Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Οι «ρώσικες σαλάτες» του Μίκη

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Παλαίμαχος



Ένταξη: 31 Αύγ 2006
Δημοσιεύσεις: 976

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 18, 2011 5:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Οι «ρώσικες σαλάτες» του Μίκη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι «ρώσικες σαλάτες» του Μίκη



Δεν θα ασχοληθούμε με το νέο σεντόνι της ομιλίας του Μίκη: Είναι μια ρώσικη σαλάτα καπιταλιστικών «εθνικών ουτοπιών», στείρας «πατριωτικής» ηθικολογίας (σκέτος κοπανιστός αέρας) και ρητορικών, καταναλωτικών καταγγελιών εναντίον της «εξάρτησης» και του αμερικανισμού.

Περιττό να πούμε ότι κανένα ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΙΧΜΗΣ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ. Μόνο γενικές διαπιστώσεις, ασάφειες και αοριστίες

Αυτές τις ξαναζεσταμένες σούπες εναντίον της ιμπεριαλιστικής εξάρτησης της Ελλάδας και εναντίον του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού τις ακούμε κοντά ένα αιώνα τώρα!!!

Όλο το αριστερό κίνημα «συγκροτήθηκε» εναντίον των ιμπεριαλιστικών εξαρτήσεων, ποτάμια αίματος χύθηκαν για να φτάσουμε σήμερα να είμαστε ακόμα πιο εξαρτημένοι και να σερβίρουμε τις παλιές σούπες σαν νέες…

Τι έφταιξε; Οι «κακοί» και «ξεπουλημένοι» ηγέτες;

Και γιατί οι σημερινοί προφήτες και «Μεσσίες» που ξαναζεσταίνουν, με κούφιες καταναλωτικές φράσεις», τις παλιές σούπες δεν θα είναι «κακοί» και «ξεπουλημένοι» όταν, μάλιστα, έχουν θητεύσει σε όλη τους τη ζωή στα «ξεπουλημένα» πολιτικά κατεστημένα;

Μήπως, πάλι, το πιο ρωμαλέο μεταπολιτευτικό πολιτικό κίνημα (ΠΑΣΟΚ) δεν σάρωσε την Ελλάδα με τα βροντώδη αιτήματα περί «εθνικής ανεξαρτησίας» και «απελευθέρωσης», με την ελπιδοφόρα και θηριώδη ρητορική εναντίον των Αμερικανών, αλλά και με το ελπιδοφόρο όραμα μιας άλλης (όχι καπιταλιστικής) κοινωνίας;

Πού κατέληξε αυτό το ρωμαλέο, σαρωτικό πολιτικό κίνημα: Στην ολοκληρωτική εθνική κατοχή μας και στο «Ελλάς προτεκτοράτο των ΗΠΑ).

Οι καταναλωτικές, ρητορικές καταγγελίες κατά του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού σφυρηλατούν ακόμα πιο ισχυρές αλυσίδες …αμερικανισμού: Είναι η άλλη όψη του νομίσματος της πλανητικής, αμερικανικής κυριαρχίας…

Μη ξεχνάμε ότι και η «17Ν», το κατασκεύασμα της CIA, αντιαμερικανισμό πουλούσε…

Το ίδιο και τα «αριστερά» δεκανίκια του συστήματος: Μια ζωή μιλάνε εναντίον του αμερικάνικου ιμπεριαλισμού και των εξαρτήσεων της Ελλάδας, αλλά στην ΠΡΑΞΗ πάντα προωθούν τους σχεδιασμούς και τα ιδεολογήματα της πλανητικής Νέας Τάξης…

Ο Μίκης ξαναζεσταίνει τις παλιές σούπες των «εθνικών ουτοπιών», «καθαρισμένες» και από το όραμα μιας άλλης κοινωνίας.

Οι ρώσικες σαλάτες των ομιλιών του Μίκη, διανθισμένες από ένα πλήθος κοινοτοπιών και ρητορικών διαπιστώσεων γύρω από τις εθνικές μας συμφορές (αυτά σήμερα τα λένε οι πάντες, ακόμα και όλα τα κόμματα καταναλώνουν «εθνικούς κινδύνους» και «εξαρτήσεις»), ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΡΑΜΑ!!!

Το μια «δίκαια κοινωνία» και η «Ελλάδα στους Έλληνες» δεν είναι κοινωνικό όραμα, ούτε πολιτική προοπτική.

Για ποια «δίκαια κοινωνία» μιλάμε και ποια «Ελλάδα στους Έλληνες» μπορεί να υπάρξει μέσα σε ένα παγκοσμιοποιημένο καπιταλιστικό πλέγμα όπου οι μηχανισμοί της Νέας Τάξης κυριαρχούν και ελέγχουν τα πάντα και τα εθνικά κράτη και όλο το πολιτικό οικοδόμημα έχουν μεταβληθεί σε προτεκτοράτα της Νέας Τάξης;

Αυτά, όμως, επειδή είναι ψιλά γράμματα για το Μίκη και τους χειροκροτητές του, θα θέσουμε κάπως αλλιώς το ζήτημα μήπως και γίνει κατανοητό.

Ο Μίκης, αλλά και πολλοί άλλοι «αστέρες» και απολογητές του καπιταλισμού, θέτουν το εθνικό ζήτημα μέσα στα πλαίσια του συστήματος, σαν να είναι ένα ζήτημα «εθνικο-απελευθερωτικό».

Με πιο απλά λόγια: το ζήτημα τίθεται σαν να υπάρχει «εθνική αστική τάξη» υποδουλωμένη στους ξένους και πρέπει να «απελευθερωθεί» και να οικοδομήσει την «εθνική» καπιταλιστική κοινωνία.

Όλο το οικοδόμημα, λοιπόν, στηρίζεται σε μια θανάσιμη ουτοπία: Στην ύπαρξη και «απελευθέρωση» του εθνικού καπιταλισμού.

Αυτός έχει περάσει ανεπίστρεπτα…

Συνεπώς, μιλάμε για «εθνική απελευθέρωση» χωρίς «εθνική αστική τάξη», χωρίς τις κινητήριες και ηγετικές δυνάμεις του εθνικού καπιταλισμού.

Οι κινητήριες δυνάμεις του λαού δεν μπορεί να αγωνιστούν για ένα καθεστώς εθνικού καπιταλισμού ιστορικά ξεπερασμένο, με ηγετικές δυνάμεις του πολυεθνικού και όχι του εθνικού κεφαλαίου.

Οι λαοί δεν μπορεί να αγωνιστούν για να «κατασκευάσουν» εθνικές αστικές τάξεις. Αυτό είναι ΟΥΤΟΠΙΑ…

Ένας τέτοιος ουτοπικός λαϊκός αγώνας δεν θα οδηγήσει πίσω στον εθνικό καπιταλισμό, αλλά θα δέσει τους λαούς στις «πατριωτικές» δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης, του πολυεθνικού κεφαλαίου, της Νέας Τάξης.

Ένας τέτοιος αφηρημένος και κοινωνικά απροσδιόριστος «πατριωτισμός» οδηγεί στον «εθνικισμό» των εθνικών αστικών καθεστώτων, δίχως να υπάρχει το κοινωνικό υπόβαθρο των εθνικών αστικών τάξεων. Είναι ένας «πατριωτισμός» κούφιος και στείρος, ένας πατριωτισμός που θα αξιοποιείται από τις καθεστωτικές δυνάμεις (εξαρτήματα των διεθνών «νταβάδων») για την προώθηση των σχεδίων τους και την εξαπάτηση του λαού.

Οι ρώσικες σαλάτες του Μίκη έχουν ως κοινωνικό όραμα τον «εθνικό καπιταλισμό».

Το «Κίνημά» του είναι ενταγμένο μέσα στα παιχνίδια των μεγάλων αφεντικών που κινούν τα νήματα για να εγκλωβίσουν την λαϊκή οργή, να τη χειραγωγήσουν στα κανάλια της «δημοκρατίας» του καθεστώτος (εκλογικά κανάλια) και να ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΟΥΝ το σάπιο πολιτικό σκηνικό.

Αυτό θα φανεί πολύ γρήγορα…

Σίγουρα το «εγχείρημα» Μίκη είναι μελετημένο και αναμφίβολα, μέσα στις σημερινές συνθήκες λαϊκής απελπισίας και οργής, κατεδάφισης των πάντων και του τρόμου που σπέρνεται από παντού, θα ΕΧΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

Μπορεί, αν και δύσκολο, να εξελιχτεί σε μαζικό πολιτικό κίνημα.

Αυτή η πιθανή προοπτική τυφλώνει πολλούς και τρέχουν να δηλώσουν παρών στο «κίνημα».

Μόνο που ξεχνούν δύο πραγματάκια:

α). Το να τρέχεις, σαν κομπάρσος, σε κάθε πολιτικό κίνημα επειδή συσπειρώνει λαϊκές μάζες δεν είναι πανάκεια.

Και το φασιστικό κίνημα ήταν εκρηκτικό και μαζικό, αλλά δεν τρέχανε οι επαναστάτες να οργανωθούν!!!

Σήμερα «κινήματα»
πάνω σε αφηρημένους «πατριωτισμούς» και μάλιστα τόσο «ανακτορικά» κατασκευασμένα έχουν πολλά, πάρα πολλά, κοινά σημεία με τις «ψυχώσεις» των φασιστικών κινημάτων…

β). Αλλά ακόμα και αν παραβλέψουμε τις κοινωνικές συντεταγμένες και λειτουργίες αυτού του «κινήματος» Μίκη, μπαίνει το εξής σοβαρό ζήτημα: Του άκαμπτου και συστηματικού ιδεολογικού και πολιτικού αγώνα γύρω από τις ουτοπίες του «κινήματος» Μίκη, γύρω από το ρόλο και τη λειτουργία του, γύρω από τους απώτερους σκοπούς του.

Οι αγωνιστές γκρεμίζουν μύθους, αυταπάτες και θανάσιμες ουτοπίες, δεν θυσιάζουν την ιδεολογική και πολιτική δουλειά με την απλή φυσική τους συμμετοχή.

Η φυσική συμμετοχή («πράξη»), έχει νόημα όταν υπάρχει ταυτόχρονα και η ΚΕΝΤΡΙΚΗ πολιτική και ιδεολογική ΠΡΑΞΗ.

Χωρίς ιδεολογική παρέμβαση και πολιτική ΠΡΑΞΗ καμία φυσική «πράξη» δεν τελεσφορεί…

Αυτό το αλφάβητο οι φετιχιστές της άμεσης πράξης το ξεχνούν…

Πολύ σύντομα θα βρεθούν μπροστά στο δίλημμα όταν οδηγηθούμε (σύντομα όπως φαίνεται) σε εκλογές.

Θα συμμετάσχουν στις εκλογικές διαδικασίες του «Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών»;


_________________
Θέλησαν να μας εξοντώσουν,
αλλά δεν τα κατάφεραν.
Εμαστε ακόμα ζωντανοί κι αυτό
είναι το κυριότερο.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΑΝΤΙΒΙΩΣΗ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 18, 2011 10:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η απλή λογική και ο Μίκης



Θα παραθέσω μερικά ερωτήματα απλής λογικής:

Πρώτον.

Ο Μίκης μας είπε, το έχει πει πολλές φορές, ότι τον έπιασαν οι Αμερικανοί να πείσει τον Κωνσταντίνο Καραμανλή να έρθει στην Ελλάδα για να …απαγκιστρωθεί η Ελλάδα, μερικώς από τις ΗΠΑ!!!

Δηλαδή ο Μίκης ενήργησε εκ μέρους των Αμερικανών για να …απελευθερωθούμε, μερικώς από τις ΗΠΑ!!!!!!

Ο Καραμανλής φυσικά αρνήθηκε τη φανερή και αποκλειστική «βοήθεια» των Αμερικανών διότι δεν ήταν τόσο ηλίθιος: Με φανερά αμερικανικά στηρίγματα δεν θα μπορούσε να ασκήσει «δημοκρατικά» την πολιτική των Αμερικανών…

Ερώτημα 1ον: Ο Καραμανλής ήρθε χωρίς τη βοήθεια του Μίκη, ο Μίκης τον βοήθησε να εδραιωθεί με το «Καραμανλής ή τανκς», πού οδήγησε; Στη σχετική αποδέσμευση από τους Αμερικανούς;

Τι έγραψε η ιστορία;

Ερώτημα 2ον: Ο Μίκης πώς βρέθηκε στην κυβέρνηση Μητσοτάκη, την ανοικτά αμερικανική; Για να μειώσει τον …αμερικανισμό;;;

Το χειρότερο είναι ότι ο Μίκης περηφανεύεται γι αυτήν του την πολιτική!!!

Δεύτερον

Αναφέρεται σήμερα ο Μίκης και στους αγωγούς και την πολιτική του Κώστα Καραμανλή, ο οποίος τιμωρήθηκε από του Αμερικανούς.

Ερώτημα: Γιατί ο Μίκης δεν βγήκε ανοικτά στις εκλογές να πει στον ελληνικό λαό ότι οι Αμερικανοί θέλουν να γκρεμίσουν τον Καραμανλή για τα ανοίγματά του προς τη Ρωσία, για να ανεβάσουν τα πειθήνια όργανά τους;

Τρίτον.

Αυτήν την περίοδο έχουν δημιουργηθεί «σκληρά» λαϊκά κινήματα εναντίον της κυβέρνησης. Ενδεικτικά: κίνημα των κατοίκων της Κερατέας και κίνημα φορτηγατζήδων.

Ερώτημα: Γιατί ο «κινηματίας» Μίκης δεν πήγε να κάνει μια ομιλία στην Κερατέα ή να συμπαρασταθεί ενεργητικά στους φορτηγατζήδες;

Τέταρτον.

Στα λόγια κατακρεουργεί τα ΜΜΕ (γνωστές κοινοτοπίες), αλλά στην πράξη τρέχει παντού.

Γιατί δεν κάνει ο ίδιος «ανυπακοή» απέναντι σε αυτές τις μήτρες του ολοκληρωτισμού;

Ακόμα:

Για τους λαθρομετανάστες και τα όργια των μαφιών τους γιατί δεν βγάζει άχνα ο Μίκης;

Για τις καθεστωτικές φιέστες στην Εκκλησία του Αγ Παντελεήμονα, φιέστες που καταλύουν την Ορθόδοξη παράδοση γιατί δεν μιλάει;

Για την Κάρτα του Πολίτη, αυτό το ολοκληρωτικό ηλεκτρονικό φακέλωμα γιατί δεν λέει ούτε μια κουβέντα;

Τέλος, γιατί ο Μίκης οργανώνει τις ομιλίες του με τα σωματεία των διαπλεκόμενων καθεστωτικών παρασίτων…

Η λίστα των ερωτημάτων της απλής λογικής είναι μακροσκελέστατη….

Υ.Γ.
Το Τεχνικό Επιμελητήριο που προβάλλει τόσο εντυπωσιακά το κίνημα του Μίκη αποτελεί Αυτοοργανωμένο Λαϊκό Πυρήνα;

Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 18, 2011 10:52 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΣΧΟΛΙΑ θυμιατών και υστερικών υμνητών, χωρίς ίχνος άποψης και απόρριψης των όσων γράφουμε δεν φιλοξενούνται...
Αυτά τα εμετικά παραληρήματα υμνολογιών και ψυχωτικών αφορισμών δεν περνάνε εδώ...

ΕΤΣΙ την εννοούν τα θυμιατά τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!!!

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Ιαν 18, 2011 11:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!
Θραξ Αναρμόδιος
http://anarmodios.wordpress.com/2011/01/18/1-137/

Το πήραμε από το «Λίστον»
http://listonplace.blogspot.com/2011/01/blog-post_2362.html




Πόσο ανεξάρτητες είναι οι κινήσεις πολιτών που διαφημίζονται από τα δελτία των οκτώ και κάνουν εκδηλώσεις στο Μέγαρο Μουσικής;

Είναι σαν να έχουμε πόλεμο και ο εχθρός να μου παραχωρεί, ευγενικά, το δικό του όρυγμα και το δικό του ταμπούρι. Υπάρχει πιθανότητα να συμβεί κάτι τέτοιο; Καμμία.

Ανεξάρτητες κινήσεις και οργανώσεις πολιτών σημαίνει οργάνωση πολιτών έξω από κομματικά ελεγχόμενη στάνη.

Οτι χειρότερο δηλαδή για το σύστημα εξουσίας που ελέγχει κόμματα, σωματεία και ΜΜΕ.
Διότι του αφαιρεί τον έλεγχο. Διότι με τις κινήσεις αυτές, το σύστημα αποκτά έναν οργανωμένο εχθρό που δεν μπορεί να ελέγξει. Διότι ο εχθρός αυτός του συστήματος παραμένει μακριά από κει που μπορεί να φτάσει το μακρύ συστημικό του χέρι.

Οσο οι ανεξάρτητες οργανώσεις πολιτών παραμένουν ανεξάρτητες δεν υπάρχει πιθανότητα να δουν να γίνεται αναφορά σε αυτές από τα κανάλια και τα δελτία ειδήσεων. Παρά μόνο όταν φτάσουμε στην δεύτερη φάση της επίθεσης του συστήματος. Ξαναθυμίζω την σειρά της τακτικής των επιθέσεων του συστήματος

• Αγνόηση
• Προσεταιρισμός
• Προβοκάτσια-συκοφάντηση-παγίδα
• κατά μέτωπον επίθεση


Αρα ένα κίνημα ή μια κίνηση που ξεκινάει εν μέσω τηλεοπτικών τυμπανοκρουσιών, και τηλεοπτικών υμνωδιών προς τους πρωταγωνιστές του, όποιοι και να είναι αυτοί, είναι σίγουρα ακίνδυνο για το σύστημα. ΓιΆ αυτό και παίρνει την τηλεοπτική ή άλλη προβολή που παίρνει. Και όταν είναι ακίνδυνο για το σύστημα, δεν μπορεί να είναι ωφέλιμο για τον λαό και τις επιδιώξεις του λαού, που είναι η απαίτηση να πάρει μέρος στην άσκηση και στον έλεγχο της εξουσίας της οποίας στο κάτω κάτω είναι και ο μόνος ιδιοκτήτης. Και όχι να παίρνει μέρος μόνο μια φορά στα τέσσερα χρόνια. Σαν ξεπέτα. Κι αυτό διΆ εκλογής πληρεξουσίων αντιπροσώπων.

Ενα κίνημα ή μια κίνηση του οποίου τις εκδηλώσεις φιλοξενεί το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών ή άλλος παρόμοιος οργανισμός, ελεγχόμενος δηλαδή από την ίδια την καρδιά του συστήματος, δεν μπορεί να είναι ανεξάρτητο.

Οποιος πιστεύει το αντίθετο δεν εχει παρά να περιμένει τις εξελίξεις που θα φέρει το μέλλον.

Το σύστημα εξουσίας δεν είναι αφελές. Διαθέτει τεράστια πείρα. Χιλιετιών. Διαθέτει τεράστια μέσα. Οικονομικά και άλλα. Είναι όλα αυτά που του επιτρέπουν να κάθεται στον σβέρκο του λαού για χιλιετίες. Είναι όλη αυτή η βαθειά γνώση και η επιδεξιότητα, ο επιστημονικός χειρισμός, που του επιτρέπει να παρουσιάζει πολιτικά συστήματα σχεδόν αμιγώς ολιγαρχικά, όπως το δικό μας, σαν να ήταν η επιτομή της δημοκρατίας.

Το σύστημα εξουσίας δεν είναι ένας τυχαίος εχθρός. Εχει μαγειρεμένο το Σύνταγμα, έχει στα χέρια του την δικαιοσύνη, έχει στα χέρια του τους θεσμούς, έχει τις τράπεζες, τα ιδρύματα, τα κόμματα, τα σχολεία, τα ΜΜΕ. Και δεν πρόκειται να κάνει την μικρότερη παραχώρηση στον λαό για το παραμικρό, αν δεν έχει την πλάτη κολλημένη στον τοίχο.

Εν αντιθέσει, είναι αφέλεια να πιστεύει κάποιος, πως το σύστημα θα έφθανε να διαφημίσει μέσα από τα κανάλια του, τις κινήσεις αυτο-οργάνωσης των πολιτών. Να προβάλλει την δημιουργία τέτοιων οργανώσεων. Να τις στηρίξει.


Είναι μια αφέλεια ανεπίτρεπτη προκειμένου για δημοκράτες με στοιχειώδη πολιτική παιδεία.

Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 19, 2011 3:12 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Μίκης : Ο Ιγνάτιος της πολιτικής
http://kyprianoscy.blogspot.com/2011/01/blog-post_18.html





Ο Ιγνάτιος είναι Μητροπολίτης στο Βόλο. Προχθές του αγίου Αντωνίου τέλεσε κατά τα καθιερωμένα την ετήσια Λειτουργία για τον εορτάζοντα άγιο.

Στο τυπικό της θείας Λειτουργίας συμπεριλαμβανόταν αποσπάσματα από την Παλαιά Διαθήκη τα οποία ανέγνωσε ο Ιγνάτιος στη Δημοτική.

Και τότε άρχισε το πανηγύρι. Το εκκλησίασμα του ζητούσε να διαβάσει τα αναγνώσματα στη αρχαία γλώσσα, στη γλώσσα της Μετάφρασης των Εβδομήκοντα, στη γλώσσα της Θρησκείας του.

Ο Ιγνάτιος αντέδρασε : "Βγάλτε τους έξω", φώναξε σε κάποια στιγμή, "είναι βαλτοί", "αφήστε μας να απολαύσουμε(!) τη Λειτουργία" και άλλα. Αντί το εκκλησίασμα να σηκωθεί να φύγει, να τον αφήσει μόνο του, προτίμησε να μείνει για να συνεχίσει τις αηδιαστικές νουθεσίες του - "αγαπητικού της σχέσης" και "αγαπολόγου του προσώπου" - Ιγνατίου.

Έμεινε μέσα το εκκλησίασμα. Δεν έδειξε την αποστροφή του σε αυτή την κίβδηλη μορφή ιεράρχη, που ξέρει να παγιδεύει τους πιστούς με λόγια ψεύτικα της αγάπης : Της σχέσης και του προσώπου.

Το ίδιο επιχειρεί και ο Μίκης. Μεταφράζει τη αγανάκτηση μέσα από το σύστημα που προκαλεί την οργή. Μεταφράζει την αηδία του πολίτη μέσα από το σύστημα που προκαλεί τη ναυτία. Μεταφράζει τα ψεύδη του συστήματος παρέχοντας την πλαστή αλήθεια, την οποία νόμιμα το σύστημα του επιτρέπει.

Έμεινε μέσα και το πολιτικό ακροατήριο ή "εκκλησίασμα", στο κάλεσμα (sic) της Σπίθας. Εξαγορασμένοι οι χειροκροτητές, αλλά πολλοί από αυτούς ζαλισμένοι από την καλλιτεχνική και πνευματική κατολίσθηση που κυκλοφορεί στο εμπόριο εδώ και αρκετά χρόνια, διαφημιζόμενη από όλα τα μέσα. Τα εκκλησιαστικά συμπεριλαμβανόμενα.

Η καπηλεία του σοσιαλισμού απέφερε τελικά τα αναμενόμενα. Έγινε ό έτερος βραχίονας του καπιταλισμού. Ο εξ ευωνύμων για ένα διάστημα έδινε γροθιές στο ίδιο του το σώμα. Το ένα χέρι έκλεινε τις πληγές που άνοιγε το άλλο. Η αθεΐα του σταλινισμού είχα βάλσαμο το θεϊσμό του μηδενισμού.

Το σύστημα ανακάλυψε τώρα καλύτερο γιατρικό : Το επουλωτικό της αγάπης στο κουτί με ετικέτα τη δημοκρατία. Έχει κι ένα σιρόπι για τον πόνο. Το παρασκεύασμα φέρει το όνομα ελευθερία.

Ο Ιγνάτιος της πολιτικής, συμβουλεύτηκε το συνάδελφο Ιγνάτιο της θρησκείας. Καλύτερα της εκκλησίας, γιατί αυτή ξέρει καλύτερα γιατροσόφια. Με τη θρησκεία έχουμε τελειώσει. Έτσι προς το παρόν νομίζουν. Η Θρησκεία θα τους τσακίσει.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
όπου ακούς πολλά κεράσια
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 19, 2011 11:48 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Την Δευτέρα, την εκδήλωση του Θεοδωράκη στο "Ρεξ" την διαφήμιζε κάθε μισή ώρα το ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.
Ως γνωστόν, ο σούπερ-νεοταξικούλης ΣΚΑΪ βάζει ειδήσεις κάθε 30 λεπτά, με μόνη διαφορά ότι το δελτίο στο ημίωρο είναι σύντομο ενώ το δελτίο κάθε μία ώρα είναι πιο αναλυτικό.
Προχθές λοιπόν, ο κύριος Αλαφούζος έκρινε καλό να γίνεται αναφορά για την εκδήλωση ακόμη και στα δελτία του ενός λεπτού κάθε μισάωρο.
Και διευκρίνιζε ότι κεντρικό θέμα της συγκέντρωσης θα είναι η μη απαξίωση του επιστημονικού δυναμικού της χώρας.

Παρότι έχω ακούσει τα λόγια του Μπρεχτ, δεν πήγα ακριβώς γιατί δεν είμαι φαρμακοποιός.
Ούτε δικηγόρος.
Και πόσο μάλιστα συνασπισμένος μεγαρομουσικάκιας...
Επιστροφή στην κορυφή
μη φας, έχουμε γλάρο
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 19, 2011 1:19 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος



¶, ήταν προχθές στο "ΡΕΞ" κι ο Μαρκάτος! Μάλιστα!
Φάτσα κάρτα.
Αυτός που μόλις πριν πέντε μέρες, ήταν καλεσμένος σε ένα βραδινό δελτίο ειδήσεων του τηλεοπτικού καναλιού "Κόντρα" που αφήνονται οι τηλεθεατές για δέκα λεπτά να βγαίνουν στον αέρα μέσω τηλεφωνημάτων, κι όταν μια γυναίκα είπε τον Τζέφρυ δωσίλογο, ο σούπερ-πασόκος Μαρκάτος γκάριζε "ΘΕΛΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗ ΚΥΡΙΑΣ ΝΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ ΜΥΝΗΣΗ, ΘΕΛΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΤΩΡΑ!!!"

Καταλαβαίνετε τώρα τί κίνημα "λαοθάλασσας" πάει να στήσει ο Μίκης μας, στελεχώνοντας την "επικίνδυνη" για το σύστημα "Σπίθα" του με τέτοιους πρωτοκλασάτους ανθρωποδιώχτες......

Και δίχως άλλο και "αντιρατσισταράδες"
Επιστροφή στην κορυφή
άαα, νά κι Κούνδουρος!...
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Ιαν 19, 2011 1:41 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος


Ο οποίος προ ολίγου μόλις καιρού είχε την ατυχία να δεχτεί εγκληματική επίθεση από τρείς αλλοδαπούς μέσα στο ίδιο του το σπίτι με σκοπό την ληστεία.

Ωστόσο και μετά από αυτό το γεγονός, ο "αντιρατσισμός" καλά κρατεί!
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες