Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Η Παιδεία στο «γύψο» του 4ου Ράιχ...

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 08, 2013 10:02 am    Θέμα δημοσίευσης: Η Παιδεία στο «γύψο» του 4ου Ράιχ... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η Παιδεία στο «γύψο» του 4ου Ράιχ…



Πάντα η Παιδεία μέσα στον παρακμασμένο καπιταλισμό βρισκόταν στο στόχαστρο. Κάθε καθεστώς που διανύει το γεροντικό του στάδιο τρέμει τη Μόρφωση, τη Γνώση και τη Σκέψη…

Στη σύγχρονη εποχή της Παγκοσμιοποίησης η Εκπαίδευση δέθηκε άρρηκτα με τη μοίρα του χρήματος…


Αυτή η διαδικασία στη χώρα μας πήρε μοχθηρές διαστάσεις και μορφές.


Όταν τα κυβερνητικά κόμματα και οι δορυφόροι τους τοποθετούν την ελληνική Εκπαίδευση στο εδώλιο και μιλούν για «αναβάθμιση» και «μεταρρύθμισή» της εννοούν τούτο: Ότι η ελληνική Εκπαίδευση δεν έχει προσαρμοστεί («μεταρρυθμιστεί») ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ στις απαιτήσεις του χρήματος, δηλαδή στις ανάγκες και απαιτήσεις της Νέας Τάξης.

Χρόνια τώρα και τα δύο κυβερνητικά κόμματα και οι «τσόντες» τους το δηλώνουν καθαρά: Πρέπει να προσαρμοστούμε στα δεδομένα της Νέας Εποχής, στις απαιτήσεις της παγκόσμιας αγοράς. Πρέπει η Εκπαίδευση να ανταποκριθεί στις ανάγκες του διεθνούς κεφαλαίου και του διεθνούς ανταγωνισμού. Πρέπει να ιδιωτικοποιηθεί, γιατί αυτό προστάζουν αυτές οι ανάγκες…

Αυτό που ενοχλούσε ιδιαίτερα
τους πολύχρωμους πολιτικούς υπαλλήλους του χρήματος, τα πνευματικά ιερατεία της αγοράς και τα «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ ήταν μια «παραφωνία»: Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν είχε αποβάλει ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ τα ιστορικά και εθνικά του ερείσματα, τις αγωνιστικές κατακτήσεις της ελληνικής κοινωνίας, τις μνήμες και τα σύμβολα των αγώνων του ελληνικού λαού…

Αυτή η «παραφωνία» ήταν αγκάθι στο μάτι της Νέας Τάξης και των ιδεολογικών και πολιτικών «μπράβων» της.

Βάλθηκαν λοιπόν, ΟΛΟΙ, επί δεκαετίες, σταθερά και συστηματικά, να εξαλείψουν αυτή την «παραφωνία», να ξεριζώσουν κάθε ιστορικό, εθνικό της χαρακτηριστικό της Ελληνικής Παιδείας και να την ΥΠΟΤΑΞΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ στις απαιτήσεις της παγκόσμιας αγοράς, του χρήματος και της Νέας Εποχής: Στην φρίκη της πολυπολιτισμικής ισοπέδωσης, των «ιδεών» και «αξιών» της ιμπεριαλιστικής παγκοσμιοποίησης, της Νέας Τάξης…

Η πιο κακουργηματική και μοχθηρή επίθεση εναντίον της ελληνικής Εκπαίδευσης ξεδιπλώθηκε επί υπουργίας Διαμαντοπούλου. Αυτή η υπουργός της φωτοτυπίας εκτελούσε, με ασυνήθιστη μανία, τα «συμβόλαια θανάτου» των μαφιών του χρήματος.

Αυτή η «Μεσσαλίνα» της Εκπαίδευσης δεν άφησε τίποτα όρθιο: Προώθησε, με υστερικό φανατισμό, την αποτέφρωση κάθε εθνικού χαρακτηριστικού της Ελληνικής Εκπαίδευσης, κάθε ιστορικού ιστού των ιδεών και αξιών της…

Ταυτόχρονα
υπονόμευσε και την ίδια την «εθνική» οικονομική βάση της Εκπαίδευσης, προωθώντας ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ και διατεταγμένα την αποσάθρωση της οικονομικής της ύπαρξης.

Η σημερινή κυβέρνηση των δωσίλογων ανδρεικέλων δίνει τις χαριστικές βολές: Διαλύει ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ την Παιδεία, ρίχνει στα τάρταρα της χρεοκοπίας, της πτώχευσης και της εξαθλίωσης τους εκπαιδευτικούς, τους δολοφονεί κυριολεκτικά…

Ταυτόχρονα προωθεί ένα σύστημα τρόμου, διώξεων και ζόφου πάνω στα ερείπια και τα κατεδαφισμένα «υλικά» της Παιδείας…

Αυτή η κυβέρνηση δεν κατεδαφίζει, απλώς, ό,τι έχει απομείνει από την Παιδεία, αλλά χτίζει και το γύψινο καλούπι της «παιδείας» του 4ου Ράιχ, όπως σε ολόκληρη την Ελλάδα…

Δημοσιεύουμε δύο μικρά και πολύ ενδεικτικά σχόλια


Ξαναφέρνουν τον Επιθεωρητή στα σχολεία. Μαύρες μέρες για την Παιδεία
http://pekp.gr/?p=50407



Αμέσως μετά τα Χριστούγεννα μπαίνει στις τάξεις ο Νέος Επιθεωρητής που εμπνεύστηκε η Τρόικα προκειμένου να κόβει στην ουσία μισθούς και προαγωγές των Δημοσίων Λειτουργών της Εκπαίδευσης, ώστε να εξασφαλίζεται η αποπληρωμή των δανείων, αλλά και ο έλεγχος και φόβος επί των μαζών, σε μια νέα «ευγονική» κατά του λαού μας…

Εκπαιδευτικοί με μισθούς πείνας, με αδυναμία αποπληρωμής των στοιχειωδών υποχρεώσεών τους, έπειτα από τις σαρωτικές και αντισυνταγματικές περικοπές μισθών και επιδομάτων, είναι «εύκολη» λεία στη Νέα Αταξία Πραγμάτων, που στο βάθος βάθος έχει πάντα έναν στόχο: τον έλεγχο της σκέψης και της πράξης!

Τον περιορισμό της Ελευθερίας και της Δημοκρατίας των εθνών! Την επίταξη των ψυχών!


Σύμφωνα με το σημερινό πρωτοσέλιδο του «Έθνους», η εφαρμογή του Επιθεωριτισμού, που τώρα βαφτίστηκε «Αξιολόγηση», ξεκινά αμέσως με τον σκληρό έλεγχο επί δίωρο μέσα στην αίθουσα, με πρώτη φουρνιά τους Εκπαιδευτικούς που συμπληρώνουν χρόνο προαγωγής μέχρι 31 Μαΐου 2014!

Όπως είναι φανερό,
επιδιώκουν περικόπτοντας προαγωγές να εμφανιστούν νέα «Πλεονάσματα» του Προϋπολογισμού, που έχει καταληστέψει τους Έλληνες, για να αποπληρώνουν απεχθή και ανεξέλεγκτα ή αναιτιολόγητα δάνεια στους ξένους δυνάστες!

Σε μια χώρα όμως που γέννησε
τον Πολιτισμό και την Παιδεία, τις Τέχνες, τα Γράμματα και τις Επιστήμες, που αποτέλεσε την Κιβωτό της Ορθοδοξίας με τεράστια αναστήματα πνευματικών πατέρων, δημιουργών, τεχνιτών και καλλιτεχνών, ο έλεγχος της Παιδείας μέσα στην τάξη, αποτελεί μεσαιωνικό έγκλημα!

Σε μια χώρα,
όπου τα βιβλία είναι άθλια και εντελώς πολλές φορές παρανοϊκά, «συνωστισμένα» και ακατανόητα (Μαθηματικά Ε΄ Δημοτικού κ.α.), όπου επιβάλλεται η ξερή αποστήθιση δυσνόητων κειμένων για να βγει η ΥΛΗ και απουσιάζει η εμπλοκή των παιδιών σε πρακτικές γνώσεις καθημερινής ζωής και επίλυση καθημερινών πρακτικών προβλημάτων, με τα παιδιά θύματα της οικονομικής δυσπραγίας των οικογενειών τους από τη μια και των δυσνόητων του Σχολείου από την άλλη, η «Αξιολόγηση» είναι και ανέκδοτο!

Σε μια χώρα, όπου επίσης οι Εκπαιδευτικοί είναι εκούσια ή ακούσια θύματα του ξερού Κομματικού Συνδικαλισμού που αποτέλειωσε την Παιδεία, η «Αξιολόγηση» είναι και θράσος!

Σε μια χώρα, όπου πολεμούνται και έχουν σχεδόν εκλείψει οι Αξίες, η «Αξιολόγηση» είναι και εμπαιγμός!

Σε μια χώρα, όπου δεν υπάρχει σεβασμός, ή υπάρχουν εκπαιδευτικοί που λένε στα παιδιά ότι δήθεν «δεν υπάρχει Θεός» ή ότι δεν πρέπει να γίνεται παρέλαση στις εθνικές εορτές, ή απειλούν τους μαθητές να τους κόψουν βαθμό εάν αποκαλούν το κρατίδιο των πλαστογράφων «Σκόπια» και όχι «FYROM», δηλαδή «Μακεδονία» με σάλτσα, ή όπου οι τοίχοι των σχολείων είναι γεμάτοι ύβρεις και οι βρισιές αποτελούν τη συνήθη και ανεξέλεγκτη διαλεκτική των παιδιών στο διάλειμμα, τότε η «Αξιολόγηση» είναι και εθελοτυφλία!

Για την δε υλικοτεχνική υποδομή των Σχολείων και τα άδεια ταμεία των Σχολικών Επιτροπών που μόνο στα Σχολεία δεν ανήκουν, ή την «στοργή» των Δήμων και των Δημάρχων στα Σχολεία, δεν γίνεται καν λόγος…


Το MySchool καταγράφει την συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε απεργίες
http://pekp.gr/?p=50402



Το “απεργιόμετρο” θα παρακολουθεί τους εκπαιδευτικούς.

Το οργουελικό 1984 αν κάποτε ήταν τοποθετημένο στο επίπεδο της φαντασίας, τώρα είναι μία πραγματικότητα. Το νέο πληροφοριακό σύστημα στην εκπαίδευση, το “myschool” έρχεται να δημιουργήσει ένα καθεστώς φόβου και επιβολής σε όσους αναπνέουν την κιμωλία.

Το “myschool”
όχι μόνο ζητάει την καταγραφή αναλυτικών στοιχείων των μαθητών (από ΑΜΚΑ έως και άλλα προσωπικά δεδομένα), τις απουσίες που κάνουν, τις άδειες των εκπαιδευτικών αλλά όπως θα δείτε και στην φωτογραφία ζητάει την καταγραφή για το ποιος εκπαιδευτικός κάνει απεργία και πότε.

Επιστροφή στην κορυφή
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 09, 2013 5:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Έτσι θέλουν οι κυβερνώντες τον εκπαιδευτικό του μέλλοντος
Από τον Χρήστο Επαμ Κυργιάκη



Ο εκπαιδευτικός του μέλλοντος:

πρέπει να έχει τουλάχιστον τέσσερα πτυχία, σε όχι συναφή αντικείμενα, για να μπορεί να καλύπτει όσο το δυνατόν περισσότερα μαθήματα


πρέπει να είναι φυτοφάγος για να μπορεί να χορταίνει με καυκαλίθρες, ραδίκια του βουνού και κάθε είδους αγριόχορτα


θα πρέπει να αποφεύγει τα κοψίδια ακόμη και την τσικνοπέμπτη

πρέπει να συνηθίσει ώστε τα Χριστούγεννα να βολεύεται με κότα γεμιστή, το Πάσχα με κότα στη σούβλα και να μένει μακριά από Αη Βασίληδες και άλλα τέτοια μη χριστιανικά ήθη και έθιμα που συνοδεύονται με ανταλλαγές δώρων

πρέπει
να διαθέτει συνταξιούχους γονείς για να μπορούν να συνδράμουν οικονομικά αν χρειαστεί (που θα χρειαστεί οπωσδήποτε)

να διαθέτει πατρικό σπίτι είτε στο βουνό είτε στη θάλασσα για να μπορεί να απολαμβάνει τις 10 μέρες των καλοκαιρινών διακοπών του, αφού τις υπόλοιπες ημέρες του καλοκαιριού θα προσφέρει κοινωνικό έργο στους δανειστές της χώρας

δεν πρέπει να κρυώνει εύκολα για να μπορεί να δίνει το καλό παράδειγμα και στους μαθητές του τις κρύες, λόγω έλλειψης πετρελαίου, μέρες του χειμώνα

να μην είναι σπάταλος και να αποταμιεύει χρήματα για να μπορεί να βοηθάει τους δανειστές της χώρας όταν αυτοί βρεθούν σε ώρα ανάγκης

επιβάλλεται να διαθέτει ατομικό σακίδιο εκστρατείας και στρατιωτικό αντίσκηνο θερινής διαβίωσης ώστε να μπορεί να μετακινείται εύκολα σε κάθε σημείο της χώρας

απαγορεύεται
με νόμο να είναι παντρεμένος, εκτός αν έχει πάρει διαζύγιο

απαγορεύεται,
εννοείται, να έχει δικά του παιδιά, γιατί αυτό δεν θα του επιτρέπει να αισθάνεται τους μαθητές του ως δικά του παιδιά

είναι ανάγκη
να έχει εντρυφήσει τις αξίες της εθελοντικής εργασίας και τις βασικές αρχές του κανιβαλισμού

θα πρέπει ως μοναδικό και κύριο μέλημά του να έχει το πώς θα του βγάλει ο προγραμματιστής ένα βολικό και ευέλικτο εβδομαδιαίο πρόγραμμα και να μην ασχολείται με προβλήματα κοινά και συλλογικά

από τις λέξεις απεργία, αγώνας , ανεργία
πρέπει να γνωρίζει μόνο την τελευταία και από τις λέξεις ανυπακοή, αλληλεγγύη , αξιοπρέπεια δεν πρέπει να γνωρίζει καμία

είναι απαραίτητο
να γνωρίζει τουλάχιστον τρεις ξένες γλώσσες της αρεσκείας του εκ των οποίων υποχρεωτικά η μία να είναι τα γερμανικά, η άλλη τα αγγλικά και η τρίτη τα γαλλικά

δεν θα πρέπει να συμμετέχει σε συλλογικές διαδικασίες του κλάδου του γιατί όλοι οι συνδικαλιστές είναι βολεμένοι και θα πρέπει να τους επιτρέψει να συνεχίσουν να είναι

δεν πρέπει να έχει καλή ιστορική μνήμη


θα πρέπει να συνοδεύεται από τον αξιολογητή του που θα είναι συγχρόνως και ο «πνευματικός» του

πρέπει να έχει την ικανότητα να κλίνει συγχρόνως τόσο το ρήμα αξιολογώ όσο και το ρήμα αξιολογούμαι

πρέπει να του αρέσουν πάρα πολύ οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ σε τέτοιο βαθμό που να θέλει να εξετάζεται, αν είναι δυνατόν, και δύο φορές το χρόνο

δεν πρέπει να έχει εμμονή με τη μονιμότητα διότι η μονιμότητα σκοτώνει τη δημιουργικότητα και τη φαντασία

επιβάλλεται να μπορεί να κάνει και διάφορα μαστορέματα, όπως βαψίματα, υδραυλικά, ηλεκτρολογικά, να κόβει ξύλα από το δάσος, γιατί ενδέχεται το σχολείο του να έχει προβλήματα σε αυτούς τους τομείς λόγω οικονομικής «αναδιάρθρωσης»

φυσικά θα πρέπει
να μπορεί να ασκεί το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό του έργο σε τμήματα με τουλάχιστον 50 μαθητές γιατί μόνο τότε θα δείξει αν αξίζει η όχι

επιβάλλεται να βλέπει το συνάδελφό του ως εχθρό του και ως εν δυνάμει αντίπαλο που θέλει να του πάρει τη θέση

θα πρέπει
να παρακολουθεί στην τηλεόραση όλες τις εκπομπές που αναφέρονται σε διαγωνισμούς, τραγουδιού, χορού, ηθοποιίας, ψηφίζοντας σε κάθε περίπτωση, τον αγαπημένο του παίχτη, στηρίζοντας έτσι τα κανάλια και τις εταιρείες τηλεφωνίας, συμβάλλοντας ταυτόχρονα στην πολιτιστική αναβάθμιση του τόπου

πρέπει, τέλος,
να μην ενοχλείται από το αν η αλυσίδα που θα έχει περασμένη στο πόδι του είναι της ίδιας εταιρείας με αυτή που θα έχει περασμένη στο λαιμό του

Κάπως έτσι ονειρεύονται οι κυβερνώντες τον εκπαιδευτικό του μέλλοντος.
Στο χέρι μας είναι να το όνειρό τους να γίνει εφιάλτης τους.


ΠΗΓΗ:
http://kyrgiakischristos.wordpress.com/

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες