάση που κράτησε στην τηλεοπτική εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.
Απαξίωσε εντελώς τον βουλευτή του ΛΑΟΣ Αδωνι Γεωργιάδη, τον χαρακτήρισε φασιστόμουτρο και όταν ο πολικάντης συνέχισε να τον διακόπτη πέταξε το μικρόφωνο και αποχώρησε.
Ανάλογη αντιμετώπιση είχε και ο τηλέμπορας-βουλευτής απ’ τον γιατρό Ανευλαβή.
Όταν λούστηκε κι απ’ αυτόν τα κοσμητικά επίθετα «φασιστοειδές» και "μαλάκας" αναγκάστηκε σαν βρεγμένη γάτα να την πουλέψει απ’ το στούντιο.
Αυτά να τα βλέπουν κάποια στελέχη και βουλευτές του Σύριζα που έχουν καθιερώσει τα φασιστόμουτρα του ΛΑΟΣ προνομιακούς συνομιλητές τους.
Καλά κρασιά
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 13, 2008 5:19 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Παραπάνω έχει γραφεί ένα άρθρο για την
πολυεδρική παρτούζα.
Ο ΛΑ.Ο.Σ
είναι ένα από τα πλέον κραυγαλέα δείγματα αυτής της παρτούζας. Βρίσκεις όλων των ειδών τις «ενώσεις», τις διαστροφές, τις κιτσαρίες και τα πολιτικά απόβλητα.
Αριστείδης
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 13, 2008 2:22 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Σίσσυφε και λοιποί αναγνώστες.
Το περιοδικό
είναι
το "Cosmopolitan". Τα δύο πρώτα δεν τα ανέφερα γιατί είναι ήσσονος σημασίας.
Γνωστό και μη εξαιρετέο έντυπο. Δεν έχετε παρά να δείτε μια διαφήμισή του στην τηλεόραση ή να κοιτάξετε το εξώφυλλό του σε ένα περίπτερο.
Ο "κύριος" βουλευτής δεν είναι άλλος από το γιατρό Βαϊτση Αποστολάτο. Πρόκειται για την "ερωτική" συνιστώσα της εθνικοφροσύνης.
Ακόμα και αν κάτι δεν κατάλαβα καλά (το βιογραφικό του δόκτορος είναι γραμμένο ερήμην της Ελληνικής γραμματικής -να χαρώ εγώ επιστήμονα και Ελληνόψυχο-) και δεν έχει σχέση με το περιοδικό, η θητεία του σε νυκτερινές εκπομπές σαν κι αυτές που αναφέρει ο Ροβεσπιέρος παραπάνω, είναι αποδεικτική του ποιόντος του ανδρός και κατ' επέκταση της ομίχλης που επικρατεί στον πολιτικό σχηματισμό που αυτός μετέχει. Το θέμα έχει μάλιστα προκαλέσει και το χλευασμό των σκληροπυρηνικών (
http://elkosmos.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=744&Itemid=60
)
Συμπέρασμα:
Τα Ελληνοχριστιανικά ιδεώδη πολλοί ηγάπησαν, τη γκλαμουριά και το χρήμα περισσότεροι!
ΔΙΟΓΕΝΗΣ
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 13, 2008 10:03 am
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλο "ντοκουμέντο" αθλιότητας και ισοπέδωσης
Το τρίτο καζανάκι
Μήπως έφθασε το τέλος του θεάτρου όπως το γνωρίζαμε; Το διάλειμμα καταργείται, ο σκηνοθέτης το ίδιο, ενώ τα βελούδινα καθίσματα αντικαθίστανται από... καπάκια τουαλέτας
ΤΟ ΒΗΜΑ – 12.10.08 = ΑΣΤΕΡΟΠΗ ΛΑΖΑΡΙΔΟΥ
«Τρίπτυχο» στην τουαλέτα: το έργο του Χάινερ Μύλερ ανεβαίνει στο Bios σε μια παράσταση που επιχειρεί να συνδεθεί με τις φυσικές λειτουργίες του οργανισμού μας
________________________________________
«Ναι, καλά διαβάσατε.
Στις τουαλέτες!» μας διαβεβαίωνε μέσα σε παρένθεση το e-mail που εστάλη για την παράσταση που φιλοξενείται στο Bios. Και ενώ η γνωστή ρήση επιμένει ότι εκεί ακόμη και ο βασιλιάς πηγαίνει μόνος του, ο εναλλακτικός χώρος της Αθήνας φιλοδοξεί να επαληθεύσει για μία ακόμη φορά τον τίτλο του, φιλοξενώντας κάθε Δευτέρα, Τρίτη και Παρασκευή την παράσταση «Τρίπτυχο» του Χάινερ Μύλερ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μπίτου στις ευρύχωρες, αλλά όχι και τόσο ευάερες, τουαλέτες του. Γόνιμη έμπνευση ή στείρος εντυπωσιασμός; Σε μια πόλη όπως η Αθήνα, όπου τα θέατρα τείνουν να γίνουν πιο πολλά και από τους... θεατές, κάθε παράσταση που βαπτίζεται «ψαγμένη» προκειμένου να προκαλέσει ντόρο γύρω από το όνομά της οφείλει να διαθέτει τα περισσότερα, αν όχι όλα τα γνωρίσματα που παραθέτουμε πιο κάτω. Το τέλος του θεάτρου όπως το ξέραμε; Από τα βελούδινα καθίσματα στα πλακάκια μπάνιου η απόσταση είναι μεγάλη και η νέα τάση σε καλεί να εισέλθεις σε μια εντελώς διαφορετική θεατρική πραγματικότητα. Να μπει κανείς ή να μην μπει;
1. χωρίς διάλειμμα
Πάνε οι εποχές κατά τις οποίες είχατε τη δυνατότητα να κάνετε ένα τσιγάρο, να συζητήσετε με τους συνοδούς σας αν σας αρέσει ή όχι αυτό που είδατε στο πρώτο μέρος, αλλά και - γιατί όχι; - να ξεγελάσετε την πείνα σας μασουλώντας κάτι από το κυλικείο. Οι περισσότερες παραστάσεις πλέον δεν έχουν διάλειμμα. Για να μη χαθεί η μαγεία του έργου και ο ειρμός του θεατή, λένε οι συντελεστές, για να μην το βάλουν στα πόδια οι θεατές , αντιλέγουν οι κυνικοί. Οσο για τις φυσικές ανάγκες που μπορεί να καταπιέζονται όταν δεν υπάρχει διάλειμμα, φοβούμεθα ότι μόνο στην προαναφερθείσα παράσταση που θα λάβει χώρα στις τουαλέτες του Bios θα αισθάνεστε ασφαλείς.
2. μπενχουρική διάρκεια
«Τελειώνετε επιτέλους!» ήταν η άξεστη έκρηξη οργής θεατή που μάλλον είδε φως και μπήκε στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου στις 15 Αυγούστου για να παρακολουθήσει τη «Μήδεια» σε σκηνοθεσία Ανατόλι Βασίλιεφ. Κι όσο κι αν δεν συμφωνούμε με τα γιουχαρίσματα που ακούστηκαν στη συγκεκριμένη παράσταση, καθώς τη βρήκαμε εξαιρετική, παρ' όλ' αυτά η τρίωρη και κάτι χωρίς διάλειμμα καθήλωση είναι κάποιες φορές ικανή να ξυπνήσει τον χούλιγκαν ακόμη και μέσα στον πιο φιλήσυχο θεατή.
3. σ' άλλη γη, σ' άλλα μέρη
Το θέατρο δεν κάθεται στ' αβγά του. Οι επιλογές απεριόριστες: Ενα λεωφορείο εν κινήσει με τους θεατές/επιβάτες για πρώτη ίσως φορά στη ζωή τους να μην αγχώνονται για το πότε θα φθάσουν. Ενα εγκαταλελειμμένο νεοκλασικό στο κέντρο της Αθήνας με τα φαντάσματα του παρελθόντος να παίζουν ρόλο ταξιθέτη. Η υπόγεια διάβαση στην Αλεξάνδρας, ένας πεζόδρομος, μια λαχαναγορά, μια στοά ή και ένα προαύλιο εκκλησίας όταν οι κληρικοί δεν διαμαρτύρονται. Ενας σταθμός του μετρό, ένα βαγόνι τρένου, ένα πάρκο, αλλά και μια νεκροφόρα για τολμηρούς και ουχί προληπτικούς θεατρόφιλους.
4. εσο έτοιμος, πάντα πρόθυμος
Τα αμφίδρομα θεάματα δίνουν και παίρνουν, με την εξήγηση ότι η εποχή κατά την οποία το κοινό αντιμετωπιζόταν από τον ηθοποιό ως ο «τέταρτος τοίχος» έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Τώρα πια οι ηθοποιοί όχι μόνο σας δίνουν σημασία, αλλά φθάνουν στο σημείο να ασχολούνται περισσότερο με εσάς παρά με την παράστασή τους. Στον «Εθνικό ύμνο» του Μιχαήλ Μαρμαρινού πλεονεκτικές ήταν οι θέσεις γύρω από το μεγάλο τραπέζι, αφού μπορούσες να πιεις κρασί και να φας νοστιμότατη ρεβυθάδα, ενώ, αφού είχες χορτάσει, κάποιος από τους ηθοποιούς θα σου άρπαζε το χέρι και θα σε παρέσυρε σε ένα βαλς, κάνοντάς σε πρωταγωνιστή έστω για λίγο. Είτε το θέλετε είτε όχι, πρέπει λοιπόν να είστε έτοιμοι ανά πάσα στιγμή γιατί κάποιος μπορεί να σας ρωτήσει πώς σας λένε, τι σκέφτεστε, αν έχετε σύντροφο και αν τον έχετε απατήσει κ.ο.κ. Οπως και να 'χει, αν κάποιο βράδυ νιώθετε αντικοινωνικοί, μην επιλέξετε να πάτε σε παράσταση που γράφει «interactive» στην ούγια.
5. θα φάμε, θα πιούμε...
Μια φορά κι έναν καιρό το φουαγέ του θεάτρου ήταν το ναρκοπέδιο που έπρεπε να περάσεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα για να μην πέσεις πάνω στην επίμονη κυρία με το πρόγραμμα της παράστασης. Οχι πια. Τα προγράμματα βρίσκονται πλέον σε συγκεκριμένη θέση, απαλλαγμένα από τους ενοχλητικούς «κράχτες» τους, και τα φουαγέ τείνουν να αυτονομηθούν αποτελώντας ενδιαφέροντα στέκια. Σερβίρουν φαγητό και ποτό, φιλοξενούν μίνι συναυλίες ή παραστάσεις σύντομης διάρκειας και οι θαμώνες τους ποικίλλουν: από ηθοποιούς που νιώθουν σαν στο δεύτερο σπίτι τους ως και περίεργους που συνεχίζουν να κάνουν συλλογή από αυτόγραφα και αντιμετωπίζουν τους «επώνυμους» σαν αξιοθέατα ζωολογικού κήπου.
6. φέρε ό,τι θέλεις, παλιατζή...
Πενία τέχνας κατεργάζεται, κι έτσι ο χαμηλός προϋπολογισμός των περισσότερων παραστάσεων έχει καταφέρει τα τελευταία χρόνια να μετατρέψει την ένδεια σε σκηνογραφική άποψη: ένα ξύλινο κουτί μπορεί να συμβολίσει το σπίτι, μεταχειρισμένες καρέκλες και ξεβαμμένα τραπέζια χωρούν σε ένα σαιξπηρικό παλάτι, φορώντας ένα καπέλο μπορείς να παίξεις έναν διαφορετικό ρόλο μέσα στο ίδιο έργο. Καλό θα ήταν πάντως οι ηθοποιοί να νίπτουν καλά τας χείρας τους ύστερα από κάθε παράσταση, καθώς ποιος ξέρει από ποιο παλιατζίδικο προέρχονται τα αντικείμενα που χρησιμοποιούν. Διότι, πώς να το κάνουμε, υπάρχουν μικρόβια πιο επικίνδυνα και από αυτό του θεάτρου.
7. απόψε αυτοσχεδιάζουμε
Πρώτη ύλη τα εσώψυχα του καθενός. Χωρίς προκαθορισμένο θέμα. Κι έτσι όλα είναι πιθανά. Τόσο ο δρόμος προς το αριστούργημα όσο και εκείνος προς το φιάσκο. Πολλές φορές οι ηθοποιοί μετατρέπονται σε ήρωες τσαλακωμένων άρλεκιν, αναμασώντας για πολλή ώρα και χωρίς διάλειμμα κλισέ του τύπου «Αραγε υπάρχει κάπου το άλλο μου μισό; / Γιατί είναι τόσο δύσκολες οι σχέσεις σήμερα; / Κανένας δεν με καταλαβαίνει. / Νιώθω τόσο μόνος. / Ολα γύρω μου είναι ψεύτικα». Δωρεάν ψυχανάλυση για τους ηθοποιούς, τη στιγμή που οι θεατές πληρώνουν εισιτήριο για να ακούσουν το παραλήρημά τους.
8. σκηνοθέτης, «ένας από μας»
Ποιος είναι το αφεντικό; Με άλλα λόγια, ποιος είναι ο σκηνοθέτης; Η σύγχρονη τάση ενθαρρύνει το μοντέλο του ανθρώπου-ορχήστρα, με όλους να κάνουν λίγο απ' όλα: να γράφουν, να παίζουν, να σκηνοθετούν. Ο ένας για όλους και όλοι για έναν, με τον ρόλο του Ντ' Αρτανιάν να μην είναι πάντα τόσο ευδιάκριτος. Κι έτσι, εκεί που άλλοτε ο σκηνοθέτης δεχόταν την ανθοδέσμη ή... έτρωγε τις ντομάτες στο τέλος, τώρα πια, με τόσους σωματοφύλακες, η επιτυχία και η αποτυχία είναι τούρτες ισόποσα μοιρασμένες.
9. αντίο, μαρκίζα
Οταν το θεατρικό κοινό λειτουργεί με τηλεοπτικά ένστικτα, δεν πρόκειται να επιλέξει μια παράσταση αν δεν ξέρει τον πρωταγωνιστή από κάποιο σίριαλ. Τώρα όμως που τα «ιερά τέρατα» λιγοστεύουν και όλο και περισσότερες ελληνικές σειρές δεν προλαβαίνουν καλά καλά να ολοκληρώσουν τον πρώτο κύκλο επεισοδίων και κόβονται, τα φωτεινά λαμπιόνια γύρω από τα λαμπερά ονόματα σβήνουν το ένα μετά το άλλο. Μόνο η Κατερίνα Παπουτσάκη, θλιβερή και γι' αυτό ξεκαρδιστική απομίμηση της Αλίκης Βουγιουκλάκη στο «Εχω ένα μυστικό» (Alpha), λέει 40 φορές ανά επεισόδιο «εγώ θα γίνω θεατρίνα». Και κανείς δεν την πιστεύει.
σίσσυφος
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 13, 2008 8:24 am
Θέμα δημοσίευσης:
Αριστείδη, επειδή εγώ δεν το γνωρίζω ποιό είναι το πρώτο περιοδικό που αναφέρεσαι , και ποιός ο "κύριος" βουλευτής;
Αριστείδης
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 12, 2008 11:35 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Πολλοί θα το ξέρετε, αλλά πρέπει να το μάθουν όλοι. Ποιού βουλευτή του Ελληνικού κοινοβουλίου το βιογραφικό αναφέρει ότι είναι εκδότης, ιδρυτής και αρχισυντάκτης του περιοδικού "...","..." και του
"Cosmopolitan"
;
Για το περιοδικό δεν χρειάζονται συστάσεις. Για τον "κύριο" βουλευτή;
Βασιλειάδου
Δημοσιεύθηκε: Σαβ Οκτ 11, 2008 7:46 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Χατζηχρήστος είπε:
"Γιατί τόσο πολύ ίδρωσες για να τους βάλεις στην βουλή $υνασπισμέ;;;..."
Εμ βέβαια, Τραπεζίτης και αριστερός γίνεται;
Να αυξήσουν τα εισοδήματά τους, θέλαν οι άνθρωποι, να βάλουν και λίγο λίπασμα πάνω τους. Έτσι κοντά τους κι οι νεαροί θα έχουν όλα τα ροκφόρ.
Αλλά εμείς εδώ τηρούμε την πετροπαράδοτη φιλοξενία.
Θα γίνει το ολοκαύτωμα του ζαρκ
αδίου!