Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Μίκης: Το πορτρέτο του εκκρεμούς και του καιροσκοπισμού

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΥΜΙΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 16, 2011 6:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Μίκης: Το πορτρέτο του εκκρεμούς και του καιροσκοπισμού Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Μίκης: Το πορτρέτο του εκκρεμούς και του καιροσκοπισμού



Η ιστορία είναι εκείνη που παρέχει το αλάθευτο κριτήριο των ιδεών και της πρακτικής μας. Μια πολιτική προσωπικότητα υπάγεται και αυτή, κατηγορηματικά, στην ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ, διότι δεν είναι μια αφαίρεση, ένα φετίχ. Κάθε προσωπικότητα είναι Πολιτική Ιστορία: ιδέες, συμπεριφορές, δράση Λόγου και Πράξης.

Το πολιτικό πορτρέτο του καθενός μας φιλοτεχνείται αλάθευτα από αυτήν την ιστορική δράση.

Οι αριβιστικές ιδεολογικές και πολιτικές πτήσεις, οι θεαματικές παλινωδίες του εκκρεμούς, ο φαύλος κύκλος των καιροσκοπικών προσμίξεων και η μανία της κατασκευής, της προβολής και της εμπορευματοποίησης του «ειδώλου» σου είναι στοιχεία αποσύνθεσης, στοιχεία της καθεστωτικής φιλοσοφίας και σήψης: Είναι το γρανιτένιο βάθρο του Ιστορικού κριτηρίου, το ιστορικό, πολιτικό σου πορτρέτο.

Φυσικά η επαναστατική σκέψη και πράξη δεν είναι ακίνητο «δόγμα», ανατρέπει ιδέες και προγενέστερες πρακτικές, συχνά ανατρέπει τον ίδιο σου τον εαυτό, τις «ναρκισσιστικές» σου αγκυλώσεις και βεβαιότητες.

Δεν γεννιόμαστε σοφοί και συχνά αλλάζουμε τις ιδέες μας και διδασκόμαστε από τα λάθη μας και τους «καιροσκοπισμούς» μας, τις ποικίλες πρακτικές των «σκοπιμοτήτων» μας, οι οποίες αφθονούν μέσα στις ιστορικές μας διαδρομές. ΟΥΔΕΙΣ αλάνθαστος και αναμάρτητος…

Τέτοιες αλλαγές έχουν νόημα και είναι αυθεντικές όταν συνοδεύονται και από τις ανάλογες ΑΥΤΟ-ΚΡΙΤΙΚΕΣ, όταν αναγνωρίζεις τα λάθη σου.

Όταν σιωπάς και κρύβεις τα λάθη σου, ιδιαίτερα τα μεγάλα ιστορικά σου λάθη, τότε διαπράττεις και συσσωρεύεις νέα λάθη, εμπλουτίζεις τα παλιά με νέες σκοπιμότητες και απάτες: Και αυτό είναι μέγας καιροσκοπισμός.

Χειρότερο και από αυτό είναι το να δικαιολογείς και να δικαιώνεις τα λάθη σου, τις θεαματικές πολιτικές σου πτήσεις, παλινωδίες και καιροσκοπισμούς.

Σε αυτήν τη χειρότερη βαθμίδα της καθεστωτικής αποσύνθεσης υπάγεται ο Μίκης. Όχι μόνο δεν αναγνώρισε τα θλιβερά και μεγάλα ιστορικά πολιτικά του λάθη, τις βροντώδεις πολιτικές του μεταμορφώσεις και τις θεαματικές μετατοπίσεις του, αλλά πάντα προσπαθούσε να τις δικαιολογήσει και να τις εμφανίσει σαν πολιτική «ορθότητα»!!!

Δεν μπορεί κανείς να ξεφύγει από την Ιστορία, ούτε να την ξεγελάσει. Το πολιτικό πορτρέτο του Μίκη καταγράφεται σαφέστατα και τελεσίδικα από την Ιστορία του.

Θα το απεικονίσουμε πολύ συνοπτικά, γιατί το «δούλεμα» έχει και αυτό τα όριά του.

Θα αρχίσουμε με τη γνωστή σε όλους μεταπολιτευτική ιστορία.





1). «Καραμανλής ή τανκς».

Με το πολιτικό αυτό σόφισμα ο Μίκης τάχθηκε ανοικτά με το καθεστώς της Καραμανλικής δεξιάς!!!

Χειρότερο, όμως, και από αυτό είναι η φιλοσοφία του συνθήματος, μια φιλοσοφία ολοκληρωτικά καθεστωτική.

Είναι η φιλοσοφία που λέει: «Καθίστε φρόνιμα αν θέλετε δημοκρατία»!!!

Δηλαδή η δημοκρατία είναι η υπακοή του λαού στα σοφίσματα του καθεστώτος: Τέτοιος ειρωνικός καθεστωτικός χλευασμός και «δημοκρατική» υποκρισία…

Ο Νικολάι Γκόγκολ απαντούσε σε αυτούς τους δικτατορικούς «δημοκράτες»: «Αγαπάτε μας και αξύριστους, κύριοι, ξυρισμένους μας αγαπάνε κι άλλοι!».

Όταν θέτεις το δίλλημα «δημοκρατία ή τανκς», «Καραμανλής ή τανκς» στην πραγματικότητα το καθεστώς κυβερνάει με τα τανκς, είτε αυτά είναι ορατά, είτε αόρατα, όπως στον δήθεν «ελεύθερο κόσμο» και σήμερα ιδιαίτερα…

Σαλπιγκτής, λοιπόν των αόρατων καθεστωτικών τανκς ο Μίκης. Και σήμερα ακόμα υπεραμύνεται αυτού του άκρως καθεστωτικού του συνθήματος!!!

2). Σχέσεις με CIA

Ο ίδιος έχει ομολογήσει δημόσια σήμερα (εκπομπή της Φλέσσα) ότι είχε σχέσεις με τη CIA προκειμένου να πείσει τον Καραμανλή να κατέβει στην Ελλάδα.

Συνεργασία με τις αμερικάνικες μυστικές υπηρεσίες που οργάνωσαν το δικτατορικό πραξικόπημα και στήνουν κάθε τρομοκρατική προβοκάτσια για την …αποκατάσταση(!!!) της «δημοκρατίας»!!!!

Ομολογία του Μίκη πάνω στην οποία ΟΥΔΕΙΣ βγάζει άχνα…

Οποιοσδήποτε άλλος Έλληνας αν είχε προβεί σε τέτοια ομολογία θα είχε εξαφανιστεί από την πολιτική σκηνή με το στίγμα (ορθώς) του συνεργάτη της CIA.

Για το Μίκη, του τάφου σιωπή, λες και κάποιες αόρατες δυνάμεις έχουν βάλει φίμωτρο σε όλους!!!!!

Η ίδια σιωπή και σε μια άλλη ομολογία του Μίκη. Ότι έτυχε φιλοξενίας και από τα άδυτα της Κα-Γκε-Μπε, στα οποία ούτε ο Φλωράκης το κατόρθωσε!!!

Στο Μίκη επιτρέπονται όλα!!!

3). 1974

Ο Μίκης, μετά το «Καραμανλής ή τανκς» κατεβαίνει υποψήφιος με την Ενωμένη Αριστερά, στη Β΄ Πειραιά εκεί που έβγαινε και πριν από τη δικτατορία.

4). 1978

Αρχίζει η «θερμή περίοδος» της σχέσης ΚΚΕ- Θεοδωράκη, καθώς κατεβαίνει υποψήφιος του ΚΚΕ στον Δήμο Αθήνας, ενώ το 1981 και το 1985 εκλέγεται βουλευτής με το ψηφοδέλτιο του ΚΚΕ.

Φυσικά ουδέποτε ο Θεοδωράκης δεν άρθρωσε μια νότα κριτικής για τα εγκλήματα του σταλινισμού, τις προδοσίες του ΚΚΕ κ.λπ.

Ακόμα και σήμερα δηλώνει θαυμαστής του Στάλιν!!!



5). 1990: Από το ΚΚΕ στη ΝΔ!


Το 1990 η σχέση του Μίκη με το ΚΚΕ "σπάει".

Ο Μίκης Θεοδωράκης «πετάει» στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της μητσοτακικής Νέας Δημοκρατίας και διατελεί υπουργός άνευ χαρτοφυλακίου!!!

6). 16 Φλεβάρη 1999: Η Κυβέρνηση Σημίτη παραδίδει εν ψυχρώ τον Οτσαλάν στους δημίους του.

Η κούρδισα Σεμσί Κιλίτς ή Ντιλάν, καταγγέλει την κυβέρνηση Σημίτη γι αυτή την προδοσία και ο Μίκης βγήκε στην τηλεόραση να την κατακεραυνώσει, στηρίζοντας έμπρακτα την κυβέρνηση Σημίτη.


7). 2004: Νέα «αριστερή» μεταστροφή του Μίκη

Ο Μίκης Θεοδωράκης καλεί τον κόσμο να ψηφίσει Αριστερά και ο Χ. Φλωράκης σε συνέντευξή του στο «Βήμα», με την σιωπηρή συγκατάθεση του Θεοδωράκη, ερμήνευσε αυτήν τη δήλωση του Μίκη, ως ψήφο στο ΚΚΕ «αφού αυτό είναι το μεγαλύτερο»…

Βλέπουμε, λοιπόν, μέχρι εδώ ότι ο Μίκης σε κομβικές ιστορικές στιγμές «τραβά τα σκοινιά προς τα δεξιά» με φρασεολογία δήθεν προοδευτική, στηρίζοντας ανοικτά κάθε παιχνίδι του κατεστημένου το οποίο τον αξιοποιεί πότε με τη «δεξιά» και πότε με την «αριστερά».

Σήμερα αξιοποιείται «πατριωτικά», ίσως να χρησιμοποιηθεί και για «εθνοσωτήριες» λύσεις για να σωθεί το καθεστώς από την κατάρρευσή του και να αναπαλαιωθούν τα σάπια υλικά του.

Οι «πατριωτικές» ρητορικές ομοβροντίες



Τα τελευταία χρόνια ο Μίκης εμφανίστηκε «επιθετικός πατριώτης», για να τρυγήσει το μέλι των γνήσιων πατριωτικών προβληματισμών οι οποίοι είχαν φουντώσει μέσα στην Ελληνική κοινωνία.

Βεβαίως, εμφανίστηκε πολύ όψιμα και δραματικά επιλεκτικά με συρραφές αφηρημένων σπερμολογιών γύρω από την ιστορική αλλοίωση της εθνικής μας ιστορίας, τους Αμερικανούς δυνάστες, τους κινδύνους για την εθνική μας ακεραιότητα, τη Μνημονική κατοχή μας κ.λπ …

ΟΛΑ με τη ρητορική συνταγή της επιλεκτικής σπερμολογίας και των γενικών, συχνά ασυνάρτητων, αφαιρέσεων…

Αυτό παρέσυρε πάρα πολλούς. Και εμείς στο ΡΕΣΑΛΤΟ χάσαμε την όρασή μας και το ιστορικό κριτήριο.

Οι «πατριωτικές» ρητορείες του Μίκη αναπτύσσονταν παράλληλα με τις ολέθριες πολιτικές πρακτικές του και μάλιστα ήταν τόσο ηχηρές οι «πατριωτικές» ρητορείες που συγκάλυπταν τις συγκεκριμένες στάσεις και πράξεις του Μίκη.


Ας ξετυλίξουμε το κουβάρι των πράξεων:

1). 12 Ιουλίου 2009: Ο Μίκης υπογράφει πρώτος σε «αντιρατσιστικό μανιφέστο» των γνωστών επιδοτούμενων «αντιρατσιστών».

2). 16 Νοεμβρίου 2009:
Σκανδαλώδης πρόκληση, ημέρα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, ο Μίκης μαζί με το Λαζόπουλο: Τον σταρ της εθνομηδενιστικής προπαγάνδας…

3). 15 Μαϊου 2010: Το σκάνδαλο των σκανδάλων του «πατριώτη» Μίκη.

Μίκης-Ερντογάν-ΓΑΠ σε τελετουργική εμφάνιση σημειολογικής αποδοχής και νομιμοποίησης της νεοταξικής ελληνοτουρκικής «φιλίας»!!!

4) 1η Ιουνίου 2010: Μετά τις αγκαλιές με τον Ερντογάν έρχονται οι αγκαλιές με τον Τσίπρα, με τον πολιτικό χώρο-εργαστήριο του εθνομηδενισμού.

Σε αυτό το φεστιβάλ του ΣΥΝ-ΣΥΡΙΖΑ ο Μίκης διατυπώνει και την ξεκάθαρη πολιτική θέση:
Εκποίηση της δημόσιας περιουσίας και της περιουσίας της Εκκλησίας, δηλαδή αυτά που ζητά η Νέα Τάξη και σήμερα το ευρωπαϊκό Μνημόνιο (κατά τα άλλα ρίχνομε ομοβροντίες κατά του Μνημονίου).

Εδώ ο Μίκης, επίσης, καταγράφει και μια άλλη πονηρή καθεστωτική θέση, την οποία πρώτος είχε λανσάρει ο δοκιμαστής των «νταβάδων», Καρατζαφέρης: Ζητά, ο Μίκης, κυβέρνηση «αρίστων» η οποία θα προχωρήσει σε εκλογές για Συνταχτική Εθνοσυνέλευση!!!

5). 24 Ιουλίου 2010.

Ο Μίκης θέτει ξανά το ζήτημα των «αρίστων» στο «Παρόν» και εγκωμιάζει τον «άριστο» του καθεστώτος, νέο φίλο του, Β. Μαρκεζίνη!!!

31 Ιουλίου 2010: Συναυλία στο Λυκαβηττό με όλον τον καθεστωτικό «υπόκοσμο» και τα κυβερνητικά ανδρείκελα που ρητορικά κατηγορεί.

Συναγελαζόμαστε με τη σήψη και τα κατοχικά ανδρείκελα, πρακτικά τα νομιμοποιούμε και από την άλλη, στα λόγια, εκτοξεύουμε κορώνες εναντίον της κατοχής μας και του Μνημονίου!!!

6). 14 Οκτωβρίου 2010: Ο Μίκης με το Νίκο Παπανδρέου, με θέα τον Ιερό βράχο, σχεδιάζει βιβλίο για τη ζωή του!!!

7). 22 Νοεμβρίου 2010: Ο Μίκης στην εκπομπή στην «υγεία των κορόιδων» μαζί με όλα τα ανδρείκελα και τα παράσιτα χαριεντίζεται και δέχεται τις υμνολογίες τους: Νομιμοποιεί τα ανδρείκελα, ακόμα και τα πιο χυδαία τύπου Πάγκαλου και την ακραία ισοπεδωτική εκπομπή του καθεστωτικού «παράσιτου», του Σπύρου Παπαδόπουλου…

Cool. 28 Οκτωβρίου 2010. Ένα μήνα πριν την ίδρυση της «Σπίθας». Ο Μίκης επικυρώνει τις εντολές του Μνημονίου: «...Αυτές οι αλλαγές που κάνει το ΠΑΣΟΚ ήταν απαραίτητο να γίνουν»!!!

Όλα αυτά, καθώς και την αυτό-κριτική μας, θα τα βρείτε αναλυτικά ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5423


Η «άμεση δημοκρατία» της ΑΜΕΣΗΣ δικτατορίας



Τα οργανωτικά ζητήματα και οι οργανωτικές λειτουργίες είναι καθαρά πολιτικά ζητήματα. Οι οργανωτικές μέθοδοι και λειτουργίες είναι ανάλογες, κάθε φορά, με τις ιδέες που πρόκειται να βάλουν σε πρακτική εφαρμογή.

Η οργανωτική αντίληψη και πρακτική του Μίκη είναι ένας ακραίος καθεστωτικός ολοκληρωτισμός: Ο σταλινισμός στο τετράγωνο.

Η ίδια η αντίληψή του για την «άμεση δημοκρατία» είναι φρενοβλάβεια απάτης ακριβώς γιατί δεν πρόκειται περί άμεσης δημοκρατίας, αλλά περί ΑΜΕΣΗΣ σταλινικής δικτατορίας.

Ας το εξετάσουμε συγκεκριμένα.

Το Δεκέμβριο του 2010 ο Μίκης Ιδρύει το «κίνημα» των «Σπιθών».

Δεν θα μείνουμε στις θέσεις του «μανιφέστου», ούτε στα άλλα ρητορικά λογύδρια του Μίκη: Αυτά αποτελούν το «πατριωτικό λίπος» συγκάλυψης των καθεστωτικών πολιτικών του θέσεων.

Τα «μανιφέστα» του Μίκη, τις αοριστίες και ασυναρτησίες αυτών των κειμένων, καθώς και τις πολιτικές τους θέσεις (καθαρά καθεστωτικές), τα αναλύουμε διεξοδικά στα άρθρα:

α). «Το σκηνοθετημένο σώου του Μίκη»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5173
β). «Να τελειώνουμε με το μανιφέστο του Μίκη»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5181

Στο «οργανωτικό» καταγράφεται πιο καθαρά και παραστατικά η μεγάλη απάτη του «κινήματος» Μίκη, καθώς και το πρόσωπο του ολοκληρωτισμού:

α). Η απάτη ξεκινά με την πρώτη παράγραφο «οργανωτικής» διακήρυξης: « Δεν ιδρύω κόμμα, αλλά κίνημα»!!!

Όταν, όμως, καταθέτεις πολιτικό μανιφέστο, κατεβάζεις πλάκες, σαν το Μωϋσή και ζητάς οργάνωση «σπιθών», αυτό σημαίνει ίδρυση πολιτικού κινήματος, δηλαδή πολιτικού σχηματισμού.

Ιδρύεις δηλαδή πολιτικό σχήμα ακραίου και αυθάδους ολοκληρωτισμού, ακριβώς γιατί στην κορυφή, στο Α και στο Ω (το ομολόγησε αργότερα ο Μίκης), θέτεις τον εαυτό σου, το πρόσωπό σου, το «είδωλό» σου, απόλυτο δικτάτορα, έξω από κάθε δημοκρατική λειτουργία και απόφαση…

Από την πρώτη, λοιπόν, στιγμή, ο Μίκης καρατομεί κάθε έννοια δημοκρατίας: Όχι μόνο της «άμεσης δημοκρατίας», αλλά και της «έμμεσης δημοκρατίας» του αστικού κοινοβουλευτισμού.

Αυτή η φιλοσοφία είναι η εφιαλτική φιλοσοφία του νεοταξικού ολοκληρωτισμού που ξεπερνάει σε δικτατορική αυθάδεια ακόμα και τη σταλινική αχρειότητα.

β). Η δεύτερη καρατόμηση της «άμεσης», αλλά και της «έμμεσης» δημοκρατίας είναι ο διορισμός της κεντρικής καθοδήγησης.

Ο Μίκης, σαν απόλυτος Μεσαιωνικός άρχοντας, διόρισε τους «καθοδηγητές» και τους επικεφαλής της ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ!!!

Αυτό, φυσικά αποκαλύπτει και το ποιόν, τον καιροσκοπισμό και την καθεστωτική δολιότητα αυτών που δέχτηκαν το διορισμό τους: Αν είναι δυνατόν να αποδέχεσαι σε ένα αγωνιστικό κίνημα που μιλάει για τα συμφέροντα του λαού και για «άμεση δημοκρατία» ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ!!!!

Φυσικά αποκαλυπτικότατο της «πρακτορικής» δομής αυτού του «κινήματος» των «Σπιθών» είναι και ο διορισθείς Δημητροκάλλης: Ο «κοριός» του μητσοτακικού παρακράτους.

Το ίδιο αποκαλυπτικό είναι και το «φακέλωμα» των «σπιθιτών» και ο απόλυτος έλεγχός τους σε «στρούγκες» των 30 μελών.

Τόσο άμεσος είναι αυτός ο δικτατορικός έλεγχος της βάσης και το φακέλωμά της, αυτής της «άμεσης δημοκρατίας» του Μίκη!!!


γ). Τέλος το πόσο «άμεση Δημοκρατία» είναι αυτή έλαμψε με τον αφορισμό των πράγματι άμεσο-δημοκρατικών αποφάσεων κάποιων «Σπιθών»: «Προβοκάτορες» χαρακτηρίστηκαν και «υπονομευτές» του κινήματος, δηλαδή του Μεσαιωνικού Δούκα…

Τα ίδια γνωστά, παλιά «επιχειρήματα» της σταλινικής Χάρυβδης…

Αυτά είναι υπέρ-αρκετά για να φωτισθεί πλήρως το ιδεολογικό και πολιτικό πορτρέτο του Μίκη και ο ακραία καθεστωτικός ρόλος του «κινήματος» που κατασκεύασε…
.
Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 17, 2011 2:34 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Επίλογος

Αυτά γράφει με το "νυστέρι" του ο ΘΥΜΙΟΣ. Κι εγώ θα μείνω στην αρχή, γιατί αυτή μας δείχνει, ή καλύτερα έδειχνε, το τέλος : "Ή Καραμανλής ή τάνκς", ήταν το πολιτικό δίλημμα της εποχής εκείνης. Κάποιοι όμως άλλοι είχαν ανακαλύψει πριν από αυτόν ένα παραπλήσιο, σχεδόν όμοιο, και πιστά το ακολουθούμε. Το επένδυσαν μάλιστα με το αδιαμφισβήτητο κύρος του ήθους και της διαχρονικής αξίας, γα να κάνουμε τη σωστή (πολιτικά ορθή) επιλογή μας.

Ποιο ήταν αυτό; Ή ο πάπας ή ο Τούρκος; Διαλέξαμε τον πρώτο, χωρίς να καταλάβουμε ότι ήταν Τούρκος, χειρότερος από αυτόν που γνωρίζαμε. Περιττό να εξηγήσω τους λόγους.


Ο πατριωτικός υπόκοσμος της απάτης έχει την ανάγκη της νομιμότητας και αυτή, ξέρει πού πρέπει να την αναζητήσει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3045

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 17, 2011 9:21 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι προβοκατόρικες κακοήθειες συνεχίζονται…




Οι κακοήθειες συνεχίζονται από κάποιους εμπαθείς οι οποίοι δεν χάνουν ευκαιρία να μας ρίχνουν λάσπες για να δικαιολογήσουν τις δικές τους θεαματικές κωλοτούμπες.

Η καινούργια τους αθλιότητα είναι η εξής «φήμη: Ο Θύμιος Συναντήθηκε με το Μίκη και του ζήτησε να τον κάνει «Σύμβουλο» και ο Μίκης του το αρνήθηκε γιΆ αυτό τον κτυπάει!!!!

Το ιστορικό των επαφών μας με το Μίκη το περιγράφουμε επακριβώς και λεπτομερώς στο κείμενο: «Ο Μίκης και το ΡΕΣΑΛΤΟ».
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5423

Ας ανοίξουν τα μάτια τους να διαβάσουν για τις επαφές που είχαμε και το πότε και το ΓΙΑΤΙ διαχωριστήκαμε από το Μίκη και για τις πιέσεις που δεχτήκαμε να συμμετέχουμε στο «εγχείρημα» και μάλιστα από την κορυφή…

Ας πάψουν λοιπόν να χαφιεδίζουν και να προβοκάρουν με διαδόσεις και φήμες.

Ας βγει ο Μίκης ή «σύνδεσμός» του να μας πούνε ότι δεν είναι έτσι όπως τα καταγράφουμε στο άρθρο: «Ο Μίκης και το ΡΕΣΑΛΤΟ».

Τελεία και παύλα. Με τέτοιους τύπους και με λάσπες δεν θα ασχοληθούμε ξανά…



_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Εξ ιδίων τα αλλότρια
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 17, 2011 10:20 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι άνθρωποι, προφανώς, κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια.
Μια ζωή κωλοτούμπες. Προφανώς έφαγαν τα μούτρα τους με τον Μίκη, άλλως δεν εξηγείται η κωλοτούμπα τους. Μέχρι χθες υμνολογούσαν τις «Σπίθες» ότι θα αποτελέσουν κίνημα ανατροπής. Σε 3 μήνες μέσα φτύνουν σήμερα αυτό που έγλειφαν χτες. Κι αντί να κάνουν την αυτοκριτική τους για την παταγώδη αποτυχία των πολιτικών τους εκτιμήσεων, προβοκάρουν με κακοήθειες το Ρεσάλτο που από την αρχή ανέλυσε τον πολιτικό χαρακτήρα της κίνησης Μίκη. Κι αγωνίστηκε χωρίς συμβιβασμούς εναντίον αυτής της νέας απάτης. Σύντομα δε επαληθεύθηκε.
Να τονίσουμε δε ότι όταν διορίστηκε γενικός δερβέναγας ο Δημητροκάλλης και το Ρεσάλτο ΠΡΩΤΟ το απεκάλυψε, αυτοί εκράτησαν για κάμποσο καιρό σιγή ιχθύος… Φαίνεται δεν είχαν αποφασίσει ακόμη αν θα κάνουν την κωλοτούμπα...
Κύριοι, (με επιείκεια ο τίτλος) ας είχατε έστω και μια φορά την ελάχιστη αντρίκεια γενναιότητα να κάνετε την αυτοκριτική σας .
Επιστροφή στην κορυφή
Θύμιο, ομολόγησέ τα όλα..
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 18, 2011 1:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Θύμιο, δεν έχεις καταλάβει ότι δεν απολαμβάνεις και δεν δικαιούσαι ίσων δικαιωμάτων;

Δεν έχεις το δικαίωμα να υπερασπίζεσαι τον Θεοδωράκη όταν αυτός, μια στις δέκα, για να μην πούμε μία στις εκατό, λέει κάτι σωστό με το οποίο συμφωνείς. Γιατί σε μια τέτοια περίπτωση τον "γλείφεις", προφανώς από ιδιοτέλεια, πάει και τελείωσε.

Αλλά μην φανταστείς κι ότι αν δεν τον υπερασπιζόσουν θα ήσουν εντάξει. Όχι! Όταν δεν τον υπερασπίζεσαι, τότε στρίβεις "δια του αρραβώνος"...

Ό,τι και να κάνεις είσαι χαμένος από χέρι! Πάρ'το απόφαση Θύμιο!

Δεν έχεις δηλαδή ούτε το άλλο δικαίωμα, να διαφωνήσεις και να εναντιωθείς! Όχι. Γιατί σε αυτή την περίπτωση αποδεικνύεσαι λιποτάκτης, σαμποτέρ και προβοκατοράκιας του αγνού ειδώλου.

Τελικά, το πιο σωστό από μέρους σου είναι να ζητάς άδεια.

Φυσικά, για τα παραπάνω, όλοι οι άλλοι και ιδίως οι αυθεντίες έχουν κάθε δικαίωμα να κάνουν ό,τι τους καπνίζει, "επαναστατικώ δικαίω", να διαφωνούν και να συμφωνούν όποτε θέλουν, να θεοποιούν και να αποκαθηλώνουν κι άμα αποδειχτεί ότι έπεσαν σε βόθρο, κι έφτυσαν εκεί που έγλειφαν και έγλειφαν εκεί που έφτυσαν, έ, τότε ρε Θύμιο να ξέρεις, εσύ πάλι φταίς!

Κι αν τύχει και ξαναπέσουν, πάλι εσύ θα φταίς!

Και για τα τσουνάμι εσύ φταίς. Και για πολλά άλλα. Ομολόγησε Θύμιο. Αν συνεργαστείς, θα τύχεις ευνοϊκής μεταχείρισης και θα μειωθεί η ποινή σου.
Επιστροφή στην κορυφή
Και ποιος ο χρηματοδότης;
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 18, 2011 2:42 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Και κάτι ακόμη:

Επειδή έχουν λυσσάξει με το ποιος είναι τελικά ο χρηματοδότης σου (φαίνεται την κάνεις καλά τη δουλειά σου και τους έχεις μπερδέψει) κι οι άνθρωποι κάθε ημέρα ανακαλύπτουν κάποιον άλλον που τάχαμ οι κακές γλώσσες το είπαν (στην εκκλησία έχουν μείνει προς το παρόν, παλαιότερα έλεγαν Λάος, ΝΔ,Πασοκ κλπ), δεν μας λες, βρε παιδί μου, μπας και τελικώς είναι ο Μίκης και τον κτυπάς για ξεκάρφωμα; Τους προλαβαίνω τους ανθρώπους, γιατί έχουν μονίμως τα πρωτεία στην κακοήθεια και τη λάσπη…
Επιστροφή στην κορυφή
ΡΑΜΠΕΛΑΙ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Μάρ 18, 2011 9:26 pm    Θέμα δημοσίευσης: Το αυτο-είδωλο της σέχτας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το αυτο-είδωλο της σέχτας



Υπάρχουν κάποια ιστορικά απολιφάδια τα οποία αυτό-αναγορεύονται σε επαναστατικό κέντρο όχι μόνο της Ελλάδας, αλλά και της υφηλίου ολόκληρης.

Το χειρότερο δεν είναι αυτή η νοσηρή αυτό-ειδωλολατρία.

Το χειρότερο είναι άλλο: Ενώ είναι ιστορικά και πολιτικά ανύπαρκτοι, σε κανένα μεγάλο αγώνα δεν έχουν καμιά συμμετοχή (ούτε προδικτατορικά, ούτε στα χρόνια της χούντας, ούτε στο Πολυτεχνείο, ούτε μετά στη μεταπολίτευση), κανένα έργο δεν έχουν προσφέρει ποτέ, κομπάζουν σαν το κέντρο των «επαναστατικών εμπειριών» και κρίνουν τους πάντες και τα πάντα, κλεισμένη σε μια σέχτα 7-8 ατόμων.

τα ιδία άτομα επί δεκαετίες γεράσανε μέσα σε αυτή τη σέχτα ανακυκλώνοντας κραυγές, τυχοδιωκτικές τρεχάλες, προσωπικές σπιλώσεις και συκοφαντίες, βρισιές και «συμμαχίες» με όλα τα πολιτικά χρώματα: κατακάθια πολιτικού υπόκοσμου που προσπαθούν εναγωνίως με αυτές τις πρακτικές να βγούνε από την αφάνεια…

Η παταγώδη αποτυχία τους σε όλα τα επίπεδα, από το πολιτικό μέχρι το οργανωτικό, από την παραγωγή ιδεών μέχρι τη δράση της κυκλοφορίας των ιδεών, τα έχει οδηγήσει σε παρανοϊκές ψυχώσεις αυτό-θαυμασμού και «επαναστατικής» αυτό-ικανοποίησης: το μόνο καταφύγιο για να έχουν την ψευδαίσθηση ότι υπάρχουν.

Τέτοιου είδους σέχτες ανθούν μέσα σε όλους του πολιτικούς και άλλους χώρους.

Εμείς δεν ασχολούμαστε με τέτοιες σέχτες, ούτε με τις συκοφαντίες που κατά καιρούς εκτοξεύουν εναντίον μας: Τους αφήνουμε να βράζουν στο ζουμί τους γιατί η πολιτική ιατρική δεν προβλέπει καμιά θεραπεία…

Τους αντιμετωπίζουμε σαν ένα ευθυμογράφημα…

Αναδημοσιεύουμε, λοιπόν, ένα πετυχημένο σατιρικό κείμενο του ΡΕΣΑΛΤΟ: Τεύχος-18, Ιούνιος 2007.


Η ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΕΧΤΑΣ
Γράφει: Ο Φιλόλαος




Ο Νίκος Παπαευθυμίου, ένας φτωχός πλην τίμιος δημοσιογράφος, με τριακονταετή σταδιοδρομία στον στίβο της δημοσιογραφίας και της πολιτικής, αφού υπολόγισε με προσοχή τα οικονομικά του, αποφάσισε να εκδώσει ένα μικρό περιοδικό πολιτικής παρέμβασης και πολιτικού προβληματισμού.

Σκοπός του να ενημερώσει τους αναγνώστες σχετικά με το ζήτημα της παγκοσμιοποίησης, τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και σε εθνικό. Βρήκε λοιπόν, ένα μικρό διαμέρισμα , για να στεγάσει τα γραφεία του περιοδικού. Εκεί θα συναναστρέφεται και με όσους ομοϊδεάτες ήθελε προκύψει.

Η έκδοση ξεκίνησε και τα πρώτα δείγματα ήταν άκρως ικανοποιητικά. Το περιοδικό, που, ειρήσθω εν παρόδω, ονομαζόταν «¶λμα», εύρισκε ανταπόκριση στο αναγνωστικό κοινό. Όλα φαίνονταν να βαίνουν κατΆ ευχήν, όμως το περιοδικό απέκτησε εχθρούς, αναμενόμενους και μη. Να μια χαρακτηριστική συνεδρίασή τους:

«Είναι σχεδόν εξωφρενικό αυτό, που συμβαίνει», είπε ο ψηλόλιγνος άνδρας, ενώ έμπαινε στα γραφεία κάποιας οργάνωσης μάλλον.

«Τί σου συμβαίνει;», αναρωτήθηκε ο κοντύτερος άνδρας, που του είχε ανοίξει την πόρτα.

«Ορίστε τι μου συμβαίνει», αποκρίθηκε εκείνος και έτεινε το χέρι του, στο οποίο κρατούσε κάποιο περιοδικό.

Ο άλλος, αφού έκλεισε την πόρτα, κινήθηκε προς το μέρος του «εισβολέα», ο οποίος ήδη είχε φτάσει στο κέντρο του δωματίου. «Τί είναι αυτό;», τον ρώτησε και πήρε στα χέρια του το περιοδικό.

«Είναι το έκτρωμα της υφηλίου, η βλασφημία των αιώνων», είπε σχεδόν παραληρηματικά ο ψηλόλιγνος άνδρας.

«Α, ναι, το έχω ξαναδεί», είπε κάπως αδιάφορα και ψυχρά ο σύντροφός του.

«Και πώς παραμένεις ψύχραιμος;», τον ρώτησε βαριανασαίνοντας.

Εκείνη την στιγμή κτυπά το τηλέφωνο, που βρισκόταν στο γραφείο στο βάθος του δωματίου. «Ναι, παρακαλώ», απάντησε ο κοντύτερος άνδρας και συνέχισε «Γεια σου, σύντροφε, ναι θα είμαι στα γραφεία σήμερα όλη την ημέρα. Αν θέλεις έλα από δω και φέρε και όποιον σύντροφο μπορείς μαζί σου. Ναι, έχουμε θέμα να συζητήσουμε απΆ ό,τι καταλαβαίνω. Εντάξει, γεια χαρά», είπε και έκλεισε την συσκευή.

«Ποιός ήταν;», ρώτησε ο ψηλόλιγνος άνδρας, ο οποίος είχε πλέον καθίσει στην καρέκλα, που βρισκόταν μπροστά από το γραφείο.

«Ο σύντροφος Συνωμοσιάδης», του απάντησε ο άλλος, «Θα έρθει από δω σε λίγη ώρα συμπλήρωσε».

«Πολύ ωραία», σιγοψιθύρισε ο ψηλόλιγνος άνδρας.

45 λεπτά αργότερα.



«Σύντροφοι, όπως μας εξήγησε ο σύντροφος Υστερικόπουλος, ο οποίος έφερε και το εν λόγω περιοδικό σήμερα εδώ, πρέπει να λάβουμε κάποιες αποφάσεις σχετικώς με την έκδοση τούτη», πρότεινε ο καθισμένος άνδρας όπισθεν του γραφείου.

«Τι προτείνεις, σύντροφε Σεχταρίδη;», τον ρώτησε ο Συνωμοσιάδης.

«Σύντροφε Συνομωσιάδη, πρόσεξε. Η περίπτωση τούτη είναι μοναδική. Πρόκειται για το μόνο ως τώρα αριστερό περιοδικό, που θίγει τόσο καίρια τα ζητήματα της παγκοσμιοποίησης…», εξήγησε ο Σεχταρίδης.

«Όχι μόνο αυτό. Είναι ένα κρυπτοφασιστικό περιοδικό με αριστερή προβιά!», συμπλήρωσε ο Υστερικόπουλος σχεδόν υστερικά.

«Πώς το λες αυτό; Με τι στοιχεία;», απόρησε ο τέταρτος της παρέας, που καθόταν μαζί με τον Συνομωσιάδη στον μικρό καναπέ του δωματίου.

«Μα είναι δυνατόν να ρωτάς, σύντροφε Αγαθούλη! Δεν το έχεις διαβάσει ποτέ σου το περιοδικό αυτό;», τον ρωτούσε με καταφανή έκπληξη ο Υστερικόπουλος.

«Το έχω διαβάσει, αλλά δεν μου φάνηκε και κρυπτοφασιστικό! Εξ άλλου, ο εκδότης του είναι γνωστός στον χώρο μας και χαίρει κάποιας εκτίμησης, νομίζω», αποκρίθηκε ο Αγαθούλης.

«Έχεις δίκιο σΆ αυτό, σύντροφε, αλλά μάλλον έχει ξεφύγει πλέον από την ιδεολογική μας ταυτότητα ο Παπαευθυμίου. Το άτομο έχει πια γίνει φασίστας!», είπε ο Υστερικόπουλος.

«Μα, συγγνώμη, πού εδράζονται όλα αυτά, που λέμε; Διότι έως τώρα δεν έχω ακούσει κάποιο σοβαρό στοιχείο», επεσήμανε ο Αγαθούλης.

«Μην το λες, σύντροφε, ιδού οι αποδείξεις», είπε ο Υστερικόπουλος και σήκωσε από το γραφείο το περιοδικό.

«Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς και πάλι», επέμεινε ο Αγαθούλης.

«Καλέ μου σύντροφε, δες πρώτα απΆ όλα το εξώφυλλο. Απεικονίζεται ένας τείχος, όπου απάνω του έχει αναγραφεί με κόκκινη μπογιά «πατρίς ή θάνατος». Τούτο δεν σου αρκεί;», είπε ο Υστερικόπουλος θεωρώντας ότι τούτο και μόνο θα έπειθε τον συνομιλητή του.

Τότε επενέβη και ο Συνομωσιάδης και είπε, «Αναμφισβήτητα τέτοια εθνικιστικά μηνύματα μόνο ένας πράκτορας των αστών και των εθνικιστών θα μπορούσε να διατυπώσει».

«Συγγνώμη, ρε σύντροφοι, αλλά μήπως υπερβάλλουμε λίγο;», ο Αγαθούλης δεν έλεγε να πειστεί.

«Όχι, καθόλου δεν υπερβάλλουμε», του απάντησε ο Υστερικόπουλος.

«Ναι, αλλά το σύνθημα «πατρίς ή θάνατος» δεν είναι εθνικιστικό! Το έλεγαν οι επαναστάτες του Κάστρο και αυτός ο ίδιος ο Τσε!», είπε ο Αγαθούλης προσπαθώντας να λογικέψει την κατάσταση.

«Καλά τώρα, υπερβολές! Ο Τσε το έλεγε από επαναστατική σκοπιά. Τούτος εδώ το λέει πρακτορικά, για να παγιδέψει τους μικροαστούς στον στείρο εθνικισμό!», συνέχισε την συνωμοσιολογία του ο Συνωμοσιάδης.

«Σύντροφε Αγαθούλη, δεν μας τα λες καλά», του είπε ο Υστερικόπουλος.

«Σύντροφε Σεχταρίδη, γιατί δεν λαμβάνεις θέση;», στράφηκε ο Αγαθούλης στον επικεφαλής της ομάδας, που έμενε σιωπηλός.

«Κοιτάξτε, ο σύντροφος Παπαευθυμίου, υπήρξε στενός μου φίλος κατά το παρελθόν. Μάλιστα είχαμε συζητήσει το ενδεχόμενο έκδοσης ενός περιοδικού», αποκάλυψε ο Σεχταρίδης.




«Πώς! Θα γινόμαστε συνεκδότες με αυτόν τον φασίστα!», φώναξε ο Υστερικόπουλος.

«Σταμάτα, να εκτοξεύεις ύβρεις», του είπε με έντονο ύφος ο Αγαθούλης.

«Όχι, είναι φασίστας. Δες το κύριο άρθρο του περιοδικού. Αναφέρεται στην λαθρομετανάστευση και την επικρίνει. Σε άλλο άρθρο κατακεραυνώνει τον πολυπολιτισμό. Ενώ φιλοξενεί και άρθρο ιερωμένου! Χρειάζεσαι κι άλλες αποδείξεις, για να κατατάξουμε το περιοδικό και τον εκδότη του στους φασίστες;», είπε αναψοκοκκινισμένος ο Υστερικόπουλος, που μάλλον του είχε ανέβει η πίεση.

«Εγώ θα επιμείνω. Ο Παπαευθυμίου είναι πράκτορας των αστών και ίσως θα έπρεπε να διερευνήσουμε το παρελθόν του», είπε με ύφος πονηρό ο Συνωμοσιάδης.

«Όπως και να έχει, ο σύντροφος Παπαευθυμίου αγνόησε την δική μου πρόσκληση για συνέκδοση του περιοδικού και αυτονομήθηκε. Τούτο είναι πολύ σοβαρό», είπε με την σειρά του ο Σεχταρίδης.

«Ειλικρινά δεν σας καταλαβαίνω», είπε ο Αγαθούλης και συμπλήρωσε, «τα άρθρα του περιοδικού είναι σε γενικές γραμμές προσεγμένα. Βασίζονται στην λογική και στην διαλεκτική. Όσο για τα υπόλοιπα έχω να πω τα εξής: πρώτον, την μετανάστευση την επέκρινε και ο Μαρξ και μάλιστα είπε ότι ο σκοπός της μετανάστευσης είναι η διαιώνιση της μισθωτής σκλαβιάς. Δεύτερον, ο πολυπολιτισμός είναι, νομίζω, ο ίδιος ο αστικός κοσμοπολιτισμός με ελαφρές παραλλαγές, οπότε σωστά τον επικρίνει. Εξ άλλου, ας μην τον συγχέουμε με τον δικό μας αριστερό διεθνισμό. ¶λλο το ένα και άλλο το άλλο. Τρίτον, η φιλοξενία κάποιου άρθρου ιερωμένου, γιατί απαγορεύεται; Αποκλείεται στην παρούσα φάση να συμφωνούμε με κάποιον ιερέα; Εκτός αυτού, ο Παπαευθυμίου έχει προσκαλέσει άπαντες να αρθρογραφήσουν, και ιδιαίτερα τούς αντιφρονούντες. Τέταρτον, η πρακτορολογία είναι εντελώς αστεία και άνευ ερείσματος. Τέλος, η αυτονόμησή του γιατί να μας ενοχλήσει; Έτσι ήθελε, έτσι έπραξε».

«Δεν πιστεύω αυτό, που ακούω», είπε ο Υστερικόπουλος φωνάζοντας και σηκώθηκε από την θέση του, «ο σύντροφος Αγαθούλης είναι οπαδός του φασίστα Παπαευθυμίου!».

«Είναι πράκτορας!», ανέκραξε ο Συνωμοσιάδης.

«Αυτονομείσαι κι εσύ, σύντροφε;», τον ρώτησε ο Σεχταρίδης.

«Πάντα αυτόνομος ήμουν. Ποτέ δεν ανήκα σε κάποιον», του απάντησε ευθαρσώς ο Αγαθούλης και σηκώθηκε από τον καναπέ.

«Λυπάμαι, θα πρέπει να σε διαγράψω από την οργάνωση. Κανείς δεν αυτονομείται. Τα ίδια έκανε και ο Παπαευθυμίου, όταν του πρότεινα να ηγηθώ του περιοδικού. Τώρα θα πληρώσει», είπε αποφασισμένος ο Σεχταρίδης.

Ο Αγαθούλης χωρίς να πει κάτι άλλο κατευθύνθηκε στην πόρτα. Την άνοιξε, κοίταξε για λίγο πίσω κι έφυγε.

«Γεμίσαμε φασίστες! Αν είναι δυνατόν!», είπε αγανακτισμένος ο Υστερικόπουλος.

«Και πράκτορες», συμπλήρωσε ο Συνωμοσιάδης.

«Ακούστε με προσεκτικά. Να τι θα κάνουμε.

Εγώ θα καταγγείλω τον Παπαευθυμίου ως τυχοδιωκτικό στοιχείο και τα σχετικά. Εσύ, Υστερικόπουλε, να τηλεφωνήσεις στον φίλο σου δημοσιογράφο, τον γνωστό ως «Μικρόβιο», για να ετοιμάσει άρθρο με το οποίο θα αποκαλύπτει την εθνικιστική φύση του περιοδικού. Κι εσύ, Συνωμοσιάδη, διάσπειρε τα συνωμοσιολογικά σου σενάρια στην «αγορά». Προσπάθησε να τον σπιλώσεις όσο γίνεται περισσότερο», έδωσε εντολές ο Σεχταρίδης ως γνήσιος ηγέτης και άναψε την πίπα του.
Οι άλλοι, δίχως άλλη λέξη έφυγαν. Πήγαιναν να εκτελέσουν την διαταγή. Ο καιρός είχε έρθει. Έπρεπε να επικηρυχθούν ο εκδότης και το περιοδικό του.
Επιστροφή στην κορυφή
η αλήθεια πονάει
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 20, 2011 10:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Στο σάιτ των λασπολόγων γιατί λογοκρίθηκε αυτό;
Επειδή είναι αληθινό;

Kostas oikodomos έγραψε:
Ο Θύμιος που τώρα είναι στην απέξω από την «κίνηση ανεξάρτητων πολιτών» πρίν λίγα χρόνια είχε βάλει υποψηφιότητα σαν βουλευτής με το ΚΚΕ, και είχε γίνει κώλος και βρακί με την Λιάνα Κανέλη.



Δεν έχεις το θεό σου ρε... Οικοδόμε. Ο Θύμιος πήγε με την Αλέκα αλλά εσύ πήγες δεκάδες φορές με τους χρυσαυγίτες. Τουλάχιστον εσύ μη μιλάς ρε άνθρωπε. Τι σχέση έχει ο Θύμιος με τη δική σας αλητοπαρέα;
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3045

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 20, 2011 11:19 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο «αφρός» της …λάσπης!

Πάλι καλά που δεν λένε ότι ο Θύμιος ήταν και στους «Λαμπράκηδες» του Μίκη (ΕΔΑ) το 1966-67!!!
Μόνο που ξεχάσανε και αυτό: Ότι οι ίδιοι στήριζαν το Θύμιο το 2.000 που κατέβηκε ως υποφήφιος με το ΚΚΕ. Και ακόμα συντρώγανε και οι ίδιοι με την Κανέλλη!!!!!
Και ακόμα ότι το 2.004 πήγαν και αυτοί στο ΔΗΚΚΙ και μάλιστα εκλέχτηκαν και στην Κ.Ε.!!!!!
Ο Θύμιος τουλάχιστον έχει εξηγήσει ανοικτά τους λόγους αυτών του των συμμετοχών και έχει κάνει ανοικτά την αυτοκριτική του…

Τέτοια είναι η πολιτική τους εντιμότητα: αυτή της αλητείας…

Ψεύδονται επίσης ασυστόλως όταν συκοφαντούν το Θύμιο ότι λιποψύχησε στη Δίκη της «17Ν» και δεν κατέθεσε ως μάρτυρας του Ψαραδέλλη.

Είναι πασίγνωστο ότι το Θύμιο τον κατάργησε από μάρτυρα ο ίδιος ο Ψαραδέλλης, μέσω του δικηγόρου του, του Δημήτρη Ζώτου, όταν πληροφορήθηκαν το τι θα πει ο Θύμιος.

Τέτοια κακοήθεια…

Αλλά τι περιμένει κανείς από αυτούς του τύπους όταν συκοφαντούσαν το Θύμιο, μόλις τους πέταξε έξω από το περιοδικό που θέλανε να το μετατρέψουν σαν τα μούτρα τους, για χαφιέ της χούντας και μετά πάλι τον πλησίασαν για να τον χρησιμοποιήσουν για άλλοθι στις επιμειξίες τους με τη Χρυσή Αυγή;

Μια ζωή ανύπαρκτοι που προσπαθούν με βρισιές, συκοφαντίες, ρουφιανές και προβοκάτσιες να βγούνε στον αφρό…

Εμείς πλέον μόνο σαν «είδος» σεχταριστικού ευθυμογραφήματος μπορεί να τους αντιμετωπίσουμε…



_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες