Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης


Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Σχολικά βιβλία της Νέας Τάξη

< Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας | Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας > 
Συγγραφέας Μήνυμα
Ανιχνευτής
Επισκέπτης





ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 13, 2007 11:32 am    Θέμα δημοσίευσης: Σχολικά βιβλία της Νέας Τάξη Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΠΟ το PRESS-GR


Σχολικά βιβλία της "Νέας Τάξης"...

Άλλα δύο παραδείγματα μετά το βιβλίο Ιστορίας

Του Κωνσταντίνου Βέρρου

Αγαπητοί φίλοι του Press-GR,
Και για όσους δεν έχουν πεισθεί ακόμα ότι το Ρεπουσιανό κατασκεύασμα και τα "μεταλλαγμένα" της Γ' Γυμνασίου είναι η κορυφή του παγόβουνου, παραθέτω άλλα 2 παραδείγματα για το πώς οι Παιδαγωγοί της Νέας Τάξης προσπαθούν να διαβρώσουν εκτός από την ιστορία μας και άλλες δομές και θεσμούς.

Πρόκειται για ένα "κείμενο" που διδάσκονται οι μαθητές της Α' Γυμνασίου στα Νέα Ελληνικά και ένα "αθώο" απόσπασμα από την Οικιακή Οικονομία (Κοινωνιολογία στην ουσία). Στο πρώτο, θαυμάστε τα μηνύματα που περνάνε στα 12χρονα παιδιά (γκομενιλίκια από τα 13-14 χρόνια τους κλπ). Στο 2ο με έκπληξη μαθαίνουμε και οι γονείς ότι ΣΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ : "ανύπαντρες γυναίκες με παιδιά" και "ζευγάρια που συζούν χωρίς παιδιά" !!!!!! Δεν λέω φυσικά και υπάρχουν αυτά και δεν έχω κανένα άλλο πρόβλημα, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΥΤΑ; Ας τα αναφέρουν, αλλά όχι σαν είδος οικογένειας! Μην τρελλαθούμε κιόλας!

Σε 2-3 χρόνια προβλέπω ότι και ένα άλλο είδος "οικογένειας" θα διδάσκεται: η ομοφυλόφιλη. Και μακράν εμού οι "ρατσιστικές" κατηγορίες.

Ξανά μπράβο λοιπόν στους Στυλιανίδη-Λυκουρέντζο που ξήλωσαν τους Παιδαγωγούς, αρκεί βέβαια να μην τοποθετηθούν σε αυτές τις τόσο σημαντικές θέσεις Νεοταξίτες ΝεοΔημοκρατικής προέλευσης!
Επιστροφή στην κορυφή
Anathema



Ένταξη: 24 Ιούλ 2006
Δημοσιεύσεις: 90

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 14, 2007 5:46 am    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΣ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!
Πώς ο ων γίνεται απών!

Γράφει ο Κρίτων Σαλπιγκτής

Η πρώην υπουργός και παταγωδώς μη επανεκλεγείσα κ. Μαριέττα Γιαννάκου σε πρόσφατη ραδιοφωνική συνέντευξή της, για να αποδοκιμάσει την απόσυρση του διαβόητου σχολικού βιβλίου της κ. Ρεπούση, εκστόμισε κάτι επιεικώς απαράδεκτο: ότι "βιβλία καίγονταν και αποσύρονταν στην εποχή του χιτλερισμού"!

Mε αμέτρητη πολιτική ελαφρότητα πρόσβαλε βάναυσα τον ελληνικό λαό, χρεώνοντάς του αδίκως και καθολικώς την αυτόχρημα φρικαλέα αντίληψη των χρυσαυγιτών και κάτι άλλων ακροδεξιών "μπουμπουκιών", περί της ρίψεως στην πυρά κάθε μη αρεστού βιβλίου.

Ενώ αντιθέτως ο λαός ικανοποιήθηκε με την τεκμηριωμένη κυβερνητική απόφασή του διαδόχου της απλώς να το απορρίψει (όταν δεν διορθώθηκαν τα "λάθη" του) από την διδακτέα ύλη που φτάνει στα Ελληνόπουλα.

Ενέργεια η οποία ουδόλως εμποδίζει το διαφημισμένο, όσο κανένα εσχάτως, πόνημα της κ. Ρεπούση να κυκλοφορήσει ελευθέρως στο εμπόριο.

Με τις ειλικρινείς ευχές μας να το συνοδεύουν, ώστε να είναι καλοτάξιδο το αράδιασμά του στα ράφια τουρκικών και ελληνικών βιβλιοπωλείων.

Ακόμα και για να διδαχθεί στα τουρκικά σχολεία, εάν κάτι τέτοιο προταθεί επαξίως στη συγγραφέα και εάν βεβαίως η ίδια το επιθυμεί.

Θα είναι αδικία όμως να πληρώσει την νύφη μόνο το βιβλίο της κ. Ρεπούση.

Το αντεθνικό πνεύμα έχει ποτίσει ήδη κι άλλα σχολικά βιβλία.

Πάντοτε με το τέχνασμα του πλήρως αντικειμενικού και τάχατες αμερόληπτου πνεύματος, πυρπολούνται -σε επίπεδο "αντάρτικου" ακόμα- οι σταθερές της πολύτιμης εθνικής συνοχής.

Ένα ένα φυτεύονται τα ζιζάνια στο μυαλό των Ελληνόπουλων από την τρυφερή ηλικία τους.

Πολύτιμες επί του θέματος οι επισημάνσεις του δασκάλου του Κιλκίς Δημήτρη Νατσιού. Μαζί και μερικές δικές μου.

Στο βιβλίο της Γλώσσας της Στ' Δημοτικού (α' τεύχος, σελ. 90) μνημονεύονται οι θρησκείες του κόσμου.

Με σειρά αναφοράς ούτε αλφαβητική, ούτε -ούτως ειπείν- εθνική. Τυχαία. Εν πλαισίω.

Με πρώτη εξ αυτών τον Ιουδαϊσμό.Επάνω αριστερά.

Με τις θρησκείες του Ισλάμ, του Ινδουισμού και του Σεχισμού στις άλλες τρεις περίοπτες γωνίες.

Και με "θαμμένο", στα έσω του πλαισίου, τον Χριστιανισμό. Για λόγους φιλοξενίας πιθανόν.

Διότι στην χώρα του Ξένιου Διός ο φιλοξενούμενος κοιμάται στο κρεβάτι μας κι εμείς την βγάζουμε στρωματσάδα.

Με ευπρεπή την παρουσίαση κάθε θρησκείας. Πλην του Χριστιανισμού.

Για τον οποίο αναγράφεται απρεπώς ότι "οι Χριστιανοί πιστεύουν ότι ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ ήταν ο υιός του Θεού".

Ήταν.

Όχι είναι.

Σε χρόνο παρατατικό.

Ώστε εις την καθ' ημάς θρησκεία "ο ων, ο ην και ο ερχόμενος" να διδάσκεται ως παρελθόν.

Όταν για τις άλλες θρησκείες, ορθώς για το πιστεύω τους, χρησιμοποιείται ο ενεστώς.

Πολύ ρατσισμός, βρε παιδιά!

Εσείς δεν είσαστε που πουλάτε το "όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι";

Ή κάνω λάθος;

Νοε 30, 2007

Πηγή:Εφημερίδα Μακεδονία
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=9631

ΕΒΑΛΑΝ "ΧΕΡΙ" ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ!

Διορθώσεις σε βιβλίο Θρησκευτικών από το υπ. Παιδείας

Πέμπτη, 13.12.07

Διορθώσεις σε βιβλίο Θρησκευτικών πραγματοποίησε το υπουργείο Παιδείας, ύστερα από αναφορά θρησκευτικής κοινότητας στο Συνήγορο του Πολίτη και διαμεσολάβηση της ανεξάρτητης αρχής, που πραγματοποιήθηκε με πλήρη συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων.

Συγκεκριμένα, ο έπειτα από αναφορά θρησκευτικής κοινότητας, η οποία διαμαρτυρόταν για τον τρόπο με τον οποίο παρουσιαζόταν το δόγμα της σε σχολικό βιβλίο, Συνήγορος επισήμανε ότι η εγκύκλια θρησκευτική εκπαίδευση, αν και ομολογιακή, οφείλει να σέβεται όλες τις γνωστές θρησκείες και να αποφεύγει διατυπώσεις που υποτιμούν τα πρόσωπα των πιστών τους. Οξείες και επιθετικές επικρίσεις, όπως αυτές που επιτρέπει στα φυσικά πρόσωπα η ελευθερία του λόγου, δεν έχουν θέση σε εκπαιδευτικό εγχειρίδιο της δημόσιας παιδείας.

Το υπουργείο Παιδείας, ανταποκρινόμενο στις επισημάνσεις της αρχής, παρήγγειλε την επανεξέταση του εγχειριδίου. Σε σχετική του εισήγηση, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο επισήμανε συγκεκριμένα σημεία που πρέπει να τροποποιηθούν προκειμένου να απαλειφθούν απαξιωτικές κρίσεις και να εξασφαλιστεί ο επιστημονικός κριτικός, πλουραλιστικός τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος, ενώ υπεραμύνθηκε αρκετών από τα κρίσιμα εδάφια.

Ο Συνήγορος του Πολίτη υπογραμμίζει ως ιδιαίτερα σημαντικό το γεγονός ότι η διόρθωση του επίμαχου βιβλίου έγινε με πιστή τήρηση της προβλεπόμενης διαφανούς διαδικασίας διαρκούς ποιοτικού ελέγχου, ενώ επισημαίνει ότι «η διαδικασία αυτή δεν αποτελεί πολυτέλεια, αλλά στοιχειώδη εγγύηση για την αποτελεσματική λειτουργία των εκπαιδευτικών θεσμών και για το συνδυασμό του επιστημονικού κύρους με το δημόσιο έλεγχο».

Πηγή:Ελεύθερος Τύπος ΑΠΕ - ΜΠΕ

http://www.e-tipos.com/newsitem?id=19010

Σχόλιο:Πατήστε πάνω στα λινκ να δείτε πόσο τα Ελληνικά βιβλία και συγκεκριμένα της Γλώσσας "δεν σέβονται" τις θρησκείες των άλλων λαών!

Από την μεγάλη διάθεση φιλοξενίας των άλλων θρησκειών στο βιβλίο Γλώσσας της ΣΤ' Δημοτικού, η Χριστιανική Θρησκεία περνάει στα ψιλά σε ένα μικρό πλαίσιο και ο Χριστός ανεφέρεται ότι ΗΤΑΝ Υιός του Θεού.

Το βιβλίο κάνει εκτενείς αναφορές στις άλλες θρησκείες όπως του ισλάμ , του ινδουϊσμού κ.ά. σε περίοπτες θέσεις και ο χριστιανισμός είναι όχι σε δεύτερη μοίρα αλλά σε τελευταία!

Εδώ δεν είδαμε καμία παρέμβαση "αρμόδιου φορέα" και του Συνήγορου του Πολίτη να διαμαρτύρονται ,ούτε φυσικά το Υπουργείο Παιδείας να προβαίνει σε καμία διόρθωση, ούτε να επισημαίνει καν το αντεθνικό πνεύμα που διακατέχει το συγκεκριμένο βιβλίο.

Φαίνεται ότι οι "αρμόδιοι φορείς" ξέρουν να κάνουν καλά την δουλειά τους όσον αφορά τις διαμαρτυρίες αλλοδαπών και γενίτσαρων, ενώ το υπουργείο με περίσια δουλικότητα υπακούει σε κάθε λογής "φορέα" που έχει βαλθεί να αλώσει στην κυριολεξία το νου και το πνεύμα των Ελληνοπαίδων, που ως φυτώρια είναι και ο πρωταρχικός τους στόχος.

ΑΚΡΑΤΟΣ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΙΣΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΙΣΧΥ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ, ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟ ΤΟΝ ΤΟΝ ΖΥΓΟ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ

ΕΧΟΥΣΙ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΚΥΡΙΟΙ!

http://hellenicrevenge.blogspot.com/2007/12/blog-post_14.html

ΞΗΛΩΜΑ ΚΙ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟΥ

Την παραίτηση του προεδρείου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου ζήτησε ο Ευρ.Στυλιανίδης

«Ξήλωμα» και ανασυγκρότηση

Αθήνα

Σε «ξήλωμα» και ανασυγκρότηση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου προχωρά το υπουργείο Παιδείας μετά τις παλινωδίες με το βιβλίο Ιστορίας της Στ' Δημοτικού.

Όπως αναφέρει την Τρίτη η εφημερίδα Τα Νέα, ο υπουργός Παιδείας Ευριπίδης Στυλιανίδης ζήτησε τη Δευτέρα τις παραιτήσεις του προέδρου και όλων (επτά) των αντιπροέδρων -και των αναπληρωτών τους- του γνωμοδοτικού αυτού οργάνου, κάνοντας έτσι την πρώτη κίνηση σειράς αλλαγών στο Ινστιτούτο.

Την είχε εξάλλου προαναγγείλει, όταν απέσυρε το βιβλίο της Ιστορίας, τονίζοντας ότι το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο είχε εκδώσει σειρά αντικρουόμενων γνωμοδοτήσεων για την καταλληλότητά του.

Υπενθυμίζεται ότι η συγγραφή του νέου βιβλίου Ιστορίας της Στ' Δημοτικού ξεκινά εντός των πρώτων μηνών του 2008, καθώς μόλις την Παρασκευή το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο έδωσε στη δημοσιότητα την προκήρυξη για τη συγγραφή του νέου βιβλίου, καλώντας τους ενδιαφερομένους να καταθέσουν τις σχετικές αιτήσεις μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου.

Πηγή:in.gr - Newsroom ΔΟΛ
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=856469&lngDtrID=244

Μέχρι το "ξήλωμα" αλωνίζει ελεύθερα...
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Επίσκεψη στην ιστοσελίδα του Συγγραφέα
Μαρία Ελένη Ταγκίνη



Ένταξη: 18 Δεκ 2007
Δημοσιεύσεις: 6
Τόπος: Salonica

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 20, 2007 5:01 pm    Θέμα δημοσίευσης: Νέες μορφές οικογένειας Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Συμφωνώ με την τοποθέτηση σας αλλά υπάρχουν ορισμένες παράμετροι στο θέμα της παιδείας- μορφές οικογένειας τις οποίες δεν θα πρέπει να αγνοήσουμε.

Αν σε μια τάξη παιδιών τα περισσότερα προέρχονται από διαζευγμένους γονείς (όπως είναι σύνηθες πλέον ) δεν φαίνεται και ό,τι καλύτερο να ιδανικοποιείται το πρότυπο της ''κλασσικής ελληνικής οκογένειας ''.
Αυτομάτως τα παιδιά καθίστανται δέκτες μιας ιδεολογίας προτύπου που ενδεχομένως να μην είναι σε θέση να κατανοήσουν και να αποδεχτούν.
Ας δούμε όμως και άλλες περιπτώσεις .
Στην περίπτωση των μονογονεικών οικογενειών η γυναίκα ή ο άνδρας που έχει την ευθύνη της ανάπτυξης των παιδιών του είναι ο κατα κόσμον γονέας ανεξάρτητα από τις κατονομασίες των δικαστικών αποφάσεων.Είναι και αυτή μια μορφή οικογένειας απλώς εξ ολοκλήρου διαφορετική από αυτήν που διδασκόμασταν στα σχολεία μέχρι πριν ορισμένα έτη.
Είναι,καλώς ή κακώς μια πραγματικότητα για το παιδί την ευθύνη του οποίου έχει μόνο ο ένας γονέας.
Πως δηλαδή θα ονομαστεί το παιδί αυτής της περίπτωσης -μη προερχόμενο από πολυγονεική οικογένεια ? Και ποιός ο λόγος να υποστεί το labeling ?
Το labeling οδηγεί σε διακριτική σε βάρος μεταχείρηση άμεσα ή μακροπρόσθεσμα .
Δεν φέρει το ίδιο το παιδί την ευθύνη των πράξεων ή των επιλογών των γονέων.Και ακόμη περισσότερο δυσάρεστο είναι να υφίσταται και την κριτική.
Και μια άλλη εκδοχή .Αν ένας γονέας -( οχι και οι δύο-προσωπικά τίθεμαι κατά του γάμου μεταξύ ομοφυλόφιλων) -είναι ομοφυλόφιλος δεν σημαίνει ότι δεν είναι σε θέση να είναι καλός γονέας με εξαίρεση ορισμένες ακραίες περιπτώσεις βέβαια.
Ούτε το παιδί είναι προδιεγραμμένο πως θα αποτύχει στη ζωή του ,ούτε και πρέπει να είναι στιγματισμένο εξ αιτίες των κατηγοριοποιήσεων που ''θεσπίζει'' η κοινωνία .
Η πολύ δυσφήμιση καταντάει και διαφήμιση .
'Αλλωστε ακόμη και η ομοφυλοφιλία ήταν ,είναι και θα είναι κάτι το υπαρκτό και συχνά ιατρικά αποδείξιμη ιδιαιτερότητα ορισμένων ανθρώπων.
Οταν τα Μ.Μ.Ε. προβάλουν την ομοφυλοφιλία ως δίοδο επιτυχίας σε διάφορους τομείς δε νομίζω πως τα παιδιά σοκάρονται και ιδιαίτερα όταν ακούν την έννοια αυτή στα σχολεία τους.Είναι περισσότερο θέμα σωστής ενημέρωσης παρά κριτικής . Και θέμα εκπαιδευτικού !

Σας ευχαριστώ πολύ!
_________________
Maria Eleni 6943 853 576
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος Αποστολή email Yahoo Messenger MSN Messenger
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 22, 2007 6:37 pm    Θέμα δημοσίευσης: Ερώτηση Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Είχα πιστέψει ότι το βιβλίο της Ιστορίας της Στ' Δημοτικού είχε αποσυρθεί και αντικατασταθεί απ' αυτό που διδασκόταν πριν, μέχρι την συγγραφή νέου.

Όμως, άλλα διαβάζω εγώ εδώ.
Τι συμβαίνει ακριβώς; Συνεχίζουν τα παιδιά στο σχολείο να διδάσκονται από το βιβλίο της Ρεπούση; Αν ναι, τότς για τι απόσυρση μιλάμε;
Επιστροφή στην κορυφή
Ροβεσπιέρος
Site Admin


Ένταξη: 13 Σεπ 2006
Δημοσιεύσεις: 3102

ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 22, 2007 6:45 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Με αυτό που διδασκόταν πριν έχει αντικατασταθεί.
Αυτό εννοούν οι δημοσιογράφοι του Λαμπράκη λέγοντας "παλιό" και "προβληματικό"...

_________________
«Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Ευρώπης μέσα
σε καπιταλιστικό καθεστώς, είτε είναι απραγματοποίητες,
είτε είναι αντιδραστικές»(Λένιν)
Επιστροφή στην κορυφή
Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών Αποστολή προσωπικού μηνύματος
Επισκέπτης






ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Κυρ Δεκ 23, 2007 8:15 pm    Θέμα δημοσίευσης: Απάντηση με παράθεση αυτού του μηνύματος
Δέστε παρακαλώ την φωτογραφία στο λινκ που σας δίδω. Το παιδί κρατά το βιβλίο της Ρεπούση, γι αυτό έχω κι εγώ μπερδευτεί.
Επιστροφή στην κορυφή

 
Μετάβαση στη:  
Μπορείτε να δημοσιεύσετε νέο Θέμα σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
Δεν μπορείτε να επεξεργασθείτε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράψετε τις δημοσιεύσεις σας σ' αυτή τη Δ.Συζήτηση
Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου στα δημοψηφίσματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες