Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
«Στα όπλα»: Έρχονται οι αποικιοκράτες των τοκογλύφων...

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 10, 2011 9:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: «Στα όπλα»: Έρχονται οι αποικιοκράτες των τοκογλύφων... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
«Στα όπλα»: Έρχονται οι αποικιοκράτες των πολυεθνικών τοκογλύφων…



Η ατιμία των ελεεινών δεν είναι γραμμένη στη μορφή τους με τρόπο ευανάγνωστο…

Η διαστροφή των κτηνάνθρωπων δεν αναγράφεται πάντα στη μορφή τους με τα καθιερωμένα σύμβολα της ζοφερής ψυχής, για τον πολύ απλό λόγο πως, σε αυτούς, ψυχή δεν υπάρχει…

Η κακουργία των ανδρεικέλων της κυβέρνησης δεν είναι αποτυπωμένη, σαν μια μαύρη συνείδηση, ακριβώς γιατί δεν έχουν επίγνωση της ελεεινότητάς τους.

Τα κυβερνητικά ανδρείκελα είναι το αντίστοιχο (το πολιτικό σύμμετρο) εκείνων των πωρωμένων δολοφόνων οι οποίοι δεν έχουν καμιά απολύτως συναίσθηση, κανένα δισταγμό, καμιά τύψη…

Ο ΓΑΠ περιφέρεται σαν ομιλούσα μακέτα, με χαζοχαρούμενο ύφος και με την ηρεμία της καλοαναθρεμμένης αναισθησίας…

Ο φαφλατάς Βενιζέλος βερμπαλίζει και συχνά «τσιρίζει» στραταρχικά, δίχως να έχει επίγνωση και αυτών που λέει: Των σύνθετων σοφιστειών του και ασυνάρτητων δικολαβιών του…

Εδώ το λίπος της αναισθησίας και του πωρωμένου δωσιλογισμού είναι δυσθεόρατο και απειλεί και αυτήν ακόμα την αυθάδεια της παχυσαρκίας του Πάγκαλου…

Επί δύο χρόνια τα ανδρείκελα της κυβέρνησης δολοφονούν χωρίς έλεος την ελληνική κοινωνία και τον ελληνικό λαό, οδήγησαν την Ελλάδα στην κατοχή των μαφιών του χρήματος και έχουν το θράσος ακόμα να κομπάζουν για τη …σωτηρία μας και να μας παραδίδουν μαθήματα «πατριωτισμού», πολιτικής …γενναιότητας και …αυτοθυσίας!!!

Στραγγίζουν την ελληνική κοινωνία από κάθε εθνικό και οικονομικό πλούτο και χυμό, την κατακρεουργούν σαν λυσσασμένες ύαινες για να τη …σώσουν!!!

Πίνουν, σαν βρικόλακες, το αίμα του ελληνικού λαού, δεν του αφήνουν ούτε σταλαγματιές και αυτή τη φρίκη την εμφανίζουν σαν διασφάλιση Ζωής!!!!!

Αυτή η κυβέρνηση μοιάζει σαν να ηδονίζεται με την αναισθησία της και την ελεεινότητά της: Σαν τα κτήνη που ηδονίζονται όταν κατασπαράζουν τα θύματά τους…

Τώρα αφού υποτάχθηκαν πλήρως στην τοκογλυφική αναισχυντία και απληστία των ιμπεριαλιστών ληστών και μαφιόζων του χρήματος, ανοίγουν διάπλατα την πόρτα στην αποικιοκρατικοποίηση της χώρας.

Άρχισαν ήδη τα ανακοινωθέντα από τα στρατεύματα των αποικιοκρατών και ετοιμάζονται οι ληστρικοί στρατοί τους (οι πιστωτές) να αναλάβουν τη διοίκηση της Ελλάδας…

Οι πολυεθνικοί τοκογλύφοι είναι προ των πυλών για να αναλάβουν τη διοίκηση της Ελλάδας…

Για να μας …σώσουν!!!!

Και ο Σαμαράς ηθικολογεί ασυστόλως και αφόρητα σκανδαλωδώς…

Θα επαναδιαπραγματευτεί τα Μνημόνια και το χρέος συνεχίζει να μας τραγουδά δίχως να ντρέπεται: Η αντιπολιτευτική όψη της αναισθησίας και ελεεινότητας…

Εδώ η Ελλάδα γίνεται αποικία των πιστωτών, έρχονται οι διοικητές της και ο Σαμαράς ψελλίζει τα τραγούδια του…

Τι αλήθεια θα «επαναδιαπραγματευτεί»; Καλύτερος όρους αποικιοκρατίας ή καλύτερα φέρετρα για τον ελληνικό λαό;

Μάλλον ο Σαμαράς στοχεύει να γίνει διοικητής της αποικίας…

Αλλά και η Αριστερά που βρίσκεται; Υπάρχει;

Δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα είχε ξεσηκώσει και ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ και τις πέτρες…


Αν έχουν μείνει, έστω και υπολείμματα ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ πρέπει να ηχήσουν οι σάλπιγγες του ΓΕΝΙΚΟΥ ξεσηκωμού και το σύνθημα: «Στα όπλα, έρχονται οι αποικιοκράτες των πολυεθνικών τοκογλύφων»…
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 11, 2011 11:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
«Γιατί σοσιαλισμός»



«δεν υπάρχει για μας κανείς άλλος ορισμός του σοσιαλισμού, πλην της κατάργησης της εκμετάλλευσης του ανθρώπου από άνθρωπο»!
Τσε Γκεβάρα

Η μόνη διέξοδος στη φρίκη που ζούμε είναι ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ!!!

Η θριαμβευτική πορεία της καπιταλιστικής βαρβαρότητας θα βρει το τέρμα της μόνο με το Σοσιαλισμό. Καμιά πυρά, καμιά διαταγή δικτάτορα δεν μπορούν να φράξουν αυτή τη διέξοδο του σοσιαλισμού, η μόνη διέξοδος που θα αναζωπυρώσει ξανά τη χειμαρρώδη ροή της ΖΩΗΣ…

Όποιος αντιτάσσεται σε αυτή την πορεία της σοσιαλιστικής διεξόδου, αντιτάσσεται στην πορεία της Ιστορίας, γυρίζει προς τα πίσω, βαδίζει στην καταστροφή και διαιωνίζει, απλώς, την καπιταλιστική φρίκη…

Ο Σοσιαλισμός, ωστόσο, είναι ιστορικά αναπότρεπτος: Όσο θα υπάρχει η καταστρεπτική δυναμική του καπιταλισμού, που σήμερα απειλεί το ανθρώπινο γένος με αφανισμό, ο σοσιαλισμός θα παραμένει η μόνη ιστορική διέξοδος και η μόνη επαναστατική, ανθρωπιστική αντίληψη…

Όσο το γρηγορότερο το συνειδητοποιήσουμε, τόσο και οι απώλειες και οι καταστροφές της ανθρωπότητας θα είναι και λιγότερες…

Δημοσιεύουμε κάποια αποσπάσματα του Αλμπερτ Αϊνστάιν για το ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ, τα οποία συγκέντρωσε και δημοσίευσε ο Νίκος Μπογιόπουλος, ΕΔΩ:
http://www1.rizospastis.gr/columnPage.do?publDate=11/10/2011&columnId=1821




«Γιατί σοσιαλισμός»

«Υπάρχει διέξοδος;

Είναι εύκολο να θέτεις τέτοια ερωτήματα, αλλά είναι δύσκολο να τα απαντήσεις με κάποιο βαθμό βεβαιότητας.
Εντούτοις, πρέπει να προσπαθήσω όσο καλύτερα μπορώ, αν και είναι εν γνώσει μου το γεγονός ότι
τα συναισθήματα και οι επιδιώξεις μας βρίσκονται πολύ συχνά σε αντίθεση και δεν μπορούν να εκφραστούν με εύκολες και απλές φόρμουλες.
Ο άνθρωπος είναι ταυτόχρονα μοναχικό και κοινωνικό ον.
Σαν μοναχικό ον προσπαθεί να προστατέψει την ύπαρξή του καθώς και την ύπαρξη αυτών που είναι κοντά του, να ικανοποιήσει τις προσωπικές του επιθυμίες και να αναπτύξει τις έμφυτες ικανότητές του.
Σαν κοινωνικό ον προσπαθεί να κερδίσει την αναγνώριση και τη στοργή των συνανθρώπων του, να μοιραστεί τις χαρές τους, να τους παρηγορήσει στη θλίψη τους και να βελτιώσει τις συνθήκες διαβίωσής τους.
*
(...) Η αφηρημένη έννοια "κοινωνία" για ένα άτομο σημαίνει το σύνολο των άμεσων και των έμμεσων σχέσεών του με τους συγχρόνους του, αλλά και με όλους τους ανθρώπους προηγούμενων γενεών.
Το άτομο είναι σε θέση να σκεφτεί, να αισθανθεί, να παλέψει και να εργαστεί για τον εαυτό του. Εξαρτάται τόσο πολύ όμως από την κοινωνία - στη φυσική, διανοητική και συναισθηματική του ύπαρξη - που είναι
αδύνατο να διανοηθεί ή να κατανοήσει τον εαυτό του έξω από το πλαίσιο της κοινωνίας.

Είναι η "κοινωνία" που προμηθεύει στον άνθρωπο το φαγητό, την ένδυση, το σπίτι, τα εργαλεία της δουλειάς, τη γλώσσα, τους τύπους σκέψεως και το μεγαλύτερο μέρος των σκέψεών του. Η ζωή του επιτυγχάνεται μέσα από την εργασία και τα επιτεύγματα πολλών εκατομμυρίων και του παρελθόντος και του παρόντος, τα οποία είναι κρυμμένα πίσω από τη λέξη "κοινωνία" (...)
η ανθρωπότητα αποτελεί σήμερα μια πλανητική κοινότητα παραγωγής και κατανάλωσης.
*
Εχω τώρα φτάσει σε εκείνο το σημείο, που μπορώ να υποδείξω σύντομα τι κατά τη γνώμη μου αποτελεί την ουσία της κρίσης που αντιμετωπίζει η εποχή μας. Αφορά τη σχέση του ατόμου με την κοινωνία(...).
Ο άνθρωπος μπορεί να βρει νόημα στη ζωή - που είναι σύντομη και επικίνδυνη - μόνο αφιερώνοντας τον εαυτό του στην κοινωνία.
*
Η κύρια πηγή του κακού, κατά τη γνώμη μου, είναι
η οικονομική αναρχία της καπιταλιστικής κοινωνίας (...).

Εχουμε μπροστά μας μια τεράστια κοινότητα παραγωγών, τα μέλη της οποίας ακατάπαυστα προσπαθούν να στερήσουν ο ένας από τον άλλο τα φρούτα της ομαδικής εργασίας - όχι διά της βίας, αλλά μέσω μιας πιστής συμμόρφωσης σε ένα σύστημα νομικών κανόνων.
Είναι σημαντικό να αντιληφθούμε ότι τα μέσα παραγωγής - δηλαδή ολόκληρη η παραγωγική ικανότητα, η οποία είναι αναγκαία για την παραγωγή καταναλωτικών αγαθών, αλλά και επιπρόσθετα απαραίτητα αγαθά - μπορεί νομικώς, και κατά μεγάλο μέρος έτσι είναι, να είναι η ατομική ιδιωτική περιουσία.
*
(...) Ο κάτοχος των μέσων παραγωγής είναι σε θέση να κυνηγήσει την ικανότητα για εργασία που κατέχει ο εργάτης. Χρησιμοποιώντας τα μέσα παραγωγής ο εργάτης δημιουργεί νέα προϊόντα, τα οποία και θα αποτελέσουν περιουσία του κεφαλαιούχου.
Το ουσιαστικό σημείο της διαδικασίας αυτής είναι η σχέση μεταξύ των προϊόντων που παράγει ο εργάτης και της αμοιβής του, που και τα δύο μετρούνται σε πραγματική αξία (...).
Είναι πολύ σημαντικό να καταλάβουμε ότι ακόμα και θεωρητικά
η αμοιβή του εργάτη δεν καθορίζεται από την αξία των προϊόντων που έχει παραγάγει.
*
Το ιδιωτικό κεφάλαιο τείνει να συγκεντρώνεται σε λίγα χέρια (...).
Το αποτέλεσμα αυτών των εξελίξεων είναι μια ολιγαρχία του ιδιωτικού κεφαλαίου με τεράστια δύναμη, που δεν είναι δυνατό να ελεγχθεί αποδοτικά, ακόμα και από μια δημοκρατικά πολιτικά οργανωμένη κοινωνία.
Αυτό είναι αλήθεια, αφού τα μέλη των νομοθετικών Σωμάτων εκλέγονται μέσω πολιτικών κομμάτων, τα οποία χρηματοδοτούνται ή επηρεάζονται από το ιδιωτικό κεφάλαιο, το οποίο για πολύ πρακτικούς λόγους διαχωρίζει τους ψηφοφόρους από τους νομοθέτες.
Το αποτέλεσμα είναι οι αντιπρόσωποι του λαού να μην προστατεύουν επαρκώς τα συμφέροντα των λιγότερο προνομιούχων τμημάτων του λαού. Επιπρόσθετα, υπό τις υπάρχουσες συνθήκες
το ιδιωτικό κεφάλαιο ελέγχει - άμεσα ή έμμεσα - τις κύριες πηγές πληροφόρησης (Τύπο, ραδιόφωνο, εκπαίδευση).
Για το λόγο αυτό, είναι εξαιρετικά δύσκολο και τις περισσότερες φορές τελείως αδύνατο για έναν πολίτη να εξάγει αντικειμενικά συμπεράσματα και να κάνει έξυπνη χρήση των πολιτικών του δικαιωμάτων.
*
»(...) σε μια οικονομία που βασίζεται στην ιδιωτική ιδιοκτησία του κεφαλαίου (...) τα μέσα παραγωγής (κεφάλαιο) είναι προσωπική ιδιοκτησία και οι κάτοχοί τους τα διαθέτουν όπως οι ίδιοι θέλουν (...).
Η παραγωγή γίνεται για το κέρδος και όχι για το όφελος.
Δεν υπάρχει καμιά βεβαιότητα ότι όλοι όσοι είναι σε θέση και έχουν τη θέληση να δουλέψουν, θα μπορούν πάντοτε να βρουν μια δουλειά.
Ενας "στρατός" από ανέργους υπάρχει σχεδόν πάντοτε. Ο εργάτης διακατέχεται από το συνεχή φόβο ότι μπορεί να χάσει τη δουλειά του. Αφού οι άνεργοι και οι χαμηλά αμειβόμενοι εργαζόμενοι δεν αποτελούν μια κερδοφόρα αγορά, η παραγωγή καταναλωτικών αγαθών υποχρεωτικά περιορίζεται και η συνέπεια είναι οι μεγάλες δυσκολίες.
*
Η τεχνολογική ανάπτυξη πολύ συχνά έχει σαν αποτέλεσμα την αύξηση των ανέργων, παρά τη διευκόλυνση της εργασίας για όλους.
Το κίνητρο του κέρδους, σε συνδυασμό με τον ανταγωνισμό μεταξύ των κεφαλαιοκρατών, είναι υπεύθυνο για μια αποσταθεροποίηση στη συσσώρευση και χρησιμοποίηση του κεφαλαίου, η οποία οδηγεί σε συνεχώς αυξανόμενες και σοβαρές υφέσεις.
Ο χωρίς όρια ανταγωνισμός οδηγεί σε τεράστια απώλεια εργασίας, ενώ ταυτόχρονα παρατηρείται και ένας ακρωτηριασμός της κοινωνικής συνείδησης των ατόμων.
*
Θεωρώ ότι αυτός ο ακρωτηριασμός των ατόμων είναι το χειρότερο κακό του καπιταλισμού (...). Είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει μονάχα ένας δρόμος για την εξάλειψη αυτών των θανατηφόρων κακών.
Είναι η δημιουργία μιας σοσιαλιστικής οικονομίας σε συνδυασμό με ένα εκπαιδευτικό σύστημα, που θα είναι προσανατολισμένο προς την επίτευξη κοινωνικών στόχων.
Σε μια τέτοια οικονομία, τα μέσα παραγωγής ανήκουν στην ίδια την κοινωνία και χρησιμοποιούνται σε μια σχεδιασμένη φόρμα.

Μια σχεδιασμένη οικονομία, η οποία προσαρμόζει την παραγωγή στις ανάγκες της κοινότητας, θα διένειμε τη δουλειά που πρέπει να γίνει σε όλους όσοι έχουν την ικανότητα για εργασία και θα εγγυόταν τα προς το ζην σε όλους τους ανθρώπους στις γυναίκες και στα παιδιά.
Η εκπαίδευση του ατόμου, σε συνδυασμό με την προώθηση των ιδιαίτερων ικανοτήτων του, θα προσπαθήσει να αναπτύξει στο άτομο αυτό ένα αίσθημα ευθύνης απέναντι στον συνάνθρωπό του, αντί του αισθήματος εξύμνησης της δύναμης (...).
*
Ο σοσιαλισμός κατευθύνεται σ' ένα κοινωνικό ηθικό άκρο.
Η επιστήμη όμως δεν μπορεί να δημιουργήσει άκρα και ακόμα λιγότερο, να τα ενσταλάξει στα ανθρώπινα όντα. Το περισσότερο που μπορεί να κάνει η επιστήμη, είναι να παρέχει τα μέσα με τα οποία μπορούν να επιτευχθούν τα άκρα αυτά.
Πρέπει να προσέξουμε, ώστε να μην υπερεκτιμήσουμε την επιστήμη και τις επιστημονικές μεθόδους, όταν το ζήτημα αφορά ανθρώπινα προβλήματα.
Και δεν πρέπει να υποθέτουμε ότι οι ειδικοί είναι και οι μόνοι που έχουν το δικαίωμα να εκφέρουν γνώμη σε ζητήματα που επηρεάζουν την οργάνωση της κοινωνίας».

*
(Τα αποσπάσματα είναι από το άρθρο του Αλμπερτ Αϊνστάιν
με τίτλο «ΓΙΑΤΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ»
που δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στο 1o τεύχος του αμερικανικού περιοδικού Monthly Review, το 1949).


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες