Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Παναγιώτης Αποστόλου
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 28, 2011 7:55 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΤΗΣ κ. ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ



Θυμάστε την πρόταση της επιτρόπου της Ε.Ε. ( 1999-2004 ) κ. Διαμαντοπούλου περί θεσμοθέτησης της Αγγλικής γλώσσας, ως δεύτερης επίσημης γλώσσας στην Ελλάδα;

Η πρόταση εκείνη ήταν πολύ πονηρή, γιατί θα σήμαινε πως η διδασκαλία των Αγγλικών ως δεύτερης επίσημης γλώσσας και η καθιέρωση της διδασκαλίας της ως βασικό μάθημα στο σχολείο θα της έδινε προτεραιότητα προκειμένου να καταστεί σε βάθος χρόνου, πρωτεύουσα γλώσσα του κράτους. Έτσι εξυπηρετούσε τα μακροχρόνια νεοταξικά και πολυπολιτισμικά σχέδια των μεντόρων της Νέας Τάξεως πραγμάτων.

Με την κατάθεση της προτάσεως αυτής, που ουδέποτε αποποιήθηκε μέχρι σήμερα, όπως ήταν επακόλουθο ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, όχι μόνο από την αξιωματική αντιπολίτευση αλλά και από τα περισσότερα πρωτοκλασάτα στελέχη του ΠΑ.ΣΟ.Κ.( Ευθυμίου, Βενιζέλος κ.α. )

Το Μάιο του 2006 η κ. Διαμαντοπούλου κυκλοφόρησε το βιβλίο της με τίτλο «η Έξυπνη Ελλάδα» που είναι ύμνος στον κοινωνικό φιλελευθερισμό τον οποίο και η ίδια πρεσβεύει καλυπτόμενη πίσω από τον ψευδεπίγραφο μανδύα του σοσιαλισμού. Εκεί υπερασπίζεται την θέση της περί της καθιέρωσης της Αγγλικής ως δεύτερης επίσημης γλώσσας, στο κεφάλαιο «η ξένη γλώσσα ως συστατικό του ανθρωπίνου κεφαλαίου».

Από τότε μέχρι σήμερα έχει περάσει αρκετό χρονικό διάστημα και βρίσκουμε την κ. Διαμαντοπούλου, Υπουργό Παιδείας (όχι Εθνικής ) δια βίου μάθησης και Θρησκευμάτων να έχει ήδη καταγράψει στο πλούσιο βιογραφικό της την αποπομπή της Ελληνίδας δασκάλας Χαράς Νικοπούλου από το μειονοτικό σχολείο του Μεγάλου Δέρειου Έβρου, όπου η Χαρά προσπαθούσε να εμφυσήσει τον πατριωτισμό στα Ελληνόπουλα και επίσης προσπαθούσε να συνενώσει τους Έλληνες με τους Πομάκους, που έχουν παραδοθεί από όλες τις Ελληνικές Κυβερνήσεις, βορά στις διαθέσεις των Τούρκων.





Ξεπερνώντας, τα πολιτικά ατοπήματα που διαπράττει με τις παρεμβάσεις της στην οργανωτική δομή της παιδείας, με τις συγχωνεύσεις σχολείων, με το νόμο των ωρομίσθιων, των αδιόριστων και τις αποσπάσεις τους, εν ονόματι της τηρήσεως του Μνημονίου, θα ήθελα να σταθώ σε δύο από τις αμέτρητες και απαράδεκτες αναφορές που γίνονται σε σχολικά βιβλία από συντακτικές ομάδες του τύπου, Θάλειας Δραγώνα με την έγκριση βεβαίως του Υπουργείου.

Η πρώτη απαράδεκτη αναφορά γίνεται στο σχολικό βιβλίο της Γ΄ Λυκείου, «Ιστορία του νεώτερου και σύγχρονου κόσμου» στην σελίδα 130 όπου υπάρχει χάρτης που αναφέρει το ψευδοκράτος των Σκοπίων με το όνομα «Μακεδονία».

Σε περίοδο που το μείζον Εθνικό θέμα της ονομασίας της γείτονας χώρας βρίσκεται σε πολύ κρίσιμο σημείο από διαπραγματευτικής πλευράς, τέτοιες «αβλεψίες» υπονομεύουν την Εξωτερική πολιτική της χώρας και διχάζουν την μαθητιώσα νεολαία της πατρίδος μας.

Η δεύτερη αναφορά είναι εξ ίσου σημαντική όχι μόνο για το ύποπτο περιεχόμενό της αλλά γιατί απευθύνεται στην τρυφερή ηλικία μαθητών της ΣΤ΄Δημοτικού.

Πιο συγκεκριμένα στα Μαθηματικά, στο Τετράδιο εργασιών, γ΄τεύχος, στο κεφάλαιο 45 και στην παράγραφο, Δραστηριότητες με προεκτάσεις: «Ξενοφοβία», αναφέρονται τα παρακάτω:

«Η Ελλάδα τις τελευταίες δεκαετίες , λόγω της οικονομικής ανάπτυξης, έγινε τόπος προορισμού πολλών οικονομικών μεταναστών. Οι άνθρωποι αυτοί έφυγαν από τις πατρίδες τους αναζητώντας καλύτερη τύχη στη δική μας. Αν και η Ελληνική κοινωνία τους δέχτηκε και τους φιλοξένησε σαν παιδιά της, υπήρξαν κάποιες, ευτυχώς λίγες, φωνές διαμαρτυρίας. Να φύγουν οι ξένοι, φώναξαν κάποιοι, μας αλλάζουν τη σύνθεση του Ελληνικού κράτους, είπαν άλλοι. Ας πάμε λίγα χρόνια πιο πίσω στο 1913 και ας εξετάσουμε τις Εθνικότητες που ζούσαν στην πόλη της Θεσσαλονίκης.
Εθνικότητες:
Έλληνες 39.956, Εβραίοι 61.439, Οθωμανοί 45.867, Βούλγαροι 6.263 και άλλοι ξένοι 4.364»


Ζητούν δε από τα παιδιά της έκτης δημοτικού να συμπληρώσουν με τα παραπάνω στοιχεία, παράπλευρο ραβδόγραμμα.
http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/math_st/covers/teyxos_a.pdf
http://www.pi-schools.gr/books/dimotiko/math_st/erg/teyxos_c.pdf

Κα Διαμαντοπούλου, ειλικρινά πιστεύετε πως οι φωνές διαμαρτυρίες κατά του κύματος λαθρομεταναστών στη χώρα μας είναι κάποιες μεμονωμένες φωνές πολιτών;

Κλείνετε τα μάτια σας στις κατά καιρούς δημοσκοπήσεις που δείχνουν ποσοστά άνω του 80% του λαού μας που ζητούν να φύγουν όλοι οι λαθρομετανάστες;

Τυχαία έχει ξεσηκωθεί η κοινωνία πολιτών των πόλεων των Πατρών, της Ηγουμενίτσας και του Αγίου Παντελεήμονα Αθηνών;

Είναι τυχαία η αλματώδης αύξηση της εγκληματικότητας και η παρουσίαση χρόνιων νοσημάτων που επί δεκαετίες είχαν επαλειφθεί από την χώρα μας;

Είναι τυχαίο το γεγονός της μη δυνατότητας κυκλοφορίας σε ορισμένες περιοχές του κέντρου των Αθηνών, μετά την δύση του ηλίου;

Είναι τυχαίο το γεγονός της αναφοράς σας στο τετράδιο εργασιών, της πόλης της Θεσσαλονίκης ως παράδειγμα για την πληθυσμιακή της σύνθεση το 1913;

Ενδόμυχα εύχεσθε να γίνει εκ νέου πολυπολιτισμική η Θεσσαλονίκη;

Ti σχέδια τέλος πάντων απεργάζεστε και προσπαθείτε να τα περάσετε μέσω της τρυφερής ηλικίας παιδιών δώδεκα ετών;

Ποια η σκοπιμότητα του παραπάνω προβληματισμού, σε βιβλίο των μαθηματικών;

Επιστροφή στην κορυφή
Κλασσικοπερίπτωση
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 29, 2011 7:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2011/04/blog-post_7544.html

Η εθνομηδενιστική και αντι- Ορθόδοξη ομάδα "Δραγώνα-Φραγκουδάκη και ΣΙΑ" πάλι εναντίον του μαθήματος των Θρησκευτικών και της πρωινής προσευχής!



Δεν είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαστε με τις εθνομηδενιστικές και αντι- Ορθόδοξες δράσεις των "επιλέκτων" του Ιδρύματος Σόρος , του CDRSEE και των υπολοίπων επτελείων της Νέας Τάξης Πραγμάτων και όπως δείχνουν τα νέα από το ανθελληνικό μέτωπο, δυστυχώς δεν θα είναι και η τελευταία.

Η κ.Φραγκουδάκη έχει κάνει φαίνεται "τάμα" στον "θεό" που πιστεύει, να κάνει ότι περνά από το χέρι της ώστε να βοηθήσει την φίλη της υπουργό παιδείας και αγαπημένη της λέσχης Μπίλντερμπεργκ, να εξαφανίσουν από την εκπαίδευση των παιδιών μας κάθε τι που θα θυμίζει Ελλάδα και Ορθοδοξία.

Αυτή η σταλινικής μορφής επιβολή της δια βίου εκπαίδευσης στον "νέο πατριωτισμό", δεν έχει άλλο στόχο παρά να "ξεπλύνει" τα μυαλά της νέας γενιάς με το μπουγαδόνερο της δήθεν πολυπολιτισμικότητας και να τα "φορμάρει" στο καλούπι της Νέας Εποχής.

Είναι αναμφίβολα η πιό μοχθηρή έκφραση της τυραννίας ,διότι με την προμετωπίδα ενός κίβδηλου φιλελευθερισμού, στερεί από τον νέο την δυνατότητα πρόσβασης σε "επικίνδυνες" πηγές όπως αυτές της Ορθοδοξίας και της Ιστορίας.

Και είναι όντως "επικίνδυνες", εφ΄όσον δεν κατευνάζουν - όπως θέλει το σύστημα - την φυσική ορμή και την ανησυχία ενός νέου ανθρώπου, αλλά αντιθέτως θα του "ανοίξουν" την όρεξη για αναζήτηση της αλήθειας, πράγμα που φυσικά δεν "συμφέρει" την εξουσία.

Ευτυχώς τόσο οι νέοι μας, όσο και οι μεγαλύτεροι, έχουν αντιληφθεί πλέον την άθλια μεταμφίεση όλων αυτών που μοστράρουν κάθε τι απεχθές, εθνοκτόνο και λαοκτόνο ως αναγκαία μεταρρύθμιση για να πάει δήθεν η χώρα μπροστά.

Οι μουτσούνες του ψευτοπροοδευτισμού έπεσαν και το λούστρο του "σύγχρονου" ξέφτισε και είναι πλέον ορατή δε όλους η γύμνια και η ευτέλεια του "νέου πατριωτισμού".

Ας ασχοληθούν λοιπόν με τα ζέοντα προβλήματα της παιδείας, της υγείας, της ασφάλειας, της άμυνας κλπ και ας αφήσουν την νεοεποχήτικη προπαγάνδα και την made in USA μπαρουφολογία.

Ειδικά η κ. Φραγκουδάκη και η κ. Δραγώνα αντί να βγαίνουν και να στάζουν κάθε τόσο την σιωνιστικογενή χολή τους, θα έπρεπε υπό τις παρούσες τραγικές για την οικονομία μας συνθήκες, να μας εξηγήσουν τί έγιναν τα 17.000.000 ευρώ (!) που "διαχειρίστηκαν" από το 1997 μέχρι και το 2008 για την ...εκπαίδευση των μουσουλμανοπαίδων, για να μην μιλήσουμε και για τις άλλες απεχθείς στην ελληνική κοινωνία δρατηριότητές τους.

Πιό κάτω παραθέτουμε μια ανάρτηση - αναδημοσίευση του αδελφικού μας ιστολογίου http://anavaseis.blogspot.com στην οποία περιγράφονται τα τελευταία "κατορθώματα" της κ. Φραγκουδάκη και αμέσως μετά μια "αναμνηστική" ανάρτηση- αναδημοσίευση από την "Κλασσικοπερίπτωση" και το "Ρεσάλτο":




Οι άνθρωποι των "σκιών" ξανακτυπούν. Θρησκειολογικό μάθημα και κατάργηση της πρωινής προσευχής και του εκκλησιασμού των μαθητών ζητά η Άννα Φραγκουδάκη



Σχόλιο Αναβάσεων: Πολλά, πάρα πολλά μπορεί να γράψει κανείς για την Άννα Φραγκουδάκη.
Εμείς θα αρκεστούμε να δημοσιεύσουμε μόνο μια φράση της από ημερίδα του Πανεπιστημίου στην οποία λέει:

« Οι σύγχρονοι Έλληνες με τις αναφορές τους στην αρχαία Ελλάδα, θέλουν να κρύψουν το ΑΣΧΗΜΟ και ΜΠΑΣΤΑΡΔΟ εθνικό τους πρόσωπο.»

Όσο για την νέα αποδομητική της επίθεση διαβάστε παρακάτω....

Πάλιν Φραγκουδάκη μαίνεται, πάλιν ταράττεται, πάλιν ορχείται, πάλιν την κεφαλήν του μαθήματος των Θρησκευτικών ζητεί λαβείν επί πίνακι. Η Άννα Φραγκουδάκη, καθηγήτρια κοινωνιολογίας της εκπαίδευσης στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Αθηνών, μας έχει συνηθίσει στις παρεμβάσεις της με τις οποίες προσπαθεί να πετύχει την μετατροπή των Θρησκευτικών σε μάθημα Θρησκειολογίας και ακολούθως την πλήρη κατάργησή του, αλλά και την κατάργηση όλων των χριστιανικών στοιχείων της ελληνικής παιδείας.

Αυτή τη φορά με άρθρο της στο protagon.gr (27/4/2011) ζητά εκτός από τη μετατροπή του θρησκευτικού μαθήματος σε θρησκειολογία, να καταργηθεί η προσευχή και ο οργανωμένος εκκλησιασμός των μαθητών.

Τα επιχειρήματά της και αυτή τη φορά ανυπόστατα και έξω από τις προβλέψεις των νόμων του ελληνικού κράτους και του Συντάγματος...Αποφαίνεται για παράδειγμα η Φραγκουδάκη ότι «Tο δικαίωμα στην ορθόδοξη χριστιανική διαπαιδαγώγηση πρέπει να είναι σεβαστό, όμως η εφαρμογή του δεν είναι έργο του σχολείου. Όπως παντού στον δημοκρατικό τουλάχιστον κόσμο, είναι έργο της Eκκλησίας».

Κι όμως. Το ελληνικό Σύνταγμα προβλέπει την καλλιέργεια της ορθόδοξης χριστιανικής θρησκευτικής συνείδησης των μαθητών ως υποχρέωση του κράτους (και όχι της Εκκλησίας). Επίσης «παντού στο δημοκρατικό κόσμο» υπάρχει μάθημα Θρησκευτικών που καλλιεργεί συγκεκριμένη θρησκευτική συνείδηση (ομολογιακό) και όχι αφηρημένη θρησκειολογική και το οποίο γίνεται μέσα στα δημόσια σχολεία και όχι στις ενορίες των διαφόρων ομολογιών.

Πάλιν η Φραγκουδάκη, όπως και παλαιότερα, αναφέρει ψευδώς ότι «Έχει πολλά πλεονεκτήματα να είναι η κατήχηση έργο της Eκκλησίας, αντί σχολικό μάθημα, υποχρεωτικό με την απειλή του κακού βαθμού». Ως γνωστόν οι μαθητές έχουν στο μάθημα των Θρησκευτικών τους μεγαλύτερους βαθμούς σε σχέση με τα άλλα μαθήματα και κανείς Θεολόγος δεν «απειλεί» τους μαθητές με κακή βαθμολογία. Προφανώς η Φραγκουδάκη αντιγράφει όσα έχει πει ξαναπεί σε παλαιότερα άρθρα της μολονότι έχει λάβει τις δέουσες απαντήσεις κατά το παρελθόν (δείτε τις σχετικές αναρτήσεις στο τέλος).

Τέλος μας λέει ότι ένα μάθημα θρησκειολογίας αρκεί για τη θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των μαθητών αφού «Σύμφωνα με τα ιερά κείμενα όλων των μεγάλων μονοθεϊστικών θρησκειών π.χ. βασικός ηθικός κανόνας είναι η αγάπη και κατανόηση προς τον συνάνθρωπο και ο Θεός περιγράφεται ελεήμων και πανάγαθος». Φαίνεται πως η κυρία καθηγήτρια δεν έχει διαβάσει καλά τις προβλέψεις του Κορανίου περί των απίστων (όσων δεν πιστεύουν στον Αλλάχ) για να αναφέρουμε ένα μόνο παράδειγμα.

Δεν θα ασχολούμασταν καθόλου με τις μονότονα επαναλαμβανόμενες αντιχριστιανικές ιδέες της Φραγκουδάκη, όπως αποφεύγουμε να απαντάμε και σε άλλες τέτοιες παραφωνίες. Αν σχολιάσαμε τα γραφόμενα της το κάναμε μόνο και μόνο για να φανεί πόσο εύκολα κάποιοι πανεπιστημιακοί ισοπεδώνουν τα πάντα αποφαινόμενοι από (καθ)έδρας και ποδοπατώντας τις προβλέψεις των νόμων, του Συντάγματος αλλά κυρίως την μακραίωνη Παράδοση της χιλιοβασανισμένης πατρίδας μας.

Μεταφέρουμε το σχετικό απόσπασμα του άρθρου της Άννας Φραγκουδάκη από το protagon.gr
Τα θρησκευτικά


Tο δικαίωμα στην ορθόδοξη χριστιανική διαπαιδαγώγηση πρέπει να είναι σεβαστό, όμως η εφαρμογή του δεν είναι έργο του σχολείου. Όπως παντού στον δημοκρατικό τουλάχιστον κόσμο, είναι έργο της Eκκλησίας. H υποχρεωτική από το σχολείο κατήχηση παραβιάζει πολλές αρχές, με πρώτη την ελευθερία της συνείδησης. Eίναι ψηλά και αυξάνονται τα ποσοστά αλλόθρησκων μαθητών και μεγαλώνουν όσων ανήκουν στο ορθόδοξο χριστιανικό δόγμα αλλά πιστεύουν ότι η θρησκεία είναι ιδιωτικό θέμα συνείδησης. Έχει πια έρθει ο καιρός τη θέση της δογματικής κατήχησης στο σχολείο να πάρει η θρησκειολογία και η ιστορία των θρησκειών, επίσης να καταργηθεί η προσευχή και ο οργανωμένος εκκλησιασμός.

Έχει πολλά πλεονεκτήματα να είναι η κατήχηση έργο της Eκκλησίας, αντί σχολικό μάθημα, υποχρεωτικό με την απειλή του κακού βαθμού. Oι μαθητές συμμετέχουν με τη θέλησή τους και όχι υποχρεωτικά, ούτε εξετάζονται κοιτάζοντας με ζήλεια από το παράθυρο τους αλλόθρησκους απαλλαγμένους να παίζουν στην αυλή. Άρα η θρησκευτική διαπαιδαγώγηση γίνεται ενσυνείδητη και πολύ πιο σχετική με τις θρησκευτικές επιταγές.

Τότε το σχολείο μπορεί στη θρησκειολογία να περιλάβει και μια επιλογή από αρχές που είναι κοινές σε όλες τις μεγάλες θρησκείες του κόσμου και να τις διδάσκει ως ηθικές αξίες γενικότερα αποδεκτές. Σύμφωνα με τα ιερά κείμενα όλων των μεγάλων μονοθεϊστικών θρησκειών π.χ. βασικός ηθικός κανόνας είναι η αγάπη και κατανόηση προς τον συνάνθρωπο και ο Θεός περιγράφεται ελεήμων και πανάγαθος.
πηγή Θρησκευτικά



Φάκελος: Θάλεια Δραγώνα
Ανοίξτε εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4016

Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3034

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Απρ 29, 2011 8:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Σαντορινιός
http://santo-rinios.blogspot.com/2011/04/how-original.html


HOW ORIGINAL!
Γράφει ο Παναγιώτης Τελεβάντος



Πόσο πρωτότυπο! Η κυρία Φραγκουδάκη είναι εναντίον του ορθόδοξου χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών, της πρωινής προσευχής και του εκκλησιασμού των μαθητών, μαθαίνουμε από νέο άρθρο που δημοσίευσε πρόσφατα.!

Αν είναι ποτέ δυνατόν! Το ευσεβέστατο αυτό κορίτσι! Αδυνατούμε να το πιστέψουμε!

Τώρα που χάσαμε την κυρία Δραγώνα έχουμε την κυρία Φραγουδάκη, την κυρία Ρεπούση και την κυρία Ασκώτου πότε να μας διασκεδάζουν και πότε να μας εκνευρίζουν με τις συνεχείς αντισυνταγματικές και αντορθόδοξες εμμονές τους.




Μια φιλική εισήγηση προς τους συναδέλφους του Πανελλήνιου Θεολογικού Συνδέσμου “Καιρός” γνωστών και ως “ΚΑΙΡΟΣκόπων”.

Μήπως - αγαπητοί συνάδελφοι - πρέπει να ανακηρύξετε τις τέσσερις αδελφάδες Φραγκουδάκη - Ασκώτου - Δραγώνα και Ρεπούση επίτιμα μέλη του συνδέσμου σας;




Και για να μιλήσουμε σοβαρά, αν και ειλικρινά δυσκολεύομαι να αντιληφθώ πόσο σοβαρή συζήτηση μπορεί να γίνει γι’ αυτές τις τέσσερις προκομένες.

Αν δεν κάνουμε λάθος, αγαπητοί συνάδελφοι του “Καιρού”, οι απόψεις σας - όπως και του κ. Γιαγκάτζογλου - για τον ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος των θρησκευτικών, τον εκκλησιασμό και την πρωινή προσευχή δεν διαφέρουν ποσώς από τις απόψεις των τεσσάρων αυτών κυράτσων του έθνους.

Δεν είναι έτσι; Δεν νομίζω να σας αδικούμε σ’ αυτό;


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες