Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Περί σεξουαλικής αγωγής

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 11, 2009 1:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Περί σεξουαλικής αγωγής Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Περί σεξουαλικής αγωγής

http://paideia-gr.blogspot.com/2009/05/blog-post_9863.html



Τι θα διδάσκεται στο μάθημα της Σεξουαλικής Αγωγής;
Είναι ένα βασικό ερώτημα που πρέπει να απαντήσουμε πριν συμφωνήσουμε ή διαφωνήσουμε με την εισαγωγή του στα σχολεία.
Από όσα μέχρι στιγμής έχουν γίνει γνωστά είναι σαφές πως η εισαγωγή του μαθήματος στοχεύει στην αποφυγή εκτρώσεων, ανεπιθύμητων εγκυμοσύνων, σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων στα παιδιά.
Για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι προβλέπεται ενημέρωση των παιδιών για το σώμα τους και τη λειτουργία του, διδασκαλία για τη χρήση αντισυλληπτικών μέτρων (προφυλακτικών, αντισυλληπτικών χαπιών κλπ), ενημέρωση για τα σχετικά νοσήματα.

Πιστεύουμε ότι ένα τέτοιο μάθημα όχι μόνο δεν θα πετύχει το στόχο του αλλά μάλλον θα συμβάλλει περισσότερο στην εκτράχυνση των ηθών της νεολαίας μας,
θα αυξήσει την άκαιρη και εφάμαρτη σεξουαλική της ζωή και θα οδηγήσει σε βάραθρα αμαρτίας, της οποίας ο καρπός είναι ο πνευματικός (και κάποτε και ο βιολογικός) θάνατος.

Ένα μάθημα Σεξουαλικής αγωγής (τέτοιου προσανατολισμού) στρέφεται...
κατάφορα ενάντια στη χριστιανική ζωή και διδασκαλία. Οι αρετές της παρθενίας και της αγνότητας (με την αποφυγή των προγαμιαίων σχέσεων), η μοναδικότητα του προσώπου και η καταξίωσή του εντός της αγαπητικής συνύπαρξης του ευλογημένου από την Εκκλησία γάμου, η ασκητική οδός της ζωής της παρθενίας (μοναχικό πολίτευμα) παραθεωρούνται ολοκληρωτικά.
Δεν καταβάλλεται καμία προσπάθεια να απομακρυνθούν οι νέοι από τις πορνικές προγαμιαίες σχέσεις και το μόνο που φροντίζει ένα τέτοιο μάθημα είναι να πορνεύουν οι νέοι με «ασφαλή» τρόπο για τη σωματική τους υγεία.
Πλήρης αδιαφορία για την πνευματική υγεία των νέων, την διατήρηση της παρθενίας τους, την σωματική και ψυχική τους καθαρότητα που θα οδηγήσει σε ευλογημένους εγγάμους ή σε αγωνιστές μοναχούς.
Ο προσανατολισμός της παιδείας που θέλει μάθημα Σεξουαλικής αγωγής είναι αντιχριστιανικός. Παραβλέπει τη διδασκαλία του Κυρίου Ιησού για τις σχέσεις των ανθρώπων και κινείται σε πλαίσια σαρκικής ακολασίας. Η οδός της ασκήσεως των αρετών αντικαθίσταται από την οδό της «ασφαλούς» εφάμαρτης διαβίωσης.
Δεν θα επιτρέψουμε την αποχριστιανοποίηση της παιδείας και την αντικατάστασή της από μια παιδεία της ανηθικότητας και του πανσεξουαλισμού.

σχόλιο paideia-gr: Θεωρούμε απαράδεκτη την επιβολή τέτοιου μαθήματος σε μαθητές της Ε΄ Δημοτικού! Πρόκειται για σαφή προτροπή στην έναρξη σεξουαλικής ζωής, καθώς δεν γνωρίζουμε μαθητές που σε αυτήν την ηλικία να έχουν σεξουαλικές σχέσεις! Ένα τέτοιο μάθημα θα έπρεπε να συζητηθεί για το Λύκειο, όχι να επιβληθεί στο Δημοτικό! Ο Αρούλης βαδίζει σταθερά στα βήματα της Γιαννάκου: δεν θέλει να στείλει στα σχολεία το βιβλίο Ιστορίας του Κολιόπουλου, αλλά το βιβλίο σεξουαλικής αγωγής του Ασκητή! Είδε ο γύφτος τη γενιά του... που λέει και η παροιμία!

Επιστροφή στην κορυφή
Αριστείδης
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 11, 2009 2:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Εγώ δεν φοβάμαι αυτά που φοβάται ο συγγραφέας του άρθρου , ούτε εκείνα που σχολιάζει ο ιστολόγος του "παιδεία-gr". Φοβάμαι άλλα χειρότερα, δεδομένου ότι η προπαγάνδα στα σχολικά βιβλία οργιάζει τελευταίως.

Λέω δηλαδή ότι αν αυτού του είδους η "αγωγή" περάσει και καθιερωθεί, εντός ολίγου θα εμφανιστούν κεφάλαια για τα "ομόφυλα ζευγάρια", για την "ελευθερία σεξουαλικού προσανατολισμού" κτλ. Μετατροπή δηλαδή του μαθήματος "σεξουαλικής αγωγή" σε "εισαγωγή στη γκέι κουλτούρα".

Τους έχω ικανούς για όλα.
Επιστροφή στην κορυφή
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 11, 2009 3:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ
Επιστροφή στην κορυφή
ΡΕΣΑΛΤΟ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 11, 2009 7:51 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Από το ΡΕΣΑΛΤΟ, τεύχος 34,Νοέμβριος 2008


τα…«τσίσα» του Ασκητή στo δημοτικό σχολείο
Γράφει: Ο Δημήτρης Νατσιός, Δάσκαλος


«ανάθεμα την ώρα ποιος ορίζει εδώ / το ανάποδο βαφτίζει και το λέει σωστό»
Οδ. Ελύτης, «ο Ήλιος ο Ηλιάτορας»


Διάβασα την είδηση στη εφ. «Έθνος» της περασμένης Κυριακής και «κάπνισαν τα μάτια μου». Το νεοταξικό κηφηναριό που ελέγχει το λεγόμενο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, αυτό που επέτρεψε να πιάσουν στα χέρια τους οι μαθητές τη μαγαρισιά που ονομάστηκε βιβλίο ιστορίας Στ΄ Δημοτικού, ανακάμπτει δριμύτερο. Από τη νέα σχολική χρονιά -2009-2010- θα «διδάσκεται» στο δημοτικό σχολείο η σεξουαλική αγωγή. Ήδη γράφτηκαν, εγκρίθηκαν και παίρνουν το δρόμο της εκτύπωσης δύο σχετικά βιβλία ένα για τις Α΄ και Β΄ τάξεις και ένα
για τις υπόλοιπες του δημοτικού σχολείου. Συγγραφέας τους ο γνωστός τηλεσεξολόγος Θάνος Ασκητής, ο άνθρωπος που αναλάμβανε να παρηγορεί τηλεφωνικώς, τους απανταχού στερημένους ή μπαφιασμένους ή κορεσμένους, επί σκοπώ υποστυλώσεως του στυτικού τους μηχανισμού, διασκεδάζοντας ταυτόχρονα ξενύχτηδες και χασομέρηδες με τις γαργαλιστικές λεπτομέρειες, που αράδιαζαν τα «νούμερα» που έπαιρναν το νούμερό του. Θα το δούμε κι αυτό.
Η λουστραρισμένη σαχλαμάρα εισέρχεται, δόξη και τιμή, στο δημόσιο σχολείο. Το «μάθημα» - «θου Κύριε φυλακήν το στόματί μου» - θα διδάσκεται τις ώρες της «ευέλικτης ζώνης». Για όσους δεν γνωρίζουν η Α’ και η Β’ τάξεις κάνουν 4 ώρες την εβδομάδα, η Γ’ και η Δ’ 3 ώρες και οι Ε’ και Στ’ 2 ώρες την εβδομάδα «ευέλικτη ζώνη». Τώρα τι είναι αυτή η ευέλικτη ζώνη, είναι δύσκολο να απαντηθεί. Υποτίθεται πως πρέπει να αφιερώνεται σε διαθεματικές και δημιουργικές δραστηριότητες. Τώρα τι είναι αυτές οι διαθεματικές δραστηριότητες, και αυτό είναι δύσκολο να απαντηθεί. Αυτό που ξέρω είναι πως αυτές τις «άδειες» ώρες τις «εκμεταλλεύομαι», για Γλώσσα και Μαθηματικά, μήπως και μπορέσω να συμμαζέψω λίγο τα πνιγηρά βιβλία που παραλάβαμε πριν από δύο χρόνια και μας τυραννούν. Επειδή στην Ελλάδα ισχύει το αξεπέραστο «ουδέν καινόν, τα πάντα κενά», το κενό στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα θα γεμίσει με τα «πρωτοποριακά» επινοήματα του κυρ-Ασκητή. Το «μάθημα» της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης καθίσταται ισότιμο πλέον με την νεότερη ιστορία των Ε’ και Στ’ τάξεων. Δίωρα και τα δυο.
Μετά την «Έξοδο» του Μεσολογγίου, για παράδειγμα, όπου διδάσκονται οι μαθητές το μεγαλείο της αυτοθυσίας και του χρέους, θα πιάνουν στα χέρια τους το εγχειρίδιο του Ασκητή και θα διαβάζουν: «Το πέος αποτελείται από το σώμα του και την κεφαλή του, που ονομάζεται βάλανος. Στην άκρη της βαλάνου και στο κέντρο αυτής υπάρχει μια μικρή τρυπίτσα που λέγεται στόμιο της ουρήθρας από όπου βγαίνουν τα τσίσα, που λέγονται και ούρα…». (Υποπτεύομαι πως ο τίτλος του μαθήματος αυτού - η εφημερίδα μόνο αποσπάσματα περιείχε - θα είναι «τα τσίσα που λέγονται και ούρα», το επόμενο ίσως να τιτλοφορηθεί «τα βρακιά που λέγονται και εσώρουχα» ή «τα μαλλιά που λέγονται και τρίχες» και ούτω καθεξής). Για να εισαχθούν «τα τσίσα» στο δημοτικό σχολείο έγιναν κάποιες στατιστικές έρευνες, τις οποίες διενήργησε η Ελληνική Εταιρεία Αγωγής Ψυχικής και Σεξουαλικής Υγείας. Πρόεδρος της είναι βεβαίως ο Θάνος Ασκητής. Σύμφωνα, λοιπόν, με τις στατιστικές, το 90% των γονέων και το 71% των δασκάλων, είναι υπέρ της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στο σχολείο. Προσωπικά δεν άκουσα συνάδελφο να πήρε μέρος σε τέτοια δημοσκόπηση ούτε και γονέα. Τώρα πώς κατέληξαν οι επιστήμονες της εν λόγω εταιρείας στα εντυπωσιακά 90% και 71%, αυτό ας το κρίνουν οι αναγνώστες. Μια και η απόφαση είναι ειλημμένη, θα υποβάλω κάποια ερωτήματα για την αναγκαιότητα της εισαγωγής της σεξουαλικής αγωγής στο δημοτικό.
Πρώτον: Δεν θα έπρεπε πρώτα να εφαρμοστεί πειραματικά η σεξουαλική αγωγή σε κάποια σχολεία, να εξαχθούν συμπεράσματα, να ανιχνευτούν αντιδράσεις μαθητών και γονέων και να διαπιστωθεί η καταλληλότητα των εγχειριδίων και η ωριμότητα των μαθητών να την αποδεχτούν;
Δεύτερον: Ο Ευάγγελος Παπανούτσος, ο σοφός παιδαγωγός, μιλώντας κάποτε γι’ αυτό το θέμα είχε πει: «Δεν είναι εύκολο πράγμα να μιλήσεις στα παιδιά για το σεξ, χωρίς τον κίνδυνο να τα φοβίσεις, να τα γεμίσεις με αηδία ή το χειρότερο να τα οδηγήσεις σε εκτραχηλισμούς». Μπορεί μια τόσο λεπτή και σοβαρή διαπαιδαγώγηση να φύγει από τα χέρια των κατ’ εξοχήν αρμοδίων, των γονέων, και να περάσει στα χέρια σεξολόγων τύπου Ασκητή;
Τρίτον: Κανείς δάσκαλος δεν έχει τις γνώσεις και την εμπειρία που απαιτεί ένα τόσο κρίσιμο θέμα. Πώς θα το διδάξει; Είναι έτοιμοι οι γονείς να εμπιστευτούν σε αναρμόδιους και ακατάρτιστους, σ’ αυτό το είδος της αγωγής, εκπαιδευτικούς, όταν ο φυσικός του χώρος είναι το σπίτι;
Τέταρτον: Έχουμε ως λαός το προνόμιο να είμαστε πίσω από αυτό που ονομάζουμε «πολιτισμένο κόσμο». Έτσι μας δίνεται η δυνατότητα να επωφεληθούμε από τη λάθη του. Δυστυχώς όμως ως μειονεκτικοί Βαλκάνιοι χάσκουμε έκθαμβοι στις «επιδόσεις» της Δύσης, τις μιμούμαστε αλόγιστα. Είχα διαβάσει παλαιότερα πως στη Σουηδία, χώρα που διδάσκεται η σεξουαλική αγωγή, έχουν αυξηθεί κατακόρυφα οι εγκυμοσύνες σε δεκατριάχρονα και δεκατετράχρονα κορίτσια, με παράλληλη αύξηση των αφροδίσιων νοσημάτων.
Έχω κρατήσει μια είδηση που δημοσιεύτηκε στην εφ. «Ελευθεροτυπία», της 24ης Μαΐου 2005. Συνέβη στην Αγγλία. «Τρεις αδελφές 16, 14 και 12 ετών είναι κιόλας μητέρες. Δύο απ’ αυτές δεν έχουν καμμία σχέση με τους μπαμπάδες των παιδιών τους. Η μητέρα τους κ. Άτκιν είπε στην εφημερίδα Sunday Mercury ότι τα κορίτσια της καταστρέψανε τη ζωή τους και την δικιά της ζωή, εξαιτίας της κακής εκπαίδευσης σε θέματα σεξ που λαμβάνουν τα παιδιά στα δημόσια σχολεία της χώρας». Ήδη η τάση διεθνώς είναι να φύγει από το σχολείο η σεξουαλική αγωγή και να ξαναγυρίσει στο σπίτι. Στην Ελλάδα είναι γνωστό πως έχουμε τις λιγότερες περιπτώσεις εξώγαμων παιδιών. Αυτό συμβαίνει και γιατί ο γάμος διατηρεί ακόμα, αν και πανταχόθεν βαλλόμενος, την ιερότητά του και γιατί δεν τολμήσαμε, μέχρι τούδε, να αναθέσουμε σε τυχάρπαστους σεξομπουρδολόγους, την διαπαιδαγώγηση τέτοιου σοβαρότατου θέματος. Γιατί, λοιπόν, αυτή η σπουδή; γιατί και πάλι ουραγοί των εξελίξεων; μήπως για εμπορικούς σκοπούς; Μήπως για ακόμη ταπεινότερους σκοπούς οδηγηθούμε στον εξευτελισμό μιας τόσο ιερής λειτουργίας, του έρωτα, που όπως λέει ο άγιος Χρυσόστομος, «ο Θεός την εγκατέσπειρε στην ψυχή του ανθρώπου»;
Όπως εύστοχα έχει ειπωθεί όλη αυτή η βιασύνη να διδαχτούν τα παιδιά την σεξουαλική αγωγή είναι ένας πυρήνας από-αθωοποιήσεως. Εάν όλα τα μυστήρια των ψυχών και των σωμάτων μας ξεγυμνωθούν, η σημαντική γοητεία του «ζην» και του «αναπτύσσεσθαι» έχει αποκλειστεί. Κάθε πράμα στον καιρό του λέει ο σοφός λαός μας. Ας μην καταντήσει η δασκάλα να διαβάζει σε εφτάχρονους μαθητές φράσεις του τύπου: «Ο Γιωργάκης μέσα στο ντους, βλέπει το σώμα του και θυμάται τα λόγια του μπαμπά: Να μην ξεχάσω να πλύνω το πέος μου…. μέσα από το πετσάκι». Η καλή διδασκαλία προϋποθέτει το κύρος και την σοβαρότητα του εκπαιδευτικού. Ας μην τρωθούν ανεπανόρθωτα αυτά τα δύο τιμαλφή, εξαιτίας άκαιρων και άχρηστων πειραματισμών. Τα «τσίσα» του Ασκητή δεν έχουν καμμιά δουλειά στα δημόσια ελληνικά σχολεία….
Κιλκίς


Επιστροφή στην κορυφή
ΘΑΛΕΙΑ
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάϊ 11, 2009 8:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος

Και αυτό δημοσιευμένο στο τεύχος-34



ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΗΣ ΜΙΚΡΩΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Γράφει: Ο Γιάννης Παπαμιχαήλ



Δεν γνωρίζω αν ευσταθεί η πληροφορία περί της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης των παιδιών των πρώτων τάξεων του δημοτικού σχολείου, ούτε αν η διδασκαλία του μαθήματος θα ανατεθεί σε ειδικώς επιμορφωμένους δασκάλους που θα αποκτήσουν τις απαραίτητες επαγγελματικές δεξιότητες μέσα από τα γνωστά, συγχρηματοδοτούμενα από την Ευρωπαϊκή Ένωση, ψυχοπαιδαγωγικά σεμινάρια.


Δεν γνωρίζω ούτε ποιοι ειδήμονες σεξολόγοι θα αναλάβουν με το αζημίωτο την εκπόνηση του απαραίτητου «διδακτικού υλικού». Ακόμα, όμως και αν όλα αυτά δεν συμβούν άμεσα, η χαριτωμένη ιδέα έχει ήδη πέσει στο τραπέζι – και είναι σίγουρο ότι κάποιοι επιτήδιοι, χαριτωμένοι ή «σοβαροί», την επεξεργάζονται. Γιατί όχι; Πολλές τέτοιες «μικρές ή μεγάλες ιδέες», με τη γνωστή και αστείρευτης προχειρότητας σάλτσα της «διαθεματικότητας» ορισμένων μαθημάτων, αποτελούν ήδη αντικείμενα παρόμοιων ψυχοπαιδαγωγικών στοχασμών των ημιμαθών (αλλά συνήθως φανατικά «προοδευτικών») εγκεφάλων που γνωμοδοτούν ή αποφασίζουν για το μέλλον των παιδιών και καλλιεργούν την αποσπασματική, επιπόλαια και ασυγκρότητη σκέψη τους.

Xωρίς πολλά λόγια και περιστροφές:


1) Επειδή η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα, αφού η σεξουαλική ζωή των ανθρώπων οργανώνεται γύρω από την προβληματική της απόλαυσης και της ηδονής – και όχι αποκλειστικά γύρω από τη βιολογική προοπτική της αναπαραγωγής του είδους, ο οποιοσδήποτε περιορισμός της μύησης των παιδιών στο θέμα διαμέσου των σχολικών βιβλίων και μαθημάτων, κινδυνεύει ταχύτατα, στο όνομα ενός ψευδεπίγραφου επιστημονισμού, που σαγηνεύει πάντα τους υπανάπτυκτους, να καταλήξει σε μια βιολογίζουσα υπεραπλούστευση που θα «εργαλειοποιήσει» την οπτική των μικρών μαθητών στα ζητήματα γύρω από τη σεξουαλική ζωή.

2) Συμμετρικά με την απομάγευση της σεξουαλικής δραστηριότητας και την επικέντρωση της σχολικής διαπραγμάτευσης του θέματος στα ζητήματα της αναπαραγωγής του είδους (και των σχετικών, μάλλον ανόητων και σίγουρα πρόοιμων μαθημάτων ανθρώπινης ανατομίας), ελλοχεύει ο κίνδυνος της εγχάραξης στις παιδικές συνειδήσεις της ιδέας μιας ηδονιστικής «πανσεξουαλικότητας».
Η έμφαση αυτή τη φορά θα δοθεί στην κατάργηση κάθε ορίου μεταξύ φυσιολογικής και μη φυσιολογικής επιθυμίας και στην «ελεύθερη άσκηση της ατομικής προτίμησης του καθενός» στην αναζήτηση της ηδονής.
Το ατομικό αυτό δικαίωμα δεν αφορά βέβαια μόνο ούτε τον αυνανισμό, ούτε την ομοφυλοφιλία (πρακτικές κοινές στο ανθρώπινο είδος, που δεν χρειάστηκαν ποτέ επίσημες «διδασκαλίες» για να εξασκηθούν από τους ανθρώπους), αλλά την ιδέα που έχουν αποκτήσει προσφάτως όλοι οι δήθεν χειραφετημένοι από προκαταλήψεις, σύμφωνα με την οποία κάθε πιθανή διάκριση μεταξύ φυσιολογικής και μη φυσιολογικής επιθυμίας θα αποτελούσε αυτομάτως ένδειξη αυταρχισμού (ιδεολογικής προκατάληψης, μη ανεκτικότητας στη διαφορά κλπ.).
Ως γνωστό, στη θέση του αυταρχικού αποκλεισμού και της ποινικοποίησης κάθε παρέκκλισης από το «κανονικό» που χαρακτήριζε τα ολοκληρωτικά καθεστώτα, έχει επιβληθεί ένας νέος υπερολοκληρωτικός κανόνας, μια νέα «πολιτική ορθότητα», που ορίζει κανονιστικά ότι σε θέματα ατομικού γούστου και προτίμησης «δεν (πρέπει να) υπάρχουν καθόλου κοινοί (κοινωνικοί, πολιτισμικοί κλπ.) κανόνες» - ότι δηλαδή σε ζητήματα ατομικού γούστου και «δικαιωμάτων», η παρέκκλιση, η εξαίρεση και η διαφορετικότητα είναι ο μόνος εκτός κάθε δημοκρατικής αμφισβήτησης κανόνας λειτουργίας των σύγχρονων δυτικών κοινωνιών.
Σύμφωνα με αυτό το νέο αξιακό πλαίσιο η βιωματική και πρακτική απόρριψη μιας ομοφιλόφιλης λόγου χάρη σχέσης, αποτελεί ένδειξη μιας κάποιας ιδεολογικής αγκύλωσης του ατόμου.
Με άλλα λόγια, η εμμονή σε κάποια «κανονικότητα» θα αποτελούσε σχεδόν μια παρέκκλιση από τους νέους κανόνες.
Τα «διδάγματα» αυτά αποτελούν όχι βέβαια τα άμεσα περιεχόμενα, αλλά τις ιδεολογικές προεκτάσεις – τρόπον τινά τις «χρηστοήθειες» που εμπεδώνονται από τους μαθητές στα πλαίσια μιας εκσυγχρονισμένης σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης. Έτσι, η εξατομικευμένα χειραφετητική επικέντρωση της διδασκαλίας του μαθήματος της σεξουαλικής αγωγής μετά το δημοτικό εμπεριέχει τον κίνδυνο της εκτροπής της διδακτέας ύλης προς τη διδασκαλία των αρχών της νέας «πολιτικής ορθότητας».

Η μετάβαση από την υγιεινή του σώματος – και από τις προφυλάξεις που είναι απαραίτητες ήδη από την εφηβεία για την πρόληψη των σεξουαλικά μεταδιδόμενων νοσημάτων, στην ιδεολογική καλλιέργεια του νέου στερεότυπου, σύμφωνα με το οποίο η ατομική αναζήτηση της ηδονής δεν πρέπει να παρεμποδίζεται από κανέναν κοινωνικό φραγμό σχετικό με τη διάκριση του «κανονικού» από το «μη κανονικό», εμπεριέχεται οπωσδήποτε στη διαχρονική θεματολογία του μαθήματος.

Από εκεί μέχρι να αγοράζει ο προοδευτικός μπαμπάς την φουστίτσα το κολάν και τις γόβες του μικρού Μήτσου ή η μαμά τις αρβύλες της Κατινίτσας, δεν απέχουμε παρά ένα μικρό τσαχπίνικο πηδηματάκι... Από εκείνα που κάθε καλό παιδάκι του δημοτικού πρέπει να μάθει να κάνει νωρίς, με το μυαλό του πρώτα, για να συμβάλλει αργότερα και αυτό στο χτίσιμο μιας όμορφης και ειρηνικής κοινωνίας χειραφετημένων ανθρώπων «αποδεσμευμένων από στερεότυπα και προκαταλήψεις»...

Για να μην πέσει η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση των μαθητών στα χέρια των διαφόρων Ασκητών, Βαλλιανάτων και λοιπών γραφικών «ψυχολόγων», συνήθως with κάποιες σπουδές and διδακτορικούλια στο Αμέρικα, που σε αγαστή συνεργασία με τους προηγούμενους θα περάσουν επιστημονοφανές βερνίκι στα ιδεολογήματα του εκσυγχρονιστικού συρμού, θα ήταν απαραίτητες η καχυποψία και η εγρήγορση του εκπαιδευτικού κόσμου και ιδιαίτερα των συνδικαλιστικών τους οργανώσεων.

Όπως η επίθεση εμφανίζεται σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα (γλώσσα, μαθηματικά, ιστορία, θρησκευτικά, αγωγή πολίτη κλπ.), η άρνηση του εκπαιδευτικού κόσμου να υποκύψει σε όλους αυτούς τους παιδαγωγικούς ακροβατισμούς θα συγκροτούσε τον πιο στοιχειώδη θύλακα αντίστασης των ιστορικών κοινωνιών απέναντι στο ορατό πια ενδεχόμενο της οριστικής αποδόμησής τους.




Επιστροφή στην κορυφή
Μ.Φ.
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Μάϊ 16, 2009 9:43 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Eπιστολή στην Ελληνίδα μάνα (Δημήτρης Νατσιός, Δάσκαλος)alopsis


«δεν θέλουμε Παιδεία για τον έρωτα / αλλά έρωτα για την Παιδεία»

Μπορεί να πιάνουμε τις μύτες μας, για να μην εισπνέουμε τις αναθυμιάσεις, που αναδίδει -αδιαλείπτως- το πολιτικό μας σύστημα, όμως τα ρυπαρότερα έπονται.

Έχω σημειώσει σε πολλά άρθρα μου ένα πράγμα που ίσως παρεξηγείται. Το σχολείο δεν πρέπει επ’ ουδενί να καταντήσει άθυρμα στα χέρια μαθητευόμενων μάγων, το σχολείο δεν είναι πεδίο επιπόλαιων καινοτομιών, το σχολείο οφείλει να είναι συντηρητικό, με την απλή και πρωταρχική σημασία της λέξης, να συντηρεί, δηλαδή, τον πολιτισμό που οι πρεσβύτεροι έχουν παραλάβει και να τον παραδίδει στους νεότερους.

Οποιαδήποτε αλλαγή συμβαίνει στο σχολείο, πρέπει να εδράζεται στην πείρα του παρελθόντος, να μην περιφρονεί ό,τι δεν έχει πρόσφατη ημερομηνία.

Ακόμη πιο καταστρεπτικό είναι να «χάσκει» η παιδεία μας, προς τα «εξελιγμένα» και νυν ληγμένα, ευρωπαϊκά τάχα και πρότυπα. Ακόμη χειρότερα, δεν πρέπει να αφήσουμε τα παντοειδή νεοταξικά μαλάκια, να αποφασίζουν, τι θα διδάσκεται στο σχολείο.

Τόσα χρόνια βιώνουμε στην παιδεία τη λογική της «ήσσονος προσπάθειας», του παιδοκαλοπιάσματος, της απειθαρχίας, της ατιμωρησίας, της μετριοκρατίας και δρέπουμε τώρα τους καρπούς αυτής της τακτικής. Είναι καιρός για νοικοκύρεμα του σχολείου, για αναδίπλωση, να σταματήσει λίγο το λαχάνιασμα, να ξεκουραστούμε από τον αλλεπάλληλο βομβαρδισμό «καινοτομιών». («Ουδέν καινόν, όλα κενά», όπως έλεγε ο Μ. Χάκκας).

Ας μείνουμε και σε κάποια πράγματα πίσω από την Ευρώπη, τίποτε δεν χάνουμε, «δεν θέλω εγώ, καινούρια, ξένα δώρα / παλιά δικά μου πλούτη σου ζητώ», κατά τον ραψωδό.

Κλείνω εδώ τις προλογικές σκέψεις. Τα όσα ακολουθούν τα απευθύνω κυρίως στην μάνα, την Ελληνίδα, τη Ρωμιά. Είναι δεδομένη η αγάπη για το παιδί της, μονάχη έγνοια της να ανατραφεί και να διαπαιδαγωγηθεί ένα σωστό παιδί. Στέλνει το πρωί στο σχολείο το παιδί της με εμπιστοσύνη. Δεν ανησυχεί, μαθαίνει το βλαστάρι της χρήσιμα πράγματα, οι δάσκαλοι προσέχουν και το προσέχουν - και έτσι είναι.

Αν όμως, από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, επιστρέψει το παιδί στο σπίτι το μεσημέρι και καταπώς συνηθίζει, διηγηθεί τα διδασκόμενα και πει ότι σήμερα έμαθα ότι: «Οι όρχεις είναι δύο μικρά μπαλάκια που βρίσκονται μέσα στο σακουλάκι που κρέμεται κάτω από το πέος», πώς θα αντιδράσει;

Αν πει το οχτάχρονο, εννιάχρονο παιδί ότι «όταν η μαμά και ο μπαμπάς ζευγαρώνουν, τότε το σπερματοζωάριο από τους όρχεις του μπαμπά συναντάει το ωάριο από τις ωοθήκες της μαμάς», πόσα χρώματα θα αλλάξει;

Εικάζω, αν δεν πάσχει από άκρατη και άκριτη προοδευτικότητα, θα «καπνίσουν τα μάτια της» από θυμό. Τα παραπάνω όμως, εντός εισαγωγικών αποσπάσματα, περιέχονται στα βιβλία σεξουαλικής αγωγής, που εισάγονται από το νέο σχολικό έτος στο δημοτικό σχολείο. (Προσοχή στα ρήμα «ζευγαρώνουν». Η λέξη χρησιμοποιείται για τετράποδα. Η ιερή λειτουργία του έρωτα, της αγάπης μεταξύ δύο ανθρώπων και ο ευλογημένος καρπός αυτής της αγάπης, η γέννηση ενός παιδιού, υποβιβάζεται στο επίπεδο του «ζωικού» ζευγαρώματος. Εξ ιδίων, μάλλον, κρίνουν τα αλλότρια.)

Έχω ξαναγράψει για το θέμα –«τα τσίσα του Ασκητή στο δημοτικό σχολείο»- όμως το προηγούμενο Σάββατο «καμάρωνε» στην πρώτη σελίδα της εφ. «Ελεύθερος Τύπος», η τελεσιδίκως πια εγκεκριμένη εισαγωγή της σεξουαλικής αγωγής στο Δημοτικό.

Μάλιστα το υπουργείο προέβη και σε ονοματοδοσία του εγχειρήματος: «σχέδιο Πελαργός». Το όλον παραπέμπει σε πολεμική περίοδο, όταν μια επιθετική ενέργεια, λάμβανε ένα κωδικό όνομα. «Επιχείρηση Μπαρμπαρόσα». «Σχέδιο Μαρίτα» (το σχέδιο επίθεσης του Χίτλερ στην Ελλάδα). Το αφιέρωμα της εφημερίδας στο θέμα, ξεκινά με το εξής «αφοπλιστικό» επιχείρημα: «Τα γυαλιά βάζουν οι Βρετανοί στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, συμπεριλαβάνοντας ως υποχρεωτικό το μάθημα της σεξουαλικής αγωγής στο νηπιαγωγείο». Μάλιστα. Και λίγο παρακάτω η χαριστική βολή: «Η επιστημονική κοινότητα της χώρας μας εγκρίνει την κίνηση των Βρετανών». Το διαβάζω κι ένας κόμπος συγκίνησης πνίγει την σκέψη μου. Οι Βρετανοί, που οσονούπω θα θεσπίσουν και σύμφωνο ελευθέρας συμβίωσης μεταξύ ανθρώπου και ζώου, που η, αψόγως σεξουαλικά, διαπαιδαγωγημένη νεολαία τους, καταφθάνει το καλοκαίρι στην Ελλάδα, λιμασμένη για όργια, οι Βρετανοί που η «χρυσή νεολαία» τους καταντά περίγελως της Οικουμένης για τον ηθικό της εκτραχηλισμό και την ανατριχιαστική της διαφθορά, μας βάζουν τα γυαλιά. Και από κοντά η ημεδαπή, μιξοπαρθένος «επιστημονική κοινότης», εγκρίνει και εκκρίνει την ανοησία. (Είχα δημοσιεύσει στο προηγούμενο άρθρο τα λόγια μιας απεγνωσμένης Βρετανίδας μητέρας. Είχε τρία κορίτσια 16, 14 και 12 ετών, όλα με «εξώγαμο» παιδί. «Καταστράφηκε η ζωή μου και η ζωή των παιδιών μου», έλεγε με σπαραγμό, «εξαιτίας της σεξουαλικής αγωγής και του τρόπου που διδάσκεται στο δημοτικό σχολείο». Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στις «ελευθεριάζουσες» σκανδιναβικές χώρες).

Σύμφωνα, τώρα, με το άρθρο, το σχέδιο «Πελαργός», παρέμενε κλειδωμένο στα συρτάρια του υπουργείου Παιδείας, καθώς οι αρμόδιοι φοβούνταν μην επαναληφθεί ο σάλος με το βιβλίο ιστορίας της αλήστου μνήμης «Ρεπουσιάδας». Ο λαός μας λέει «καθαρός ουρανός αστραπές δε φοβάται». Για να φοβούνται σάλο σημαίνει ότι το «πελαργός» είναι σαλό (=ανισόρροπο). Εμπεριέχεται στο σεξοαφιέρωμα και μια δήλωση του διευθυντή σπουδών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του υπουργείου: «Το ζήτημα διχάζει την ελληνική κοινωνία, η οποία αποτελείται από υπέρμαχους του ελεύθερου παιδαγωγικού κλίματος, αλλά και συντηρητικούς πυρήνες, που θα αντιδρούσαν σε μια τέτοια εξέλιξη».

Το «ελεύθερο παιδαγωγικό κλίμα», μας οδήγησε στις κουκουλοφόρες ορδές που ρήμαξαν το κέντρο της Αθήνας. Οι «συντηρητικοί πυρήνες», (με τέτοια ανάπηρα ελληνικά γίνεσαι ανώτερο στέλεχος υπουργείου), είναι η πλειονότητα του λαού μας, που έστειλε το εθνομηδενιστικό βιβλίο ιστορίας στο νεκροταφείο. Από κοντά και κάποιος ανδρολόγος, υπερθεματίζει, προτείνοντας, πάσχων εξ ανιάτου βρετανολαγνείας, να ξεκινήσει η σεξοαγωγή από τα πέντε. (Γιατί όχι από τα δύο; Να κόψουμε δρόμο και να βάλουμε εμείς τα γυαλιά στους Βρετανούς. Τα νήπια μετά τα «μαμά» και «μπαμπά», να μάθουν να ψελλίζουν αυτές τις αθώες ορολογίες του «Πελαργού», «πέος», «όρχεις». Έτσι, εξ απαλών ονύχων, θα εμπεδώσουν το… «ασκητικόν» πνεύμα).

Καταγράφεται βεβαίως και μια δήλωση του ιθύνοντος κυρ-Ασκητή, ο οποίος γράφει ότι είναι λάθος «να μαθαίνουμε το υγιές μέσα από το άρρωστο και κάτω από το πρίσμα του φόβου». Το άρθρο με βρίσκει σύμφωνο μόνο στο ότι αντιμετωπίζει την τηλεόραση, το διαδίκτυο με αρνητικό τρόπο. Είναι διαφθορεία, ιδίως η τρισάθλια τηλεόραση. Από κει και πέρα όμως πολλές, υγιείς και όχι άρρωστες ελληνικές οικογένειες - ο φυσικός και ο ασφαλέστερος χώρος της σεξουαλικής αγωγής - με προσοχή, σύνεση και διακριτικότητα, μαθαίνουν στα παιδιά τους αυτά που πρέπει, όταν πρέπει και όπως πρέπει. Τώρα, αν θέλει η ελληνική οικογένεια, η Ελληνίδα μάνα, να καταντήσουν τα παιδιά της σαν τα κακόμοιρα της Βρετανίας, ας ετοιμαστεί. Από τον Σεπτέμβριο ο «Πελαργός» δεν θα φέρνει παιδάκια -τι όμορφη η παιδική αθωότητα - αλλά γεννητικά όργανα.


(Εφημερίδα "Γνώμη", Κιλκίς)

Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες