Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Αυτά που δεν θα μας πουν για τις μεταμοσχεύσεις

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 14, 2012 9:22 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ποια η θέση της Καθολικής εκκλησίας στις μεταμοσχεύσεις;

Αγαπητή κυρία,

http://enimerosigreece.blogspot.com/2012/01/blog-post_9877.html

Αρχικά σας παραθέτω ένα βίντεο, το οποίο καλεί τον θεατή να γίνει δωρητής οργάνων και σας γράφω :

Υπό τους ήχους συγκινητικής μουσικής δείχνουν έναν άνθρωπο πεσμένο στην άσφαλτο δίπλα σε ένα δίκυκλο, που υποτίθεται είναι ο νεκρός. Εφτά άνθρωποι περιμένουν να γίνουν καλά από αυτόν! Ποιος όμως θα αναρωτηθεί, αν αυτός ο άνθρωπος είναι ένας έμψυχος ασθενής λίγο πριν αναχωρήσει εκ του κόσμου;
Αυτό δεν ενδιαφέρει τους διαφημιστές. Ο τραυματισμός στον εγκέφαλο αφαιρεί την ψυχή του ασθενή, είναι βέβαιοι, όπως βέβαιοι είναι για τη διαφθορά των συναισθημάτων, που καλούνται να μεταδώσουν στους ανυποψίαστους θεατές.

Με ρωτήσατε λοιπόν "ποιά είναι η επίσημη θέση της Καθολικής εκκλησίας στο ζήτημα των μεταμοσχεύσεων (εγκεφαλικού θανάτου)". Σας απαντώ : Η γνωστή. Με το ένα χέρι σου δίνει κάτι, με το άλλο σου το αφαιρεί. Ή για να το συνδέσουμε και με το μικρό βίντεο, πλαστογραφεί και παραποιεί το συναίσθημα. Σημειώσατε, αναφέρομαι στην Καθολική εκκλησία διότι αυτή δεσπόζει σήμερα και δίνει τις κατευθύνσεις. Τις οποίες άλλοι τις παίρνουν και ανάλογα τις προσαρμόζουν στα δικά τους επιστημονικά και ηθικά μέτρα.

Δεν έχουν το ψυχικό σθένος να καταγγείλουν απερίφραστα τον εγκεφαλικό θάνατο και τις μεταμοσχεύσεις. Υποθέτουν, μάλλον εικάζουν, ότι ένας, που θα ζήσει κάτι περισσότερο με όργανο από δολοφονημένο άνθρωπο, είτε είναι άπιστος είτε είναι πιστός, θα αναγνωρίσει το θεϊκό μεγαλείο της αγάπης με την ευκαιρία που του δίδεται για καλύτερη ποιότητα ζωής. Θα αρχίσει να αναθεωρεί και ενδεχομένως, να γίνει "ιεραπόστολος" της αγάπης. Ποιάς όμως αγάπης; Αυτής που δολοφονεί έναν άνθρωπο για να ζήσει ένας άλλος; Αν αυτό δεν είναι απάτη, τότε ποια είναι;

Νομίζω ότι ξεχνά το "ο Θεός θάνατον ουκ εποίησεν". Δεν σκοτώνει ο Θεός τον άνθρωπο για να κάνει καλά έναν άλλο. Ο άνθρωπος σκοτώνει τον εγκεφαλικά νεκρό - δεν τον αφήνει να πεθάνει - για να ζήσει περισσότερο ένας άλλος. Ο άνθρωπος, και όχι ο Θεός, έχει τον τελευταίο, αλλά και τον πρώτο, λόγο εδώ στη γη.΄Ο,τι δήποτε άλλο το αντιμετωπίζει με συγκατάβαση, με συμπάθεια, με κατανόηση, για προσχηματικούς και μόνο λόγους.

Θα μου πείτε : Γιατί δεν τον αφήνουμε να πεθάνει;
Ή
Γιατί, αφού έτσι κι αλλιώς θα πεθάνει, να μη του πάρουμε τα όργανα που θα κάνουν άλλους καλά;

Ο γιατρός, οφείλω να σα πω, δεν πρέπει να θεραπεύει έχοντας σαν φάρμακο - κατόπιν φόνου - τα όργανα από άλλο άνθρωπο. Οποιοδήποτε θεραπευτικό μέσο μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για το ίδιο τον ασθενή, όχι όμως παίρνοντας όργανα από έναν άλλο άνθρωπο, και ασθενή, που ακόμη είναι ζωντανός. Όσο ζει ο άνθρωπος οφείλουμε να φροντίζουμε αυτό τον ίδιο, τον ίδιο άρρωστο άνθρωπο. Αν δεν μπορούμε τίποτα άλλο να του προσφέρουμε, τότε τον αφήνουμε να αποβιώσει διότι αυτή είναι δυστυχώς η μοίρα όλων μας. Ποιος θα μας κατηγορήσει για παράλειψη καθήκοντος;

Αν γενικευθεί αυτή η νοοτροπία, τότε θα αρχίσουμε να βρίσκουμε νόμιμη και την ευθανασία. Γιατί δε όχι, σε λίγο θα φροντίσουμε να απαλλαγούμε από τον πλεονάζοντα πληθυσμό - σημειώσατε, στις αφρικανικές χώρες και αλλού πεθαίνουν από την πείνα διότι λεφτά δεν περισσεύουν - για να ζήσουμε με λιγότερα οικονομικά προβλήματα.
Θέσεις εργασίας θα προκύψουν πολλές, και ουδέν πρόβλημα θα υπάρχει, όπως ασφαλώς θα υποστηρίζουν οι χρυσοκάνθαροι, που κυβερνούν εμάς και όλο τον κόσμο.

Οι άνθρωποι που εισήγαγαν τον εγκεφαλικό θάνατο εμφορούνται από εγκληματικά και δολοφονικά ένστικτα. Διαφθείρουν το συναίσθημα σε βαθμό πλήρους εξόντωσης. Όταν θεωρείται πράξη αγάπης να δολοφονείς αυτόν που τίποτα δεν μπορείς να του προσφέρεις, γιατί να μην κάνεις το ίδιο σε όλες αυτούς που δεν μπορείς να τους θρέψεις ή να τους δώσεις δουλειά ή λίγα χρήματα για να μπορέσουν να ζήσουν;

Ελπίζω να μην έχετε τη γνώμη ότι η γη δεν μπορεί άλλο να μας θρέψει. Μπορεί ακόμη και περισσότερους. Αλλά αυτοί που έχουν στα χέρια τους τον παγκόσμιο πλούτο - είναι μια χούφτα, μια σπείρα απατεώνων - δεν θέλουν να δουν να μειώνεται το χρυσάφι που έχουν στην κατοχή τους.

Η παπική εκκλησία, φυσικά και οι άλλες, μολονότι είναι κατά των μέτρων του υπερπληθυσμού, αποφεύγει να πει τα αυτονόητα. Δεν καταγγέλει ευθαρσώς τους αδίστακτους και αδηφάγους χρυσοκάνθαρους τραπεζίτες. Αυτά που ο απλός άνθρωπος είναι σε θέση να αντιληφθεί και καλώς να καταλάβει τα αποσιωπά. Όψιμα, άρχισε δειλά-δειλά να εκφράζει την αντίθεσή της για τις μεταμοσχεύσεις.


Μετά τιμής
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 25, 2012 11:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η δωρεά οργάνων προσωπική απόφαση

http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/03/blog-post_25.html

Τα κατάλοιπα της ναζιστικής Γερμανίας αποφάσισαν ότι η δωρεά οργάνων είναι προσωπική απόφαση και επομένως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, ώστε να υποχρεωθούν να φτιάξουν νόμο σαν αυτό του δικού μας Λοβέρδου. Το νόμο της επαίσχυντης "εικαζομένης συναίνεσης στη δωρεά οργάνων". Προς την οποία διαφώνησε η αρμόδια συμβουλευτική επιτροπή του ΕΟΜ (εθνικός οργανισμός μεταμοσχεύσεων) και αντικαταστάθηκε, αν οι πληροφορίες μου είναι σωστές.

Οι διαφωνήσαντες του ΕΟΜ είχαν τη γνώμη ότι πρέπει να προηγηθεί συστηματική ενημέρωση και ανθρωπιστική κατήχηση, μετά ή άνευ οροδόξου περιτυλίγματος, και τότε ως δια μαγείας όλοι θα σπεύσουν να γίνουν δωρητές οργάνων.

Είτε με τον ένα, είτε με τον άλλο τρόπο, αυτόν της Γερμανίας, τα πράγματα δεν προβλέπουμε να οδηγηθούν σε καλό δρόμο και ο νόμος Λοβέρδου θα εφαρμοσθεί παγκοσμίως. Διότι αυτά περί "προσωπικής αποφάσεως" είναι η ιδία παραπλάνηση όπως εκείνη των διαφωνησάντων με την "εικαζομένη".

Το πρόβλημα δεν είναι τι αποφασίζει ο καθένας, αλλά ποιος είναι εκείνος που θα πραγματοποιήσει, καλύτερα εκτελέσει, την απόφαση του ... αποφασίζοντος.

Αν οι γιατροί αποδέχονται το ρόλο του εκτελεστή, τότε καλώς. Θα πρέπει όμως να μας το πούν για να γνωρίζουμε και τα φιλάνθρωπα αισθήματά τους. Ας έχουν πάντως υπόψη, ότι δίνουν όρκο για να προστατεύουν και να αποκαθιστούν την υγεία του πάσχοντος. Δεν μπορεί, συνεπώς, να αποκαθιστούν την υγεία ενός πάσχοντος και να αγνοούν την ζωή εκείνου που ψυχορραγεί.

Δηλαδή τι; Για να θεραπεύουμε έναν άρρωστο θα αποτελειώνουμε όποιον δεν μπορούμε να του προσφέρουμε τίποτα άλλο εκτός από την εκσπλάχνωση; Θα φροντίζουμε να τελειώνουμε γρήγορα τους ετοιμοθάνατους για να κάνουμε τους άλλους καλά;

Πού τελικά μας οδηγεί αυτό, ελπίζω να το αντιλαμβάνεστε όσοι κάνετε τον κόπο να διαβάζετε τούτες τις γραμμές. Οπαδός της ευγονικής δεν είναι ο γράφων, είναι άλλοι, που φροντίζουν να στολίζουν με λόγια ανθρωπιάς και αγάπης το έγκλημα που διαπράττουν εν ονόματι της Ιατρικής και του "ευ ζειν".

Επειδή δε η είδηση του τι αποφάσισαν οι Γερμανοί θα διαγράψει εδώ τον κύκλο θρησκευτικών τινων ιστολογίων, καλό είναι να γνωρίζουν οι αναγνώστες ότι η Εκκλησία και οι πατέρες ποτέ δεν αναγόρευσαν σε δόγμα τις προσωπικές απόψεις, τα γούστα ή τις προτιμήσεις, του καθενός. Μήπως κάνω λάθος; Η άποψη της Εκκλησίας είναι "άποψη", έστω, με οικουμενικές διαστάσεις και αυτή δεν αφορά σε εξατομικεύσεις, ούτε αναγορεύει σε δόγμα την περιπτωσιολογία.

Και για να μην υπάρχουν παρερμηνείες, το "όστις θέλει οπίσω μου ελθείν" δεν αποτελεί προσωπική άποψη και απόφαση. Εκείνος που δέχεται το λόγο αυτό δεν καταθέτει την άποψή του, αλλά συντάσσει την απόφασή του, την ελεύθερη επιθυμία του και ειδικότερα την προαίρεσή του, με μια γενικότερη και οικουμενικών διαστάσεων - ας την πούμε πάλι - άποψη απόλυτα όμως έλλογη . Διότι διότι δεν είναι καθόλου παράλογο να μην επιθυμείς το θάνατο του συνανθρώπου σου, για να γίνεις καλά εσύ, με τα δωρηθέντα όργανα του αποβιώσαντος κατόπιν υφαρπαγής των και δολίου θανάτου.

Είναι τόσο βέβαιοι οι γιατροί ότι ο άνθρωπος που ψυχορραγεί επί της χειρουργικής τραπέζης συμφωνεί με την πράξη τους και ότι λίγο πριν απ΄ το τέλος του επιθυμεί αυτού του είδους το θάνατο;
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 26, 2012 2:10 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Λόγος στον αντίλογο της δωρεάς οργάνων

http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/03/blog-post_26.html

Με αυτά τα λίγα όπου μόλις αναφέραμε (σημ. "Η δωρεά οργάνων προσωπική απόφαση") θα μπορούσε κανείς να ισχυριστεί, ανάγοντας το ζήτημα στην ηθική του διάσταση, ότι σε μερικές περιπτώσεις ακόμη και αυτή η Εκκλησία δέχεται την, τρόπον τινά, ευθανασία. Παραδείγματος χάριν, όταν, προκειμένου να προστατέψουμε την ζωή και την υγεία της εγκύου, αποφασίζουμε την πρώιμη διακοπή της κύησης. Τερματίζουμε τη ζωή του εμβρύου.

Συμβαίνουν αυτές οι περιπτώσεις, σπάνιες φυσικά, όπου όντως αυτό κάνουμε. Υπάρχει όμως μια σημαντικότατη διαφορά, η οποία διαφοροποιεί εντελώς την δια της ευθανασίας ενός ασθενούς (δωρεά οργάνων) σωτηρία κάποιου άλλου.

Η διαφορά είναι ότι στην περίπτωση της εγκύου έχουμε μια ψυχοσωματική οντότα εντός μιάς άλλης. Στην περίπτωση της δωρεάς των οργάνων έχουμε δυο τελείως ξεχωριστές ψυχοσωματικές οντότητες, από τις οποίες απουσιάζει πλήρως η ενότητα, το ενοειδές της μιας ψυχής μέσα σε μια άλλη, όπως συμβαίνει κατά την εγκυμοσύνη. Συνεπώς, ουδεμία αναλογία ή σύγκριση μπορεί να γίνει ή να υπάρξει. Η προσπάθεια που καταβάλλουμε είναι να διασώσουμε και να αποκαταστήσουμε την υγεία της εγκύου από τους κινδύνους που διατρέχει η ίδια, ενδεχομένως και το κυοφορούμενο έμβρυο.

Ο λόγος που καλείται να καταθέσει η Εκκλησία, είναι τα επιχειρήματά της στον αντίλογο της επιστήμης ή κάποιων σπουδαιοφανών νεωτεριστών με τίτλους και επιστημονικές διατριβές. Οι οποίοι εκτός άλλων διαβλέπουν θεϊκή συνέργεια εκεί όπου δεν φαίνεται, και όντως δεν φαίνεται, ο Θεός. Προσπαθούν να παρακάμψουν τα φύσει υπάρχοντα εμπόδια, τις θεσμικές αναστολές που έχει κάθε άνθρωπος, με μια εξόχως καταστροφική, από κάθε άποψη, επιχειρηματολογία. Αδυνατούν να θεραπεύσουν έναν ασθενή και χρησιμοποιώντας αυτόν πηγαίνουν να θεραπεύσουν έναν άλλο!

Με τη λογική αυτή την εντελώς διάστροφη και ολέθρια, δεν αποκλείεται τα επόμενα χρόνια να μας ανακοινώσουν ότι μπορούν να μας γλυτώσουν από τον καρκίνο, αρκεί να βρεθεί εκείνος ο αλτρουϊστής που θα δεχθεί να γίνει συμβατός πολτός εναιωρήματος και να χορηγηθεί σε ασθενείς. Το δε ακόμη τολμηρότερο θα ήταν να υπάρξουν οι εθελοντές, που χωρίς να περιμένουν τη διάγνωση του εγκεφαλικού τους "θανάτου", θα δεχθούν για ανθρωπιστικούς ή και θρησκευτικούς ακόμη λόγους, να δωρίσουν τα όργανά τους ανιδιοτελώς για να ζήσουν άλλοι 8 ή 9 ασθενείς. Πώς άρα γε θα αντιμετωπίσουν την περίπτωση αυτή οι νομοθέτες που φροντίζουν για τα ανθρώπινα δικαιώματα;

Στο παρελθόν είχαμε τις θυσίες ζώων προς ευμένεια θεού ή θεών. Είχαμε όμως και ανθρωποθυσίες. Δυστυχώς αυτά αποδείχθηκαν μάταια και ψευδή : " Τις ωφέλεια εν τω αίματί μου, εν τω καταβαίνειν με εις διαφθοράν;". Ουδείς εξ αυτών πρωτότοκος των νεκρών εγένετο, ούτε αναστήθηκε, ούτε αναλήφθηκε, καθώς είναι πάντων ημών των Ορθοδόξων η πίστη εδώ και δυο χιλιάδες χρόνια : "καρδίᾳ γὰρ πιστεύεται εἰς δικαιοσύνην, στόματι δὲ ὁμολογεῖται εἰς σωτηρίαν".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 16, 2012 10:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι ανόητοι Ιρανοί


http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/04/blog-post_16.html

Η σημερινή είδηση : "Οκτώ έμποροι ναρκωτικών εκτελέστηκαν δι΄ απαγχονισμού στην Περσία".

Το διαβάσατε, "... εκτελέστηκαν δι απαγχονισμού"; Ε, τότε διαβάστε κι αυτό :

Αυτά κάνει ο Αχματινετζάτ και τον έχουν "στη μπούκα του κανονιού" οι Δυτικοί. Αν ήταν έξυπνος, θα έκανε αυτό που κάνουν οι Κινέζοι : Επιλεκτική εκτέλεση σε σημείο του εγκεφάλου, ώστε ο εκτελεσθείς να είναι κατάλληλος ... προς βρώσιν των οργάνων του. Φαντασθείτε πόσους οπαδούς θα αποκτούσε με την πώληση των οργάνων αυτών των 8 καταδικασμένων, πόσες ευχές θα έστελναν στο θεό των μεταμοσχεύσεων οι επιζώντες. Ο θεός θα τους άκουγε και ο Αχματινετζάτ θα συνέχιζε απτόητος το ειρηνικό πυρηνικό του πρόγραμμα. Ακριβώς όπως οι Δυτικοί, οι Ανατολικοί και οι Μεσανατολικοί (Ισραήλ).

Αχ, καημένε Αχματινετζάτ ... .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 21, 2012 11:30 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Μεταμοσχεύσεις και διαφορετικότητα

http://kyprianoscy.blogspot.com/2012/05/blog-post_3866.html

Στο χώρο του Μοναχισμού και της κατά Θεόν άθλησης αναπτύχθηκε μια έρις σχετικά με το ζήτημα των μεταμοσχεύσεων ή του εγκεφαλικού θανάτου. Ένας μοναχός έγραψε βιβλίο υπέρ των μεταμοσχεύσεων και ένας άλλος ασκησε κριτική επ΄ αυτού. Περισσότερα θα μπορούσατε να διαβάσετε εδώ :
http://www.thriskeftika.blogspot.com/2012/05/blog-post_535.html
Παραθέτω ένα σημείο, από τον συγγραφέα του βιβλίου "Πέρα από τα σύννεφα", όπου και δίδει απάντηση στην κριτική που άσκησε ο συμμοναστής του π. Ησαΐας.

"Ο εγκεφαλικός θάνατος και οι μεταμοσχεύσεις, είναι δύο καταστάσεις, που έχουν πάρει τον δρόμο της τεχνολογικής εξέλιξης, και κανείς δεν μπορεί να τις σταματήσει. Εκείνο που μπορούμε να κάνομε είναι, να σεβαστούμε την διαφορετικότητα κάποιων ανθρώπων, και αυτή να κατοχυρωθεί στην έννοια του εγκεφαλικού θανάτου. Έτσι, μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας και του αυτεξουσίου, ο συνειδητοποιημένος δότης να μπορεί, αν θέλει, να γίνει δωρητής των οργάνων του"

Αν και πολλά θα μπορούσα να γράψω (*) αρκούμαι να σχολιάσω μόνο το ανωτέρω εδάφιο.
Ο εγκεφαλικός θάνατος δεν είναι ΔΥΟ καταστάσεις αλλά μόνο ΜΙΑ. Δεν τίθεται θέμα "να σεβαστούμε τη διαφορετικότητα κάθε ανθρώπου". Την σεβόμαστε οπωσδήποτε, οπότε αν έλθη ένας Μουσουλμάνος, ένας Ινδουιστής, ένας παπικός, ένας προτεστάντης κλπ., θα του απαντήσουμε : Πράξε σύμφωνα με αυτό ή αυτά που σε διδάσκει η διαφορετικότητά σου.
Αν όμως έλθη ένας Ορθόδοξος τι θα του πούμε; Πράξε κατά τη διαφορετικότητα που έχεις διδαχθεί; Και ποια είναι αυτή "μέσα στα πλαίσια της ελευθερίας και του αυτεξουσίου"; Έχουμε κι εμείς οι Ορθόδοξοι ποικιλίες απόψεων (διαφορετικότητα) ως προς τον νεοθάνατο της τεχνολογίας, που ονομάζεται "εγκεφαλικός θάνατος";

Φαίνεται δυστυχώς ότι έχουμε. Παγιώσαμε μάλιστα τη διαφορετικότητά μας - αυτός που έχει νουν θα καταλάβει τι εννοώ - και έκτοτε πορευόμαστε διαλεκτικά : Συνθέτουμε τις θέσεις και τις αντιθέσεις. Με θέσεις, αντιθέσεις και τελικά συνθέσεις φτάνουμε να διαφωνούμε λέγοντας "άλλο πράγμα ο φόνος και έτερο στα όρια του φόνου". Μένει κανείς με το στόμα ανοιχτό και διερωτάται : Και τότε ποια η σύνθεση μεταξύ φόνου και ορίων φόνου; Ας δώσει την απάντηση ο μοναχός-συγγραφέας του "Πέρα από τα σύννεφα". Αν δεν την καταλάβατε, ιδού : "Ο συνειδητοποιημένος δότης να μπορεί, αν θέλει, να γίνει δωρητής των οργάνων του".
Τώρα, αυτό το "μπορεί, αν θέλει", πόσο έκθετο αφήνει τον συνειδητοποιημένο, αλλά και τον μοναχό συγραφέα, είναι ένα θέμα που ουδείς γνωρίζει παρά μόνο η διαφορετικότητα. Αυτή ξέρει.

(*) Η διαφωνία σχετικά με την ακριβή ή μη ακριβή απομαγνητοφώνηση, την ακριβή ή μη ακριβή καταγραφή της από ζώσης - μη ηχογραφημένης - φωνής του γ. Παϊσίου σχετικά με το θέμα, ώφειλε να την αναγάγει ο συγγραφέας του "Πέρα από τα σύννεφα" σε μια παρόμοια διαφωνία. Τότε, που αρκετοί είχαν επιδοθεί στη συγγραφή "ευαγγελίων" εξιστορούντων το βίο του Ιησού. Υποτίθεται - ναι, δυστυχώς υποτίθεται - ότι με αυτό το θέμα είχαμε ξεμπερδέψει. Όμως, η θεολογική νεοτερικότητα και μετανεοτερικότητα, που μας επεβλήθη, θέλει να επανεξετάσουμε το θέμα λαμβάνοντας υπόψη ότι "οι πατέρες ήταν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως". Και οπωσδήποτε, την διαφορετικότητα πρέπει να μη την ξεχάσουμε.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιούν 01, 2012 1:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Με τη λογική του "οικείου προσώπου"

http://kyprianoscy.blogspot.gr/2012/06/blog-post.html

Ένας έγραψε,"αν ένα οικείο σας πρόσωπο (παιδί σας) έχριζε μεταμόσχευσης, τότε θα το καταλαβαίνατε και θα συναινούσατε απόλυτα με την εικαζομένη συναίνεση", για να λάβει την ακόλουθη απάντηση :

Με τη λογική του οικείου σας προσώπου (: παιδί σας) δεν παρακάμπτετε δυστυχώς το διαπραττόμενο έγκλημα της πρόωρης - και χρησιμοθηρικής - θανάτωσης ενός ανθρώπου ο οποίος ψυχορραγεί. Δεν βλέπουμε να ισχύει άλλωστε η ιδία λογική για τα υποσιτιζόμενα και χρήζοντα στοιχειώδους περίθαλψης παιδιά του λεγόμενου τρίτου κόσμου. Και μη μας πει κανείς ότι φροντίζει η ΟΥΝΕΣΚΟ και άλλα διάφορα φιλανθρωπικά ιδρύματα τύπου "γιατροί χωρίς σύνορα". Τι έκανε η ΟΥΝΕΣΚΟ στο Ιράκ, στη Σερβία, στο Αφγανιστάν, στη Λιβύη, στην Παλαιστίνη και τώρα στη Συρία; Τι κάνουν και αυτοί που λέγονται "γιατροί του κόσμου"; Τι είπαν όταν αποκαλύφθηκε η απάτη των θερμοκοιτίδων με τα νεογνά του Κουβέϊτ; Με τον κορμοράνο του Ιράκ και τόσες άλλες παράπλευρες απώλειες;

Αν το παιδί μας ή ο οποιοσδήποτε άλλος είχε μια πάθηση που μπορούσε να αντιμετωπισθεί με τα υπάρχοντα μέσα, πλην των μεταμοσχεύσεων, αυτή θα ακολουθούσαμε. Δεν θα θέλαμε να σκοτώσουμε έναν άλλο, ετοιμοθάνατο έστω, για να κάνουμε καλά "το δικό μας παιδί". Δεν γνοιαζόμαστε μόνο "για το δικό μας παιδί", γνοιαζόμαστε για τα παιδιά όλου του κόσμου και δεν θέλουμε να τους δίνουμε ζωή φονεύοντας άλλους - επί το απλούστερο : αποτελειώνοντας έγκαιρα και χρήσιμα όσους δεν μπορούμε να γιατρέψουμε ή να ταΐσουμε.

Με τη λογική του "οικείου προσώπου" μόνο οι "οικείοι" θα μας ενδιαφέρουν και όχι οι μη οικείοι. Όποιοι δεν έχουν την "οικεία" λογική (σημ. είναι η λογική της απάτης) θα είναι όντα ενός κατώτερου θεού και στην καλύτερη περίπτωση θα τους πετάμε στα άχρηστα ή θα τους παρατάμε στο θεό τους. Στη χειρότερη, θα κάνουμε ό,τι κάναμε στο παρελθόν, τότε που τόλμησε ένας να πει δια λόγου και να δείξει με έργα τι σημαίνει να είσαι η Αλήθεια.

Αν μερικοί νομίζουν ότι μπορούν κι αυτό να το ευτελίσουν, εξισώνοντας εκείνο - και Εκείνου - τον θάνατο με την εικαζομένη συναίνεση της δωρεάς οργάνων, ας κρατήσουν την ιδεοληψία τους για τον εαυτό τους. Ο θάνατος που επιλέγουν είναι προσχεδιασμένος και λαμβάνει χώρα κάτω από ορισμένες και συγκεκριμένες προϋποθέσεις, τις προϋποθέσεις του ψεύδους, όπως ακριβώς σχεδιάστηκε και εκτελέστηκε ο προαναφερθείς θάνατος "ἵνα ζωὴν ἔχωσι καὶ περισσὸν ἔχωσιν" όλοι οι πιστοί εν Χριστώ. Κάτι το οποίο δεν συμβαίνει με τα παραπλανημένα θύματα της αλτρουϊστικής αγάπης δια της εικαζομένης συναίνεσης του νομοθέτη μας κ. Λοβέρδου και των συνεργατών του.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες