< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > |
ΘΑΛΕΙΑ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Οκτ 03, 2010 7:56 pm Θέμα δημοσίευσης: Eκχέρσωση της ιστορικής γνώσης |
|
|
|
Eκχέρσωση της ιστορικής γνώσης
Κανένα όπλο δεν είναι τόσο ισχυρό όσο η μνήμη.
Γιατί όποιος δεν γνωρίζει από πού ήρθε, δεν μπορεί
να διακρίνει και το πού πάει…
Στο τεύχος-5 (Απρίλιος 2006), γράφαμε:
«Το χρήμα των πολυεθνικών και η αυτοκρατορική τους εξουσία δεν θέλουν καμιά ταυτότητα συλλογικότητας, καμιά ταυτότητα εθνική ή θρησκευτική, καμιά ταυτότητα ιστορικής μνήμης.
Γι αυτό η Νέα Τάξη επιχειρεί να «καταργήσει» την Ιστορία, να αποσπάσει τον άνθρωπο από την ιστορικότητά του.
Η Ιστορία είναι επικίνδυνη για την πλανητική εξουσία. Και είναι επικίνδυνη γιατί προϋποθέτει βίωμα και πραγμάτωση της συνοχής του γίγνεσθαι: είναι δηλαδή συλλογική διαδικασία.
Αυτός που «έχει μια ιστορία» έχει σχέση με ένα γίγνεσθαι που σημαίνει ότι είναι και ικανός να «δημιουργήσει» ιστορία, δηλαδή να αλλάξει τον κόσμο…
Τη δυνατότητα του ανθρώπου να γίνει ο συνειδητός παράγοντας της ιστορίας, να συνειδητοποιεί, δηλαδή και να αλλάζει ο ίδιος τον κόσμο, επιδιώκει να καταστρέψει η Νέα Τάξη. Τον ιστορικό μας ιστό θέλει να αποσαθρώσει και την ιστορική μας ταυτότητα να αφανίσει".
Η κυβέρνηση των δοτών της Νέας Τάξης, με το «εκλεκτό» της τέκνο, την ¶ννα Διαμαντοπούλου, βιάζεται να καταργήσει και τα «ιστορικά υπολείμματα» που διδάσκοντας τα παιδιά.
Διαβάστε το παρακάτω άρθρο. Το πήραμε από το ΛΙΝΤΟΝ
http://listonplace.blogspot.com/2010/10/blog-post_2122.html
Το τέλος της Ιστορίας στο... Λύκειο!
Του Χρήστου Κάτσικα
Η σχέση που τα παιδιά διαμορφώνουν με την ιστορία εντάσσεται στην ευρύτερη στάση που η σχολική εκπαίδευση επιφυλάσσει στην ιστορική γνώση.
Στα πλαίσια αυτά αν δεχτούμε ότι η άγνοια του παρελθόντος δεν προκαλεί μόνο συγχύσεις στη γνώση του παρόντος αλλά και υπονομεύει κάθε δυνατότητα δράσης στο παρόν, τότε ίσως κατανοήσουμε την απαράδεκτη ενέργεια του Υπουργείου Παιδείας να εξαφανίσει ουσιαστικά το μάθημα της νεότερης Ελληνικής Ιστορίας από το Λύκειο αντικαθιστώντας το με ένα μάθημα επιλογής με τον τίτλο «Ευρωπαϊκή Ιστορία» που πιθανόν να έχει και μερικές σελίδες για την Ελλάδα.
Αυτό προβλέπει το Σχέδιο για το νέο αναλυτικό πρόγραμμα της Β΄ και Γ΄ Λυκείου που άφησε να διαρρεύσει το Υπουργείο Παιδείας στον τύπο.
Έτσι συνεχίζεται η …περιπέτεια του μαθήματος της Ιστορίας. η γνώση της οποίας αποτελεί προϋπόθεση για την ανάπτυξη της κριτικής συνείδησης και πρακτικής των νέων ανθρώπων.
Βεβαίως πάνε πολλά χρόνια που ο αγώνας της μνήμης εναντίον της λήθης είναι άνισος, αφού η σχολική ιστορία είτε είναι προσανατολισμένη στο παρελθόν είτε περνάει μέσα από «πύρινα εξεταστικά στεφάνια».
Πάντοτε ελλοχεύει ο «φετιχισμός του εγχειριδίου» που οδηγεί στην άκριτη απομνημόνευση και την υπονόμευση της κατανόησης των ιστορικών γεγονότων.
Tα βιβλία και οι όροι διδασκαλίας της ιστορίας φανερώνουν, ίσως, περισσότερο από κάθε τι άλλο τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς πριμοδοτούν μια επιδερμική συσσώρευση ενός όγκου ασύνδετων μεταξύ τους γνώσεων.
Είναι χαρακτηριστικά όσα σημειώνει ο Κώστα Γεωργουσόπουλος -για την εξεταστέα ύλη της Ιστορίας- σ΄ ένα του άρθρο του:
«…Εγκύψτε, παρακαλώ, σ΄ αυτή την ύλη. Είναι μνημείο ιστορικής λοβοτομής… Δηλαδή από την ιστορική ροή, από τη διαδοχή γεγονότων που ακολουθούν τη σχέση αιτίας και αποτελέσματος, ένα βλακώδες «τσιμπιδάκι» τσιμπάει ένα γεγονός εδώ, μία συνθήκη παραπέρα, ένα φαινόμενο ή έναν θεσμό πιο εκεί, χωρίς συνοχή, χωρίς συνέχεια, προχωρώντας με άλματα, αποκόβοντας τα αίτια από τα αιτιατά, διαχωρίζοντας τα πρόσωπα από τις ενέργειες, αποδεσμεύοντας την οικονομία από την πολιτική και τα γράμματα από την κοινωνική συγκυρία, τη διπλωματική ιστορία από την ευρωπαϊκή ή την παγκόσμια πολιτική σκακιέρα. H Ιστορία που ζητούμε από τους υποψηφίους μας να αποστηθίσουν είναι ένα καγκουρό που προχωρεί με πηδηματάκια».
Τι σημαίνει αυτό; Oι συνεχείς εξεταστικές δοκιμασίες, η χρήση πολλαπλών τεχνικών αξιολόγησης, η κρισιμότητα και η οριστικότητα του βαθμού, οι ίδιοι οι τρόποι πιστοποίησης της κατοχής των παρεχόμενων γνώσεων, απομακρύνουν το μαθητή από την κατανόηση του γενικού και ενιαίου, από την ουσία της γνώσης, που δεν είναι η ποσοτική συσσώρευση γνώσεων αλλά η κατάκτηση επιστημονικού συστήματος σκέψης και ερμηνείας της κοινωνίας.
Ωστόσο τα τελευταία χρόνια γίνεται μια ευθεία επίθεση στο μάθημα της Ιστορίας μέσα από τα σχολικά βιβλία, αλλά και μέσα από τους όρους διδασκαλίας του (πολλές φορές η ανάθεσή του συνδέεται με την κάλυψη του ωραρίου διαφόρων κλάδων εκπαιδευτικών με αποκλειστική ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας).
Η αρχή είχε γίνει με τα τελευταία βιβλία Ιστορίας του Δημοτικού αλλά και του Γυμνασίου: σκόρπιες πληροφορίες «ατάκτως ερριμμένες» προσφέρονται προς «κατανάλωση», ένας σωστός τσελεμεντές, όπου χάνεται η σχέση αιτίας και αποτελέσματος καθώς και το νόημα της κάθε γνώσης. Ο θρυμματισμός είναι συντριπτικός, ο ιστορικός χρόνος δεν υπάρχει, η συνολική αφήγηση σφαγιάζεται σε πληροφορίες, εικόνες, αριθμούς και πηγές. Απομένει η τμηματική πληροφορία, η αποσπασματική είδηση, το απομονωμένο γεγονός, χωρίς το «πώς» και το «γιατί».
Με το νέο αναλυτικό πρόγραμμα του Υπουργείου Παιδείας μπορούμε να είμαστε σίγουροι είναι ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει εφεύρει την καλύτερη και «αποδοτικότερη» εκχέρσωση της ιστορικής γνώσης από τα κεφάλια των μαθητών.
Στο κλίμα της εποχής ευδοκιμεί η υποταγή σ΄ ένα παρόν που θεωρείται αυτονόητο και δεδομένο, ενώ συγχρόνως εκχερσώνονται τα ερωτήματα που μπορούν να υπονομεύσουν αυτή την εικόνα.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΡΕΠΟΡΤΕΡ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 04, 2010 10:30 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Αγγλικά και γυμναστική: το νέο σχολείο της Αννούλας
Πηγή:
http://paideia-gr.blogspot.com/
Όταν προ μηνός περίπου η υπουργός Παιδείας ανακοίνωσε πως θα οδηγήσει τους ιθαγενείς Έλληνες στο νέο Λύκειο με τέσσερα υποχρεωτικά μαθήματα, σκεφτήκαμε το αυτονόητο, πως τα μαθήματα αυτά θα ήταν: Νέα Ελληνικά, Μαθηματικά, Φυσική και βεβαίως Αγγλικά!
Αυτονόητο βέβαια για το εξευρωπαϊσμένο μυαλό της υπουργού!
Δοκιμάσαμε όμως μεγάλη έκπληξη, όταν διαβάσαμε στην Καθημερινή πως τελικά η υπουργός προτίθεται να έχει ως υποχρεωτικά δύο μαθήματα νέων ελληνικών (Έκθεση-Κείμενα), τα πολυαγαπημένα Αγγλικά της και ... την γυμναστική!!!
Ναι, καλά διαβάζετε, την γυμναστική! Μετά τον έρωτα με τα αγγλικά, προέκυψε νέος εξίσου ισχυρός με τους γυμναστές!!!
Έτσι, λοιπόν, το ποθούμενο βλαμένο ελληνόπουλο που φιλοδοξεί να δημιουργήσει μέσω του εκπαιδευτικού συστήματος στο μέλλον η υπουργός, το κατάλληλο για σκλάβος των πολυεθνικών και των τραπεζών, δεν πρέπει επ' ουδενί να έχει οποιαδήποτε ιστορική συνείδηση!!! Ούτε αρχαία, ούτε ιστορία ούτε θρησκευτικά του χρειάζονται!!!
Θα είναι ένας νέος άνθρωπος, που θα μιλάει καλά ελληνικά και αγγλικά αγνώστων λοιπών στοιχείων και θα έχει γυμνασμένους κοιλιακούς για να ξεχνάει την πείνα του και να δουλεύει ικανοποιητικά ως γρανάζι του νεοφεουδαλικού συστήματος με αστικό περιτύλιγμα που ετοιμάζει η λέσχη Μπίλντεμπεργκ της Αννούλας.
Και καλά, όπως έχουμε γράψει πολλές φορές, η Αννούλα συνεχίζει μέχρι και σήμερα να αγωνίζεται για την επιβολή της αγγλικής ως δεύτερης επίσημης γλώσσας. Δεν μπόρεσε να το επιβάλλει κανονιστικά, αλλά έρχεται να το επιβάλλει εκ των πραγμάτων. Δύο υποχρεωτικές γλώσσες στο σχολείο, αγγλικά και ελληνικά.
Αυτό όμως που δεν γνωρίζαμε ήταν ο έρωτας με τους γυμναστές! Δεσμευόμαστε πως θα το ψάξουμε, καθώς μέχρι σήμερα δεν είχε εκφραστεί ιδιαίτερα ποτέ υπέρ της άθλησης. Τι την έπιασε και έθεσε ως τέταρτο σπουδαιότερο μάθημα την γυμναστική;
Μήπως, λέμε τώρα, επειδή είναι το μάθημα που ασκεί την κριτική ικανότητα των μαθητών περισσότερο; Ή μήπως γιατί είναι το μάθημα, το πλέον ακίνδυνο για το σύστημα;
Αν αυτό περάσει, τότε θα μιλάμε για το οριστικό τέλος της ελληνικής εκπαίδευσης! Ο μαθητής θα μπορεί να τελειώσει το Λύκειο χωρίς μαθηματικά, αρχαία, φυσική, αλλά με μπόλικη γυμναστική και αγγλικά! Όσοι σιωπήσουν τώρα, δεν θα συναινούν απλώς στην περαιτέρω εξαχρείωση, αλλά θα είναι οι ίδιοι οι δολοφόνοι της ελληνικής εκπαίδευση
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Αννούλα Μπίλντεμπεργκ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 04, 2010 10:57 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Τρία πράγματα πρέπει να διδάσκονται στην εκσυγχρονισμένη πολυπολιτισμική Παιδεία:
Γυμναστική, αγγλικά και φυσικά σεξουαλική διαπεδαγώγιση, τα οποία οικοδομούν σωστά τον άχρωμο, άοσμο, άγευστο, χρήσιμο καταναλωτή της γιουροβίζιον Ευρώπης, του αμερικανικού παγκόσμιου χωριού.
Την πάει μακρυά την βαλίτσα η Αννούλα και την πάει πάρα πολύ καλά. ¶ριστα.
Οι παγκόσμιοι εντολοδότες δεν έχουν κανένα παράπονο.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Δευ Οκτ 04, 2010 11:24 am Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Η σπουδαία σπουδή
Γράψατε :
Αυτό όμως που δεν γνωρίζαμε ήταν ο έρωτας με τους γυμναστές! Δεσμευόμαστε πως θα το ψάξουμε, καθώς μέχρι σήμερα δεν είχε εκφραστεί ιδιαίτερα ποτέ υπέρ της άθλησης. Τι την έπιασε και έθεσε ως τέταρτο σπουδαιότερο μάθημα την γυμναστική;
Και αναρωτηθήκατε :
Μήπως, λέμε τώρα, επειδή είναι το μάθημα που ασκεί την κριτική ικανότητα των μαθητών περισσότερο; Ή μήπως γιατί είναι το μάθημα, το πλέον ακίνδυνο για το σύστημα;
Απαντώ :
Λάθος εκτίμηση. Δεν είναι ούτε επειδή ασκεί κριτική ικανότητα, ούτε διότι είναι ακίνδυνο. Απλά, το μυαλό πρέπει να φύγει από εκεί που βρίσκεται και να πάει ... στα "μούσκλα". Μυαλό με υπερτροφικούς γραμμωτούς μύες και ατροφική τη φαιά του ουσία! Αυτό θέλουμε!! Τι φαιά ουσία και τρίχες, όταν όλα λύνονται με μια μπουνιά αλά Mike Tyson ή με ένα Stealth;
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
ΘΑΛΕΙΑ Επισκέπτης
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 05, 2010 5:22 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Πλήττουν βάναυσα τα ιστορικά μας αποθέματα
Τα νεοταξικά ιερατεία του τόπου μας (κυβερνητικά, κομματικά, πνευματικά), εδώ και πολλά χρόνια και με υπερβάλλοντα ζήλο, εκτελούν τις «εντολές» του Χένρυ Κίσσινγκερ.
Στην κυβέρνηση αυτή ο «υπερβάλλον ζήλος» έχει γίνει δόλια υστερία και απροκάλυπτη αυθάδεια. Επιχειρείται η κατεδάφιση κάθε ιστορικού και εθνικού φρονήματος από τα θεμέλια: Τους μαθητές…
Διαβάστε το παρακάτω εξαιρετικό κείμενο.
Το πήραμε από:
http://thriskeftika.blogspot.com/2010/10/blog-post_1643.html
ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ Β΄ ΚΑΙ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!
Γράφει ο Τάσος Χατζηαναστασίου
Φιλόλογος στο ΕΠΑΛ Ναυπλίου
Οι ανιστόρητοι νεοφιλελεύθεροι σχεδιαστές της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Ελλάδα έκαναν το θαύμα τους: στο σχέδιο προγράμματος για τη Β΄ και Γ΄ Λυκείου που είδε το φως της δημοσιότητας τις προηγούμενες μέρες έχει καταργηθεί το μάθημα της Βυζαντινής και Νεότερης και Σύγχρονης Ιστορίας!
Στα αντικείμενα που προβλέπεται να διδαχθούν περιλαμβάνονται η Αρχαία Ιστορία, η Ιστορία των... Ιδεών και φυσικά η Ευρωπαϊκή Ιστορία και αυτά ως επιλεγόμενα και όχι υποχρεωτικά. Με την ίδια εθνοκτόνα λογική των δωσίλογων που μας κυβερνούν, τα θρησκευτικά γίνονται επιλεγόμενο μάθημα.
Έτσι λοιπόν ενώ οι προηγούμενες γενιές έκαναν αγώνες για δεκαετίες προκειμένου να διδάσκεται η νεότερη και σύγχρονη Ιστορία, αυτή σήμερα καταργείται εν μια νυκτί!.....
Η επιλογή αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία. Είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη γενικότερη πολιτική επιβολής των ορέξεων της διεθνούς συμμορίας του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου στη χώρα μας που στην κυβέρνηση του ΓΑΠ βρίσκει έναν αξιόπιστο και συνεπή συνεργάτη.
Το διεθνές κεφάλαιο έχει έναν και μόνο αντίπαλο: τα εθνικά κράτη και την αντίσταση των λαών. Αλλά για να μπορέσουν να αντισταθούν τα κράτη και οι λαοί και να υπερασπίσουν την ανεξαρτησία τους, πρέπει να διατηρήσουν την ιστορική τους μνήμη και συνείδηση, την ιδιαίτερη πολιτισμική τους ταυτότητα, την αίσθηση του συνανήκειν.
Αλλιώς καταντούν άβουλοι ιδιώτες καταναλωτές, υποχείρια των παγκόσμιων μηχανισμών εξουσίας και χειραγώγησης που δεν έχουν ούτε Θεό ούτε πατρίδα. ΓιΆ αυτό, ειδικά η Ιστορία αποτελεί τα τελευταία χρόνια το κατεξοχήν πεδίο όπου δοκιμάζει το σύστημα τα αντανακλαστικά του λαϊκού κινήματος στο επίπεδο της συνείδησης και της συλλογικής του ταυτότητας.
Στη μετωπική αντιπαράθεση γύρω από το βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού η εθελόδουλη ελίτ της χώρας και η διανόησή της υπέστησαν μία ταπεινωτική ήττα παρά τη συστηματική κατασυκοφάντηση («εθνικιστές», «ακροδεξιοί») όσων εναντιώθηκαν στο τερατούργημα εκείνο. Ένα είναι σίγουρο: ότι φοβούνται την Ιστορία.
Έτσι, σήμερα επιχειρείται η εξαφάνιση του προβλήματος μέσω της εξαφάνισης του ίδιου του αντικειμένου της Ιστορίας από το Λύκειο. Έτσι, οι δεκαεξάρηδες και δεκαεφτάρηδες μαθητές θα στερηθούν το δικαίωμα να αποκτήσουν ιστορική συνείδηση μέσα από την κριτική προσέγγιση ενός παρελθόντος που στη χώρα μας εξακολουθεί να επηρεάζει τις σύγχρονες εξελίξεις και τις πολιτικές επιλογές.
Τα προηγούμενα χρόνια, στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, τουλάχιστον με βάση την Εξελικτική Ψυχολογία, τα παιδιά δεν διέθεταν την απαιτούμενη ωριμότητα προκειμένου να δουν κριτικά την Ιστορία και τώρα που τη διαθέτουν, καταργείται η Ιστορία!
Το ζήτημα της Ιστορίας δεν είναι το μοναδικό μειονέκτημα του σχεδίου προγράμματος για το «Νέο Λύκειο», είναι ωστόσο το πιο κραυγαλέο για τις προθέσεις των εμπνευστών του να μετατρέψουν το Λύκειο σΆ έναν παιδότοπο σούπερ μάρκετ με «καλάθια» απΆ όπου ψωνίζεις αποσπασματικές και ασύνδετες μεταξύ τους γνώσεις.
Η λογική των πολλών «επιλογών» ακούγεται ωραία στΆ αυτιά όσων δεν έχουν επαφή με το σχολείο. Το σχολείο όμως δεν είναι εμπορικό κέντρο. Η εμπειρία διδάσκει πως οι καθηγητές κάθε κλάδου θα καταντήσουν να κάνουν... προσφορές προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες - μαθητές αλλιώς θα μένουν χωρίς ωράριο και θα κινδυνεύουν οι οργανικές τους θέσεις. Θα ζήσουμε φαινόμενα που ευτελίζουν το λειτούργημα και καταρρακώνουν την αξιοπρέπειά μας όταν θα πλειοδοτούμε σε βαθμούς και χάιδεμα των παιδιών προκειμένου να επιλέγουν περισσότεροι το δικό μας αντικείμενο.
Επιστημονικές ενώσεις και κλάδοι ήδη εκδήλωσαν την αντίθεσή τους. Αυτό το σχέδιο όμως πρέπει να ανατραπεί συνολικά. Οι εκπαιδευτικοί από τη μεριά τους πρέπει να ξεπεράσουμε τις συντεχνιακές αντιλήψεις, που οδηγούν κάθε κλάδο να μετρά πόσες ώρες μάθημα θα έχει στο «Νέο Λύκειο» και νΆ αντιδρά αναλόγως θετικά ή αρνητικά, και να αντισταθούμε ενωμένοι.
Ειδικά, όμως η αντίδραση στην κατάργηση της ιστορικής μνήμης πρέπει να είναι καθολική και μαζική γιατί είναι ένα ακόμη βήμα για τον πλήρη εξανδραποδισμό μας ως έθνους, για τη διαιώνιση της μετατροπής της Ελλάδας σε «γλώσσα τυφλή στη γεωγραφία, σε οικόπεδο και αποικία».
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
Ένταξη: 03 Δεκ 2009 Δημοσιεύσεις: 564 Τόπος: Αθήνα
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 05, 2010 8:54 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
¶θλοι αθλίων αθλιοτάτης ελευθερίας
Από το άρθρο ΠΛΗΤΤΟΥΝ ΒΑΝΑΥΣΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΝΗΜΗ :
"... το πιο κραυγαλέο για τις προθέσεις των εμπνευστών είναι να μετατρέψουν το Λύκειο σΆ έναν παιδότοπο σούπερ μάρκετ με «καλάθια» απΆ όπου ψωνίζεις αποσπασματικές και ασύνδετες μεταξύ τους γνώσεις."
Η αθλιότης των αθλίων δημοκρατών της αθλιοδέστατης Δημοκρατίας είναι να παρέχουν τις γνώσεις, την ιστορική συγκεκριμένα, δίκην αγοράς σε πολυκατάστημα. Δημοκρατία σημαίνει ελευθερία και τούμπαλιν.
Γεμάτη η αγορά από ανταγωνιστικά προϊόντα, γεμάτο και το ράφι των γνώσεων. Ελεύθερη γαρ η αγορά. Διαλέγεις και παίρνεις. Αλλά εδώ προσφέρεται η εγκεκριμένη και η συγκεκριμένη γνώση από τον ΟΕΣΒ (οργανισμός εκδόσεων σχολικών βιβλίων, αν εξακολουθεί να υπάρχει).
Το ίδιο και στις εξετάσεις με ερωτήματα πολλαπλών επιλογών. Όπου διαλέγεις το σωστό, το μέτριο, το λάθος. Εκεί όμως με το σωστό περνάς, με το μέτριο δεν περνάς. Με το λάθος αλλάζεις επάγγελμα, δεν κάνεις.
Παρέχουν την ελευθερία επιλογής γνώσεων á la carte , τα τραπεζάκια όμως είναι όλα κρατημένα για table d'hòte. Και αυτό το λένε ελευθερία στη σάπια Δημοκρατία τους.
Αντε να χαθείτε ηλίθιοι, μας περνάτε για βλάκες απόγονοι του Κρομανιόν και του Νεάτρνταλ.
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
Ροβεσπιέρος Site Admin
Ένταξη: 13 Σεπ 2006 Δημοσιεύσεις: 3102
|
Δημοσιεύθηκε: Τρι Οκτ 05, 2010 9:38 pm Θέμα δημοσίευσης: |
|
|
|
Διαβάστε επίσης:"Η Νέα Τάξη και το τέλος της ιστορίας"
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=22921#22921 _________________ «Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
|
|
Επιστροφή στην κορυφή |
|
|
|
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες |
|
|
|
|