Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Εθνομηδενισμός σε πλήρη εξέλιξη

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 12, 2010 12:38 am    Θέμα δημοσίευσης: Εθνομηδενισμός σε πλήρη εξέλιξη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος


Η φωτο από http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=324981&dt=11/04/2010



Η φωτο από http://i41.tinypic.com/14xm5vb.jpg

Τα ανωτέρω από το http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_12.html

Όπως βλέπετε, και όπως θα διαβάσετε στο σύνδεσμο παραπομπής, ο πίνακας που βρίσκεται πίσω από τον πρωθυπουργό "μας" έχει καλυφθεί τεχνηέντως. Δεν ήθελαν να φαίνεται αυτό που δείχνει η δεύτερη φωτογραφία.

Τα εντεταλμένα έντυπα της δημοσιογραφίας ακολουθούν κατά γράμμα της οδηγίες του εθνομηδενισμού της παγκοσμιοποίησης.

Ας μην διαμαρτυρόμαστε. Ο ελληνικός λαός έκανε την επιλογή του και υπερψήφισε τη διάλυση της Ελλάδας. Όλα όσα έγιναν, γίνονται και θα γίνουν, θα είναι με δημοκρατικές διαδικασίες. Είναι οι ίδιες που ανέδειξαν και τον Χίτλερ. Που δεν είχε καταλάβει ότι ήταν ο ικανώτερος των "χρησίμων ηλιθίων", καθώς εύστοχα τους αποκαλείται.

Σημείωση. Δεν αγοράζω εφημερίδες. Προτιμώ να ενημερώνομαι μέσω του διαδικτύου. Αν η φωτογραφία του ΒΗΜΑτος δεν είναι όπως η ανωτέρω, παρακαλώ αγνοείστε το σχόλιο για να τις αποσύρω και από τον ιστότοπο όπου τις φιλοξενεί.
Ευχαριστώ
ΚΧ


Έχει επεξεργασθεί από τον/την Κυπριανός Χριστοδουλίδης στις Δευ Απρ 12, 2010 9:38 am, 1 φορά
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 12, 2010 9:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι δόλιοι πολιτικοί μασκαράδες


Θεόδωρος Bρυζάκης (1819-1878), «H Eλλάς ευγνωμονούσα» (1858),
λάδι σε μουσαμά, 215 x 157

Όποιος δεν ξέρει από πού ήρθε, πώς μπορεί να διαπιστώσει πού πάει;

Το βασικό έργο των επιδοτούμενων σύγχρονων δωσίλογων συνίσταται σε τούτο: Να σβήσουν τους ιστορικούς δρόμους του «από πού ήρθαμε» για να μη διαπιστώσουμε το «πού πάμε». Για να βαδίζουμε, δηλαδή, με τα μάτια κλειστά, ώστε να ΜΗΝ διακρίνουμε τον γκρεμό του αφανισμού μας στον οποίο μας οδηγούν οι ιεροεξεταστές της Νέας Τάξης και τα εγχώρια «τσιράκια» τους.


Αυτά, τα «τσιράκια» των δωσίλογων (πολιτικά, δημοσιογραφικά, πανεπιστημιακά κ.λπ) μοχθούν νυχθημερόν να σβήσουν την ιστορία, αλλά και κάθε σύμβολο της πραγματικής Μόρφωσης: Τα σύμβολα της ταυτότητάς μας και της μαζικής μνήμης, τις μαρτυρίες αυτού που είμαστε, τη θρησκευτική μας παράδοση και τα δημιουργήματα της καλλιτεχνικής μας παραγωγής…

Η κυβέρνηση Παπανδρέου,
οι αμερικανόθρεφτοι συμβουλάτορές του και ο ίδιος με υπερβάλλοντα ζήλο, αποτελούν τις πιο μοχθηρές γκριμάτσες της εθνομηδενιστικής ισοπέδωσης.

Αυτό, όμως, το ταχυδακτυλουργικό τέχνασμα επικάλυψης και εξαφάνισης του πίνακα… ξεπερνάει σε δολιότητα και θηριωδία κάθε διεστραμμένο εγκέφαλο.

Ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας και το Λαμπρακιστάν εξαφανίζουν κυριολεκτικά ένα πίνακα σύμβολο ιστορικής μνήμης και της εθνικής μας ταυτότητας.

Ο άνθρωπος που μπερδεύει το πηλίκον με πηλήκιον εξαφανίζει, με τη δολιότητα του πλαστογράφου, ένα σύμβολο ιστορικής μνήμης και καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Στην πλαστογραφία και στην απάτη είναι αριστοτέχνες.

Ο πίνακας του Θεοδώρου Βρυζάκη (1858) έπρεπε να εξαφανιστεί γιατί είχε πολλαπλούς εθνικούς συμβολισμούς.

Διαβάζουμε από τη Μαριλένα Ζ. Κασιμάτη, στο «Αφανείς και ήρωες στη νεοελληνική ζωγραφική του 19ου αιώνα»:


«Με το «Η Ελλάς ευγνωμονούσα» ή «Υπέρ Πατρίδος το Παν» έχουμε το πρώτο πραγματικά ιστορικό με αλληγορική διάσταση έργο της νεοελληνικής ζωγραφικής.

Η δραματουργία της πολυπρόσωπης σύνθεσης κατάγεται από τη μεταβυζαντινή ζωγραφική και ειδικά από την Παναγία του ισχυρού μανδύα. Η Παναγία έχει απλωμένο τον μανδύα της κάτω από τον οποίο βρίσκουν προστασία οι πιστοί.

Εδώ τη θέση της παίρνει η αλληγορία της Ελλάδας, μια αρχαιοπρεπώς ενδεδυμένη και στεφανωμένη νέα γυναίκα που μόλις έχει αποτινάξει τις αλυσίδες από τα πόδια της.

Η ιστορική υπόμνηση είναι σαφής. Τα ανοιχτά χέρια ορίζουν συμβολικά μαζί με τα βουνά τον πλατύ ορίζοντα. Ο κορμός μόλις αφήνει να διαφανεί τμήμα ενός δωρικού ναού.

Η αξία του έργου αυτού ως ιστορικού ντοκουμέντου θεμελιώνεται από τις πιστοποιήσιμες ταυτότητες των ατόμων που βρίσκονται συγκεντρωμένοι σαν πιστοί γύρω από τη νέα Ελλάδα. Η προσπάθεια ταύτισης δεν παρουσιάζει δυσκολίες γιατί υπάρχει ένα ερμηνευτικό κλειδί, και αυτό δεν είναι άλλο από τις ευρύτατα διαδεδομένες λιθογραφίες των αγωνιστών και φιλελλήνων που εξέδωσε σε τεύχη ο στρατιωτικός Karl Krazeisen στο Μόναχο -όπου κατοικούσε μόνιμα ο Βρυζάκης- μετά το 1828.

Ενδεικτικά αναφέρω τους Καραϊσκάκη και Μιαούλη.
Η αυθεντικότητα των απεικονιζόμενων, στόχος αναμφισβήτητος του Βρυζάκη, κατατάσσει το έργο αυτό στις απαρχές της πρόθεσης για ανάδειξη του ατόμου-ήρωα μέσα από το σύνολο.

Λιγότερο ιδεαλιστικά, περισσότερο διδακτικά τα μικρά αυτά πορτρέτα αναδίδουν ένα άρωμα σεμνότητας και βαθιάς ανθρώπινης πίστης στην πατρίδα.

Προφανώς δεν έχουμε να κάνουμε με υπεράνθρωπους ήρωες. Μόνη ηρωίδα η Ελλάδα.»


Πόσο ακόμα πρέπει να αντέξουμε την ταπείνωση και την υπομονή;
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 12, 2010 11:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το μυστήριο της φωτογραφίας λύθηκε (πλήρως)

Η αποκάλυψη έγινε, όπως ήδη τονίζεται, από taxalia.


Διαβάστε και εδώ:
http://taxalia.blogspot.com/2010/04/blog-post_954.html

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 12, 2010 11:37 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
O Πρωθυπουργός σκέφτεται (σοβαρά) να μετακομίσει

«Πάμε τώρα εκτός Μαξίμου», λέγεται ότι είπε ο υπουργός παρα τω Πρωθυπουργώ κ. Χ. Παμπούκης μόλις ο κ. Παπανδρέου εγκαταστάθηκε στο Μαξίμου, στο κτίριο με τη βαριά κληρονομιά, με τη βαριά επίπλωση, με την ξύλινη επένδυση και με τον κλασικό πίνακα του ΘεόδωρουΒρυζάκη «Ελλάς ευγνωμονούσα», που βρίσκεται πίσω ακριβώς από το πρωθυπουργικό γραφείο. Λέγεται ότι ο κ. Παπανδρέου διαπίστωσε με το που κάθησε στην πρωθυπουργική καρέκλα πόσο αντιλειτουργικό είναι..."

Διαβάστε κι εδώ:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=295766&dt=25/10/2009
Επιστροφή στην κορυφή
Μάγειρας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 12, 2010 4:53 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Είμαι από τους αναγνώστες του taxalia που συμμετείχαν στην αναζήτηση... "τι κρύβει η κουρτίνα".
Προφανώς λοιπόν ΔΟΛ και Παπανδρέου δεν ήθελαν να δούμε ποιος πίνακας υπάρχει. Προφανώς γιατί δεν τους άρεσε "Η Ελλάς ευγνωμονούσα".
Δεν είναι απίθανο όμως ο μίστερ Τζορτζ νσ έχει ήδη απομακρύνει τον κλασικό αυτό πίνακα και το "πανί" να κρύβει την... προτίμησή του!
Όπως παρατήρησε άλλος φίλος αναγνώστης του taxalia "βρήκαμε" τον πίνακα που υπήρχε στο πρωθυπουργικό γραφείο μέχρι την επίσκεψη εκεί του Α. Σαμαρά, οπότε υπάρχουν επίσημες φωτογραφίες που τον δείχνουν. Οι διαστάσεις όμως του τωρινού πίνακα φαίνονται διαφορετικές, ο τωρινός πρέπει να είναι πιο μεγάλος από 1,60χ2.00
Σε κάθε περίπτωση πάντως Γιωργάκης και ΔΟΛ θέλουν να "εξαφανίσουν" ένα πίνακα. Και αυτό προκαλεί απορίες.
Προσωπικά πάντως δεν θα απορούσα αν τώρα έχει κρεμάσει κάποιο έργο του Άντι Γουόρχολ λχ που έγινε κατά παραγγελία της... coca cola!
Επιστροφή στην κορυφή
Στράβων
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάϊ 11, 2010 2:31 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ο λαός ήταν Πόντιος Πιλάτος Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Παράθεση:
Ας μην διαμαρτυρόμαστε. Ο ελληνικός λαός έκανε την επιλογή του και υπερψήφισε τη διάλυση της Ελλάδας. Όλα όσα έγιναν, γίνονται και θα γίνουν, θα είναι με δημοκρατικές διαδικασίες. Είναι οι ίδιες που ανέδειξαν και τον Χίτλερ. Που δεν είχε καταλάβει ότι ήταν ο ικανώτερος των "χρησίμων ηλιθίων", καθώς εύστοχα τους αποκαλείται.

Ο λαός, αγαπητέ Κυπριανέ, δεν υπερψήφισε τη διάλυση της Ελλάδος. Αυτό είναι κυβερνητική προπαγάνδα. Ο λαός έδωσε στο ΠΑΣΟΚ το ποσοστό με το οποίο συνετρίβη το 2004. Επομένως ο λαός αποδοκίμασε το ΠΑΣΟΚ το οποίο σήμερα κυβερνάει με τα 3εκ εξαρτημένων για διάφορους λόγους οπαδών του. Νίκη του ΠΑΣΟΚ θα ήταν αν λάμβανε 3,5 εκ. ψήφους.
Σε σχέση με τις εκλογές του 2004 η συμμετοχή έπεσε κατά 4,5% του συνόλου του εκλογικού σώματος που με πολύ πρόχειρους υπολογισμούς, θεωρώντας δεδομένο ότι οι απέχοντες δε θα ψήφιζαν την εξουσιαστική μηχανή του ΠΑΣΟΚ, η δύναμη του ΠΑΣΟΚ υπολογισμένη με το ίδιο σύνολο ψηφισάντων του 2004, θα ήταν 6-7% μικρότερη και δε θα έβγαζε αυτοδύναμη κυβέρνηση.
Επομένως η εξουσιαστική μηχανή του ΠΑΣΟΚ βασίζεται σε μηχανισμούς επιρροής (εξαγορές, διορισμοί, ρουσφέτια, Ελληνοποιήσεις) τόσων ψηφοφόρων όσοι απαιτούνται για την κατάκτηση της εξουσίας. Χειρίζεται καλά τα μαθηματικά και τις Τ.Ο. αλλά παρόλα αυτά δεν θα κυβερνούσε σήμερα αν οι Έλληνες δε λειτουργούσαν ως Πόντιοι Πιλάτοι.
Το γεγονός ότι Ελληνοποιεί σήμερα 1 εκ λαθρομετανάστες σημαίνει ότι: υπολογίζει απώλειες ψηφοφόρων, τις οποίες θα αναπληρώσει με Ελληνοποιημένες ψήφους. Το ΠΑΣΟΚ είναι ο δούρειος ίππος της Αμερικανοποιήσεως μας και εμείς απλά καθόμαστε και το κοιτάμε να γκρεμίζει τα τείχη.
http://stravon.wordpress.com/
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες