Περιοδικό Πολιτικής Και Πολιτισμικής Παρέμβασης
Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική
Αρχική σελίδα
Προτάσεις
Τεύχη
Αρθρα
Αναζήτηση διαλόγου
Αναζήτηση - άρθρα/τεύχη
Σύνδεσμοι
Πληροφορίες
Ρεσάλτο Blog
Αναζήτηση
::
Κατάλογος Μελών
Εγγραφή
::
Σύνδεση
::
Προφίλ
Ορθοδοξία - Κοινωνία
Δημοσίευση απάντησης
Όνομα μέλους
Θέμα
Περιεχόμενο
Emoticons
Περισσότερα Emoticons
Χρώμα γραμματοσειράς:
Προεπιλογή
Βαθύ Κόκκινο
Κόκκινο
Πορτοκαλί
Καφέ
Κίτρινο
Πράσινο
Λαδί
Κυανό
Μπλέ
Βαθύ Μπλέ
Λουλακί
Βιολετί
Λευκό
Μαύρο
Μέγεθος γραμματοσειράς:
Μικροσκοπικό
Μικρό
Κανονικό
Μεγάλο
Τεράστιο
Να κλείσουν τα Tags
Επιλογές
HTML
Ενεργό
BBCode
Ενεργό
Smilies
Ενεργά
Απενεργοποίηση HTML σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση BBCode σ' αυτή τη δημοσίευση
Απενεργοποίηση Smilies σ' αυτή τη δημοσίευση
*** Αυτή η Δημοσίευση θα εξετασθεί και θα μείνει κρυφή μέχρι την έγκρισή της. ***
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Μετάβαση στη:
Επιλέξτε μια Δημόσια Συζήτηση
----------------
Πολιτική Δημοσίευσης
Ανακοινώσεις
Ευρετήριο
----------------
Ειδήσεις
Πολιτική - Oικονομία
Εθνικό - Μεταναστευτικό
Ορθοδοξία - Κοινωνία
Πολιτισμός-Παιδεία-Γλώσσα
Ιστορία - Φιλοσοφία
MME - Τρομοκρατία - Μ.Κ.Ο.
Οικολογία - Περιβάλλον
Γεωπολιτική - Επιστήμη
Καταγγελίες
Χιούμορ - Σάτιρα
Γενικές Συζητήσεις
Ανασκόπηση Θέματος
Συγγραφέας
Μήνυμα
Καχύποπτος
Δημοσιεύθηκε: Παρ Μάϊ 16, 2008 11:38 am
Θέμα δημοσίευσης:
Από το σημερινό "Ριζοσπάστη"
"Ο κ. Βαρθολομαίος, μετά την προχτεσινή του συνάντηση με τον Αμερικανό πρέσβη κ. Σπέκχαρντ, δήλωσε ότι το Πατριαρχείο και οι ΗΠΑ δένονται μεταξύ τους με «κοινές αξίες» και με «κοινή πορεία», γύρω από έννοιες και ιδανικά όπως ...η «ελευθερία» και η «δικαιοσύνη»!
Η στήλη θα αποφύγει κάθε σχόλιο. Οσοι πάντως το επιθυμούν, δε χάνουν τίποτα μετά από μια τέτοια δήλωση να αρχίσουν τα σταυροκοπήματα..."
Και από μένα ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ!!!
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Πεμ Μάϊ 08, 2008 3:31 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα που ανοίξαμε εδώ πριν από μερικούς μήνες, αναλύει τώρα ο πάντα έγκριτος Γ.Δελαστίκ:
Γραμματόσημα του... Αγίου Ορους!
Άκρως αμφιλεγόμενη είναι η απόφαση των ΕΛ.ΤΑ. να εκδώσουν ανεξάρτητες σειρές γραμματοσήμων του Αγίου Ορους, για να αντικαταστήσουν τα γραμματόσημα της Ελληνικής Δημοκρατίας που κυκλοφορούν μέχρι τώρα στη Μοναστική Πολιτεία του Αθω. Δεν αναφερόμαστε στις φιλοτελικές πτυχές του θέματος - στο γεγονός δηλαδή ότι αυτά τα γραμματόσημα δεν καλύπτουν απολύτως καμία ανάγκη ταχυδρομικής φύσης των μοναχών του Αθω, οι οποίοι θα έπρεπε να γράφουν τουλάχιστον από... χίλιες επιστολές ο καθένας την ημέρα για να «ξοδέψουν» τα εκατομμύρια γραμματόσημα του Αγίου Ορους που αποφάσισαν να εκδίδουν ετησίως τα ΕΛ.ΤΑ. σε συνεργασία με την Ιερή Κοινότητα του Αθω.
Γιώργος Δελαστίκ
Δεν αναφερόμαστε ούτε στην καθαρά κερδοσκοπική φύση αυτών των γραμματοσήμων και στο κατά πόσο η μοναστική ηθική των κατοίκων του Αγίου Ορους εναρμονίζεται με τέτοιου είδους δραστηριότητες. Αυτό το κρίνουν και αποφασίζουν οι ίδιοι οι μοναχοί. Δεν θα γίνουμε εμείς κήνσορες της ηθικής τους σε τέτοιο θέμα. Εμάς μας ενδιαφέρει η πολιτική πλευρά του θέματος, η οποία κάθε άλλο παρά ασήμαντη είναι. Η διεθνής πείρα μάς δείχνει ότι η ταχυδρομική αυτονόμηση κάποιας περιοχής ενός κράτους συνήθως συνοδεύεται από συνολική ενίσχυση της αυτονομίας του σε πληθώρα τομέων.
Αυτό έγινε π.χ. στη Γροιλανδία ή στα νησιά Φερόες της Δανίας, στους φορολογικούς παραδείσους των νησιών Μαν, Τζέρσεϊ και Γκέρνσεϊ του Ηνωμένου Βασιλείου, στο Μονακό ή στα σουηδόφωνα νησιά Ολαντ της Φινλανδίας. Η μοναδική πολιτικά ανώδυνη περίπτωση που γνωρίζουμε μερικής ταχυδρομικής αυτονόμησης χωρίς άλλες συνέπειες είναι των νησιών Μαδέιρα και Αζορών της Πορτογαλίας που βρίσκονται στη μέση του Ατλαντικού - αν και εκεί συνυπάρχει και το όνομα της Πορτογαλίας μαζί με αυτό των νησιών Μαδέιρα ή των Αζορών.
Αντιθέτως, σε χώρες που αντιμετωπίζουν αυτονομιστικά κινήματα, όπως π.χ. η Ισπανία ή η Γαλλία (σε πολύ ηπιότερη μορφή στην Κορσική) ούτε που διανοήθηκαν ποτέ να επιτρέψουν την έκδοση ξεχωριστών γραμματοσήμων της χώρας των Βάσκων, της Καταλονίας, της Γαλικίας ή της Κορσικής.
Ακόμη και στη Βρετανία έχουμε ξεχωριστά γραμματόσημα του Μαν ή του Τζέρσεϊ, αλλά όχι και της Βόρειας Ιρλανδίας ή της Σκοτίας, με αναγραφή πάνω τους της αντίστοιχης ονομασίας.
Η σχολαστική παράθεση των ευρωπαϊκών αντίστοιχων παραδειγμάτων αποσκοπεί στην τεκμηρίωση της πολιτικής δυσφορίας που προκαλεί η απόφαση περί έκδοσης γραμματοσήμων του Αγίου Ορους. Δεν αγνοούμε, φυσικά, το ιδιαίτερο καθεστώς του Αθω, που είναι κατοχυρωμένο και στο Ελληνικό Σύνταγμα.
Σε μια εποχή, όμως, που τα Βαλκάνια σπαράσσονται από διαδικασίες κατακερματισμού τους, δεν μας ενθουσιάζει καθόλου από πολιτική σκοπιά η εμφάνιση του Αθω στον ταχυδρομικό γαλαξία στο πλάι της Γροιλανδίας, η οποία απέχει ελάχιστα από την πλήρη ανεξαρτητοποίησή της από τη Δανία.
Δεν αγνοούμε, επίσης, ότι η ιδέα έκδοσης ξεχωριστών γραμματοσήμων του Αγίου Ορους είχε τεθεί σε κυκλοφορία και προ τριακονταετίας, το 1977, αλλά είχε απορριφθεί για λόγους εθνικού συμφέροντος, παρόλο που τότε τα Βαλκάνια ήταν απείρως σταθερότερα από σήμερα.
Δυσκολευόμαστε να κατανοήσουμε γιατί πρέπει να ανοίξουμε τέτοια ιστορία μόνο και μόνο για να εισπράττουν τα ΕΛ.ΤΑ. και η Ιερή Κοινότητα Αγίου Ορους γύρω στο ενάμισι εκατομμύριο ευρώ τον χρόνο από τα επίμαχα γραμματόσημα. Πόσω μάλλον που ο Αθως είναι μια πολυεθνική Μοναστική Πολιτεία, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Εν πάση περιπτώσει, δεν είναι της ώρας να μιλήσουμε για τον ανελέητο μυστικό διπλωματικό πόλεμο που διεξάγεται κάτω από τα ράσα των μοναχών, αλλά μας φαίνεται αδιανόητος ο χειρισμός του θέματος των γραμματοσήμων από πολιτική σκοπιά.
Όσο για την άδεια έκδοσής τους, που έχει δοθεί από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, πολύ θα μας ενδιέφερε να βλέπαμε το Φανάρι να εκδίδει τα δικά του γραμματόσημα και να παρακολουθούσαμε τις αντιδράσεις του τουρκικού κράτους σε μια τέτοια κίνηση!
ΟΦΕΙΛΕΙ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ
Γιατί έδωσε άδεια το υπ. Εξωτερικών;
Το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών είναι η προϊσταμένη πολιτική Αρχή του Αγίου Ορους. Γιατί έδωσε τη συγκατάθεσή του στην έκδοση αυτών των γραμματοσήμων, τη στιγμή που αυτό έχει πληρέστατη αντίληψη όλων των πολιτικών διαστάσεων του θέματος; Ποια είναι η σκοπιμότητα αυτής της κίνησης; Οφείλει να δώσει υπεύθυνες εξηγήσεις, γιατί τα όσα κυκλοφορούν προφορικά από διάφορους εμπλεκόμενους με την υπόθεση κύκλους δεν μας αρέσουν καθόλου και δεν θέλουμε να τα πιστέψουμε. Το υπουργείο οφείλει πολιτικές εξηγήσεις - όχι φυσικά ισχυρισμούς του τύπου θα... προβληθούν τα σπάνια χειρόγραφα ή η χλωρίδα και η πανίδα του Αγίου Ορους!
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Τρι Φεβ 26, 2008 2:27 pm
Θέμα δημοσίευσης:
O Τζερόνιμο καταδίκασε τις δηλώσεις του Άνθιμου για λαοσυνάξεις και αντίδραση στα Σκόπια!!!
"Ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση" λέει!
Ό,τι δηλαδή λένε και τα πολιτικά κοράκια που θέλουν να κλείσουν το θέμα όπως-όπως για να εξυπηρετηθούν οι αμερικάνοι που θέλουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα να μπάσουν το κρατίδιο των σκοπιανών στο ΝΑΤΟ!
Να ο κολλητός του Bartholomew!
Κάνει αυτά που υποσχέθηκε στους πάτρωνές του!
Τζερόνιμο και Bartholomew είναι το λιγότερο που μπορεί να πει κανείς για αυτούς τους ραγιάδες.
Τα βλέπετε Παναγιώτη και Σίβυλλα;;;;
Misha
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 25, 2008 6:37 pm
Θέμα δημοσίευσης:
ο κ.Βαρθολομαίος αποτελεί κίνδυνο για την ενοτητα της Εκκλησιας και της Πατριδας.
ενω δεν τολμά να βγαλει αχνα στον προισταμενο του τουρκο νομαρχη Κωνσταντινουπόλεως και καλοδεχεται με αγκαλιες και φιλιά τον ,υποστηρικτή κάθε φασιστικου καθεστωτος,Πάπα την ιδια ωρα αποκλείει και ζητα την ασκηση αστυνομικης βιας στους καλογερους της Μονης Εσφιγμενου επειδη αρνουνται να υποταχθουν στιςεντολές του και δεν παιρνουν τα εκατομμυρια ευρω της ΕΕ.
Ο κ.Βαρθολομαιος ειναι ενας αριστος υπηρετης της Νεας ταξης πραγματων και των επιδιωξεων της,προσμενοντας αγωνιωδως μηπως και διατηρηθει η καλοπεραση η δικη του και της συνοδειας του.
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 25, 2008 6:00 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Καθωσπρεπισμός, ηθικολογία, εθελοτυφλία, συνηγορία.
Όταν τα χείλη των ιεραρχών μένουν άλαλα ενώ το ποιμνίο τους (ελληνικό και σερβικό) βιάζεται, όταν έχουν καταντήσει τους θεσμούς που εκπροσωπούν, διαφθορεία και πρακτορεία, τότε έχουν οι ίδιοι ακυρώσει κάθε μυστήριο της ιεροσύνης.
Καμμία ηθικολογία δεν πρέπει να τους προφυλάσσει από το έλασσον που μπορεί κάποιος να πει για αυτούς: να προφέρει τα ονόματά τους στη γλώσσα εκείνων που υπηρετούν.
Bartholomew και Jeronimo εν προκειμένω.
Όπως ανέφερα στην αρχή, ο Bartholomew επέλεξε (και) τα γραμματόσημα για να μας δείξει πού το πάει.
Ο καθένας επιλέγει τη γλώσσα του σκοπού στον οποίο έχει ταχθεί.
Παναγιώτη, Σίβυλλα, προφανώς έχετε διαφορετικό από το δικό μου, δικαίωμά σας και σταματώ εδώ επειδή δεν επιθυμώ προσωπικές αντιπαραθέσεις για το έλασσον.
Σίβυλλα
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 25, 2008 4:14 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον Παναγιώτη. Ανεξάρτητα τι κάνουν οι άλλοι εμείς καλό θα είναι να διατηρήσουμε ένα ήθος στο θέμα των ονομάτων.Άλλωστε κι οι περί ων ο λόγος έχουν εγκαταλείψει τα κατά κόσμον ονόματά τους μετά από το μυστήριο της ιεροσύνης. Ας το σεβασθούμε.
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 25, 2008 3:02 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Παναγιώτη, ξεχνάς ότι το Τζερόνιμο δεν του το κόλλησαν "κακοί εθνικιστές" αλλά όσοι τάχθηκαν από την αρχή στο πλευρό του και κυκλοφορούσαν ανέκδοτα που θα είχαν απήχηση στην ΕΜΟ νεολαία όπως ότι θα μετονομάσει σε Τζερόνιμο Γκρούβι το ραδιοσταθμό της Εκκλησίας.
Την ιδεολογική τρομοκρατία των ταμπελών και των στερεότυπων, (όρα από "ακροδεξιοί" ως "housewives") οι "προοδευτικοί φωταδιστές", τα "Σοράκια" την ασκούν, αυτοί οι ίδιοι που έκρυψαν πίσω από την έννοια "Αριστερά" ό,τι πιο βρώμικο, πρακτόρικο, ανθελληνικό και φιλοαμερικανικό, έχει ξεράσει η Πρεσβεία και οι λακέδες της.
Για αυτό ΕΧΕΙ σημασία η γλώσσα όπως λέει ο Ροβεσπιέρος!
ΥΓ.Αλήθεια, Παναγιώτη ο Τζερόνιμο λέει ότι παρακολουθεί τις εξελίξεις με τα Σκόπια αλλά δεν ξέρει τίποτε για επικείμενες "λαοσυνάξεις".
Τις εξελίξεις στο Κόσοβο, τις παρακολουθεί ή πάλι "δεν ξέρει τίποτε";;;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Δημοσιεύθηκε: Δευ Φεβ 25, 2008 11:20 am
Θέμα δημοσίευσης:
Η γνώμη μου είναι να αποκαλούμε τους ανθρώπους όπως λέγονται και όχι υποτιμητικά με άλλα ονόματα. Ο Ιερώνυμος είναι Ιερώνυμος και όχι Geronymo. Όπως και ο Χριστόδουλος ήταν Χριστόδουλος και όχι σκέτο Παρασκευαϊδης όπως τον αποκαλούσαν υποτιμητικά κάποια έντυπα που τον αντιπαθούσαν.
ΝΤΑΒΕΛΗΣ
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 24, 2008 5:57 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Τα πράγματα δεν είναι απλές εξισώσεις.
Το καθοριστικό είναι το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ και όχι η νεκρή θεσμική μορφή του.
Οι θεσμοί αποτελούν πάντα την εξουσιαστική κωδικοποίηση
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ
ιστορικών και κοινωνικών σχέσεων. Όταν αυτές οι
ΣΧΕΣΕΙΣ
έχουν ξεπεραστεί από την πραγματικότητα οι «μορφές» που τις εξέφραζαν (θεσμοί) παραμένουν εξουσιαστικά διαχειριστικά μέσα ανασχετικά,
μέσα τα οποία απλώς σφετερίζονται το παλιό κύρος που τα καθόρισε.
ΣΗΜΕΡΑ, η Ορθοδοξία ως περιεχόμενο συγκρούεται με το παλαιό θεσμικό της πλαίσιο, πιέζει για άλλες θεσμικές μορφές που θα συγκρούονται κάθετα με την εξουσιαστική, θεσμική Εκκλησιαστική εξουσία που διαπραγματεύεται ή είναι, λ
όγω φύσης και θέσης
, υποταγμένη στην καπιταλιστική εξουσία.
Ο Χριστόδουλος ήταν μια τέτοια, έστω ενστικτώδη και με ζικ-ζακ, σύγκρουση της θεσμικής εκκλησιαστικής εξουσίας με τη Νεοταξική.
Ο θεσμός του Πατριαρχείου είναι ένας εξουσιαστικός θεσμός πλήρως υποταγμένος στα πλανητικά θεσμικά όργανα.
Είναι ο τύπος της Οικουμενικής Ορθοδοξίας (
το «τσόφλι» της
), ο οποίος δεν έρχεται μόνο σε κάθετη αντίθεση με τα εθνικά συμφέροντα της Ελλάδας και των Ορθόδοξων λαών,
αλλά αποτελεί «θεσμό», δηλαδή γρανάζι των πλανητικών ιμπεριαλιστικών θεσμών.
ΟΠΟΙΟΣ δεν μπορεί να αντιληφθεί αυτό το ουσιώδες, είναι αθεράπευτα προσκολλημένος σε τύπους, νεκρές «ορθόδοξες» φόρμες. Θέτει υπεράνω των κοινωνιών και των λαών, όχι το περιεχόμενο της Ορθοδοξίας (και αυτό λάθος), αλλά τις οργανωτικές, θεσμικές μορφές της:
Το κράτος της Εκκλησιαστικής ιεραρχίας!!!
Και επειδή οι φανατικοί εχθροί της Ορθοδοξίας (Ορθοδοξία:περιεχόμενο μαχητικής λαϊκής δύναμης), γνωρίζουν και αντιλαμβάνονται περισσότερα σπεύδουν λυσσωδώς να στηρίξουν το Πατριαρχείο.
Ακόμα και ο Αλάβανος έσπευσε!!!
Και οι αφελείς εξακολουθούν να μιλούν για σεβασμό στον «οικουμενικό Ορθόδοξο θεσμό» του Πατριαρχείου!!!
φιλαλήθης
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 24, 2008 2:20 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικά, πρέπει να πούμε, ότι
άλλο είναι ο θεσμός και άλλο τα πρόσωπα
. Άλλο, τελείως, εν προκειμένω, είναι ο θεσμός του Οικουμενικού Πατριαρχείου που
όσοι ενδιαφέρονται να προασπίζουν την Ορθοδοξία, έστω συγκυριακά, πρέπει να φυλάττουν ως κόρην οφθαλμού
κι άλλο είναι το συγκεκριμένο πρόσωπο, ο πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο οποίος είναι όντως μέγας
"οικουμενιστής"
(αυτό δεν έχει σχέσι με την ...ορθόδοξη οικουμενικότητα) κ.τ.λ....,
Δεύτερον, φίλτατε Μπρακούλια, επιχαίρω που έχεις
απροσκύνητο ήθος
, αλλά δεν πρέπει να ασπαστούμε και τα επιχειρήματα του ...Κοραή, που είπε ακριβώς, σε διάσημη ρήσι του, ότι ο Πατριάρχης είναι δούλος και, άρα, πρέπει να ...αποσπαστεί η εν Ελλάδι Εκκλησία (πράγμα που άλλωστε έγινε με τους Φράγκους, τους Βαυαρούς, τον Μάουρερ κλπ). Συγκεκριμένα, είχε πει το πασίγνωστο στους παροικούντας την Ιερουσαλήμ:
« η Κωνσταντινούπολη μένη μολυσμένη από την καθέδραν του ανόμου τυράννου.»
Το αυτοκέφαλο, όπως αναγνωρίστηκε κατόπιν και από τον Πατριαρχείο τότε, το 1850
να το δεχθούμε βεβαίως
και πολύ περισσότερο ίσως τώρα, αλλά η πανορθόδοξη ενότητα είναι sine qua non χριστιανικά...
Εάν μελετήσεις ορθόδοξη θεολογία, θα το δεις...
Αυτά για τώρα...
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 24, 2008 1:44 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Τι λες ρε καθηγητή;;;;
Να σεβόμαστε τους "θεσμούς και τα πρόσωπα";;;
Με την ίδια λογική:
1) πρέπει να σέβομαι τον Παπούλια επειδή τώρα είναι πρόεδρος της Δημοκρατίας και μιλάει "ενωτικά" και "πατριωτικά" όπως του επιτάσσει ο συμβολικός ρόλος του σε αυτή την αστοδημοκρατία του παραλόγου!
Άλλο αν το 1987 ήρε το εμπόλεμο με το καθεστώς του Χότζα δίχως το παραμικρό αντάλλαγμα για τους ομογενείς στην Αλβανία, ούτε καν το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού.
2) πρέπει να σέβομαι τον Καραμανλή επειδή η οικογένειά του είναι θεσμός δεκαετιών στη χώρα και ο ίδιος είναι πρωθυπουργός!
Δεν πειράζει φυσικά που θα μας γ***ει με το ασφαλιστικό ώστε να μας αναγκάσει να στραφούμε στην πανάκριβη ιδιωτική ασφάλιση των αμερικανικών ασφαλιστικών που μας περιμένουν στη γωνία... Είναι "πρόσωπο και θεσμός" είπαμε!
3) πρέπει να σέβομαι τη Ντόρα Μητσοτάκη-Κουβέλλου (έχει πεθάνει ο Μπακογιάννης χρόνια ολόκληρα και η ίδια έχει ξαναπαντρευτεί!) επειδή επίσης η οικογένειά της είναι θεσμός δεκαετιών στη χώρα και η ίδια είναι υπουργός Εξωτερικών!
Άλλο αν ξεπουλάει τα πάντα πριν καν της το ζητήσουν ώστε να έχει το ΟΚ για να πάει για πρωθυπουργός! Είπαμε "Θεσμοί και πρόσωπα"!
Λοιπόν καθηγητάκο, να πας να διδάξεις εθελοδουλεία αλλού και όχι εδώ και όχι σε μένα!
Ψάξε για σκλαβάκια αλλού!
"Πρόσωπα και θεσμοί" θα με βρίσκουν απέναντί τους όσο υπηρετούν όχι το λαό μου αλλά τους καπιταληστές αφεντάδες τους, επίσημους και ανεπίσημους, εγχώριους και αλλοδαπούς, φανερούς και κρυφούς...
Και αυτό το λέω για ΚΑΘΕ "πρόσωπο και θεσμό", από τον πρόεδρο της "Δημοκρατίας" μέχρι τον τελευταίο διάκονο που κάνει τεμενάδες στον Bartholomew και τον Τζερόνιμο (αλήθεια, ακόμη να πει 1 έστω κουβέντα για Κόσοβο ή Σκόπια;;
Ουζερί: Ο Μπελαμής
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 24, 2008 12:29 pm
Θέμα δημοσίευσης:
Καχύποπτος έγραψε:
Περί θεσμών
Αν οι λαοί σεβόντουσαν τους θεσμούς θα είχαν μείνει στην εποχή των …σπηλαίων.
Δηλαδή με ποια λογική πρέπει να σεβόμαστε τους θεσμούς που μας επιβάλλουν οι ισχυροί του χρήματος; Τότε γιατί να μην δεχτούμε και τους θεσμούς της Νέας Εποχής; Γιατί να μη δεχτούμε τους ιμπεριαλιστικούς «θεσμούς» της Νέας Τάξης, που θέλουν να αλώσουν κάθε ιστορικό, εθνικό θεσμό;
Η «θεωρία» του σεβασμού των θεσμών
είναι η «θεωρία» των κυρίαρχων εξουσιαστών.
Αν σήμερα
υπερασπιζόμαστε τους εθνικούς θεσμούς (μέσα σε αυτούς και το θεσμό της Εκκλησίας) δεν το κάνουμε από θεσμολαγνεία, ούτε επειδή πιστεύουμε στο Θεό.
Το κάνουμε γιατί αποτελούν εμπόδιο, «στοιχεία» αντίστασης στον οδοστρωτήρα της παγκοσμιοποίησης, κύτταρα κοινωνικής οργάνωσης και συνοχής, άκρως απαραίτητα για να προχωρήσουν οι κοινωνίες μπροστά και να μη πισωδρομήσουν σε νέους Μεσαίωνες…
Και για όλα αυτά δεν χρειάζεται να έχεις Εκκλησιαστική «Παιδεία», παρά μόνο Πολιτική και Ιστορική…
Αυτές οι γραμμές με καλύπτουν ιδεολογικά όχι απλά 100%, τα θεωρώ λόγια που θα μπορούσα να τα έχω πεί εγώ. Είμαι
ΑΠΟΛΥΤΑ
σύμφωνος.
Καχύποπτος
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 24, 2008 11:55 am
Θέμα δημοσίευσης:
Περί θεσμών
Κύριε καθηγητά
πετάτε ένα αφορισμό για «ασχετοσύνη» του άλλου και δεν είστε σε θέση να διακρίνεται τη δική σας ασχετοσύνη (ιστορική, θεωρητική, πολιτική) όταν μιλάτε για σεβασμό στους θεσμούς!!!
Αν οι λαοί σεβόντουσαν τους θεσμούς θα είχαν μείνει στην εποχή των …σπηλαίων.
Δηλαδή με ποια λογική πρέπει να σεβόμαστε τους θεσμούς που μας επιβάλλουν οι ισχυροί του χρήματος; Τότε γιατί να μην δεχτούμε και τους θεσμούς της Νέας Εποχής; Γιατί να μη δεχτούμε τους ιμπεριαλιστικούς «θεσμούς» της Νέας Τάξης, που θέλουν να αλώσουν κάθε ιστορικό, εθνικό θεσμό;
Η «θεωρία» του σεβασμού των θεσμών
είναι η «θεωρία» των κυρίαρχων εξουσιαστών. Αυτή την αλφαβητική αλήθεια θα έπρεπε τουλάχιστον να την γνωρίζεις, πριν εξαπολύσεις τους αφορισμούς σου!!!
Αν σήμερα
υπερασπιζόμαστε τους εθνικούς θεσμούς (μέσα σε αυτούς και το θεσμό της Εκκλησίας) δεν το κάνουμε από θεσμολαγνεία, ούτε επειδή πιστεύουμε στο Θεό.
Το κάνουμε γιατί αποτελούν εμπόδιο, «στοιχεία» αντίστασης στον οδοστρωτήρα της παγκοσμιοποίησης, κύτταρα κοινωνικής οργάνωσης και συνοχής, άκρως απαραίτητα για να προχωρήσουν οι κοινωνίες μπροστά και να μη πισωδρομήσουν σε νέους Μεσαίωνες…
Από αυτή την άποψη
ο «θεσμός» του Πατριαρχείου είναι πλήρως ενσωματωμένος και ΥΠΟΤΑΓΜΕΝΟΣ στη Νέα Τάξη. Είναι ένας «θεσμός» υπονομευτικός των εθνικών αγώνων, ένας προτεκτορατικός «θεσμός»- χωροφύλακας των ιμπεριαλιστών και των Τούρκων.
Και για όλα αυτά δεν χρειάζεται να έχεις Εκκλησιαστική «Παιδεία», παρά μόνο Πολιτική και Ιστορική…
Καθηγητης
Δημοσιεύθηκε: Κυρ Φεβ 24, 2008 2:20 am
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε, αφού είσαι άσχετος με ο θέμα, γιατί κάνεις τον ειδικό;
Επίσης: μήπως να σεβόμασταν λίγο παραπάνω του θεσμούς και τα πρόσωπα; Γιατί ρε τον λές "bartholomew"? Μήπως να κόβαμε την ειρωνεία;
Μπρακούλιας
Δημοσιεύθηκε: Παρ Φεβ 22, 2008 1:46 pm
Θέμα δημοσίευσης: O BARTHOLOMEW ΞΑΝΑΚΤΥΠΑ! ΣΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ!
Η πολλαπλή διοικητική εκκλησιαστική διαίρεση της μικρής χώρας μας σε "νέες χώρες", "εκκλησία της Ελλάδας", "εκκλησία της Κρήτης" κτλ είναι γνωστό ότι κρύβει εθνικούς κινδύνους όπως ορίζει το αξίωμα "τα εκκλησιαστικά πράγματα πρέπει να ακολουθούν τα πολιτικά και το αντίθετο".
Το Άγιο Όρος λοιπόν, το οποίο τελεί υπό την κηδεμονία του γνωστού τούρκου υπήκοου, "πατριάρχη του Φενέρ", όπως τον λένε τα τουρκικά ΜΜΕ, αρχίζει να εκδίδει γραμματόσημα, αγνοώντας τις επίσημες αρχές, ανοίγοντας την πόρτα σε κάθε είδους επιβουλές.
"Νέες χώρες" γαρ που λέει και ο Bartholomew΄, άντε για ένωση με τις "χώρες" που παρέμειναν στη δικαιοδοσία της τουρκικής νομαρχίας της Ιστανμπούλ.
Να επισημάνω βέβαια πως το κείμενο που μου έστειλαν και παραθέτω, βρίθει ύποπτης και αναχρονιστικής σλαβοφοβίας (ρωσοφοβίας και βουλγαροφοβίας) αλλά αυτό θα πρέπει να αποδοθεί μάλλον σε παλαιά εθνικοφρονικά συμπλέγματα πολιτικά αφελών αλλά αγνών κατά τα άλλα πατριωτών που δεν έχουν καταλάβει ακόμη πως σήμερα έχουμε ταύτιση γεωπολιτικών συμφερόντων με τους Ρώσους και όλους τους βαλκανικούς λαούς (πλην αλμπανών) και άρα δεν έχουμε φόβο επιβουλής από το "ανατολικό μπλοκ" αλλά από τους "φίλους και συμμάχους" και ένα σκασμό πρακτόρων που αυτοί επιδοτούν μέσα στην Ελλαδίτσα μας.
Επομένως, για ΠΟΙΟΝ άραγε ανοίγει την κερκόπορτα ο Bartholomew που αποδεδειγμένα γνωρίζει από πολιτική και... οικολογία;;;;
ΠΟΙΟΣ άραγε θέλει βάση ΚΑΙ στο βόρειο Αιγαίο (στο νότιο την έχει ήδη) που γειτνιάζει με τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη;;;
Ο φίλος του Bartholomew... Τζερόνιμο θα μας δώσει την απάντηση, όπως βγήκε και εύγλωττα μίλησε υπέρ των Σέρβων αδελφών μας, εξέθεσε τους κινδύνους των σερβικών εθνικών και ορθόδοξων μνημείων του Κοσόβου και διακήρυξε διαπρυσίως ότι το Κοσσυφοπέδιο είναι μέρος όπου κτυπά η "καρδιά της Ορθοδοξίας".
TO AΓΙΟ ΟΡΟΣ ΘΑ ΕΚΔΩΣΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΑ !!
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία υπέγραψαν τον περασμένο Οκτώβριο συμφωνία με την Ιερά Επιστασία του Αγίου Όρους για την κυκλοφορία ιδιαίτερων γραμματοσήμων Αγίου Όρους, ως αυτοδιοίκητης περιοχής, αντί των κανονικών ελληνικών γραμματοσήμων που κυκλοφορούν εκεί μέχρι σήμερα. Η πρώτη έκδοση των γραμματοσήμων αυτών αναμένεται να κυκλοφορήσει τον προσεχή Μάρτιο. Τα ΕΛΤΑ δηλώνουν ότι έχουν λάβει την θετική γνώμη του Οικουμενικού Πατριάρχη καθώς και την συγκατάθεση του Υπουργείου Εξωτερικών, το οποίο είναι και η προϊστάμενη αρχή της Ιεράς Κοινότητας. Η κίνηση αυτή γίνεται για καθαρά εισπρακτικούς λόγους (οι χίλιοι περίπου μοναχοί δεν χρειάζονται κάτι τέτοιο). Υπάρχουν όμως υπαρκτοί εθνικοί κίνδυνοι από μία τέτοια ενέργεια. Το 1977 είχε ξαναγίνει μία τέτοια προσπάθεια η οποία είχε αποτραπεί τότε για εθνικούς κυρίως λόγους.
Κάποιες άλλες χώρες έχουν αποδεχθεί την έκδοση γραμματοσήμων διαφορετικών για κάποιες περιοχές τους. Η Πορτογαλία, για παράδειγμα εκδίδει ιδιαίτερα γραμματόσημα για τα νησιά της Αζόρες και Μαδέιρα. Όμως η Πορτογαλία δεν έχει προβλήματα αμφισβήτησης της υφαλοκρηπίδας της, ή του θαλάσσιου χώρου της από γείτονες της. Ούτε είχε ποτέ στο παρελθόν αμφισβητηθεί η εθνική κυριαρχία της εκεί, από άλλες χώρες.
Στο Άγιο Όρος υπάρχουν και μονές αλλοεθνείς. Στο παρελθόν δε μεγάλη χώρα είχε προσπαθήσει να εξασφαλίσει πληθυσμιακή πλειοψηφία στον Άθω αποστέλλοντας εκεί «μοναχούς» κατά χιλιάδες, επιδιώκοντας να μεταβάλει το Άγιο Όρος σε μεγάλη ναυτική της βάση στο Αιγαίο.
Ακόμα η πνευματική δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριάρχη επί του Αγίου Όρους δημιουργεί ερωτηματικά κατά πόσο αυτό δεν θα τύχει εκμετάλλευσης από την τουρκική πλευρά η οποία θεωρεί το Οικουμενικό Πατριαρχείο ένα απλώς τουρκικό ίδρυμα.
Το θέμα αυτό έχει ήδη δημιουργήσει μεγάλες αντιδράσεις στους φιλοτελικούς κύκλους της χώρας μας.