Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 20, 2010 4:25 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Σε άρθρο του στη γνωστή εφημερίδα της έωλης ελευθερίας και της ελευθεροτυπίας ("Ε") έκανε την εμφάνισή του (επανεμφάνιση) ο γνώριμος λόγος της θρησκευτικού τύπου δημοσιογραφίας. Ο "Στάθης" μας άνοιξε πάλι τα μάτια για να δούμε αυτά που έχουμε δει και που ξέρουμε. «Δωρούνται δε σ'αθάνατοι...», μας γράφει (20/12/2010).

"Εδώ ήρθαμε, πάμε να φύγουμε", γράφω κι εγώ.

Μια εκκλησία πανταχού παρούσα και παντού ή πάντοτε απούσα (σιωπώσα). Ο κύριος Στάθης κάνει αυτό που κάνουν και οι άλλοι. Που ξέρουν να χειρίζονται θρησκευτικότερα, εκκλησιαστικότερα, ελληνικότερα και φιλοσοφικότερα το λόγο. Τον εικονικό λόγο οπωσδήποτε, τον οποίο εγγράφουν στις εφημερίδες και αργότερα εκδίδουν βιβλία. Για να μας χαλάσουν ακόμη περισσότερο.

Αυτά που γράφει ο Στάθης δεν αφορούν στην Εκκλησία. Αφορούν στην εκκλησία, που πέρα από τα σημαντικά λάθη που διέπραξε και διαπράττει, έρχεται τώρα έστω και καθυστερημένα να μας πει , όσα έπρεπε από καιρο να είχε πει, αν ήθελε να είναι Εκκλησία και να τη γράφουμε με Έψιλον κεφαλαίο.

Κάτι πήγε να γίνει με τον Χριστόδουλο, αλλά ναυάγησε οικτρά. Ίσως, στο βωμό μιας αδιόρατης και κακώς εννοουμένης "εθναρχίας". Ήταν κι αυτός ένα από τα θύματα της δημοσιογραφικού τύπου εκκλησίας (μικρό το "ε").

Ας φύγουμε όμως από εκεί και ας πάμε σε αυτά που γράφει συλλήβδην ο Στάθης. Τα γνωστά που δεν αξίζει να τα επαναλάβω.

Αυτή η εκκλησία και η διοίκησή της δεν αναιρούν την ΕΚΚΛΗΣΙΑ, το σώμα της οποίας αποτελούν τόσο ο κλήρος όσο και ο λαός. Αν ο κλήρος μένει δέσμιος στην προϊσταμένη του αρχή, γιατί έτσι τον ήθελε και τον έφτιαξε ο Καίσαρας, δεν σημαίνει ότι ο λαός που βλέπει αυτή την παγίδευση θα μείνει με τα χέρια σταυρωμένα. Θα γράψει, θα φωνάξει, αλλά όχι για να εφτελίσει την Εκκλησία. Τους φορείς θα ξεμπροστιάσει μη αρκούμενος σε λόγια εικονικά-περιγραφικά. Υπάρχουν τρόποι άμεσοι και έμμεσοι. Η κάρτα του πολίτη είναι ένας έμμεσος τρόπος. Η αμεσότητα είναι άλλη.

Είναι ένα τολμηρό χαστούκι, όπως το μάζεμα των πιστών έξω από τους ναούς με πανώ : Για να μπούμε μέσα, βγάλτε έξω (σημ. οι επαΐοντες ξέρουν τον τρόπο) τους προσκυνημένους στο ψέμμα, στην απάτη, στην ιδιοτέλεια.

Πριν όμως φτάσουμε μέχρι εκεί, περιμένουμε να δούμε άλλα, τα έμμεσα που έστω και όψιμα, αρχίζουν να δείχνουν ότι ο λήθαργος της Ιεραρχίας αρχίζει να υποχωρεί. Και τα μικρά γράμματα της εκκλησίας γίνονται Κεφαλαία.

Αυτή είναι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ την οποία ο κύριος Στάθης και ο κάθε Στάθης αγνοεί και προσπαθεί να την αφανίσει με τις γνωστές επαναλήψεις. Η εκκλησία που έχει στο μυαλό του είνα ανύπαρκτη.

Η Άλλη ζει και ζημώνεται μέσα στα στήθη του λαού, με σάρκες και οστά, όπως τη παρουσίασε ο χρωστήρας του ζωγράφου και ο ποιητής τη στόλισε με λόγο :

Είναι "απ΄ τα κόκκαλα βγαλμένη"
τα ιερά των Ελλήνων

ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.

Αυτή ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΘΥΜΙΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 20, 2010 4:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Οι εφεδρείες των «αριστερών» άλλοθι



Έχουμε γράψει πολλές φορές για τα «αριστερά» άλλοθι των καθεστωτικών βιομηχανιών προπαγάνδας: ΜΜΕ

Αποτελούν όχι μόνο τα «άλλοθι» προοδευτικότητας και αριστεροφροσύνης των καθεστωτικών, προπαγανδιστικών ροπαλοφόρων του κόσμου του κεφαλαίου, αλλά και τις «χρυσές» εφεδρείες του.

Η «Ελευθεροτυπία» αποτελεί την πιο χαρακτηριστική περίπτωση εκτροφείου τέτοιων πολύχρωμων «αριστερών» άλλοθι.




Ο Στάθης της «Ε» είναι μια τέτοια «χρυσή εφεδρεία» «αριστερού» άλλοθι. Πολυτάλαντη περίπτωση…

Με το πολυεδρικό ταλέντο του, την οξύτατη πολιτική και σατιρική του παρατήρηση, αλλά και με τις επιλεκτικές «πατριωτικές» του ευαισθησίες (κυρίως ιστορικο-εθνικού χαρακτήρα), ΕΧΕΙ ξεγελάσει και παρασύρει πολλούς…

Αν, βεβαίως, μελετήσει κανείς προσεκτικά τα γραφτά του Στάθη, θα διαπιστώσει ότι σε ΟΛΑ τα ΣΟΒΑΡΑ πολιτικά ζητήματα της εποχής μας είτε ΣΙΩΠΑ, είτε ΠΡΟΩΘΕΙ τα νέα ιδεολογήματα και σχέδια της παγκοσμιοποίησης και της πολυπολιτισμικότητας (έχουμε συχνά κάνει παρατηρήσεις στις πολιτικές θέσεις και τα διφορούμενα του Στάθη…).

Αξίζει, επίσης, να παρατηρήσει κανείς και τούτο: Όταν ξεσπούν «άγρια» γεγονότα ή σοβαρά ζητήματα πολιτικής επικαιρότητας ο Στάθης καταπίνει τη γλώσσα του…

Τέσσερα πολύ επίκαιρα παράδειγμα:

α). Την Κάρτα του Πολίτη, αυτός ο «ευαίσθητος» των «δημοκρατικών δικαιωμάτων» την έχει καταπιεί τελείως…

β). Τα εκρηκτικά γεγονότα των διαδηλώσεων και το αυθόρμητο ξέσπασμα της ΟΡΓΗΣ εναντίον του Χατζηδάκη και αυτό το κατάπιε…

Εδώ έχει στηθεί ένας υστερικός χορός απύθμενου φαρισαϊσμού και πολιτικής υποκρισίας από όλα τα ΜΜΕ και τα κόμματα και ο Στάθης, που μιλάει για όλα, δεν έβγαλε άχνα…

Δεν μίλησε γιατί έχει την ίδια θέση με το καθεστώς, τα κόμματα και τα ΜΜΕ…

γ). Στην Κερατέα οι καθεστωτικές δυνάμεις επιτίθενται με πολεμική αγριότητα πρωτοφανή και πάλι ο Στάθης μιλάει περί ανέμων και υδάτων…

δ). Οργάνωσε το Λαμπρακιστάν μαζί με τον Ιερώνυμο και όλους τους κορυφαίους αξιωματούχους του καθεστώτος συναυλία με τον Νταλάρα μέσα στο ναό του Αγ. Παντελεήμονα και ο Στάθης δεν το παρατήρησε(!), ούτε μας έδειξε την πολιτική σκοπιμότητα αυτού του μουσικού, καθεστωτικού σώου.

Εδώ δεν τον ξένισε τον «ευαίσθητο» η πολιτική ΠΡΑΞΗ της εκκλησιαστικής ιεραρχίας!!!

Τον ξένισε, όμως σφόδρα ο πολιτικός λόγος της Εκκλησίας κατά του Μνημονίου και της κατοχής μας!!!!!



Στο σημερινό του κείμενο επιτίθεται στην Εκκλησία επειδή ψέλλισε κάποια πράγματα κατά του Μνημονίου και της κατοχής.
Βρίσκεται εδώ:
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=20/12/2010&id=234587

Επιτίθεται ισοπεδωτικά, χυδαία απλουστευτικά και δόλια εναντίον ΣΥΝΟΛΙΚΑ της Ορθόδοξης Εκκλησίας, όχι γιατί καθυστέρησε να μιλήσει, αλλά ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΗΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ!!!!

Αντί να μας εξηγήσει ο Στάθης το τι ανάγκασε την εκκλησιαστική ιεραρχία να μιλήσει με τόση καθυστέρηση για τον εφιάλτη που ζει η ελληνική κοινωνία, την κατηγορεί γιατί ΜΙΛΗΣΕ…

Ο Στάθης ΑΦΑΙΡΕΙ το δικαίωμα στην Εκκλησία να έχει λόγο.

Θα πρέπει να γνωρίζει, ο Στάθης,
σαν «αριστερός» που είναι ότι και η ύπαρξη της Εκκλησίας και ο πνευματικός της λόγος είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ, λειτουργούν ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ και ΠΟΛΙΤΙΚΑ…

Της αφαιρεί ο Στάθης το Λόγο που στρέφεται εναντίον του καθεστώτος, ενώ όταν ο Λόγος και η Πράξη της Εκκλησίας ταυτίζονται με το καθεστώς (Αγ Παντελεήμονας, Αγκαλιές Ιερώνυμου με ΓΑΠ και λοιπά) ο Στάθης επικροτεί, δεν αγανακτεί...

Παράξενη η «δημοκρατική» και «αριστερή ευαισθησία» του φίλου Στάθη: Λόγο μπορεί να έχουν όλοι οι πολιτικοί απατεώνες, όλοι οι πολιτικοί δωσίλογοι, όλα τα λαμόγια και οι «πόρνες» των ΜΜΕ, αλλά η Εκκλησία δεν δικαιούται!!!!

Αλήθεια ποια σκοπιμότητα υπαγόρευσε στον «Στάθη», ενώ ο κόσμος καίγεται, να «αγανακτήσει» εναντίον της Εκκλησιαστικής ιεραρχίας, επειδή είπε κάποια, και πολύ χλιαρά, πράγματα που ο Στάθης γράφει κάθε μέρα;

Σήμερα, λοιπόν, που και οι πέτρες ξεσηκώνονται και ανάγκασαν (οι εξεγερμένες πέτρες) την εκκλησιαστική ιεραρχία να μιλήσει, ακριβώς γιατί το «ποίμνιο» βράζει και η ΣΙΩΠΗ της προκαλεί, ΒΓΗΚΕ ο Στάθης να κτυπήσει ισοπεδωτικά ΟΛΗ την Εκκλησία και να περιγράψει όλα τα αμαρτήματά της και τις προδοσίες της, με ταχυδακτυλουργική δολιότητα: Ταυτίζοντας τον Ορθόδοξο κλήρο και το σώμα της Ορθοδοξίας με τις γραφειοκρατικές εκκλησιαστικές ιεραρχίες της…

Ο Στάθης φαίνεται ότι αγνοεί ή θέλει να αγνοεί τους αγωνιστές της Ορθοδοξίας, το τι είναι και το τι σημαίνει η Ορθοδοξία για την Ελλάδα, καθώς και τα άπειρα συγγράμματα μοναχών και παπάδων που αναλύουν, εδώ και πολλά χρόνια και με ακρίβεια, τους μεγάλους κινδύνους της παγκοσμιοποίησης και «σπέρνουν» τα φύτρα της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ενάντια στις εφιαλτικές νεοταξικές απειλές…


Ο Στάθης σκόπιμα αγνοεί τον αγώνα μεγάλων τμημάτων της Ορθόδοξης Εκκλησίας κατά της μοχθηρής καπιταλιστικής κακουργίας…

Γι αυτό «κατάπιε» και την Κάρτα του Πολίτη.

Βλέπετε ο αγώνας έχει αρχίσει από μοναχούς και κληρικούς!!!!

Τα «αριστερά» άλλοθι της καθεστωτικής προπαγάνδας μέρα με την ημέρα θα ξεγυμνώνονται όλο και πιο πολύ, όπως και τα κόμματά τους…

Οι εποχές είναι πολεμικές και οι κάλπικοι παράδες δεν μπορούν επί πολύ να είναι μεταμφιεσμένοι…

Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 20, 2010 10:30 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το filioque

Η πρακτική συνέπεια του φιλόκβε, που πολλοί το θεωρούν ασήμαντη και εσωτερική λεπτομέρεια παπάδων και θεολογούντων - το βλέπουν θρησκευτική πρόφαση της πολιτικής ραδιουργίας - διαγράφεται παραστατικότατα σε αυτό που σημειώνει ο ΘΥΜΙΟΣ

"Θα πρέπει να γνωρίζει, ο Στάθης, σαν «αριστερός» που είναι ότι και η ύπαρξη της Εκκλησίας και ο πνευματικός της λόγος είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ, λειτουργούν ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ…"

Όλοι ή σχεδόν όλοι, θέλουν την Εκκλησία να περιορίζεται στα θρησκευτικά. Δεν επιτρέπεται να έχει λόγο πολιτικό. Και ποια η σχέση αυτού με το φιλιόκβε; Ιδού :

Το μεν ένα πνεύμα, ο πολιτικός λόγος, εκπορεύεται εκ του πατρός Καίσαρος, το δε άλλο πνεύμα, ο θρησκευτικός λόγος, εκπορεύεται εκ του υιού της Εκκλησίας. Το πνεύμα του Πνεύματος είναι η σύνθεση (!) αυτών των δύο. Που καταλήγει σε αποσύνθεση ή στην προτεσταντική άποψη !! Την ακόμη μεγαλύτερη αποσύνθεση την οποία τελικά επιβάλλει η τρόϊκα : ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ.

Αυτήν ακριβώς την αποσύνθεση εκφράζουν οι πάντες, οι οποίοι θέλουν την απροσδιόριστη "συναλληλία" ή οι άλλοι όπως ο Στάθης και η λοιπή παρέα της, έστιν ότε, εκκλησιαστικής δημοσιογραφίας.

Κανείς από αυτούς δεν θέλει να ιδεί (σημ. ποιος τους έμαθε;) ότι η Εκκλησία διαμορφώνει χαρακτήρες, πλάθει ανθρώπους για να διαχειρίζονται με ακρίβεια, σύνεση και συνέπεια, τα κοινά. Δεν φτιάχνει ανθρώπους για να εφαρμόσουν μια στυγνή και απάνθρωπη θεοκρατία, όπως διεστραμμένα πολλοί νομίζουν και έτεροι εκλαμβάνουν ως αόριστη και απροσδιόριστη "συναλληλία". Δέσμια ούσα και αυτή του φιλιόκβε. Όπου ο μεν Καίσαρας (πατήρ) την εννοεί με το δικό του πνεύμα, ο υιός (εκκλησία) με το δικό του και οι Στάθηδες με το γνώριμο δικό τους "πνεύμα αργίας, περιέργειας, φιλαρχίας και αργολογίας". Λόγια ασυνάρτητα, λαϊκίστικα και πάντως προοδευτικά. Ένα μάτι αριστερά και το άλλο δεξιά. Όπως ακριβώς μας δείχνει και η φωτογραφία. Να γελάσουν και λίγο τα χείλη μας.


Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 20, 2010 10:59 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Κάποιες αποκαλυπτικές θέσεις του Στάθη

Μπορεί να αγαπάμε το φίλο Στάθη για κάποιες οξυδερκείς πολιτικές του παρατηρήσεις (μόνο παρατηρήσεις) και το σατιρικό του ταλέντο, αλλά γνωρίζουμε την πολιτική του Φιλοσοφία και Ιστορία.
Σε ζητήματα ζωής και θανάτου, σε στρατηγικά και πολύ ΣΟΒΑΡΑ πολιτικά ζητήματα, οι προσωπικές φιλίες υποχωρούν στο υπόβαθρο. Διαφορετικά θα ήμασταν όλοι αγκαλιά στον ΣΥΝ…
Κάποιες αποκαλυπτικές θέσεις του φίλου Στάθη τις κριτικάραμε στις 20 Ιανουαρίου 2010.
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=23046#23046




Ο Στάθης: το «άλλοθι»




Σε πολλά «εθνικά» ζητήματα, ιδιαίτερα σε αυτά της «εθνικής ιστορίας», ο Στάθης της «Ε» παίρνει σωστές θέσεις. Γνωρίζει Ιστορία και γαλουχημένος με τις ιστορικές παραδόσεις της Αριστεράς, δεν αναιρεί, εδώ, τον «εαυτό» του, όπως ο μεταλλαγμένος κορμός της «αριστεράς» που συνεχίζει να ακολουθεί…

Αυτή η «εθνική» ιστορική του ευαισθησία είναι, όμως, που τον καταγράφει στο πιο ακλόνητο «άλλοθι» της ακραίας νεοταξικής εφημερίδας που εργάζεται και μάλιστα στηρίζει μανιωδώς. Τόσο τυφλά που πάντα μας θυμίζει ότι η εφημερίδα γράφεται από «ανεξάρτητους» δημοσιογράφους.

Είναι τέτοια η «στήριξη» που παρέχει ο Στάθης στην εφημερίδα,
που κονιορτοποιεί παντελώς το ρόλο και τις καπιταλιστικές δομές των ΜΜΕ και το επιστημονικό αλφάβητο: Τι είναι ο Τύπος σήμερα και πόσο «ανεξάρτητοι» και «ελεύθεροι» είναι οι δημοσιογράφοι.

Είναι πράγματι θλιβερό ένας αριστερός να μη γνωρίζει, ή να κάνει ότι δεν γνωρίζει, το αλφάβητο περί ΜΜΕ και να αραδιάζει τους μύθους περί «ελευθερίας» και «ανεξαρτησίας» των δημοσιογράφων!!!

Το «άλλοθι» λοιπόν «Στάθη» «αξιοποιείται» στα δύσκολα!!!

Ιδιαίτερα στο υπ’ αριθμόν ένα «εθνικό ζήτημα»: Στην λαθρομεταναστευτική εισβολή, κατοχή και εποικισμό της χώρας μας.

Εδώ ο «Στάθης» ευθυγραμμίζεται πλήρως με την «εφημερίδα» και την «αριστερά», παρ’ όλες τις επιμέρους κριτικές που ασκεί…

Εδώ ο Στάθης ξεχνά την ουσία της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης και τις στρατηγικές επιλογές της Νέας Τάξης.

Εδώ είναι ανακόλουθος όταν υπερασπίζεται την εθνική μας υπόσταση και στηρίζει το νεοταξικό εργαλείο της ισοπέδωσης αυτής της εθνικής μας υπόστασης.

Και ξεχνά, ιδιαίτερα, μια και μιλάει στο όνομα του μαρξισμού τούτο: Τα ανοικτά σύνορα στα πλαίσια του καπιταλισμού είναι αντιδραστική οπισθοδρόμηση (Λένιν).

Και η εισαγωγή ξένων εργατών είναι η διαιώνιση της δουλείας (Μαρξ).

Όλα αυτά, βεβαίως, τα έχουμε αναλύσει εξαντλητικά…

Τώρα θα επισημάνουμε, απλώς, τα σημεία του σημερινού κειμένου του Στάθη. Εξόχως αποκαλυπτικά του «άλλοθι» που «ανασύρεται» στα δύσκολα…

Καταρχάς ο Στάθης επιτίθεται στην Εκκλησία, απαιτώντας να μην ασχολείται με ζητήματα της…Πολιτικής!!!

Δηλαδή να μη μιλάει για ΤΙΠΟΤΑ. Γιατί κάθε ζήτημα είναι ΠΟΛΙΤΙΚΟ. Αυτός ένας μαρξιστής το γνωρίζει…

Παρακάμπτουμε όμως αυτό και ερχόμαστε στο ζουμί:

Αποφαίνεται, λοιπόν, ο φίλος Στάθης:

«Ο νόμος που προτείνει η κυβέρνηση για τους μετανάστες είναι ένας κατ' αρχήν καλός νόμος• και με τις βελτιώσεις που μπορούν να προκύψουν μέσα από τον εθνικό διάλογο και την εθνική συναίνεση, μπορεί και πρέπει να γίνει νόμος του κράτους».

Μπράβο Στάθη!!!

α). Δίνεις ιδεολογικό και πολιτικό άλλοθι και τεκμήριο στη νομιμοποίηση της εισβολής, κατοχής και εποικισμού της Ελλάδας, δηλαδή στην ολοκληρωτική ισοπέδωσή της…

β). Δίνεις το ίδιο άλλοθι και στον εφιάλτη της «εθνικής συναίνεσης». Αλήθεια, εσύ ο «αριστερός» δεν γνωρίζεις τι σημαίνει «εθνική συναίνεση» σε ένα καπιταλιστικό καθεστώς; Είσαι πιο πίσω ακόμα και από το ΚΚΕ…

Άλλο οικτρό ολίσθημα:


«Και με την ευκαιρία: σε πρόσφατη σφυγμομέτρηση (χθεσινά «Νέα») εφτά στους δέκα Ελληνες είναι υπέρ της χορήγησης της ιθαγένειας στα παιδιά των νομίμων μεταναστών που γεννιούνται στη χώρα!»

Και τα κατασκευασμένα γκάλοπ στηρίζει, ξεδιάντροπα ο Στάθης. Άκου σφυγμομέτρηση των «Νέων» να παρουσιάζεται σαν τεκμήριο;

Στο χορό της παραπληροφόρησης και της εξαπάτησης και ο Στάθης!!!

Τότε γιατί δεν κάνουν ένα δημοψήφισμα;

Γιατί οι πάντες γνωρίζουν, και ο Στάθης το γνωρίζει, ότι πάνω από 80% του ελληνικού λαού είναι εναντίον της νομιμοποίησης των αλλοδαπών…

Φαίνεται ότι ο Στάθης και οι όμοιοί του δεν κυκλοφορούν στο δρόμο ούτε συζητούν με τους Έλληνες πολίτες.

Συζητούν μόνο με τους καθεστωτικούς κύκλους τους…

Το δημοσίευμα εδώ:

http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=20/01/2010&s=naytilos



_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Ανώνυμος
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 21, 2010 1:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ένας μόνο λόγος υπάρχει, που ο Στάθης και κάθε Στάθης καταφέρεται εναντίον της Ελλαδικής Εκκλησίας ως συνόλου :
Οι παπάδες μας, ασχέτως πρός το ποιόν της εκκλησιαστικής ιεραρχίας, ιστορικώς, πάνοτε υπήρξαν πρώτα Έλληνες και μετά Χριστιανοί Ορθόδοξοι.
Τίποτε άλλο δεν ενοχλεί τόσο πολύ τους Στάθηδες, παρά μόνον αυτό.
Γι' αυτό και επιχειρούν όλοι αυτοί, να απαξιώσουν εν τω συνόλω της την Ελλαδική Εκκλησία.
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες