Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Τα πολυτελή τζιπ της φιλανθρωπίας...

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 24, 2013 9:45 am    Θέμα δημοσίευσης: Τα πολυτελή τζιπ της φιλανθρωπίας... Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Τα πολυτελή τζιπ της φιλανθρωπίας…



Σώου πολυεθνικής φιλανθρωπίας παίχτηκε χθες σε κάποια κανάλια…

Το σενάριο: Οκτώ γυναίκες με πολυτελή τζιπ μοίρασαν 20 χιλιάδες ευρώ για τους ΜΗ έχοντες…

Το αστυνομικό μυστήριο: Η άγνωστη ταυτότητα των μαύρων άγιο- Βασίληδων (τζιπ και γυναικών)…

Παράλειψη: Δεν μας είπαν αν οι πινακίδες των πολυτελών τζιπ ήταν …πλαστές!!!


Πρωταγωνιστές, δηλαδή, δεν υπήρχαν. Αυτοί υποκαταστάθηκαν από τα ΜΜΕ και τον πρόεδρο της Βαρβακείου, κ. Τσιρώνη, ο οποίος δήλωσε ότι γνώριζε τους άγιο-Βασίληδες, αλλά δεσμεύτηκε να μην τους αποκαλύψει…

Οι ευεργετημένοι ούτε καν σαν κομπάρσοι δεν εμφανίστηκαν στο έργο…

Πολύ μυστήριο, λοιπόν…


Ακριβώς αυτός είναι και ο στόχος αυτού του τελετουργικού, τηλεοπτικού σώου: Να προκαλέσει έναν μυστηριώδη εντυπωσιασμό και να ποτίσει τη δίψα των πεινασμένων με αλατισμένο νερό, παγιδεύοντας τους θεατές (τον εξαθλιωμένο ελληνικό λαό) στη «Φιλανθρωπία» των πολυτελών τζιπ: Των μαφιόζων του χρήματος…

Το μήνυμα αυτού του φιλανθρωπικού, τελετουργικού τεχνάσματος είναι καθαρό: Υπάρχουν πλούσιοι, πολύ πλούσιοι (4 πολυτελή τζιπ σηματοδοτούν πολυεθνική) που διέπονται από αισθήματα φιλανθρωπίας και «Ορθόδοξης σεμνότητας», μια και δεν αποκαλύπτουν το όνομά τους…

Το απόσταγμα αυτού του μηνύματος παραπέμπει σε τούτο: προσκυνήστε την εξουσία των ισχυρών και απλώστε τα χέρια προς αυτήν, η δική της φιλανθρωπία θα μας σώσει…

ΟΛΟ αυτό το σώου είναι μια ταχυδακτυλουργική ΑΠΑΤΗ, μια στημένη ΑΠΑΤΗ:

α).Ή σκηνοθετήθηκε, δίχως να υπάρχει τίποτα…

β). Ή και αυτό είναι το πιο πιθανό να αποτελεί ένα διαφημιστικό τέχνασμα κάποιας χρηματιστηριακής ή νταβατζήδικης μαφίας, το οποίο (το τέχνασμα) θα εξελιχτεί και θα αποκαλυφτεί, πάλι μυστηριωδώς…

Αν συμβαίνει αυτό γρήγορα, θα φροντίσουν οι άγιο-Βασίληδες, να …αποκαλυφτεί!!!

Και πέρυσι, τέτοιες μέρες είχαμε τέτοιες «φιλανθρωπικές εξάρσεις» με άλλες μορφές. Αναδημοσιεύουμε το σχετικό κείμενο:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=30243#30243


Φιλανθρωπία: Το υπνωτικό χάπι της φασιστικής ιδεολογίας…



Τα σύγχρονα λαρύγγια της αυθάδειας του ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΣΜΟΥ (ΜΜΕ) διατυμπανίζουν σε όλους τους τόνους και με τα πολύχρωμα σκηνικά του φασιστικού τελετουργικού θεάματος, τη …φιλανθρωπία τους: Η απάτη στις πλέον αποκρουστικές της μορφές…

Οι κανίβαλοι του καθεστώτος, οι «νταβάδες» του καθεστώτος και οι μοχθηροί μεταπράτες του νεοταξικού φασισμού, με τα μίσθαρνα όργανά τους, στήνουν ελεεινές καμπάνιες …φιλανθρωπίας!!!

Και στην πρώτη γραμμή τα δύο κανάλια που πλειοδοτούν σε δολοφονικό, φασιστικό τραμπουκισμό εναντίον της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της: Mega και ΣΚΑΙ!

Οι αποτρόπαιες αυτές προπαγανδιστικές αιχμές του φασισμού του 4ου Ράιχ, που ακρωτηριάζουν και πελεκίζουν καθημερινά, αχόρταγα και με τον ηδονισμό του πωρωμένου δολοφόνου, τα θύματα των αφεντικών τους, έχουν το απύθμενο θράσος να μας εμφανίζονται και …φιλάνθρωποι: Πάντα τα μεγαλύτερα κτήνη το παίζουν και …φιλάνθρωποι!!!

Και μόνο αυτό αποκαλύπτει την ιδεολογική ΟΥΣΙΑ της «φιλανθρωπίας» τους: Την ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ιδεολογική ουσία…

Διαβάστε και το άρθρο που μας «βελόνιασε»:
«Oι Κολομβιάνοι Εσκομπάρ και οι ελεημοσύνες του Mega και του ΣΚΑΙ!»
ΕΔΩ:
http://trelogiannis.blogspot.gr/2012/12/o-mega.html

Πράγματι το φιλοσοφικό βάθρο της «φιλανθρωπίας» είναι τούτο: Η υποταγή της κοινωνίας των εξαθλιωμένων στη γοητευτική προσμονή της «φιλανθρωπίας» της ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

Με άλλα λόγια: Η ιδεολογία της «φιλανθρωπίας» είναι ο εθισμός των ανίσχυρων, τσαλαπατημένων, απελπισμένων και εξαθλιωμένων ατόμων (από τους λήσταρχους και δημίους του), στο να ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ λύσεις παρηγοριάς από τα χέρια των δημίων τους, από τα χέρια των κτηνάνθρωπων της εξουσίας…

Με το ναρκωτικό της «φιλανθρωπίας» επιχειρούν αυτοί που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της καταστροφής και εξαθλίωσης του ελληνικού λαού να ΕΜΠΟΡΕΥΤΟΥΝ το μακάβριο έργο τους (το έργο του νεοταξικού φασισμού που υλοποιούν), καλλιεργώντας ονειρικές καταστάσεις παρηγοριάς, οι οποίες ΥΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΝ τη λαϊκή απελπισία και οργισμένη ενέργεια με την ελεημοσύνη της ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

Έτσι η κοινωνία, οι δυστυχίες της και τα εγκλήματα της εξουσίας «αιχμαλωτίζονται» από τη «φιλανθρωπία» των «νταβάδων» της εξουσίας: Από εκείνους που παράγουν τις δυστυχίες και τα εγκλήματα…

Ένα είναι το «μάθημα» της «φιλανθρωπίας»: Τα θύματα να παραμένουν ΑΔΡΑΝΗ, να χάσουν κάθε ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ενεργητικής ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ για τη ζωή τους, να ΥΠΟΤΑΧΘΟΥΝ ολοκληρωτικά στη «φιλανθρωπία» των θυτών τους…

Εδώ βρίσκομε το δομικό, φιλοσοφικό βάθρο του λαϊκού μυθιστορήματος: Του «καλού» και του «κακού» ήρωα…

Ένα φιλοσοφικό βάθρο καλών «ευεργετών» και «φιλάνθρωπων» ηρώων που εμφανίζονται σαν διακανονιστές της δυστυχίας και της απόγνωσης, σαν διακανονιστές λογαριασμών εναντίον των «κακών» ηρώων ή των πεπρωμένων της συμφοράς του λαού…

Αυτό το πεπρωμένο της συμφοράς μας και της κτηνώδους λεηλασίας μας έρχονται να διακανονίσουν οι γενίτσαροι αυτής της συμφοράς και εξαθλίωσής μας.

Το άκρως φασιστικό αυτό ιδεολόγημα (να περιμένουμε τη σωτηρία μας από τους δημίους μας), αλλά και το αντίστοιχο τελετουργικό του (οι τηλεοπτικές καμπάνιες), φωτίζονται πιο καθαρά με τις παρόμοιες πράξεις «φιλανθρωπίας» και «προστασίας» των «Ελλήνων» από τους «ήρωες» της Χρυσής Αυγής.




Οι «καλοί ήρωες», στα πρότυπα των υπέρ-ηρώων του Χόλυγουντ, έχουν αναλάβει υπό την «προστασία» τους τον κατεστραμμένο ελληνικό λαό!!!

Θέλουν να εμφανιστούν σαν τους «εκλεκτούς» ήρωες και ΠΡΟΣΤΑΤΕΣ των εξαθλιωμένων από τα εγκλήματα της εξουσίας (έμποροι της απόγνωσης), ΔΙΧΩΣ, βεβαίως να ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ και να αφήνουν ΚΑΝΕΝΑ περιθώριο στη λαϊκή αυτενέργεια και ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ, δίχως να αφήνουν καμία χαραμάδα, στον ελληνικό λαό, να αυτό-οργανωθεί και να «διακανονίσει» ο ΙΔΙΟΣ τη ζωή του.

Η Χρυσή Αυγή προβάλλει και διαφημίζει τη δική της «καλή» εξουσία, η οποία θα διαχειριστεί τους διακανονισμούς με την «κακή» εξουσία των ανδρεικέλων, ΕΞΩ και ΥΠΕΡΑΝΩ της λαϊκής δράσης και οργάνωσης, με το λαό στη γωνία…

Η ίδια, συνεπώς, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ και ΛΟΓΙΚΗ μεταξύ των ΜΜΕ και της Χρυσής Αυγής: Αυτή των «φιλάνθρωπων» ηρώων και «προστατών»…

Η ίδια ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ: Η φασιστική ειδωλολατρία με τη μορφή των «προστατών» και των «εκλεκτών» ηρώων…



_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 24, 2013 10:25 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το …φιλανθρωπικό ΚΙΤΣ του Καμίνη!



Ποια είναι η «φιλανθρωπία» των «νταβάδων» και των υπαλλήλων τους απαστράπτει στο χριστουγεννιάτικο ΚΙΤΣ του Καμίνη: έντυσε με πουλόβερ τα δέντρα!!!
Έξω από την πρωτοτυπία της αβυσσαλέας «καλλιτεχνικής» κακογουστιάς, ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι τούτο: Ο λαός της Αθήνας, σε ογκώδη ποσοστά, είναι άστεγος, πεινασμένος και χωρίς ρούχα και αυτός φοράει ρούχα στα δέντρα…


Το άκρον άωτον της απανθρωπιάς και κτηνωδίας…

Το άκρον άωτον και της ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ: Ο Καμίνης έχει καρατομήσει τα δέντρα και αφανίζει το πράσινο και …ποζάρει σαν προστάτης τους…

Διαβάστε τα δύο παρακάτω ρεπορτάζ:


O Καμίνης ντύνει τα δέντρα. Οι άστεγοι ας πεθάνουν

http://greki-gr.blogspot.gr/2013/12/o_24.html



Ως ανθρωπιστική πρόκληση χαρακτηρίζουν χιλιάδες Αθηναίοι την υποστήριξη που παρείχε ο Δήμος Αθηναίων στην προκλητική πρωτοβουλία ορισμένων να… ντύσουν με πουλόβερ τα δέντρα στο κέντρο της Αθήνας τη στιγμή που χιλιάδες συμπολίτες μας κινδυνεύουν κυριολεκτικά να πεθάνουν από το κρύο και την έλλειψη τροφίμων.

Ο επονομαζόμενος και «Τζουλιάνι της Ελλάδας», ο οποίος ρίχνει όλο του το βάρος του σε κινήσεις που ενισχύουν την αστυνομοκρατία στην πρωτεύουσα, τη στιγμή που η Αθήνα μετατρέπεται σε τυπικό παράδειγμα τριτοκοσμικής πόλης, δεν έχασε την ευκαιρία να στηρίξει και αυτή την προκλητική για πολλούς ενέργεια.

Υπενθυμίζεται ότι ο Καμίνης θεωρείται ως ο πρώτος δήμαρχος στην ιστορία που έκανε μηνύσεις και έστειλε τα ΜΑΤ εναντίον αστέγων που προσπαθούσαν να κρατηθούν στη ζωή βρίσκοντας καταφύγιο στο καφενείο του Πνευματικού Κέντρου Αθηνών, σε μια από τις πιο...
κρύες νύχτες των τελευταίων δεκαετιών.

Αν συνεχίσουν βέβαια με την ίδια πολιτική θα χρειαστούν να κάνουν και άλλες παραχωρήσεις στα δέντρα, τα οποία ενδέχεται να είναι και οι τελευταίοι τους ψηφοφόροι.
Από info-war


Δέντρα με πουλόβερ...δίπλα σε άστεγους που ζεσταίνονται μέσα σε χαρτόκουτες
http://greki-gr.blogspot.gr/2013/12/blog-post_24.html



Τα δέντρα και τα παγκάκια στο ύψος της παλιάς Βουλής,στην οδό Σταδίου στην Αθήνα, ντύθηκαν με "πλεκτά πουλόβερ", στα πλαίσια της εικαστικής δράσης που φέρει το όνομα «Yarn Bombing» και στηρίζει ο Δήμος Αθηναίων.

Οι εν λόγω πολιτιστικές δράσεις του κ. Καμίνη, ο οποίος "προσπαθεί" να βάλει χρώμα στη ζωή της πόλης με τέτοιου είδους χαριτωμένα happening, θα έπιαναν τόπο, εάν λίγα μετρά πιο πέρα, δεν συναντούσαμε κάτω απο τις σκαλωσιές που υπάρχουν στη γωνία Κολοκοτρώνη και Βουλής, ολόκληρες παρέες απο αστέγους, οι οποίοι κοιμούνται σε χαρτόκουτες, έχοντας τσουβαλιάσει το σώμα τους, μέσα...
σε παλιές κουβέρτες, προσπαθώντας να ζεσταθούν.


Οι χαριτωμενιές με πουλοβεράκια στα δεντρά, θα ήταν ένα ανάλαφρο happening εάν δεν υπήρχε κόσμος που κοιμάται στους δρόμους, άστεγοι που πεθαίνουν απο το κρύο και εάν δεν υπήρχε η μαυρίλα και η παρακμή που μας έχει επιβληθεί.

Ο Δήμος Αθηναίων,
καλό θα ήταν, κάποια στιγμή, πέρα απο τα δεντρά στη παλιά Βουλή που πλέον δεν θα πουντιάζουν απο το κρύο... να ενδιαφερθεί με σχέδιο, για τους άστεγους αυτής της πόλης,που προσπαθούν με κάθε τρόπο να επιβιώσουν.

Θα μπορούσαν για παράδειγμα, κάποια στιγμή οι υπεύθυνοι του δήμου, να δουν πόσα ανεκμετάλλευτα κτίρια έχει στη κατοχή του ο Δ. Αθηναίων ή το ελληνικό δημόσιο (στη περιοχή του κέντρου) και να διαθέσει κάποια χρήματα, για να μετατρέψει κάποια απο αυτά σε κέντρα φιλοξενίας και στέγασης αστέγων.

Θα μπορούσε να φτιάξει λουτρά και τουαλέτες για όλους αυτούς τους ανθρώπους που κοιμούνται στους δρόμους.

Θα μπορούσε να κάνει δεκάδες χιλιάδες πράγματα...για να βάλει χρώμα και να ντύσει και τις ζωές εκείνων που έχουν πραγματικά ανάγκη.

Καλή η σταυροβελονιά για να χαίρονται οι νεοφιλελεύθεροι και οι χιπστερ, αλλά έτσι χάνουμε το νόημα και την ουσία.

φωτογραφίες: eurokinisi - Παναγοπούλου Γεωργία
Από το koutipandoras

Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Ιαν 03, 2014 10:09 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
«Φιλανθρωπία» και «Αλληλεγγύη»: Δύο έννοιες ασυμβίβαστες



«Δεν πιστεύω στη φιλανθρωπία, πιστεύω στην αλληλεγγύη. Η φιλανθρωπία είναι κατακόρυφη, άρα είναι ντροπιαστική. Πηγαίνει από πάνω προς τα κάτω. Η αλληλεγγύη είναι οριζόντια. Σέβεται τον άλλο και μαθαίνεις από αυτόν. Έχω πολλά να μάθω από άλλους ανθρώπους».
Εδουάρδο Γκαλεάνο


Η Φιλανθρωπία και η αλληλεγγύη είναι δύο ριζικά αντίθετες και ασυμβίβαστε καταστάσεις: Φιλοσοφικά, Ιδεολογικά, Πολιτικά (πρακτικά).

Φιλανθρωπία: Ζητά τη λύση των προβλημάτων του Ανθρώπου από τα χέρια της εξουσίας του χρήματος. Καλλιεργεί δηλαδή τη μοιρολατρία και την παθητικότητα, υποκαθιστώντας την λαϊκή αυτενέργεια και τη συλλογική αγωνιστικότητα ΑΠΟ την κτηνώδη κερδοσκοπική απληστία των «φιλάνθρωπων» και της εξουσίας τους: Δουλεία…


Αλληλεγγύη: Στον αντίποδα της φιλανθρωπίας.

Η Αλληλεγγύη θέτει τη λύση των προβλημάτων του ανθρώπου στη ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΠΡΑΞΗ: Στην ίδια την αυτενέργεια και αυτό-οργάνωση του λαού. Δηλαδή συμβάλει στην ανάπτυξη της πολιτικής Συνείδησης και της Αγωνιστικότητας, καλλιεργεί την αυτοπεποίθηση και τη θέληση για Αγώνα ενάντια στους ληστές και δήμιους («φιλάνθρωπους»), καθώς και ενάντια στους μηχανισμούς Εξουσίας των ληστών και δήμιων…

Διαβάστε και το παρακάτω τεκμηριωμένο κείμενο του Νίκου Μπογιόπουλου




Ναι στην Αλληλεγγύη μας, όχι στην «φιλανθρωπία» τους
http://www.enikos.gr/mpogiopoulos/203664,Nai_sthn_Allhleggyh_mas_oxi_sthn_%C2%ABfilan.html


«Το έγκλημα είναι τόσο μάταιο όσο και η φιλανθρωπία» (Ευγένιος Ιονέσκο)

Η είδηση έκανε το γύρο του κόσμου καθώς φιλοξενήθηκε σε περίοπτη θέση στα διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης: Ο ιδρυτής του «Facebook», ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ, κατέκτησε την κορυφή στη λίστα των «φιλανθρώπων» του πλανήτη μέσα στο 2013. Ο κ.Ζούκερμπεργκ μετά της συζύγου του, σύμφωνα με τους «Financial Times», έκαναν την χρονιά που έφυγε «φιλανθρωπίες» ύψους 990 εκατομμυρίων δολαρίων. Εν τω μεταξύ στον κόσμο που η «φιλανθρωπία» των Ζούκερμπεργκ διαφημίζεται τόσο αφειδώλευτα, κάθε μέρα πεθαίνουν 50.000 άνθρωποι λόγω πείνας, λόγω ασιτίας, λόγω φτώχειας. Αλλά ο θάνατος 35 ανθρώπων κάθε λεπτό της ώρας - λόγω φτώχειας - δεν θεωρείται εξίσου σημαντική είδηση με την «φιλανθρωπία» του κ. Ζούκερμπεργκ…

Μια ακόμα είδηση που δεν είχε αντίστοιχη προβολή με την «φιλανθρωπία» του κ.Ζούκερμπεργκ είναι εκείνη που αφορά τη θηριώδη αύξηση της περιουσίας του κ.Ζούκερμπεργκ. Μέσα στο 2013, έκτη χρονιά της εντεινόμενης οικονομικής κρίσης σε παγκόσμιο επίπεδο, ο κ.Ζούκερμπεργκ αποκόμισε κέρδη ύψους 10 δισ. δολαρίων. Το σύνολο δε της περιουσίας του υπολογίζεται πλέον στα 19 δισ. δολάρια. Δηλαδή μέσα στο 2013 τα δισεκατομμύρια του κ.Ζούκερμπεργκ αυξήθηκαν κατά 112%. (Σημείωση: οι 100 υπερδισεκατομμυριούχοι «Ζούκερμπεργκ» του πλανήτη έφτασαν το 2013 να κατέχουν περιουσία που ξεπερνά σε μέγεθος ολόκληρο το ΑΕΠ της Γερμανίας!)…

Ας πάμε τώρα σε έναν άλλον «φιλάνθρωπο» που έχει βγει χρόνια πριν από τον κ. Ζούκερμπεργκ στο κουρμπέτι, στον κ.Μπίλ Γκέιτς της «Microsoft».


Έλεγε σε μια συνέντευξή του στο «Βήμα» τον Ιανουάριο του 2008: «Οι δυνητικές εφαρμογές του δημιουργικού καπιταλισμού περιορίζονται μόνο από τα όρια της φαντασίας μας. Αν μπορέσουμε να βρούμε προσεγγίσεις που απαντούν στις ανάγκες των φτωχών με τρόπο που γεννούν κέρδος και αναγνώριση στις επιχειρήσεις, θα έχουμε βρει μια αυτοσυντηρούμενη μέθοδο για τη μείωση της φτώχειας. Μια παθιασμένη προσπάθεια να ανταποκριθούμε στην πρόκληση μπορεί να μας βοηθήσει να αλλάξουμε τον κόσμο».

Η παραπάνω φράση του Μπιλ Γκέιτς είναι αποκαλυπτική μιας και φωτίζει περίφημα τα ευγενή κίνητρα της «φιλανθρωπίας» όχι του Γκέιτς και του Ζούκερμπεργκ ως πρόσωπα, αλλά των Γκέιτς και των Ζούκερμπεργκ ως τάξη. Ο «φιλάνθρωπος» και «δημιουργικός καπιταλισμός» τους, στον οποίο αναφέρεται ο Γκέιτς, δεν είναι παρά το παρασύνθημα του «δημιουργικού» κυνισμού με τον οποίο η πλουτοκρατία προσεγγίζει τη γενικευμένη φτώχεια - την οποία η ίδια προκαλεί στον κόσμο (μια ματιά στα σκλαβοπάζαρα της Ανατολής, εκεί που η «Microsoft» κατασκευάζει τα «γκατζετάκια» της, πείθει). Και την προσεγγίζει ως τη μεγαλύτερη φλέβα αναπαραγωγής και αύξησης της κερδοφορίας της. Όπως βλέπουμε ο κύριος «Microsoft», που κατείχε πριν τον Ζούκερμπεργκ τα πρωτεία της «φιλανθρωπίας», περιγράφοντας γλαφυρά τη «φιλανθρωπία» της τάξης του, δεν κρύβει λόγια σχετικά με την «ικανότητα» του καπιταλισμού να γεννά τη φτώχεια. Και μέσα από αυτήν να πολλαπλασιάζει τα κέρδη των πολυεθνικών. Που αξιοποιούν τα επιτεύγματα της επιστήμης και της τεχνολογίας σαν πατέντα του ιδιοτελούς χρηματιστικού τους θησαυρισμού και όχι φυσικά ως πηγή παραγωγής και διανομής του κοινωνικού οφέλους. Και τούτο στο όνομα της «καταπολέμησης», στο όνομα της «μείωσης» της φτώχειας!

Φυσικά δεν έχουμε (ούτε θα μπορούσαμε να έχουμε) τίποτα το προσωπικό με τον κ.Γκέιτς ή τον κ. Ζούκερμπεργκ. Έχουμε, όμως, σαφέστατη πολιτική διαφωνία με την κάθε «φιλάνθρωπη» κυρία ή κύριο που αφού έχουν χορτάσει το παντεσπάνι και τα χαβιάρια τους, κατόπιν αναζητούν στη «φιλανθρωπία» το εισιτήριο - ένα εισιτήριο με πολύ φτηνό είναι η αλήθεια αντίτιμο και αξιοσημείωτες φοροαπαλλαγές- για να αυτοδιαφημιστούν σαν πρωταγωνιστές κάποιων σικέ παραστάσεων περί «ανθρωπιάς».

Έχουμε τεράστιο ιδεολογικό πρόβλημα, με αυτή την τακτική που επιδιώκει να καταστήσει σαν «αξίωμα» στη συνείδηση του μέσου ανθρώπου, του εργαζόμενου, του αναξιοπαθούντος, ότι τα δικαιώματά του είναι μια υπόθεση που επαφίεται στην «φιλανθρωπία» κάποιων καλών - και κατά τεκμήριο πάμπλουτων ανθρώπων - οι οποίοι έρχονται να συνεγείρουν με το παράδειγμα και την εθελοντική προσφορά τους τις συνειδήσεις του «κοσμάκη».

Ο «κοσμάκης», δε, καλείται να χειροκροτήσει εκείνο τον «φο» ουμανισμό των εκμεταλλευτών του και να υποστεί εντέχνως τη... βαθμολόγηση της ανθρωπιάς του (!) από αυτούς που στα εργοστάσιά τους του φέρονται σαν σκλάβο!

Νιώθουμε απόλυτη ηθική, ιδεολογική και πολιτική αντιπάθεια προς κάθε προσπάθεια οι εκπρόσωποι του κράτους και της πολιτικής που επιφέρει λαϊκή εξαθλίωση να παρελαύνουν με καρφιτσωμένα χαμόγελα σε κέντρα συσσιτίων και σε δήθεν μαραθωνίους αγάπης, που δεν είναι παρά μαραθώνιοι με μία και μόνη επιδιωκόμενη «αγαθοεργία»: Να ρετουσάρουν το κοινωνικό προφίλ ατόμων που θα έπρεπε να απολογούνται για την αναλγησία τους, πολιτικών φορέων που θα έπρεπε να δίνουν εξηγήσεις για την κοινωνική αδιαφορία τους, στυγνών εκμεταλλευτών που θα έπρεπε να καταδικάζονται για την εκμεταλλευτική τους στυγνότητα.

Έχουμε αβυσσαλέα πολιτική, ηθική, ιδεολογική αντίθεση με κάθε σαλονάτη και χλιδάτη προπαγάνδα, που προσπαθεί να προσπερνά το «ακάλυπτο» των υποχρεώσεων και των υποσχέσεων της πολιτείας, του κράτους, των πολιτικών δυνάμεων που κυβερνούν στο όνομα του λαού - και υποσχόμενοι λαγούς με πετραχήλια στο λαό - με την επίδειξη μιας ...«ΜΚΟ φιλανθρωπίας». Μια προπαγάνδα, δηλαδή, να αντικατασταθεί το χρέος των ταγών μας να παρέχουν όλα εκείνα που δικαιούνται οι πολίτες (και τα οποία μέσω των φόρων και του γλίσχρου εισοδήματός τους τα έχουν πληρώσει διπλά και τρίδιπλα), με μια δήθεν «φιλανθρωπία», την οποία θα πρέπει να την καταβάλουν και πάλι εκείνοι που ήδη έχουν πληρώσει, αλλά που την καρπώνονται με τη μορφή κοινωνικού κύρους και ανθρωπιστικού λίφτινγκ εκείνοι που κρατούν τους πολλούς στην ανέχεια, τη δυστυχία και την ανημποριά.

Απέναντι στην προπαγάνδα περί «φιλανθρωπίας», που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την «ζωοφιλία», που βαφτίζει την «φιλανθρωπία» - βιτρίνα ενός σάπιου συστήματος σαν την τάχα θεραπαινίδα του εγκλήματος, υπάρχει το βαθύ το ουσιαστικό, το πανίσχυρο όπλο της ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.



Ναι στην Αλληλεγγύη μας, όχι στην «φιλανθρωπία» τους

Ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες στοχαστές, ο συντάκτης του μανιφέστου «Τί είναι και τί θέλει το ΕΑΜ», ο μέγιστος παιδαγωγός και κομμουνιστής που η «Ουνέσκο» συγκαταλέγει μεταξύ των 100 πιο σημαντικών διανoουμένων, πολιτικών και δημοσιολόγων όλου του κόσμου, ο Δημήτρης Γληνός, σε ένα συγκλονιστικό κείμενό του που γράφτηκε στην Ελλάδα της κρίσης του '30, περιγράφει - 80 χρόνια πριν - τί συμβαίνει στην Ελλάδα του σήμερα. Και ταυτόχρονα φωτίζει δρόμους που αξίζει να περπατηθούν, σήμερα, στην Ελλάδα της αιθαλομίχλης, των μαγκαλιών, των συσσιτίων.
Έγραφε:

«Μέσα σ' αυτή τη φοβερή στιγμή της παγκόσμιας κρίσης πλήθυνε το κακό, που ήτανε πάντα πολύ, μεγάλωσε η αθλιότητα των απαθλιωμένων ανθρώπων. Ο εργάτης, ο φτωχός αγρότης, ο μικροεπαγγελματίας, ο υπάλληλος ζούνε μέσα σε μια αδιάκοπη αγωνία (…). Από την άλλη, κάθε μέρα κρούει την πόρτα τους το σκιάχτρο της αναδουλειάς με τη συντρόφισσά της, την πείνα. Και σ' όσα σπίτια μπει μέσα το μεγάλο κακό ρημάζουνε πια.
Άγριος πόλεμος κοινωνικός έχει ξεσπάσει και οι πεινασμένοι διεκδικώντας τα πιο απλά δικαιώματά τους στη ζωή, γίνονται θύματα κι από τούτη την πλευρά. Μα απ' όλους τους κυνηγημένους και τους απόκληρους τα τραγικότερα θύματα είναι τα παιδιά. Το παιδί του προλετάριου, το παιδί του φτωχού αγρότη, το εργαζόμενο παιδί, το παιδί του βιοπαλαιστή ήτανε πάντα σε θέση σκληρή και μειονεκτική. Μα τώρα έγινε πια η μοίρα του αβάσταχτη (...).
Απέναντι στην απέραντη τούτη τραγωδία, που πλημμυρίζει τα σκοτεινά υπόγεια και τις υγρές αυλές μέσα στις πολιτείες, τα χαμόσπιτα των συνοικισμών και τις καλύβες της αγροτιάς σ' όλη τη χώρα, η βοήθεια που η επίσημη και ιδιωτική φιλανθρωπία καταπιάνεται να δώσει δεν είναι ούτε σα σταγόνα νερού σε φλογισμένο καμίνι. Τα ελατήριά της άλλως τε δεν είναι καθαρά. Για να υπάρχει της χρειάζεται να υπάρχουνε θύματα. Ο φτωχός εργαζόμενος λαός που είναι το θύμα, και τα παιδιά που είναι διπλά θύματα, πρέπει να ζητήσουνε και να βρούνε τη βοήθεια και την απολύτρωση από τον ίδιο τον εαυτό τους.
Δεν πρέπει να περιμένουν τη σωτηρία τους από την άλλη πλευρά. Και του πιο αδύνατου η δύναμη διπλασιάζεται, όταν ενώσει τη λιγοστή του μπόρεση με την προσπάθεια των συντρόφων του. Όταν ο εργάτης , ο αγρότης, ο φτωχός εργαζόμενος λαός νιώσει μιαν ολοκληρωτική αλληλεγγύη να τον ενώνει με όλους τους συντρόφους του στη δυστυχία και μέσα στα σύνορα της χώρας κι όξω απ' αυτή σ' όλες τις χώρες της γης, και όταν κινηθεί ομόψυχα και ολόψυχα να βοηθήσει τον εαυτό του και τους άλλους, τότε θα βρει το δρόμο της ανακούφισης και της σωτηρίας. Αλληλεγγύη των δυστυχισμένων! Να το σύνθημα μιας καινούργιας δράσης, που μπορεί να φέρει τα πιο χειροπιαστά αποτελέσματα. Αλληλεγγύη οργανωμένη, ενεργητική ζωντανή, θετική και έμπρακτη, είναι ο πρώτος όρος της σωτηρίας.
Η εργατική τάξη, το πιο συνειδητό και το πιο οργανωμένο κομμάτι του εργαζόμενου λαού, πρέπει να βαδίσει πρώτη το δρόμο αυτό στην ολότητά της, απάνω από τα κόμματα και κάθε πολιτική διαίρεση.
Αλληλεγγύη και ενότητα. Και μαζί με τον εργαζόμενο φτωχό λαό πρέπει να βαδίσουν όσοι νιώθουν τον εαυτό τους αλληλέγγυο με κείνους, που αγωνίζονται για την απολύτρωση, όσοι νιώθουν και όσοι πονούν. Ελάτε να βοηθήσουμε τα παιδιά! Ελάτε να οργανώσουμε την αλληλεγγύη σε τούτο τον τομέα. Να βοηθήσουμε το ξύπνημα και τη συνειδητοποίηση της αλληλεγγύης, να βοηθήσουμε να φανερωθεί έμπρακτα στο πρόβλημα του φτωχού παιδιού. Η αλληλεγγύη των εργαζομένων κάνει θάματα. Μα και το πιο μικρό βήμα που μπορεί να γίνει απάνω σε τούτο το σωστό δρόμο, θα έχει τεράστια σημασία. Γιατί θα ξυπνήσει τη συνείδηση του σκοτεινού δρόμου σε χιλιάδες χιλιάδων ανθρώπους. Οσοι μπορούν, όσοι θέλουν, όσοι νιώθουν, ας κινηθούν. Τώρα είναι η στιγμή. Κάθε μέρα που περνάει θέτει τα προβλήματα οξύτερα και επιτακτικότερα. Ο αγώνας για τα δικαιώματα του παιδιού του εργαζόμενου λαού είναι ένας ευγενικός αγώνας.
Ας έρθουνε μαζί μας, όσοι θέλουνε να προσφέρουνε και τις πιο μικρές υπηρεσίες στο μεγάλο τούτο έργο (...).


Δημήτρης Γληνός, Δεκέμβρης 1932».


_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες