Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Κλασσικοπερίπτωση
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 10, 2009 10:00 am    Θέμα δημοσίευσης: ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2009/11/blog-post_10.html

ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΤΟ "ΕΣΠΑ"


«- Είναι στις προθέσεις τις κυβέρνησης και του υπουργείου, να προχωρήσουν στην απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων από τις σχολικές αίθουσες;

- Είναι στις προθέσεις του υπουργείου η προσευχή και ο εκκλησιασμός να γίνουν προαιρετικές δραστηριότητες, που δε θα πραγματοποιούνται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου;

- Ποια θα είναι η ατζέντα των συζητήσεων της επιτροπής μεταξύ υπουργείου Παιδείας και Εκκλησίας;».


Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας,
Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων σχετικά με την απομάκρυνση θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία υπέβαλε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Γρηγόρης Ψαριανός.

«Η πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που είδε το φως της δημοσιότητας τις προηγούμενες μέρες και αναφέρει ότι ''θα πρέπει να απομακρυνθούν οι σταυροί από τα ιταλικά σχολεία ώστε να μην προσβάλλεται η ελευθερία της θρησκευτικής επιλογής'', είναι αφορμή για να εξετάσουμε την κατάσταση και στα ελληνικά σχολεία, όπου πλέον φοιτούν αλλόθρησκοι, άθρησκοι και άθεοι μαθητές», αναφέρει, μεταξύ άλλων ο κ. Ψαριανός.

Σημειώνει ακόμη ότι «στα σχολεία μας υπάρχουν θρησκευτικές εικόνες σε όλες τις αίθουσες διδασκαλίας, ενώ γίνεται καθημερινά πρωινή προσευχή και ταχτικά γίνεται εκκλησιασμός».

Υπογραμμίζει δε πως «σε περίπτωση που το Δικαστήριο δεν αναγνωρίσει το δικαίωμα της ιταλικής κυβέρνησης να ασκήσει έφεση, η απόφαση θα καταστεί τελεσίδικη και θα ισχύει πλέον για όλες τις χώρες-μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης Θα αποτελέσει νομικό προηγούμενο στο οποίο θα μπορούν να προσφεύγουν πολίτες, ζητώντας την αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων».

Αναφέρεται επίσης στην πρόσφατη συνάντηση που είχαν ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου και ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, όπου «ο πρωθυπουργός τόνισε τους ''διακριτούς ρόλους'' κράτους και εκκλησίας, χωρίς περαιτέρω διευκρινήσεις».

Με βάση, λοιπόν, τα παραπάνω, ο κ. Ψαριανός ερωτά την αρμόδια υπουργό τα εξής:

«- Είναι στις προθέσεις τις κυβέρνησης και του υπουργείου, να προχωρήσουν στην απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων από τις σχολικές αίθουσες;
- Είναι στις προθέσεις του υπουργείου η προσευχή και ο εκκλησιασμός να γίνουν προαιρετικές δραστηριότητες, που δε θα πραγματοποιούνται στο ωρολόγιο πρόγραμμα του σχολείου;
- Ποια θα είναι η ατζέντα των συζητήσεων της επιτροπής μεταξύ υπουργείου Παιδείας και Εκκλησίας;».


Τρίτη, 10 Νοεμβρίου 2009


Συντονισμένη επίθεση εναντίον της Ορθοδοξίας...!
Θυμίζουμε την ερώτηση του κ. Ψαριανού για την απομάκρυνση θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία
...!
==============

Όχι στην απομάκρυνση των εικόνων από τη δικαστική αίθουσα είπαν οι δικαστές του Γ΄ Τριμελούς Εφετείου της Αθήνας, όταν χρειάστηκε να αποφασίσουν αν θα πρέπει να υπάρχουν τα θρησκευτικά σύμβολα εντός της αιθούσης.

Το αίτημα, που ξάφνιασε τον εισαγγελέα της έδρας, αλλά και τους δικαστές, τέθηκε από τον εκπρόσωπο του Ελληνικού Παρατηρητηρίου των Συμφωνιών του Ελσίνκι, (ΕΣΠΑ) Παναγιώτη Δημητρά, και την πολιτική ενάγουσα, Andrea Gilber, στην εκδίκαση μίας υπόθεσης που αφορούσε διόρθωση δικαστικής απόφασης.

Μόλις εκφωνήθηκε η υπόθεση αυτή και ο Παναγιώτης Δημητράς ανέβηκε στο βήμα του μάρτυρα για να καταθέσει, υπέβαλε μαζί με την πολιτική ενάγουσα το αίτημα να απομακρυνθούν τα θρησκευτικά σύμβολα από την αίθουσα. «Θα μελετήσουμε τις νέες τάσεις της νομολογίας και θα σας πούμε μετά τη διάσκεψη», ήταν η πρώτη απάντηση του προέδρου του Τριμελούς Εφετείου σε ένα αίτημα που τίθεται για πρώτη φορά σε ελληνικό δικαστήριο.

Στο υπόμνημα που κατατέθηκε από το Ελληνικό Παρατηρητήριο του Ελσίνκι γίνεται λόγος σε πρόσφατη καταδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου σε βάρος της Ιταλίας για την ανάρτηση του «εσταυρωμένου» στα δημόσια σχολεία της χώρας. Τελικά το αίτημα απορρίφθηκε επειδή δεν ήταν παρούσα η κατηγορουμένη για να προσβληθεί το δικαίωμά της στην ανεξιθρησκία, αλλά και γιατί δεν προβλέπεται η απομάκρυνση των εικόνων σε κάποια νομοθετική ρύθμιση.

http://ellinikiafipnisis.blogspot.com/2009/11/o_10.html

Επιστροφή στην κορυφή
Κλασσικοπερίπτωση
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Νοέ 10, 2009 5:18 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο "ΣΥΡΙΖΑ",ΤΟ "HELSINKI WATCH" ΚΑΙ ΟΙ ...ΑΛΛΕΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ" ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ" ΣΕ ΡΟΛΟ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ "ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΩΝ"

Ολοκληρωμένο και πιο αναλυτικό κείμενο

ΕΔΩ:

http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2009/11/blog-post_10.html
Επιστροφή στην κορυφή
fiamou



Ένταξη: 02 Φεβ 2007
Δημοσιεύσεις: 180
Τόπος: Χίος

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Νοέ 11, 2009 10:22 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Την εποχή της Εικονομαχίας υπήρξαν πολλοί Ομολογητές οι οποίοι έφτασαν μέχρι το μαρτύριο προκειμένο να υποστηρίξουν την ορθή πίστη.
Τούτη την εποχή λοιπόν, τη δίσεκτη και σακάτικη, τη νέα εποχή διωγμών την οποία ζούμε εμείς οι Χριστιανοί Ορθόδοξοι, πρέπει να πάρουμε την ευθύνη της ζωής μας στα χέρια μας και να καταργήσουμε στην πράξη αυτά τα αντιχριστιανικά μέτρα.
Ο καθένας μπορεί να βρει τον τρόπο να το κάνει δεν είναι ανάγκη να μπούμε σε λεπτομέρειες. Πρέπει όμως να έχουμε και τη γενναιότητα να υποστούμε τις συνέπειες αυτών των πράξεων.
Γιατί αν περιμένουμε από τους αρμόδιους, θα πεθάνουμε περιμένοντας. Και το χειρότερο είναι ότι θα πεθάνουμε προσκυνημένοι κι όχι πολεμώντας όπως πρέπει να πεθαίνουν οι σωστοί άνθρωποι.

_________________
Οι Έλληνες δεν κάνουν ποτέ ειρήνη με έναν εχθρόν, όπου κατακρατεί ελληνικόν τόπον"
Ρήγας Φερραίος "Το Σύνταγμα άρθρο 121
Οι Έλληνες απαρνούνται και δεν δίδουν υποδοχήν και περιποίησην εις τους Τυράννους"
Ρήγας Φερραίος "Το Σύνταγμα" Άρθρο 120
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email MSN Messenger
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Νοέ 22, 2009 3:44 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ιδού πεδίο δόξης λαμπρόν γαι την νέα αριστερά, η κατάργηση των εικόνων. Τι του λείπει του ψωριάρη σκούφια με μαργαριτάρι. Η πλειοψηφία του ελληνικού λαού με αυτόν τον καημό κοιμάται και ξυπνάει μιας και έχει λύσει όλα τα της τα προβλήματα χάρη στους αγώνες των συντρόφων αλέξη και αλέκου. Ελπίζω τουλάχιστον όταν καταργήσουν τις εικόνες στα δικαστήρια να βάλουν τον Τερτσέτη και τον Πολυζωίδη, εκτός αν τους πέσουν πολύ εθνικόφρονες.
Επιστροφή στην κορυφή
Λοκ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 11, 2009 9:49 am    Θέμα δημοσίευσης: Τα θρησκευτικά σύμβολα και τα «ατομικά δικαιώματα» Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Τα θρησκευτικά σύμβολα και τα «ατομικά δικαιώματα»



του Δρ. Κωνσταντίνου Γρίβα*

H πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου να διατάξει την αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων από τα σχολεία προκάλεσε σειρά άγριων πανηγυρισμών από μια πολυπληθή ομάδα Ελλήνων διανοουμένων. Αυτό όμως που τείνουν να παραβλέπουν οι πολέμαρχοι της «εκκοσμίκευσης», ή απλά το αγνοούν, είναι ότι οι ιστορικές ρίζες του γεωπολιτισμικού μηχανισμού που γέννησε την έννοια των «ανθρωπίνων» δικαιωμάτων, πάνω σε μια γκροτέσκα εκδοχή των οποίων βασίζεται και όλη αυτή η προσπάθεια εξαναγκαστικής και αντιλαϊκής αποχριστιανοποίησης της Ευρώπης, εντοπίζονται σε ένα σκληροπυρηνικό και φανατικό χριστιανισμό.

Συγκεκριμένα, τα ιεροποιημένα, «ατομικά δικαιώματα», όπως γίνονται αντιληπτά στη Δύση, είναι προϊόν του δυτικού ατομοκεκτρικού πολιτισμού, ο οποίος με τη σειρά του αποτελεί εν πολλοίς προϊόν του προτεσταντισμού. Ο προτεσταντισμός, δηλαδή η βορειοευρωπαϊκή εκδοχή του χριστιανισμού, γεννήθηκε ως αντίδραση στην παπική απολυταρχία και, κατά συνέπεια, κινήθηκε ακριβώς προς το αντίθετο άκρο. Δηλαδή, στον υπερτονισμό του ατόμου και την αποδόμηση της κοινωνικής – εκκλησιαστικής λειτουργίας της θρησκείας. Στον προτεσταντισμό κάθε άνθρωπος έγινε πάπας του εαυτού του, για να το πούμε με απλά λόγια. Για να λειτουργήσει, λοιπόν, αυτός ο ατομοκεντρικός χριστιανισμός χρειαζόταν απόλυτη και απεριόριστη εξασφάλιση των ατομικών διαδικασιών που επέτρεπαν την επαφή με το θείο και τη μελέτη και γνώση των ιερών κειμένων. Έτσι, γεννήθηκε αυτή η ιεροποιημένη και ουσιαστικά ανορθολογική έννοια των «ατομικών» δικαιωμάτων, τα οποία ενίοτε λαμβάνουν υπόσταση εις βάρος των συλλογικών δικαιωμάτων, και αποτελεί ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Δύσης. Η δε «ανεξιθρησκία», όπως την αντιλαμβάνονται οι Δυτικοί και προσπαθούν να την επιβάλλουν και στον υπόλοιπο κόσμο, δηλαδή η προσωπική θρησκευτική αναζήτηση χωρίς παρεμβάσεις και παρεμβολές από την κοινωνία και τις κρατικές δομές, είναι ο σκληρός πυρήνας του βορειοευρωπαϊκού προτεσταντισμού. Παρεμπιπτόντως, και ο καπιταλισμός και μάλιστα οι πιο ακραίες, επιθετικές, ανάλγητες, «φιλελεύθερες» εκδοχές του, είναι επίσης προϊόν της ίδιας πολιτισμικής μήτρας.

Βέβαια, κάποιος μπορεί να υποστηρίξει ότι, στα χρόνια που πέρασαν, αυτή η δυναμική αυτονομήθηκε και έδωσε τη σημερινή εκδοχή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και της εκκοσμικευμένης κοινωνίας και κατά συνέπεια δεν υπάρχει κανένας λόγος να ασχολούμαστε με το ποιες είναι οι ιστορικές της ρίζες. Όμως και σε αυτό το επιχείρημα υπάρχει αντίλογος. Καταρχάς, δεν είναι δυνατόν να ξεφορτωθούμε τις ρίζες μας. Οι πολιτισμικές αξίες δεν αποτελούν προϊόν ιστορικής παρθενογένεσης και, όταν τις εξετάζεις σαν τέτοιες, τότε απλά δεν μελετάς την ουσία τους. Η μελέτη τους, με άλλα λόγια, είναι λανθασμένη. Όταν, λοιπόν, η σημερινή έννοια των ατομικών δικαιωμάτων και γενικότερα του ατομοκεντρικού «φιλελεύθερου» πολιτισμού έχει οικοδομηθεί όχι πάνω στον Ορθό Λόγο, αλλά στο θρησκευτικό φανατισμό, είναι φυσικό και επόμενο να είναι και αυτή «μολυσμένη» από ανορθολογικά, θρησκευτικού τύπου, κριτήρια, αξίες και αρχές, ανεξαρτήτως με τι προσωπείο θέλει να εμφανίζεται στην κοινωνία. Και θα πρέπει, κάποια στιγμή, να κατανοήσουμε ότι και ο σημερινός φονταμενταλιστικός αντιχριστιανισμός που τείνει να κυριαρχήσει και στην ελληνική διανόηση έχει έντονα θρησκευτικά – ανορθολογικά στοιχεία και δεν αποτελεί την επιτομή του ορθολογισμού.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι αυτή η θρησκειοποιημένη λατρεία της «ανεξιθρησκίας», των ατομικών δικαιωμάτων και η γενικότερη φιλοσοφία της επιθετικής εκκοσμίκευσης της κοινωνίας, φαίνεται να αποτελεί συνιστώσα ενός ενιαίου και αδιαίρετου διαλεκτικού μεγέθους, μέσα στο οποίο συλλειτουργεί και αλληλοϋποστηρίζεται με τον ακραίο φονταμενταλισμό μιας πρωτόγονης και μισαλλόδοξης εκδοχής του χριστιανισμού, κάτι που φαίνεται ξεκάθαρα στην αμερικανική κοινωνία. Με άλλα λόγια, είτε συγκρούονται είτε απλώς συνυπάρχουν, ο ακραίος θρησκευτικός φονταμενταλισμός μαζί με την επιθετική εκκοσμίκευση και την άρνηση των συμβόλων της συλλογικής θρησκευτικής ταυτότητας, στο όνομα των δικαιωμάτων του ενός, είναι ένα ενιαίο πολιτισμικό «πακέτο» που έρχεται από τη «βαθιά» Δύση και προσπαθεί να προωθήσει τις αξίες και τις θέσεις της και εντέλει να επιβάλλει τη γεωπολιτική της ταυτότητα στον υπόλοιπο κόσμο.

Όσοι, λοιπόν, ντόπιοι διανοούμενοι «παπαγαλίζουν» τα τσιτάτα που μας έρχονται από τη Δύση αναφορικά με τα «ανθρώπινα δικαιώματα» και την «ανεξιθρησκία», θα πρέπει να έχουν υπόψη τους ότι κατά βάθος είναι πιθανόν να προωθούν και αυτοί μια θρησκεία και για την ακρίβεια έναν ακραίο, αφελή, μισαλλόδοξο χριστιανισμό εν παραλλήλω με την «κοσμική», «ανεξίθρησκη» απόφυσή του.

*Ο Κωνσταντίνος Γρίβας είναι ειδικός σε θέματα Γεωπολιτικής Ανάλυσης και Πολεμικής Τεχνολογίας. Διδάσκει στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο.

http://m-epikaira.gr/?p=1795
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες