Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ Η "ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ" ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 9:23 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΚΑΙ Η "ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ" ΜΕΤΑΦΡΑΣΗΣ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αλιεύσαμε από τον Αμέθυστο:
http://amethystosbooks.blogspot.com/

Ιερώνυμος: "Αυτή η προσπάθεια πρέπει αυτήν την στιγμή να ανασταλεί"
Ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος επισκέφθηκε την Ναύπακτο, προσκεκλημένος του οικείου Ιεράρχου κ. Ιεροθέου, για να συμμετάσχει στον τριήμερο εορτασμό του Αγίου Πολυκάρπου στην Ναύπακτο.

Σήμερα, Κυριακή 18 Απριλίου 2010 ο Μακαριώτατος λειτούργησε στον Ιερό Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Δημητρίου Ναυπάκτου και τέλεσε την πανηγυρική δοξολογία για την απελευθέρωση της πόλεως, μετά των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών Εδέσσης, Πέλλης και Αλμωπίας κ. Ιωήλ, Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Κοσμά, Θηβών και Λεβαδείας κ. Γεωργίου και του οικείου Μητροπολίτου κ. Ιεροθέου.

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μετά το πέρας της θείας Λειτουργία δέχθηκε ερωτήσεις από Δημοσιογράφους των τοπικών μέσων ενημέρωσης.

Δημοσιογράφος της Τηλεόρασης Lepanto, ρώτησε τον Μακαριώτατο το εξής: «Συνεδρίασε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος πριν από λίγες ημέρες και είναι αρκετά τα θέματα τα οποία την αφορούν. Ένα από αυτά ήταν και η μετάφραση, θα λέγαμε, της Λειτουργίας στην νεοελληνική γλώσσα. Βέβαια, υπήρξαν κάποια παραδείγματα από κάποιον Μητροπολίτη, αν δεν κάνω λάθος τον Σεβασμιώτατο Πρεβέζης, ο οποίος μετέφρασε κάποιο κείμενο. Ποιά είναι η άποψη η δική σας επάνω στο θέμα αυτό;»

Ο Προκαθήμενος της Ελλαδικής Εκκλησίας, τόνισε: «Κοιτάξτε, οπωσδήποτε είναι ένα θέμα μεγάλο και μας απασχολεί όλους. Αλλά αυτά τα θέματα τα μεγάλα, όπως είναι αυτό, όπως είπατε της ερμηνείας η της αποδόσεως της θείας Λειτουργίας με έναν τρόπο πιο κατανοητό, μετάφραση η παράφραση, όπως θέλετε πέστε το, είναι ένα πρόβλημα,είναι ένα θέμα που μας απασχολεί. Αλλά δεν είναι ένα θέμα που μπορεί να το αντιμετωπίση ο καθένας με τον δικό του τρόπο. Διότι πάμε να λύσουμε, η μάλλον να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα, αλλά θα δημιουργήσουμε πολλά άλλα περισσότερα».

«Γι’ αυτό ασχολήθηκε πολύ σοβαρά η Ιερά Σύνοδος και κατέληξε ότι δεν μπορεί αυτήν την στιγμή να κάνουμε τίποτε, μένουν τα πράγματα όπως είναι, αλλά όμως δημιουργούνται, συγκροτούνται επιτροπές οι οποίες θα μελετήσουν το θέμα απ’ όλες τις πλευρές, να ακουσθούν απόψεις, προτάσεις, να ωριμάση το θέμα και στην συνέχεια να εξετασθή, και όχι μόνον από την Σύνοδο, αλλά και από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος», πρόσθεσε ο Αρχιεπίσκοπος.

Τέλος, ο Αρχιεπίσκοπος τόνισε: «Επομένως, μένουμε όπως είμαστε, όπως υπάρχουν τα πράγματα. Και η Σύνοδος δεν θα ήθελε με κανέναν τρόπον ο κάθε ένας από μας να αποφασίζει και να κάνη αυτό που εκείνος νομίζει. Διότι σήμερα έχουμε το θέμα της γλώσσας, της ερμηνείας, αύριον έχουμε άλλα θέματα, δεν μπορεί κάθε ένας μέσα στον χώρο της Εκκλησίας Ιεράρχης να δίνη την δική του την λύση.

«Έτσι, λοιπόν, αυτή η προσπάθεια πρέπει αυτήν την στιγμή να ανασταλή, τουλάχιστον έως ότου ληφθή μια πιο καλή, ουσιαστική απόφαση», συνέχισε.

Πηγή : Romfea.gr

Σχόλιο

"είναι ένα πρόβλημα, είναι ένα θέμα που μας απασχολεί"

Δέν έχουμε συναντήσει ποτέ μας πιό διφορούμενο λόγο από αυτόν τού Αρχιεπισκόπου.
Τόν ακούς και σέ ζώνουν τα φίδια.
Γιατί είναι ένα πρόβλημα πού μάς απασχολεί; Δέν είναι λοιπόν στό παιχνίδι η κενοδοξία τού Πρεβέζης! Τήν ανωμαλία τού Πρεβέζης τήν ονομάζει προσπάθεια .
Προχθές ο Δημητριάδος είπε πώς την μετάφραση τήν έχουμε ανάγκη!
Όλοι αυτοί οι άχρηστοι πού διοικούν τήν Εκκλησία, ετοιμάζουν την Εκκλησία τής Κυριακής. Ταιριαστή στην αδιαφορία τους, στην απιστία τους. Ανίκανοι να οδηγήσουν πνευματικά βρίσκουν τήν εύκολη λύση τής μεταφράσεως ώστε εάν καταλαβαίνει ο Χριστιανός να είναι όλη η ευθύνη δική του.
Έχω ευθύνη απέναντι στούς πιστούς είπε ο Μελέτιος. Τόσα χρόνια τί έκανε; Έγραφε βιβλία; Τώρα θυμήθηκε τούς πιστούς; Καί γιά να νήψει τάς χείρας του, τούς πετάει τη μετάφραση;
Πρέπει να μάθουμε από τούς Βυζαντινούς πώς ξεφορτώνονταν τούς τραγόπαπες.


Αμέθυστος
Επιστροφή στην κορυφή
Κλεοξάνθη
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Απρ 19, 2010 11:35 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η λογική και νοερά λατρεία Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Και σαν απάντηση παραθέτουμε κείμενο του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ναυπάκτου Ιερόθεου Βλάχου, αλιευμένο κι αυτό από τον Αμέθυστο http://amethystosbooks.blogspot.com/

Ναυπάκτου Ιερόθεος : "μερικοί σύγχρονοι έχουν έλλειμμα ορθοδόξου θεολογίας και εκφράζουν μια θεολογία, η οποία έχει επηρεασθή από τον παπικό σχολαστικισμό και τον προτεσταντικό ηθικισμό, γι' αυτό και αυτοσχεδιάζουν αυθαίρετα μέσα στην Εκκλησία."

Η λογική και νοερά λατρεία

Συνέπεια των προηγουμένων είναι ότι η λατρεία της Εκκλησίας διαιρείται σε λογική λατρεία και νοερά λατρεία και ο άνθρωπος που ζη πραγματικά μέσα στην Εκκλησία μπορεί να μετέχη παράλληλα και στις δύο λατρείες. Αυτή είναι η βάση του ορθοδόξου ησυχασμού, της ορθοδόξου νηπτικής ζωής. Κατά την διδασκαλία των αγίων Πατέρων της Εκκλησίας η ψυχή του ανθρώπου είναι λογική και νοερά. Κατ' επέκταση υπάρχει η λογική λατρεία και η νοερά λατρεία.

Από την παράδοση της Εκκλησίας γνωρίζουμε ότι τα βρέφη έχουν νοερά ενέργεια, δια της οποίας μπορούν να βλέπουν αγγέλους και αγίους, ενώ δεν έχει ακόμη αναπτυχθή η λογική λειτουργία του εγκεφάλου, που θα τελειοποιηθή αργότερα, καθώς το παιδί θα μεγαλώνη.

Έτσι, κατά την θεία Λειτουργία δεν αρκεί μόνον η ανάπτυξη της λογικής λειτουργίας, αλλά κυρίως η ανάπτυξη της νοεράς λειτουργίας. Δηλαδή, η μετάφραση της αποστολικής ευλογίας στην δημοτική γλώσσα, ως «η Χάρη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και η αγάπη του Θεού και Πατέρα και η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος να είναι μαζί σας», δεν θα μπορέση ποτέ να δώση στον άνθρωπο να καταλάβη λογικώς τι είναι Χάρη του Κυρίου, η αγάπη του Θεού Πατέρα και η κοινωνία του Αγίου Πνεύματος, τι είναι ο Τριαδικός Θεός και πως μπορούμε να μεθέξουμε της Χάριτός Του.

Αυτή η γνώση είναι θέμα νοεράς καρδιακής εμπειρίας. Ο Απόστολος Παύλος κάνει λόγο για αρραβώνα που δίνεται στην καρδιά: «Ο δε βεβαιών ημάς συν υμίν εις Χριστόν και χρίσας ημάς Θεός, ο και σφραγισάμενος ημάς και δους τον αρραβώνα του Πνεύματος εν ταις καρδίαις ημών» (Β Κορ. α , 21-22).

Άλλωστε, ο Χριστός στους μακαρισμούς Του τόνισε την απαραίτητη προϋπόθεση της καθαρής καρδιάς για την όραση του Θεού και όχι την έξαψη της λογικής: «Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία ότι αυτοί τον Θεόν όψονται» (Ματθ. ε',8). Το ίδιο συναντούμε και στις επιστολές των Αποστόλων, όπου γίνεται λόγος για την καρδιά ως προϋπόθεση και βάση της θεοπτίας.

Είναι δε γνωστόν ότι ο Χριστός όταν εμφανίσθηκε στους Μαθητές Του «διήνοιξεν αυτών τον νουν του συνιέναι τας γραφάς» (Λουκ. κδ , 45). Η γνώση του μυστηρίου που εκφράζεται με λέξεις γίνεται στον νου του ανθρώπου δια της Αποκαλύψεως του Θεού. Αυτό το βλέπουμε εμφανώς στην ευχή προ του Ευαγγελίου: «Έλλαμψον εν ταις καρδίαις ημών, φιλάνθρωπε Δέσποτα, το της σης θεογνωσίας ακήρατον φως και τους της διανοίας ημών διάνοιξον οφθαλμούς (τον νου) εις την των ευαγγελικών σου κηρυγμάτων κατανόησιν... Συ γαρ ει ο φωτισμός των ψυχών και των σωμάτων ημών...».

Ο βασικός σκοπός του ανθρώπου δεν είναι να κατανοήση λογικώς τις λέξεις, αλλά να εισέλθη στο βάθος του μυστηρίου, να βιώση και να μεθέξη την κένωση του Υιού και Λόγου του Θεού, δια της αποκαλύψεως του Θεού στην καθαρή καρδιά του. Γι' αυτό και η αποφατική θεολογία είναι «ο Γολγοθάς της ανθρώπινης λογικής».

Αυτό σημαίνει ότι η θεία Λειτουργία, που είναι λογική λατρεία, συνδέεται στενά και με την νοερά λατρεία. Άλλωστε, η Βασιλεία του Θεού για να την οποία κάνουν λόγο πολλοί σύγχρονοι ερμηνευτές και ακαδημαϊκοί διδάσκαλοι, που είναι η φανέρωση και η μέθεξη της ακτίστου Χάριτος του Θεού, δεν είναι υπόθεση λογικής επεξεργασίας, αλλά υπόθεση καθαρού νοός και καθαράς καρδίας.

Τα βρέφη, τα παιδιά και οι Άγιοι συμμετέχουν στην θεία Λειτουργία, κάνοντας νοερά λατρεία μπορεί να βλέπουν υπερκόσμια χοροστασία, για την οποία ομιλούν οι Άγιοι, μπορεί να βλέπουν αγγέλους, ενώ όσοι στηρίζονται στην λογική κατανόηση των λέξεων έχουν πλήρη άγνοια της γνώσεως του Μυστηρίου.
Στην βιογραφία του αγίου παπα-Νικόλα Πλανά διαβάζουμε ότι ένα παιδάκι που είχε ανεπτυγμένη την νοερά ενέργεια έβλεπε τον λειτουργούντα άγιο παπα-Νικόλα να υπερυψούται του εδάφους, και το φώναξε με ενθουσιασμό στην μητέρα του. Θεωρώ ότι το παιδάκι αυτό μετείχε της θείας Λειτουργίας πραγματικά, έστω κι αν δεν καταλάβαινε τις λέξεις, ενώ οι άλλοι που πρόσεχαν με την λογική απλώς παρακολουθούσαν. Η για να εκφρασθώ με άλλον τρόπο, δεν μπορώ να αποκλείσω το παιδάκι αυτό από την μέθεξη της λατρείας, επειδή δεν μπορούσε να κατανοήση τις λέξεις. Μάλλον θεωρώ ότι μετείχε της θείας Λειτουργίας καλύτερα από άλλους εγκρατείς φιλολόγους που γνωρίζουν την ετυμολογία και την έννοια των λέξεων.

Ο Απόστολος Παύλος γράφει: «η ικανότης ημών εκ του Θεού, ος και ικάνωσεν ημάς διακόνους καινής διαθήκης, ου γράμματος, αλλά πνεύματος• το γαρ γράμμα αποκτέννει, το δε πνεύμα ζωοποιεί» (Β Κορ. γ , 5-6).

Επομένως, η παραθεώρηση της νοεράς λατρείας συνιστά έλλειμμα ορθοδόξου θεολογίας.

Γενικά, όσοι απλοποιούν τις λέξεις της θείας λατρείας ακόμη και αυτές που έχουν «υψηλό, εννοιολογικό, εικονικό, συμβολικό και βιωματικό επίπεδο» για να γίνουν κατανοητές λογικά αφ' ενός μεν καταστρέφουν τον πολιτισμικό μας πλούτο, αφ' ετέρου δε αγνοούν την ορθόδοξη θεολογία στην πλήρη έκφρασή της. Η ορθόδοξη θεολογία δεν είναι σχολαστική, ορθολογιστική, αλλά αποκαλυπτόμενο μυστήριο. Και το μυστήριο δεν κατανοείται απλώς λογικά.

Έτσι, από το γράμμα προχωρούμε στο πνεύμα μέσα από όλη την ασκητική παράδοση της Εκκλησίας. Αυτό σημαίνει ότι όσοι ακούνε αναλύσεις των γινομένων και πραττομένων στην θεία Λειτουργία –άλλωστε αυτή είναι η αξία του κηρύγματος– η όσοι μετέχουν τακτικά στην θεία Λειτουργία μπορούν να κατανοήσουν ευχερώς και το γράμμα, κυρίως όμως μπορούν να εισχωρήσουν στο πνεύμα με την καθαρότητα της καρδιάς και την γνώση της συμβολικής γλώσσας της Εκκλησίας.

Οι φιλοκαλικοί Πατέρες του 18ου αιώνος, ενώ έκαναν μεταγλωττίσεις σε διάφορα πατερικά κείμενα, δεν τόλμησαν να μεταγλωττίσουν τις ευχές της θείας Λειτουργίας και των Μυστηρίων, αν και το διανοητικό επίπεδο του λαού ήταν χαμηλό.

Οπότε, όσοι παραμένουν στο επίπεδο της λογικής κατανόησης των λειτουργικών κειμένων δείχνουν ότι αγνοούν την ορθόδοξη θεολογία, γι' αυτό κατά τον Μέγα Βασίλειο «τεχνολογούσι και ου θεολογούσι». Δεν χρειάζεται απλώς η λογική κατανόηση των κειμένων η μετάφρασή τους, αλλά η μύηση στην ζωή της Εκκλησίας και στο μυστήριο της κενώσεως του Χριστού και της θεώσεως του ανθρώπου.

Νομίζω ότι μερικοί σύγχρονοι έχουν έλλειμμα ορθοδόξου θεολογίας και εκφράζουν μια θεολογία, η οποία έχει επηρεασθή από τον παπικό σχολαστικισμό και τον προτεσταντικό ηθικισμό, γι' αυτό και αυτοσχεδιάζουν αυθαίρετα μέσα στην Εκκλησία.

Aπόσπασμα από τό κείμενο τού Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ιερόθεου Βλάχου.

ΡΟΜΦΑΙΑ
ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ

Σχόλιο : Νομίζουμε είναι η απάντηση στήν κακοδοξία πού περιμέναμε όλοι μας.
Επιστροφή στην κορυφή
ΚΛΕΟΞΑΝΘΗ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Απρ 27, 2010 10:12 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Απάντηση αποτελεί και στην κακοδοξία της κυρίας Κούκουρα, ως κατωτέρω:

http://amethystosbooks.blogspot.com/2010/04/blog-post_9126.html


ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ ΕΙΜΙ ΚΥΡΙΕ, ΔΙΔΑΞΟΝ ΣΟΥ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ
+
Η κ.Δήμητρα Κούκουρα σπούδασε την γλώσσα καί τήν θεολογία εις βάθος, και δικαίως εγείρει τα δικαιώματά της.

Δηλώνει λοιπόν : Αναμφισβήτητα η γλώσσα των λειτουργικών κειμένων και των βιβλικών αναγνωσμάτων της ελληνόφωνης Ορθόδοξης Εκκλησίας ανήκει σε μια παλαιότερη μορφή της ελληνικής, η οποία είναι ακατανόητη από τη συντριπτική πλειοψηφία των συγχρόνων ομιλητών της Κοινής Νεοελληνικής γλώσσας.

Δηλ.η κ. Κούκουρα δηλώνει πώς το Μυστήριο τής Εκκλησίας είναι ευκολονόητο και τό μόνο πρόβλημα πού παρουσιάζεται είναι η παλαιά γλώσσα. Σημειώσαμε ήδη τήν χρήση τού όρου παλαιό γιά τόν χαρακτηρισμό τής γλώσσας . Διότι οι εκσυγχρονιστές-φωταδιστές εκ Παρισίων, έχουν κατάληψη, δαιμονική κατάληψη από τόν όρο ΝΕΟΣ. Ιδού νέα ποιώ πάντα. Τό νέο παράγγελμα τού Εωσφόρου.

Η κ.Κούκουρα λοιπόν καταλαβαίνει : άς δούμε τί καταλαβαίνει. Γράφει στό ΒΗΜΑ : Αλλωστε η αγάπη και η κραυγή που βγαίνει από τα τρίσβαθα της ανθρώπινης ψυχής σαρκώνεται στη μητρική γλώσσα και όχι στη γλώσσα της 55ης προμάμμης, όσο υπέροχη και αν είναι!

Κυρία μου, εάν η αγάπη πού έφερε ο Κύριος έχει οποιαδήποτε σχέση με τήν αγάπη τής μαμάς, ή μέ την κραυγή τής ψυχής, η οποία μέσα στό δίπολο οδύνης και ηδονής έχει πολλές αιτίες, γιατί να μπεί σε τόσο κόπο, να ενσαρκωθεί και να σταυρωθεί, και δέν άνοιγε τούς ουρανούς να βγάλει φωνή μεγάλη : Τή μαμά να ακούτε, θα σάς διδάξει τήν αγάπη.

Κυρία μου τό Μυστήριο τής Εκκλησίας δέν μπορούσαν να τό κατανοήσουν οι μαθητές τού Προδρόμου και θα τό καταλάβετε εσείς με τίς σπουδές σας στη Σορβόννη;

Αμέθυστος

Σημ.Το ανωτέρω κείμενο που αλιεύσαμε από τον Αμέθυστο αναφέρεται στο άρθρο «Πάτ’ ερημών» της κ. Δήμητρας Κούκουρα που δημοσιεύθκε στο ΒΗΜΑ της Κυριακής της 25ης Απριλίου . Το άρθρο της Δ.Κ.είναι γραμμένο στην Κοινή Νεοελληνική γλώσσα και σηματοδοτεί προφανώς την κοινή νεοελληνική έκφραση «κολοκύθια στο πάτερο».
Επιστροφή στην κορυφή
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Απρ 28, 2010 1:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΟΛΕΘΡΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ


Σταύρωση


Από εφημερίδα και ιστολόγιο σοβαρών, υποτίθεται, προδιαγραφών : Την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και το amen. gr

«Τι γλώσσα θα μιλούσε ο Χριστός αν ερχόταν σήμερα και σε ποια γλώσσα θα προσευχόταν μαζί μας»; Ρωτάνε τα νέα "παιδιά" τον επίσκοπο Δημητριάδος.

Όταν οι θεολογικά ανίδεοι και απαίδευτοι - ποιοι ευθύνονται; - υποβάλλουν τέτοιου είδους ερωτήσεις, αποδεικνύεται το μέγεθος της απαιδευσιάς που έχει κι εκείνος που απαντά. Φευ, συμβαίνει να είναι επίσκοπος !!! Πέφτει κι ο ίδιος στο επίπεδο της αγραμματοσύνης του επαίσχυντου λαϊκισμού :

«Εάν σήμερα ερχόταν ο Χριστός θα μιλούσε τη γλώσσα σας», ήταν η απάντηση της παπόδουλης Χριστοδουλικής συνέχειας δια χειλέων του επισκόπου Βόλου.

" συμφέρει υμίν ίνα εγώ απέλθω. εαν γαρ μη απέλθω, ο παράκλητος ουκ ελεύσεται προς υμάς "

Αλλά ο Παράκλητος ήλθε. Μόνο που ο ψευδοεπίσκοπος αδυνατεί να Τον γνωρίσει. Διότι εμφαίνεται με μορφή γραμμάτων και με λαλιά ασυμβίβαστη με την συνηθισμένη, πχ. όπως αυτή των "ιμο" , των "τρέντυ", των "ρόντοι" ή των "ράβαλα".

Ο ψευδοεπίσκοπος έδιωξε τον Παράκλητο, δεν τον θέλει. Διότι δεν τον αναγνωρίζει. Άλλωστε, δεν υπάρχουν Ιεροί Κανόνες που να απαγορεύουν τις μεταφράσεις - ενδεχομένως, μεταγλωττίσεις αργότερα.

Παρένθεση πρώτη : Τους έστελνα συστηματικά ενοχλητικά ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ πριν από χρόνια. Σπάνια δημοσίευαν κάποιο από αυτά. Στο τέλος βαρέθηκα.

Παρένθεση δεύτερη : Συνάντησα κάποτε τον επίσκοπο Δημητριάδος, που σήμερα υπερμαχεί των μεταφράσεων. Ήταν αρχιγραμματέας της πειραϊκής εκκλησίας η οποία με είχε καλέσει στο ραδιοφωνικό της σταθμό να μιλήσουμε για της Μεταμοσχεύσεις. Ήταν μπροστά ο επίσκοπος, τότε αρχιγραμματέας, σε ένα μεγάλο τραπέζι και διπλά του είχε ένα σωρό εφημερίδες και περιοδικά. Άνοιγε τις εφημερίδες και έκοβε κάποια κομμάτια ασταμάτητα. Με χαιρέτησε και με έστειλε στο ραδιοθάλαμο. Ο νεαρότατος (εικοσάχρονος και κάτι παραπάνω) ιερεύς-παρουσιαστής είχε "μαύρα μεσάνυχτα". Δεν είχε ιδέα περί ποίου θέματος θα γινόταν η "ενημέρωση" και οι ερωτήσεις ήταν παιδαριώδης. Ο έξυπνος επίσκοπος, τότε αρχιγραμματέας, απέφυγε τον σκόπελο. Προτίμησε να κόβει τις εφημερίδες. Μετά από χρόνια στρογγυλοκάθησε στο "Αρχονταρίκι" της κρατικής τηλεόρασης και κάθε Κυριακή, μας μεθούσε με το άρωμα της νεοορθοδοξίας.

Μετά από κανένα - δυο χρόνια η πειραϊκή εκκλησία έξέδωσε το ομώνυμο περιοδικό της. Στο δεύτερο, αν θυμάμαι καλά, τεύχος της δημοσίευσε άρθρο ιατρού ο οποίος έγραφε ότι με τη δωρεά οργάνων σώζονται 7 - 8 άνθρωποι. ΄Εγραψα ένα γράμμα, δεν δημοσιεύθηκε ποτέ. Διευθυντής σύνταξης ήταν ο αρχιγραμματέας και νυν επίσκοπος Δημητριάδος.

Λυπάμαι τις ψυχές που χάνονται από αυτούς τους σφύζοντες από αγάπη "για τα παιδιά" λυκοποιμένες.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Κυπριανός Χριστοδουλίδης



Ένταξη: 03 Δεκ 2009
Δημοσιεύσεις: 564
Τόπος: Αθήνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Απρ 29, 2010 11:41 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Ο αμερικανός πρόεδρος κος. Ομπάμα είχε τηλεφωνική "σύσκεψη" με τη γερμανίδα ομόλογο κα. Μέρκελ.

Ο κ. Ομπάμα της είπε να μη "τραβά πολύ το σχοινί" και η κα. Μέρκελ συμμορφώθηκε. Η Ελλάδα θα πάρει οικονομική βοήθεια.

Α, ναι! Είχαμε και την ευχάριστη έκπληξη με τον μακαριώτατο στη συγκέντρωση (λαοσύναξηWink του σταδίου Ειρήνης και Φιλίας.

Άλλο ένα "λάβαρο" υψώθηκε. Συνηθίσαμε.

(Παραλειπόμενο μιας άλλης πατριωτικής κοροϊδίας).
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες