Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Να τελειώνουμε με το «Μανιφέστο» του Μίκη

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΥΜΙΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 05, 2010 8:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Να τελειώνουμε με το «Μανιφέστο» του Μίκη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Να τελειώνουμε με το «Μανιφέστο» του Μίκη




Επειδή κάποιοι δεν θέλουν να δούνε την πραγματικότητα, σχετικά με την «Κίνηση Μίκη», θα υποχρεωθούμε να μιλήσουμε πιο διεξοδικά υπό τη μορφή των συνοπτικών παρατηρήσεων.

Παρατήρηση πρώτη

α. Τα χαρακτηριστικά του κειμένου της «σπίθας» είναι άκρως καθεστωτικά, πασπαλισμένα με ένα αφηρημένο πατριωτισμό. Τον «πατριωτισμό» μιας ιστορικής περιόδου που έχει περάσει ανεπιστρεπτί: Τον «πατριωτισμό» του εθνικού καπιταλισμού (ένας πατριωτισμός ουτοπία).

β). Με θεμέλιο αυτόν τον κοινωνικά απροσδιόριστο «πατριωτισμό» το κείμενο της «σπίθας» δεν προσδιορίζει τίποτα συγκεκριμένα. Απλώς κινείται σε επίπεδο ηθικών καταγγελιών για τους «εθνικούς κινδύνους» και σε ουτοπικά «αιτήματα». Δηλαδή σε «αιτήματα» με βάση τις καθεστωτικές λογικές διαπραγμάτευσης και διαχείρισης.

Πιο απλά: η λογική του κειμένου, ανεξάρτητα από τις επιχρυσώσεις περί «Ανεξάρτητου Κινήματος», είναι εκλογική. Προωθεί αποκλειστικά ένα νέο σχήμα του συστήματος το οποίο με τους όρους του καθεστώτος θα σώσει τάχα την Ελλάδα, δηλαδή μια ουτοπία (θα το αναλύσουμε παρακάτω).

Παρατήρηση δεύτερη

Τα πράγματα γίνονται πιο σαφή από τη σκανδαλώδη ΣΙΩΠΗ του κειμένου πάνω στα κεντρικά και στρατηγικά ζητήματα της νεοταξικής εποχής μας: Τα στρατηγικά δηλ. ζητήματα τα οποία «τέμνουν», αποκαλύπτουν και ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ (όχι καταναλωτικές αοριστίες και αφηρημένοι πατριωτισμοί), την οικονομική, κοινωνική και πολιτική φύση και λειτουργία του πλανητικού καπιταλισμού και των οργάνων του δηλ. της Νέας Τάξης.

ΟΛΑ τα στρατηγικά αυτά ζητήματα που θίγουν τα θεμέλια και τους σχεδιασμούς του καθεστώτος δεν αγγίζονται ούτε στο ελάχιστο, ακριβώς γιατί η φιλοσοφία του κειμένου ταυτίζεται πλήρως με αυτά τα καθεστωτικά στρατηγήματα.

Δεν μπορεί να μιλάς «πατριωτικά» με έννοιες νόθες, με αοριστίες και απροσδιοριστίες. Δεν μπορεί να μιλάς για άλωση της ελληνικής κοινωνίας, να ιδρύεις «εθνικό κίνημα» και να πετάς έξω:

α) Το κεντρικό στρατήγημα της Νέας Τάξης και του καθεστώτος: Τα «ανοικτά σύνορα», συνακόλουθα την οργανωμένη και μαζική εισαγωγή αλλοδαπών εποίκων.

Με αυτό το «εργαλείο» έχουν αλωθεί τα πάντα, έχουν προωθηθεί όλες οι εθνικές συμφορές, όλες οι πολιτικές της αποδόμησης και ισοπέδωσης της ελληνικής κοινωνίας και με αυτό το «εργαλείο» επιβάλλεται και η φυσική κατοχή της Ελλάδας.

β). Επακόλουθο αυτής της στρατηγικής παρασιώπησης είναι και παρασιωπήσεις πάνω στα τακτικά «οχήματα»: τα καθεστωτικά νομοθετήματα της Ιθαγένειας και του Καλλικράτη.

γ). ¶λλη ουσιαστική παρασιώπηση είναι τα τρομοκρατικά ιδεολογήματα της Νέας Τάξης και του πολιτικού της κατεστημένου: τα ιδεολογήματα του «αντιρατσισμού» και «αντιεθνικισμού».

Δεν μπορεί, σήμερα να μιλά κανείς για κινήματα πατριωτικά και «εθνικά ζητήματα» ή ενάντια στο πολιτικό και κομματικό κατεστημένο δίχως ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ να ΑΠΟΔΟΜΕΙ και να ΕΞΑΡΘΡΩΝΕΙ τα κυρίαρχα ιδεολογήματά τους, με τα οποία το καθεστώς και οι «μπράβοι» του τρομοκρατούν και συκοφαντούν κάθε αυθεντικό πατριωτικό κίνημα.

Φυσικά όταν αποδέχεσαι και στηρίζεις την κεντρική συνιστώσα του πλανητικού ιμπεριαλισμού («ανοικτά σύνορα», εισαγωγή αλλοδαπών, πολυπολιτισμικότητα κ.λπ), αποδέχεσαι και τα κυρίαρχα ιδεολογήματα του καθεστώτος…

δ). Στο απυρόβλητο επίσης αφήνει, το «προγραμματικό» πλαίσιο του Μίκη, το κεντρικό και προνομιούχο «όπλο» της πλανητικής Νέας Τάξης και του εγχώριου κατεστημένου, μέσω του οποίου ασκούν την πολιτική τους: Την ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ, την πολυεδρική, πολύμορφη και πολύχρωμη ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ.

Δεν μπορεί να είναι κανείς ενάντια στο κατεστημένο και τα προπαγανδιστικά ιερατεία του, δίχως να ξεσκεπάζει την απάτη της τρομοκρατίας, όλη αυτή την καθεστωτική τρομοκρατική μυθολογία, μέσω της οποίας προωθούνται και επιβάλλονται τα πάντα και η ΥΠΟΤΑΓΗ της ελληνικής κοινωνίας στις πολιτικές του κατεστημένου.

ε). Κεντρικός, τέλος, προσανατολισμός της Νέας Τάξης και του εγχώριου υπαλληλικού της κατεστημένου, είναι η αποσάθρωση και αποτέφρωση του εθνικού ιστού της ελληνικής κοινωνίας που είναι η Ορθοδοξία.

Δεν μπορεί, συνεπώς, να μιλάμε για «πατριωτικό κίνημα» δίχως να θέτουμε προγραμματικά την υπεράσπιση του Ορθόδοξου εθνικού ιστού και δίχως να αποκαλύπτουμε τον άγριο, πολύμορφο και εξοντωτικό πόλεμο που γίνεται από το καθεστώς ενάντια σε αυτόν τον «εθνικό ιστό».

Σημείωση: Αν μιλάγαμε για «σοσιαλιστικό κίνημα» θα γινόταν αντιληπτή αυτή η παρασιώπηση, έστω και αν πάλι θα ήταν λάθος, διότι με διαλυμένη την εθνική συγκρότηση μιας κοινωνίας δεν μπορεί ούτε σοσιαλιστικό κίνημα να γεννηθεί ή να ανασυγκροτηθεί…

Στ). Όταν βεβαίως σιωπάς συνειδητά πάνω στο ζήτημα του Ορθόδοξου εθνικού ιστού, είναι φυσικό να συγκαλύπτεις και τα ειδικά τακτικά παιχνίδια του καθεστώτος: Τα παιχνίδια σε βάρος της ελληνικής κοινωνίας που παίζονται με τους Μουσουλμάνους.

Δεν μπορεί, συνεπώς να μιλάς για την εθνική σωτηρία της Ελλάδας και να κλείνεις τα μάτια στα παιχνίδια που παίζονται για τον τεμαχισμό της Ελλάδας, με πρώτη ύλη το μουσουλμανικό στοιχείο.

Η Ελλάδα είναι σχεδόν «πολυπολιτισμικά» κατεχόμενη από τους Μουσουλμάνους και το «εθνικό μανιφέστο» του Μίκη το ζήτημα αυτό, ΟΧΙ μόνο το κάνει γαργάρα (!), αλλά ζητά και την ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΗ των μειονοτικών ιδιαιτεροτήτων τους!!!

ΠΛΗΡΗΣ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ...

ζ). Τέλος δεν μπορεί να μιλάς, δήθεν, ενάντια στο πολιτικό και κομματικό κατεστημένο και τη σήψη του και να μη θίγεις το φαύλο κύκλο των λειτουργιών αυτής της σήψης: τις εκλογικές λειτουργίες.

Δεν είναι τα πρόσωπα που μολύνουν αυτές τις δήθεν «δημοκρατικές» λειτουργίες, αλλά το σάπιο καθεστώς και η ΑΠΑΤΗ των «δημοκρατικών» λειτουργιών που μολύνουν και διαφθείρουν τα πρόσωπα.

Πάνω σε αυτό το φαύλο κύκλο της απάτης, το «μανιφέστο» του Μίκη κινείται στη μεταφυσική «φιλοσοφία» των «αρίστων» και «εκλεκτών».


Δηλαδή θα έρθουν οι Μεσσίες ή οι «άριστοι» και εντός αυτών των σάπιων καθεστωτικών λειτουργιών θα «ξεβρομίσουν» το καθεστώς και θα σώσουν την πατρίδα: Η αυτοκρατορική μεταφυσική του άγριου ολοκληρωτισμού…

Αυτήν την αυτοκρατορική μεταφυσική την επενδύει το «μανιφέστο» με κούφιες ηθικές ρητορείες και ταχυδακτυλουργικά τεχνάσματα περί κινήματος και «εμβρύων» βάσης!!!

Συμπέρασμα: Κανένα από τα κεντρικά ζητήματα, αιτήματα και καθήκοντα της εποχής μας δεν θέτει το «μανιφέστο» της «Σπίθας»…

Σε όλα αυτά τα ΟΥΣΙΩΔΗ κινείται εντός του πλαισίου του καθεστώτος που δήθεν καταγγέλλει….

Τρίτη παρατήρηση

Το «μανιφέστο» του Μίκη, όπως ήδη είπαμε, είναι ένα συνονθύλευμα ασυναρτησιών και αοριστιών.

Μιλάει για κρίση του καπιταλισμού και τους εξαρτημένους πολιτικούς που οδήγησαν την Ελλάδα σε αδιέξοδο και αμέσως πλην σαφώς δαιμονοποιεί το χρέος και ζητά τα ακόλουθα για να απαλλαγούμε από το χρέος και να βγούμε από την κρίση:

• Να αξιοποιηθεί μέρος της Κρατικής Περιουσίας.
• Να αξιοποιηθεί μέρος της εκκλησιαστικής και μοναστηριακής περιουσίας.
• Να υποχρεωθούν οι έχοντες και κατέχοντες να συνεισφέρουν στην κοινή εθνική προσπάθεια με ειδικούς φόρους και τρόπους ανάλογα με την οικονομική τους επιφάνεια.
• Να δημιουργηθεί δημόσιος εθνικός τραπεζικός πυλώνας που θα σπάσει το τραπεζικό καρτέλ προς όφελος του λαού συμβάλλοντας στην εξόφληση του χρέους.
-Να διεκδικήσουμε διαγραφή μέρους του χρέους σε συνεργασία με τις ελλειμματικές χώρες του ευρωπαϊκού νότου.

-Να διεκδικήσουμε κάθε δυνατό τρόπο τις λεγόμενες «πολεμικές αποζημιώσεις» από τη Γερμανία, που οφείλει στην Ελλάδα για τις χιλιάδες δολοφονίες αθώων θυμάτων, τις ανυπολόγιστες καταστροφές και την κλοπή του πλούτου της χώρας..».


Εδώ, η «φιλοσοφία» του «μανιφέστου» αποτυπώνεται ολοκάθαρα.

Συνοπτικά:


α). Το «ιδρυτικό μανιφέστο» του Μίκη βρίσκεται έτη φωτός πίσω από την ιδρυτική Διακήρυξη του ΠΑΣΟΚ.

Ο Ανδρέας τουλάχιστον στα γραφτά του και στα λόγια του έδινε μια σαφή εικόνα του καπιταλιστικού όλου, των νόμων και λειτουργιών του διεθνούς ιμπεριαλιστικού όλου, καθώς και της διαλεκτικής εξαρτήσεων των καπιταλιστικών χωρών.

Από αυτήν την ανάλυση κατέληγε τότε το ΠΑΣΟΚ στο σύνθημα: «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο».

Την ορθή, σε γενικές γραμμές ανάλυση, ο Ανδρέας την επένδυε με τη ρητορική σάλτσα του πατριωτισμού: «Η Ελλάδα στους Έλληνες».

Δηλαδή ο Ανδρέας ξεκινούσε από ορθή εκτίμηση και ανάλυση του καπιταλισμού ΓΕΝΙΚΑ και ειδικά έκανε «σάλτο» προς τα παρωχημένα ιδεολογήματα του «αστικού εθνικισμού».

Η εποχή τότε δικαιολογούσε αυτό το πισωγύρισμα των δεικτών του ρολογιού σε εποχές συγκρότησης των εθνικών καπιταλισμών.

Η πράξη του ΠΑΣΟΚ και του Ανδρέα ιδιαίτερα, απέδειξε την ουτοπία του αφηρημένου πατριωτισμού: Του «πατριωτισμού» της εθνικής καπιταλιστικής ολοκλήρωσης.

Η Πράξη αυτής της ουτοπίας του ΠΑΣΟΚ απέδειξε ότι η «Ελλάδα στους Έλληνες» κατέληξε στην «Ελλάδα στα υπερεθνικά μονοπώλια», δηλαδή στις «αγχόνες» του διεθνούς ιμπεριαλισμού και των νεοταξικών του οργάνων.

Δεν ήταν ο «κακός» Ανδρέας ή τα «κακά» πρόσωπα του ΠΑΣΟΚ και των άλλων κυβερνήσεων που οδήγησαν την Ελλάδα, χειροπόδαρα δεμένη, στο λάκκο των λεόντων.

Ήταν οι σιδερένιοι νόμοι του καπιταλισμού που οδήγησαν την Ελλάδα σε αυτήν την κατάσταση. Το ίδιο, η σήψη και η παρακμή αυτού του διεθνούς καπιταλιστικού κυκλώματος και της αγοράς, οδήγησαν σε σήψη και ολόκληρο το εποικοδόμημα: Από τους πολιτικούς και τα κόμματα, μέχρι τους θεσμούς, την Ηθική, την Τέχνη, το Δίκαιο κ,.λπ…

Αναγκαζόμαστε να επαναλαμβάνουμε κουραστικά κάποια αλφαβητικά ζητήματα για να δείξουμε το μέγεθος της άγνοιας, της ασυναρτησίας και της καταστροφικής ΟΥΤΟΠΙΑΣ, αλλά και της νέας παραπλάνησης του «Μανιφέστου» Μίκη.

Σε μια εποχή επελαύνουσας και εδραιωμένης παγκοσμιοποίησης, σε μια εποχή κατά την οποία η Ελλάδα είναι ενταγμένη και υποταγμένη ολοκληρωτικά στο διεθνές καπιταλιστικό κύκλωμα και ιδιαίτερα στην ΕΕ, ο Μίκης μιλάει με όρους αστικού πατριωτισμού, δηλαδή εθνικής αστικής τάξης (που δεν υπάρχει πλέον ως εθνική) και με ιδεολογήματα που χρησιμοποίησε ο Ανδρέας στην εποχή του και που ήδη χρησιμοποιούν και τα κυβερνητικά ανδρείκελα και όλο το νεοταξικό καθεστώς για να εξαπατήσουν και να διαλύσουν ολοκληρωτικά την Ελλάδα.

Η ιστορία δεν γυρνάει προς τα πίσω.
Όποιος σήμερα χρησιμοποιεί τους ιδεολογικούς όρους του παρωχημένου «αστικού εθνικισμού» βοηθάει στην ισοπέδωση των εθνών.

Εντός του καπιταλιστικού πλαισίου καμία «εθνική σωτηρία» δεν μπορεί να υπάρξει, ακριβώς γιατί αυτό το πλαίσιο και το πολιτικό, αλλά και το πνευματικό εποικοδόμημά του, είναι ολοκληρωτικά υποταγμένα στο διεθνές ιμπεριαλιστικό πλαίσιο: Σε ένα πλαίσιο που καταργεί τις πατρίδες και τα έθνη…

Η ίδια η οικονομική κρίση και χρεοκοπία αυτού του διεθνούς καπιταλιστικού πλαισίου επιταχύνει την κατάλυση των εθνών και χρησιμοποιείται από τα ισχυρά διεθνή κέντρα για την καταλήστευση των εθνικών κοινωνιών, αλλά και τη διάλυση των εθνών. Πάντα για τη σωτηρία της πατρίδας…

ΟΤΑΝ γνωρίζεις στοιχειωδώς το τι είναι καπιταλισμός, το τι είναι καπιταλιστικές κρίσεις, το τι είναι παγκοσμιοποίηση και Νέα Τάξη, δεν μπορεί να κατασκευάζεις σαλάτες «πατριωτικών κινημάτων» εντός αυτών των πλαισίων, ούτε να παπαγαλίζεις το ανδρεϊκό σύνθημα στην παραλλαγή: «Η Ελλάδα στην Ελλάδα».

Η Ελλάδα για να μείνει στην Ελλάδα πρέπει να συγκρουστεί με το καπιταλιστικό πλαίσιο που διαλύει την Ελλάδα, την ιδιωτικοποιεί και την καθιστά προτεκτοράτο των διεθνών μαφιών του χρήματος.


Το Μανιφέστο του Μίκη ζητά λύσεις μέσα σε αυτό ακριβώς το πλαίσιο που έχει οδηγήσει την Ελλάδα στο σημερινό εφιάλτη.

Ζητά μάλιστα λύσεις για την εξόφληση των διεθνών τοκογλύφων (εξόφληση του χρέους), εμμέσως πλην σαφώς με την παραπέρα εκποίηση της ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ!!!

Θα ξοφλήσουμε λοιπόν τον καπιταλισμό που μας έφτασε εδώ καταληστεύοντας τους πάντες και τα πάντα, με νέες ληστείες του εθνικού πλούτου και του ελληνικού λαού!!!

Βεβαίως ο Μίκης ευαγγελίζεται «καλούς» κυβερνητικούς χειριστές και διαπραγματευτές: Νέα πρόσωπα κόντρα στο πολιτικό κατεστημένο.

Και εδώ αποκαλύπτει την δραματική του πολιτική άγνοια και την ακραία καθεστωτική του λογική που συμπυκνώνεται στη μεταφυσική των «ανεξάρτητων πολιτικών», ΕΝΤΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ!!!

Αυτές τις μεταφυσικές αρλούμπες τις έχουν τραγουδήσει και μάλιστα πολύ καλύτερα από το Μίκη ΟΛΟΙ οι «προοδευτικοί» και «αριστεροί» πολιτικοί με κορυφαίο τον Ανδρέα, αλλά και οι ποικίλοι δικτάτορες. Πάντα ένας Μεσσίας θα καθάριζε την κόπρο του Αυγείου…

Ο Μίκης
τις αναπαράγει σαν κακόγουστη φάρσα μέσα σε ένα καταθλιπτικό και πνιγηρό κλίμα απελπισίας του ελληνικού λαού και αηδίας που νιώθει για το καθεστώς.

Ο Μίκης και η «σπίθα» του, σε αυτήν την επικρατούσα απελπισία και αηδία, επενδύουν για να μαντρώσουν ξανά τον ελληνικό λαό που αρχίζει να ξεσηκώνεται στις γνωστές συνταγές της απάτης: Της αναπαλαίωσης του κομματικού χάρτη και στο εκλογικό μάντρωμα της λαϊκής οργής…

Τελευταία παρατήρηση

Τέλος, σημαντικότατο είναι και τούτο: Όλη αυτή η «Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών» θεμελιώθηκε και προωθήθηκε με όρους θεάματος και με τις διαφημιστικές συνταγές της καπιταλιστικής αγοράς.

Η «δημοκρατία» του θεάματος και το καθεστώς των ΜΜΕ ήταν τα πρώτα «υλικά» αυτής της «Ίδρυσης».

Αυτά τα έχουμε ήδη αναλύσει διεξοδικά στα άρθρα:

α). «Το σκηνοθετημένο σώσου του Μίκη»
β). «Κίνημα Μίκη: Αναμείνατε στο ακουστικό σας»
γ). «Η Γλώσσα των σημείων»
Βρίσκονται εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5173

Επίσης και στο άρθρο: «Οι «βροντές» καταγγελιών είναι το πολιτικό οχυρό του καθεστώτος»
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5177

Με τέτοιες συνταγές θεάματος και καθεστωτικής «δημοκρατίας» δεν δημιουργούνται ΚΙΝΗΜΑΤΑ εκτός καθεστώτος.

Αυτές οι συνταγές είναι οι γνωστές και πολλαπλά εφαρμοσμένες από τους μηχανισμούς του θεάματος και της ιμπεριαλιστικής προπαγάνδας.

Είναι οι συνταγές που χρησιμοποιούν οι μηχανισμοί της εξουσίας για ποικίλες «κατασκευές»: Από «ροζ κινήματα» και κόμματα, μέχρι κουκουλοφόρικες «εξεγέρσεις» και τρομοκρατικές ομάδες…

Αναμένουμε, λοιπόν, να λάβει σάρκα και οστά το «νέο κίνημα» για να φωτιστούν ακόμα πιο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ κάποια ζητήματα…

Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 05, 2010 10:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Προτίμησα, αντί σχολίου, στην ανάρτηση του άρθρου σας που έκανα στο ιστολόγιο που φροντίζω με τίτλο : "Ρέκβιεμ" για το "μανιφέστο" του Μίκη", να υπενθυμίσω αυτό που έγραψε ο Στρατηγός Μακρυγιάννης πριν από 150 περίπου χρόνια :

"Χορτάσαμεν πλέον λευτεριά συνταματική από τους ¶γγλους και Γάλλους κι΄ ορθοδοξία ρούσικη με την Φιλοθόδοξο Εταιρία αυτεινών των ομοθρήσκων μας Ρούσσων"

Την ανάρτηση πλαισίωσαν δυο φωτογραφίες: Μια στην αρχή



και άλλη μια στο τέλος,



αφού το "Μανιφέστο" του θεάματος "Μίκης" - περί αυτού πρόκειται - έκρινα ότι θα τις είχε ανάγκη. Έγραψα τούτα τα λόγια :

Η καθεστωτική διανόηση τον έκανε (σημ. Μακρυγιάννη) τραγούδι και οι λογάδες, οι άλλοι, μας τον έκαναν γνωστό για να μάθουμε καλύτερα πώς χάσαμε το "Χαμένο Κέντρο"(*) μας. Παρεμπιπτόντως και ολίγα τινα για την Ορθοδοξία, χαμένη κι αυτή. Την κατάπιε η Δύση και η "ρούσσικη ορθοδοξία" των ημέτερων Διαφωτιστών νέας, και σύγχρονης, κοπής.

Η ανάρτησή σας στο http://kyprianoscy.blogspot.com/

(*) "Το Χαμένο Κέντρο", Ζήσιμου Λορεντζάτου
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
ΘΥΜΙΟΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 06, 2010 3:29 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Το Ρεσάλτο δεν θυμιατίζει τα είδωλα ούτε φιλοτεχνεί αγιογραφίες



Ο φίλος Ηλίας Σιαμέλας διαφωνεί με την «επίθεση» του Ρεσάλτο κατά του Μίκη. Σεβαστή η άποψή του, σεβαστή και η «επίθεση» που κάνει στο ΡΕΣΑΛΤΟ.

Βεβαίως θα περίμενε κανείς μια στοιχειώδη πολιτική τεκμηρίωση των ηθικών κραυγών του. Υπάρχει το «Μανιφέστο» του Μίκη, γνωστός και ο τρόπος συγκρότησης της «Σπίθας», αναρτημένες και οι κριτικές μας. Αυτά όλα τα παρακάμπτει ο φίλος Σιαμέλας.

Η απάντηση η δική μας στο τέλος, μετά το κείμενο του Σιαμέλα


Η «ΣΠΙΘΑ» ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΡΡΟΠΕΣ ΜΙΚΡΟΝΟΙΕΣ
Του Ηλία Σιαμέλα

«…ανέστιος εινΆ, που χαίρεται αν ξεσπάσει
ανάμεσα σε φίλους και δικούς ξέφρενη αμάχη.»
Όμηρος
(Ι, 63-64)


Όντας περαστικός, είπα, το βλέφαρό μου για λίγο νΆ ακουμπήσω στου διαδικτύου τις φιλικές ιστοσελίδες! Να δω τα εκθέματα της σκέψης των πολλών, νΆ ακούσω τις ιαχές τους. Όμως άλλα είδαν τα μάτια μου στο θαμποχάρακτο κατώφλι τους. Ο ένας κρατάει την πύρινη ρομφαία, ο άλλος κοντάρια και παλούκια και πιο πέρα ο φίλος τρίβει την τσακμακόπετρά του, εκεί απόκοντα, στις νοτισμένες αναφλέξεις του συστήματος.
-Ω, είπα, ω θεληματάρικα παιδιά, που παίζετε κρυφτό, στα πιο ρηχά σοκάκια ενός εξωνημένου καθεστώτος. Κύματα, κύματα έρχονται τα λόγια σας με θόρυβο και φεύγουν. Δεν έχουν φτερά, δεν έχουν μέσα τους τούς ήχους των πονεμένων.
Μόνο να, κατηγόριες, κατηγόριες, και λόγια επικριτικά από ανθρώπους που εμφανίζονται σαν οι μοναδικοί κάτοχοι της αλήθειας. Κι όλα αυτά, τούτη τη μαύρη ώρα της γενικευμένης υπνογένειας! Δε μπορεί, είπα, κάπου θα υπάρχει η συζυγία των ψυχών, κάπου το πάρτι της στενοποριάς θα πάρει τέλος.
Μα τι θέλω να πω; Για ποιο πράγμα τόση ώρα τσαμπουνάω; Ναι, ναι, μα για του λύκου το χιονισμένο πέρασμα μιλάω ! Μια κίνηση έκανε ο Μίκης Θεοδωράκης και πέσανε όλοι πάνω του για να τον φάνε. Και δε ρίχτηκαν πάνω του οι οχτροί, δεν όρμησε πάνω του της Νέας Τάξης η αρμάδα. Όρμησε το ίδιο το περιοδικό «Ρεσάλτο»! Όρμησε το μετερίζι εκείνο που στις σελίδες του την άστεγη ψυχή μας τόσα χρόνια είχαμε αποθέσει!
Είμαι στο Κοιμητήριο, δίπλα στον τάφο της γυναίκας μου. «Ερευνώ πέρα τον ορίζοντα και, σκύβοντας προσπαθώ με τα δάχτυλα να καθαρίσω την πλάκα του τάφου νάρθει νΆ ακουμπήσει η σελήνη…»*. Ναι, εκείνη μου το έλεγε: Πρόσεχε, πρόσεχε τον κόσμο μας. Πρόσεχε τους ανθρώπους, ενώ μου απάγγελνε με δάκρυα τους στίχους του αγαπημένου της ποιητή : «Αυτός αυτός ο κόσμος /ο ίδιος κόσμος είναι… Στη χάση του θυμητικού / στο έβγα των ονείρων … Αυτός ο ίδιος κόσμος / αυτός ο κόσμος είναι. Κύμβαλο κύμβαλο / και μάταιο γέλιο μακρινό!»…**
Σκέφτομαι, σκέφτομαι κι άκρη δε βρίσκω. «Τελικά αυτή η άμυνα που θα μας πάει, σαν μας μισήσουνε κιΆ οι λυγαριές;»** *
Ναι, στο τέλος θα μισήσουμε τον ίδιο μας το εαυτό ή θα τρελαθούμε. Δε γίνεται τη μια μέρα να βάζεις στο εξώφυλλο του «Ρεσάλτο» τη φωτογραφία του Μίκη και την άλλη βάναυσα να τον λοιδορείς. Δε γίνεται τη μια μέρα να ελπίζεις στο φως και την άλλη να γουρουνοδένεσαι με το σκοτάδι. Δε γίνεται τη μια μέρα να προβάλλεις τις απόψεις του και την άλλη να τον ταυτίζεις με τη …Ντόρα!
Είναι αυτή η θαμπούρα απΆ την κακοσυφοριασμένη αιθάλη της Αθήνας που επηρεάζει ανθρώπους και αισθήματα; Είναι η πωρωμένη σκιά του Στάλιν που κατευθύνει ακόμη και σήμερα την εγκληματική παραλυσία των όντων;
Δεν έχω πρόθεση να ενταχτώ στο κίνημα του Θεοδωράκη. Όμως δε μπορώ να πω ότι δε χαίρομαι, όταν ακούω να ξεπετάγονται σπίθες μέσα από τα σπλάχνα της κοινωνίας, είτε αυτές προέρχονται από απλούς ανθρώπους ή από ανεμογέννητους προλάτες πρωτοπόρους. Φτάνει αυτές οι σπίθες να ανάψουν φωτιές, για να καεί τούτο το σάπιο καθεστώς, τούτη η παπανδρεοποιημένη χολέρα. Αν εμείς οι ξεπαρμένοι «κονταροχτυπιόμαστε» μέσα στης πένας τη χλομάδα κι είμαστε ανίκανοι νΆ ανάψουμε μια σπίθα στου καλυβιού μας τη γωνιά, ας αφήσουμε τουλάχιστον κάποιες περήφανες ψυχές να κάνουν αυτό που νομίζουν καλύτερα. Ας μην σηκώνουμε αμάχες κι ας μην πετάμε ανέσπλαγχνες κορώνες, όταν κάποιο κίνημα είναι ακόμη στα σπάργανα και δεν έχει δείξει το πρόσωπό του. Εκτός κι αν η μικρόνοιά μας ενοχλήθηκε, όταν ο Μίκης κάλεσε επίσημα τους Ανεξάρτητους πολίτες σε ΑΝΥΠΑΚΟΗ – ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ, σε κυβερνητικά ή μη σχέδια, που Ηθικά, Εθνικά, Δημοκρατικά, Ιστορικά, κατατείνουν στην υποτέλεια του Ελληνισμού.
Όμως, παρά το αλυσόδεμα, παρά τα μύρια δεινά που μας σωρεύουν, τούτος ο βράχος, που λέγεται Ελλάδα, εκπέμπει την κραυγή του. Και οι κραυγές του Μίκη, και οι κραυγές χιλιάδων αγωνιστών, όποιου χρώματος και νάναι, σε πείσμα κάθε ψωροκύβερνου, σε πείσμα κάθε καθεστωτικού βαρδιάνου, κάποια στιγμή θα ενωθούν, κάποια στιγμή στον άνεμο θα ανεβούν, για νΆ ακουστούν, να πιάσουν τόπο. Γιατί «κι ένας που έχει μυαλό νήπιου καταλαβαίνει, πως τώρα η Ελλάδα στην άκρα του άπατου γκρεμού κοντοζυγώνει»****

* Νίκος Εγγονόπουλος
** Οδυσσέας Ελύτης, «Το ¶ξιον Εστί»
*** Νίκος Εγγονόπουλος
****Όμηρος (Η, 379-482) , παράφραση

6 Δεκεμβρίου 2010.
Λιμποβίσι Αρκαδίας, (Συνειδησιακά Ελεύθερη Ζώνη σε μια άναντρα υποδουλωμένη χώρα).


ΣΧΟΛΙΟ ΡΕΣΑΛΤΟ

Μας κατηγορεί, ο φίλος Ηλίας, ότι επιτεθήκαμε στο Μίκη ενώ το Ρεσάλτο έχει βγει με εξώφυλλο του Μίκη. Συνεπώς δεν δικαιούμαστε από τη μία να τον προβάλλουμε και από την άλλη να τον «σφάζουμε».

Παράξενη πολιτική και ηθική συλλογιστική!!!

Με αυτήν τη λογική, μια και ο Μίκης μας έστειλε και ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ κείμενα στο Ρεσάλτο, δεν θα έπρεπε ποτέ να τον κριτικάρουμε, αντίθετα θα έπρεπε άκριτα να καταπίνουμε τα πάντα και να του φιλοτεχνούμε την αγιογραφία του.

Αυτή η φιλοσοφία έχει όνομα: Ειδωλολατρία και λακεδισμός…

Ο φίλος όμως Σιαμέλας, δεν έχει προσέξει ότι το Ρεσάλτο ασκεί κριτική και μάλιστα κριτική εδώ και πολύ καιρό σε ζητήματα σοβαρά και στα οποία ο φίλος Σιαμέλας συμφωνούσε, όπως και άλλοι φίλοι που σφυρίζουν τώρα κλέφτικα.

Το ΡΕΣΑΛΤΟ χειροκρότησε το Μίκη σε όλες τις πατριωτικές του εκδηλώσεις που εκφράστηκαν μέσα από κείμενά του και τον υπερασπίστηκε μέχρι παρεξηγήσεως, όσο κανένας άλλος, στις επιθέσεις εναντίον του.

Αυτό, ωστόσο δεν το εμπόδισε να του ασκήσει και σκληρή κριτική σε σοβαρά πολιτικά του ολισθήματα.

Αν ανατρέξει κανείς στο σάιτ του ρεσάλτο θα βρει όγκους κειμένων υπέρ του Μίκη, αλλά και σκληρές κριτικές.

Θα παραθέσουμε κάποιες κριτικές σε χρονολογική σειρά και ας κρίνουν οι αναγνώστες αν θα έπρεπε να σιωπήσουμε.

Θα περιμένουμε και τις θέσεις του Ηλία Σιαμέλα πάνω στις κριτικές μας, καθώς και πάνω στα κείμενα της κριτικής μας για τη «Σπίθα»…

12 Ιουλίου 2009

Ο Μίκης υπογράφει πρώτος σε «αντιρατσιστικό μανιφέστο» των γνωστών επιδοτούμενων «αντιρατσιστών». Λεπτομέρειες και τις γνωστές υπογραφές διαβάστε εδώ:
Το «οχυρό» Μίκης αλώθηκε

http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3539

16 Νοεμβρίου 2009

Σκανδαλώδης πρόκληση, ημέρα της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, ο Μίκης μαζί με το Λαζόπουλο: Τον σταρ της εθνομηδενιστικής προπαγάνδας…

ΕΔΩ:
Ο Μίκης: η κολυμπήθρα του Σιλωάμ
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3886&highlight=%CC%DF%EA%E7%F2

15 Μαϊου 2010
ΕΡΝΤΟΓΑΝ: Απόσπασε και την «υπογραφή» του Μίκη!
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4540

1η Ιουνίου 2010
Ο Μίκης και οι κακές συναναστροφές
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4603&highlight=%CC%DF%EA%E7%F2

24 Ιουλίου 2010
Οι «άριστοι» του Μίκη: Η δικτατορία των «εκλεκτών»
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4572&highlight=%CC%DF%EA%E7%F2

31 Ιουλίου 2010
Τα 85α γενέθλια του μεγάλου συνθέτη: Συναυλία στο Λυκαβηττό με όλο το καθεστώς και τα ανδρείκελα που κατηγορεί
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=4800&highlight=%CC%DF%EA%E7%F2

14 Οκτωβρίου 2010
Μίκης Θεοδωράκης - Νίκος Παπανδρέου με θέα τον Ιερό βράχο σχεδιάζουν Μια ζωή με Νότες
Μαύρος Επίλογος
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5017&highlight=%CC%DF%EA%E7%F2

22Νοεμβρίου 2010

Ο Μίκης στην εκπομπή στην «υγεία των κορόιδων» μαζί με όλα τα ανδρείκελα και τα παράσιτα που στηλιτεύει.
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5147

Και κάτι τελευταίο: Όποιος δεν ξεκόβει ριζικά από τον κόσμο της πολιτικής και ηθικής σήψης δεν μπορεί να οικοδομήσει τίποτα το καινούργιο και αντικαθεστωτικό…

Επιστροφή στην κορυφή
Πικράγγουρο
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 06, 2010 4:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Περί κολληγιών Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
*
Κι εγώ επειδή βαρέθηκα την πολλήν ποίηση και τον πολύ λυρισμό έχω να πω κάτι βγαλμένο από το λαό.
Πεζό και καθόλου βουκολικό :

«Ψόφησε** το βόδι*** μας, πάει η κολληγιά μας»
*Έργο του Παν. Τέτση
**ανεστάλη η έκδοση
***έντυπη μορφή του Περιοδικού
Επιστροφή στην κορυφή
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 06, 2010 5:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Συμπληρωματικά

28 Οκτωβρίου 2010. Ένα μήνα πριν την ίδρυση της «Σπίθας».
Ο Μίκης είπε:

«...Αυτές οι αλλαγές που κάνει το ΠΑΣΟΚ ήταν απαραίτητο να γίνουν»
Λεπτομέρειες και κριτική εδώ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5062

29 Ιουνίου 2009
Μίκης Θεοδωράκης: «Αμερική σημαίνει ελευθερία, πρόοδος, καλοσύνη»
Διαβάστε αναλυτικά εδώ:
Η σημειολογία της ολέθριας αμερικανικής κατοχής μας
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3506

Επιστροφή στην κορυφή
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Δεκ 06, 2010 11:56 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Από ΛΙΣΤΟΝ
http://listonplace.blogspot.com/2010/12/blog-post_4944.html


Ανυπακοή στον µηδενισµό σου, ανυπακοή στη στείρα ανυπακοή Μίκη!



Σου µιλάω στον ενικό Μίκη, γιατί υπήρξες ίνδαλµα της εφηβείας, όχι µόνο της δικής µου, και ξέρω ότι αυτό θέλεις να είσαι, οικείος σε όλους, πάνω από συµβατικές σχέσεις.

Της Αννας Δαµιανίδη στο thenetwar

Είχες στα χέρια σου την τέχνη της µουσικής, µια τέχνη που δρα στο υποσυνείδητο και το ασυνείδητο και µπορεί να κατευθύνει τις µάζες. Τις συνεπήρες λοιπόν τις µάζες και τις κατηύθυνες.

Εξάλλου το έγραψες κιόλας, «Μουσική για τις µάζες», ένα βιβλίο που έβγαζα τα µάτια µου να καταλάβω σε τρυφερή ηλικία (όχι, δεν λυπάµαι τη σηµερινή νεολαία που δεν χρειάζεται να διαβάζει τέτοια).

Θα µπορούσες να αρχίσεις πολέµους αν ήθελες, ευτυχώς κάπου έχανες τον έλεγχο της ίδιας σου της δύναµης, ευτυχώς η πολιτική είναι πιο πολύπλοκη τελικά, κι ευτυχώς είχες αρκετή φρόνηση να µην το κάνεις.

Φρόνηση είχες σε πολλά, σε θυµάµαι την τελευταία φορά που µε έκανες να κλάψω µε λυγµούς, όταν βγήκες µε τις πιτζάµες στην τηλεόραση να υπερασπιστείς την αξιοπρέπεια της χώρας µας απέναντι σε κείνον τον διασυρµό µε την υπόθεση Οτζαλάν.


Τόση λατρεία, τόση αγάπη από τις µάζες δεν σε χόρτασε ωστόσο, και να που βγαίνεις να ζητάς ξανά υπακοή,
διότι αυτό σηµαίνει η ανυπακοή που βροντοφωνάζεις παρέα µε ξοφληµένους ανικανοποίητους πολιτικούς που ελπίζουν ότι αν µας πείσουν πόσο κινδυνεύουµε θα τους προσλάβουµε για σωτήρες.

Αυτή τη φορά λοιπόν Μίκη, ακολουθώντας τον άλλον κήρυκα της Αντίστασης, τον Μιχάλη Κατσαρό που έγραφε, θυµάσαι, «αντισταθείτε σε µένα που σας µιλάω…», θα πάρω κατά γράµµα την προτροπή σου.

Ανυπακοή σε σένα λοιπόν, στη λατρεία που σου είχα, ανυπακοή ατοµική, γιατί µόνο αυτή κοστίζει και µετράει. Ανυπακοή στα περιρρέοντα κλισέ προπάντων, που µας παίρνουν το κεφάλι.


Ανυπακοή στον µηδενισµό σου, ανυπακοή στη στείρα ανυπακοή.

Επιστροφή στην κορυφή
Κλασσικοπερίπτωση
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 07, 2010 9:29 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2010/12/blog-post_07.html
Ποιός του έδωσε τον τίτλο της " ομόρροπης διάνοιας" για να μας κατηγορεί σαν "αντιρροπες μικρόνοιες";



Αντιθέτως απο τον φίλο μας Θύμιο Παπανικολάου, εμείς χαρήκαμε με το "ξέσπασμα" του Ηλία Σιαμέλα , για τον οποίο όπως και για μερικούς άλλους είχαμε σχηματίσει μιαν άλλη καλύτερη εντύπωση.

Σήμερα που δεν έχουμε την πολυτέλεια και το χρόνο να διασκεδάζουμε την μιζέρια μας, γράφοντας ...επαναστατικές νουβέλες και ποιητικά φληναφήματα, έχουν αρχίσει και διαχωρίζουν τη θέση τους αρκετοί "επαναστάτες".

Όσοι μέχρι τα χθές έδειχναν ότι παλεύουν για να γκρεμίσουν το ντουβάρι που έχτιζε γύρω μας η "Νέα Τάξη Πραγμάτων", βγαίνουν σήμερα με το μυστρί στο χέρι για να το ...σοβαντίσουν σε ένδειξη διαμαρτυρίας.

Δεν είμαστε ούτε γαλοπούλες, ούτε και τυφλοί για να νοιώθουμε ευγνωμοσύνη σε όποιον θέλει να μας καθοδηγήσει είτε με το καλάμι είτε με την μαγκούρα.

Είμαστε ταλαιπωρημένοι και δυσκολεμένοι πολίτες που επιτέλους βαρεθήκαμε το "σβέρκωμα" απο τους ψαλιδόκολους της μιας ή της άλλης παρέας των "αρίστων" και σιχαθήκαμε τους επώνυμους "Αυλωνίτηδες" να μας μιλούν για "πνεύμα και ηθική".

Δεν μπορεί κανένας Θεοδωράκης όσο μεγάλος και να είναι, τη μιά μέρα να μιλά με τον μικρό Παπανδρέου για κινηματογραφικές ταινίες, την άλλη να αγκαλιάζεται στην ταράτσα του σπιτιού του με τον εκπρόσωπο του ισλαμικού Νεοοθωμανισμού και του νεοφιλελεύθερου Αμερικανοσοσιαλισμού, την μεθεπομένη να είναι συνδαιτημόνας σε τηλεοπτική εκπομπή με τον χονδροειδέστερο εκπρόσωπο της πολιτικής χυδαιότητας, και μετά να μας καλεί σε ανυπακοή και συμμετοχή σε ένα χορό της κοιλιάς που αυθαίρετα ονόμασε "κίνημα" και μάλιστα ανεξαρτήτων πολιτών.

Αυτές τις διαπιστώσεις αγαπητέ και ταλαντούχε της πέννας κ. Σιαμέλα, δεν τις κάνουν μόνο μερικές "αντίρροπες μικρόνοιες" αλλά χιλιάδες απλοί Έλληνες πολίτες που παλεύουν νύχτα μέρα με αξιοπρέπεια και τιμή εναντίον όλων αυτών που έβαλαν την μουτσούνα της "διάνοιας" και τον καταδίκασαν , ο καθένας με τον τρόπο του, στην πιό σκληρή εξάρτηση και στην χειρότερη σκλαβιά.

Ευχόμαστε λοιπόν, να είναι καλοτάξιδο το νέο κρουαζιερόπλοιο στο οποίο αποφασίσατε -σαν έμπειρος ναυτικός που είστε- να προσφέρετε τις υπηρεσίες σας και να μην σας βγάλει σε καμιά ξέρα, διότι τότε δεν θα έχετε κοντά σας κανέναν "μικρονοϊκό" να σας βοηθήσει.

Με τιμή


Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 07, 2010 1:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΣΤΟΝ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΕΧΝΙΤΗ




"Είναι αυτή η θαμπούρα απΆ την κακοσυφοριασμένη αιθάλη της Αθήνας που επηρεάζει ανθρώπους και αισθήματα; Είναι η πωρωμένη σκιά του Στάλιν που κατευθύνει ακόμη και σήμερα την εγκληματική παραλυσία των όντων;"


Κυπριανός Χ:

Δεν είναι τίποτα από αυτά. Η "πωρωμένη σκιά του Στάλιν" και "η αιθάλη της Αθήνας", μας ήλθαν από τις περίτεχνες γραφές, τις κομψές γραφές, που γράφουν οι οξυγράφοι κάλαμοι με λέξεις, με νότες του σολφέζ, και άλλοι περίτεχνα σμιλεύουν στο μάρμαρο, στις πέτρες. Με την πένα του γραφιά, τη μπαγκέτα του μαέστρου ή του γραφίστα, το χρωστήρα του ζωγράφου κι ό,τι άλλο βρουν.

«Ουκ ήλθον διακονηθήναι αλλά διακονήσαι»

Η αιθάλη, οι Στάλιν και οι πολλοί άλλοι, ήλθαν για να τους διακονήσουμε και όχι για να μας διακονήσουν. Για να τους μάθουμε και δόξα να τους δώσουμε. Την κέρδισαν μαζί με την "κακοσυφοριασμένη αιθάλη".
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 07, 2010 3:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ό,τι είχαμε να πούμε το είπαμε.

Ας σταματήσουμε, λοιπόν, εδώ για να μην παρασυρθούμε από τη σκουριά των προσωπικών αντεγκλήσεων και παθών.

Ας περιμένουμε τώρα να εμφανιστεί ζωντανά και πρακτικά το νέο «κίνημα» και θα μιλήσουμε τότε…

Ίσως βέβαια να είναι τόσο κραυγαλέα τα πράγματα που να μην χρειαστεί καν να μιλήσουμε…

Προς το παρόν κίνημα δεν υπάρχει. Τις πλάκες του Μωυσή για τη δημιουργία κινήματος, απλώς, έχουμε…

«Κίνημα» δίχως να εκφραστεί πρακτικά και ζωντανά (όχι εικονικά στο ιντερνέτ) και δίχως οργανωτική «επένδυση» δεν μπορεί να υπάρξει…


Αναμένουμε…

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Β.Σ.
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 07, 2010 4:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους με φέησμπουκ, τουίτερ και λάπτοπ στους ώμους.







Η προσπάθεια στην οποία μάς καλεί ο Μίκης, είναι πλέρια εθνικοαπελευθερωτική. ¶ρα και αντιπαγκοσμιοποιητική. Αρκεί να "δικτυωθούμε κοινωνικά" χάρη στα προγράμματα "κοινωνικής δικτύωσης". Δεν χρειάζεται καν να κατέβουμε στους δρόμους. Ένα λαπτοπ μόνο χρειάζεται. Έτσι θα είμαστε σε προνομιακή και ξεκούραστη θέση να παρακολουθούμε την εξέλιξη της σοβαρότατης προσπάθειας στην οποία ηγήθηκε ο Μίκης, μιας και έκανε το καθήκον του, έβαλε την σπίθα του, και αποχώρησε αφήνωντας τα υπόλοιπα σε εμάς.
Σε εμάς τους "αντιρατσιστές" βεβαίως-βεβαίως και τους "αντικαπιταλιστές" με τα άσφαιρα πυρά κατά του Συστήματος, γιατί νομίζω ότι ο Μίκης ούτε που προτίμησε να βγάλει μια άχνα για τον λαθρομεταναστευτικό Μεσαίωνα, την ενελέητη υποθήκη και επίσημη ταφόπλακα στις αγωνιστικές παραδόσεις του λαού από τον οποίο -υποτίθεται- ότι εμπνεύστηκε.

Ένα "κίνημα" καναλιζαρίσματος αποπειράται να σωρεύσει ο Μίκης, και η Νέα Τάξη, η οποία τον φοβήθηκε τόσο πολύ ώστε να τον διαφημίσει μέχρι και μέσα από τις εφημερίδες της και τις τηλεοράσεις της, ελπίζει ότι με αυτό τον τρόπο θα κερδίσει πίστωση χρόνου και ότι θα εκφυλίσει σε αντιαισθητικές διαδικασίες εκτόνωσης το ένστικτο αυτοσυντήρησης του απειλούμενου λαού.



Για τους πιο ρομαντικούς, που δεν πολυσυμπαθούν τα προγράμματα κοινωνικής δικτύωσης, υπάρχουν και οι επιτροπές. Είναι τόσο απλό. Δημιουργήστε μια με το πάτημα ενός κουμπιού. Μονάχα προσέχτε να πατήσετε το σωστό κουμπί γιατί υπάρχει κίνδυνος να βγεί και μια χοντρή.

Επιστροφή στην κορυφή
¶ναγνώστρια
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 07, 2010 11:24 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Τώρα γιατί εμένα αυτή η σπίθα, κάθε φορά που τη βλέπω, μου σηματοδοτεί το καρότο του Bugs Bunny;



Ayn shut up!!! Κανά αστείο δεν βλάπτει, όμως.
Επιστροφή στην κορυφή
Φίλος του Ρεσάλτο
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Δεκ 07, 2010 11:48 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΑ ΣΙΑΜΕΛΑ
Από:
http://oimos-athina.blogspot.com/2010/12/blog-post_07.html


ANTIΡΡΟΠΗΣ ΜΙΚΡΟΝΟΙΑΣ ΕΝΣΤΑΣΗ
ΣΤΗ ΣΠΙΘΑ
ΤΟΥ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ


Αγαπητέ Ηλία Σιαμέλα, δεν σε γνωρίζω αλλά δείχνεις αριστερός και είσαι σίγουρα πνευματικός άνθρωπος.

Θα μπώ κατευθείαν στο θέμα, έχουμε κουραστεί όλοι από τα σεντόνια της πολυλογίας, ο Μίκης είναι σπουδαίος και μουσικός και άνθρωπος. Τελεία.

Κανένας δεν μπορεί πιά να μας αποπροσανατολίζει συνειδητά ή ασυνείδητα!!!Τελεία επίσης.

Όχι ο Μίκης αλλά και ο Φιντέλ Κάστρο να μας πεί για ανυπακοές χωρίς αντίκρυσμα, γιά κινήματα που μένουν ακίνητα, για άλλα λόγια να αγαπιώμαστε...θα του πούμε Φιντέλ ρούφα το πούρο σου, έχουμε τυραννία να ανατρέψουμε και με αέρια του ορθού δεν βάφονται αυγά...

Το ίδιο πάνω κάτω λέμε και στο Μίκη. Καλός χρυσός, αλλά άμα κάνεις παρέα με τους (υ)ιούς Παπανδρέου πώς να μην αλλοιθωρήσεις στο τέλος, ηθελημένα ή αθέλητα δεν το εξετάζω.

Συγνώμη που προσβάλλω την αισθητική σου αγαπητέ Ηλία, άν και είμαι λογοτέχνης και ποιητής αλλά δεν μου βγαίνουν ασημοστόλιστες περιπεπλεγμένες λέξεις που να περνοδιαβαίνουν απ΄τον ναρκισσισμό ως την βλακώδη λεξιλαγνεία, όταν κυριολεκτικά καίγεται η πατρίδα μας.

Η μεγάλη διάνοια και συγχωρεί και τιμωρεί...αν μ΄εννοείς αν δηλαδή μπορείς να εννοήσεις μιαν αντίρροπη στη στάχτη μικρόνοια...


Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες