Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς σηκώνει ξανά το ανάστημά του

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 08, 2011 11:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ο Μητροπολίτης Πειραιώς σηκώνει ξανά το ανάστημά του Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο Μητροπολίτης Πειραιώς σηκώνει ξανά το ανάστημά του



Όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, μικρές ομάδες και γενναία αναστήματα κοιτάζουν τον κόσμο με καθαρά μάτια και αποτελούν την πρωταρχική μαγιά προώθησης δημιουργικών και ανατρεπτικών ιδεών, κόντρα στο ρεύμα της κατεστημένης σκέψης και ηθικής.

Όσο πιο τολμηροί είναι αυτοί οι «μύστες» στις συλλήψεις τους και στις μεθόδους τους, όσο περισσότερο αντιτάσσονται στις καθιερωμένες αυθεντίες (καθεστωτικές πάντα), οι οποίες στηρίζονται στο συντηρητισμό της ειδωλολατρίας, τόσο και περισσότερο οι πολύχρωμοι καθεστωτικοί «μπράβοι» τούς ρίχνονται για να τους κατασπαράξουν, στιγματίζοντάς τους: σαν «αντιδραστικούς», «ιδιότροπους», «εμπαθείς», «απολιθωμένα λείψανα», «τρελούς», «ρατσιστές» και τα παρόμοια…

Ένας τέτοιος γενναίος «μύστης» είναι και ο Μητροπολίτης Πειραιώς.


Γι αυτό έχει συνασπίσει εναντίον του τη μανία ενός πολύχρωμου καθεστωτικού μετώπου.

Τόλμησε ο Μητροπολίτης Σεραφείμ να καυτηριάσει τις πρακτικές της Νέας Τάξης και τα ιδεολογήματά της και άστραψαν και βρόντηξαν εναντίον του τα «ιερατεία» της «προόδου».

Έδειξε ο Μητροπολίτης τη διεθνή κερδοσκοπική μηχανή αυτού του συστήματος, το πλέγμα της πλανητικής Νέας Τάξης που έχει επιβάλει κατοχή στην Ελλάδα και προωθεί τις πρακτικές που ισοπεδώνουν τους συνεκτικούς ιστούς των κοινωνιών και διαλύουν τις ανθρώπινες σχέσεις, στιγμάτισε το διεθνή σιωνισμό και το νεοταξικό, διαστροφικό καρναβάλι διαστροφές της πανσεξουαλικότητας, της ομοφυλοφιλίας και άλλων κοινωνικών και ψυχολογικών νοσημάτων ΚΑΙ τα καθεστωτικά μαντρόσκυλα κάθε χρώματος ξέχυσαν εναντίον τα ποτάμια της υποκριτικής, «ηθικής» τους αγανάκτησης.

Τώρα πάλι ορθώνει το ανάστημά του ενάντια στο νέο τρομοκατασκεύασμα του κυβερνητικού σχεδίου νόμου για το «ρατσισμό και την ξενοφοβία».

Διαβάστε το κείμενο του Μητροπολίτη στα παρακάτω ιστολόγια:
http://trelogiannis.blogspot.com/2011/03/blog-post_5985.html

http://santo-rinios.blogspot.com/2011/03/blog-post_4475.html

Διαβάστε επίσης πολλά σχετικά κείμενα για αυτό το τρομο-θέτημα εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5422


Αλήθεια απέναντι σε αυτόν τον νέο φασιστικό, τρομονόμο ΓΙΑΤΙ ΣΙΩΠΟΥΝ οι επικριτές του Σεραφείμ, οι οποίοι, μάλιστα το παίζουν «αριστεροί» και «ευαίσθητοι» των «ανθρωπίνων δικαιωμάτων»;

ΓΙΑΤΙ τα κόμματα δεν βγάζουν άχνα, ούτε μια ανακοίνωση για τα μάτια του κόσμου;

ΣΙΩΠΟΥΝ όλοι (αύριο όταν όλοι ξεσηκωθούν θα ξυπνήσουν για να δρέψουν τους καρπούς, σαν κοινοί κλεφτοκοτάδες) και κατηγορούν τον Σεραφείμ γιατί ΤΟΛΜΑ να μιλά …πολιτικά!!!!

Η δειλία των «γενναίων της υποταγής» στο κατεστημένο, καλύπτεται με επιθέσεις εναντίον αυτών που ανοίγουν, με γενναιότητα τους δρόμους της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ.

ΟΤΑΝ τύχει αυτοί που σηκώνουν το ανάστημά τους στο κατεστημένο να είναι παπάδες, τότε η λύσσα των «γενναίων της υποταγής» πολλαπλασιάζεται...

Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 12:11 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
"Μη οι ποιμένες βόσκουσι εαυτούς;"

http://kyprianoscy.blogspot.com/

Τολμά ένας - ναι, μόνο ένας! - να πει αυτά που όλοι γνωρίζουμε, όλοι τα κουβεντιάζουμε, και οι καθεστωτικοί "οξυγράφοι κάλαμοι", οι αδρά αμειβόμενοι για την παραπλάνηση που μας παρέχουν, περί άλλων τυρβάζουν.

Αλλά γιατί μόνο ένας; Οι άλλοι της Ιεραρχίας τι κάνουν; Περιμένουν καμιά περίφημη και πολυπόθητη "συνοδική διαγνώμη" για να ανοίξουν το στόμα τους;

Τέλος πάντων, ας είναι και μόνο ένας, δεν μας πειράζει. Μόνο μας θλίβει η "σιωπή των αμνών", οι οποίοι στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι "αμνοί". Είναι οι ποιμένες και από αυτούς περιμένουν τα λογικά "πρόβατα" να ακούσουν τη γνώριμη φωνή, τη φωνή της αληθείας για όσα μας ετοιμάζουν. Οι μισθωτοί άλλες φωνές έχουν και μας στέλνουν στα σφαγεία. Φυσικά όχι εμάς. ΄Αλλους, πολλούς άλλους και απορούμε : "Μη οι ποιμένες βόσκουσι εαυτούς";
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 09, 2011 3:24 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Συνέχεια ...

"Για την ανθρωπιά του Θεού"



http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/03/blog-post_971.html

Την απάντηση θα την δώσω ο ίδιος, σε συνάρτηση με όσα γράφει και η ΘΑΛΕΙΑ.

Λοιπόν, οι ποιμένες δεν "βόσκουσι εαυτούς", τουλάχιστον όλοι. Υπάρχουν και εκείνοι που ανιδιοτελώς αγωνίζονται. Δυό λαμπρά παραδείγματα αποτελούν ο πρωτοπρεσβύτερος π. Λάμπρος Φωτόπουλος και ο ομότιτλος αυτού π. Βασίλειος Βολουδάκης.

Στον τύπο (ή Τύπο ...) αντάλλαξαν επιστολές για μια σημαντική διαφωνία που έχουν ως προς την Κάρτα του Πολίτη. Διαφωνία που έχει έντονη πολιτική χροιά, αφού καλούνται οι πολίτες να την παραλάβουν. Οι οποίοι σημειωτέον είναι και ψηφοφόροι.

Οι θέσεις του π. Βασ. Βολουδάκη είναι γνωστές στο ζήτημα αυτό. Γνωστές επίσης και οι θεολογικές τοποθετήσεις του, ως προς το συσχετισμό που έχει η Κάρτα ( σημ. τον απορρίπτει) με τον Αντίχριστο. Από την άλλη, οι πολιτικές του τοποθετήσεις βρίσκονται στη προσπάθεια δημιουργίας ενός πολιτικού σχηματισμού από τον οποίο θα προκύψουν άνθρωποι ικανοί "να κυβερνήσουν την Ελλάδα, αληθινοί χριστιανοί, πνευματικοί άνθρωποι".

Οι θέσεις του π. Λάμπρου Φωτοπούλου είναι κι αυτές γνωστές. Θεωρεί άμεσο το συσχεστισμό της Κάρτας με τον Αντίχριστο ...

(σημ. Δεν προτίθεμαι να ασχοληθώ με όσα περί αυτού γράφει ο π. Βασίλειος : "Τα λειτουργικά βιβλία γράφουν για τον διάβολο και για την καταδυνάστευση του ανθρώπου από αυτόν, όχι, όμως λόγω μιας εξωτερικής κτιστής –δηλαδή τιποτένιας–σφραγίδος αλλά για τη διαστροφή της προαιρέσεως του ανθρώπου σε σατανόσχημη προσω­πικότητα". Το μόνο που θα συμπλήρωνα είναι : Η διαστροφή της προαίρεσης έχει, φευ, κτιστά αποτελέσματα. Ελπίζω, δεν διαφωνεί ο π. Βασίλειος)

... και οι πολιτικές προεκτάσεις του, παρομοιάζουν με σφοδρές πλαγιοκοπήσεις. Δεν παρεισφρύει πολιτικούς σχηματισμούς ή νέα κόμματα. Προτείνει ριζική αλλαγή του πολιτικού σκηνικού με έναν τρόπο που οπωσδήποτε δεν είναι συμβατικός.

Είναι εντελώς μάταιο να προσδοκά κανείς μέσα από το υπάρχον πολιτικό σκηνικό να προκύψουν "αληθινοί χριστιανοί, πνευματικοί άνθρωποι, να κυβερνήσουν την Ελλάδα". Η μόνη αισιόδοξη προοπτική είναι η ανάσχεση των πολιτικών ραδιούργων και των συστηματικών κακουργημάτων - αλλεπάλληλα διαπράττωνται σε βάρος του λαού - με την έμπρακτη και γενικευμένη απόρριψη του συστήματος που μας επιβάλλουν. Δηλαδή, τη δημοκρατική ψήφο.

Η αντισυμβατική πρόταση του π. Λάμπρου Φωτοπούλου μπορεί εκ πρώτης όψεως να κρίνεται αναποτελεσματική. Διότι το σύστημα αυτής της κίβδηλης δημοκρατίας, πέραν της δυνατότητας να σχηματίζει κυβέρνηση η στρατιά των εξαγορασμένων ψηφοφόρων, δίνει την ευχέρεια κυβερνητικού σχηματισμού ακόμη και με ελάχιστη συμμετοχή.

(Σημ. Υποθέτω, οι επ΄ αμοιβή ψηφοφόροι θα καταλάβουν ότι αυτά που τους δίνουν, μετά τους τα παίρνουν πίσω και με το παραπάνω.)

Τούτο όμως είναι το κυρίως ζητούμενο : Η δημιουργία κομμάτων μειοψηφίας και όχι αλγεβρικών εξισώσεων, όπου το 15 με 20% αίφνης γίνεται "αντιπροσωπευτική εκπροσώπηση του λαού". Όπως μας έγινε μάθημα το πάθημα του "λεφτά υπάρχουν", το ίδιο θα συμβεί όταν το 15 με 20% κληθεί να σχηματίσει κυβέρνηση. Το ποστό θα μειωθεί ακόμη περισσότερο (βλέπε την παραπάνω σημείωση) και ουδείς των εκπροσώπων θα τολμά να επικαλείται τη "βούληση του λαού".

Καθίσταται προφανές λοιπόν ότι η λύση αυτή, την οποία έμμεσα υποδεικνύει ο π. Λάμπρος, είναι αποτελεσματική ως προς το σκέλος τη πίεσης - προ αυτού του κινδύνου - που μπορεί ο ψηφοφόρος να ασκήσει προς τους επίδοξους κυβερνήτες του. Δεν ισχύει πλέον η συμμετοχή στο σύστημα υφαρπαγής (έστω και με το λευκό) του ελεύθερου δημοκρατικού δικαιώματος της ψήφου πότε από το ένα κόμμα και πότε από το άλλο ... απόκομμα του κόμματος.

Η άρνηση αυτού του πλαστού δικαιώματος, όπως η πείρα μας έχει διδάξει, είναι η μόνη θετική διέξοδος στο πολιτικό τέλμα που δημιούργησαν οι επαγγελματίες της πολιτικής, οι υποτελείς αχυράνθρωποι οθνείων συμφερόντων. Οι επιθυμίες και οι προτάσεις του π. Βασιλείου, δεν είναι κακές. Κακή είναι η συμπόρευση και η συμμετοχή σε ένα πλήρως αποτυχημένο πολιτικό σύστημα. Το οποίο δεν δίσταζε ποτέ (και δεν διστάζει) να δολοφονεί όποιον δεν ακολουθούσε τους αδιόρατους νόμους του.

Εκείνος που αγωνίζεται για την ανθρωπιά του Θεού - όχι του ανθρώπου - οφείλει να καταθέτει τη μαρτυρία ή ακόμη και το μαρτύριο της δικής του ζωής.Όχι συμμετέχοντας, αλλά απέχοντας από τη σημερινή κακουργία της πολιτικής. -
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες