Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Θαυμάστε τον Ιγνάτιο!

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 19, 2011 11:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Θαυμάστε τον Ιγνάτιο! Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Θαυμάστε τον Ιγνάτιο!


http://amethystosbooks.blogspot.com/2011/01/16-1-11.html

Πάντως το μειλίχιο ύφος του δεν το αποχωρίζεται. Σε πείθει για τη γνησιότητά του!!! Μόνο λίγο εκεί που θέλει να πετάξει το ποίμνιο έξω από το τσιφλίκι του, τους τα χάλασΕ...
Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 19, 2011 2:38 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΟΙ ΒΑΛΤΟΙ ΚΑΙ Ο ΒΑΛΤΟΣ


http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_19.html

"Κάποιοι τώρα βιντεοσκοπούν και άλλοι κάνουν φασαρία, είναι βαλτοί", είπε ο Ιγνάτιος του Βόλου.

Οι "βαλτοί", κατά τον Ιγνάτιο, βάλθηκαν να του χαλάσουν την απόλαυση(!) της θείας Λειτουργίας, που τελούσε επί τη εορτή του αγ. Αντωνίου στη Μητρόπολη του Βόλου (σημ. δεν ξέρω αν ήταν εκεί) πριν λίγες μέρες.

Οι "βαλτοί" του ζήτησαν να διαβάσει τα εδάφια της Π. Διαθήκης στην αρχαία γλώσσα και του φώναζαν ότι είναι απόφαση της Ιεράς Συνόδου. Και αυτός, με λόγια που έσταζαν μέλι, είπε ότι άλλο οι ευχές και άλλο τα αναγνώσματα ποιμαντικού τύπου, που διαβάζονται κατά τη διάρκεια της θείας Λειτουργίας.

Μέγας λειτουργιολόγος ο Ιγνάτιος! Έχουμε τα ποιμαντικά αναγνώματα, αλλά έχουμε όμως και τα πρό του "δι΄ευχών" κηρύγματα εκ του άμβωνος. Αυτό το ξέχασε. Λες και δεν μπορούσε να εντάξει στο κήρυγμά του, αν έκανε, αυτά που προτίμησε να μεταφράσει κατά τη διάρκεια της θείας Λατρείας.

Με τέτοια ύπουλα τεχνάσματα σαν αυτό του βαλτού ορθόδοξου ποιμενάρχη - παρενθετικά, αν δεν ήταν βαλτός και είχε συνέπεια στο λειτούργημα που ασκεί, δεν θα τον ήξερε ούτε ο καντηλανάφτης της ενορίας - προσπαθούν να διαφθείρουν το Ορθόδοξο φρόνημα του λαού. Του αγράμματου και απαίδευτου Λαού, όπως νομίζει ο βαλτός ολετήρας.

Τον πληροφορώ ότι αυτοί οι αγράμματοι, όταν πιάνουν στα χέρια τους τα βιβλία με αυτά τα ακαταλαβίστικα, ή όταν τα ακούν, γνωρίζουν καλύτερα τι λένε, από αυτούς που τους διδάσκουν "εντάλματα ανθρώπων". Εντάλματα της αγίας έδρα της Ρώμης και τις "άγιες" έδρες των λοιπών ανίερων προτεσταντικών ασύλων. Όχι πανεπιστημίων. Στην αρχαιότητα τα άσυλα ήταν τόποι ιεροί, τα σημερινά πανεπιστήμια έχουν αποϊεροποιήσει το ιερό, το άγιο και το όσιο. Είναι τα άσυλα της βλασφημίας και της αποξένωσης από τον άγιο Θεό.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 21, 2011 7:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΞΑΝΑΚΤΥΠΑ



http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_4074.html

Τώρα ήταν η σειρά της τοπική δημοτικής τηλεόρασης του Βόλου, για να μας μορφώσει με τα επιτεύγματα του Ιγνατίου (τοπικός μητροπολίτης). Η τηλεοπτική συνέντευξη, ατυχώς όχι δια ζώσης εικόνας αλλά με ζώσα την φωνή, ήρθε αρωγός του χαλασμένου image του άρχοντος του "Αρχονταρίκι". Και είπε η φωνή :

"«Το κάνω μόνο εγώ, δεν υπάρχει εγκύκλιος για να το επιβάλλει και το κάνω γιατί πιστεύω ακλόνητα ότι αυτά τα κείμενα τα οποία διαβάζονται στους μεγάλους πανηγυρικούς Εσπερινούς, είναι διδακτικά κείμενα και δυστυχώς λόγο της αποστάσεως που έχουμε πλέον από την Ελληνική γλώσσα εκείνης της εποχής, οι πιστοί μας δεν τα κατανοούν ενώ είναι πολύ διδακτικά. Έτσι λοιπόν δύο χρόνια τώρα στους πανηγυρικούς Εσπερινούς, εγώ προσωπικά, διαβάζω αυτά τα κείμενα και πιστέψτε με οι πιστοί είναι σαν να ακούν δεύτερο κήρυγμα»"

Το άγιον Πνεύμα δεν είναι αποκλειστικότητα και ιδιοκτησία του πάπα. Είναι και του Ιγνατίου. Διό και "πιστεύει ακλόνητα" (τελεί εις κατάστασιν δοξασμού!) ότι άλλα κείμενα της θείας Λειτουργίας είναι διδακτικά και άλλα είναι ...

Τι αλήθεια είναι; Ευχητικά, ιστορικά, ευχαριστιακά, δοξαστικά, υμνολογικά, λατρευτικά; Τι είναι; Τι μας αποκαλύπτει ο λειτουργικός μεταπατερικός μαγνητικός τομογράφος; Μπορεί να μας πει;

Ααα, ναί! Νά και πάλι μπροστά μας η περιώνυμη Βιβλική Εταιρεία, η εκ του παρελθόντος γνωστή και ως Textus Receptus, βλαστήσασα εκ του αγγλικανισμού των σημερινών Δρυΐδων - και ... αθλιίδων.

"Οι πιστοί είναι σαν να ακούν δεύτερο κήρυγμα", ας είναι καλά η Βιβλική Εταιρεία, σε λίγο βλέπουμε.

Αυτό λέγεται σύγχρονη ενημέρωση, πλουραλισμός και δημοκρατία.

Τολμά η κομψευομένη δημοσιογράφος να καλέσει κάποιον άλλο να της πεί τη δικη του γνώμη, σχετικά με την "ακράδαντη πίστη" του Ιγνατίου;

Τολμά ο αρχοντάρης του "αρχονταρικίου" να καλέσει κάποιον άλλο και δημοκρατικά, δημοκρατικότατα, να ανταλλάξουν τις γνώμες τους σχετικά με το ζήτημα αυτό;

Η "ακλόνητη πίστη", μάλιστα από το Ιγνάτιο, είναι θέσφατο! Το άγιον Πνεύμα δεν φωτίζει κανέναν πιστό από το αγελαίο (προφανώς) ποίμνιο, οπότε μόνο η δική του φωνή ακούγεται. Οι άλλοι είναι απλώς για να βελάζουν. Δεν έχουν άλλωστε την έγκριση της Βιβλικής Εταιρείας (των Δρυΐδων και των αθλιίδων).


Από ΑΚΤΙΝΕΣ http://aktines.blogspot.com/2011/01/blog-post_8828.html (δείτε και το μικρό βίντεο)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 25, 2011 10:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
"Είναι η εκκλησία του δήμου, η άμεση δημοκρατία"



Οι πιστοί του Βόλου που διαμαρτυρήθηκαν στον εσπερινό του Αγίου Αντωνίου για την παραποίηση της Ακολουθίας από τον Μητροπολίτη Βόλου κ. Ιγνάτιο, και των οποίων την εντοπιότητα αμφισβήτησε ο Μητροπολίτης, δίνουν την απάντηση:


«είμαστε όλοι Βολιώτες».
Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011
paterikiparadosi@gmail.com


Ορθόδοξοι Χριστιανοί του Βόλου μετάσχοντες στα γεγονότα
του Ι. Ν. του Αγ. Αντωνίου (Ι.Μ. Δημητριάδος)


Ποιός τέλος πάντων είναι ο καλός Χριστιανός κατά τη γνώμη του Σεβ. κ. Ιγνατίου; Αυτός που σκύβει και φιλάει το χέρι του δεσπότη και κάνει εδαφιαίες μετάνοιες; Το κάνουμε και αυτό, εάν όμως είναι καρπός της συνειδησιακής μας ελευθερίας. Και αν δεν καταλαβαίνει τί σημαίνει αυτό, θα το πούμε με άλλα λόγια. Αυτό που ο Σεβ. κ. Ιγνάτιος ονομάζει αντιδραστικότητα είναι απόλυτα ελληνοπρεπές. Είναι η εκκλησία του δήμου, η άμεση δημοκρατία.

Μήπως είδε κανείς κάποια απάντηση του Σεβ. κ. Ιγνατίου στα δημοσιεύματά μας δημοσίως ή κατΆιδίαν; Εμείς δεν είδαμε κανένα. Καμμία απόσταση ασφαλείας, καμμία μυστηριώδης υπεροχή, που καλύπτει τη γύμνια του Βασιλιά, κανένα πρόσχημα καθωσπρεπισμού δεν πρόκειται να τον προστατεύσουν στον ολισθηρό δρόμο που έχει πάρει και να φιμώσει τη φωνή του λαού. Κάποια θέματα ο λαός πρέπει να τα επιλύει ενώπιος ενωπίῳ ασκώντας το θεμελιωμένο επάνω στην παράδοση και πρακτική αιώνων της Εκκλησίας κυριαρχικό του δικαίωμα. Ναι αυτό ακριβώς Σεβασμιώτατε σημαίνει Παράδοση. Πηγή της εξουσίας του επισκόπου είναι ο λαός• εάν δεν υπήρχε ο λαός δεν υπήρχε λόγος να υπάρχει και επίσκοπος. Κι όσο δεν πρέπει ο λαός να κάνει κάτι άνευ του επισκόπου, άλλο τόσο δεν πρέπει ο επίσκοπος να κάνει κάτι χωρίς το λαό. Και κυρίως, δεν μπορεί να περιφρονεί το λαό.

Κλήρος και λαός δεν συμφωνούν με τις μεταφράσεις των ιερών κειμένων που σκοπό έχουν να δημιουργήσουν μία προτεσταντικού τύπου εκκλησία, όπου θα πηγαίνουμε να τραγουδάμε μερικά τραγουδάκια και ο καθένας θα θεολογεί κατά το δοκούν (πρακτικές που εφαρμόζονται στις συμπροσευχές που συμμετέχει και ο ίδιος στο ΠΣΕ και στους διαλόγους με τους αιρετικούς), εισάγοντας την μεταπατερική θεολογία και μετακινώντας όρια αμετάθετα, την δογματική δηλαδή διδασκαλία της Εκκλησίας. Μόνο ο Σεβασμιώτατος διαβάζει τα κείμενα σε μετάφραση και μπροστά του μερικοί κληρικοί• εκείνος γνωρίζει με ποιό τρόπο υποτάσσονται.

Δεν μπορούμε την αμάθεια, ημιμάθεια ή έστω μονομερή γνώση να την βαπτίσουμε αβίαστα εξέλιξη της γνώσεως. Δεν μπορούμε την αμάθεια των νέων με προσωπική ή συλλογική ευθύνη να την αναγάγουμε σε κριτήριο και ρυθμιστή της πνευματικής πορείας αυτού του γένους. Εν όψει της εορτής των Τριών Ιεραρχών που ενσάρκωσαν τον ελληνοχριστιανικό πολιτισμό, η γνώση και η μάθηση ήταν πάντοτε η αξία, το ιδανικό, ο στόχος και η καταξίωσή μας. Με την αμάθεια αρνηθήκαμε να συμβιβασθούμε ακόμα και εν μέσῳ πικράς δουλείας.

Εάν ο Σεβ. κ. Ιγνάτιος αγαπά τους νέους και δεν καπηλεύεται την αμάθεια και το υπαρξιακό των κενό θα πρέπει να διαλύσει την αιρετική και ανθελληνική Ακαδημία Θεολογικών σπουδών και να ιδρύσει μία ελληνική Ακαδημία ακαδημαϊκού επιπέδου, όπου θα διδάσκεται η ελληνική γλώσσα από τον Όμηρο μέχρι σήμερα, όπου μαθητές, έφηβοι, νέοι και ενήλικες θα βρίσκουν μία όαση μάθησης, η οποία μόνο ψυχαγωγεί την ανθρώπινη ψυχή και δίνει μία δημιουργική διέξοδο στο πρόβλημα της ανεργίας. Όλα τα άλλα είναι απλώς άλλοθι.

Μία νοησιαρχική προσέγγιση στο θέμα της κατανόησης του λειτουργικού κειμένου είναι λανθασμένη. Δεν κατανοούμε τα νοήματα της λειτουργικής γλώσσας με το μυαλό αλλά με την καρδιά και το βίωμα.

Τέλος αν είχε κάνει ο Σεβασμιώτατος λίγο κόπο να γνωρίσει το λαό του, 10 χρόνια τώρα που ζει στο Βόλο, θα γνώριζε ότι είμαστε όλοι Βολιώτες και θα γνώριζε ασφαλώς και τα πρόσωπά μας.

Αναρτήθηκε από Πατερική Παράδοση

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες