Συγγραφέας Μήνυμα
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 04, 2010 8:53 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Από Κλασσικοπερίπτωση
http://klassikoperiptosi.blogspot.com/2010/12/blog-post_6828.html


Μόσχος Λαγκουβάρδος:Την ανυπακοή δεν την συνιστάς στους άλλους. Την εφαρμόζεις ο ίδιος.
Πιστεύεις στην πολιτική ανυπακοή;
Δώσε το καλό παράδειγμα.




Εμείς μιλάμε ακόμα. Δεν κουραστήκαμε τόσο. Στο διάβασμα εκεί χωλαίνουμε κάπως. Όποιος προτείνει την ανυπακοή οφείλει να δώσει πρώτος το παράδειγμα. Το παράδειγμα του Θορώ είναι κλασικό. Εγώ, είπε, δεν πληρώνω φόρους σε μια πολιτεία, που δεν αναγνωρίζει τα δικαιώματα των εγχρώμων. Δεν πλήρωσε και πήγε στη φυλακή.

Την ανυπακοή δεν την συνιστάς στους άλλους. Την εφαρμόζεις ο ίδιος.

Στη δική μας Παράδοση διδάσκει το παράδειγμα. Προέχει το ήθος για να υπάρχει σχέση δασκάλου - μαθητή.

Στην παραβολή του χαμένου προβάτου ο βοσκός αφήνει τα 99 πρόβατα κι αναζητάει το ένα. Έτσι καταλαβαίνεις και τον Ηράκλειτο για τον οποίο.... ο ένας είναι πολυτιμότερος από δέκα χιλιάδες.

Οι ¶γιοι της Εκκλησίας μας είναι άνθρωποι σαν εμάς.
Στο μόνο που διαφέρουν είναι ότι εφάρμοζαν την υπακοή και την κοπή του θελήματος οι ίδιοι και δεν την συνιστούσαν στους άλλους, ούτε τη δίδασκαν στα πανεπιστήμια.

Τί έγινε με το Θορώ; Πήγε ο δάσκαλός του, ο (θα τον θυμηθώ)και τον επισκέφθηκε στο κελί της φυλακής. -Χένρι, γιατί είσαι εδώ; ρώτησε. -Γουάλντοου,(κάπως έτσι) γιατί δεν είσαι εδώ; απάντησε ο Θορώ.

Για την ΑΠΟΧΗ είναι πράγματι δύσκολο να καταλάβουμε την αξία της, αλλά ευτυχώς παραμένει για την ώρα η μόνη ελπίδα.

Εκείνοι που ψήφισαν,
με την έλλειψη αυτογνωσίας στάθηκαν, δυστυχώς, εμπόδιο στην αυτογνωσία της ελληνικής κοινωνίας ως σύνολο.

Ευτυχώς το καθεστώς έχει κάτι καλό. "Τοις αγαπώσι τον Θεόν πάντα συνεργεί εις αγαθόν." Ότι είναι εχθρικό και θα γίνεται ολοένα και περισσότερο για το σύνολο των Ελλήνων. Οι αγαπώντες την καταδυναστεία του κινδυνεύουν να μη νιώθουν σαν Έλληνες, αλλά σαν ξένοι σαν αυτόν τον χειμαζόμενο τόπο. Ίσως πολλοί νιώθουν ξένοι ή είναι ξένοι, σαν την κυρία που αποπέμφθηκε από το υπουργείο παιδείας Έτσι τα καθεστώτα που καταρρέουν έχουν τα θετικά τους στοιχεία. Το σημερινό μπορεί χωρίς να το θέλει να συμβάλει στην αυτογνωσία των Ελλήνων ως σύνολο.

Η μόνη συνεκτική δύναμη του Ελληνικού λαού αυτή τη στιγμή μετά την Εκκλησία είναι η Αποχή.

Το αντίπαλο δέος εκείνων που δεν έχουν αντίπαλο δέος είναι ο ίδιος ο εαυτός τους, όταν αποκαλύπτεται.

Ο λαός μας έχει ένα μεγάλο όπλο, που έχουν χάσει οι λαοί της Ευρώπης, ότι αγαπάει τη συζήτηση και ότι πιστεύει ότι η επικοινωνία μπορεί να είναι αληθινή και όχι τυπική και η αγάπη πραγματική και όχι ανέφικτη.

Καθένας από μας και πρώτοι αυτοί που είναι αγαπητοί στον κόσμο όπως ο κ. Θεοδωράκης, πρέπει να γίνουμε ένα κρυφό σχολειό στον περίγυρό μας, δεν χρειάζονται πολλοί.

Ο Ηράκλειτος πιστεύει ότι ο ένας είναι πολυτιμότερος από δέκα χιλιάδες. Με ποια έννοια να γίνουμε κρυφό σχολειό, με την έννοια του παραδείγματος. Έτσι πάντοτε διδάσκονταν οι Έλληνες με τα παραδείγματα των Αγίων.

Πιστεύεις στην πολιτική ανυπακοή; Δώσε το καλό παράδειγμα.

Πώς να γίνω μαθητής σου; Ρώτησε τον Ιησού ένας πλούσιος νέος. Ο Ιησούς του είπε να δώσει το παράδειγμα, να πουλήσει τα υπάρχοντά του. Αυτός που βάζει τα υπάρχοντά του πάνω από μένα δεν είναι άξιος για να είναι μαθητής μου, είπε. Ο νέος ήταν πολύ πλούσιος. Και ο Κράτης ο κυνικός φιλόσοφος ήταν πολύ πλούσιος, και φούνταρε τον θησαυρό του στη θάλασσα και έζησε τα υπόλοιπα χρόνια της ζωής του ζητιανεύοντας.

Και τα οχτώ αδέρφια Ζωσιμά ήταν πάμπλουτοι. Και ορκίστηκαν να μην παντρευτούν για να μην μοιραστεί η περιουσία τους την οποία δώρισαν στην πατρίδα τους. Κανείς σχεδόν δεν τους θυμάται τώρα. Όπως δεν θυμάται και εκείνον τον Φωκίωνα, που αγόρασε δέκα χιλιάδες μάϊνες κι αφού τους έμαθε να λένε ότι "Ο Φωκίων είναι θεός, ο Φωκίων είναι θεός" τις ξαμόλυσε παντού.

"Σκιάς όναρ" ο άνθρωπος,γράφει ο Πίνδαρος. Αλλά όταν έρθει η χάρη του Θεού μέσα του (η διόσδοτη αίγλη), το πρόσωπό του λάμπει γιατί έχει μέσα του ψυχική γαλήνη, που κάνει τη ζωή του ειρηνική (μείλιχος αιών).

ΡΕΠΟΡΤΕΡ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 04, 2010 6:13 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Κινήματα, σπίθες και κάρβουνο.
Θραξ Αναρμόδιος
http://anarmodios.wordpress.com/2010/12/04/1-7/#more-113
Το πήραμε από Λίστον
http://listonplace.blogspot.com/2010/12/blog-post_2816.html




Δεν κινείται τίποτα. Ακινησία πλήρης.

Κι εκεί που λες, πάει θα “πάμε” ακίνητοι, νάσου τα κινήματα. Βρέχει κινήματα. Μη βγείτε χωρίς ομπρέλλα. Κινήματα που ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια.

Εχουμε τελευταία διάφορα “κινήματα” λοιπόν. Οι τυχεροί εμείς. Πρόσφατα είχαμε αυτό της κ. Μπακογιάννη, την Δημοκρατική Συμμαχία. ΔΗΣΥ το καλλιτεχνικό της . Πριν λίγες μέρες επίσης και ο Μίκης Θοδωράκης έφτιαξε κι αυτός το δικό του κίνημα, την Σπίθα.

Δεν ξέρω τι να σκεφτώ πια με αυτά τα κινήματα και τους κινηματίες. Το ένα, η ΔΗΣΥ είναι υπέρ του Μνημονίου. Το άλλο η Σπίθα είναι κατά του Μνημονίου. Και μάλιστα μας καλεί και σε “ανυπακοή”. Τα δύο νεογέννητα κινήματα έχουν εντελώς διαφορετική άποψη για τις λύσεις των προβλημάτων που ταλανίζουν την γλυκειά μας πατρίδα.

Τα δυο κινήματα καλύπτουν όμως έτσι τις ανάγκες του κάθε φιλότιμου κινηματία πολίτη. Είτε είναι υπέρ, είτε είναι κατά του Μνημονίου. Μη θέλει να κινητοποιηθεί σε μια πλευρά και δεν βρίσκει και μείνει …ακίνητος.

Τα δύο κινήματα δημιουργήθηκαν από επιφανείς προσωπικότητες. Για να μην έχουν παράπονο οι οπαδοί κανενός από τα δύο κινήματα ότι το δικό τους είναι παρακατιανό. Προσωπικότητες πολύ προβεβλημένες που απολαμβάνουν τεράστια δημοσιότητα από τα τηλεοπτικά κανάλια. Παρά τον φιλο-κινηματισμό τους.

Θα έλεγα πως με τόση δημοσιότητα γύρω από τα κινήματα και τους επικεφαλής τους, μήπως τα τηλεοπτικά κανάλια, που έδωσαν αυτή την τεράστια προβολή στο φαινόμενο, μήπως λέω, είναι και αυτά, κανάλια κινηματικά. Δηλαδή το νιώθεις. Μόλις δουν κίνημα, κινητοποίηση, αμέσως στο πλευρό των κινηματιών. Αμέσως τα κανάλια μας αλληλέγγυα στα κινήματα και τις κινήσεις και τις κινητοποιήσεις.

Εχουμε επαναστατικά και κινηματόφρονα κανάλια και δεν το γνωρίζαμε. Μάλιστα κακοπροαίρετοι. Το ότι οι παρουσιαστές των δελτίων ειδήσεων φοράνε ακριβά συνολάκια και κουστούμια μάρκας, είναι κάτι σαν συνομωτική μεταμφίεση, καχύποπτε αναγνώστη μου. Κατά βάθος η ψυχή τους είναι με τα κινήματα. Πολεμούν το σύστημα από μέσα. Από μέσα-μέσα. Με κουστούμι και συνολάκι για κάλυψη.

Η δημιουργία των κινημάτων αναγγέλθηκε πολύ πριν. Βέβαια. Είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται για διάφορα προϊόντα. Η κυκλοφορία ενός προϊόντος, iPhone ή κίνημα αδιάφορο, υπακούει στους ίδιους νόμους και κανόνες, αν θέλει να “πιάσει στην αγορά”.

Η αναγγελία της κυκλοφορίας του προϊόντος, iPhone ή κίνημα αδιάφορο επαναλαμβάνω, δημιουργεί την αίσθηση της αναμονής στον καταναλωτή. Μια γλυκιά προσμονή που εντείνει την λαχτάρα του. Να δει το προϊόν, να το μυρίσει, να το πάρει στα χέρια του. Να γίνει ένα μΆ αυτό. Επαναλαμβάνω για τους ανίδεους, αυτά είναι υψηλές τεχνικές marketing, προϊόν σκέψης σοφών πανεπιστημιακών γερόντων. Της ανθρωπιστικής επιστήμης του marketing παγκοσμίως. Και έχουν εφαρμογή σε όλα τα προϊόντα, iPhone ή κινήματα αδιάφορο.

Πολλές προσωπικότητες στήριξαν την δημιουργία των δύο κινημάτων. Επιφανή μέλη της διακαναλικής δημοσιότητας. Πολιτικής, καλλιτεχνικής, οικονομικής, πνευματικής και λοιπής δημοσιότητας. Αστέρες εν γένει, όπως πολιτικοί, συνταγματολόγοι, ηθοποιοί, μουσικοί και λοιποί αστέρες. Μίλησαν για τα κινήματα, για την ανάγκη που έρχονται να καλύψουν, για τους δρόμους ελπίδας που ανοίγουν. Μίλησαν στα κανάλια εννοείται. Ωστε τα κανάλια να καλύψουν και τον πιο απαιτητικό φιλο-κινηματία τηλεθεατή και τις απαιτήσεις του. Είτε είναι υπερ, είτε κατά του Μνημονίου. Ο φιλο-κινηματίας τηλεθεατής πολίτης.

Ετσι τα κανάλια δεν άφησαν καμμία πλευρά τηλεθεατών παραπονεμένη. Για όλους έχει το μαγαζί. .

Οι επικεφαλής κινηματίες και οι υποστηρικτές τους, εμφανίστηκαν και σε δημοσιογραφικές εκπομπές. Σε στρογγυλά τραπέζια. Σε τετράγωνα τραπέζια.


Εμφανίστηκαν επίσης και σε γλεντζέδικες εκπομπές, διότι του έλληνος του πέφτει λίγο βαριά στο στομάχι η πολιτική και τα κινήματα, και θέλει και την ελαφρολαϊκότητά του ο άνθρωπος. Μη του μαυρίζουμε την ψυχή. Του έλληνος.

Εγιναν επίσης και εκδηλώσεις για τα κινήματα. Σε διάφορες αίθουσες πολιτιστικών και πολιτικών εκδηλώσεων, όπως οι ψαροταβέρνες και το Μέγαρο Μουσικής. Με λαμπρούς προσκεκλημένους, λαμπρό μπουφέ και λαμπρά φώτα. Για να παίρνουν καλά οι κάμερες τα στιγμιότυπα.

Εχουμε κινήματα λοιπόν. Τα μαγαζιά άνοιξαν. Εχουν πράμα για όλα τα γούστα. Εχουν γνώστες των θεμάτων, με “εμπειρία” σε “τέτοια” ζητήματα, με περγαμηνές, με γκλαμουριά πολιτική και γκλαμουριά γενικώς, με διασυνδέσεις και κονέ.

Τα μαγαζιά άνοιξαν. Και περιμένουν την πελατεία.
Αντε κουνηθείτε κι εσείς ακούνητοι. Μην τα περιμένετε όλα από τα κινήματα.


Ροβεσπιέρος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Σαβ Δεκ 04, 2010 10:24 am    Θέμα δημοσίευσης:

Η γλώσσα των σημείων


Καταρχήν να πούμε για άλλη μια φορά ότι το ιστολόγιο του ρεσάλτο είναι ηλεκτρονικό περιοδικό και όχι «χαβούζα» για να λέει ο καθένας το μακρύ και το κοντό του. Γι αυτό και δεν εγκρίνεται από τη Σύνταξη κάθε παρλαπίπα ή ειδωλολατρική υμνολογία.

Η «δημοκρατία» των τηλεπαραθύρων και ιδιαίτερα εκπομπών τύπου Τριανταφυλλόπουλου δεν ευδοκιμεί εδώ…

Ένα άλλο ζήτημα που μπερδεύουν κάποιοι σκόπιμα, για να μην τοποθετηθούν καθαρά, είναι η φιλοσοφία της κίνησης Μίκη, οι συγκεκριμένες θέσεις του και το τι πιθανόν επιδιώκεται.

Το γκρέμισμα των θανάσιμων ΑΥΤΑΠΑΤΩΝ είναι ένα από τα πρωταρχικά και άμεσα καθήκοντα των συνειδητών αγωνιστών, ιδιαίτερα στις συνθήκες που ζούμε σήμερα.

Δεν μπορεί να μπερδεύουμε αυτό το πρωταρχικό έργο με το τι θα κάνουμε αν εκδηλωθεί μια «πατριωτική κίνηση» μαζική, έστω και καθεστωτική.

ΠΡΩΦΑΝΩΣ οι αγωνιστές δεν γυρίζουν την πλάτη και στην πλέον δόλια «πατριωτική κίνηση», όταν αυτή, λόγω της δραματικής απελπισίας, σταθεί ικανή να συσπειρώσει μαζικά πολλούς απελπισμένους.

ΟΙ Αγωνιστές δεν γυρίζουν την πλάτη σε τίποτα μαζικό, ωστόσο αγωνίζονται από την πρώτη στιγμή εναντίον των θανάσιμων αυταπατών και των δόλιων παιχνιδιών.

ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΤΩΡΑ…

ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΩΣ θα αντιμετωπίσουμε πρακτικά μια ενδεχόμενη μαζική κίνηση «πατριωτική»…

Η συγκρότηση, συνεπώς, αυτού του «άυλου» και ανυπόστατου ακόμα «κινήματος» του Μίκη είναι τώρα στην ημερησία διάταξη.

Και αυτή η «συγκρότηση», που ακόμα δεν ξέρουμε αν θα λάβει σάρκα και οστά είναι πέρα για πέρα καθεστωτική. ΓιΆ αυτό, ίσως και να μην μπορέσουν να την υλοποιήσουν γιατί ΑΜΕΣΩΣ θα φανεί η απάτη.

Δεν χρειάζεται κανείς να έχει εντρυφήσει στη Θεωρία και Πράξη των πολιτικών κινημάτων για να αντιληφθεί αυτή την καθεστωτική «φιλοσοφία» της «σπίθας».

Η γλώσσα της σημειολογίας είναι καταλυτική:


α). Παραμονές της «Κίνησης» και ενώ αυτή είχε αναγγελθεί πομπωδώς από κάποια ΜΜΕ και τα ιστολόγια παρουσιάζεται στην εμετική εκπομπή στην «υγειά σας κορόιδα» (σε δύο συνέχειες) ο Μίκης αγκαλιά με όλα τα παράσιτα και τα λαμόγια του καθεστώτος.

β). Παραμονές της «Κίνησης», το νέο καθεστωτικό «αστέρι», ο Μαρκεζίνης, πλάθει τον ύμνο του Μίκη και τις «ταυτίσεις» με αυτόν σε εκδήλωση παρουσίασης βιβλίου του Μίκη.

Και αυτό το σημειολογικό γεγονός περνάει απαρατήρητο…

γ). Ταυτόχρονα, το Μέγαρο Μουσικής (λαμπρακιστάν) παρουσιάζει έργα του Μίκη και τα διαφημίζει με πολυτελείς αφίσες στους χώρους του Μετρό!!!

Ο Μίκης θα κάνει «κίνημα» αντικαθεστωτικό και ο Λαμπράκης τον διαφημίζει με όλα τα μέσα...

δ). Στην εκδήλωση που αναγγέλθηκε η νέα κίνηση πήρε το λόγο ο συνταγματολόγος Κασιμάτης για να μας πει ότι όλοι πρέπει να ενταχθούμε στην «κίνηση»: Μια κίνηση ακόμα ανυπόστατη πολιτικά και οργανωτικά!!!

Το ποιος είναι ο Κασιμάτης ψάξετε να το βρείτε. Και κάτω από ποια σκεπή «νταβά» βρίσκονται οι Συνταγματολόγοι, ψάξτε και εδώ, είναι αποκαλυπτικό.. Ίσως αύριο να μας βγει υπέρ της κίνησης και ο Τσάτσος….

ε). Μετά την αναγγελία της «κίνησης» η κρατική τηλεόραση παρουσιάζει υμνολογικά την «κίνηση» Μίκη.
Το πράσινο και δικτατορικό καθεστώς της ΕΡΤ παρουσιάζει υμνολογικά και πολυεδρικά τον Μίκη που κτυπάει την κυβέρνηση!!!

Τα θυμιατά του Μίκη έσπευσαν αμέσως να υποστηρίξουν ότι όλα τα Μέσα των «νταβάδων» παρασιώπησαν την κίνηση!

Οι «νταβάδες», βεβαίως έχουν περισσότερο μυαλό από τα θυμιατά και από τους αφελείς.

Αλίμονο αν παρουσίαζαν τις κατασκευές τους από την αρχή όλοι μαζί. Πάντα κλιμακώνουν, σιγά σιγά και πονηρά την προπαγάνδα τους.

Σήμερα τα θυμιατά θα έχουν έρθει σε δύσκολη θέση. Καθημερινά όλο και διευρύνεται το «μέτωπο» των ΜΜΕ που στηρίζει και προπαγανδίζει την Κίνηση Μίκη.

Ήδη το συγκρότημα Λαμπράκη και Αλαφούζου έχουν μπει στον «αγώνα».

Μπαίνει και η «Ελευθεροτυπία»!!!

Μπαίνουν και άλλοι «εκλεκτοί» που μιλούν υπέρ Μίκη…

Η Γλώσσα των σημείων είναι κατηγορηματικά αποκαλυπτική…

Αναμένουμε τη συνέχεια…

ΙΣΩΣ όλο αυτό το στρατήγημα να σκάσει σαν φούσκα που είναι πριν καν κάνει το δεύτερο βήμα…



Διαβάστε και το "οι βροντές των καταγγελιών είναι το οχυρό του καθεστώτος"
ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?p=25913#25913
Ανώνυμος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Παρ Δεκ 03, 2010 8:25 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Γιά τον Σίμο Σταυρακίδη (άνωθεν)

Η υποχρέωση της πολιτικής τιμιότητας, αν θάπρεπε να ισχύει για τους πολιτικούς μία φορά (λέμε τώρα!), θάπρεπε να ισχύει εκατό για εκείνους που έχουν τη δυνατότητα να διαμορφώνουν τη γνώμη των «μαζών».
Κατά τούτο, απαιτώ από τον Μίκη και τον κάθε Μίκη που αρέσκεται να κατέχει τη θέση πνευματικού ηγήτορα, να είναι τίμιος απέναντι σε εκείνους που παίρνουν τη γνώμη του τοις μετρητοίς, λογίζοντάς την ως μπούσουλα για τις πράξεις τους.
Οφείλει ο κάθε Μίκης, να εξηγεί επαρκώς και με απλά λόγια τις μεταπηδήσεις του τις μεταμορφώσεις του, τις μεταλλαγές του. Αυτό απαιτεί η τιμιότητα του πνευματικού ανδρός.
Θα τον κρίνω λοιπόν τον Μίκη, κατά το μέτρο των πολιτικών του πράξεων και μόνο, όπως κρίνω όλους-μα όλους- τους πολιτικούς.
Όσοι του δίνουν συγχωροχάρτι, επειδή είναι ένας γίγαντας της τέχνης, κατασκευάζουν συνειδητά ένα απρόσβλητο είδωλο, χαντακώνοντας τη τέχνη του την οποία οριοθετούν έτσι στο επίπεδο ενός οχήματος για το «κουβάλημα» πολιτικών δοσοληψιών.
Η κατασκευή ειδώλων όμως, είναι τελείως έξω από το πνεύμα αυτού που θεωρείται ότι υπηρέτησε μέχρι ένα σημείο της ζωής του ο Μίκης : Της γνήσιας αριστεράς.

Αυτά και μένω...
Βήχος Χαράλαμπος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 10:14 pm    Θέμα δημοσίευσης: κολοτούμπες

Αποχή !!! έγραψε:

Οχι δεν αναγνωρίζουμε εμείς που γεννηθήκαμε μετά το 74 κανένα τέτοιο αγώνα. Εμείς είδαμε:
1. Το 1974 - αβαντάρει τον Καραμανλή
2. Το 1990 - γινεται υπουργός του Μητσοτάκη
3. Το 1999 - αβαντάρει τον Σημίτη στην υπόθεση Οτσαλαν, κατηγορώντας τον τελευταιο λιγο πολυ για αχαριστια και προδοσια
4. Το 2004 - λιγουρευομενος Προεδρία Δημοκρατιας συναντα τον Καραμανλή και δηλώνει 'ο Κώστας Καραμανλής είναι ο πρώτος πρωθυπουργός στην Ελλάδα που δίνει έμφαση στα θέματα πολιτισμού και ενδιαφέρεται να ακούσει γνώμες από ανθρώπους του πολιτισμού'!!
5. Το 2009 - κανει δημοσιως χαρούλες για τον Αντωνάκη Σαμαρά (φοιτητικό συγκάτοικο του πρωθυπουργού) που ανέλαβε αρχηγός της ΝΔ
Είναι αμέτρητες οι κολοτούμπες σας "κ" Θεωδοράκη!


κολοτουμπας
ΘΑΛΕΙΑ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 9:50 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Κάποιοι που προφανώς δεν ξέρουν να διαβάζουν μας λένε ότι αυτό πού έκανε ο Μίκης κάνει και το ΡΕΣΑΛΤΟ!!!
Πριν από πολλούς μήνες είχαμε καταγράψει καθαρά το πώς βλέπουμε εμείς την ΙΔΡΥΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ.
Αναδημοσιεύουμε το κείμενο.


Τι να κάνουμε;




Πολλοί φίλοι μας «πιέζουν» να συγκροτήσουμε μια «κίνηση» και μας ζητούν συγκεκριμένα τι πρέπει να κάνουν.

Έχουμε πολλές φορές αναπτύξει αυτό το ζήτημα και τονίσει, ιδιαίτερα, ότι οι «κινήσεις» δεν γίνονται επειδή κάποιοι αυτό-αναγορεύτηκαν σε «κέντρο καθοδήγησης.

Θα παραθέσουμε εδώ ένα τελευταίο μας κείμενο (υπάρχει και στο τεύχος που κυκλοφορεί) το οποίο περιγράφει τις πρωταρχικές «συσσωρεύσεις»- προϋποθέσεις κάθε στέρεας κίνησης και οργάνωσης.

Το κείμενο αυτό εμπλουτίζεται στο τέλους με κάποιες απαραίτητες διευκρινήσεις που καθιστούν κάποια ζητήματα πολύ πιο συγκεκριμένα



Περί αγωνιστικών Μετώπων

Η αστική δημοκρατία έχει πεθάνει εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Εδώ και πολλά χρόνια, επίσης, η πολιτική σκέψη δέχεται τα ανηλεή νεοταξικά κτυπήματα της ολοκληρωτικής αποσάθρωσής της. Η αποτέφρωση των συλλογικών, διαλεκτικών, ιστορικών δομών της σκέψης, ακόμα και των λογικών της μηχανισμών βρίσκεται σε προχωρημένο επίπεδο.

Τώρα έχει δρομολογηθεί ο θάνατος των εθνών και η καθυπόταξη των λαών. Η Ελλάδα βρίσκεται προ των πυλών του τέλους της: Του τέλους της, ως κοινωνική συγκρότηση και εθνική υπόσταση.

Με αυτά τα δεδομένα δεν μπορείς να κινήσεις την ιστορία, ούτε να αντισταθείς στη νεοταξική λαίλαπα του νέου πλανητικού φασισμού με «αγκαθάκια». Ούτε φυσικά να παρέμβεις στις νέες τυφλές λαϊκές θύελλες που αναπόφευκτα θα έρθουν. Μοιραία θα σέρνεσαι σαν κακομοίρης ναυαγός μέσα στις θύελλες…

Η συγκρότηση, συνεπώς, εμβρύων και ιστών σκέψης και δράσης είναι πρωταρχικής σπουδαιότητας: δίχως να διασωθούν και να αναστυλωθούν οι κατακτήσεις της σκέψης και των αγωνιστικών παραδόσεων, δίχως να διασωθούν οι συλλογικές μορφές της κοινωνικής συνείδησης και της εθνικής μνήμης ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορεί να προχωρήσει.

Να, γιατί βάζουμε ως πρώτη προτεραιότητα την ίδρυση νέων «Κρυφών Σχολειών».

Ο Αγώνας για νέα «Κρυφά Σχολειά» αποτελεί την προϋπόθεση κάθε προϋπόθεσης για ΑΓΩΝΑ.

Από την ίδια τη φύση τους και τη λειτουργία τους αυτά τα «Κρυφά Σχολειά» δεν μπορεί να είναι πολιτικές οργανώσεις, αλλά ΕΝΙΑΙΟ-ΜΕΤΩΠΙΚΑ κύτταρα σκέψης και δράσης: Εργαστήρια παραγωγής σκέψης και όργανα πρακτικής δράσης.

Κάθε ενιαίο-μετωπικό σχήμα έχει τους δικούς του νόμους:

α).
Δεν μπορεί ΠΟΤΕ να αποτελεί καιροσκοπικό συνασπισμό ετερόκλητων ιδεολογικών και πολιτικών ομάδων. Οι πολιτικές συμμαχίες δεν αποτελούν Ενιαίο Μέτωπο, κινούνται στην καταστροφική λογική της καιροσκοπικής πολιτικής σύνθεσης.

β). Έχει σαφές και συγκεκριμένο πλαίσιο. ΚΟΙΝΑ ΑΠΟΔΕΚΤΑ συγκεκριμένα ζητήματα δράσης που ενώνουν το λαό. Έχει δηλαδή ένα «Συνταγματικό Χάρτη» στον οποίον οι πάντες «υπακούουν».

Αυτό προϋποθέτει πρώτα απΆ όλα συνεννόηση και συμφωνία και όχι ο καθένας να κάνει το κεφαλιού του, και το ακόμα χειρότερο να προσπαθούν κάποιοι να το «καπελώσουν» ιδεολογικά και πολιτικά.

γ). Κινείται πάνω σε όμορους κοινωνικούς και εθνικούς άξονες και όχι σε αντιθετικούς, ακριβώς γιατί ο στρατηγικός στόχος κάθε Ενιαιο-μετωπικής σκέψης και δράσης είναι να ενώσει το λαό πάνω στα κοινωνικά και εθνικά του προβλήματα ενάντια στη Νέα Τάξη.

Εξ ορισμού, λοιπόν, κάθε ενιαίο-μετωπικό σχήμα δεν μπορεί να έχει στους κόλπους του δυνάμεις οι οποίες βρίσκονται σε αντίθετο κοινωνικό και εθνικό άξονα από τα προβλήματα του λαού, σε άξονα που δεν αναιρεί το νεοταξικό άξονα.

Συμμαχίες με εχθρούς της κοινωνίας και του λαού, συμμαχίες με δυνάμεις οι οποίες, ανεξάρτητα από τα λόγια, στην πράξη και στις ιδέες προωθούν τη Νέα Τάξη, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ…

Με τα σημερινά δεδομένα η οικοδόμηση των νέων «Κρυφών Σχολειών», αυτών των κυττάρων παραγωγής σκέψης και δράσης, πρέπει να έχουν ένα ξεκάθαρο συγκεκριμένο πλαίσιο το οποίο θα αναιρεί ριζικά το νεοταξικό πλαίσιο και τα κυρίαρχα ιδεολογήματά του.

Αυτό το πλαίσιο το ΡΕΣΑΛΤΟ το έχει καταγράψει στους παρακάτω άξονες αγώνα παραγωγής σκέψης και δράσης, όπως:

1). Στην εναντίωση στην αλλοδαπή εισβολή, κατοχή και τον εποικισμό της ελληνικής κοινωνίας.

Η Ισλαμοποίηση, ιδιαίτερα της Ελλάδας, αποτελεί τη «νέα κατοχή» και τον πιο άγριο και εφιαλτικό πόλεμο.

2). Στην εναντίωση στην επίθεση κατά της Ορθοδοξίας και της Εκκλησίας: το δεύτερο κεντρικό μέτωπο του πολέμου.

Ο Ορθόδοξος ιστός αποτελεί για την Ελλάδα, ιδιαίτερα σήμερα, το θεμέλιο της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ, το συνεκτικό ιστό αποτροπής της ολοκληρωτικής άλωσής μας…


3). Στη σαφή τοποθέτηση και στάση πλάι στους δίκαιους αγώνες των λαϊκών στρωμάτων.

4) Στην εναντίωση τόσο στη διάλυση των εργασιακών και κοινωνικών κατακτήσεων πολύχρονων σκληρών λαϊκών αγώνων, όσο και στην εθνοδιάλυση, την δήθεν «πολυπολιτισμική» πολυδιάσπαση των συνεκτικών του Λαού μας καταβολών, δεσμών και αντιστάσεων.

5). Στην εναντίωση στην επίθεση κατά της ιστορικής και εθνικής μας συνείδησης, καθώς και στα νέα ιδεολογήματα της νέας τάξης σε όλες τις ποικιλίες τους: Το ιδεολογικό μέτωπο του πολέμου.

6). Στην εναντίωση στον επικείμενο τεμαχισμό της Ελλάδας…

7). Στο ξεσκέπασμα του «όπλου» της τρομοκρατικής χειραγώγησης…

Αυτό το πλαίσιο, κατά τη γνώμη μας, συγκρούεται ασυμφιλίωτα με όλες τις στρατηγικές επιδιώξεις της Νέας Τάξης και ενώνει το «κοινωνικό» με το «εθνικό».

Μέσα σε ένα τέτοιο πλαίσιο δεν χωράνε ΟΛΕΣ οι κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις.

Ο ελληνικός λαός χωράει, κάθε αυθεντικός αγωνιστής χωράει, αλλά ΟΧΙ οι δυνάμεις που διαιρούν και εξαπατούν τον ελληνικό λαό, ΟΧΙ οι πατριδοκάπηλοι κάθε κοπής, ΟΧΙ οι βρικόλακες των δημίων των λαών, καρικατούρες των φαιών ιδεολογημάτων…

Συμπληρωματικές διευκρινήσεις

Πρώτη:

Να μην περιμένουνε καθοδήγηση από πουθενά. Οι ηγεσίες βγαίνουν μέσα από τη συμμετοχή όλων σε συλλογικές διαδικασίες.

Συνεπώς η «καθοδήγηση» είναι στόχος προς κατάκτηση και ΟΧΙ δώρο από κάποιο «κέντρο» αυτό-αναγορευμένο σε καθοδήγηση, ή από κάποιον «Μεσσία».

Το ΡΕΣΑΛΤΟ δεν είναι και δεν θα μπορούσε να είναι «καθοδηγητικό κέντρο». Ένας «εργαστήρι» ιδεών είναι που φιλοδοξεί να συμβάλει, ως μοχλός, στη σύνδεση των δυνάμεων και στην οικοδόμηση εκείνων των κυττάρων που ΑΥΤΑ θα αποφασίσουν, μέσα από μια πορεία και αμεσοδημοκρατικές λειτουργίες, το «κέντρο» συντονισμού και καθοδήγησης του αγώνα…

Δεύτερη:

Σε αυτή τη φάση πρωταρχικής σπουδαιότητας στρατηγικό αίτημα είναι από κάθε αγωνιστή, από κάθε έναν που θέλει να συμμετάσχει ενεργητικά σε αυτή την οικοδόμηση, να «κουνηθεί» ο ίδιος: Να δημιουργήσει στο χώρο του, όπου μπορεί, έναν «όμιλο» («πυρήνα», «Κρυφό Σχολειό) από ανθρώπους που να γνωρίζει και στη βάση ενός γενικού πλαισίου συμφωνίας.


Είναι ουσιαστικό να μη θυσιάζεται η ΠΟΙΟΤΗΤΑ από την ΠΟΣΟΤΗΤΑ.
Δηλαδή πρέπει να συγκροτούμε "ομάδες" από ανθρώπους που να τους γνωρίζουμε, έντιμους και ηθικούς, με αρχές και όχι καιροσκόπους.
Μετράει η ποιότητα μιας ομάδας και όχι η ποσότητα των ατόμων...


Ένα τέτοιο πλαίσιο, χωρίς να είναι δεσμευτικό, παραθέτει το ΡΕΣΑΛΤΟ

Τρίτη:

Τέτοια «προζύμια» θα πρέπει να ζωντανέψουν μια εσωτερική ζωή δημοκρατικών συζητήσεων και οργανωτικών καθηκόντων και ταυτόχρονα να επεξεργαστούν και να αναζητήσουν τρόπους δράσης στο χώρο τους: Από εκδηλώσεις, ανοικτές συζητήσεις και πληροφόρηση μέχρι εκτύπωση ή διακίνηση υλικού.

Και ταυτόχρονα να αναζητήσουν και στενότερους δεσμούς με άλλες παρόμοιες καταστάσεις και με το ΡΕΣΑΛΤΟ, αν το θεωρούν αναγκαίο και συμφωνούν με αυτό…

Αν ενεργοποιηθούν, σε αυτή τη συγκρότηση οι αγωνιστές που είναι διάσπαρτοι, αν πάρουν την «υπόθεση» στα χέρια τους και δεν περιμένουν «Μεσσίες», μετά από κάποιο διάστημα θα «εκκολαφτούν» τα «σπέρματα» και θα οικοδομηθούν πανελλαδικές συλλογικότητες…

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: παραπέμπουμε και σε δύο πρόσφατα κείμενά μας:
1) «Πολιτικό Κίνημα» χωρίς ρίζες στο λαό δεν μπορεί να υπάρξει
2) Η ιστορική εμπειρία
Και τα δύο βρίσκονται ΕΔΩ:
http://www.resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=5153

Ροβεσπιέρος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 8:24 pm    Θέμα δημοσίευσης:

«Κίνημα Μίκη»: Αναμείνατε στο ακουστικό σας…



Φαίνεται ότι βρισκόμαστε μπροστά στα όρια της τρέλας. Οι καθεστωτικοί μηχανισμοί και τα «είδωλά» τους έχουν ανάγει σε υπέρτατη αξία τη δική τους οργανική, αλλά και «σκηνοθετημένη» σχιζοφρένεια, για να ισοπεδώσουν κάθε ιστό της σκέψης και της ιστορίας και να μας στείλουν μαζικά στα ψυχιατρεία.

Ετοιμάζουν νεκροταφεία των ιδεών, της ιστορίας, των κοινωνικών επιστημών και της λογικής, και μαζικά ψυχιατρεία για τους ανθρώπους.

Αν είναι δυνατόν να βρίσκεσαι μπροστά σε μια τόσο βροντώδη πολιτική ανοησία, την ίδρυση «πολιτικού κινήματος» άυλου, χωρίς υπόσταση και διάρθρωση και να την παίρνεις (την ανοησία) στα σοβαρά και το χειρότερο: να διαλαλείς και να πιστεύεις ότι αποτελεί (η ανοησία) «σπίθα» που θα πυροδοτήσει την έκρηξη λαϊκών κινημάτων!!!

Αν είναι δυνατόν να εκστασιάζονται κάποιοι, όσο αφελείς και απελπισμένοι και αν είναι, με την ίδρυση «πολιτικού κινήματος» με μόνη υπόσταση το εξώφυλλο με φωτογραφία του ειδώλου (Του Μωυσή) και την καταγραφή: «Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών»!!!

«Κίνηση Ανεξάρτητων Πολιτών» χωρίς πολιτική και οργανωτική ύπαρξη, χωρίς ΥΠΟΣΤΑΣΗ, χωρίς κανένα κοινωνικό δεσμό, χωρίς καμία πολιτική διεργασία και δημοκρατική λειτουργία, χωρίς ΠΡΟΣΩΠΑ, παρά μόνο τη φωτογραφία του ειδώλου, γιατί το «είδωλο», αφού έδωσε τις πλάκες του Μωυσή και την εντολή αποσύρεται και αφήνει το «ΚΙΝΗΜΑ» στους «Ανεξάρτητους Πολίτες» (ποιους αλήθειαWink!!!

Τέτοια πολιτική σχιζοφρένεια. Πολιτική διαστροφή που ξεπερνά κατά πολύ, δραματικά πολύ, και τις ιντερνετικές φρενοβλάβειες κατασκευής «Κινημάτων».

Αν είναι δυνατόν να μιλάμε στα σοβαρά για την κατασκευή ενός πολιτικού «Κινήματος Ανεξάρτητων Πολιτών», με άυλους όρους (λες και είναι ανώνυμες μετοχές), χωρίς καμία ΥΠΟΣΤΑΣΗ, Πολιτική και οργανωτική ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ, χωρίς καμία ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, χωρίς Ανθρώπους (υποκείμενα του κινήματος).
Είναι ΠΟΤΕ δυνατόν να μιλάμε για οποιοδήποτε ΚΙΝΗΜΑ χωρίς πολιτικά υποκείμενα;


Είναι ΠΟΤΕ δυνατόν να μη διακρίνουμε αυτή τη φρενοβλαβή γελοιότητα;

Στην ΙΣΤΟΡΙΑ των ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ, στην Πολιτική και Κοινωνική Επιστήμη, δεν συναντάμε ΠΟΥΘΕΝΑ τέτοια πολιτική διαστροφή και τέτοια γελοιότητα…

Και επειδή δεν είναι δυνατόν να έχει απωλέσει ολοκληρωτικά τας φρένας ο Μίκης, όλα όσα πράττει τα πράττει με διαύγεια και σκοπό, καταλήγουμε σε ένα και μόνο συμπέρασμα: Αναμείνατε στο ακουστικό σας…

Πιο απλά: Πίσω από αυτή την πολιτική σχιζοφρένεια, ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ, να κρύβονται πολιτικά σχέδια κάποιων δυνάμεων.

Ο Μίκης δίνει τις πλάκες, ιδρύει το άυλο «Κίνημα» και αύριο θα εμφανιστούν και τα «υλικά»: ΟΙ «Ανεξάρτητοι Πολίτες» και ποικίλες προσωπικότητες και «κινήσεις» που θα δώσουν ΥΠΟΣΤΑΣΗ στο ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΟ, που θα «κομίσουν» την πολιτική και οργανωτική διάρθρωση και το ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ…

Αναμείνατε, λοιπόν, στο ακουστικό σας. Πιθανότατα όλο αυτό το σώου της ίδρυσης του «Κινήματος Μίκη», με το βιβλιαράκι (σαν το κόκκινο βιβλίο του Μάο) ήταν σκηνοθετημένο…

ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ τα πράγματα θα φανούν….

Μόσχος Λαγκουβάρδος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 7:54 pm    Θέμα δημοσίευσης: Η έννοια της αληθινής μη βίας στην πράξη

Την εποχή του Φωκίωνος κάποιοι ήθελαν τον πόλεμο. Οι ίδιοι δεν επρόκειτο να στρατευθούν λόγω ηλικίας. Ο Φωκίων που δεν ήθελε τον πόλεμο πρότεινε να αυξηθεί το όριο στράτευσης στα 65 χρόνια, ώστε να περιλαμβάνει και τους φιλοπόλεμους πολιτικούς. Ύστερα από αυτήν την πρόταση οι φωνές υπέρ του πολέμου εσίγησαν.

Όποιος θέλει τη βία ας την υποστεί πρώτα ο ίδιος και κατόπιν να την προτείνει και στους άλλους. Ξεχάσαμε τι έγινε στον ανταρτοπόλεμο. Κάποιοι ξεσήκωσαν τους νέους κυρίως χωρικούς και τους έβγαλαν αντάρτες στα βουνά. Πολλοί από αυτούς έχασαν τη ζωή τους, ενώ πολλοί από αυτούς που τους ξεσήκωσαν πλούτισαν.

Και μια που αναφέραμε το γενναίο Φωκίωνα, ας πούμε ποιο ήταν το τέλος του. Είχε προσφέρει στους Αθηναίους εκατό νίκες.Όταν έγινε ογδόντα χρονών τον κάλεσαν οι Αθηναίοι να αναλάβει την αρχηγία του στρατού. Ο Φωκίων συνήψε συνθήκε ειρήνης με τον Αλέξανδρο, την οποία ο Αλέξανδρος δεν την τήρησε και οι _Αθηναίοι νικήθηκαν. Οι Αθηναίοι αντί ευγνωμοσύνης καταδίκασαν τον Φωκίωνα σε θάνατο και του έδωσαν να πιει το κώνειο, αν και ήταν γέρος ογδόντα χρονών.
Και μεγαλείο του Φωκίωνα: Η υποθήκη στα παιδιά του:
" ΜΗ ΜΝΗΣΙΚΑΚΕΙΝ ΑΘΗΝΑΙΟΙΣ".
Αυτή είναι η έννοια της αληθινής μη βίας στην πράξη!
Μόσχος Λαγκουβάρδος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 7:27 pm    Θέμα δημοσίευσης: Μη βία

Μη βία όχι ως αδυναμία, αλλά ως δύναμη. Ο σοφός νικάει υποχωρώντας. Υποχώρηση σημαίνει διατηρώ τις δυνάμεις μου. Είδατε πως νικάει η γάτα ένα φίδι; Την ίδια τακτική της γάτας εναντίον του φιδιού εφάρμοσε ο Μέγας Αλέξανδρος στη μάχη στον Ισσό (Wink ποταμό.

Η μη βία ως δύναμη ούτε προκαλείται ούτε χειραγωγείται.
Είναι η δύναμη του μικρού. Τα μικρά πλοία των Ελλήνων νίκησαν τα μεγάλα των Περσών.
Η μη βία είναι δύναμη, όταν είναι αληθινή. Ποια είναι η αληθινή μή βία; Είναι η μη βία του Ενηλίκου. Σήμερα ο Ενήλικος είναι στο περιθώριο, γιατί δεν είναι αληθινός Ενήλικος. Είναι απλά γερασμένος. Τα χρόνια δίνουν γεράματα, δεν δίνουν σοφία, σε εποχές σαν αυτή εδώ.

Προσπάθησε να μετατρέψεις μια ζούγκλα σε κήπο χωρίς να καταστρέψεις ούτε ένα λουλούδι.

Δος μου ένα τόπο να σταθώ, και την γη θα κινήσω. Οι νέοι και όλοι μας χρειαζόμαστε ένα τόπο να σταθούμε και θα κινήσουμε τη γη. Ο τόπος είναι η δύναμη του μικρού, η ενότητα. Ποια είναι η συνεκτική δύναμη του Ελληνικού λαού; Δεν είναι η Πίστη και η Γλώσσα;
Ποιο είναι το όπλο του; Δεν είναι ο λόγος; Η αποκάλυψη των πονηρών; Το φίδι κρύβεται κάτω από την πέτρα.

Η καταδυναστεία των λαών έχει ένα αντίπαλο δέος: όχι τη βία εναντίον της. Το αντίπαλο δέος της είναι ο φόβος του εαυτού της. Φοβάται τον ίδιο τον εαυτό της.
Φοβάται όταν η ίδια γίνεται επικίνδυνη για τον εαυτό της. Όταν αποκαλυφθεί ο φόβος της φεύγει, όπως το φίδι, όταν σηκώνεις την πέτρα.
Η Αποχή είναι το μεγάλο όπλο. Η Αποχή είναι το αναποδογύρισμα της πέτρας, που αφήνει το φίδι ακάλυπτο.
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει χειρότερο καθεστώς από την αναρχία. Ένας Τσέχος σκηνοθέτης γύρισε μια αριστουργηματική ταινία για την αναρχία. Εκεί θα δει ο θεατής τι σημαίνει ελάτε να βγούμε στους δρόμους με όπλα στους ώμους.

Ένα παράδειγμα μη βίας, ωριμότητας, ενότητας, αυτοοργάνωσης είναι ο κόσμος μετά το σεισμό, όταν τα σπίτια δεν κατοικούνται και η νύχτα δεν σε χωρίζει απ΄ το γείτονά σου.

Εκεί όπου έκανε λάθος ο Μάρξ είναι στην πίστη του στην αιώνια πάλη των τάξεων.
Αποχή !!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 6:06 pm    Θέμα δημοσίευσης: Re: Το σκηνοθετημένο σώου του Μίκη

Οσοι έχουμε παρατηρήσει τη πορεία του Θοεδωράκη τα τελευταία χρόνια δεν μας κάνει καμία έκπληξη το "πολιτικό" φαινόμενο Μίκης.

Επειδή τα στερνά τιμούνε τα νιάτα και μηδένα προ του τέλος κακάριζε, πρέπει να ξέρουν όλοι αυτοί που συναγελάστηκαν με εκείνους που καταστρέψαν το μελλον της γενιας αυτης πως, οτι και να εκανες για την πατριδα σου και για τους πολιτες της στο παρελθον δεν εχει καμια σημασια.

Επομένως αν νομίζει πως η ανυπακοή (το άλλο με τον Τοτο το ξέρειςWink περνάει από σαββατιάτικες απολιτίκ εκπομπές όπου μαζί τα τρώμε και τα πίνουμε με Πάγκαλο και Σία είναι βαθιά γελασμένος. Επίσης το θέσφατο της κοντής μνήμης έχει και αυτό παρέλθι ανεπιστρεπτί. Τη θέση του χαλίφι στη θέση του χαλίφι την έχει εξαργυρώσει ο Μίκης πολλάκις και ποικιλοτρόπος. Οχι δεν πέρασα ούτε βόλτα από τη συγκεκριμένη εκδήλωση γιατί δεν είναι δυνατόν από διαπλεκόμενο υλικό που πρόδωσε όλα τα ιδανικά της γενιάς τους για μια θέση στον ήλιο να υπάρξει κάτι καλύτερο από ένα πένθιμο ρέκβιεμ και ένα μνημόσυνο με νότες θοδωράκη. Αμοιρη Ελλάς σε ρόλο Περσεφόνης και με μουσική ενορχήστρωση σου βάζουν τη ταφόπλακα άνθρωποι ασυνείδητοι, μυαλά σκουριασμένα αγνοώντας με ψευδεπίγραφη και περιφρονητική ΑΥΘΑΔΕΙΑ την ανυπαρξία της Νέμεσις χάριν του ένδοξου επαναστατικού παρελθόντως.

Κοιμήσου Περσεφόνη στην αγκαλιά της γης,
Στου κόσμου το μπαλκόνι ποτέ μη ξαναβγείς

Οχι δεν αναγνωρίζουμε εμείς που γεννηθήκαμε μετά το 74 κανένα τέτοιο αγώνα. Εμείς είδαμε:
1. Το 1974 - αβαντάρει τον Καραμανλή
2. Το 1990 - γινεται υπουργός του Μητσοτάκη
3. Το 1999 - αβαντάρει τον Σημίτη στην υπόθεση Οτσαλαν, κατηγορώντας τον τελευταιο λιγο πολυ για αχαριστια και προδοσια
4. Το 2004 - λιγουρευομενος Προεδρία Δημοκρατιας συναντα τον Καραμανλή και δηλώνει 'ο Κώστας Καραμανλής είναι ο πρώτος πρωθυπουργός στην Ελλάδα που δίνει έμφαση στα θέματα πολιτισμού και ενδιαφέρεται να ακούσει γνώμες από ανθρώπους του πολιτισμού'!!
5. Το 2009 - κανει δημοσιως χαρούλες για τον Αντωνάκη Σαμαρά (φοιτητικό συγκάτοικο του πρωθυπουργού) που ανέλαβε αρχηγός της ΝΔ
Είναι αμέτρητες οι κολοτούμπες σας "κ" Θεωδοράκη!

Οσο για τις δηλώσεις τις αγκαλιές με τους διχοτομητές του Αιγαίου και με τις πρακτικές καρότου και μαστίγιου για το πόπολο, η Αντουανέτα της μουσικής υπόκρουσης μιας πολιτικής ανδρείκελων έχει βαριές ευθυνες.

Αφιερωμένο στο Μίκυ Μάους

¶γγελος εξάγγελος μας ήρθε από μακριά
γερμένος πάνω σ' ένα δεκανίκι
δεν ήξερε καθόλου μα καθόλου να μιλά
και είχε γλώσσα μόνο για να γλείφει

Τα νέα που μας έφερε ήταν όλα μια ψευτιά
μα ακούγονταν ευχάριστα στ' αυτί μας
γιατί έμοιαζε μ' αλήθεια η κάθε του ψευτιά
κι ακούγοντάς τον ησύχαζε η ψυχή μας

Έστησε το κρεβάτι του πίσω απ' την αγορά
κι έλεγε καλαμπούρια στην ταβέρνα
μπαινόβγαινε κεφάτος στα κουρεία και στα λουτρά
και χάζευε τα ψάρια μες στη στέρνα

Και πέρασε ο χειμώνας κι ήρθε η καλοκαιριά
κι ύστερα πάλι ξανάρθανε τα κρύα
ώσπου κάποιο βραδάκι βρε τι του 'ρθε ξαφνικά
κι άρχισε να φωνάζει με μανία

Τα πόδια μου καήκανε σ' αυτή την ερημιά
η νύχτα εναλλάσσεται με νύχτα
τα νέα που σας έφερα σας χάιδεψαν τ' αυτιά
μα απέχουνε πολύ απ' την αλήθεια

Αμέσως καταλάβαμε τι πήγαινε να πει
και του 'παμε να φύγει μουδιασμένα
αφού δεν είχε νέα ευχάριστα να πει
καλύτερα να μην μας πει κανένα

Τα νέα που μας έφερε ήταν όλα μια ψευτιά
μα ακούγονταν ευχάριστα στ' αυτί μας
γιατί έμοιαζε μ' αλήθεια η κάθε του ψευτιά
κι ακούγοντάς τον ησύχαζε η ψυχή μας


Υ.Γ1: Εχει κανείς σε έντυπη μορφή αυτό το "μανιφέστο" ή έστω σκαναρισμένο;
votsalo74@gmail.com

Y.Γ2: Η δική μου εκτίμηση από αυτά που ανέφερε ο Ροβεσπιέρος είναι πως το μόνο αληθές όλων αυτών των κινημάτων είναι πως θα προοθήσουν την εκποίηση της Δημόσιας και Εκκλησιαστικής γης. Το μόνο που θα μπορούσα να δεχτώ είναι παύση της δημοσιουπαλλικής σχέσης των παπάδων με το κράτος. Αλλά αυτό δε τους συμφέρει γιατί πως θα δικαιολογήσουν την χρηματοδότηση ανέγερσης Τζαμιών με τους δικούς μου φόρους ;!!
ΡΕΠΟΡΤΕΡ
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 3:15 pm    Θέμα δημοσίευσης:

ΜΕ ΣΒΗΣΜΕΝΕΣ "ΣΠΙΘΕΣ" ΤΑ "ΚΙΝΗΜΑΤΑ" ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΚΙΝΗΤΑ.
http://avragioz.blogspot.com/2010/12/blog-post_02.html



ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ...ΚΕΝΟ Η "ΣΠΙΘΑ" ΤΟΥ ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΟΥ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ

Τελικά έγινε αυτό που προαισθανόμουν.

Ο Μπαρμπα Νίκος κρατά όλα τα θετικά και τη τεράστια πολιτική και καλλιτεχνική προσφορά του μεγάλου Θεοδωράκη, τον τιμά απεριόριστα και τον σέβεται.

Δεν περίμενα κάτι περισσότερο από τον πολυαγαπημένο Μίκη. Στο μυαλό του ο καθένας μπορεί να τρέχει με χίλια, αλλά μετά τα 70, μετά τα 75, μετά τα 80, μετά τα 85, οι λέξεις πάνε με πατερίτσες στα χείλια.

Για όσους δεν ξέρουν ή δεν θυμούνται, υπενθυμίζω τις αναρτήσεις με τη βοήθεια "DustOfRoad" Ο ΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ ΜΕ ΣΚΟΝΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (DUSTOFROAD) και ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ????.

Όταν φτάνουμε σε σημείο να χρειαζόμαστε βοήθεια για να κάνουμε μερικά βήματα, ενώ ήδη φανταζόμαστε ότι έχουμε στρίψει σε 42 γωνίες και κανείς δεν μας πιάνει, είναι φαιδρό να μιλάμε για πολιτικό κίνημα ανατροπής μιας χούντας, ενός διεφθαρμένου καθεστώτος.

Κίνημα σημαίνει, ότι παρασέρνω τη μάζα και παρασύρομαι από τη μάζα. Σημαίνει ότι γίνομαι ένα με τη μάζα και ξεχυνόμαστε στους δρόμους σαν πυρκαγιά που θα κάψει κάθε τι σάπιο και θα ξαναχτίσει τα πάντα απ' την αρχή.

Είχα γράψει σε μερικούς φίλους σε προσωπικό επίπεδο τις επιφυλάξεις μου, γιατί η δημόσια έκφραση πληγώνει αυτούς που αγαπάς κι' εγώ τον αγαπώ πολύ τον Μίκη και πάντα θα τον έχω κορυφαίο στη καρδιά μου. Και τους είπα, ότι το περιβάλλον του Μίκη θα πρέπει να τον προστατέψει από κακοτοπιές, τώρα που κλείνει και ο βιολογικός του κύκλος. Κάποιοι μάλλον τον έπεισαν να φτιάξει ένα κονκλάβιο για να εκδίδει ως "κίνημα" νερόβραστες παρατηρήσεις ευπρεπούς κριτικής της σαπίλας και για να εκδίδει και πιστοποιητικά παρθενογένεσης σε αυριανούς δυνάστες.

ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΙΝΗΜΑ ΔΕΝ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΤΣΙ.

Αν έχεις τη φλόγα της επανάστασης και είσαι σε ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ θέση να τη μεταλαμπαδεύσεις, βγαίνεις στα πεζοδρόμια και τα ξηλώνεις. Μπαίνεις στα σχολεία και πυρπολείς τις καρδιές των μαθητών και φοιτητών, πας στα συνδικάτα και πείθεις τους εργαζόμενους να ξεφύγουν απ' τον ραγιαδισμό, τρομοκρατείς τη πολιτικοστρατιωτική εξουσία και τα πουλημένα στους ξένους κατακτητές ΜΜΕ.

ΚΟΝΤΟΛΟΓΙΣ, ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΕΜΟ.


Ε, δεν έβαλα παρωπίδες και είδα ξεκάθαρα, ότι αυτό που ανακοίνωσε ο Μίκης ήταν αυτό που φανταζόμουν, ότι βιολογικά μπορούσε να κάνει ο Μίκης. Ήταν πολιτικά μια τρύπα στο κενό. Ούτε καν μια τρύπα στο νερό.

Το έχω πει και το έχω ξαναπεί. Οι νέοι, εναντίον των οποίων πρωτίστως στρέφεται η διεφθαρμένη πολιτικοστρατιωτική εξουσία, αν θέλουν να δουν καλύτερες μέρες, πρέπει να συνωμοτήσουν, πρέπει να αυτοοργανωθούν, πρέπει να φτιάξουν μυστικούς συνδέσμους διεπαφής και συνεργασίας και να επαναστατήσουν για να πιουν έστω και μια σταγόνα ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ.

Οι νέοι πρέπει να πιστέψουν στις δυνάμεις τους. Οι νέοι πρέπει να καταλάβουν χωρίς πάτρωνες, ότι δεν αξίζουν να ζουν ούτε μια ώρα στη σκλαβιά. Οι νέοι, πρέπει διώξουν τις φοβίες και τα ψέματα που σπέρνει το σάπιο και διεφθαρμένο καθεστώς για να τους υποτάσσει.

Οι νέοι να μάθουν και να θυμούνται,
ότι από το 1975 έως και σήμερα, η γενιά του Πολυτεχνείου κυνηγήθηκε άγρια από τα καθίκια που κυβερνούν αυτόν τον τόπο. Δεκάδες χιλιάδες οι διαγραφές των αγωνιστών από τα καθεστωτικά κόμματα. Είναι αθλιότητα της μαύρης προπαγάνδας η ταύτιση του πιο μαζικού κινήματος που εκδηλώθηκε ποτέ κατά της τυραννίας, με μια μικρή ομαδούλα πρακτόρων της χούντας.

Οι νέοι, ναι, πρέπει να λαμβάνουν μέτρα προφύλαξης του αγώνα τους, αλλά ποτέ δεν πρέπει να σταματούν, επειδή υπάρχει το ενδεχόμενο διείσδυσης πρακτόρων. Η κατασκευή αρνητικής σκέψης, είναι το καλύτερο εργαλείο παραπληροφόρησης, που χρησιμοποιούν οι διεφθαρμένοι εξουσιαστές και τα τσιράκια τους.

Οι νέοι πρέπει να μάθουν να γράφουν τα δικά τους τραγούδια τις νύχτες στους "τοίχους".

Αυτά που έχουν ανάγκη ο τόπος και οι νέοι, το μέλλον του τόπου, δεν τα βρήκα στην εκδήλωση της "Σπίθας" χωρίς φλόγα του πολυαγαπημένου μου Μίκη Θεοδωράκη.


Βήχος Χαράλαμπος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 2:04 pm    Θέμα δημοσίευσης:

εκτος απο μεγαλος μουσικος
ειναι και μεγαλος ηθοποιος

αντε Μικη να σε δουμε παρεα με τη ΝΤΟΡΑ

Μικυ Μαους
Κυπριανός Χριστοδουλίδης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 12:44 pm    Θέμα δημοσίευσης:

Και κάτι συμπληρωματικό,

Η "ομορφιά θα σώσει τον κόσμο", αλλά αν ακούσετε τα σημερινά, θεωρούμενα κλασικά, ακούσματα θα ανατριχιάσετε από τα "γραντζουνίσματα", τους κρότους και άλλους ηχητικούς θορύβους.

Αν δείτε εκθέματα εικαστικών Τεχνών, εκεί θα καταλάβετε ότι σας χρειάζεται το κατά της ναυτίας δισκίο, που ονομάζεται "Ντραμαμίν". Μια επίσκεψη μετά στον οφθαλμίατρο, μπορεί να να είναι απαραίτητη.

Αν δείτε κινηματογράφο, εδώ ευτυχώς δεν σας χρειάζεται τίποτα. Μόλις η παράσταση τελειώσει και ανάψουν τα φώτα θα τα ξεχάσετε όλα. Δηλαδή όλη αυτή την αισθητική "σούπα", όπου ανακατεύονται ρέουσες εικόνες, μουσική υπόκρουση, οι διάλογοι και απαραίτητα η παρακολούθηση της ηθοποιΐας (το "παίξιμο") των πρωταγωνιστών. Τι από όλα θα συγκαρατήσετε, που θα δώσετε προσοχή, άγνωστο. Θα έχετε γίνει κομμάτια.

Αν τέλος διαβάσετε σύγχρονους μυθιστοριογράφους ή άλλου είδους αισθητικούς "διανοητές", μέσα από την οποία οι περισσότεροι "βλέπουν" και τα Θρησκευτικά, τότε είναι προτιμότερο να πείτε : Γιατί, Θεέ μου, να μη γεννηθώ βλάξ. Δεν θα με άγγιζε τίποτα από όλα αυτά.

Αλλά δεν γεννηθήκατε βλάκας. Προσπαθούν να σας κάνουν, γι΄ αυτό η σημερινή Αισθητική είναι η συστηματική (ή και συστημική) καλλιέργεια και αποδοχή της ασχήμιας, της κακογουστιάς (του κιτς) και κάθε είδους ανοησίας προκειμένου να σας γίνει προσφιλές το δύσμορφο και παραμορφωμένο Κάλλος. Το συναίσθημα πρέπει κι αυτό να αλλοιωθεί. Διότι, όταν λέμε συναίσθημα, εννοούμε Θρησκεία.


Οι διεθνείς έμποροι της Τέχνης (Αισθητική) αυτό το γνωρίζουν πολύ καλά.
Μόσχος Λαγκουβάρδος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 10:33 am    Θέμα δημοσίευσης: Ευχαριστώ.

Φίλε Ροβεσπιέρε, ευχαριστώ.
Διάβασες τον σπαρταριστό διάλογο Αμερικανών και
Ισπανών;
Θα γελάσεις με την ψυχή σου. Θα τον βρεις στα ιστολόγια
ΑSSOS και ΜΙΚΡΑ ΔΟΚΙΜΙΑ (short essays in greek).
Ροβεσπιέρος
ΔημοσίευσηΔημοσιεύθηκε: Πεμ Δεκ 02, 2010 10:20 am    Θέμα δημοσίευσης:

Φίλε Μόσχο δεν σβήστηκε.
Εκτός και αν έγραψες κάποιο άλλο από αυτό που αναρτήθηκε...

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group