Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 03, 2008 5:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Σκέφτηκα πως ένα αρχείο με τα έργα, τις παραλείψεις, τα σφάλματα και τις επιδιώξεις του Τζερόνιμο, είναι απαραίτητο.
Προτείνω στη συντακτική ομάδα του Ρεσάλτο και σε όλους τους συνφορουμίτες, από τώρα και στο εξής να βάζουμε εδώ ό,τι αφορά στα έργα και τις ημέρες του Τζερόνιμο, ώστε να υπάρχουν όλα συγκεντρωμένα σε ένα σημείο, ανεξαρτήτως του θέματος.
Ως απολογισμό του μέχρι τώρα ξηλώματος (σόρρυ "έργου") του Τζερόνιμο, βάζω εδώ από το ΠΑΡΟΝ, ένα πολύ καλό σχετικό κείμενο:



Επιχειρείται πλήρης αποδόμηση του Χριστόδουλου

Πολλοί ήταν εκείνοι που επεσήμαναν, αμέσως μετά την εκλογή του κ. Ιερώνυμου στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο, ότι πολύ σύντομα θα ξεκινήσει και η προσπάθεια της αποδόμησης του προκατόχου του, Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, και του έργου του.

Μπορεί οι πρώτες κινήσεις του νέου Αρχιεπισκόπου να είναι προσεκτικές και σε ό,τι φαίνεται και εξεργάζεται από τα ΜΜΕ να μην επιθυμεί να του προσάψει κάποιος την ετικέτα του ρεβανσιστή, εν τούτοις κάθε μέρα που περνάει γίνεται αντιληπτό ότι ο κ. Ιερώνυμος ο Β' και οι ιεράρχες που τον στηρίζουν και αποτελούν κατά κάποιον τρόπο την άτυπη ομάδα συμβούλων του, έχουν βαλθεί να αποδομήσουν ό,τι θυμίζει Χριστόδουλο.

Και μπορεί ο κ. Ιερώνυμος, καθ' όλη την προεκλογική περίοδο, να το «έπαιξε» έξυπνα και να φέρθηκε σεβαστικά στη μνήμη του Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου (διότι έτσι θα τον είχαν συμβουλεύσει), ωστόσο τις μέρες αυτές, όσοι ασχολούμαστε με τα εκκλησιαστικά γινόμαστε μάρτυρες ενός σχεδίου πλήρους αποδόμησης. Με ύφος ταπεινό ο κ. Ιερώνυμος προσπαθεί να δείξει προς τα έξω ότι η βασική του μέριμνα είναι η σωτηρία της ψυχής και τίποτ' άλλο. Από την άλλη όμως, οι κινήσεις του, οι εισηγήσεις που κάνουν οι άλλοι αρχιερείς, αφού προηγουμένως τις έχουν συνεννοηθεί μαζί του, έχουν στόχο τη δημιουργία προβλημάτων προς τους ανθρώπους του Χριστόδουλου, οι οποίοι εξακολουθούν να παίζουν κάποιον ρόλο στα εκκλησιαστικά πράγματα.

Στο έργο του αυτό, ο κ. Ιερώνυμος συνεπικουρείται από ιεράρχες μιας συγκεκριμένης αντιλήψεως, οι οποίοι καθ' όλη την προηγούμενη δεκαετία αποτελούσαν τη φανερή και την κρυφή αντιπολίτευση του Χριστόδουλου. Και οι πέτρες γνωρίζουν στον τόπο μας ότι η εκλογή του κ. Ιερώνυμου βασίστηκε εν πολλοίς στη βοήθεια των ιεραρχών αυτών. Μια πρόχειρη έρευνα να κάνει κάποιος που ενδιαφέρεται να μάθει πραγματικά το «ποιόν» των ανθρώπων αυτών, θα διαπιστώσει ότι υπάρχει στις Μητροπόλεις τους πλήρης αναντιστοιχία μεταξύ ποιμένος και ποιμνίου. Όλοι τους, μηδενός εξαιρουμένου, αν δεν είναι αντιπαθείς, είναι αδιάφοροι. Και το σημαντικότερο, είναι πρωταγωνιστές προβλημάτων που έχουν διχάσει τον λαό των τοπικών κοινωνικών που ποιμένουν. Κλεισμένοι στο καβούκι τους, και καθοδηγούμενοι από μιαν ιδιότυπη δήθεν εκκλησιολογία, έχουν περιορίσει το επισκοπικό αξίωμα στα κατ' εξοχήν εκκλησιαστικά καθήκοντα, στις λειτουργίες δηλαδή, στους εσπερινούς και στις δοξολογίες, χωρίς να παίρνουμε όρκο ότι και σ' αυτά είναι συνεπείς. Κατά τα άλλα τους ενοχλούσε ο Χριστόδουλος, που ήταν κάθε μέρα κοντά στον λαό, που συμμετείχε στις ιερές ακολουθίες ανελλιπώς -σπάζοντας μάλιστα ρεκόρ σε σχέση με τους άλλους προκατόχους του- και ο οποίος έκανε αισθητή την παρουσία της Εκκλησίας μ' έναν λόγο εξόχως εντυπωσιακό και πολλές φορές παρεμβατικό, που στην πραγματικότητα όμως ήταν ένας λόγος μέσα απ' την καρδιά του.

Για να μειώσουν την αξία του Χριστόδουλου όσο ζούσε, οι συγκεκριμένοι αυτοί ιεράρχες -ανάμεσά τους δυστυχώς και ο νυν Αρχιεπίσκοπος- προσπάθησαν κατά καιρούς να του προσάψουν διάφορες κατηγορίες, όπως λ.χ. ότι επιχειρούσε την εκκοσμίκευση της Εκκλησίας, ότι λειτουργούσε δικτατορικά, ότι καταπατούσε κάθε έννοια Συνοδικότητας, ότι αγνοούσε την ιεραρχία και ότι επεδίωκε να γίνει με το έτσι θέλω «πρώτος», ότι υπονόμευε το Φανάρι και το Οικουμενικό Πατριαρχείο και άλλα πολλά, που μόνον σκοτεινά και βρώμικα μυαλά μπορούσαν να παράξουν και να διακινήσουν.

Σε απάντηση όλων αυτών, και επειδή ο νυν Αρχιεπίσκοπος διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο ως άτυπος αρχηγός της αντιπολίτευσης του Χριστόδουλου στα δέκα χρόνια Αρχιεπισκοπίας του, έχουμε να επισημάνουμε τα παρακάτω:

α) Ο όρος εκκοσμίκευση, που ακούστηκε πολύ από το '98 μέχρι σήμερα, κάθε άλλο παρά σε έναν κληρικό με το προφίλ του Χριστόδουλου ταίριαζε. Είναι αλήθεια ότι στη συμπεριφορά του υπήρξε ανθρώπινος παραπάνω απ' όσο θα 'πρεπε. Όμως, οι ιεράρχες αυτοί, που απέδιδαν στον Χριστόδουλο τέτοια συμπεριφορά και τον κατηγορούσαν για εκκοσμίκευση, έχουν κοιταχτεί μήπως στον καθρέφτη τους; Έχουν καταλάβει τι κακό έχουν κάνει στην Εκκλησία εξαιτίας της κακεντρέχειας και της εμπάθειας που τους καθοδηγεί; Για να πούμε τα πράγματα με τ' όνομά τους, δεν τους είχε πιάσει ο πόνος για τις βλαβερές συνέπειες της εκκοσμίκευσης στο Σώμα της Εκκλησίας. Από φθόνο το έκαναν προς τον Χριστόδουλο, τον οποίο ακόμα και σήμερα, νεκρό όντα, τον φθονούν και κάνουν ό,τι μπορούν για να ξεχαστεί.

β) Του απέδιδαν «δικτατορικό» τρόπο διοίκησης. Ποιοι; Αυτοί που από την εποχή του Σεραφείμ είχαν δημιουργήσει ένα ολιγαρχικό σώμα σύμφωνα με το οποίο μια μικρή ομάδα ιεραρχών, δίκην αριστίνδην Συνόδου, καθοδηγούσε τον Αρχιεπίσκοπο και αποφάσιζε, εν ονόματι δήθεν της ιεραρχίας, για τη διοίκηση της Εκκλησίας. Επειδή λοιπόν οι άνθρωποι αυτοί είχαν χάσει τα προνόμια αυτά επί Χριστόδουλου, διέδιδαν με τα καλοταϊσμένα «παπαγαλάκια» τους ότι ο Χριστόδουλος διοικεί ως δικτάτωρ, ότι κάνει ό,τι θέλει και ότι καθοδηγείται δήθεν από το… περιβάλλον του. Μα και μόνο μία ματιά να ρίξει κανείς στα πρόσωπα που εξελέγησαν Μητροπολίτες επί των ημερών του Χριστόδουλου, με εξαίρεση έναν, δύο, άντε τρεις που εξελέγησαν με τη βοήθεια… «χριστοδουλικής καμαρίλας», οι υπόλοιποι κάθε άλλο παρά προϊόν συναλλαγής και καθοδήγησης του περιβάλλοντος ήταν η εκλογή τους, ίσως γι' αυτό άλλωστε ψήφισαν τον κ. Ιερώνυμο για Αρχιεπίσκοπο. Τι να πει κανείς και τι να ισχυριστεί, όταν διαπιστώνει ότι επί των ημερών του Χριστόδουλου ανήλθαν στο αρχιερατικό αξίωμα κληρικοί ως ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος. Οι δικτάτορες επιλέγουν συνήθως ως συνεργάτες τους τα φερέφωνα και όχι γενίτσαρους.

γ) Καταπατούσε, έλεγαν, ο Χριστόδουλος τον θεσμό της Συνοδικότητας. Μα για ποια Συνοδικότητα κάνουν λόγο; Προφανώς γι' αυτήν που εφαρμόζεται τώρα, όπου μια ηγετική ομάδα ιεραρχών που τον βοήθησε να εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος συνδιοικεί μαζί του. Ο καβγάς λοιπόν είναι για το πάπλωμα.

δ) Ο Χριστόδουλος, λένε, αγνοούσε την ιεραρχία και έκανε ό,τι ήθελε. Αυτό ισχυρίζονται ακόμα και σήμερα οι εχθροί του. Σε αντιδιαστολή λοιπόν αυτής της μομφής ρωτάμε: Τώρα που θα αποφασίζουν οι ολίγοι με τον Αρχιεπίσκοπο και θα ανακοινώνουν τις αποφάσεις στους υπόλοιπους, αυτό είναι πιο δημοκρατική διαδικασία και δεν προσβάλλει την ιεραρχία;

ε) Ο Χριστόδουλος λένε ότι επεδίωκε να γίνει πρώτος. Και αυτό είναι αναληθές. Διότι όσοι παρακολουθούν τα εκκλησιαστικά μας πράγματα γνωρίζουν ότι η πρεσβυτέρα ιεραρχία της εποχής εκείνης ανακίνησε το θέμα το 1998 με επώνυμες παρεμβάσεις σημαντικών ιεραρχών, όπως οι Μακαριστοί γέροντες Μητροπολίτες Μεσσηνίας Χρυσόστομος, Κορίνθου Παντελεήμων, καθώς και ο πρώην Πατρών Νικόδημος, ο οποίος ζει ακόμα για να το επιβεβαιώσει. Ο Χριστόδουλος είχε πράγματι ζητήσει από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο να αποκαταστήσει αυτήν την αταξία και να ισχύσει η αλλαγή στη μνημόνευση του εκάστοτε Αρχιεπισκόπου από τον επόμενο Αρχιεπίσκοπο και όχι από τον ίδιο. Αν ο Οικουμενικός Πατριάρχης κρατούσε την υπόσχεση που είχε δώσει στον Χριστόδουλο κατά το πρώτο επίσημο ταξίδι του ως Πατριάρχη στην Ελλάδα τον Μάιο του 1999 (δεδομένου ότι ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ δεν επέτρεπε στον κ. Βαρθολομαίο, οκτώ ολόκληρα χρόνια, να πατήσει το πόδι του στην Ελλάδα), σήμερα θα απολάμβανε αυτού του προνομίου ο νέος Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος. Ο Χριστόδουλος ευτυχώς έφυγε νωρίς.

στ) Πρόκειται περί μύθου ότι ο Χριστόδουλος υπονόμευε το Φανάρι και τον ρόλο του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Αντίθετα, ο Χριστόδουλος ανέδειξε στην Ελλάδα το Φανάρι και το Οικουμενικό Πατριαρχείο από τότε που ήταν Μητροπολίτης Δημητριάδος, τη στιγμή που το Φανάρι από την πρώτη στιγμή που ανήλθε ο Χριστόδουλος στον Αρχιεπισκοπικό Θρόνο, δεν τον είδε με καλό μάτι. Τα χαρίσματά του, η προσωπικότητά του και η γενικότερη εκκλησιαστική παρουσία του ήταν πάντα για τους Πατριαρχικούς καρφί στα μάτια τους. Ουδέποτε ενέκριναν τις επαφές του και την εξωστρέφεια που ήθελε να εφαρμόσει, για να βγάλει την Εκκλησία της Ελλάδος από το περιθώριο και να την καταστήσει δύναμη σεβαστή. Έφτασαν μάλιστα στο σημείο να συγκαλέσουν μια διευρυμένη Σύνοδο, η οποία χωρίς περίσκεψη, τον τιμώρησε γιατί τόλμησε να υποστηρίξει τα δίκαια της Εκκλησίας της Ελλάδος. Της Εκκλησίας δηλαδή της οποίας ηγείτο. Και η «τιμωρία» αυτή μπορεί να μην ελήφθη υπόψη από καμιάν άλλη ορθόδοξη Εκκλησία και πολύ περισσότερο ο λαός μας να την έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του, όμως η «τιμωρία» αυτή τραυμάτισε θανάσιμα τον ευαίσθητο εσωτερικό κόσμο του Χριστόδουλου. Και ίσως γι' αυτό να έφυγε τόσο νωρίς. Ένα είναι βέβαιο πάντως, ότι όλες αυτές οι κινήσεις που γίνονται και έχουν στόχο την αποδόμησή του στρέφονται εναντίον των εμπνευστών του αποτρόπαιου αυτού σχεδίου.

ΥΓ. (δικό μου) Πού είναι τώρα όσοι έλεγαν να σεβόμαστε "τα πρόσωπα και τους θεσμούς" να πάρουν θέση;;; Φίλτατε Φιλαλήθη και λοιποί ένθεοι συνφορουμίτες, έχετε πια αμφιβολίες για την ουσία της "πατερικότητας" του Τζερόνιμο;;;
Επιστροφή στην κορυφή
Παναγιώτης
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 04, 2008 12:05 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Αγαπητέ Μπρακούλια,

Όπως δεν μου άρεσε να αποκαλούν τον μακαριστό Χριστόδουλο "Παρασκευαΐδη" με σκοπό να τον μειώσουν έτσι δεν μου αρέσει να αποκαλούν τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, Τζερόνυμο. Μήπως πρέπει να είμαστε πιο ευπρεπείς στην κριτική μας για τους άλλους?
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 04, 2008 8:28 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Τζερόνιμο, Τζερόνιμο και μην επανερχόμαστε, σου απάντησαν άλλοι στην απατηλή (ή δόλια) έκκληση σου για σεβασμό σε διάτρητα "πρόσωπα και θεσμούς".
Τζερόνιμο γιατί εκεί που το πάει, περισσότερο θα του πάει το "Κοπρώνυμος".

ΥΓ. Το τσιράκι του Τζερόνιμο, ο λαομίσητος Μεσσηνίας, βγήκε σήμερα και είπε πως η Εκκλησία είναι ΕΝΑΝΤΙΟΝ των συγκεντρώσεων για το Σκοπιανό "για να μη διχάσει"!!!
"Να μη διχάσει" σε ένα θέμα που το 86% των πολιτών δηλώνει εναντίον ακόμη και σύνθετης ονομασίας και μόνο τα κόμματα και οι πληρωμένοι κονδυλοφόροι διαφωνούν και πάνε να πνίξουν το ξεπούλημα...
Και μου λες μετά Παναγιώτη να έχω σεβασμό στους Εφιάλτες...
Επιστροφή στην κορυφή
Misha



Ένταξη: 18 Ιούν 2007
Δημοσιεύσεις: 137

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τετ Μάρ 05, 2008 9:43 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
δεν ειναι τυχαίο πως όσοι είναι εναντίον των συλλαλητηρίων ειναι φιλοπατριαρχικοί και φιλοπαπικοί.

το Βατικανό είναι το θρησκευτικό alter ego των νεοταξιτών παγκοσμίως.
υποκινητές της διασπασης και του πολέμου της Γιουγκοσλαβίας,επιδρομείς στην μετασοβιετική Ρωσία και υποστηρικτες των σκοπιανων.
καποια στιγμή αξιζει να γινει ένα αφιέρωμα σ αυτούς τους βρυκόλακες .
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 11, 2008 4:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
EΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ, συνέχεια από το ΠΑΡΟΝ...


Μακαριώτατε, μην τους αφήνετε να σας κάνουν λαϊκιστή

Από την αποχαιρετιστήρια ομιλία του στη Λιβαδειά, τον ενθρονιστήριο λόγο του στη Μητρόπολη, μέχρι τις έμμεσες ανακοινώσεις των Ηρακλέων του Θρόνου, που αποτελούν το νέο ισχυρό περιβάλλον του νέου Αρχιεπισκόπου, αλλά και μέχρι τις «διαρροές» που κάνουν με τον γνωστό τρόπο τα παπαγαλάκια που στηρίζουν τις επιλογές της νέας τάξης πραγμάτων στην Εκκλησία μας, φαίνεται ότι δεν θα πλήξουμε καθόλου και ότι μπροστά μας έχουμε να διανύσουμε μια μεγάλη διαδρομή.

Κατηγορούσαν τον Χριστόδουλο για εκκοσμίκευση και για έλλειμμα Συνοδικότητας αυτοί που σήμερα ομιλούν και ενεργούν αντ' αυτού, δηλαδή αντί του νέου Αρχιεπισκόπου. Είναι προφανώς μια νέα μορφή Συνοδικότητας, την οποία θα πληρώσει πολύ ακριβά η Εκκλησία.

Επιχειρούμε έναν πρόχειρο ερανισμό δειγμάτων λαϊκισμού και υποκρισίας:

• Θα επιστρέψει, λέει, τα χρήματα από τα κέρδη που θα προέλθουν από τις επενδύσεις των χρημάτων της Εκκλησίας πίσω στον λαό. Μόνο που δεν μας είπε τον τρόπο με τον οποίο θα το κάνει.

• Δεν θα πρέπει, είπε, να μετατρέψουμε την Εκκλησία από οίκο του Θεού σε οίκο εμπορίου. Τα χρήματα που μέχρι τώρα λαμβάνει η Εκκλησία από την άθεη Ευρώπη και πολλές φορές έχει δεχτεί για σημαντικά πολιτισμικά έργα στη Μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας ο κ. Ιερώνυμος σε τι βοηθούν, αλήθεια, την Εκκλησία;

• Δεν θα κατοικήσει, λέει, στο αρχιεπισκοπικό σπίτι του Ψυχικού, γιατί το θεωρεί μεγάλο πολυτελές και άβολο. Μα, αν ήσουν ο οποιοσδήποτε, ας έμενες και σε τρώγλη. Είσαι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος, ο προκαθήμενος δηλαδή της ισχυρότερης Ορθόδοξης Εκκλησίας, πού θέλεις να μένεις;

• Ούτε στο δώμα που βρίσκεται πάνω από τα γραφείο της Αρχιεπισκοπής, στην οδό Αγίας Φιλοθέης, θέλει να μένει, λέει. Προτιμά να νοικιάσει ένα μικρό διαμέρισμα κοντά στη Μονή Πετράκη.

• Θα πουλήσει, λέει, την Chrysler και θα δώσει τα χρήματα σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Μόνο που δεν μας λέει ότι η Chrysler είναι πλέον παλιοσίδερα, αφού κάηκε στην Αττική Οδό κατά τη μεταφορά επισήμων (ευτυχώς ο Αρχιεπίσκοπος ήταν σε άλλο αυτοκίνητο) σ' ένα από τα τελευταία ταξίδια του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου στην Ελλάδα. Μάλιστα, αμέσως μετά την απόσυρση του εν λόγω αυτοκινήτου, που προκαλούσε, καθώς φαίνεται, τη σεμνότητα και την ταπεινότητα των άλλων ιεραρχών μας που κυκλοφορούν μόνο με… Mercedes, ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Αγγελόπουλος χάρισε στην Αρχιεπισκοπή ένα νέο αυτοκίνητο, τύπου BMW 320, για μετακινήσεις δευτερεύουσας σημασίας. Δεν μας είπαν, αυτοί που όλα τα ξέρουν και λαϊκίζουν εις βάρος του Αρχιεπισκόπου, τι θα γίνει τώρα το BMW; Θα πουληθεί κι αυτό για να διανεμηθούν τα χρήματα σε φιλανθρωπίες; Και το VW Phaethon, το αυτοκίνητο που χρησιμοποιούσε τελευταία ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος, τι θα γίνει, θα το πουλήσουν κι αυτό; Και τότε πώς θα κυκλοφορεί ο κ. Ιερώνυμος, με πατίνι ή με παπάκι;

• Τα χρήματα, λέει, που προορίζονταν για την κατασκευή Συνοδικού Μεγάρου θα διατεθούν σε προγράμματα απεξάρτησης νέων ανθρώπων. Μόνο που δεν μας είπε για ποια χρήματα πρόκειται… Γι' αυτά που περίμενε η Εκκλησία να πάρει από το ΕΣΠΑ (και τα οποία, αν της δοθούν, θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για τον σκοπό που δίδονται) ή για τα χρήματα που υπήρχαν από την εποχή Σεραφείμ και ο Χριστόδουλος, τη δεκαετία που πέρασε, με τις σωστές κινήσεις του Κώστα Πυλαρινού τα επένδυσε ώστε να έχουν σήμερα πολλαπλασιαστεί; Και αν είναι να διατεθούν τα χρήματα αυτά σ' ένα τόσο σοβαρό θέμα, καλώς να δοθούν. Πρέπει όμως να μας πει τον τρόπο με τον οποίο θα δοθούν, αφού εκτός των άλλων δημοκρατικών ευαισθησιών για τις οποίες κόπτονται, καλό θα ήταν να τον ενδιαφέρει και η διαφάνεια.

• Δεν έχει ανάγκη, λέει, της πολυπληθούς ομάδας ανδρών ασφαλείας που είχε ο Χριστόδουλος. Μα και ο Μακαριστός το πρώτο διάστημα της Αρχιεπισκοπίας του αρκέστηκε σε ένα πρόσωπο που του είχε δώσει το υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Το ξεσήκωμα όμως του κόσμου την εποχή της εκλογής του, που μάλιστα τον ακολουθούσε σε όλες τις δημόσιες εμφανίσεις του, δημιούργησε την αύξηση του αριθμού των ανδρών ασφαλείας.

Όμως, όπως μέχρι τώρα έχει φανεί, τις εμφανίσεις του κ. Ιερώνυμου δεν τις ακολουθούν τα πλήθη που ακολουθούσαν τον Χριστόδουλο και έσπευδαν να του φιλήσουν το χέρι, να τον αγγίξουν, να του πουν μια κουβέντα…

• Καλεί τους πιστούς να έλθουν στην Εκκλησία. Μα γιατί, Μακαριώτατε, καλείτε τους πιστούς και δεν καλείτε τους απίστους; Οι πιστοί είναι ήδη στην Εκκλησία, οι άπιστοι την έχουν ανάγκη. Ή μήπως αυτούς εννοείτε και ντρέπεστε να το πείτε ευθέως; Μακαριώτατε, δεν αρκεί να το παίζουμε "σεμνά και ταπεινά". Και ούτε οι κάμερες ενοχλούν όταν θέλουμε να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας. Αντιθέτως, οι κάμερες βοηθούν για να φτάσει ο λόγος σας παντού, ακόμα και στ' αφτιά των άθεων "πιστών". Κάτι παραπάνω ήξερε ο προκάτοχός σας. Και όπως βλέπετε από το αποτέλεσμα, δεν έκανε λάθος.

• Δεν θέλει να κατηγορηθεί, λένε οι πληροφορίες, για ρεβανσισμό, γι' αυτό και αφήνει ανθρώπους του Χριστόδουλου σε θέσεις-κλειδιά. Ε, αυτό κι αν είναι…

Εκτός από τη θυμηδία μας, προκαλεί και την οργή μας, αφού όλοι εκείνοι τους οποίους άφησε στις θέσεις τους μέχρι τώρα δεν υπήρξαν ποτέ άνθρωποι του Χριστόδουλου. Ή, τουλάχιστον, ήξεραν να το παίζουν πολύ καλά σε διπλό ταμπλό.

Επειδή όμως ο νέος Αρχιεπίσκοπος αδικεί τον εαυτό του με κάποιες ενέργειες που δυστυχώς κάποιοι άλλοι κάνουν εκ μέρους του, εμείς τον ρωτάμε ευθέως: Θα αφήσει τον Αρχιμανδρίτη Επιφάνιο Οικονόνου διευθυντή του ραδιοφωνικού σταθμού της Εκκλησίας; Κι αν δεν τον αφήσει εκεί, θα του προτείνει κάποια νέα, καλύτερη θέση, όπως του αξίζει; Και το ερώτημά μας αυτό απευθύνεται κατά τρόπον ευθύ στον έντιμο, δίκαιο και αξιοπρεπή, θέλουμε να πιστεύουμε, νέο Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.

• Κατηγορούσαν τον Χριστόδουλο για έλλειμμα Συνοδικότητας και ότι είχε… περιβάλλον! Το γεγονός ότι κάποιοι Μητροπολίτες εμφανίζονται στα ΜΜΕ ως αντ' αυτού και προαναγγέλλουν το πρόγραμμα του Αρχιεπισκόπου και το τι θα κάνει, αυτό σε ποιον βαθμό Συνοδικότητας θα το εντάξουμε;

Ή, ακόμη, στο όνομα ποιας Συνοδικότητας επιτρέπεται ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος να είναι παρών σε όλες σχεδόν τις συναντήσεις του νέου Αρχιεπισκόπου που αφορούν τη διοίκηση της Εκκλησίας; Και γιατί να μην είναι παρών και ο Μητροπολίτης Σπάρτης Ευστάθιος, που υπήρξε συνυποψήφιος του κ. Ιερώνυμου στην εκλογική αναμέτρηση, η οποία συγκέντρωσε έναν σεβαστό αριθμό ιεραρχών που τον ακολουθούν και τον εμπιστεύονται.

Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων Θεόκλητος, που το παίζει αρχιστράτηγος του κ. Ιερώνυμου, εκτός από τον εαυτό του, ποιον άλλον ιεράρχη εκπροσωπεί και εκφράζει; Και με την ευκαιρία, είναι σωστό να παίρνει... μπόνους 4.000 μετοχές ως μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Εθνικής Τράπεζας; Για τους... φτωχούς άραγε τα πήρε;
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 11, 2008 4:17 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
σ. Μπρακούλια, θα τοποθετήσω το κείμενο και στο "Νυσταλέα Αγρυπνία".
Ταιριαζει καλύτερα...

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 13, 2008 6:50 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ, εύστοχο σχόλιο από
το www.apomesa.info


Ο βολικός Ιερώνυμος

Είχαμε γράψει ότι ο νέος Αρχιεπίσκοπος έχει σχέσεις με αρκετά στελέχη του ΠΑΣΟΚ (αντίθετα με ελάχιστα της ΝΔ), και ότι γενικά θεωρείται "πράσινος" Αρχιεπίσκοπος. Είχαμε σημειώσει όμως, πως παρότι οι σχετιζόμενοι με την ΝΔ ιεράρχες ηττήθηκαν, στην Ρηγίλλης είναι μάλλον ικανοποιημένοι με την νίκη του πρώην Μητροπολίτη Θηβών, για τους χαμηλούς τόνους του μακαριότατου και για την γενική τάση του να μην αναμειγνύεται στην πολιτική. Η ήπια στάση, του θεωρούμενου ως προοδευτικού Ιερώνυμου, στο θέμα του συμφώνου συμβίωσης είναι απόδειξη της ισχύος όσων λέγαμε. Μπορεί εύκολα κάποιος να φανταστεί ποια θα ήταν η αντίδραση ενός παρεμβατικού και συντηρητικού Αρχιεπίσκοπου σε ανάλογη περίπτωση, όταν μάλιστα ο Υπ. Δικαιοσύνης αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο (π.χ. όπως στην συνέντευξή του στο Βήμα) το σύμφωνο να ισχύσει και για ομόφυλα ζευγάρια στο μέλλον. Το ίδιο ισχύει και για άλλα θέματα που παραδοσιακά ενδιέφεραν την Εκκλησία, όπως τα εθνικά (Σκοπιανό).
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Μάρ 13, 2008 7:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ, η διγλωσσία του προς τους μπάτσους της συνοδείας του από το troktiko.blogspot.com


Χθες είπε στους αστυνομικούς του ότι θα μείνουν και σήμερα τους έδιωξε ο Ιερώνυμος!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ

Δεν ξεκίνησε καλά ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος ή τουλάχιστον το περιβάλλον του καθώς χθες έδινε διαβεβαιώσεις ότι δεν θα ζητήσει την απομάκρυνση κανενός από τους αστυνομικούς της φρουράς του, που ήταν δίπλα στον μακαριστό Χριστόδουλο αλλά σύμφωνα με πληροφορίες σήμερα τους απομάκρυνε!Οι ίδιοι έπεσαν από τα σύννεφα αφού ήξεραν ότι θα παραμείνουν αλλά τελικά την θέση τους θα πάρουν άλλοι αστυνομικοί. Για ποιο λόγο μια ημέρα νωρίτερα τους δόθηκε η υπόσχεση ότι...

...θα παραμείνουν και σήμερα τους ανακοίνωσε ότι απομακρύνονται; Μάλιστα είχαν βγάλει μέχρι και τις βάρδιες τους. Η επίσημη δικαιολογία είναι ότι ο αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ ζήτησε την απομάκρυνση τους, αλλά αυτό είναι αυτονόητο ότι δεν στέκει. Όσο για το περιβόητο αυτοκίνητο του μακαριστού Χριστόδουλου το οποίο θα πουληθεί να τονίσουμε ότι είναι καμένο! Έχει καταστραφεί η μηχανή και του δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αν δεν επισκευαστεί με αρκετές χιλιάδες ευρώ. Μια απάντηση θα ήταν δεκτή.
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Μάρ 16, 2008 4:57 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ, συνέχεια με τα εγκώμια του BARTHOLOMEW, που πήρε τώρα τη σκυτάλη των "ωσανά" για το νέο αρχιεπίσκοπο από Τσίμα, Πρετεντέρη, Γιανναρά, Αλαβάνο, Τσίπρα, ΓΑΠ και σία...

Προσέξτε επίσης ΠΟΙΟΣ γνωστός παίζει το ρόλο του μαντατοφόρου!

Αντιγράφω από το www.in.gr

Ο κ. Βαρθολομαίος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την εκλογή του κ. Ιερώνυμου
Αθήνα
Τον «οφειλόμενο σεβασμό» της Εκκλησίας της Ελλάδας προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο μετέφερε ο μητροπολίτης Ζακύνθου Χρυσόστομος στον κ. Βαρθολομαίο, εν όψει της επίσκεψης του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου στο Φανάρι. Για νέα περίοδο στις σχέσεις Αθήνας-Φαναρίου μίλησε ο Οικουμενικός Πατριάρχης.

«H Εκκλησία της Ελλάδος θα συνεχίσει να είναι αφοσιωμένη θυγατέρα (της Μητρός Εκκλησίας) και έτσι θα αισθάνεται αφού οι συνθήκες οι οποίες διεμορφώθησαν δημιούργησαν το αυτοκέφαλο το οποίο δεν θα χρειαζόταν ποτέ» είπε ο μητροπολίτης Ζακύνθου, ο οποίος έφτασε στο Φανάρι ως απεσταλμένος της Ιεράς Συνόδου για να προετοιμάσει το πρόγραμμα της επίσημης επίσκεψης του νέου Αρχιεπισκόπου.

«Η Εκκλησία είναι μια υπό την Μητέρα Εκκλησία» συνέχισε, τονίζοντας ότι «θα ευχόμουνα κάποια στιγμή εγώ που είμαι παλαιοελλαδίτης, όπως ονομαζόμαστε, να το δω αυτό πριν κλείσω τα μάτια μου».

«Πρέπει να σας διαβεβαιώσω ότι ο σεβασμός μας είναι οφειλόμενος. Δεν επιτρέπεται ούτε μια στιγμή να σκεφτόμαστε διαφορετικά, όταν ξέρουμε ότι εσείς εδώ σηκώνετε συνεχώς σε καθημερινή βάση ένα σταυρό. Δεν επιτρέπεται να μετατρεπόμεθα εμείς σε σταυρωτές, αλλά επιβάλλεται να είμαστε κυρηναίοι της ανηφορικής σας πορείας. Έτσι το αντιλαμβάνεται σήμερα η Εκκλησία της Ελλάδος. Πρέπει να σας διαβεβαιώσω γι' αυτό και να διαβεβαιώσω του ευσεβείς Έλληνες που βρίσκονται εδώ σήμερα, τους εκλεκτούς βορειοελλαδίτες, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος θα συνεχίσει την πορεία του σεβασμού και της πλήρους συνεργασίας σε όλα τα διορθόδοξα και πανορθόδοξα ζητήματα» κατέληξε ο κ. Χρυσόστομος.

«Τα αισθήματα όλων μας εδώ είναι αμοιβαία» απάντησε ο Οικουμενικός Πατριάρχης, ενώ δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την εκλογή του κ. Ιερώνυμου στον αρχιεπισκοπικό θρόνο.

«Τον περιμένουμε με πολλή χαρά, με πολλή τιμή, με πολλή εγκαρδιότητα για να εγκαινιάσουμε μια νέα περίοδο εις τας σχέσεις Μητρός και θυγατρός Εκκλησίας» είπε ο Πατριάρχης, υπενθυμίζοντας ότι ο κ. Ιερώνυμος «έχει εκφράσει κατ' επανάληψιν τα αισθήματά του (προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο) και ως μητροπολίτης Θηβών και Λεβαδείας αλλά και ως Αρχιεπίσκοπος ήδη από την πρώτην ημέραν της αναρρήσεως του εις τον περίβλεπτον θρόνον των Αθηνών».

Προσφωνώντας, άλλωστε, εκατοντάδες προσκυνητές από διάφορα μέρη της Ελλάδος, παρόντος του μητροπολίτη Ζακύνθου κ. Χρυσόστομου, του βουλευτή της ΝΔ κ. Γκιουλέκα και άλλων εκπροσώπων τοπικών αυτοδιοικήσεων της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης και της νομαρχίας, ο Πατριάρχης είπε ότι «υπήρξε Θυγατέρα Εκκλησία η Εκκλησία της Ελλάδος», αλλά «σήμερα τη θεωρούμε προσφιλεστάτη αδελφή Εκκλησία».

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΕΙΔΙΚΑ ΕΔΩ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο BARTHOLOMEW!!!

«Χαιρόμεθα διότι υπό την πηδαλιουχείαν του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου θα γίνουν πολλά ωραία πράγματα, ώστε η συμβολή της εις την Πανορθόδοξον ενότητα και συνεργασία να είναι τελεσφόρος, αποτελεσματική αλλά και μέσα εις τους κόλπους της ίδιας Εκκλησίας της Ελλάδος είμαι πλέον υπέρ βέβαιος ότι θα γίνουν πολλά ωραία πράγματα εις συνέχισιν του έργου των προκατόχων τού μακαριοτάτου αδερφού Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου» κατέληξε.


(Σαν να λένε πως θα γίνουν ακόμα "πολλά ωραία" ξηλώματα του έργου του μακαριστού Χριστόδουλου!
Τώρα που λένε για "Πανορθόδοξον ενότητα", θυμήθηκα κάτι που ξεχάσανε: BARTHLOMEW και Τζερόνιμο, πόσο ακόμη θα κάνετε "μόκο" για το έγκλημα της Δύσης στο Κόσοβο;;; Εκεί δεν έχει Ορθόδοξους που βρίσκονται σε διωγμό;;Wink
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Δευ Μάρ 17, 2008 3:46 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ συνέχεια...
Τί κρύβει η επικοινωνιακή αναγγελία του Τζερόνιμο για τα "τυχερά" των παπάδων...
Αντιγράφω από το ΠΑΡΟΝ:

ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΓΑΜΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ...
Νομιμοποιεί τα «τυχερά» ο Αρχιεπίσκοπος!
Για την «ταρίφα» που έχουν για τα πανηγύρια οι... Άγιοι Δεσποτάδες δεν ξέρει τίποτε...

Εμφανίστηκε γαλαντόμος ο Αρχιεπίσκοπος με τα «τυχερά» - την «ταρίφα» που έχουν οι παπάδες για βαφτίσια, γάμους, κηδείες, μνημόσυνα, αγιασμούς και ευχέλαια. Έφθασε στο σημείο να τα νομιμοποιήσει. Είπε ότι οι παντρεμένοι ιερείς, που έχουν αυξημένες υποχρεώσεις δικαιολογούνται να παίρνουν «τυχερά»!

Οι άλλοι, οι ανύπαντροι, όχι! (Έναν τέτοιο επικεφαλής του χώρου τους θα ήθελαν και οι γιατροί για να κυκλοφορεί ελεύθερα το «φακελάκι».) Για τους Άγιους αδελφούς του ο κ. Ιερώνυμος δεν έθεσε κανέναν όρο ή όριο. Αλήθεια, δεν γνωρίζετε, Μακαριώτατε, την «ταρίφα» που έχουν για να παραστούν σε πανηγύρια οι... Άγιοι Δεσποτάδες; Από 150 ευρώ (συν... ΑΤΑ) το λιγότερο, συν τον οδηγό, συν τη βενζίνη, συν την... ξηρά τροφή, αν δεν προβλέπεται τραπέζι! «Ταρίφα» και για τη συμμετοχή σε γάμους, κηδείες κ.λπ. Και βέβαια αφορολόγητα, αφού δεν δηλώνονται στην εφορία. Μακαριώτατε, ούτε μ' αυτά δεν ασχολείται η Εκκλησία;

ΥΓ. Τζερόνιμο, για το Κόσοβο που φλέγεται, θα μιλήσεις καμμιά φορά;;;;
Επιστροφή στην κορυφή
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 18, 2008 5:00 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
EΡΓΑ ΚΑΙ ΗΜΕΡΕΣ του Τζερόνιμο, το αντάρτικο που ξεσήκωσε με το "μόκο" του για Σκόπια, Κόσοβο...
Αντιγράφω από το www.apomesa.info

Αντάρτες με ράσα
Μπορεί η εικόνα του νέου Αρχιεπισκόπου κατά τις πρώτες ημέρες άσκησης των καθηκόντων του να είναι θετική κατά κοινή ομολογία, αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν εσωτερικά προβλήματα για τον Ιερώνυμο και μάλιστα από ιεράρχες που τον είχαν στηρίξει στον δεύτερο γύρο εκλογής Αρχιεπισκόπου. Πιο συγκεκριμένα, μητροπολίτες Ιερωνυμικοί και μη, εκφράζουν δυσαρέσκεια για την χαλαρότητα ή την μη ύπαρξη των παρεμβάσεων του μακαριότατου για θέματα της επικαιρότητας όπως φυσικά το Μακεδονικό αλλά και τον διαμελισμό της...ομόδοξης Σερβίας. Οι γνώστες του εκκλησιαστικού ρεπορτάζ λένε ότι είναι θέμα χρόνου να δούμε εκδηλώσεις αντάρτικου, που αν οι εξελίξεις το βοηθήσουν, θα έχει ρυθμούς σκληρού ροκ. Όπως φαίνεται δεν γίνεται να τα έχει κάποιος με όλους καλά...

και επίσης από το ίδιο μπλογκ
Επιβεβαίωση αντάρτικου
Τα λέγαμε εδώ για το αντάρτικο των ιεραρχών και για τις δύσκολες μέρες που θα περάσει ο νέος Αρχιεπίσκοπος και έρχονται τώρα τα γεγονότα να μας επιβεβαιώσουν με το αντάρτικο στην ΔΙΣ για το θέμα του συμφώνου συμβίωσης. Το χειρότερο για τον Ιερώνυμο είναι ότι αυτά τα πυρά είναι ενδεικτικά του τι θα ακολουθήσει από μετριοπαθείς (ο ίδιος θεωρείται προοδευτικός) και συντηρητικούς μητροπολίτες...
Επιστροφή στην κορυφή
Σουλιώτης



Ένταξη: 24 Αύγ 2007
Δημοσιεύσεις: 54

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 18, 2008 8:07 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Η επικράτηση της διαφορετικής άποψης αποδεικνύει πόσο συνοδικός είναι ο νέος Αρχιεπίσκοπος και, άρα, ότι εννοούσε όσα είπε. Πού είναι οι εποχές που το περιβάλλον Χριστόδουλου τρομοκρατούσε τους Μητροπολίτες και τους ανάγκαζε να πειθαρχήσουν στη γραμμή που η "ιεραρχικώς υπέρτερή τους ΔΙΣ" τους επέτασσε! Για όποιον γνωρίζει στοιχειώδη εκκλησιολογία, ξέρει πόσο εσφαλμένη είναι η θέση αυτή περί ιεραρχίας της ΔΙΣ. Η οποία από απόψεως κανονικού δικαίου είναι μη αποδεκτή καθεαυτή, ως όργανο.

Η επικράτηση για το σύμφωνο συμβίωσης της γνώμης που τελικά δημοσιοποιήθηκε στον τύπο, με κάνει πολύ αισιόδοξο για το μέλλον της Εκκλησίας με τον Ιερώνυμο. Πρόκειται για την καθαρή αποτύπωση του Ευαγγελίου, που είναι σε τελική ανάλυση και το μόνο καθήκον της διοικούσας Εκκλησίας. Μπορεί πολύς κόσμος να τη θεωρεί ακραία, οπισθοδρομική κλπ., αλλά αυτή είναι η Ορθόδοξη θέση. Δεν υπάρχει άλλη. Αυτό έπρεπε να πει η Εκκλησία και να προειδοποιήσει τα τέκνα Της.

Με ενοχλεί πραγματικά η προσφώνηση Τζερόνιμο. Μπορεί να μην συμπαθείτε το πρόσωπο, αλλά υπάρχει και ο θεσμός. Η προσφώνηση του Αρχιεπισκόπου με αυτόν τον τρόπο δείχνει έλλειψη σεβασμού και στον θεσμό. Μπορεί εγώ να μην συμπαθούσα το Χριστόδουλο, αλλά εξοργιζόμουν με αυτούς που τον αποκαλούσαν "κ. Παρασκευαίδη". Ας κάνουμε την κριτική μας με σεβασμό στη θεία καταγωγή των θεσμών. Έστω, αν δεν πιστεύετε εσείς, στην πίστη των Χριστιανών για τη θεία καταγωγή των θεσμών αυτών.
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Μπρακούλιας
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 18, 2008 9:04 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Κάποιου του δείχνανε το δάσος κι εκείνος κοίταζε μόνο το δάκτυλο...

Για να μην επανερχόμαστε στο θέμα "ΠΡΟΣΩΠΑ και ΘΕΣΜΟΙ" που έχουν αναλύσει επαρκέστατα άλλοι συμφορουμίτες ή να εμπλεκόμαστε σε προσωπικές αντιπαραθέσεις, θα πω τα εξής:

Ουδέποτε υποστήριξα ότι γνωρίζω "εκκλησιολογία",
δεν με ενδιαφέρει άλλωστε.
Ουδέποτε υποστήριξα πως με ενδιαφέρει το θέμα "συνοδικότητα", "εκκλησία" και "χριστιανισμός" ή "ορθοδοξία" από μεταφυσική άποψη.

Σε τελική ανάλυση, είμαι ΑΓΝΩΣΤΙΚΙΣΤΗΣ, σκεπτικιστής για να μην πω ΑΘΕΟΣ ή και... αιρετικός αφού κατά τον Bartholomew σκέφτομαι "εθνοκεντρικά" και άρα έχω υποπέσει στην αίρεση του "εθνικισμού".

Η "εκκλησία" με ενδιαφέρει ΠΟΛΙΤΙΚΑ και όχι θρησκευτικά.
Άρα σκέπτομαι και μιλάω για αυτήν ΠΟΛΙΤΙΚΑ και όχι
θρησκευτικά.
Την εξετάζω ΠΟΛΙΤΙΚΑ και με ενδιαφέρει επειδή συσπειρώνει πολιτισμικά, ηθικά, πνευματικά και πάνω απ'όλα ΠΟΛΙΤΙΚΑ το σύνολο σχεδόν των Ελλήνων.
Η ομότροπη, ομόθυμη, ομόθρησκη εθνική ιδιοσυστασία των σημερινών Ελλήνων περιλαμβάνει αναπόφευκτα την Ορθοδοξία, όσο και αν δεν αρέσει σε κάποιους, η δε ιστορία της ταυτίζεται τα τελευταία 2.000 χρόνια με την πορεία του Γένους μας.

Αν λοιπόν αντί της Ορθοδοξίας ως αναπόσπαστο συστατικό της ελληνικής εθνικής ταυτότητας, ήταν π.χ. η... Σαιεντολογία, τότε θα ενδιαφερόμουν για αυτήν και τον ΠΟΛΙΤΙΚΟ ρόλο της για το Γένος μας και όχι για το μαγαζί του Τζερόνιμο...

Από τη στιγμή που η αναφορά μας τα τελευταία 2000 χρόνια είναι η Ορθοδοξία, εμένα θα με ενδιαφέρει πάντα ο εθναρχικός της ρόλος, θα τον αναζητώ και επιζητώ πάντα και θα στηλιτεύω ανελέητα όσους ανάξιους δεν τον επιτελούν αν και εκπροσωπούν σήμερα την Εκκλησία αλλά αντίθετα, υπονομεύουν μέσω αυτής το Γένος μας, υπηρετώντας τη Νέα Τάξη και διαφθείροντας και διασύροντας "θεσμούς με θεία καταγωγή" τους οποίους μετατρέπουν σε ποταπούς Δούρειους Ίππους των εγχώριων καπιταληστών, των αμερικάνων ή της ΜΙΤ.

Ως αριστερός πατριώτης, δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο από την Εκκλησία, αφήνω τα πετραχήλια, τα μανουάλια και τα θυμιατά στον Barthοlomew και τον Τζερόνιμο.

Αυτά τα ολίγα και με αληθινή αγάπη, φίλτατοι χριστιανοί συνέλληνες και μάθετε να ζήτε μαζί τους χωρίς να σας ενοχλούν, όπως συνηθίσατε αυτό το λίγο καιρό που πέθανε Ο Χριστόδουλος να μην σας ενοχλεί το "μόκο" του Bartholomew και του Τζερόνιμο για τα εθνικά μας θέματα, το Κόσοβο που φλέγεται.
Στο κάτω-κάτω, δεν τον είπα και Κοπρώνυμο...
ΤΕΛΟΣ.
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 18, 2008 9:16 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Δεν θέλω να επέμβω στη συζήτηση.
Εξάλλου οι απόψεις μου είναι γνωστές.
Θα ήθελα, απλώς, να ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ το σύντροφο Μπρακούλια, αν είναι δυνατόν, να μη χρησιμοποιεί το "Τζερόνιμο".
Αφού συμφωνούμε σε πολλά με τους ευσεβείς και σεβόμαστε τις απόψεις τους, αν είναι δυνατόν, να μην τους προκαλούμε στο "όνομα"!!!
Ευχαριστώ
_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Αρκάς
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Τρι Μάρ 18, 2008 11:08 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΠΟ:
http://skinious.blogspot.com/



ΕΥΓΕ στον Αρχιεπίσκοπο για τη στάση του στο θέμα της "συμβίωσης" !!!


Αντιγράφω από τα "ΝΕΑ":

«Την πλήρη αντίθεσή της για το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης που προωθεί το υπουργείο Δικαιοσύνης εξέφρασε χθες η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, με μια σκληρή ανακοίνωση που θύμισε παλαιότερες εποχές. Οι «σκληροί» της Ιεραρχίας βρέθηκαν να έχουν σαφή πλειοψηφία στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, οδηγώντας τον κ. Ιερώνυμο στον πρώτο οδυνηρό συμβιβασμό.

O Αρχιεπίσκοπος μπόρεσε απλώς να αποτρέψει την αποδοχή εισηγήσεων που προέβλεπαν... κυρώσεις για όσους θελήσουν να υιοθετήσουν το σύμφωνο συμβίωσης, αλλά και σύγκρουση με την Πολιτεία αν επιμείνει στην ψήφιση του νομοσχεδίου Χατζηγάκη. Οι συνολικά 13- μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο- ιεράρχες της Συνόδου αποφάσισαν ότι η Εκκλησία δέχεται και ευλογεί την τέλεση του γάμου κατά το ορθόδοξο τυπικό, «ενώ θεωρεί πορνεία κάθε άλλη “συζυγική” σχέση εκτός αυτού».


Συγχαρητήρια στον Αρχιεπίσκοπο. Διαφωνώ με το δημοσίευμα που λέει ότι ο Ιερώνυμος συμβιβάστηκε. Απεναντίας. Δεν πούλησε την Ορθοδοξία και ταυτόχρονα απέφυγε τον φανατισμό που τόσο κακό έκανε στην Εκκλησία. Τα δε "ΝΕΑ" με το πονηρό δημοσίευμά τους, τι προσπαθούν να κάνουν; Να "θυμώσουν" και να "ταπεινώσουν" τον Αρχιεπίσκοπο επειδη τάχατες "ηττήθηκε;"

Οντας η πιο «δημοκρατική» θρησκεία, η Ορθοδοξία, σέβεται τις μειονότητες. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα ενσωματώσει και τις Νεοεποχίτικες απόπειρες διάλυσης όλων των κοινωνικών θεσμών. Δεν υποχρεώνει κανένα και για τίποτα. Απλώς δεν δίνει την ευλογία της σε αυτούς που δεν αποδέχονται τους κανόνες της. Και όσοι όμως δεν αποδέχονται τους κανόνες της, οφείλουν να την σεβαστούν. Ξεκάθαρα πράγματα.
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες