Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 17, 2013 9:54 am    Θέμα δημοσίευσης: Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ
Χρήστος Ηλιόπουλος, φιλόλογος - ιστορικός

Απάντηση στο «πρωτογενές πλεόνασμα» θράσους και μαύρης προπαγάνδας.




Ο φετινός Σεπτέμβρης βρίσκει τον εκπαιδευτικό κόσμο στις επάλξεις. Το ίδιο συμβαίνει και με άλλους νευραλγικούς κλάδους, όπως η υγεία, μετά από τριάμισι χρόνια «διάσωσης»…
Να σημειωθεί ότι το να απεργεί κάποιος, παρά την εσφαλμένη εκτίμηση πολλών, είναι μια μεγάλη και «δύσκολη» απόφαση. Ειδικά σε περιόδους «ισχνών αγελάδων» όπως αυτή που διανύουμε. Κανείς δεν αποδύεται σε αγώνες που θα έχουν ως συνέπεια να χάσει εκατοντάδες ευρώ – ναι, εκατοντάδες – αν δε θεωρεί ότι εκείνο που διακυβεύεται αξίζει αυτή τη θυσία.


Να ξεκαθαρίσουμε λοιπόν κάποια πράγματα, διότι η «μαύρη προπαγάνδα» που έχουν εξαπολύσει οι «μνημονιακές λάμιες» μέσω κάποιων μέσων, που μόνο κατ’ ευφημισμόν μπορούν να χαρακτηριστούν «μέσα ενημέρωσης», υπερβαίνει κάθε προηγούμενο.

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί δεν απεργούν
επειδή αυξάνεται κατά 3, 4, 5,6 …..ν ώρες το διδακτικό τους ωράριο… Πολλοί ήδη διδάσκουν περισσότερες ώρες και αναλαμβάνουν ποικίλες εξωδιδακτικές υποχρεώσεις οικειοθελώς…. Χάρη σε αυτό λειτουργούν εδώ και τρία χρόνια - με όλα τα προβλήματά τους - τα σχολεία μας.

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί δεν απεργούν επειδή τους κατευθύνουν κομματικές δυνάμεις. Δεν είναι φερέφωνα κανενός, ανεξαρτήτως της ένταξής τους σε κάποιο πολιτικό κόμμα, σχηματισμό, μόρφωμα ή «ομάδα προβληματισμού»… Οι απεργοί εκπαιδευτικοί πολιτικά και ιδεολογικά ανήκουν πλέον σε ένα ευρύ φάσμα.

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί δεν απεργούν επειδή αντιτίθενται στην αξιολόγησή τους.
Καθημερινά αξιολογούνται από γονείς, μαθητές, συναδέλφους, διευθυντές. Το κυριότερο: πολλοί από αυτούς που υπηρετούν πλέον στα σχολεία, έχουν εισαχθεί με την απαιτητική διαδικασία του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ…Είναι, δηλαδή, ήδη αξιολογημένοι… Επιμορφώνονται δε διαρκώς με ιδιαίτερο ζήλο και μετέχουν μεταπτυχιακών σπουδών, παράλληλα με το βιοπορισμό τους.
Η αλήθεια, αγαπητέ, πλανημένε από τα μ.μ.χ (μέσα μαζικής χειραγώγησης) συμπολίτη, είναι οι παρακάτω:

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί απεργούν αντιδρώντας στη μετατροπή του σχολείου σε κέντρο ταξικής διαφοροποίησης. Το «σχολείο κάτεργο», των συνεχών εξετάσεων, που ετοιμάζουν, θα είναι ένα σχολείο το οποίο θα ολοκληρώνει μόνο ο μαθητής που θα έχει την οικονομική δυνατότητα να επιδαψιλεύει πακτωλό χρημάτων σε φροντιστήρια και ιδιωτικά εκπαιδευτήρια... Και αυτό σε μια εποχή που η δεξαμενή εισοδήματος του μέσου ελληνικού νοικοκυριού έχει «στεγνώσει»….

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί απεργούν ενάντια σε ένα σχολείο που καλείται να λειτουργήσει σχεδόν με το μισό διδακτικό προσωπικό απ’ όσο διέθετε πριν από 6 χρόνια…Φανταζόσουν ποτέ, αγαπητέ συμπολίτη, ότι τα παιδιά σου εν έτει 2013 θα φοιτούσαν σε σχολικές αίθουσες των 35 – 40 μαθητών…, όπως ο παππούς και ο προπάππους σου; Όταν οι σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες των «πεπολιτισμένων» κρατών, που η κυβέρνηση διατείνεται ότι είμαστε, επιβάλλουν ατομικό ηλεκτρονικό υπολογιστή σε κάθε θρανίο ; ΄Όταν οι σύγχρονες διδακτικές αντιλήψεις αποστρέφονται τη μετωπική διδασκαλία και το μονόλογο του εκπαιδευτικού, ενθαρρύνοντας το διάλογο ; Τι διάλογος μπορεί να διεξαχθεί και ποια κρίση του μαθητή να καλλιεργηθεί όταν η τάξη έχει 40 μαθητές ; Το ξέρεις, αγαπητέ συμπολίτη, ότι το σχολικό έτος 2013 – 2014, παρά τις ανάγκες που υπάρχουν λόγω των αθρόων συνταξιοδοτήσεων, είναι η πρώτη χρονιά μετά το Β΄ παγκόσμιο πόλεμο (!) που δεν έγινε στην εκπαίδευση ούτε ένας διορισμός;

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί απεργούν διότι απαιτούν ορθή αξιολόγηση. Με αντικειμενικά, επιστημονικά παιδαγωγικά κριτήρια και όχι με βάση κομματική τοποθέτηση, φιλοκυβερνητική ή αντικυβερνητική στάση και προσωπικές διασυνδέσεις. Δε θέλουμε τη λειτουργία ενός νέου «ιδιωνύμου» στα σχολεία, όπως αυτό που επιμελώς κάποιοι απεργάζονται...

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί απεργούν διότι πλέον είναι οι χειρότερα αμειβόμενοι εκπαιδευτικοί στην Ευρώπη, λαμβανομένου υπόψη του τιμαρίθμου στη χώρα μας. Και ομιλώ κυρίως για τους εκπαιδευτικούς που έχουν λιγότερα από 15 χρόνια στην εκπαίδευση. Δεν είναι δυνατόν ένας εκπαιδευτικός, ο οποίος προσελήφθη με διαγωνισμό στη δημόσια εκπαίδευση, να αμείβεται χειρότερα από ένα μέσο υπάλληλο της τοπικής αυτοδιοίκησης, κάποιοι εκ των οποίων βρήκαν τη θέση τους στο δημόσιο από την «πίσω πόρτα»…. Είναι ντροπή και όνειδος. Χωρίς πολλά λόγια.

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί απεργούν επειδή, παρά τη δύσκολη οικονομική κατάσταση στην οποία βρίσκονται, δεν μπορούν να πάρουν μετάθεση και απόσπαση! Kαι αυτό εξαιτίας των ανύπαρκτων διορισμών και της πρόσληψης μειωμένου αριθμού συναδέλφων αναπληρωτών. Εξαναγκάζονται συχνά να ζουν για χρόνια πολύ μακριά από τις οικογένειές τους και να αναλαμβάνουν τα υπέρογκα πάγια έξοδα διαμονής που αυτό συνεπάγεται. Δίχως υπερβολή, αγαπητέ συμπολίτη, το κόστος μόνο της διαμονής (ενοίκιο, λογαριασμοί, κοινόχρηστα) φτάνει και υπερβαίνει το ήμισυ των μηνιαίων αποδοχών τους!

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί απεργούν επειδή δεν ανέχονται να βλέπουν συναδέλφους τους, προσειλημμένους με αξιοκρατικές διαδικασίες και διαγωνισμούς να απολύονται με το «έτσι θέλω». Καμιά εθνική ανάγκη δεν πρέπει να χρησιμοποιείται ως πρόσχημα για ατομικές και μαζικές «καρατομήσεις» – απολύσεις – διαθεσιμότητες υπαλλήλων. Η απομάκρυνση από την υπηρεσία είναι αποδεκτή μόνο εξαιτίας σοβαρού παραπτώματος ή ύστερα από εμπεριστατωμένη, βασισμένη σε ορθολογικά κριτήρια, αξιολόγηση.

- Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί απεργούν επειδή δεν ανέχονται τον εμπαιγμό και το «πρωτογενές πλεόνασμα» θράσους… Μετά από τριάμισι χρόνια «διάσωσης» όλοι οι δείκτες της οικονομίας είναι σε πολύ χειρότερο σημείο από το ξεκίνημα αυτής της περιπέτειας… Η ανεργία, επισήμως, φτάνει πλέον το 30%...Ανεπισήμως, ας μη το συζητήσουμε… Το χρέος έχει χτυπήσει κόκκινο και το περίφημο success story τείνει να μετατραπεί σε γκιλοτίνα για τον ελληνικό λαό…ενώ η έξοδος της Ελλάδας από την ευρωζώνη επανέρχεται στο προσκήνιο (GREXIT).

Αυτό είναι το καταρχήν πλαίσιο αυτής της απεργίας, αγαπητέ συμπολίτη. Φυσικά στο χώρο της εκπαίδευσης χρειάζεται πολλά να γίνουν και από πλευράς εκπαιδευτικών. Σίγουρα, απαιτείται βελτίωση των δομών του ελληνικού σχολείου και εκρίζωση χρόνιων εσφαλμένων νοοτροπιών. Η πλειονότητα του εκπαιδευτικού κόσμου έχει και τη βούληση και την κατάρτιση και ικανότητα για κάτι τέτοιο.

Ο Γουίλιαμ Γέιτς έλεγε ότι «εκπαίδευση δεν είναι να γεμίζεις έναν κουβά, αλλά να ανάβεις μια φλόγα».

Οι ΄Ελληνες εκπαιδευτικοί στην πλειονότητά τους, αγαπητέ συμπολίτη, αντιλαμβάνονται το ρόλο τους κατ’ αυτόν τον τρόπο και γι’ αυτό αντιδρούν σε ό,τι και όποιον επιχειρεί να σβήσει τη δική τους φλόγα… Μια φλόγα που τόσο επιθυμούν να μεταλαμπαδεύσουν στην ψυχή και στα μυαλά των μαθητών τους.


ΠΗΓΗ:
http://www.alfavita.gr/

Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Σεπ 17, 2013 1:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Να που η ζωή πολλές φορές μας ξεπερνάει (ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ)

Από τον Χρήστο Επαμ. Κυργιάκη



Να που η ζωή πολλές φορές μας ξεπερνάει.
Κι εκεί που λες πως τίποτα δεν γίνεται, πως όλα χάθηκαν και κανείς δεν αντιδρά πως η τρομοκρατία και ο φόβος νίκησαν την ψυχή και την αξιοπρέπεια, έρχονται οι καθηγητές και δίπλα τους πολλοί ακόμη να επιβεβαιώσουν πως τίποτα δεν χάθηκε, πως τώρα αρχίζουν όλα.


Είναι αλήθεια πως μόνο οι λίγοι αισιόδοξοι περίμεναν τέτοια συμμετοχή στην απεργία.


Η παρουσία των εκπαιδευτικών στην πορεία που ακολούθησε ξύπνησε στους παλιότερους μνήμες του ’88 και στους νεώτερους δημιούργησε εικόνες πρωτόγνωρες.

Μετά από πολλά χρόνια τα συνθήματα διαδέχονταν το ένα το άλλο, οι γροθιές υψώθηκαν πάλι αγωνιστικά και η φωνή δυνατή και τρεμάμενη από οργή και δύναμη αντηχούσε στη Σταδίου προκαλώντας ρίγη.

Όσοι βρέθηκαν εκεί, το έζησαν. Όσοι έλειψαν, έχασαν.

Μετά από καιρό οι εκπαιδευτικοί βάδισαν πάλι με το κεφάλι ψηλά, με καθάριο βλέμμα, αποφασισμένοι να μην υποχωρήσουν, όπως ταιριάζει σε εκπαιδευτικούς, όπως ταιριάζει σε κάθε άνθρωπο που παλεύει πια για την αξιοπρέπειά του.

Δήλωσαν «παρών». Άλλωστε, αυτοί ήταν πάντα παρόντες.

Μέσα στις τάξεις, δίπλα στους μαθητές, ζώντας με την αγωνία τους, στηρίζοντας τα ψαλιδισμένα όνειρά τους.

Όπως παρόντες θα είναι και οι 2.500 απολυμένοι συνάδελφοί μας αν από τούτο τον αγώνα βγούμε νικητές.

Μια νίκη που δεν θα είναι μόνο δική μας. Θα είναι όλων των μαθητών και ολόκληρης της κοινωνίας.

Άλλοι αποδείχτηκαν περαστικοί βρισκόμενοι σε διατεταγμένη υπηρεσία.


Που είναι αλήθεια
ο Γιωργάκης; Η Αννούλα; Ο Παπακωνσταντίνου; Η Τίνα; Ο Καρατζαφέρης;
Εκεί που θα βρεθούν σε λίγο ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος. Θα ιδιωτεύουν ως ακριβοπληρωμένοι γυρολόγοι που εξαργύρωσαν τις υπογραφές τους και τα χωρίς δισταγμό «ναι σε όλα» που πρόσφεραν στους δυνάστες μας.

Ρίγη στους παρευρισκόμενους και έναν πρώτο πανικό στους κυβερνώντες.

Ναι, κύριοι του Βήματος. «Μάθημα πρώτο: Απεργία».

Μάθημα αντίστασης και αγώνα για να κρατηθούν τα σχολεία ανοιχτά για όλους τους μαθητές.

Μάθημα αντίστασης για να μην γίνει εμπόρευμα η γνώση, για να έχουν δικαίωμα να μαθαίνουν όλα τα παιδιά και όχι μόνο όσοι «έχουν τον τρόπο τους».

Επί τέσσερα χρόνια, κυβερνώντες και τηλεοπτικά μακιγιαρισμένα φερέφωνα, μας κατασυκοφάντησαν όπως και πολλές άλλες κοινωνικές ομάδες.

Όμως τούτη τη φορά δεν τους βγήκε η συνταγή και το σιρόπι ξίνισε.

Οι «αγανακτισμένοι γονείς» λούφαξαν, «το συμφέρον και η αγωνία των μαθητών» έπνιξε τους ίδιους τους λασπολόγους που με κροκοδείλια δάκρυα, παραμονές των εξετάσεων, έδιναν τις προσωπικές τους παραστάσεις μπροστά στις κάμερες σε έναν μεταξύ τους ανταγωνισμό για το ποιος θα προσφέρει τις καλύτερες υπηρεσίες στο σάπιο τους σύστημα.

Όλοι όσοι βιάστηκαν να προβλέψουν μικρή συμμετοχή στην απεργία έβαλαν την ουρά κάτω από τα σκέλια και άρχισαν να γρυλίζουν πως δεν θα αντέξουμε για πολύ.

Κατάλαβαν πως είμαστε απρόβλεπτοι κι αυτό τους τρομάζει και τους δημιουργεί σύγχυση.

Πήραν το μήνυμα οι κυβερνώντες και οι επίδοξοι «κηδεμόνες μας», πως όταν βάλουμε στην άκρη τις ανύπαρκτες και τεχνητές διαφορές που σπέρνουν ανάμεσά μας μπορούμε να κάνουμε καρέκλες και θέσεις να τρίζουν επικίνδυνα.

Καταλάβαμε, έστω και αργά, ότι κανένας μας δεν μπορεί να επαναπαύεται και να νιώθει ασφαλής, είτε είναι νέος στην εκπαίδευση είτε κουβαλάει δεκαετίες προϋπηρεσίας και προσφοράς στην πλάτη του.

Δεν ξέρω το πόσο θα αντέξουμε. Πάντως θα είναι περισσότερο από όσο νομίζουν.

Ας μη βιαστούν να μας ξεγράψουν υποτιμώντας τη θέλησή μας να κρατήσουμε το σχολείο ανοιχτό στους μαθητές και την κοινωνία.

Αγαπάμε περισσότερο τους μαθητές μας από όσο εκείνοι και δεν θα τους κάνουμε τη χάρη να μετατρέψουν το σχολείο σε εργαστήριο παραγωγής αλόγων κούρσας και φτηνού εργατικού κρέατος για τα σαρκοφάγα συμφέροντά τους.

Η πρώτη μάχη δόθηκε αλλά ο πόλεμος συνεχίζεται. Με την κοινωνία στο πλευρό μας θα επιστρέψουμε στα σχολεία νικητές, αλλιώς, η ήττα δεν θα είναι μόνο δική μας.

Σήμερα γεννήθηκε μια ελπίδα και άναψε μια σπίθα στις παγωμένες ψυχές των απλών ανθρώπων.

Υπάρχουν ήδη κι αλλού εστίες που σιγοκαίνε και περιμένουν το οξυγόνο για να θεριέψουν.


Μπαρουταποθήκη μοιάζει η κοινωνία, έτοιμη να εκραγεί για όσα βάναυσα της αφαίρεσαν τα προηγούμενα χρόνια.
Έφτασε η ώρα να φύγουν όλοι όσοι σαν πειρατές μπήκαν και κατάκλεψαν τις ζωές μας.


ΠΗΓΗ:

http://www.alfavita.gr/


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες