Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Κρίση για όλους τους Έλληνες; Όχι ακριβώς

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 23, 2013 7:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Κρίση για όλους τους Έλληνες; Όχι ακριβώς Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Νέος ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ:
http://apergospastis.blogspot.gr/2013/06/blog-post_22.html

Κρίση για όλους τους Έλληνες; Όχι ακριβώς
"Τσουνάμι" νέων παραγγελιών από τους Έλληνες εφοπλιστές.



Σημείωση δική μας:

Φαίνεται ότι ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων έχει δει το εισόδημά της να καταποντίζεται κάποιοι μιά χαρά ευημερούν και έχουν κέρδη ρεκόρ.

Τελικά είχε δίκιο ο Πάγκαλος όταν έλεγε "Το μνημόνιο είναι ευκαιρία για τον τόπο, είναι ευτυχία για τον τόπο", απλά δεν είπε ότι είχε στο μυαλό του κάποιους λίγους κατοίκους αυτού του τόπου μεταξύ των οποίων και οι εφοπλιστές.


Δεν φτάνει που οι εφοπλιστές χαίρουν πλήρους φορολογικής ασυλίας , ούτε ένα καράβι για το θεαθήναι δεν παραγγέλνουν στα ελληνικά ναυπηγεία. Φαίνεται ότι δεν τους συγκινεί ιδιαίτερα η "εθνική" προσπάθεια εξόδου από την κρίση, ούτε το 1,5 εκατομμύριο και βάλε Έλληνες άνεργοι.

Τα κέρδη τους είναι υπεράνω τέτοιων εθνικών προβλημάτων. Κατά τα άλλα κάποιοι υπερπατριώτες(Σαμαράς, Χ.Α) καμαρώνουν και κομπάζουν για την πρωτιά της ''ελληνικής'' ναυτιλίας.


ΛΑΜΠΡΟΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ

Εσπασαν τα κοντέρ σε νέες παραγγελίες το Μάιο του τρέχοντος έτους οι Ελληνες εφοπλιστές, επιτυγχάνοντας νέο ρεκόρ μετά το 2009.

Οι παραγγελίες σε αριθμό πλοίων είναι αυξημένες κατά 153% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα τον Απρίλιο (19 παραγγελίες) και ανήλθαν σε 48 συνολικά οκτώ λιγότερες από ό,τι στο σύνολο του πρώτου τετραμήνου του τρέχοντος έτους, που ήταν 56.

Σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο Golden Destiny, το Μάιο του 2013, οι Ελληνες πλοιοκτήτες παρήγγειλαν:

* 26 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, δέκα εκ των οποίων στην Κίνα. Ανά κατηγορία οκτώ ήταν capesize, δύο handymax, έξι supramax, τέσσερα ultramax, δύο panamax και τέσσερα kamsarmax.
* 16 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων έξι είναι τύπου MR, επτά Aframax και τρία VLCC.
* 6 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εκ των οποίων δύο είναι sub-panamax, δύο είναι small panamax και δύο postpanamax.


Το Μάιο του 2012, οι Ελληνες εφοπλιστές είχαν παραγγείλει συνολικά μόλις 10 νεότευκτα πλοία, εκ των οποίων δύο είναι πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, έξι δεξαμενόπλοια μεταφοράς αερίου (4LPG, 2LNG) και δύο containerships.
Ανω του 1,3 δισ. δολ.

Συνολικά, 16 ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες υλοποίησαν τις 48 παραγγελίες, συνολικής αξίας άνω του 1,3 δισ. δολ., λαμβάνοντας υπόψη όμως ότι για έναν αριθμό πλοίων (13 συνολικά) δεν έγινε γνωστό το κόστος κατασκευής.

Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν, με βάση τον αριθμό των υπό παραγγελία πλοίων στο ξηρό φορτίο, η Golden Union του κ. Θεόδωρου Βενιάμη, η οποία εμφανίζεται να έχει παραγγείλει έξι capesize πλοία, επενδύοντας συνολικά περί τα 280 εκατ. δολ., η Laskaridis Shipping με έξι πλοία ξηρού φορτίου (4 ultramax και 2 kamsarmax), επενδύοντας περίπου 155 εκατ. δολ., η Atlantic Bulk Carriers της οικογένειας Κουμάνταρου, με τρία πλοία συνολικής αξίας 82,5 εκατ. δολ. περίπου, κ.ά.

Στα δεξαμενόπλοια ξεχωρίζουν οι παραγγελίες του Ομίλου Αγγελικούση που αφορούν σε τρία VLCC, της Capital Ship Management του κ. Βαγγέλη Μαρινάκη με τέσσερα product tanker, αξίας περίπου 130 εκατ. δολ., της Consolidated Marine Management του Ομίλου Λάτση που αφορά σε τρία aframax, συνολικής αξίας 145 εκατ. δολ. περίπου.

Στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε παραγγελίες προχώρησαν τρεις εταιρείες οι Cape Shipping, Paragon Shipping και Container Carriers από δύο πλοία η καθεμία.

Παγκοσμίως,
το μήνα Μάιο έγιναν 228 νέες παραγγελίες πλοίων, συνολικής αξίας άνω των 11,8 δισ. δολ., χωρίς να υπολογίζονται 88 παραγγελίες των οποίων το τίμημα δεν έγινε γνωστό. Επισημαίνεται ότι, τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο, οι παραγγελίες ανήλθαν στα 208 πλοία, ενώ πέρυσι το Μάιο του 2012 οι παραγγελίες ήταν μόλις 71 και το Μάιο του 2011 ήταν 276.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι σημαντικότεροι ανταγωνιστές των Ελλήνων, οι Κινέζοι πλοιοκτήτες δεν εμφάνισαν ιδιαίτερη κινητικότητα κατά το Μάιο, έχοντας μόλις 27 νέες παραγγελίες. Πέραν των Ελλήνων πλοιοκτητών σημαντική παρουσία κατέγραψαν και Γερμανοί πλοιοκτήτες κυρίως για πλοία τύπου capsize.

Συνολικά, πάντως, το ενδιαφέρον και των διεθνών πλοιοκτητών τράβηξαν τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, με 73 νέες παραγγελίες, έναντι 70 το Απρίλιο του 2013 και μόλις 29 το Μάιο του 2011. Από τα 73 πλοία, τα 49 παραγγέλθηκαν σε κινεζικά ναυπηγεία, έναντι 10 σε γιαπωνέζικα και έξι σε κορεατικά.

Στα δεξαμενόπλοια κατεγράφησαν 43 νέες παραγγελίες, έναντι 29 τον Απρίλιο και 21 το Μάιο του 2012. Η πλειονότητα των παραγγελιών έγιναν σε κορεατικά ναυπηγεία (27), ενώ 14 παραγγελίες έγιναν σε κινεζικά ναυπηγεία.

Στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατεγράφησαν 29 νέες παραγγελίες έναντι 24 τον προηγούμενο μήνα (Απρίλιο) και μόλις δύο το Μάιο του 2012. Οι 14 παραγγελίες δόθηκαν σε κινεζικά ναυπηγεία και οι 13 σε κορεατικά.

Τέλος, στα πλοία μεταφοράς αερίου (LNG και LPG), σημειώθηκαν 11 νέες παραγγελίες, εκ των οποίων επτά για πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG) και τέσσερα για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG). Τα οκτώ πλοία (5 LPG και 3 LNG) παραγγέλθηκαν σε γιαπωνέζικα ναυπηγεία.

Το είδαμε εδώ, ΠΗΓΗ naftemporiki.gr


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΜΟΥΡΑΛΩΦ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Ιούν 23, 2013 8:14 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΝΤΑΒΑΤΖΗΔΕΣ: Ειδική κατηγορία... φορολογουμένων!



Μια άλλη «ειδική κατηγορία» που απολαμβάνει σκανδαλωδών προνομίων είναι οι παρασιτικοί ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟΙ μηχανισμοί του καθεστώτος: Οι βιομηχανίες της «ενημέρωσης», η νταβατζήδικη αλητεία…

Από τη μια «Τσουνάμι» κερδών και φοροαπαλλαγών για τους ληστές και δήμιους και τα προπαγανδιστικά τους εργαλεία και από την άλλη: Λεηλασίες μισθών και συντάξεων, χαράτσια, αποτέφρωση κάθε έννοιας κοινωνικού κράτους και ξεπούλημα της χώρας στα αδηφάγα αρπακτικά και τις μαφίες του χρήματος…

Διαβάστε το σχόλιο για τους εγχώριους «νταβάδες» της προπαγάνδας και της αποκτήνωσης:




Οι καναλάρχες εξαιρούνται!
Γράφει: Ο Νίκος Μπογιόπουλος
http://www1.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=21/6/2013&columnId=1821

Η εγχώρια τρόικα κουβεντιάζει με την άλλη τρόικα και προσανατολίζονται - σύμφωνα με τις διαρροές - για επέκταση του χαρατσιού της ΔΕΗ και το 2014. Το τι τελικά θα αποφασιστεί δεν θα αργήσει να φανεί. Αν δηλαδή το χαράτσι θα συνεχιστεί με τη σημερινή του μορφή ή αν θα το βαφτίσουν κάπως αλλιώς.

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αξίζει να συγκρίνουμε τη στάση των ντόπιων και ξένων τροϊκανών απέναντι στο λαό, με τη στάση τους απέναντι σε μια ειδική κατηγορία... φορολογουμένων. Τους ιδιώτες καναλάρχες.

Ας γίνουμε συγκεκριμένοι:

Το 2010 θεσπίστηκε φόρος 20% επί των διαφημίσεων σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Παρ' όλα αυτά, τόσο η σκληρή και αδίστακτη (απέναντι στους εργαζόμενους) τρόικα, όσο και οι κυβερνήσεις των εγχώριων «σωτήρων» όχι μόνο δεν έχουν εισπράξει ούτε φράγκο από τον εν λόγω φόρο, αλλά δεν τον έχουν εφαρμόσει καν!

Αντίθετα, με αλλεπάλληλες τροπολογίες σε άσχετους νόμους και τελικά με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου (της 31/12/2012), αναβάλλουν από χρόνο σε χρόνο την εφαρμογή του νόμου, με συνέπεια η καταβολή του φόρου να έχει μετατεθεί πλέον για μετά το 2014!

Είπαμε: Ο φόρος αυτός αφορά τους ιδιώτες καναλάρχες.

Οπότε μπορεί να μετατίθεται η είσπραξή του για του Αγίου... ποτέ.

Οταν πρόκειται, όμως, για τους αλλεπάλληλους φόρους και για τα χαράτσια που «αποφασίζονται και διατάσσονται» εναντίον του λαού, τότε οι τρόικες δεν παίζουν: Αυτά τα εισπράττουν πάραυτα, ειδάλλως απειλούν με κατασχέσεις και με κατέβασμα του διακόπτη...

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες